Elementy do szafki wykonane niedokładnie, duże trudności przy złożeniu w całość. Trzeba samemu przypiłowć element, wieszak żle umieszczony. Bok szafki nie dolega do reszty. Blat nie ucięty dokładnie różnica 3mm, a chciałam żeby dolegał do ściany. W szafce górne krawędzie nie oklejone, i co z tego że nie widać, ale przy wycieraniu kurzu lepiej gdy jest gładka powierzchnia niż chropowata.
Dariusz A.
10.04.2016 22:06
Towar ok.Termin dostawy materiału daleki od opisu na stronie. Zamawiałem dostawę 1 dzień roboczy-dodatkowo za to zapłaciłem dostałem po 3 dniach roboczych - poniżej krytyki.
Wiesław Drążyk
05.04.2016 09:10
Troche fuszerka. Kupilem szafki wiszace do kuchni. Brak wycięć na tylnych sciankach na zawiasy (musialem sam wyciac otwory). Wkrety na zawiasy za dlugie (musialem zakupic krotsze). Nie wspominajac juz o obsludze klienta, kazdy mowi cos innego. Totalny chaos
Maz
27.03.2016 11:20
Otrzymałem UA02 350 mm zamiast UA02 320 mm.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Otrzymał Pan uchwyt zgodny z opisem o rozstawię 320mm (śrub montażowych) i całościowym wymiarze 350mm ,o którym też jest informacja w opisie.Jeśli zamówiony produkt nie spełnił Pana oczekiwań można go jak najbardziej zwrócić.(14 dni od otrzymania produktu przysługuje na zwrot produktu) pozdrawiam Akcesoria.meble.pl
Jacek Szkarłat
02.03.2016 22:25
W dalszym ciągu czekam na uchwyty 10 szt. Zamówienie z 01.06.2016
Sebastian H.
28.02.2016 15:07
Zamówiłem sofę i wszystko przebiegało pomyślnie i sprawnie do momentu, aż kurier przywiózł towar - okazało się, że dostarczył sofę z kremowym materacem, a była zamówiona z zielonym - pomyłki się zdarzają - nawet najlepszym, ale niezrozumiałe jest to, iż wcześniej sprzedawczyni przysłała nawet próbkę materiału z zielonym kolorem i kolor ten został potwierdzony, a dostarczona została sofa z zupełnie innym kolorem
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Pomyłka, która miała miejsce w wykonaniu dla Pana sofy wynikła z błędu popełnionego podczas wysyłania dyspozycji dla producenta. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy. Po otrzymaniu informacji o błędzie w wykonaniu - niezwłocznie poczyniliśmy interwencję u producenta. Obecnie sprawa jest w toku, a o etapach postępowania reklamacyjnego jest Pan na bieżąco informowany. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Krzysztof
27.02.2016 20:23
produkt niezgodny z opisem, zamiast długości 740mm otrzymałem 350mm a zapłaciłem za ten pierwszy, poza tym jeden z uchwytów nie ma możliwości przykręcenia go do frontu, brak nagwintowanej części na śrubę
Odpowiedź sprzedawcy:
W takim przypadku trzeba złożyć reklamację. Jesteśmy umówieni z klientem na zwrot różnicy kwoty uchwytu który klient otrzymał.
tomek
21.02.2016 09:02
plyty osb byly uszkodzone...
weronka_oi
12.02.2016 14:19
Zamówienie jeszcze nie dotarło a już negatyw: wszystko zamówione jednego dnia o 9:08 rano, wymagania do wysyłki tego samego dnia spełnione, natomiast przesyłka wyszła dopiero następnego dnia po 14. Jeśli Wam sie spieszy,koniecznie kontaktujcie sie telefonicznie w celu potwierdzenia. Zero informacji że jest opóźnienie w wysyłce.
arkadiusff
10.02.2016 17:11
Meble dostarczone na czas i to jedyny pozytywny aspekt. Jedna z płyt oklejona tylko z jednej strony - zamiast z czterech. Otwory nawiercone pod cargo całkowicie niepasujące - musiałem robić to samodzielnie. Koszty przesyłki zabójczo wysokie - o tym wiedziałem, ale ostrzegam. Polecam konkurencję iForm - nie dość, że przesyłka dużo tańsza to jakość wykonania również lepsza
jn
02.02.2016 08:51
Pogubili się.. Stany w komputerze co innego, w magazynie co innego
XL#177902
01.02.2016 21:42
Zbyt dlugi czas oczekiwania na towar. Niby wysylka 24h a po wrzuceniu towaru do koszyka termin wysyłki ponoć zmienił się na 21dni roboczych. XXI wiek i zwykle nozki wysylane sa po prawie 30 dniach. Wiecej zakupów w tym sklepie nie zrobie.
