×
Darmowa dostawa na meble na wymiar
Ważne do 31.07.21, obowiązuje na meble na wymiar i wybrane formy płatności.
Nie obowiązuje dla blatów, szuflad i frontów, nie obowiązuje kont hurtowych.

0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
neutralna

Złożyłem zamówienie, ok, po tygodniu otrzymałem mejla, że jak zamówienie poszło na produkcję, to okazało się, że obecnie nie ma tego produktu, zmieniłem produkt, i znów po kilku dniach okazało się to samo. Po raz trzeci zmieniłem produkt i w końcu dostałem zamówiony produkt. Ale produkty są właściwej jakości, usługa cięcia jest precyzyjna i bardzo dobrej jakości. Ceny są konkurencyjne w stosunku do innych oferentów, typu castorama. Ogólnie mimo początkowych kłopotów polecam i po raz kolejny bym skorzystał z oferty Centrum meble.pl

Janusz

22-07-202110:25:06
neutralna

Rozkrój zgodnie z zamówieniem, ale mimo wysokiej ceny usługi premium nie obyło się bez mniej lub bardziej widocznych niedoskonałości w przypadku kilku desek.

Mor

13-05-202114:34:16
neutralna

Nieprawidłowo zabezpieczone przez magazyn płyty. W dwóch płytach doszło do uszczerbienia rogów - brak dalszych zatrzeżeń. Nie skorzystam ponownie. "premium"

KUndro

10-05-202113:11:05
neutralna

towar zgodny z zamowieniem , bardzo długi czas oczekiwania , 1,5 tygodnia

Bartek

06-05-202112:52:35
neutralna

Zamówiona 8mm sklejka 1525x1525 została pocięta zgodnie z zamówieniem.Jednak powierzchnia wszystkich elementów nie jest płaska.Nie wiem z czego to wynika.

Michał

31-03-202108:46:50
neutralna

Płyty dobrej jakości obrzeża wykonane bardzo dobrze. Jedyny minus dotyczy wymiarów które różniły się od tych podanych. W formatach trzeba było podać wymiar całkowity z obrzeżem a odcięli różnie w jednym przypadku wymiar był prawidłowy a w innym odcięli wymiar gotowy i po przyklejeniu obrzeża wymiar gotowy był większy o parę mam.

Wojtek

25-02-202110:43:15
neutralna

Szafka bardzo dobrze wykonana ale są też minusy, pierwszy to bardzo długi okres oczekiwania na zamówienie, dwa miesiące to chyba lekka przesada w przypadku zamówienia jednej szafki. Drugi minus to słabe zabezpieczenie towaru, miałem uszkodzone rogi płyt ale na szczęście były to płyty dolne szuflad i uszkodzeń nie widać. Trzeci minus to cena, jest bardzo drogo !!!

Romek

14-02-202120:27:55
neutralna

Wymiary sklejki, czas dostawy - wszystko w porządku. Niestety sklejka nie była równa, była nieco pofalowana (skręcana) - mimo zakupienia jakości w klasie I/II - od razu po wyjęciu na kawałku 80cm, odchylenia około 1.5cm

bimki

03-02-202108:21:07
neutralna

Po raz kolejny problem z kurierem firmy Raben. Co raz częściej są oni pretensjonalni, nie mili i nie chętni do współpracy. Nie mieli ze sobą paleciaka. Dlatego ocena neutralna co do elementów mebli okuć itd wszystko w jak najlepszym porządku.

Michał

28-12-202010:59:16
neutralna

Pomijając potężne opóźnienie w realizacji wszystko dobrze się skończyło. Niestety nikt nie informuje klienta o opóźnieniu, ewentualnych terminach realizacji. interwencja telefoniczna niewiele zmienia. Jednak zamówiona sklejka dotarła w bardzo dobrym stanie, pocięta jak należy.

