0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Elementy do szafki wykonane niedokładnie, duże trudności przy złożeniu w całość. Trzeba samemu przypiłowć element, wieszak żle umieszczony. Bok szafki nie dolega do reszty. Blat nie ucięty dokładnie różnica 3mm, a chciałam żeby dolegał do ściany. W szafce górne krawędzie nie oklejone, i co z tego że nie widać, ale przy wycieraniu kurzu lepiej gdy jest gładka powierzchnia niż chropowata.

Zweryfikowany zakup
Dariusz A.
10.04.2016 22:06
negatywna

Towar ok.Termin dostawy materiału daleki od opisu na stronie. Zamawiałem dostawę 1 dzień roboczy-dodatkowo za to zapłaciłem dostałem po 3 dniach roboczych - poniżej krytyki.

Zweryfikowany zakup
Wiesław Drążyk
05.04.2016 09:10
negatywna

Troche fuszerka. Kupilem szafki wiszace do kuchni. Brak wycięć na tylnych sciankach na zawiasy (musialem sam wyciac otwory). Wkrety na zawiasy za dlugie (musialem zakupic krotsze). Nie wspominajac juz o obsludze klienta, kazdy mowi cos innego. Totalny chaos

Zweryfikowany zakup
Maz
27.03.2016 11:20
negatywna

Otrzymałem UA02 350 mm zamiast UA02 320 mm.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Otrzymał Pan uchwyt zgodny z opisem o rozstawię 320mm (śrub montażowych) i całościowym wymiarze 350mm ,o którym też jest informacja w opisie.Jeśli zamówiony produkt nie spełnił Pana oczekiwań można go jak najbardziej zwrócić.(14 dni od otrzymania produktu przysługuje na zwrot produktu) pozdrawiam Akcesoria.meble.pl

Zweryfikowany zakup
Jacek Szkarłat
02.03.2016 22:25
negatywna

W dalszym ciągu czekam na uchwyty 10 szt. Zamówienie z 01.06.2016

Zweryfikowany zakup
Sebastian H.
28.02.2016 15:07
negatywna

Zamówiłem sofę i wszystko przebiegało pomyślnie i sprawnie do momentu, aż kurier przywiózł towar - okazało się, że dostarczył sofę z kremowym materacem, a była zamówiona z zielonym - pomyłki się zdarzają - nawet najlepszym, ale niezrozumiałe jest to, iż wcześniej sprzedawczyni przysłała nawet próbkę materiału z zielonym kolorem i kolor ten został potwierdzony, a dostarczona została sofa z zupełnie innym kolorem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, Pomyłka, która miała miejsce w wykonaniu dla Pana sofy wynikła z błędu popełnionego podczas wysyłania dyspozycji dla producenta. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy. Po otrzymaniu informacji o błędzie w wykonaniu - niezwłocznie poczyniliśmy interwencję u producenta. Obecnie sprawa jest w toku, a o etapach postępowania reklamacyjnego jest Pan na bieżąco informowany. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
27.02.2016 20:23
negatywna

produkt niezgodny z opisem, zamiast długości 740mm otrzymałem 350mm a zapłaciłem za ten pierwszy, poza tym jeden z uchwytów nie ma możliwości przykręcenia go do frontu, brak nagwintowanej części na śrubę

Odpowiedź sprzedawcy:

W takim przypadku trzeba złożyć reklamację. Jesteśmy umówieni z klientem na zwrot różnicy kwoty uchwytu który klient otrzymał.

Zweryfikowany zakup
tomek
21.02.2016 09:02
negatywna

plyty osb byly uszkodzone...

Zweryfikowany zakup
weronka_oi
12.02.2016 14:19
negatywna

Zamówienie jeszcze nie dotarło a już negatyw: wszystko zamówione jednego dnia o 9:08 rano, wymagania do wysyłki tego samego dnia spełnione, natomiast przesyłka wyszła dopiero następnego dnia po 14. Jeśli Wam sie spieszy,koniecznie kontaktujcie sie telefonicznie w celu potwierdzenia. Zero informacji że jest opóźnienie w wysyłce.