R
27.01.2016 20:02
Transakcja nieudana, zamiast zawieszek 2x lewa i 2 x prawa doszły 1x prawa i 3x lewa. MAXIMA EVO cargo mini boczne 30 2poz.metal/two chrom/biały LEWE - dotarło bez dna z tworzywa. No i po 4 dniach od złożenia reklamacji brak informacji z firmy meble.pl z propozycją rozwiązania/wymiany. Na razie czekam razem z klientem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za pomyłkę, brakujące elementy zostaną dosłane na adres podany w zamówieniu.
Klient
08.01.2016 15:44
Witam. Niestety zabrakło kilku elementów 1. kilku kompletów konstrukcyjnych (śruba i ściągacz): 10kompletów 2. wieszaki do mocowania szafek wiszących wraz z odpowiednimi śrubami: 1 komplet posdrawiam z Nowym Rokiem K. Kaminski
Odpowiedź sprzedawcy:
Brakujące elementy zostaną dosłane, przepraszamy za powstałe błędy. Pozdrawiamy Meble.pl
Krzysztof Kamiński
01.01.2016 13:54
Niestety, otrzymana przesyłka nie dość, że nie była zgodna z zamówieniem to jeszcze jedna z części była uszkodzona.
Moderacja:Błędnie wystawiony komentarz, odpowiedź Klientki:
Witam. Najmocniej przepraszam za negatywny wpis - ewidentna pomyłka. Wszystko było ok!!! Błyskawiczna dostawa, towar całkowicie zgodny z zamówieniem. Polecam tego Sprzedawcę !!!!!
Roman Dłużniewski - Peters4
31.12.2015 12:40
Zamawiałem biały łącznik dostałem czarny? Coś nie zagrało.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za pomyłkę, białe łączniki wysyłamy pocztą na adres podany w zamówieniu.
Klaudiusz
08.12.2015 08:22
Niska jakość, nieterminowość - vide wcześniejszy komentarz
Jan
30.11.2015 12:57
Ostrzegam przed korzystaniem z usług firmy centrum.meble.pl - firma dostarcza produkty niskiej jakości, niekompletne i nieterminowo a obsługa klienta jest arogancka i nieuprzejma. W ciągu kilku miesięcy miałem tu 3 zamówienia, wszystkie zrealizowane niezgodnie z zamówieniem: 1. Zestaw korpusów i akcesoriów - dekory niezgodne z prezentowanym wzornikiem, zestaw przyszedł niekompletny, a uzupełnienie brakujących części zajęło kilka tygodni i wymagało kilku interwencji. 2. Zestaw frontów fornirowanych - produkt niskiej jakości, fronty pobrudzone klejem, obrzeża nierówno poprzyklejane, źle powiercone otwory, realizacja trwała miesiąc dłużej niż miała. Reklamację realizowali tygodniami (zero kontaktu) po czym okazało się że kolejne fronty mają te same wady. 3. Zestaw formatek - został wysłany kurierem w 1 paczce o wadze 40kg bez palety, co uniemożliwia rozładowanie 1 osobie. Informacji o takim sposobie dokonywania dostaw na stronie brak, paczkę mam "odebrać w Rzeszowie".
Jan
30.11.2015 12:56
Niekompletne zamówienie w punkcie, brak informacji po skompletowaniu mimo zapewnień. Konieczność samodzielnego dzwonienia do oddziału i dopytywania o dostępność, czas od zamówienia do odbioru: dwa miesiące.