G42M

10-12-202014:39:45
neutralna

Płyty ok. Natomiast Państwa kurier (raben) to jakaś MASAKRA. Nikt nie odbiera tam telefonów, a kiedy się w końcu dodzwonisz i ustalisz jakiś termin dostawy to NIE PRZYJEŻDZAJĄ. Poważnie, 2razy tak mnie urządzili: bierzesz urlop w pracy, siedzisz cały dzień przy drzwiach i boisz się nawet odkurzacza włączyć, żeby przypadkiem nie przegapić kuriera, i nic. Następny termin - to samo. Nie zdążyli, będzie następnego dnia. I mają w nosie, że następnego dnia musisz być w pracy. Finalnie dostałam tą paczkę po prawie dwóch tygodniach od nadania. Nie chcę mieć już nigdy do czynienia z tą firmą i jeśli to jest jedyny kurier, którym nadają Państwo paczki, to raczej podziękuję za usługi w przyszłości, niezależnie od jakości produktów.

Joanna

24-11-202021:05:50
neutralna

Jakosć i wykonanie bardzo dobre, jednak spakowanie i zabezpieczenie nie wytrzymało, paleta rozpadła się, dzieki bogu jedynie 1 formatka uszkodzona,

donhapaone69

29-10-202014:56:00
neutralna

dostarczona płyta była lekko uszkodzona bardzo długi czas oczekiwania na dostawę konieczność kupowania całej ogromnej płyty (potrzebuję 40%)

AZ

07-10-202014:13:46
neutralna

Zabrakło informacji że nie ma pomocy we wnowszeniu zamawianego produktu do mieszkania.. Jednak pozostawienie mnie bez informacji z podwójnej długości paletą jest słaba przy cenie powyżej 150 zł za kuriera (raben) Druga sprawa to kurier schenker który przywiózł do sortowni paczkę do Wrocławia i sobie tam leżała 3 dni a centrala nawet do sortowni nie mogła się dodzwonić. Płyta miejscami słabo wykończona. Ma prześwity na randzie

Marcin

01-10-202009:33:19
neutralna

Przebieg, odbior zamowienia oceniam pozytywnie. Wykonanie formatek oceniam srednio dobrze. Przynajmniej 5 formatek bylo wykonanych nieestetycznie, ciecie bylo nieprecyzyjne, brzegi pod okelina postrzepione, wylamane. Zdecydowanie bylo to najgorzej wykonane zamowienie ze wszystkich jakie dokonalem w ostatnich 3 latach.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jeśli otrzymał Pan towar uszkodzony, bardzo prosimy o złożenie reklamacji. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty. Bardzo przepraszamy za powstałe uszkodzenia.

Marcin

29-09-202010:47:13
neutralna

Zamówienie złożyłem. Dzień przed odbiorem nie było zrobione bo szukali deski z której mieli zrobić. Gdybym nie interweniował to pewnie by się nie odezwali. Musiałem w końcu zmienić kolor frontów aby zrobili w jakimś sensownym czasie. Na otarcie łez przywieźli pod dom zamiast odbiór osobistego. Mam wrażenie że jakbym nie interweniował to by to zamówienie opłacone wisiało i wisiało ... trzeba przyznać że to pierwsza wtopa na kilka zamóień

Jędrzej.

15-08-202015:09:48
neutralna

Dwa elementy nie były oklejone na bokach. Jednego elementu brakowało. Prócz tego równe i precyzyjnie ucięte formatki. Świetnie oklejone. Pierwszorzędna robota.

Bartosz

06-08-202017:23:06
neutralna

Towar dostarczony z opóźnieniem Kiepska obsługa klienta

Maciek

18-07-202019:33:06
neutralna

Płyty zostały docięte bez uwag. Jednak zamówione otwory pod uchwyty meblowe nie zostały wykonane

Karol

09-07-202008:30:44
neutralna

Pozytywna: możliwość samodzielnego odbioru zamówionej płyty z Warszawy, co znacznie obniżyło koszt . Negatywna: płyta została źle ucięta - węższa o 0,5 cm.

marta kramer

08-06-202008:37:35
neutralna

Transakcja przebiegła bardzo dobrze lecz odbiór Płyt bardzo zle ponieważ zmieniła się godzina odbioru co nie zostałem poinformowany. I nie chciano mi wydać zamówienia opłaconego w mojej godzinie odbioru i potwierdzenie e-mail.