Zweryfikowany zakup
arkadiusff
10.02.2016 17:11
negatywna

Meble dostarczone na czas i to jedyny pozytywny aspekt. Jedna z płyt oklejona tylko z jednej strony - zamiast z czterech. Otwory nawiercone pod cargo całkowicie niepasujące - musiałem robić to samodzielnie. Koszty przesyłki zabójczo wysokie - o tym wiedziałem, ale ostrzegam. Polecam konkurencję iForm - nie dość, że przesyłka dużo tańsza to jakość wykonania również lepsza

Zweryfikowany zakup
jn
02.02.2016 08:51
negatywna

Pogubili się.. Stany w komputerze co innego, w magazynie co innego

Zweryfikowany zakup
XL#177902
01.02.2016 21:42
negatywna

Zbyt dlugi czas oczekiwania na towar. Niby wysylka 24h a po wrzuceniu towaru do koszyka termin wysyłki ponoć zmienił się na 21dni roboczych. XXI wiek i zwykle nozki wysylane sa po prawie 30 dniach. Wiecej zakupów w tym sklepie nie zrobie.

Zweryfikowany zakup
R
27.01.2016 20:02
negatywna

Transakcja nieudana, zamiast zawieszek 2x lewa i 2 x prawa doszły 1x prawa i 3x lewa. MAXIMA EVO cargo mini boczne 30 2poz.metal/two chrom/biały LEWE - dotarło bez dna z tworzywa. No i po 4 dniach od złożenia reklamacji brak informacji z firmy meble.pl z propozycją rozwiązania/wymiany. Na razie czekam razem z klientem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Przepraszamy za pomyłkę, brakujące elementy zostaną dosłane na adres podany w zamówieniu.

Zweryfikowany zakup
Klient
08.01.2016 15:44
negatywna

Witam. Niestety zabrakło kilku elementów 1. kilku kompletów konstrukcyjnych (śruba i ściągacz): 10kompletów 2. wieszaki do mocowania szafek wiszących wraz z odpowiednimi śrubami: 1 komplet posdrawiam z Nowym Rokiem K. Kaminski

Odpowiedź sprzedawcy:

Brakujące elementy zostaną dosłane, przepraszamy za powstałe błędy. Pozdrawiamy Meble.pl

Zweryfikowany zakup
Krzysztof Kamiński
01.01.2016 13:54
moderowana

Niestety, otrzymana przesyłka nie dość, że nie była zgodna z zamówieniem to jeszcze jedna z części była uszkodzona.

Moderacja:

Błędnie wystawiony komentarz, odpowiedź Klientki:

Witam. Najmocniej przepraszam za negatywny wpis - ewidentna pomyłka. Wszystko było ok!!! Błyskawiczna dostawa, towar całkowicie zgodny z zamówieniem. Polecam tego Sprzedawcę !!!!!

Zweryfikowany zakup
Roman Dłużniewski - Peters4
31.12.2015 12:40
negatywna

Zamawiałem biały łącznik dostałem czarny? Coś nie zagrało.

Odpowiedź sprzedawcy:

Przepraszamy za pomyłkę, białe łączniki wysyłamy pocztą na adres podany w zamówieniu.