Krzysztof Kornaś
25.11.2015 00:03
Jeżeli chodzi o formatki to polecam, a na akcesoria czekam ponad trzy tygodnie i żadnej informacji mimo, że zamówienie było składane jednocześnie.
michal.sutkowy
19.11.2015 21:42
Otrzymałem niekompletne cargo, a klient mnie poganiał
Andrzej Parzonka
13.11.2015 10:26
niestety, blaty niezgodne z zamówieniem, obite w pięciu miejscach, realizacja zamówienia nie 5 a 13 dni, a w dodatku niekompletne - brak mocowań blatu. Generalnie, baaardzo słabo
Justyna Wróbel
08.11.2015 21:57
Ocena negatywna tylko ze względu na pakowanie. Sposób pakowania (lub sposób składowania płyt) spowodował deformację dwóch głównych największych formatek. Płyty nie są płaskie.
lborek1
08.11.2015 18:26
Towar jaki został do mnie dostarczony nie był zgodny z zamówieniem. Miała być sklejka o grubości 6,5mm a otrzymałem sklejkę 6mm. Różnica jest niewielka więc na pierwszy rzut oka nie było widać. Niestety zorientowałem się za późno po dokonaniu już odwiertów w materiale więc reklamacja jest wykluczona. Zdecydowanie NIE polecam!!! To był mój pierwszy i zdecydowanie ostatni zakup w tym sklepie!
Adam Adamczyk
31.10.2015 16:21
Meble wykonane starannie. Drzwi do szafy miały źle powiercone otwory (odwrotnie) Nie otrzymałem śrub do mocowania uchwytów. Ktoś się nie przyłożył do mojego zamówienia!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Bardzo nam przykro, że otrzymał Pan szafę ze źle wykonanymi otworami oraz bez śrub do mocowania uchwytów. W takim przypadku zawsze przysługuje Panu prawo do reklamacji - reklamacje rozwiązywane są w trybie pilnym. Prosimy bardzo o kontakt z naszym działem reklamacji, który zajmie się sprawą: reklamacje@meble.pl, tel. 17 283 81 66. Pozdrawiamy.
Mariusz Sadowski
17.10.2015 17:42
Problemy z kurierem. Zbyt długa dostawa- zamówienie złożone w piątek z terminem dostawy 24h doszło w czwartek.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację jednakże wynikła ona głównie z winy firmy kurierskiej. Zamówienie zostało złożone w piątek po godzinie 15 w związku z powyższym zgodnie z regulaminem naszego sklepu dostawa powinna dotrzeć do klienta we wtorek bądź najpóźniej w środę a nie w czwartek jak to miało miejsce w tym przypadku. Jednocześnie pragniemy poinformować, że oznaczenie znajdujące się przy produktach "24h " informuje o czasie wysyłki z naszego magazynu i dotyczy tylko dni roboczych a nie bezpośredniego terminu dostawy do klienta. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuacje , sprawa zostanie dokładnie wyjaśniona z naszym przewoźnikiem aby na przyszłość uniknąć więcej tego typu zdarzeń.
p.konarzewski
16.10.2015 10:50
Proszę sprawdzać jakość uchwytów ,wszystkie uchwyt relingowe oprucz tych trzech długich są porysowane. Jakoś je pastą podczyściłem może się uda je sprzedać klijentowi .Następnym razem ODEŚLE WAM Z POWROTEM.....POZDRAWIAM
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Najmocniej przepraszamy, jeśli otrzymał Pan towar wadliwy.Proszę go ewentualnie zwrócić będziemy go reklamować a kolejna wysyłka zostanie szczegółowo potraktowana. - https://akcesoria.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ pozdrawiam Akcesoria.meble.pl
ADI
04.10.2015 18:29
Zamówiłem płyty z odpadami ok. 25% rozkroju. Dostałem same płyty bez odpadów.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety, nie możemy zgodzić się na negatywnie wystawiony komentarz, ponieważ zamówiony przez Pana rozkrój płyty meblowej jest oznaczony jako "bez odpadów" stąd jego brak podczas odbioru towaru. W koszyku jest informacja czy rozkrój ma być z odpadem czy też bez odpadów; Pan wybrał opcję bez odpadów.
Damian
28.09.2015 00:17
Negatywna z powodu braku odpadu jaki chciałem zabrać
Koszel Mariusz
02.09.2015 10:59
Płyty meblowe bardzo dobrej jakości. Niestety nie mogę tego powiedzieć o obsłudze. Pomimo odbioru osobistego - należało by się spodziewać krótszych terminów realizacji czekałem prawie dwa tygodnie. Dodatkowo w Krakowie obsługa mnie po prostu zlekceważyła. Czekałem 20 minut na odbiór pod rampą po czym okazało się że nie mogą znaleźć jednego z elementów - został dosłany do mnie kurierem... Bardzo profesjonalnie wyglądająca firma ... ale tylko wyglądająca.
