Problemy z kurierem. Zbyt długa dostawa- zamówienie złożone w piątek z terminem dostawy 24h doszło w czwartek.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację jednakże wynikła ona głównie z winy firmy kurierskiej. Zamówienie zostało złożone w piątek po godzinie 15 w związku z powyższym zgodnie z regulaminem naszego sklepu dostawa powinna dotrzeć do klienta we wtorek bądź najpóźniej w środę a nie w czwartek jak to miało miejsce w tym przypadku. Jednocześnie pragniemy poinformować, że oznaczenie znajdujące się przy produktach "24h " informuje o czasie wysyłki z naszego magazynu i dotyczy tylko dni roboczych a nie bezpośredniego terminu dostawy do klienta. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuacje , sprawa zostanie dokładnie wyjaśniona z naszym przewoźnikiem aby na przyszłość uniknąć więcej tego typu zdarzeń.
p.konarzewski
16.10.2015 10:50
Proszę sprawdzać jakość uchwytów ,wszystkie uchwyt relingowe oprucz tych trzech długich są porysowane. Jakoś je pastą podczyściłem może się uda je sprzedać klijentowi .Następnym razem ODEŚLE WAM Z POWROTEM.....POZDRAWIAM
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Najmocniej przepraszamy, jeśli otrzymał Pan towar wadliwy.Proszę go ewentualnie zwrócić będziemy go reklamować a kolejna wysyłka zostanie szczegółowo potraktowana. - https://akcesoria.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ pozdrawiam Akcesoria.meble.pl
ADI
04.10.2015 18:29
Zamówiłem płyty z odpadami ok. 25% rozkroju. Dostałem same płyty bez odpadów.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety, nie możemy zgodzić się na negatywnie wystawiony komentarz, ponieważ zamówiony przez Pana rozkrój płyty meblowej jest oznaczony jako "bez odpadów" stąd jego brak podczas odbioru towaru. W koszyku jest informacja czy rozkrój ma być z odpadem czy też bez odpadów; Pan wybrał opcję bez odpadów.
Damian
28.09.2015 00:17
Negatywna z powodu braku odpadu jaki chciałem zabrać
Koszel Mariusz
02.09.2015 10:59
Płyty meblowe bardzo dobrej jakości. Niestety nie mogę tego powiedzieć o obsłudze. Pomimo odbioru osobistego - należało by się spodziewać krótszych terminów realizacji czekałem prawie dwa tygodnie. Dodatkowo w Krakowie obsługa mnie po prostu zlekceważyła. Czekałem 20 minut na odbiór pod rampą po czym okazało się że nie mogą znaleźć jednego z elementów - został dosłany do mnie kurierem... Bardzo profesjonalnie wyglądająca firma ... ale tylko wyglądająca.
Wojtek
17.07.2015 08:33
Zamówiłem między innymi zawiasy do drzwi na przegrodzie oraz prowadniki do tych zawiasów. Z powodu braku prowadników moje zamówienie przeleżało tydzień i dopiero po mojej interwencji nastąpił kontakt i dowiedziałem się że brakujące prowadniki nawet nie zostały jeszcze zamówione. Ustaliliśmy telefonicznie żeby z mojego zamówienia usunąć te zawiasy z prowadnikami i wysłać to co jest na stanie bo czas to pieniądz. Niestety z zamówienia zostały usunięte tylko prowadniki a zawiasy zostały do mnie wysłane (po co mi zawiasy bez prowadników?) A zwrot pieniędzy za prowadniki nie nastąpił do dziś. Jestem niezadowolony
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam. Z powodu braku części artykułów na stanie w momencie składania zamówienia klient otrzymał maila zwrotnego z informacją o 21 dniowej dacie realizacji akceptując tym samym termin wysyłki. Wobec braku zastrzeżeń ze strony klienta po otrzymaniu potwierdzenia nie było kontaktu, gdyż zamówienie zostało skierowane swoim zwykłym torem do realizacji. Odnośnie rozmowy telefonicznej to uzgodnione było z klientem tylko usunięcie prowadników z zamówienia tak aby zostało wysłane jak najszybciej natomiast nic klient nie wspominał podczas rozmowy o usunięciu zawiasów. W związku z powyższym wyrażamy ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji jednakże uważamy za niesprawiedliwe i bezpodstawne wystawienie negatywnej oceny transakcji przez za klienta. Numer konta został przekazany do działu księgowości w celu realizacji zwrotu.