Zweryfikowany zakup
Klaudiusz
08.12.2015 08:22
negatywna

Niska jakość, nieterminowość - vide wcześniejszy komentarz

Zweryfikowany zakup
Jan
30.11.2015 12:57
negatywna

Ostrzegam przed korzystaniem z usług firmy centrum.meble.pl - firma dostarcza produkty niskiej jakości, niekompletne i nieterminowo a obsługa klienta jest arogancka i nieuprzejma. W ciągu kilku miesięcy miałem tu 3 zamówienia, wszystkie zrealizowane niezgodnie z zamówieniem: 1. Zestaw korpusów i akcesoriów - dekory niezgodne z prezentowanym wzornikiem, zestaw przyszedł niekompletny, a uzupełnienie brakujących części zajęło kilka tygodni i wymagało kilku interwencji. 2. Zestaw frontów fornirowanych - produkt niskiej jakości, fronty pobrudzone klejem, obrzeża nierówno poprzyklejane, źle powiercone otwory, realizacja trwała miesiąc dłużej niż miała. Reklamację realizowali tygodniami (zero kontaktu) po czym okazało się że kolejne fronty mają te same wady. 3. Zestaw formatek - został wysłany kurierem w 1 paczce o wadze 40kg bez palety, co uniemożliwia rozładowanie 1 osobie. Informacji o takim sposobie dokonywania dostaw na stronie brak, paczkę mam "odebrać w Rzeszowie".

Zweryfikowany zakup
Jan
30.11.2015 12:56
negatywna

Niekompletne zamówienie w punkcie, brak informacji po skompletowaniu mimo zapewnień. Konieczność samodzielnego dzwonienia do oddziału i dopytywania o dostępność, czas od zamówienia do odbioru: dwa miesiące.

Zweryfikowany zakup
Krzysztof Kornaś
25.11.2015 00:03
negatywna

Jeżeli chodzi o formatki to polecam, a na akcesoria czekam ponad trzy tygodnie i żadnej informacji mimo, że zamówienie było składane jednocześnie.

Zweryfikowany zakup
michal.sutkowy
19.11.2015 21:42
negatywna

Otrzymałem niekompletne cargo, a klient mnie poganiał

Zweryfikowany zakup
Andrzej Parzonka
13.11.2015 10:26
negatywna

niestety, blaty niezgodne z zamówieniem, obite w pięciu miejscach, realizacja zamówienia nie 5 a 13 dni, a w dodatku niekompletne - brak mocowań blatu. Generalnie, baaardzo słabo

Zweryfikowany zakup
Justyna Wróbel
08.11.2015 21:57
negatywna

Ocena negatywna tylko ze względu na pakowanie. Sposób pakowania (lub sposób składowania płyt) spowodował deformację dwóch głównych największych formatek. Płyty nie są płaskie.

Zweryfikowany zakup
lborek1
08.11.2015 18:26
negatywna

Towar jaki został do mnie dostarczony nie był zgodny z zamówieniem. Miała być sklejka o grubości 6,5mm a otrzymałem sklejkę 6mm. Różnica jest niewielka więc na pierwszy rzut oka nie było widać. Niestety zorientowałem się za późno po dokonaniu już odwiertów w materiale więc reklamacja jest wykluczona. Zdecydowanie NIE polecam!!! To był mój pierwszy i zdecydowanie ostatni zakup w tym sklepie!

Zweryfikowany zakup
Adam Adamczyk
31.10.2015 16:21
negatywna

Meble wykonane starannie. Drzwi do szafy miały źle powiercone otwory (odwrotnie) Nie otrzymałem śrub do mocowania uchwytów. Ktoś się nie przyłożył do mojego zamówienia!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Bardzo nam przykro, że otrzymał Pan szafę ze źle wykonanymi otworami oraz bez śrub do mocowania uchwytów. W takim przypadku zawsze przysługuje Panu prawo do reklamacji - reklamacje rozwiązywane są w trybie pilnym. Prosimy bardzo o kontakt z naszym działem reklamacji, który zajmie się sprawą: reklamacje@meble.pl, tel. 17 283 81 66. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Mariusz Sadowski
17.10.2015 17:42
negatywna

Problemy z kurierem. Zbyt długa dostawa- zamówienie złożone w piątek z terminem dostawy 24h doszło w czwartek.

