0

Opinie

Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

Wszystko OK.

kbednarek

19-09-201909:09:11
neutralna

Płyty odcięte na wymiar i oklejone, ale każda płyta miała skazę na końcach, jakby tępą piłą było cięte. Na mebel takie płyty się nie nadają.

Rafał

19-09-201908:11:21
pozytywna

Polecam.

zar

18-09-201909:28:44
neutralna

Płyty świetnie pocięte niestety są na nich jakieś dziwne, brzydkie zacieki.

Piotr Kostecki

17-09-201918:55:39
pozytywna

To już drugi raz jak zamawiam w meble.pl Moje zadowolenie jest bezsprzeczne. Serdecznie wszystkim polecam!

Katarzyna Smolska

17-09-201911:01:06
pozytywna

OK

jk

16-09-201918:45:11
negatywna

Zapłaciłem za transakcje pieniądze dałem w środę a na odbiór czekałem tydzień to co mam być szczęśliwym? i jeszcze zamiast dwóch elementów dostałem trzy dobrze chociaż że przecięte tak jak zaznaczyłem bo do piero bym się wkurzył nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek znów tam coś zamówię skoro robią co chcą !

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Termin realizacji zamówienia został wyznaczony na 29.08 i w tym dniu zamówienie zostało wysłane. Dokonując zamówienia zatwierdził Pan czas oczekiwania. Pozdrawiamy.

Kpina na resorach

16-09-201909:09:05
pozytywna

Wysoka precyzja wykonania. Zero błędów. Wygodny odbiór. пришло быстро.продавца рекомендую. Продавец общительный.

Heniek stolarz

11-09-201906:22:15
neutralna

Szybko , sprawnie, miła obsługa

Ireneusz Dobrzanski

09-09-201909:57:22
pozytywna

OK

Katarzyna

05-09-201909:22:33
pozytywna

Super usługa, terminowo - bardzo polecam

Marcin

05-09-201907:00:49
pozytywna

Wszyatko byloby ok gdyby nie to ze ospad zoatal rozkrojony na male kawalki, a nie w calosci przeslany ale ogolnie zadowolony jestem bardzo szybka przesylka

Maciek Art-Wood

05-09-201906:58:56
pozytywna

Bardzo dobrej jakości uchwyt szybką wysyłka

Łukasz

05-09-201906:06:23
pozytywna

Jak zwykle super jakość i miła obsługa .

Marcin

03-09-201907:27:33
pozytywna

Zamówiłam elementy cięte na wymiar. Sam proces składania i definiowania zamówienia bardzo przyjemny. Super szybka realizacja. Wszystko zgodne z zamówieniem. Serdecznie polecam.

Karolina

02-09-201907:54:25
pozytywna

Szybko i dokładnie

Jarek

27-08-201907:48:50
pozytywna

Szybka realizacja, towar porządnie zapakowany, a do tego miły i bezproblemowy kurier :)

pb

26-08-201909:43:10
pozytywna

Ponownie wszystko OK

Dundi

26-08-201908:22:17
pozytywna

Wspanialy serwis, szybko i jakosciowo

V_Shulha

23-08-201913:50:06
pozytywna

wszystko bez zarzutu, zgodnie z zamówieniem. dobry kontakt i informacja na wszystkich etapach transakcji.

Agnieszka

23-08-201908:17:30
negatywna

Jakość zakupionej sklejki fatalna ( sklejka Fuma). Sklejka popękana, ze śladami nieudolnego szpachlowania, w wielu miejscach silnie przebarwiona. Mogłem wykorzystać 60% sklejki.. W poprzednich zamówieniach było jeszcze gorzej. Sklejka się rozwarstwiała na krawędziach ( sklejka Meranti), w wielu miejscach pod pierwszą warstwą wprasowane śmici powodujące zgrubienia, w środku puste przestrzenie.. Zamówiłem dokonanie skomplikowanych wykrojów wraz z wycinaniem otworów. Czy pracownik nie widział robiąc rozkroje że sklejka jest wadliwa ? Z zamówienia wykorzystałem 50%.. Dałem firmie szanse po pierwszej wpadce. W sumie złożyłem trzy zamówienia i nigdy więcej. Kupowałem sklejke w Castoramie wiele razy, ani razu nie miałem problemu z jakością.

Tomasz Migas

22-08-201916:53:37
pozytywna

dobrze by było jakby formatki które posyłacie na palecie były spakowane jakoś w paczkach a nie każda najmniejsza formatka luzem, łatwiej do rozpakowania .

mirek

22-08-201909:40:41
pozytywna

Jakość zamówionego rozkroju płyt jest znakomita, zamówienie zostało wykonane na czas, bezproblemowo przebiegł odbiór, jestem bardzo zadowolony i na pewno tu wrócę ponownie z kolejnymi zamówieniami. Jedyna moja uwaga dotyczy naklejek identyfikujących płyty: są one znakomite i bardzo przydatne lecz dość trudno je odkleić, proszę spróbować zastosować słabszy klej.

Klient

22-08-201908:53:00
pozytywna

Przebieg transakcji - 5/5 Jakość obsługi - 5/5 Pomoc i kontakt 5/5

meble

21-08-201921:56:43
pozytywna

Wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Realizacja w terminie, płyta meblowa pocięta bardzo ładnie według zamówienia. Polecam.