Piotr Troczyński
09.06.2015 23:09
Aby była jasność wypowiadam się o krakowskim oddziale firmy. Jedyny plus to jakość materiału i wykonania.Czas realizacji duuużo za długi( prawie miesiąc) . A gdy po kilku telefonach do firmy dowiedziałem się że zamówienie jest w końcu gotowe do odbioru, to okazało się że owszem ale w Rzeszowie zamiast w Krakowie. Kontakt ze strony firmy ( oprócz sms-ów) - żaden. A wystarczyłby jeden telefon i słowo przepraszam.
bator166
05.06.2015 22:53
Zamówiłem zaczepy do łóżka lewe i prawe. Wysłano mi same lewe. Niestety nikt nie raczył odpowiedzieć na maila w tej sprawie, za to przyszedł mail z prośbą o komentarz do transakcji. Więc komentuję :-) Totalny nieprofesjonalizm.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Informację o dosłaniu właściwych zaczepów otrzymał Pan 3 czerwca i tego samego dnia potwierdził jej otrzymanie. Towar został wysłany Pocztą Polską na adres podany w zamówieniu, proszę sprawdzić w urzędzie pocztowym. Wystawienie negatywnego komentarza uważamy za bezpodstawne. Pozdrawiam dział reklamacji
Grzegorz
03.06.2015 08:56
Wieszak przesłany niekompletny (brak elementu do zamocowania). Do wieszaka nie została dołączona żadna instrukcja, ani nawet zestawienie elementów. Po złożeniu reklamacji 29-10-2014 brak wiążących informacji przez kolejne 5 miesięcy w tej sprawie. Od zwrotu wieszaka w marcu 2015 również brak kontaktu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Przepraszamy za zwłokę w rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego, wystawiono korektę dokumentu sprzedaży i zlecono do działu księgowości zwrot gotówki za odesłany towar. Pozdrawiamy dział reklamacji
Robert K.
22.05.2015 10:48
towar ok. Prosiłem o połączenie przesyłek nie dało się - zapłaciłem za dwie przesyłki mimo iż dotarły do mnie razem..........sklejone
Marek
17.05.2015 14:19
wszystko ok
Mateusz
17.05.2015 09:17
Lipa nie polecam i nigdy nie będę. Wysyłają co mają pod ręką, co innego w ofercie a co innego wysyłają!! NIE !!!
ARTur
27.04.2015 12:27
zbyt dłógi okres oczekiwania na zamówienie,towar trafił do firmy po 7 dniach,a na stronie widnieje informacja że przesyłka zostanie zrealizowana w przeciągu 24 godzin.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient otrzymał potwierdzenie złożenia zamówienia na e-mail w którym jest zawarta również informacja o czasie realizacji zamówienia, w tym przypadku od momentu przyjęcia zam. do wysyłki było to 5 dni ROBOCZYCH + czas dostawy
k.pyszka
25.04.2015 08:01
O.K.
Waldek-aqua
24.04.2015 14:23
Nie terminowa wysyłka. Przesyłkę dostałem na 3 dzien . Zamowienie skladałem o 10 rano i pani z obslugi zapewnila mnie ze bedzie na drugi dzien. Z resztą system na stronie zamowienia też sugerował taki termin dostawy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienia złożone do godziny 10:00 wysyłane są tego samego dnia. Pana zamówienia zostało złożone o godzinei 10:04 dlatego też zostało wysłane dnia następnego i otrzymał Pan przesyłkę na 3 dzień. Mimo wszystko bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję że nie zniechęci to Pana do kolejnych zakupów w naszym sklepie.
schreder Sp. z o.o.