Odpowiedź sprzedawcy:

Przepraszamy za zaistniałą sytuację jednakże wynikła ona głównie z winy firmy kurierskiej. Zamówienie zostało złożone w piątek po godzinie 15 w związku z powyższym zgodnie z regulaminem naszego sklepu dostawa powinna dotrzeć do klienta we wtorek bądź najpóźniej w środę a nie w czwartek jak to miało miejsce w tym przypadku. Jednocześnie pragniemy poinformować, że oznaczenie znajdujące się przy produktach "24h " informuje o czasie wysyłki z naszego magazynu i dotyczy tylko dni roboczych a nie bezpośredniego terminu dostawy do klienta. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuacje , sprawa zostanie dokładnie wyjaśniona z naszym przewoźnikiem aby na przyszłość uniknąć więcej tego typu zdarzeń.

Zweryfikowany zakup
p.konarzewski
16.10.2015 10:50
negatywna

Proszę sprawdzać jakość uchwytów ,wszystkie uchwyt relingowe oprucz tych trzech długich są porysowane. Jakoś je pastą podczyściłem może się uda je sprzedać klijentowi .Następnym razem ODEŚLE WAM Z POWROTEM.....POZDRAWIAM

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Najmocniej przepraszamy, jeśli otrzymał Pan towar wadliwy.Proszę go ewentualnie zwrócić będziemy go reklamować a kolejna wysyłka zostanie szczegółowo potraktowana. - https://akcesoria.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ pozdrawiam Akcesoria.meble.pl

Zweryfikowany zakup
ADI
04.10.2015 18:29
negatywna

Zamówiłem płyty z odpadami ok. 25% rozkroju. Dostałem same płyty bez odpadów.

Odpowiedź sprzedawcy:

Niestety, nie możemy zgodzić się na negatywnie wystawiony komentarz, ponieważ zamówiony przez Pana rozkrój płyty meblowej jest oznaczony jako "bez odpadów" stąd jego brak podczas odbioru towaru. W koszyku jest informacja czy rozkrój ma być z odpadem czy też bez odpadów; Pan wybrał opcję bez odpadów.

Zweryfikowany zakup
Damian
28.09.2015 00:17
negatywna

Negatywna z powodu braku odpadu jaki chciałem zabrać

Zweryfikowany zakup
Koszel Mariusz
02.09.2015 10:59
negatywna

Płyty meblowe bardzo dobrej jakości. Niestety nie mogę tego powiedzieć o obsłudze. Pomimo odbioru osobistego - należało by się spodziewać krótszych terminów realizacji czekałem prawie dwa tygodnie. Dodatkowo w Krakowie obsługa mnie po prostu zlekceważyła. Czekałem 20 minut na odbiór pod rampą po czym okazało się że nie mogą znaleźć jednego z elementów - został dosłany do mnie kurierem... Bardzo profesjonalnie wyglądająca firma ... ale tylko wyglądająca.

Zweryfikowany zakup
Wojtek
17.07.2015 08:33
negatywna

Zamówiłem między innymi zawiasy do drzwi na przegrodzie oraz prowadniki do tych zawiasów. Z powodu braku prowadników moje zamówienie przeleżało tydzień i dopiero po mojej interwencji nastąpił kontakt i dowiedziałem się że brakujące prowadniki nawet nie zostały jeszcze zamówione. Ustaliliśmy telefonicznie żeby z mojego zamówienia usunąć te zawiasy z prowadnikami i wysłać to co jest na stanie bo czas to pieniądz. Niestety z zamówienia zostały usunięte tylko prowadniki a zawiasy zostały do mnie wysłane (po co mi zawiasy bez prowadników?) A zwrot pieniędzy za prowadniki nie nastąpił do dziś. Jestem niezadowolony

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam. Z powodu braku części artykułów na stanie w momencie składania zamówienia klient otrzymał maila zwrotnego z informacją o 21 dniowej dacie realizacji akceptując tym samym termin wysyłki. Wobec braku zastrzeżeń ze strony klienta po otrzymaniu potwierdzenia nie było kontaktu, gdyż zamówienie zostało skierowane swoim zwykłym torem do realizacji. Odnośnie rozmowy telefonicznej to uzgodnione było z klientem tylko usunięcie prowadników z zamówienia tak aby zostało wysłane jak najszybciej natomiast nic klient nie wspominał podczas rozmowy o usunięciu zawiasów. W związku z powyższym wyrażamy ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji jednakże uważamy za niesprawiedliwe i bezpodstawne wystawienie negatywnej oceny transakcji przez za klienta. Numer konta został przekazany do działu księgowości w celu realizacji zwrotu.