Artur

20-08-201915:25:49
pozytywna

Polecam

Mateusz

19-08-201921:21:52
neutralna

Jedna strona sklejki jest ok , druga poza jakąkolwiek klasyfikacją wielkie czarne place przebarwień nie reklamowałem tylko dlatego , że dla mnie ważna była tylko 1 strona Dostawa i jakość cięcia jak najbardziej OK

WM

19-08-201913:31:41
pozytywna

Co do zakupu i towaru nie mam zastrzeżeń. Proponuję jednak zmienić firmę kurierską. Kurier pozostawił towar na ulicy ponieważ wjazd na teren dostawy był płatny(przypominam ,że za dostawę zapłaciłem ok.200 zł.)

adam

19-08-201908:12:13
pozytywna

Wszystko przebiegło zgodnie z umową tzn. czas realizacji, jakość materiału i usługi do tego świetny kontakt z odziałem w Krakowie. Polecam :)

Andrzej

18-08-201910:23:15
pozytywna

Nigdy nie kupowałem w internecie mebli do samodzielnego montażu ale po namyśle kupiłem nowe fronty do szafek kuchennych. Ich jakośći okleina jest na najwyższym poziomie. Czas wysyłki bardzo szybki. W przyszłości będę pamiętał o tej firmie. Pozdrawiam

Olesiak Michał

15-08-201920:11:32
pozytywna

Wszystko sprawnie i w terminie.

Osowiecki

15-08-201908:31:53
pozytywna

ocena 5 / 5 , wszystko zgodnie z zamówieniem , zapakowane fachowo , dostawa bez problemu

maciek

14-08-201916:05:29
pozytywna

Gorąco polecam, sprawnie przeprowadzona transakcja, zamówienie zgodne z oczekiwaniami, nie mam żadnych uwag negatywnych! Gratuluję super zorganizowania działalności!

Agnieszka

14-08-201909:49:54
pozytywna

Wszystko ok.

Rys

13-08-201921:38:00
pozytywna

Zamówiłem formatkę ze sklejki, szybka realizacja i dokładne wymiary. Przesyłka dobrze zabezpieczona. POLECAM!

Łukasz

11-08-201916:43:19
pozytywna

Wszystko super, oprócz terminu cięcia.

Grzegorz

08-08-201911:13:27
pozytywna

👍👍👍👍

Michał

08-08-201907:33:48
neutralna

Jakość wyciętych elementów była bardzo zadowalająca. Niestety obróbka CNC pozostawiała wiele do życzenia: niewłaściwe wymiary, bardzo nierówne krawędzie, duże promienie na rogach prostokątnych otworów, mimo że w innych miejscach zastosowano frezy o mniejszej średnicy. Niedorobienia wymagały ode mnie ręcznych poprawek, których bardzo chciałem uniknąć, decydując się na tę usługę.

Dawid

08-08-201907:12:19
pozytywna

Sprawnie i tanio, polecam

Paweł

06-08-201908:01:27
pozytywna

Profesionalnie, szybko i na czas. Wszystko zgodnie z opisem.

Wojciech S.

06-08-201907:40:01
pozytywna

szybko i na czas. zmieniłbym kuriera. tragedia. jak nie ma nikogo w domu, to towar odsyłają na magazyn - 40km od warszawy. nie dostajesz ani numeru do kuriera, ani godzin dostawy.

j

05-08-201909:52:51
pozytywna

Świetnie docięte, wszystkie wymiary zaskakująco dokładne. I do tego transport rewelacja - doskonale zabezpieczone. POLECAM!

Daniel

01-08-201915:48:03
pozytywna

Zamawiałem formatki ze sklejki. Docięte co do milimetra. Sklep zrealizował zamówienie szybciej niż podano w prognozowanym czasie realizacji, co w moim przypadku spowodowało zamieszanie z odbiorem od kuriera. Patrząc na całokształt, polecam sprzedawcę.

Marcin

01-08-201913:32:29
pozytywna

Dziękuję też za porady udzielone mi podczas odbioru towaru. Na pewno jeszcze skorzystam.

zyga

01-08-201913:24:52
pozytywna

jak zwykle wszystko super. towar na czas, albo nawet przed zapowiadanym terminem, indywidualne podejście do klienta, kurierzy komunikatywni i rzetelni. od lat zamawiam formatki do własnych projektów i to jedyne miejsce, które docina je idealnie, wszystko składa się w sposób idealny, pasuje do siebie. Materiał dobrej jakości. Oczywiście bez porównania z materiałami i usługami marketowymi.

Monika

31-07-201908:18:54
pozytywna

Super jakość

grzegorzmaz

30-07-201909:45:49
pozytywna

Bardzo dobry kontakt. Szybki czas realizacji. Dobrze pocięte płyty.

Bulbulator z MDF-u

28-07-201908:29:03
pozytywna

Bardzo fajny program do planowania rozkroju sklejki

Czesław

27-07-201907:01:51
pozytywna

Atrakcyjna cena i wysoka jakość, zamawiałem płytę z okleina na dodatkowe półki w szafie

Karol

26-07-201913:46:31
pozytywna

Ok

Ja

25-07-201922:20:26
Odbieraj za darmo