0
Wybierz zamówienia:
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Mebel został uszkodzony fabrycznie oraz w trakcie transportu.Dodatkowo kurier nie zadzwonił, że stoi pod domem, co spowodowało mnóstwo komplikacji.Pomoc udzielona w związku z tym przez Pana pracującego w dziale spedycji była super, pełne zaangażowanie, szkoda, że meble zniszczone.

Zweryfikowany zakup
Karolina Madera
14.07.2020 11:25
negatywna

Kupiłem dwie szafki łazienkowe na wymiar. Załączone instrukcje były wygenerowane aitomatycznie i nie pasowaly do tych szafek. Dodatkowo niechlujnie wykonane frezowania pod plecy szafki, musialem poprawiać bo inaczej nie dalo się jej złożyć. Nie wiem czemu nie wycięto również naciec w plecach pod uchwyty,też musiałem to sam robić. Nie polecam, za te pieniądze to kpina

Zweryfikowany zakup
Marek
10.07.2020 06:10
negatywna

Nie jestem zadowolony, UI jest niedopracowany i może wprowadzić w błąd co skutkuje złym podaniem wymiarów, czy złym dobraniem frontu, podając wymiary prosice o szerokość która okazuje się jest szerokością nie samej szuflady tylko miejsca gdzie będzie ona włożona . Podając wymiar. 10 cm otrzymujesz szufladę 9cm...i nikt niebpisze ze to zapas na prowadnice który sam już uwzględniłem

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Piotrze, bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupu, jednakże przy podaniu szerokości jest wyraźnie napisane, iż jest to szerokość wewnętrzna szafki, w której będzie montowana szuflada.

Zweryfikowany zakup
Peteas
18.12.2019 11:22
negatywna

Na zamówienie czekaliśmy o miesiąc dłużej niż wynikało to z podanego terminu. Ponadto, firma spedycyjna RABEN dostarczyła towar niemal po tygodniu od daty wysyłki - bo nie mieli odpowidniego samocodu do przewozu palet.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w wysyłce Państwa zamówienia. Wynikało ono z braku wszystkich elementów na stanie. Serdecznie przepraszamy i mamy nadzieję, że zamówione meble spełniają oczekiwania i dobrze służą. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
10.05.2019 11:25
negatywna

CZAS ZAMOWIENIA PRZEKROCZONY O KILKA TYGODNI ZAMOWIENIE NIE ZGODNE Z ZAMOWIENIEM BRAK PLYTY WODNOODPORNEJ NADPLACONY VAT ( FAKTURA EUROPEJSKA )NADAL NIE ZWROCONY

Zweryfikowany zakup
ROBERT
05.04.2019 15:15
negatywna

Nie dostałem instrukcji do biurka. Bardzo słabo.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za niedostarczenie instrukcji - był to błąd po stronie naszego systemu. Jeśli nadal jej Pan potrzebuje, prosimy o kontakt z Działem Handlowym. Mamy nadzieję, że pomimo tej niedogodności jest Pan zadowolony z zakupu w naszym sklepie, a biurko będzie Panu służyło przez długie lata.

Zweryfikowany zakup
klient
22.07.2018 21:09
negatywna

Wysłałem reklamację zamówienia i nie dostałem żadnej odpowiedzi na razie :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Zgodnie z regulaminem dotyczącym składania reklamacji w naszym sklepie, dział reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Od Pana zgłoszenia minęło 2 dni, dlatego prosimy o cierpliwość. Dołożymy wszelkich starań, aby Pana reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej.

Zweryfikowany zakup
Alek Barszczewski
08.06.2018 07:17
negatywna

Na kontakt i przebieg transakcji nie moge powiedziec zlego slowa, ale co do jakosci obsługi.... Ewidentnie ktos dal d.... Jedna z czterech nóg w kolorze czarnym które zamówilem jest zle odlana farba i widac gołą blache. Nie wiem jak mozna bylo tego nie zauważyć bo to dobre 20 cm widocznej blachy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana reklamacja jest w trakcie rozpatrywania, uszkodzona noga zostanie wymieniona na nową.

