0
Regulamin sklepu internetowego Meble.pl
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Spółka Meble.pl S.A. z siedzibą w Rzeszowie, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000435035, NIP: 5170272645, REGON: 18037624, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości: 25.788.000,00 zł pokryty w całości, reprezentowana przez Jarosława Czarnika – Prezesa Zarządu.
  2. Dane kontaktowe:
    1. Adres do korespondencji: ul. Langiewicza 33, 35-021 Rzeszów;
    2. Adres poczty elektronicznej: info@meble.pl
    3. Numer telefonu: +48 17 283 81 00, szczegółowe informacje w zakresie dostępności naszej Infolinii zamieszczone zostały na stronie Sklepu internetowego w zakładce “Kontakt” (opłata jak za połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta osoba korzystająca z kontaktu za pośrednictwem telefonu).
Cześć! Z tej strony Meble.pl - poznajmy się.
II. DEFINICJE:
Użyte w Regulaminie pojęcia, pisane dużą literą, łącznie z ich odmianą oraz użyciem ich w liczbie mnogiej lub pojedynczej, oznaczają:
  1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie Sklepu internetowego umożliwiający nawiązanie kontaktu ze Sprzedawcą.
  3. FORMULARZ ZAPYTANIA O PRODUKT – formularz dostępny na karcie produktu umożliwiający złożenie zapytania o poszczególny produkt dostępny w Sklepie Internetowym.
  4. KLIENT - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego. Klientem jest Konsument i Przedsiębiorca;
  5. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U z 2022 r. poz. 1360, 2337, 2339.);
  6. KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności, która składa zamówienie w Sklepie internetowym. Za Konsumenta uznaje się także osobę fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą zawierającą Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością w przypadku, gdy nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;
  7. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Spółki, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia także korzystanie z dodatkowych funkcjonalności Sklepu internetowego
  8. KOSZYK – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie, zamówienie Produktów oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
  9. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna świadczona przez Spółkę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom, automatyczne otrzymywanie od Spółki cyklicznych treści kolejnych edycji Newslettera, zawierających informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
  10. PRODUKT/TOWAR – dostępna w Sklepie Internetowym Spółki różnego rodzaju towary meblarskie, w szczególności takie jak: płyty meblowe, sklejki, blaty, laminaty, forniry, obrzeża, fronty, meble na wymiar oraz meble gotowe, wyposażenie wnętrz i oświetlenie, będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Za Produkt w rozumieniu niniejszego Regulaminu rozumiane są także Treści cyfrowe dostępne w Sklepie Internetowym do sprzedaży, których zastosowanie mają odrębne zasady wskazane w dziale Umowa o dostarczenie treści cyfrowej;
  11. PRZEDSIĘBIORCA – Klient, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
  12. REGULAMIN/UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG – niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży, Umów o Dostarczenie treści cyfrowych oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344.);
  13. SKLEP INTERNETOWY - zbiorcza nazwa sklepów internetowych Spółki dostępnych pod adresami: https://www.meble.pl/, https://akcesoria.meble.pl/, https://centrum.meble.pl/
  14. SPRZEDAWCA/SPÓŁKA – spółka Meble.pl S.A. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Langiewicza 33, 35-021 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000435035, NIP: 5170272645, REGON: 18037624 posiadająca kapitał zakładowy w wysokości: 25.788.000,00 zł, reprezentowana przez Jarosława Czarnika – Prezesa Zarządu, adres poczty elektronicznej: info@meble.pl, numer telefonu: +48 17 283 81 00
  15. TREŚĆ CYFROWA - dane wytwarzane i dostarczane Klientowi w postaci cyfrowej (np. Ebook, audiobook. wideo);
  16. TOWARY OUTLETOWE - różnego rodzaju przecenione uszkodzone w mniejszym lub większym stopniu towary meblarskie, nowe bądź używane, jak również towary nieuszkodzone, jednakże przecenione z innych powodów w szczególności takich jak: defekt, ze względu na małą ilość produktów pełnowartościowych, końcówki serii, nadwyżki produkcyjnej, kolekcji z ubiegłych sezonów, oraz wszelkie towary z niestandardowym/niespotykanym wykończeniem, zwroty posklepowe etc. zamieszczane w odrębnej, dedykowanej w tym celu zakładce na stronie Sklepu internetowego, pod adresem www.meble.pl/outlet.
  17. UMOWA O DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWEJ - umowa sprzedaży Treści cyfrowej zawierana albo zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
  18. UMOWA SPRZEDAŻY/UMOWA – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą;
  19. USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W zakresie, w jakim usługi świadczone są przez podmioty współpracujące ze Sprzedawcą, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty;
  20. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2021 r. poz.2105.);
  21. UŻYTKOWNIK/USŁUGOBIORCA – Klient korzystający z Usług elektronicznych świadczonych przez Sprzedawcę;
  22. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego, określające: rodzaj i ilość Produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego, określające sposób zapłaty, dostarczenia Produktów, miejsce wydania Produktów oraz dane Klienta, stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Na dobry początek kilka definicji.
  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.
  2. Akceptacja treści Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta, złożenia Zamówienia, zawarcia Umowy Sprzedaży oraz zapisu do Newslettera.
  3. W celu możliwości korzystania ze Sklepu internetowego, w tym w szczególności przeglądania asortymentu Sklepu internetowego oraz składania Zamówień, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego (tablet, telefon) z dostępem do sieci Internet;
    2. posiadanie przeglądarki internetowej w najbardziej aktualnej wersji oprogramowania (Opera, Safari, Chrome, FireFox, Edge).
    3. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (adres e-mail);
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie internetowym, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Sklepie internetowym poprzez stosowanie protokołu SSL (SecureSocketLayer).
  5. Klient korzystający ze Sklepu internetowego jest zobowiązany do:
    1. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu,
    2. korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych innych podmiotów,
    3. niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym,
    4. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. niepodejmowania działań polegających na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam).
  6. Sprzedawca zastrzega, że funkcjonalności dostępne w ramach prowadzonych przez niego Sklepów internetowych mogą różnić się w zależności od oferowanego asortymentu w ramach danego Sklepu. Zapisy niniejszego regulaminu stosuje się w możliwie najszerszym zakresie odnośnie każdego ze Sklepów internetowych.
Garść podstawowych informacji tytułem wstępu.
III. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne:
    1. Konto,
    2. Koszyk,
    3. Newsletter,
    4. Formularz Kontaktowy oraz Formularz zapytania o produkt;
    5. Dodawanie opinii o Produkcie,
    6. podtrzymywanie sesji Klienta.
Jakie usługi elektroniczne świadczymy w ramach naszego Sklepu?
  1. Konto
    1. Korzystanie z Konta jest dobrowolne i nieodpłatne.
    2. Aby skorzystać z usług elektronicznych dostępnych w ramach Konta, niezbędne jest utworzenie Konta i zalogowanie się do niego za pośrednictwem ustalonego hasła i loginu.
    3. W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa rekomendowane jest, aby hasło było unikalne i składało się z co najmniej 12 znaków, w skład których powinna wchodzić przynajmniej jedna cyfra i znak specjalny.
    4. Użytkownik zobowiązuje się nie udostępniać treści login-u i hasła osobom trzecim. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia treści login-u i hasła przez Użytkownika osobom trzecim. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie Zamówienia dokonane przez osoby trzecie, którym Użytkownik udostępnił login i hasło. Użytkownik każdorazowo może zmienić ustalone uprzednio hasło.
    5. Użytkownik może zarejestrować Konto w Sklepie internetowym po naciśnięciu na stronie głównej Sklepu internetowego przycisku „Zarejestruj się” lub zarejestrować Konto podczas składania Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego.
    6. Rejestracja Konta wymaga wypełnienia dostępnego w Sklepie Internetowym formularza elektronicznego (poprzez wprowadzenie w odpowiednie pola wymaganych danych, w tym danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika. W procesie rejestracji Konta, Użytkownik samodzielnie ustala login (adres mailowy) oraz hasło dostępu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne w celu utworzenia Konta.
    7. Rejestracja Konta wymaga zaakceptowania przez Użytkownik (poprzez zaznaczenie odpowiednich pól wyboru [checkboxów] Regulaminu sklepu, Polityki Prywatności).
    8. Dostęp do Konta, Użytkownik otrzymuje dopiero po jego aktywacji. Aktywacja konta następuje poprzez potwierdzenie rejestracji poprzez „kliknięcie” na otrzymany w wiadomości e-mail, link z adnotacją „aktywuj konto”
    9. Rejestracja Konta jest równoznaczna z zawarciem pomiędzy Użytkownikiem a Spółką umowy o świadczenie Usług.
    10. Użytkownik nie może przenosić praw do Konta na osoby trzecie.
    11. Do Konta można również zalogować się korzystając z kont współdzielonych z Google lub Facebook na zasadach określonych w tych portalach. Założenie Konta odbywa się poprzez dedykowane przekierowanie ze Sklepu Internetowego na stronę internetową portalu społecznościowego. gdzie Użytkownik poproszony jest o podanie nazwy użytkownika (lub zamiennie numeru telefonu w przypadku Facebook) oraz hasła, jakie posiada do konta użytkownika w danym portalu społecznościowym. Po dokonaniu autoryzacji na stronie portalu społecznościowego, Użytkownik zwrotnie jest przekierowany do Sklepu Internetowego. Nazwa użytkownika do portalu społecznościowego oraz jego hasło nie są rejestrowane i przechowywane przez Spółkę. Portale społecznościowe po dokonaniu autoryzacji przez użytkownika udostępniają Spółce odpowiednio następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail. Zalogowanie się do Konta przy użyciu wskazanych portali pozwala korzystać ze wszystkich funkcjonalności Konta.
    12. Konto jest przypisane do Użytkownika. Użytkownik ma prawo do rejestracji tylko jednego Konta dla jednego adresu e-mail.
    13. Konto umożliwia Użytkownikowi w szczególności:
      1. dostęp do funkcjonalności: Moje zamówienia, zawierającej informacje o wszystkich złożonych a także anulowanych zamówieniach i ich szczegółach, o ile Zamówienia były złożone lub anulowane z wykorzystaniem usługi Konta,
      2. dostęp do funkcjonalności: Moje dane, umożliwiającej w każdym czasie wprowadzenie i zmianę danych osobowych niezbędnych do wykonania Umowy Sprzedaży,
      3. dostęp do funkcjonalności: Ulubione, umożliwiającej gromadzenie i obserwowania konkretnych Produktów przez Użytkownika,
      4. dostęp do funkcjonalności: dokumenty sprzedaży umożliwiający dostęp do wystawionych przez Sprzedawcę paragonów/faktur;
      5. dostęp do funkcjonalności: reklamacje, wchodząc w zakładkę 'Zamówienia', a następnie w zakładkę 'Historia zamówień zrealizowanych' Klient ma złożenia reklamacji Towaru przy poszczególnym Zamówieniu.
    Sprzedawca zastrzega możliwość czasowego lub trwałego zawieszenia poszczególnych funkcjonalności Konta z uwagi na konieczność przeprowadzenia aktualizacji, serwisu czy wdrożeniu środków ochrony praw i wolności Użytkowników i/lub Sprzedawcy.
Sprawdź, czy warto założyć u nas Konto Użytkownika.
  1. Koszyk
    1. Korzystanie z Koszyka jest nieodpłatne i dobrowolne, ale niezbędne w celu złożenia przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się wraz z momentem dodania do niego przez Klienta pierwszego Produktu.
    2. Korzystania z Koszyka możliwe jest łącznie z korzystaniem z Usługi Konta lub niezależnie od niego.
    3. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta kolejnych kroków – dodania Produktów do Koszyka, wypełnienie formularza zamówienia. kliknięcie pola „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych w formularzu danych.
    4. Podanie w Koszyku danych osobowych takich jak: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP, jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy Sprzedaży.
    5. Usługa Elektroniczna Koszyka świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta, chyba, że Klient korzysta z funkcjonalności Koszyka łącznie z usługą Konta, wówczas usługa Koszyka obejmuje dostęp do historii zakupów.
Jak działa Koszyk?
  1. Newsletter
    1. Usługa w zakresie przesyłania Newslettera polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej Użytkownika, wiadomości zawierającej informacje o Towarach lub usługach Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy dokonali dobrowolnej subskrypcji.
    2. Korzystanie z usługi Newslettera wymaga posiadania przez Użytkownika aktywnego adresu e-mail.
    3. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na przesyłaniu Newslettera może być zawarta przez każdego Użytkownika, który wprowadzi swój adres e-mail w dostępnym w stronie Sklepu internetowego formularzu rejestracji do Newslettera.
