0
  • Reklamacje

    Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji.

    Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - zwrócimy pieniądze.

    Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

    W przypadku kiedy reklamacja dotyczy tylko części produktów, prosimy o dołączenie kopii rachunku lub paragonu wraz z protokołem reklamacji.

    Natomiast w sytuacji kiedy wartość reklamowanego towaru jest mniejsza od 10 złotych ( przykładowo uchwyt ), prosimy o kontakt z naszym działem obsługi, który dopomoże w szybkim załatwieniu tego typu reklamacji.

  • Prawo klienta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (ZWROTY)

    Klientowi przysługuje zwrot pieniędzy.

    Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przesyłając na reklamacje@meble.pl pisemne oświadczenie (wzór oświadczenia do pobrania w formacie pdf poniżej). W sytuacji odstąpienia od umowy należy zwrócić świadczenia w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Prosimy o to aby przesłany produkt był w idealnym stanie, nieużywany i posiadał kompletne, oryginalne opakowanie. Produkt należy zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni licząc od dnia przesłania odstąpienia od umowy.

    W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "zwrot".

    Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Kwota wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona klientowi w ciągu 14 dni licząc od dnia przesłania pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od zakupu.

    Wszelkie sprawy związanie z reklamacjami i zwrotami prosimy kierować na adres: reklamacje@meble.pl oraz na adres:

    Meble.pl S.A.
    ul. Langiewicza 33
    35-021 Rzeszów

  • Protokół reklamacji

    Protokół reklamacji można pobrać w postaci pliku pdf załączonego do tej strony, natomiast więcej informacji mogą Państwo uzyskać pod następującym numerem telefonu:

    +48 17 28 38 166

    od Poniedziałku do Piątki w godzinach 8:00 - 16:00

 

 

 

 

 

Pliki do pobrania

  • protokol_reklamacji.pdf

    Pobierz
  • odstapienie_od_umowy_wzor.pdf

    Pobierz