19.04.2015 10:25
Obiecano mi dostawę w ciągu 24h. Przesyłka dotarła po trzech dniach. Druga część zamówienia ciągle nie dotarła. Jak na razie doświadczenie ze sklepem negatywne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie wysłaliśmy zgodnie z wyznaczonym terminem, opóźnienie wynikło z błędu firmy kurierskiej. Będziemy wyjaśniać sytuację z przewoźnikiem.
Tomasz Bergiel
02.04.2015 10:18
W magazynie zabrakło zamawianej ilości złaczy meblowych (ok, zdarza sie) i z tego powodu moje zamówienie zostało zmniejszone BEZ ŻADNEGO KONTAKTU CZY POROZUMIENIA ze mną (po prostu spakowali tyle ile było dostepne) i do tego wysłane 3 dni później. W efekcie dostałem mniej ale za to później :/
Michał
20.03.2015 12:43
na 40 gałek zdatnych do użytku jest 13. rozumiem, że niska cena ale to nie znaczy, że można sprzedawać jakieś g.
anna deptuła
18.03.2015 10:11
Zakupiłam gałki porcelanowe firmy GAMET. W 80% dostarczonego towaru była krzywo wklejona porcelana, wzór na gałkach który powinien być w kształcie koła na niektórych gałkach był jajowaty, widoczne, wystające ślady kleju. Żałowałam, że nie zakupiłam tego w sklepie stacjonarnym, gdzie można wszystko przed zapłatą obejrzeć, tutaj nie odsyłałam towaru, bo przecież ktoś kto to pakował chyba widział, że to towar wybrakowany. Nie polecam!
Iwona
10.03.2015 08:40
Już po 4 dniach od mojej wpłaty, zamówili towar u producenta, ale muszę pochwalić, bo nie minął miesiąc i towar był już u mnie. Oczywiście musiałem dzwonić i się dowiadywać, co się dzieje, bo żadnej informacji nie dostałem.
kuba
09.03.2015 08:54
Niestety sklejka dotarła, mimo bardzo dobrego pakowania, całkowicie niezdatna do użytku. Materiał w 2metrowym rozkroju był wygięty w literę S o niemal 40 centymetrowej "grubości "...
Kuba
03.03.2015 08:26
Zamówiłem płytę 4mm a dali 3mm. Zmierzyłem jak już część zamontowałem a nie przy obiorze.
w
27.02.2015 14:32
Przesyłka nie dotarła pod wskazany adres. Sugerowany przez Państwa czas wysyłki szacowny był na 21 dzień (roboczy) od momentu złożenia zamówienia, czyli na dzień 17.02.2015. Tymczasem na koncie użytkownika widnieje adnotacja, że transakcja została zrealizowana. Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
mr.kolodzinski
17.02.2015 13:35
Szuflada przyjechała porysana - oba "boczki" uszkodzone
Daniel
13.02.2015 15:59
po wysłaniu informacji zamówienie gotowe okazało się ze nie jest gotowe i musiałem stracić cały dzień na odbiór byłem około 10 godz a odebrałem 16 -30
mariuszwiktor
10.02.2015 23:31
trzy tygodnie to się nazywa kpina a nie realizacja zamówienia.
Rafał Dobrzański
10.02.2015 21:43
Po złożeniu zamówienia, chciałem jeszcze dopisać jeden produkt tj. rynienkę L70 za 8 zł. w systemie nie ma takiej możliwości, nie ma też możliwości anulowania zakupu, zadzwoniłem więc na drugi dzień, gdzie pani miłym głosem powiedziała, że nie ma można już nic dołożyć do zamówienia bo: dokonano przelewu i paczka już jest przygotowana do wysyłki. Samo zrealizowanie zamówienia oceniam pozytywnie, ale ukłon w stronę większej możliwości systemu pozwalającego zmienić zamówienie by się przydał.
G
08.02.2015 10:58
Zostałam wrobiona w kuriera,który miał dostarczyć paczkę następnego dnia,a dotarła do mnie po 3 dniach.Oczywiście zapła.Właciłam jak za przesyłkę w 24 godziny.Ponadto próba wyjaśnienia z Panią,dlaczego tak beszczelnie ze mną postąpili,niczego nie wniosla.Wręcz przeciwnie Pani była bardzo niegrzeczna.Wniosek prosty-zadnych więcej u Was zakupów.