    4. Zawarcie umowy o dostarczanie Newslettera uwarunkowane jest wyrażeniem zgody Użytkownika. Akceptacja zostaje dokonana poprzez zaznaczenie pola wyboru [check-boxa], umieszczonego przy dokonywaniu subskrypcji lub podjęcia przez Użytkownika innego równoważnego działania świadczącego o chęci zapisu do Newslettera.
    5. Z chwilą zapisu Użytkownika do Newslettera zawarta zostaje umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na przesyłaniu Newslettera.
    6. Klient może w każdej chwili zrezygnować Newslettera poprzez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika znajdującego się w każdej wiadomości mailowej zawierającej Newsletter lub poprzez kontakt mailowy ze Sprzedawcą pod adresem: marketing@meble.pl
Chcesz być na bieżąco - zapisz się do naszego Newslettera.
  1. Dodawanie Opinii
    1. Każdy Klient, który dokonał zakupu w Sklepie Internetowym może dodawać opinie o Produkcie.
    2. Aby dodać opinię do Produktu, nie będąc zalogowanym Klientem, niezbędne jest podanie imienia i adresu poczty elektronicznej i zaakceptowanie w tym zakresie klauzuli dotyczącej ochrony danych osobowych – podanie danych jest dobrowolne, lecz ich brak uniemożliwi świadczenie Usługi.
    3. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Opinie:
      1. mogą pochodzić wyłącznie od osób, które dokonały zakupu danego Produktu w Sklepie Internetowym;
      2. mają charakter informacyjny i nie stanowią reklamy w rozumieniu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022 r. poz.1233.) oraz ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2070, z 2022 r. poz. 2581.).
      3. nie mogą być sprzeczne z Regulaminem, Polityką Prywatności oraz zawierać innych treści zakazanych przez obowiązujące przepisy prawa;
      4. nie mogą naruszać praw Sprzedawcy lub praw osób trzecich w tym w szczególności prawa dobra osobiste oraz prawa autorskie.
    4. Klient ma prawo powiadomić Spółkę o każdym przypadku naruszenia jego praw, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w Regulaminie lub Polityce Prywatności przez zamieszczone Opinie.
    5. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące Opinii, Klient może zgłaszać telefonicznie pod numerem dostępnej infolinii, mailowo lub za pomocą Formularza kontaktowego.
    6. Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania lub niepublikowania Opinii w przypadku ich niezgodności z Regulaminem, Polityką Prywatności lub przepisami prawa albo dobrymi obyczajami oraz blokowania możliwości publikacji treści osobom naruszającym postanowienia niniejszego Regulaminu.
    7. Przez przesłanie Opinii o Produkcie Klient upoważnia Spółkę do jej zamieszczenia na stronie Sklepu Internetowego w czasie nieograniczonym wraz z prawem do połączenia z innymi treściami.
    8. Sprzedawca może w każdej chwili dokonywać weryfikacji, czy zamieszczone opinie są zgodne z Regulaminem, a w szczególności, czy pochodzą od Klientów, którzy rzeczywiście nabyli Produkt.
    9. Klient, umieszczając zamieszczając opinie do Produktu udziela Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie (w szczególności w Internecie) tych treści, na terytorium całego świata. Prawo to obejmuje uprawnienie do udzielania sublicencji, a także upoważnienie do wykonywania samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich praw zależnych w zakresie opracowania, dostosowywania, przerabiania i tłumaczenia utworu w rozumieniu ustawy z dnia z 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2509 z późn. zm.).
Najważniejsze dla nas jest Twoja satysfakcja.
Tutaj znajdziesz kilka zasad dotyczących dodawania opinii.
  1. Formularz kontaktowy/Formularz zapytania o produkt:
    1. Sprzedawca na stronie Sklepu internetowego udostępnia Formularz kontaktowy oraz Formularz dotyczący produktu.
    2. Klient może skorzystać z Formularza kontaktowego lub Formularza zapytania o produkt, celem skontaktowania się ze Sprzedawcą, oraz pozyskania dodatkowych informacji o poszczególnym Produkcie. Skorzystanie z Formularza kontaktowego lub/i Formularza zapytania o produkt wymaga podania podstawowych danych Klienta takich jak: imię i nazwisko oraz adres e-mail, a także wyrażenia zgody na przetwarzanie tych przez Sprzedawcę danych osobowych w zakresie obsługi prowadzonej korespondencji.
    3. Po zatwierdzeniu Formularza kontaktowego lub Formularza zapytania o produkt zostaje zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
Masz pytanie? Śmiało! skontaktuj się z Nami.
  1. Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta na czas nieokreślony. Każda ze stron umowy o świadczenie Usług może ją wypowiedzieć (można wypowiedzieć każdą z Usług, z której się korzysta, jak również wszystkie łącznie) bez wskazania przyczyn.
  2. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy może być złożone w formie pisemnej na adres: ul. Langiewicza 33, 35-021 Rzeszów lub elektronicznej (e-mail) na adres: info@meble.pl
  3. Użytkownik może w każdym czasie zrezygnować z Umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  4. Spółka może w każdym czasie rozwiązać Umowę za 14-dniowym okresem wypowiedzenia z następujących ważnych powodów:
    1. zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
    2. zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi;
    3. zmiana zakresu świadczonych usług, do których zastosowanie znajdują zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Spółkę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
  5. Oświadczenie o wypowiedzeniu Spółka przesyła Klientowi na adres e-mail podany przez Użytkownika podczas rejestracji do danej Usługi.
  6. Spółka może wypowiedzieć Użytkownikowi Umowę za bez zachowania okresu wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania z usług, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości usług, jeśli Użytkownik korzysta z Usługi w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz naruszając prawa osób trzecich, postanowienia Regulaminu, a także przyjęte w tym zakresie zwyczajów i zasadami współżycia społecznego.
  7. Ustanie mocy wiążącej umowy o świadczenie Usług pozostaje bez wpływu na moc wiążącą i treść Umów Sprzedaży oraz umów świadczenia usług w ramach Produktów, które zostały zawarte przez Użytkownika przed datą ustania mocy wiążącej umowy o świadczenie Usług.