Zweryfikowany zakup
Piotr Troczyński
09.06.2015 23:09
negatywna

Aby była jasność wypowiadam się o krakowskim oddziale firmy. Jedyny plus to jakość materiału i wykonania.Czas realizacji duuużo za długi( prawie miesiąc) . A gdy po kilku telefonach do firmy dowiedziałem się że zamówienie jest w końcu gotowe do odbioru, to okazało się że owszem ale w Rzeszowie zamiast w Krakowie. Kontakt ze strony firmy ( oprócz sms-ów) - żaden. A wystarczyłby jeden telefon i słowo przepraszam.

Zweryfikowany zakup
bator166
05.06.2015 22:53
negatywna

Zamówiłem zaczepy do łóżka lewe i prawe. Wysłano mi same lewe. Niestety nikt nie raczył odpowiedzieć na maila w tej sprawie, za to przyszedł mail z prośbą o komentarz do transakcji. Więc komentuję :-) Totalny nieprofesjonalizm.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Informację o dosłaniu właściwych zaczepów otrzymał Pan 3 czerwca i tego samego dnia potwierdził jej otrzymanie. Towar został wysłany Pocztą Polską na adres podany w zamówieniu, proszę sprawdzić w urzędzie pocztowym. Wystawienie negatywnego komentarza uważamy za bezpodstawne. Pozdrawiam dział reklamacji

Zweryfikowany zakup
Grzegorz
03.06.2015 08:56
negatywna

Wieszak przesłany niekompletny (brak elementu do zamocowania). Do wieszaka nie została dołączona żadna instrukcja, ani nawet zestawienie elementów. Po złożeniu reklamacji 29-10-2014 brak wiążących informacji przez kolejne 5 miesięcy w tej sprawie. Od zwrotu wieszaka w marcu 2015 również brak kontaktu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, Przepraszamy za zwłokę w rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego, wystawiono korektę dokumentu sprzedaży i zlecono do działu księgowości zwrot gotówki za odesłany towar. Pozdrawiamy dział reklamacji

Zweryfikowany zakup
Robert K.
22.05.2015 10:48
negatywna

towar ok. Prosiłem o połączenie przesyłek nie dało się - zapłaciłem za dwie przesyłki mimo iż dotarły do mnie razem..........sklejone

Zweryfikowany zakup
Marek
17.05.2015 14:19
negatywna

wszystko ok

Zweryfikowany zakup
Mateusz
17.05.2015 09:17
negatywna

Lipa nie polecam i nigdy nie będę. Wysyłają co mają pod ręką, co innego w ofercie a co innego wysyłają!! NIE !!!

Zweryfikowany zakup
ARTur
27.04.2015 12:27
negatywna

zbyt dłógi okres oczekiwania na zamówienie,towar trafił do firmy po 7 dniach,a na stronie widnieje informacja że przesyłka zostanie zrealizowana w przeciągu 24 godzin.

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient otrzymał potwierdzenie złożenia zamówienia na e-mail w którym jest zawarta również informacja o czasie realizacji zamówienia, w tym przypadku od momentu przyjęcia zam. do wysyłki było to 5 dni ROBOCZYCH + czas dostawy

Zweryfikowany zakup
k.pyszka
25.04.2015 08:01
negatywna

O.K.

Zweryfikowany zakup
Waldek-aqua
24.04.2015 14:23
negatywna

Nie terminowa wysyłka. Przesyłkę dostałem na 3 dzien . Zamowienie skladałem o 10 rano i pani z obslugi zapewnila mnie ze bedzie na drugi dzien. Z resztą system na stronie zamowienia też sugerował taki termin dostawy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zamówienia złożone do godziny 10:00 wysyłane są tego samego dnia. Pana zamówienia zostało złożone o godzinei 10:04 dlatego też zostało wysłane dnia następnego i otrzymał Pan przesyłkę na 3 dzień. Mimo wszystko bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję że nie zniechęci to Pana do kolejnych zakupów w naszym sklepie.