Odpowiedź sprzedawcy:
Komentarz został wystawiony bez podstawianie ponieważ .. zamówienie zostało złożone 15-01-2015 o godzi 13:43 data spakowania przesyłki 15-01-2015 o godz. 15:32:20 zmówienie jeżeli miało by być wysłane tego samego dnia powinno być najpóźniej złożone do godziny 10:00 jest to opisane w regulaminie link poniżej, tak aby magazyn miał czas przygotować paczkę do odbioru Kuriera Jeżeli zamówienie jest złożone po tej godzinie przesyłka ma termin realizacji 24h + czas dostawy kuriera na który już nie mamy wpływu nasze zamówienie wyszło terminowo w dniu 16-01-2015 14:04:21 Terminy dostawy liczone są w dniach roboczych ! ! ! Poniżej Link do warunków dostawy proszę zapoznać się z regulaminem aby na przyszłość uniknąć zbędnych komentarzy https://akcesoria.meble.pl/koszty-dostawy/ Pozdrawiamy
jagoda
05.02.2015 13:16
Masakra. Sklejki przyszły tak poniszczone (podrapane, powgniatane, z odłażącym fornirem), że do niczego się nie nadawały. Nie były to uszkodzenia powstałe w transporcie, bo towar był dobrze zapakowany. Złożyłem reklamację, na którą nie dostałem żadnej odpowiedzi. Nigdy więcej!
Paweł Ryżewski
27.01.2015 08:46
Jestem bardzo zawiedziony. To był mój pierwszy zakup. Kupiłem arkusz sklejki 250 x 125 cm. Przed zakupem zatelefonowałem z prośbą o informację na temat cięcia arkusza tak aby opłata kurierska była jak najmniejsza. Pani powiedziała mi o usłudze cięcia na wymiar i że przecięcie na pół arkusza gwarantuje koszt wysyłki na 20 zł. Zlecając cięcie nie zaznaczyłem w formularzu by przysłano mi także odpad ale nie pomyślał, że pół arkusza sklejki zostanie potraktowane jako odpad !!! Przysłano mi pół arkusza choć zapłaciłem za cały. Kiedy zadzwoniłem okazało się, że to moja wina, ponieważ nie zaznaczyłem by przysłano mi odpad. Tak w istocie było ale jak wspomniałem to był mój pierwszy zakup w tej firmie i przed transakcją dzwoniłem do działu zakupów szczegółowo pytając o zasady. Okazało się, że druga połowa sklejki została natychmiast zutylizowana i nie można mi jej dosłać. Po co zatem są wszyscy specjaliści d/s zakupów? Kto jest tak bogaty by utylizować takie duże formaty sklejki?!
Piotr
23.01.2015 13:19
Pomimo wcześniejszych dobrych doświadczeń otrzymane tym razem elementy były wykonane niechlujnie. Rozkrojona płyta z porysowaną powierzchnią, niecentrycznie nawiercone otwory na mimosrody i zbyt małe plecy nie pozwoliły na skręcenie równego i sztywnego korpusu. Ze względu na czas decyzją rodzinną jednak było nie korzystanie z prawa do reklamacji i taka lekko wybrakowana szafka zawisła na ścianie obok tych lepiej wykonanych i wcześniej zakupionych.
Wojtek
22.01.2015 22:00
Zerowy kontakt z firmą. Od momentu kupna do tej pory nie otrzymałem faktury vat. Przedmiot wporządku. Dobrze zapakowane brak wad wszystko tak jak powinno być. Ale ta faktura...
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Faktura została do Państwa wysłana pocztą 30.12.2014r a w systemie nie widzę żadnych prób kontaktu prócz jedngo e-mali w tej sprawie i tego negatywa.(Faktura została ponownie wysłana na e-mail jak również przez pocztę Polską).