  8. W przypadku ustania pomiędzy stronami mocy wiążącej Umowy o świadczenie Usług, Konto danego Użytkownika przestaje być aktywne i dostępne dla Użytkownika, a wszelkie złożone przez niego Zamówienia, z wyjątkiem tych, co do których doszło już do zawarcia Umów Sprzedaży, zostają anulowane. Jeśli Użytkownik korzystał tylko z usługi Opinie, dodane przez niego opinie do Produktów mogą zostać usunięte lub pozostawione w Sklepie internetowym, wedle decyzji Spółki, chyba, że Użytkownik wyraźnie zażądał usunięcia dodanej przez niego opinii.
Jak możesz wypowiedzieć umowę o świadczenie usług?
  1. Tryb postępowania reklamacyjnego:
    1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych, z wyjątkiem reklamacji dotyczącej Umowy Sprzedaży, przez Spółkę Klient może składać:w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@meble.pl
    2. Zaleca się podanie przez Użytkownika w opisie reklamacji:
      1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
      2. żądania Użytkownika;
      3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
    3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Co zrobić, gdy usługa elektroniczna nie działa tak jak powinna?
IV. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
  1. Wszystkie Towary, znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego, z wyjątkiem poszczególnych Towarów outletowych są nowe.
  2. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Koszyka w Sklepie Internetowym oraz poinformowaniu Klienta przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail o skompletowaniu jego Zamówienia i przygotowaniu go do wysyłki.
Od Zamówienia do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  1. Cena Produktu.
    1. Cena uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki, w tym podatek od towarów i usług (jest to cena brutto), lecz nie zawiera kosztów dostawy Produktu do Klienta.
    2. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia.
    3. Informacje o cenie Produktu, cechach oraz istotnych właściwościach Produktu dostępne są na stronie internetowej Sklepu internetowego i zamieszczone są przy prezentowanym Produkcie.
    4. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana w podsumowaniu zamówienia w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu internetowego.
    5. Ceny Produktów prezentowanych na stronach internetowych Sklepu internetowego mogą ulegać zmianie, przy czym zmiana ceny Produktu nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmiany ceny (to jest na Zamówienia co do których Klient zaznaczył „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”).
    6. W przypadku Treści cyfrowych Sprzedawca dopuszcza dokonanie płatności za Treść cyfrową poprzez dostarczenie danych osobowych Klienta (np. zapis na Newsletter i dostarczenie adresu e-mail).
Co zawiera cena Produktu na stronie.
Zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego informacje o Produktach, takie jak: cechy Produktu, kolorystyka wymiary, materiały, przeznaczenie pochodzą od producentów Produktów. Sprzedawca ze swojej strony dokłada starań, aby były one prawidłowe i aktualne.
Podstawowe informacje o Produktach.
  1. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym:
    1. Niezbędnym elementem procedury składania Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole wyboru [check-box] przed finalizacją Zamówienia. Brak akceptacji postanowień Regulaminu w toku procedury składania Zamówienia uniemożliwia nabycie Produktów za pośrednictwem Sklepu internetowego.
    2. Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego mogą być składane przez Klienta dwadzieścia cztery godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu.
    3. Elementem procedury składania Zamówienia jest podanie przez Klienta (oznaczonych w formularzu jako obligatoryjne) danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta, uzyskanych w toku składania Zamówienia. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia Zamówienia. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia Zamówienia.
    4. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego należy: skompletować wybrane Produkty, wybrać obszar i sposób dostarczenia Produktu, sposób płatności, wypełnić formularz zamówienia, a następnie zatwierdzić i przesłać Zamówienie przez naciśnięcie na przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Naciśnięcie na przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” oznacza złożenie przez Klienta Zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
    5. Klient kompletuje Zamówienie w Koszyku, poprzez naciśnięcie przycisku „Dodaj do koszyka” oraz wybór ilość Produktu oraz koloru, jeżeli Produkt oferowany jest w różnych kolorach.
    6. Po naciśnięciu na przycisk „Idę do Koszyka”, wybiera obszar i sposób dostarczenia Produktu, sposób płatności a następnie po naciśnięciu przycisku „Przejdź dalej” wypełnia formularz zamówienia.
    7. W formularzu zamówienia należy wskazać:
      1. imię i nazwisko oraz adres Klienta,
      2. numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail) Klienta;
      3. adres, na który Produkt ma być dostarczony;
      4. dane firmy i numer NIP, jeśli Klient jest Przedsiębiorcą.
    8. Klient, który zarejestrował Konto w Sklepie internetowym może złożyć Zamówienie z wykorzystaniem Konta, po zalogowaniu się do Konta.
    9. W trakcie procedury składania Zamówienia – aż do momentu naciśnięcia na przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, Klient ma możliwość modyfikowania Zamówienia w szczególności w zakresie wyboru Towaru, obszaru i sposobu jego dostarczenia, sposobu płatności oraz danych podanych w formularzu zamówienia. W celu modyfikacji zamówienia w zakresie wyboru należy nacisnąć na przycisk „Powrót” widoczne na stronie Sklepu internetowego podczas procedury składania Zamówienia.
    10. Złożenie Zamówienia następuje przez naciśnięcie przez Klienta na przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
    11. Złożenie Zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedającemu oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktu będącego przedmiotem Zamówienia.
    12. Po złożeniu przez Zamówienia, na adres e-mail Klienta niezwłocznie wysłane zostają przez Sprzedającego wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia oraz przyjęciem go do realizacji. Dodatkowo Klient otrzymuje także linki umożliwiający anulowanie Zamówienie lub dokonać jego zmiany.
    13. W przypadku Produktów indywidualnie tworzonych na potrzeby Klienta anulowanie lub zmiana Zamówienia możliwe jest do momentu rozpoczęcia produkcji Towaru, natomiast w przypadku pozostałych Produktów do momentu wysyłki Towaru do Klienta.
    14. Zmiana Zamówienia skutkuje anulowaniem złożonego przez Klienta Zamówienia oraz przeniesienie Produktów do Koszyka w celu złożenia zmienionego Zamówienia.
    15. Z chwilą poinformowaniu Klienta w formie wiadomości mailowej o skompletowaniu Zamówienia i przygotowaniu go do wysyłki, zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Potwierdzenie zawartej Umowy sprzedaży przesłanie Klientowi wiadomości elektronicznych z potwierdzeniem skompletowania Zamówienia oraz przygotowania go do wysyłki.