Zweryfikowany zakup
i.am.michael@onet.pl
06.06.2018 09:47
negatywna

TRAGEDIA. No normalnie jaja sobie robią z klienta... moja paczka ponoć była u mnie w dniu 27 kwietnia - 3 razy... cały dzień malowałem mieszkanie, i nie usłyszałem domofonu, a telefon też milczał. Nikt nie dzwonił - zero informacji, że moja paczka w ogóle tu była. KOGO WY WYNAJMUJECIE DO DOSTARCZANIA SWOICH PACZEK? KURIERA NA PEWNO NIE BYŁO TUTAJ - PEWNIE NIE MIAŁ CZASU, I POSTANOWIŁ SOBIE TO OLAĆ. 2 MAJA SPRAWDZAM TĄ PIEPRZONĄ PRZESYŁKĘ, BO ZASTANAWIAŁEM SIĘ CO TEN KURIER ROBI PRZEZ TYLE CZASU, A ON JUŻ U MNIE BYŁ PONOĆ NO NORMALNIE JAJA SOBIE ZE MNIE ROBICIE. NIGDY JESZCZE NIE MIAŁEM SYTUACJI, W KTÓREJ KURIER BYŁ U MNIE 3 RAZY I NAWET NIE ZADZWONIŁ DOMOFON ANI TELEFON, KTÓRY PO COŚ PODAŁEM GDY ZAMAWIAŁEM BIURKO. MOŻE ŻYJE NA INNEJ PLANECIE I O TYM NIE WIEM?!

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Piotrze, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Paczka została przez nas wysłana dnia 26.04. Od firmy przewozowej dostaliśmy informację, iż przesyłka nie została dostarczona, ponieważ kurier nie mógł się z Panem skontaktować telefonicznie. Również podjęliśmy próbą kontaktu telefonicznego z Panem, jednak bez skutku. Mamy nadzieję, że umówiona na dziś dostawa zakończy się sukcesem, a zamówione biurko spełni Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
piotr_drozdek
02.05.2018 18:41
negatywna

Miała być stała jedna półka a nie ma. Płyta delikatnie obita.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam przykro, że regał nie do końca spełnił Pana oczekiwania. Nie wiemy kto udzielił Panu informacji na temat stałej półki. Mamy jednak nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupu regału.

Zweryfikowany zakup
Maciej
06.04.2018 08:22
negatywna

Proces projektowania, zamówienia i zakupu bez zarzutu :) Długi czas oczekiwania na pojawienie się towaru w punkcie odbioru w Warszawie. Podczas odbioru zostałem pozostawiony bez pomocy z towarem do przerzucenia na samochód, na środku placu przy silnym wietrze i temperaturze -10... "Pozdrowienia" dla pana magazyniera :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pana zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem uwzględniającym czas produkcji mebli oraz transport. Jeśli chodzi o odbiór zamówienia - gdy nie zostanie wykupiona usługa wniesienia palety do busa, magazynier nie ma obowiązku pomocy w załadunku. Jednakże dołożymy wszelkich starań, aby w razie możliwości taka pomoc była oferowana.

Zweryfikowany zakup
KS
02.03.2018 11:20
negatywna

Proces dowożenia mebli z tego sklepu to jakaś porażka.. Do samych mebli na razie nie mam zastrzeżeń, ale do realizacji zamówienia - tak. Nie można się umówić na konkretny dzień dowózki - to jest porażka, jeśli chodzi o sklep na tle innych internetowych sklepów meblowych. Generalnie nie polecam sklepu. Na szczęście z obsługą jest dobry kontakt, tylko co z tego, jeśli 3 dni konwersuję, żeby w końcu ktoś się zgodził, że pierwsza część zamówienia zostanie wysłana wtedy, kiedy będę w domu, a reszta i i tak nie wiadomo kiedy dojdzie i nie można się umówić. Poza tym, że okazało się, że zamówienie zostało podzielone na tyle części, że nawet Pani z obsługi nie była w stanie wskazać mi kiedy co przyjedzie i okazało się, że i tak kurier chciał przywieźć w inny dzień. Straszne zamieszanie..

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pani zamówienie zostało podzielone na kilka części, ponieważ jedno z nich było zamówieniem z działu mebli na wymiar, natomiast reszta dotyczyła mebli gotowych różnych producentów. W związku z tym, zamówienie dotyczące mebli na wymiar do którego wystawiła Pani komentarz, zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem, bez problemów z dostarczeniem. Jeśli chodzi o pozostałe zamówienia, nie było możliwości ustalenia konkretnej daty oraz godziny dostarczenia Pani przesyłek, ponieważ każde z zamówień wyjeżdżało od innego dostawcy w innych terminach. W każdej karcie produktu określony jest termin wysyłki produktu. Od momentu przekazania towaru firmie przewozowej, to od kuriera zależy, kiedy zostanie dostarczona. Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Mamy nadzieję, że mimo wszystko będzie Pani zadowolona z zakupionego towaru.