Wojtek
17.07.2015 08:33
Zamówiłem między innymi zawiasy do drzwi na przegrodzie oraz prowadniki do tych zawiasów. Z powodu braku prowadników moje zamówienie przeleżało tydzień i dopiero po mojej interwencji nastąpił kontakt i dowiedziałem się że brakujące prowadniki nawet nie zostały jeszcze zamówione. Ustaliliśmy telefonicznie żeby z mojego zamówienia usunąć te zawiasy z prowadnikami i wysłać to co jest na stanie bo czas to pieniądz. Niestety z zamówienia zostały usunięte tylko prowadniki a zawiasy zostały do mnie wysłane (po co mi zawiasy bez prowadników?) A zwrot pieniędzy za prowadniki nie nastąpił do dziś. Jestem niezadowolony
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam. Z powodu braku części artykułów na stanie w momencie składania zamówienia klient otrzymał maila zwrotnego z informacją o 21 dniowej dacie realizacji akceptując tym samym termin wysyłki. Wobec braku zastrzeżeń ze strony klienta po otrzymaniu potwierdzenia nie było kontaktu, gdyż zamówienie zostało skierowane swoim zwykłym torem do realizacji. Odnośnie rozmowy telefonicznej to uzgodnione było z klientem tylko usunięcie prowadników z zamówienia tak aby zostało wysłane jak najszybciej natomiast nic klient nie wspominał podczas rozmowy o usunięciu zawiasów. W związku z powyższym wyrażamy ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji jednakże uważamy za niesprawiedliwe i bezpodstawne wystawienie negatywnej oceny transakcji przez za klienta. Numer konta został przekazany do działu księgowości w celu realizacji zwrotu.
Piotr Troczyński
09.06.2015 23:09
Aby była jasność wypowiadam się o krakowskim oddziale firmy. Jedyny plus to jakość materiału i wykonania.Czas realizacji duuużo za długi( prawie miesiąc) . A gdy po kilku telefonach do firmy dowiedziałem się że zamówienie jest w końcu gotowe do odbioru, to okazało się że owszem ale w Rzeszowie zamiast w Krakowie. Kontakt ze strony firmy ( oprócz sms-ów) - żaden. A wystarczyłby jeden telefon i słowo przepraszam.
bator166
05.06.2015 22:53
Zamówiłem zaczepy do łóżka lewe i prawe. Wysłano mi same lewe. Niestety nikt nie raczył odpowiedzieć na maila w tej sprawie, za to przyszedł mail z prośbą o komentarz do transakcji. Więc komentuję :-) Totalny nieprofesjonalizm.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Informację o dosłaniu właściwych zaczepów otrzymał Pan 3 czerwca i tego samego dnia potwierdził jej otrzymanie. Towar został wysłany Pocztą Polską na adres podany w zamówieniu, proszę sprawdzić w urzędzie pocztowym. Wystawienie negatywnego komentarza uważamy za bezpodstawne. Pozdrawiam dział reklamacji
Grzegorz
03.06.2015 08:56
Wieszak przesłany niekompletny (brak elementu do zamocowania). Do wieszaka nie została dołączona żadna instrukcja, ani nawet zestawienie elementów. Po złożeniu reklamacji 29-10-2014 brak wiążących informacji przez kolejne 5 miesięcy w tej sprawie. Od zwrotu wieszaka w marcu 2015 również brak kontaktu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Przepraszamy za zwłokę w rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego, wystawiono korektę dokumentu sprzedaży i zlecono do działu księgowości zwrot gotówki za odesłany towar. Pozdrawiamy dział reklamacji
Robert K.
22.05.2015 10:48
towar ok. Prosiłem o połączenie przesyłek nie dało się - zapłaciłem za dwie przesyłki mimo iż dotarły do mnie razem..........sklejone
Marek
17.05.2015 14:19
wszystko ok
Mateusz
17.05.2015 09:17
Lipa nie polecam i nigdy nie będę. Wysyłają co mają pod ręką, co innego w ofercie a co innego wysyłają!! NIE !!!