    16. Klient, który przy składaniu Zamówienia wybrał płatność z góry, powinien uiścić cenę oraz koszty dostarczenia Towaru niezwłocznie nie później niż w terminie 3 dni od otrzymania od Sprzedającego wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia. W przypadku braku zapłaty w powyższym czasie, Zamówienie jest automatycznie anulowane, a informacja o tym nie jest wysyłana do Klienta. Klient nie ponosi żadnych kosztów w związku z anulowaniem Zamówienia.
    17. Klient, który przy składaniu Zamówienia wybrał płatność przy odbiorze zamówionego Towaru (płatność za pobraniem), zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki zawierającej zamówiony Towar.
    18. Sprzedawca jest uprawniony do anulowania Zamówienia do momentu wysłania do Klienta informacji mailowej o jego skompletowaniu i gotowości do wysyłki, jedynie w przypadku, gdy:
      1. powziął wiedzę, że Zamówienie zostało złożone w złej wierze i w celu wyrządzenia Sprzedającemu szkody,
      2. w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu,
      3. w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedającego, które uniemożliwiają mu wykonanie złożonego Zamówienia, tj. w szczególności w przypadku błędu w systemie informatycznym, na który Sprzedawca nie miał wpływu lub wystąpienia okoliczności siły wyższej, które skutkują brakiem dostępności Produktu.
    19. W takim wypadku Sprzedawca niezwłocznie informuje w formie mailowej, na adres wskazany w Zamówieniu, Klienta o anulowaniu Zamówienia i jego przyczynach.
    20. Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym może odbyć się również za pośrednictwem Infolinii Sprzedającego (opłata jak za połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług z którego korzysta Klient) lub wiadomości mailowej).
    21. Klient składając zamówienie przez telefon lub mailowo, Klient wskazuję Sprzedawcy następujące informacje:
      1. nazwę Produktu znajdującego się w Sklepie Internetowym oraz ilość Produktu jaką chce zamówić.
      2. sposób i adres dostawy Produktu oraz formę płatności, a w przypadku zamówienia telefonicznego wedle wyboru także swój adres poczty elektronicznej albo adres korespondencyjny w celu potwierdzenia zamówienia.
      3. każdorazowo podczas składania przez Klienta zamówienia telefonicznie lub droga mailową, Klient informowany jest o danych Sprzedawcy, z którym zostanie zawarta Umowa sprzedaży, o cenie łącznej wybranego Produktu lub Produktów (wraz ze sposobem realizacji) oraz łącznym koszcie wybranego sposobu Dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
    22. Po przyjęciu zamówienia Klient otrzyma od Sprzedawcy drogą elektroniczną link potwierdzający złożone przez Klienta zamówienie. Za pośrednictwem otrzymanego linku Klient ma także możliwość , anulowania lub zmiany zamówienia.
    23. W przypadku, w którym na etapie składania zamówienia nie został uzgodniony z Klientem czas realizacji zamówienia lub koszty dostawy, zamówienie wymaga dodatkowego następczego potwierdzenia zamówienia.
    24. W zakresie nieuregulowanym, do zamówień składanych drogą mailową lub telefoniczną zastosowanie znajdują odpowiednio zapisy dotyczące zawierania Umowy sprzedaży w Sklepie Internetowym, określone w niniejszej sekcji Regulaminu.
    25. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem na podany numer telefonu lub adres e-mail, w celu zbadania poziomu satysfakcji Klienta z przeprowadzonej transakcji w Sklepie Internetowym, o ile Klient wyrazi na to zgodę.
Proces zawarcia umowy sprzedaży.
Przepisy niniejszego działu stosuje się odpowiednio do Umowy o dostarczanie treści cyfrowej z zastrzeżeniem, że w momencie zawarcia Umowy o dostarczenie treści cyfrowej Klient oświadcza (poprzez zaznaczenie odpowiednich pól wyboru [checkboxów]), że przyjmuje do wiadomości, że w momencie dostarczenia Treści cyfrowej Umowa o dostarczenie treści cyfrowej zostanie w całości wykonana, a Klientowi nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
Mała modyfikacja przy treściach cyfrowych.
V. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby i metody płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    1. płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki. Płatność za pobraniem wyłączona jest w przypadku zakupu Treści cyfrowych.
    2. Płatność elektroniczna z wykorzystaniem pośredników płatności;
    3. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    4. płatność z odroczonym 30 dniowym terminem zapłaty lub płatność ratalna;
    5. w przypadku Treści cyfrowej Sprzedawca dopuszcza dokonanie płatności za Treść cyfrową poprzez dostarczenie danych osobowych Klienta (np. zapis na Newsletter).
  2. Sprzedawca zastrzega, że wyżej wskazane formy płatności mogą być modyfikowane, okresowo wyłączane lub wymieniane na inne.
  3. Reklamacje wynikające z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania obsługi płatności należy kierować do właściwego pośrednika płatności bezpośrednio na adres e-mail, korzystając z formularza kontaktowego lub telefonicznie-zgodnie z regulaminem świadczenia usług w zakresie płatności elektronicznych danego pośrednika płatności.
  4. Szczegółowy wykaz metod oraz sposobów płatności, w tym także szczegółowy wykaz pośredników płatności zamieszczony został na stronie Sklepu internetowego w zakładce “Płatności”.
Płatności w naszym Sklepie.
VI. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
  1. Sklep Internetowy dostarcza nabyte Towary na terytorium Rzeczypospolitej Polski, na terytorium UE oraz poza terytorium UE. Sklep zastrzega możliwość ograniczenia asortymentu przeznaczonego do wysyłki zagranicznej. Informacje czy towar może zostać wysłany poza granice Polski dostępna jest w toku składania zamówienia.
  2. W przypadku Produktów takich jak meble marek zewnętrznych oraz wyposażenia wnętrz Sklep Internetowy nie oferuje możliwości osobistego odbioru zakupionego Towaru z magazynów Sprzedawcy. Klient ma możliwość odbioru osobistego Produktów z kategorii akcesoria meblowe, materiały drewnopochodne oraz meble na wymiar. Szczegółowe informacje zamieszczone zostały na stronie Sklepu internetowego w zakładce “Koszty i warunki dostawy”.
  3. Dostawa Towaru realizowana jest na adres wskazany w Zamówieniu, za pośrednictwem firm kurierskich, z którymi współpracuje Sprzedawca, a także operatora pocztowego Poczta Polska.