Ferfecki Krystian

05-05-202011:34:18
neutralna

Było opóźnienie z powodu awarii cnc

Marcin R

15-02-202008:47:50
neutralna

Witam, Nie wiem, jak to się stało, ale zamawiając "rozkrój" nie myślałem, że w sumie zamawiam całą płytę sklejki. Tym bardziej, że sklejka "odpad" to było 3/4 płyty - pocięto to na półmetrowe kawałki. Szkoda, że nikt nie zapytał jak mają być pocięte odpady. Wniosek - wolał bym, aby można było zamówić tylko wycięte kawałki płyty. Jeśli już muszę kupić całą płytę, to wolał bym ją dostać w jak największych możliwych kawałkach.

Przemek

14-02-202007:14:37
neutralna

Szybka realizacja zamówienia, jakość sklejki zgodnie z opisem, łatwość złożenia zamówienia i określenie rozkroju. Jedyne zastrzeżenie to jakość cięcia, ponieważ podcinak nie jest ustawiony idealnie w linii z tarczą piły co powoduje, że brzegi nie są idealnie proste, jest delikatne wcięcie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za komentarz i informację o jakości cięcia. Z pewności sprawdzimy ten temat. Pozdrawiamy serdecznie.

Tomek

14-02-202006:57:21
neutralna

Niestety niektóre formatki nie trzymały wymiarów (8/176) jak również rowki wykonywane na CNC. Całe szczęście, że część elementów mozna naprawić.

JK

15-01-202014:54:20
neutralna

Wymiarowo, super i nawet ekspresowa wysyłka, ale płyty miały uszkodzone ranty przez niewłaściwe pakowanie lub transport.

Łukasz

10-12-201910:28:22
neutralna

Wysyłka ekspres polecam mimo dużego zamówienia jednak płyta mdf laminowana z jakimiś pecherzykami powietrza. Nie podjąłem reklamacji z powodu czasu na wykonanie mebli

Lukasz

14-11-201921:17:45
neutralna

Nigdzie podczas składania zamówienia nie spostrzegłem informacji odnośnie tego, że zostanę poinformowany kiedy moje zamówienie będzie gotowe do odbioru. Miałem jednak możliwość wyboru daty odbioru, co z resztą uczyniłem. Niestety zamówienie nie było wtedy gotowe a o opóźnieniu nie zostałem w żaden sposób uprzednio poinformowany.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałe opóźnienie w realizacji Pana zamówienia. Mamy nadzieję, że mimo tej niedogodności, jest Pan zadowolony z zamówionego towaru.

Konrad

13-11-201917:17:52
neutralna

Wszytko perfekcyjne , tylko czas oczekiwania trochę mnie rozczarował 1 miesiąc to trochę za długo

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, niestety w chwili dokonywania zamówienia, nie było sklejki na stanie, stąd tak długi czas oczekiwania. Serdecznie przepraszamy za tę niedogodność.

KRD

12-11-201907:46:53
neutralna

Brakuje mimośrodów, śrub do nich i konfirmatów nie mogę skręcić dwóch korpusów

Marcin Grędziak

15-10-201909:09:20
neutralna

Szanowni Państwo, dziękuję za zrealizowane zamówienie. Jakość materiałów (płyt i oklein) jest znakomita, kolory i wzory są świetne. Wszystkie wymiary są poprawne, jakość oklejenia jest bardzo dobra. Jedyną rzeczą, do której miałbym uwagi, są nawierty. W bardziej skomplikowanych formatkach nawierty były niestety wykonane w ca. 20% nieprawidłowo.

Piotr Loboda

14-10-201911:31:09
neutralna

Płyty odcięte na wymiar i oklejone, ale każda płyta miała skazę na końcach, jakby tępą piłą było cięte. Na mebel takie płyty się nie nadają.

Rafał

19-09-201908:11:21
neutralna

Płyty świetnie pocięte niestety są na nich jakieś dziwne, brzydkie zacieki.