ARTur
27.04.2015 12:27
zbyt dłógi okres oczekiwania na zamówienie,towar trafił do firmy po 7 dniach,a na stronie widnieje informacja że przesyłka zostanie zrealizowana w przeciągu 24 godzin.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient otrzymał potwierdzenie złożenia zamówienia na e-mail w którym jest zawarta również informacja o czasie realizacji zamówienia, w tym przypadku od momentu przyjęcia zam. do wysyłki było to 5 dni ROBOCZYCH + czas dostawy
k.pyszka
25.04.2015 08:01
O.K.
Waldek-aqua
24.04.2015 14:23
Nie terminowa wysyłka. Przesyłkę dostałem na 3 dzien . Zamowienie skladałem o 10 rano i pani z obslugi zapewnila mnie ze bedzie na drugi dzien. Z resztą system na stronie zamowienia też sugerował taki termin dostawy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienia złożone do godziny 10:00 wysyłane są tego samego dnia. Pana zamówienia zostało złożone o godzinei 10:04 dlatego też zostało wysłane dnia następnego i otrzymał Pan przesyłkę na 3 dzień. Mimo wszystko bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję że nie zniechęci to Pana do kolejnych zakupów w naszym sklepie.
schreder Sp. z o.o.
19.04.2015 10:25
Obiecano mi dostawę w ciągu 24h. Przesyłka dotarła po trzech dniach. Druga część zamówienia ciągle nie dotarła. Jak na razie doświadczenie ze sklepem negatywne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie wysłaliśmy zgodnie z wyznaczonym terminem, opóźnienie wynikło z błędu firmy kurierskiej. Będziemy wyjaśniać sytuację z przewoźnikiem.
Tomasz Bergiel
02.04.2015 10:18
W magazynie zabrakło zamawianej ilości złaczy meblowych (ok, zdarza sie) i z tego powodu moje zamówienie zostało zmniejszone BEZ ŻADNEGO KONTAKTU CZY POROZUMIENIA ze mną (po prostu spakowali tyle ile było dostepne) i do tego wysłane 3 dni później. W efekcie dostałem mniej ale za to później :/
Michał
20.03.2015 12:43
na 40 gałek zdatnych do użytku jest 13. rozumiem, że niska cena ale to nie znaczy, że można sprzedawać jakieś g.
anna deptuła
18.03.2015 10:11
Zakupiłam gałki porcelanowe firmy GAMET. W 80% dostarczonego towaru była krzywo wklejona porcelana, wzór na gałkach który powinien być w kształcie koła na niektórych gałkach był jajowaty, widoczne, wystające ślady kleju. Żałowałam, że nie zakupiłam tego w sklepie stacjonarnym, gdzie można wszystko przed zapłatą obejrzeć, tutaj nie odsyłałam towaru, bo przecież ktoś kto to pakował chyba widział, że to towar wybrakowany. Nie polecam!
Iwona
10.03.2015 08:40
Już po 4 dniach od mojej wpłaty, zamówili towar u producenta, ale muszę pochwalić, bo nie minął miesiąc i towar był już u mnie. Oczywiście musiałem dzwonić i się dowiadywać, co się dzieje, bo żadnej informacji nie dostałem.
kuba
09.03.2015 08:54
Niestety sklejka dotarła, mimo bardzo dobrego pakowania, całkowicie niezdatna do użytku. Materiał w 2metrowym rozkroju był wygięty w literę S o niemal 40 centymetrowej "grubości "...
Kuba
03.03.2015 08:26
Zamówiłem płytę 4mm a dali 3mm. Zmierzyłem jak już część zamontowałem a nie przy obiorze.
w
27.02.2015 14:32
Przesyłka nie dotarła pod wskazany adres. Sugerowany przez Państwa czas wysyłki szacowny był na 21 dzień (roboczy) od momentu złożenia zamówienia, czyli na dzień 17.02.2015. Tymczasem na koncie użytkownika widnieje adnotacja, że transakcja została zrealizowana. Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
mr.kolodzinski
17.02.2015 13:35
Szuflada przyjechała porysana - oba "boczki" uszkodzone
Daniel
13.02.2015 15:59
po wysłaniu informacji zamówienie gotowe okazało się ze nie jest gotowe i musiałem stracić cały dzień na odbiór byłem około 10 godz a odebrałem 16 -30
mariuszwiktor
10.02.2015 23:31