  4. Czas dostawy Towaru uzależniony jest wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
  5. Szczegółowe warunki realizacji dostawy oraz wykaz podmiotów współpracujących ze Sprzedawcą w zakresie dostawy Towarów dostępne są na stronie Sklepu internetowego w zakładce “Koszty i warunki dostawy”.
  6. Sklep internetowy sugeruje Klientom, aby rozpakować Towar w obecności kuriera i sprawdzić, czy Towar nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie kurier sporządzi odpowiedni protokół, co znacznie ułatwi ewentualny proces reklamacyjny.
  7. W każdym przypadku wydanie Towaru nastąpi nie wcześniej niż zapłata całości ceny Zamówienia. Po dwóch próbach doręczenia, chyba że co innego wynika z sposobu realizacji usług świadczonych przez firmę kurierską, w przypadku braku zapłaty Zamówienia wysłanego za pobraniem zamówienie zostanie anulowane i wraca do Sprzedawcy. Jeśli Zamówienie zostało przez Klienta opłacone wszystkie środki są mu zwracane w taki sposób w jaki Klient dokonał płatności, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu tych środków, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  8. Do czasu odebrania Towarów przez Klienta, Towary pozostają własnością Sprzedawcy.
  9. Koszty dostawy dostępne są na kartach produktów, a ich wysokość zależy od rodzaju i gabarytu przesyłki.
  10. W przypadku Umów o dostarczenie treści cyfrowej powyższe zasady zostają zmodyfikowane w następujący sposób:
    1. Treści cyfrowe mogą być dostarczone poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    2. Treści cyfrowe udostępniane są do pobrania bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego lub dostarczane są na adres e-mail udostępniony przez Klienta;
    3. Dostarczenie Treści cyfrowych następuje niezwłocznie po uiszczenie całości ceny oraz po akceptacji warunków niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności oraz po złożeniu oświadczenia o akceptacji wykonania w całości przez Sprzedawcę Umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
    4. Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie Treści cyfrowej, zostały udostępnione Klientowi.
Dowiedz się więcej o dostawie Produktów.
VII. REKLAMACJA PRODUKTU
  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Konsumentowi Towaru zgodnego z Umową oraz bez wad prawnych. Towar jest zgodny z Umową, jeżeli:
    1. jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Treści cyfrowych - również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji są taka sama jak wskazana w Umowie sprzedaży;
    2. nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    3. występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Treści cyfrowych - również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla produktów tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez sprzedawcę, w szczególności w reklamie lub na etykiecie;
    4. powinien być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać lub które wynikają z opisu Produktu;
    5. posiada przydatność do określonego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument zawiadomi Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową w zakresie, o którym mowa w ust. 1., jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili złożenia Zamówienia, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową;
  3. Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za zgodność Towaru z Umową na zasadach określonych w przepisach ustawy o Prawach Konsumenta.
  4. Reklamacja może zostać złożona przez Konsumenta przykładowo:
    1. w formie wiadomości mailowej wysłanej na adres: reklamacje@meble.pl;
    2. za pośrednictwem Konta;
    3. na piśmie na adres: ul. Langiewicza 33, 35-021 Rzeszów z dopiskiem „Reklamacja”.
  5. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail) jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Towaru, rodzaj reklamowanego Towaru, dokładny opis niezgodności Towaru z Umową oraz datę jej stwierdzenia, zdjęcia Towaru żądanie Klienta, a także preferowany przez Konsumenta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedającemu dowód zakupu Towaru (kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód).
  6. Jeżeli Towar nie jest zgodny z Umową, Konsument może:
    1. żądać naprawy Towaru;
    2. żądać wymiany Towaru na zgodny z Umową;
  7. Sprzedawca może zamiast zaproponowanego przez Konsumenta usunięcia niezgodności z Umową (naprawa) wymienić Towar na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru usunąć niezgodność z Umową (naprawa), jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy.
  8. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towar z Umową Sprzedaży, wartość Towar oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży.
  9. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia lub nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową;
    2. brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 7 powyżej;
    3. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  10. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny.
  11. Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie różnice w zewnętrznym wyglądzie Towaru wydawanego Konsumentowi w zestawieniu z wyglądem Towaru (także tego samego rodzaju, marki i modelu) prezentowanym w formie graficznej w Sklepie internetowym, które mogą wynikać z innych ustawień monitora Konsumenta, warunków oświetlenia itp. czynników związanych jedynie z używaniem Internetu do dokonywania zakupów.
  12. W przypadku wymianu lub doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową (naprawa) Sprzedawca odbierze od Konsumenta Towar na swój koszt. Natomiast przypadku odstąpienia od Umowy Klient niezwłocznie na swój koszt zwraca Towar Sprzedawcy.
  13. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  14. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Konsument zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  15. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Konsumenta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  16. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
  17. Po rozpatrzeniu reklamacji (zarówno pozytywnej jak i negatywnej), Sprzedawca odsyła na własny koszt Towar bezpośrednio do Konsumenta. Jeżeli Towar nie zostanie przez Konsumenta odebrany i zostanie zwrócony do siedziby Sprzedawcy, Sprzedawca kontaktuje się z Konsumentem telefonicznie lub na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres e-mail, informując go o możliwości ponownego przesłania Towaru na koszt Konsumenta. Konsument ma 30 dni na odbiór zwracanego Towaru lub złożenie oświadczenia o ponownej wysyłce. Po przekroczeniu tego terminu Towar zostaje przesłany do placówki logistycznej Sprzedawcy, który jest uprawniony do obciążenia kosztami magazynowania Konsumenta, a w przypadku braku przestrzeni magazynowej do utylizacji Produktu na koszt i ryzyko Konsumenta. W przypadku utylizacji Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę zakupu potrącając koszt magazynowania i utylizacji.
Reklamacja Produktu- najważniejsze informacje dla Konsumenta.
VIII. GWARANCJA PRODUKTU
  1. Niektóre towary oferowane przez Sprzedawcę są objęte gwarancją producenta.
  2. O istnieniu gwarancji Klient zostanie poinformowany najpóźniej w momencie wydania Produktu.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji dostępne są na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Reklamacje i zwroty”.
Czy Produkt objęty jest gwarancją?
IX. REKLAMACJE TREŚCI CYFROWEJ
  1. W przypadku Umów o dostarczenie Treści cyfrowej przepisy działu VII stosuje się odpowiednio z zastrzeżeniem odmienności wskazanych poniżej.