Zweryfikowany zakup
MaRa
23.02.2018 09:39
negatywna

Meble dojechały na połączonych paletach, kurier PKS nie był w stanie wyładować tego z auta i wjechać paletami do garażu, gdyż nie miał takiego dużego wózka widłowego. Paletę trzeba było rozebrać na aucie i nosić wszytko ręcznie do domu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że dostawa towaru przysporzyła Panu dodatkowych problemów. W potwierdzeniu złożenia zamówienia, otrzymał Pan informacje, iż przesyłka dotrze na dwóch paletach. Podane zostały również ich wymiary. Mimo powstałych niedogodności, mamy nadzieję, że meble spełnią Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Michał Urbanek
29.12.2017 09:20
negatywna

Kupiłem biurko wraz z kontenerem. Jako plus meble dotarły na czas. Na tym koniec pozytywów. Na froncie blatu brakuje około 1cm wykończenia. Zostało "gołe" drewno. Źle to wygląda. Boki biurka w pewnych obszarach pokryte są dziwną biało-szarą szadzią. Po obu stronach. Widać to najbardziej przy sztucznym świetle. Nie da się tego domyć ani wyszorować. Osad pozostaje. Na koniec instrukcja obsługi. Spore braki. Przede wszystkim brak instrukcji montażu wysuwane półki pod klawiaturę. Po drugie instrukcja montażu prowadnic do szuflady kontenera wraz z hamulcem i cichym domykiem jest całkowicie z innego modelu. Do dzisiaj nie wiem jak to zamontować. Nie tego się spodziewałem po zestawie za prawie 2500 zł.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Jeśli stwierdził Pan wadę towaru, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. W sprawie przesłania prawidłowej instrukcji, może się Pan skontaktować z działem mebli na wymiar. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Tomasz
21.12.2017 21:31
negatywna

1. Przesyłka dotarła w dwóch częściach i w 2 terminach. W jednej paczce ścianki półki, w drugiej śruby/kołki itp. Nie byłem o tym wcześniej informowany. Musiałem 2 razy umawiać się na odbiór od kuriera (obecność w domu) 2. Jeden z elementów był błędnie oklejony. Zamiast paska na szczycie półki w kolorze brązowym, pasek miał kolor biały. 3. W przesyłce ze śrubami/kołkami brakowało elementów - być może był to zestaw dla innej półki(?) 4. Informowałem firmę o niezgodnościach, prosiłem by przysłano pasek okleiny bym sam sobie poprawił półkę i dodatkowe element-łączniki. Firma w ogóle nie zareagowała. Brak odpowiedzi/reakcji. ODRADZAM

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wynikłe niedogodności. Mamy nadzieję, iż mimo zaistniałych problemów, produkt spełnia Pana oczekiwania. Jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Norbert Szczyglak
01.12.2017 11:19
negatywna

Paczka w środku znowu uszkodzona. Będę reklamował elementy uszkodzone.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Wojciechu, prosimy o zgłoszenie reklamacji, wraz ze zdjęciami uszkodzonych elementów w celu otrzymania nowych. Szczegóły znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie komplikacje.

Zweryfikowany zakup
meble-kastro@wp.pl
14.09.2017 09:14
negatywna

Fatalnie!!!! Jutro minie tydzień od kiedy przesyłka zalega u kuriera. Nie można się nic dowiedzieć. Terminy realizacji mebli u klienta lecą a przesyłki nie można dostarczyć, bo kontakt z firmą Raben praktycznie niemożliwy.Od czasu do czasu odbierają telefony ale twierdzą że nic się nie da załatwić i nie wiedza dlaczego przesyłka ciągle jest na magazynie. Sprawą zajmują się ciągle inne osoby które nie przekazauja sobie nawzajem informacji. Dzień za dniem ucieka... Nie polecam! W tej całej niemocy zgłosiłam sprawę do Meble.pl i też zero odzewu. Transport kosztował mnie prawie 500zł i nadal nie mogę otrzymać zamówionego w całości opłaconego towaru. MASAKRA