Piotr Kostecki

17-09-201918:55:39
neutralna

Szybko , sprawnie, miła obsługa

Ireneusz Dobrzanski

09-09-201909:57:22
neutralna

Jedna strona sklejki jest ok , druga poza jakąkolwiek klasyfikacją wielkie czarne place przebarwień nie reklamowałem tylko dlatego , że dla mnie ważna była tylko 1 strona Dostawa i jakość cięcia jak najbardziej OK

WM

19-08-201913:31:41
neutralna

Jakość wyciętych elementów była bardzo zadowalająca. Niestety obróbka CNC pozostawiała wiele do życzenia: niewłaściwe wymiary, bardzo nierówne krawędzie, duże promienie na rogach prostokątnych otworów, mimo że w innych miejscach zastosowano frezy o mniejszej średnicy. Niedorobienia wymagały ode mnie ręcznych poprawek, których bardzo chciałem uniknąć, decydując się na tę usługę.

Dawid

08-08-201907:12:19
neutralna

Wszystko ok, chociaz czas dostawy powyzej trzech miesiecy byl hmmm nieoczekiwany. No ale bywa i tak. Po dwoch miesiacach zapytalem co sie dzieje, powiedzieli ze nie maja blatu. Rozumiem, ale byc moze na przyszlosc mozna by by lo proaktywnie wyslac klientowi maila, ze jest jakis problem z dostawca i trzeba bedzie czekac. Ostatecznie na calosc elementow czekalem okolo 3 miesiecy mimo, ze w opisie produktu bylo napisane, ze dostawa do 30 dni. Jesli chodzi o same produkty to wszystko git, jak zawsze.

RG

04-07-201917:11:45
neutralna

Sama transkacja przebiegła pozytywnie, jednakże jakość sklejki szalunkowej 1/1 pozostawia wiele do życzenia. Sklejka wygląda bardzo słabo, ma wiele wad i myślę, że jest to 3/3, a nie 1/1.

Marcin Kaczor

28-06-201912:44:35
neutralna

po 4 miesiącach oczekiwania (zamiast ok 30 dni) otrzymałem zamówione płyty

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Tomaszu, serdecznie przepraszamy za tak długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. Niestety czas dostawa tej płyty znacznie się wydłużył. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupionego towaru. Serdecznie pozdrawiamy.

tomaszp

28-05-201907:45:50
neutralna

Zamówiłem 9 arkuszy sklejki pociętych na formatki. Formatki ładnie pocięte, dostawa terminowa, całość ładnie zapakowana, ale ... jakość sklejki (kl 1/2) nie odpowiada mi.Są braki w przekrojach sklejki, warstwy nakładają się na siebie (meble zaprojektowane z widocznymi przekrojami), niestaranne wykończenie "łat" w zewnętrznych warstwach. Część "łat" wykonano starannie, a część nie.

Mariusz

05-02-201913:25:03
neutralna

Zamówiłem jedną płytę sklejki do rozcięcia na 4 formaty. Czas realizacji 8 dni, jakość sklejki bardzo słaba dużo ubytków. Zamawiałem w klasie 2/3 mam wrażenie że dostałem 3/4

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z jakości sklejki. W takim przypadku ma Pan prawo do złożenia reklamacji. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Darek.S

18-08-201807:39:02
neutralna

Jakaś wakacyjna zapaść dopadła was tym razem - zamówienie nie było gotowe na czas, rozkrój okazał się nie mieścić na takiej liczbie płyt jak było pokazane i musiałem dopłacać, na miejscu panienka obrażona że wszystko ręcznie musi pisać bo system nie działa... Ostatecznie mam te płyty, ale...

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Bartłomieju, termin realizacji zamówienia po modyfikacji został wyznaczony na dzień 14.08 i tego dnia zamówienie było gotowe do odbioru. Niestety rozkrój nie zmieścił się na wyznaczonej przez system liczbie płyt, jednak modyfikacja zamówienia została przesłana i zaakceptowana przez Pana. Faktycznie w oddziale w Krakowie był problem z systemem co utrudniło pracę, jednak nie sądzimy by z tego powodu obsługa była obrażona. Mimo wszystko, przepraszamy za wszelkie niedogodności powstałe w trakcie realizacji zamówienia i mamy nadzieję, że ostatecznie jest Pan zadowolony z zamówionego towaru i usługi.