  2. Treść cyfrowa, aby mogła zostać uznane za zgodne z umową, musi:
    1. nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Treści cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Treści cyfrowej tego rodzaju i których Klient może rozsądnie oczekiwać.
  3. Sprzedawca informuje Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści cyfrowej z umową oraz dostarcza je Klientowi przez czas zasadnie oczekiwany przez Konsumenta, uwzględniając rodzaj Treści cyfrowej, a w przypadku Treści dostarczanych przez czas ciągły - przez czas określony w Umowie o dostarczanie Treści cyfrowej.
  4. Jeżeli Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści cyfrowej z umową, jeżeli poinformował Klienta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania.
  5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści cyfrowej dostarczanych jednorazowo, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej istniał w chwili ich dostarczenia.
  6. Jeżeli treść cyfrowa jest niezgodna z umową, Konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
  7. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści cyfrowej niezgodnej z umową oraz treści cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
  9. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej, Konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.
  10. W przypadku gdy płatności za Treść cyfrową nastąpiła poprzez udostępnienie danych osobowych przy odstąpieniu od umowy przez Klienta, Sprzedawca niezwłocznie usunie dane Klienta przekazane w związku z dostarczaniem Treści cyfrowej (w zakresie jakim były one wykorzystywane jako środek zapłaty za Treść cyfrową).
Reklamacja treści cyfrowej- co musisz wiedzieć.
X. DZIAŁ OUTLET
  1. Na warunkach określonych poniżej, Sprzedawca umożliwia Klientom zawarcie z nim Umowy sprzedaży, której przedmiot stanowi Towar outletowy.
  2. Każdy z dostępnych w Sklepie internetowym Towarów outletowych jest prezentowany na fotografii z dokładnym opisem tzw. wady, czyli powodu przeceny Towaru (np. uszkodzenia, końcówki serii, niespotykany kolor lub wykończenie).
  3. Sprzedawca informuje, że w zakresie ujawnionej wady, wyłączona jest reklamacja Towarów outletowych, Ewentualne reklamacje Towaru outletowego mogą dotyczyć wyłącznie wady innej, niż wada ujawniona przez Sprzedawcę.
  4. Sprzedawca informuje, że wysyłka Towarów outletowych będzie prowadzona wyłącznie za pośrednictwem magazynu Sprzedawcy.
  5. Również ewentualne zwroty Towarów outletowych będą przyjmowane za pośrednictwem magazynu Sprzedawcy, adres magazynu zostanie przesłany drogą mailową.
Towar outletowy, co warto o nim wiedzieć.
XI. PERSONALIZOWANE PRODUKTY
  1. Sprzedawca oferuje Klientom także możliwość personalizacji wybranych Produktów, dostosowanych do potrzeb i wymagań Klienta.
  2. Kategorie Produktów podlegających personalizacji, zamieszone zostały oznaczone i wyodrębnione na stronie Sklepu internetowego.
  3. Wybierając Produkt podlegający personalizacji, Klient ma w szczególności możliwość: wyboru poszczególnych parametrów Produktu (szerokość, wysokość, głębokość) poszczególnych elementów składowych Produktu, określonych funkcjonalności Produktu (np. system domyku), a także kolorystyki Produktu lub jego poszczególnych elementów.
  4. Klient ma możliwość personalizacji Produktu za pomocą zamieszczonego w Sklepie internetowym kreatora mebli.
  5. W zakresie Produktów spersonalizowanych tj. wykonanych na indywidualne zamówienie, zgodnie z zapotrzebowaniem oraz dostarczonymi wytycznymi Klienta, wyłączone zostaje konsumenckie prawo do odstąpienie od umowy.
A co powiesz na personalizację Produktu?
XII. DODATKOWE USŁUGI W ZAKRESIE PRODUKTU
  1. Sprzedawca oferuje są sprzedaży także takie Towary jak: płyty meblowe, sklejki, blaty, laminaty, forniry, obrzeża, fronty i nowe.
  2. W stosunku do ww. Towarów – o ile możliwość taka będzie przewidziana przez Sprzedającego i udostępniona na stronie Sklepu internetowego – Kupujący ma możliwość skorzystania z dodatkowych usług świadczonych przez Sprzedawcę, w szczególności usługi cięcia na wymiar, oklejania, wiercenia oraz frezowania.
  3. Klient dokonujący zakupu płyty meblowej (lub też innego rodzaju Towarów) ma możliwość zamówić w stosunku do nabywanej płyty różnego rodzaju usługi jak np. usługi jej cięcia, nawiercania, oklejenia czy też frezowania - według swoich indywidualnych potrzeb. Po skonfigurowaniu przez Kupującego parametrów usługi zostanie przygotowana przez system informatyczny serwisu treść zamówienia.
  4. Po wybraniu odpowiedniego Towaru należy wybrać opcję, jeżeli jest ona dla danego Towaru dostępna - „Zamów cięcie na wymiar” celem określenia żądanych parametrów usługi – w zakresie opcji przewidzianych w systemie informatycznym Sklepu internetowego.
  5. Po wybraniu opcji „zamów cięcie na wymiar” Klient może wskazać wymiary formatki (tj. jakie docelowy wymiary płyty chce zamówić) oraz parametry formatki w szczególności ilość sztuk, kierunek słojów, rodzaje i miejsce wierceń.
  6. Sprzedawca wskazuje, że formatki bez względu na wymiar cięte są każdorazowo z całej płyty (sklejki itp.) o wskazanych w systemie wymiarach za którą płaci Klient, w związku z czym najczęściej powstają tzw. odpady (tj. pozostała po wycięciu formatki część płyty). W związku z powyższym w zamówieniu Kupujący może wybrać jedną z przewidzianych opcji, tj. „NIE chcę odpadów”, „TAK, chcę odpady docięte do największej formatki”, „TAK, chcę odpady, ale proszę ich nie przycinać”. Należy pamiętać, iż odpady mogą wpływać na koszt wysyłki i każdorazowo docinane są do wielkości palety.
  7. W zamówieniu dotyczącym cięcia płyty (sklejki itp.), Klient może również wskazać wymiar płyty z obrzeżem lub bez oraz zamówić usługę oklejania krawędzi formatki. Jeżeli Klient zdecyduje się na usługę oklejania zobowiązany jest podać parametry obrzeży (np. rodzaj, grubość, kolor).