Zakład Stolarski Cywka
20.01.2015 19:27
Bardzo zawiodłem się formatki nie trzymały wymiarów, kątów a obrzeże w dwóch odcieniach.
wiola090386
14.01.2015 21:26
Przesyłka nie została dostarczona. Firma DBSchenker najwyraźniej urwała się z choinki nie dzwoniąc do klienta przed dostarczeniem paczki, pomijając fakt że paczka miała być dostarczona w piątek 9 stycznia 2015. Wszystkie firmy z których usług korzystałem ( DPD, UPS, DHL, Kurier poczty polskiej potrafią nawiązać kontakt telefoniczny z osobą która ma odebrać Paczkę. Nie jestem zobowiązany do ciągłego przebywania w miejscu do którego paczka ma być dostarczona, tym bardziej że firma DBSchenker nie dotrzymuje terminów dostaw.
andrzejpizon
12.01.2015 17:41
Dotąd wszystko było na wysokim poziomie, niestety w tym zamówieniu formatki dotarły do mnie z uszkodzoną powierzchnią (rysy). Niestety, nie mam możliwosci kontroli przy odbiorze, jednak długość rys wyklucza powstanie ich w trakcie transportu biorąc pod uwagę solidność opakowania.
DF
07.01.2015 15:00
Nie polecam. Termin realizacji trwał 5 dni roboczych .
wir-tom
29.12.2014 14:47
Jestem bardzo niezadowolony z transakcji. Minął ponad miesiąc od dostarczenia towaru, a do dzisiaj (29.12.2014 r.) nie moge doprosić się faktury VAT.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient w zamówieniu nie wypełnił danych do faktury na firmę w związku z tym został wystawiony paragon. Po Pana zgłoszeniu wystawiliśmy fakturę i wysłaliśmy ją Pana (było to 17 grudnia).
klient
29.12.2014 10:13
Sklejka wypaczona 4 rogi każda w inną stronę, transport niby wyjechał w poniedziałek a dotarł w czwartek.
ŁP
22.12.2014 08:43
Gdzie jest moja paczka?
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam data potwierdzenia zamówienia jest na 09-12-2014 przesyłka wysłana została w dniu 10-12-2014 14:08:34 Przesyłka miała zostać odebrana na placówce Pocztowej tak zostało zaznaczone przez klienta "Poczta Polska e-Przesyłka" poczta przesyłkę ma u siebie w dniu 16-12-2014 Poczta polska zawsze powinna wysyłać do klienta na nr. TEL. wiadomość o zgłoszeniu się po odbiór, jednak zdarza się że tego nie robi i niestety nie mamy na to wpływu. Proszę o zgłoszenie się po odbiór na pocztę która została wybrana jako punkt odbioru Pozdrawiamy Akcesoria.meble.pl
AMPAK
19.12.2014 22:50
Długi okres oczekiwania, brak otworów w frontach pod uchwyty.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za wydłużony termin realizacji, spowodowany był modernizacja magazynu (informacja była zamieszczona na stronie internetowej) Jeśli wystąpiły nieprawidłowości w zamówieniu zawsze istnieje możliwość usunięcia ich na drodze reklamacji. Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa żadnego zgłoszenia reklamacyjnego
serwis
17.12.2014 08:11
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam brakujących prowadnic pomimo zgłoszonej reklamacji.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dział reklamacji wysłał do Pani brakującą prowadnicę. Za wszelkie niedogodności związane z tą transakcją jeszcze raz przepraszamy.
rak alicja
16.12.2014 22:53
W momencie składania zamowienia, na magazynie brakowało kilku sztuk uchwytów. Po telefonicznej konsultacji otrzymałem infornacje, że w kolejnym tygodniu będą dostępne, bazując na tej informacja postanowiłem poczekać. W następnym tygodniu zaniepoki jony brakiem działań zadzwoniłem by dowiedzieć się ze uchwyty są, ale skończyły się wkręty! Uchwyty wyslano ale dopiero w kolejny czwartek i nie dotarły na sobotę, kiedy miałem umówiony montaz.