Bartek

16-08-201808:10:50
neutralna

Wszystko generalnie bardzo sprawnie, ale zamówiona sklejka miała bardzo poniszczone powierzchnie, zarysowania i smugi, których nie można usunąć :(. Na własny użytek ok, ale u klienta by nie przeszło.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu dostarczenia zarysowanej płyty. W takiej sytuacji może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.

S

07-06-201818:23:15
neutralna

Proszę o sprawdzenie podcinka gdyż płyty nie są cięte pod kątem prostym - jeśli położę płytę pionowo na innej płycie (odwrócone T) to miedzy tymi płytami nie ma kąta prostego. Obrzeża ładnie przyklejone, płyty docięte na wymiar

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Grzegorzu, dziękujemy za opinię i sugestię. Przekażemy ją do odpowiedniego działu i dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom.

Grzegorz Bartoszczyk

28-03-201811:41:41
neutralna

Przesyłka nie dotarła brak informacji od kuriera 2 dni

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pana sprawa jest przez nas rozpatrywana. Skontaktowaliśmy się z firmą przewozową i czekamy na informację, dlaczego przesyłka nie dotarła. Mamy nadzieję, że zamówiony towar dotrze do Pana jak najszybciej.

wojtek-kurosz

22-02-201808:05:11
neutralna

Plyty dotarly z pokruszonymi krawedziami. Waska formatka wycieta w formie banana. Panowie przylozcie się na przeszłość, poprawcie sposób zabezpieczenia krawędzi lub nie oferujcie uslugi odbioru poza Rz.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu - dołożymy wszelkich starań, by w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl.

Pit

18-02-201809:34:44
neutralna

Transakcja odbyła się w zasadzie bez przeszkód.Ale mam uwagi. Zastanawia bardzo duża ilość obsługi klentów,która w sumie się nudzi bo klientów jak na lekarstwo.Może by coś w międzyczasie zrobili. Dziwi mnie także postawa jednego z pracowników,który wydawał towar. Otóż odpad okazał się za duży jak na mój transport więc popro- siłem o przecięcie go na pół .Niestety jak wyjaśnił:po pierwsze trzeba zapłacić (wow!),po drugie w tym celu muszę pokonać ponownie całą drogę zakupu usługi przecięcia (swoją drogą ile to może kosztować) i wrócić się do nudzącego się towarzystwa celem wyfakturowania,zapłacenia. W tej sytuacji zrezygnowałem i oodałem wam za darmo połowę płyty. Ale proszę się nie przejmować...życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za cenne uwagi. Poza sprzedażą stacjonarną prowadzimy w dużej mierze sprzedaż internetową, mailową oraz telefoniczną zatem liczba pracowników jest odpowiednia, aby dobrze obsłużyć wszystkich klientów. Aby zlecenia były realizowane na czas harmonogram zleceń produkcyjnych nieraz nie pozwala na przerwanie toku produkcji, zatem każde dodatkowe cięcie jest traktowane jako dodatkowe zlecenie. Postaramy się usprawnić tę usługę, aby w przyszłości taka sytuacja się nie powtórzyła. Dziękujemy za życzenia i również życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

Slitwa

22-12-201719:48:23
neutralna

Trudno ocenić skora nie mam jeszcze paczki całej.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zwłokę w wysyłce brakujących elementów przesyłki. W dniu dzisiejszym paczka została do Pana wysłana. Mamy nadzieję, że zakupione produkty spełnią Pana oczekiwania.

poor

20-12-201711:52:58
neutralna

Paleta musiała być rozładowywana ręcznie - była za szeroka. Czas oczekiwania przedłużył się o 2 dni. Zamówienie przyszło niekompletne dopiero po moim mailu dosłano resztę.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie i wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo to, zakupiony towar spełni Pana oczekiwania.

j.barczynski

30-11-201720:42:22
neutralna

Termin zgodnie z opisem, jakość płyt i dopasowanie elementów super. Niestety naklejki z opisem elementów można naklejać na wewnętrznej stronie a nie jak leci. Brak opakowanie przy odbiorze osobistym. Po zaznaczeniu odbioru odpadu z płyt otrzymałem ścinki nie pasujące ani rozmiarem ani kolorem do mojego zamówienia.

Tomasz Gośliński

30-11-201709:41:05
Odbieraj za darmo