  8. Klient ma możliwość wyboru sposobu oraz metody cięcia płyty (sklejki itp.), która może wpływać na cenę oraz ilość powstających odpadów.
  9. Po wybraniu opcji „Przelicz koszty”, zostaje wygenerowany indywidualny numer zlecenia oraz tabela z podsumowaniem kosztów zlecenia.
  10. W przypadku zaakceptowania specyfikacji Zamówienia łącznie z jej kosztami należy wybrać opcję „Do koszyka”, w następstwie czego wyświetli się strona zatytułowana „podsumowanie koszyka”, gdzie należy wybrać jedną spośród dwóch dostępnych opcji, tj. NIE chcę odpadów lub TAK, chcę odpady, przy czym należy pamiętać, iż odpady mogą wpływać na koszt wysyłki i docinane są do wielkości palety.
  11. Kupujący ma możliwość wyboru sposobu dostawy towaru oraz metody płatności, przy czym wybierając opcję „odbiór osobisty” w punkcie przy ul. Langiewicza w Rzeszowie, należy wybrać jedną z przewidzianych opcji dodatkowych, a następnie określić termin odbioru zamówienia.
  12. Po wyborze wszystkich dostępnych opcji następuje przeliczenie oferty.
  13. W przypadku zakupu Towaru w zakresie, którego świadczone zostały przez Sprzedawcę dodatkowe usługi opisane powyżej, wyłączone zostaje konsumenckie prawo do odstąpienia od umowy.
Usługi w zakresie cięcia, oklejania czy frezowania? U nas to wszystko jest możliwe!
XIII. PRAWA AUTORSKIE
  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów, zdjęć, zamieszczanych na stronie Sklepu internetowego (z wyjątkiem niektórych logotypów i zdjęć prezentowanych w Sklepie Internetowym, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Spółki.
Chronimy naszą własność intelektualną.
XIV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie Usług Elektronicznych oraz zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży.
  3. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
  4. Dane osobowe Klienta udostępnione w ramach Sklepu Internetowego lub uzyskane w oparciu o aktywność Klienta w Internecie, będą przetwarzane przez Sprzedawcę w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy w ramach Sklepu Internetowego oraz opisanych szczegółowo w ramach Polityki Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym.
  5. Klientowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
  6. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w „Polityce Prywatności”.
Przykładamy ogromną wagę do ochrony danych osobowych Klientów. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
XV. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY - ZWROT PRODUKTÓW
  1. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma prawo do odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 (słownie: czternastu) dni.”.
    Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    Do zachowania terminu odstąpienia wystarczające będzie wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem ww. terminu.
    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
    1. za pośrednictwem Konta Klienta;
    2. w formie elektronicznej za pośrednictwem linku do zwrotu, który otrzymałeś w mailu potwierdzającym Zamówienie;
    3. poprzez wypełnienie i przesłanie elektronicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej formularza odstąpienia od umowy (załącznik nr. 1 do niniejszego Regulaminu).
  2. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdziesz na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Reklamacje i zwroty”.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży, Umowa o dostęp do treści cyfrowej) – od objęcia Produktu w posiadanie lub pobraniu Treści cyfrowej przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
    2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej, Konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.
  6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi należności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu należności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili zwrotu Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczenie treści cyfrowej przez Konsumenta, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści cyfrowej niezgodnej z umową oraz treści cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
  8. W przypadku gdy płatności za Treść cyfrową nastąpiła poprzez udostępnienie danych osobowych przy odstąpieniu od umowy przez Konsumenta, Sprzedawca niezwłocznie usunie dane Konsumenta przekazane w związku z dostarczaniem Treści cyfrowej (w zakresie jakim były one wykorzystywane jako środek zapłaty za Treść cyfrową).
  9. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy na adres wskazany przez Sprzedawcę.
  10. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  12. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść:
    1. jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
    2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  13. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    1. o dostarczenie Treści cyfrowej lub świadczenie usług cyfrowej, jeżeli przedsiębiorca dostarczył Treść cyfrową lub wykonał w pełni usługę cyfrową za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Odstąpienie od umowy - jak się do tego zabrać?
XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Umowy sprzedaży oraz umowy o świadczenie Usług Elektronicznych zawierane są w języku polskim.
  2. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej: https://www.meble.pl/regulamin
  3. Regulamin można utrwalić, pozyskać i odtworzyć w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na odpowiednim nośniku lub pobranie go w formacie PDF i zapisanie go w pamięci komputera ze strony internetowej.
  4. Spółka zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmian w systemach informatycznych lub rozpoczęcie dostarczania nowych usług.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmian postanowień niniejszego Regulaminu zobowiązując się jednocześnie do publikacji jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Sklepu internetowego ze wskazaniem daty obowiązywania zmian, a także poprzez wysyłanie wzmianki o zmianach treści na adres e-mail Klienta.
  6. Zmiany Regulaminu obowiązują zarówno Sprzedawcę jak i Klienta od momentu opublikowania zmian na stronie Sklepu Internetowego. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw Klientów korzystających ze Sklepu internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane Zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje Regulamin aktualny w chwili złożenia Zamówienia.
  7. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W przypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od zawiadomienia Klienta o zmianie Regulaminu.
  8. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
  9. Jeżeli zmiana Regulaminu dotyczy Umowy o dostarczenie treści cyfrowej oraz istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Klienta do treści cyfrowej lub korzystanie z niej, Sprzedawca jest zobowiązany poinformować konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany. W takim wypadku Klient może wypowiedzieć Umowę o dostarczenie treści cyfrowej bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany.
  10. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w pierwszej kolejności będą rozwiązywane w sposób polubowny w drodze wzajemnych negocjacji. W przypadku braku uzyskania wzajemnego porozumienia w zakresie kwestii spornych, sprawa będzie rozstrzygana przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
  11. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów. W zakresie roszczeń Konsumentów szczegółowe informacje i procedury dostępne są u właściwych miejscowo rzeczników praw konsumenta, w Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
  12. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  13. Regulamin obowiązuje od dnia 25.07.2024
Kropka nad “i” całego Regulaminu.

  • Załącznik 1 - Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy

    Pobierz
  • Załącznik 2 - Wzór odstąpienia od umowy

    Pobierz
  • Załącznik 3 - Regulamin sklepu ważny do 24-07-2024

    Pobierz
  • Załącznik 3 - Regulamin sklepu

    Pobierz
Odbieraj za darmo