Piotr
11.12.2014 20:15
tez samo zdjęcie jest na Uchwyt UR15 nikiel patynowany Rozstaw 128mm i Uchwyt UR15 patyna na mosiądzu Rozstaw 128mm. to jest bardzo łatwe do wykonania błąd, jak mja zrobyl. a teraz dodatkowe koszty powrotu i zamówić właściwe a teraz dodatkowe koszty powrotu pozycję i zamówić poprawne, jak chciałem, Uchwyt UR15 patyna na mosiądzu Rozstaw 128mm.!! być może panstwo wysłać na swoj koszt nowego zamówenia?
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Proszę zawsze zwracać uwagę i czytać opis danego produktu jaki widniej pod nim: https://akcesoria.meble.pl/p805453,uchwyt-ur15-nikiel-patynowany-rozstaw-128mm.html Opis produktu Kod: GAMUR15-0128-GA011 Uchwyt meblowy firmy GAMET w stylu Retro. Idealny do biura, pokoju, łazienki lub kuchni. Rozstaw 128 mm w kolorze nikiel patynowany ( uwaga na zdjęciu prezentowany kolor patyna na mosiądzu).
Antonio Dimov
05.12.2014 10:08
30 Dni to czas oczekiwania na realizację zamówienia . Jak żyć panowie? (i panie?)
Krzychu
20.11.2014 19:05
Brak otworów pod uchwyty.
Piotr K.
12.11.2014 08:16
Wiekszośc zakupionych uchwytów meblowych ma rysy. Dla zainteresowanej osoby mogę wysłać zdjecia wad. Odesłanie w ramach reklamacji nie ma sensu szczególnie że ja poniose koszt wysyłki.
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Proszę dokładnie czytać treść i regulaminu.(z zrozumieniem podkreślony tekst dokładnie opisuje zaistniałą sytuacje ) - https://akcesoria.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Reklamacje: Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji. Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - zwrócimy pieniądze. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. pozdrawiam Akcesoria.meble.pl
Mariusz
10.11.2014 13:20
Transakcja nie zrealizowana w terminie i do tej pory nie rozliczona. Nie otrzymałam nadpłaty za nie zrealizowane produkty. Nie odpowiedziano na mojego maila. W rozmowie telefonicznej polecono wysłac następnego maila!!!
Ewa Banaszkiewicz-Pisko
05.11.2014 22:40
uchwyty są w niejednorodnym kolorze.jest nie możliwe użycie ich w ciągu kuchennym jako uchwyty w meblach.nie polecam kolory-stara miedz !!!!!!
czarny
05.11.2014 21:30
Podsumowując transakcję muszę przyznać, że nie mam zastrzeżeń do dostarczonego towaru ale jedynie do usługi za którą zapłaciłem "Usługa express 1 dzień roboczy". Jak się okazało i oczywiście zgodnie z regulaminem usługa express 1 dzień roboczy tak naprawdę może trwać 3 dni robocze. Jak wytłumaczyła mi pani z obsługi klienta dzięki opłaceniu tej usługi zamówienie klienta jest pakowane w 24 godziny a nie jak w standarcie 48 godzin, jednocześnie nie zmienia się czas w którym kurier ma dostarczyć towar czyli do 48 godzin od odebrania przesyłki. Reasumując myślę, że opcja "Usługa express 1 dzień roboczy" wprowadza klienta w błąd (mało kto wczytuje się w regulamin), wystarczyło by napisać "Usługa express 1 dzień roboczy + czas dostawy" i nikt by nie był niemile zaskoczony czasem oczekiwania.
Artur
28.10.2014 11:05
Czas realizacji zamówienia CNC w całości 5 tygodni Na kolejne zamówienie czekam już kolejne 5 tygodni i nic się nie dzieje. nie można się dodzwonić do osoby odpowiedzialnej za CNC.
Odpowiedź sprzedawcy:
Termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na konto. W tym przypadku klient nie dokonał wpłaty przez 4 tygodnie od wysłania do niego proformy. Po dokonaniu wpłaty, zamówienie było gotowe do odbioru zgodnie z terminem - 5 dni roboczych. Ocena negatywna jest niesłuszna w tym przypadku.
Roland
06.10.2014 18:29