Zweryfikowany zakup
schreder Sp. z o.o.
19.04.2015 10:25
negatywna

Obiecano mi dostawę w ciągu 24h. Przesyłka dotarła po trzech dniach. Druga część zamówienia ciągle nie dotarła. Jak na razie doświadczenie ze sklepem negatywne.

Odpowiedź sprzedawcy:

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie wysłaliśmy zgodnie z wyznaczonym terminem, opóźnienie wynikło z błędu firmy kurierskiej. Będziemy wyjaśniać sytuację z przewoźnikiem.

Zweryfikowany zakup
Tomasz Bergiel
02.04.2015 10:18
negatywna

W magazynie zabrakło zamawianej ilości złaczy meblowych (ok, zdarza sie) i z tego powodu moje zamówienie zostało zmniejszone BEZ ŻADNEGO KONTAKTU CZY POROZUMIENIA ze mną (po prostu spakowali tyle ile było dostepne) i do tego wysłane 3 dni później. W efekcie dostałem mniej ale za to później :/

Zweryfikowany zakup
Michał
20.03.2015 12:43
negatywna

na 40 gałek zdatnych do użytku jest 13. rozumiem, że niska cena ale to nie znaczy, że można sprzedawać jakieś g.

Zweryfikowany zakup
anna deptuła
18.03.2015 10:11
negatywna

Zakupiłam gałki porcelanowe firmy GAMET. W 80% dostarczonego towaru była krzywo wklejona porcelana, wzór na gałkach który powinien być w kształcie koła na niektórych gałkach był jajowaty, widoczne, wystające ślady kleju. Żałowałam, że nie zakupiłam tego w sklepie stacjonarnym, gdzie można wszystko przed zapłatą obejrzeć, tutaj nie odsyłałam towaru, bo przecież ktoś kto to pakował chyba widział, że to towar wybrakowany. Nie polecam!

Zweryfikowany zakup
Iwona
10.03.2015 08:40
negatywna

Już po 4 dniach od mojej wpłaty, zamówili towar u producenta, ale muszę pochwalić, bo nie minął miesiąc i towar był już u mnie. Oczywiście musiałem dzwonić i się dowiadywać, co się dzieje, bo żadnej informacji nie dostałem.

Zweryfikowany zakup
kuba
09.03.2015 08:54
negatywna

Niestety sklejka dotarła, mimo bardzo dobrego pakowania, całkowicie niezdatna do użytku. Materiał w 2metrowym rozkroju był wygięty w literę S o niemal 40 centymetrowej "grubości "...

Zweryfikowany zakup
Kuba
03.03.2015 08:26
negatywna

Zamówiłem płytę 4mm a dali 3mm. Zmierzyłem jak już część zamontowałem a nie przy obiorze.

Zweryfikowany zakup
w
27.02.2015 14:32
negatywna

Przesyłka nie dotarła pod wskazany adres. Sugerowany przez Państwa czas wysyłki szacowny był na 21 dzień (roboczy) od momentu złożenia zamówienia, czyli na dzień 17.02.2015. Tymczasem na koncie użytkownika widnieje adnotacja, że transakcja została zrealizowana. Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

Zweryfikowany zakup
mr.kolodzinski
17.02.2015 13:35
negatywna

Szuflada przyjechała porysana - oba "boczki" uszkodzone

Zweryfikowany zakup
Daniel
13.02.2015 15:59
negatywna

po wysłaniu informacji zamówienie gotowe okazało się ze nie jest gotowe i musiałem stracić cały dzień na odbiór byłem około 10 godz a odebrałem 16 -30

Zweryfikowany zakup
mariuszwiktor
10.02.2015 23:31
Odbieraj za darmo