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W roli wyjaśnienia - pierwsza próba dostarczenia przesyłki nastąpiła dnia 30.08, jednak nie byli Państwo w stanie jej przyjąć ze względu na jej sporą wagę i gabaryty. Kolejna próba (umówiona już między Państwem a firmą kurierską) nastąpiła dnia 02.09, jednak osoba mająca odebrać przesyłkę z magazynu nie posiadała ani numeru przesyłki, ani zamówienia, stąd ponownie nie zakończyła się sukcesem. Firma kurierska raz jeszcze ponowi próbę dostarczenia pod wskazany adres oraz skontaktuje się się z Państwem odpowiednio wcześniej, aby mieli Państwo możliwość przygotowania się. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Zweryfikowany zakup
a-liszewska
05.09.2017 09:32
negatywna

Do dziś nie otrzymałem przesyłki, mimo mailowych i telefonicznych upomnień kierowanych do RABEN. W/g RABEN przesyłka od 31.09.2017 jest magazynie w Piasecznie, nie podjęli ani jednej próby dostarczenia. Proszę o interwencję u także z waszej strony. Jeśli sytuacja będzie przedłużała się, będę zmuszony żądać od waszej firmy zwrotu pieniędzy. Adam Bartkowicz 02-594 Warszawa, ul. Bruna 24 m 20 503 503 385 przesyłka 353824626

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Adamie, niestety przesyłka została uszkodzona przez firmę kurierską podczas załadunku lub rozładunku. Tak, jak ustaliliśmy podczas dzisiejszej rozmowy, sprawdzimy ewentualne uszkodzenia wewnątrz paczki i ponowimy wysyłkę na początku przyszłego tygodnia. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Zweryfikowany zakup
Adam Bartkowicz
05.09.2017 07:50
negatywna

Obsługa klienta to dramat. Pomimo mojego wielokrotnego kontaktu z firmą, mailowegomimtelefonicznego, w celu umówienia specjalnego terminu dostawy, nikt nie raczył do mnie dodzwonić, napisać. Towar wysłano po wyprodukowaniiu mebli, o czym siedziałem się z automatycznego sms-a i mailingu. Dostawa odbyła się w nie uzgodnionym ze mną czasie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Macieju, najmocniej przepraszamy za utrudnienia. Ze względu na to, iż nie możemy wskazywać dokładnego dnia dostawy (firmy kurierskie dostarczają przesyłki w 1-2 dni po ich nadaniu) otrzymał Pan od nas jedynie informację o planowanym terminie wysyłki. Na chwilę obecną niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, iż termin dostawy pokryje się w 100% z tym przewidywanym.

Zweryfikowany zakup
Maciej
04.08.2017 18:19
negatywna

Produkcja trwała dłużej niż zapowiadano, na magazynie gdzie jest odbiór - chaos a przez to kolejka, i jeszcze musiałem się dopominać o wydanie wszystkich elementów bo nie dostałem ich za pierwszym razem. Jedyną zaletą jest cena.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Wojciechu, na początku bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności podczas odbioru zamówienia. W roli wyjaśnienia, termin wykonania Pana zamówienia został określony na 7 dni roboczych i ten termin został dotrzymany.

Zweryfikowany zakup
Wojtek
03.08.2017 08:39
negatywna

I received the product in the wrong color, I reported it and they took long time to answer saying only that it was sent to the complaint department. The problem has not been solved. I received both products without mounting instructions, I requested them by email and they took too long to answer. Service is terrible. I won`t buy from you again and I will communicate the bad experience and quality of your service with the whole expat and diplomatic community in Warsaw.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dear Lizzette, we are really sorry for any inconvenience. Your complaint about the wrong colour is being processed now and we will try to solve it as fast as possible. We also sent the assembly instructions to you on Wednesday. If you have any doubts or questions, feel free to contact us.

Zweryfikowany zakup
Lizzette Castaneda
26.05.2017 11:17
negatywna

1. Brak "Regulator Frontu 295.1000 Do Prowadnic TANDEM 550H 560H 566H Blu" 2. Róg jednego z frontów uszkodzony. 3. Sprzedajecie Państwo rzeczy, których nie posiadacie - czas oczekiwania zbyt długi (ponad dwa tygodnie). 4. Kurier DB Schenker na bardzo niskim poziomie - brak kontaktu przed dostarczeniem przesyłki skutkowało dwukrotnym `odbiciem się od drzwi`. Brak dokładnej informacji gdzie przesyłka się znajduje po pierwszym niedostarczeniu. Brak możliwości kontaktu podczas weekendu - telefony nieodbierane, kontakt mailowy pozostawał bez odzewu. 5. Cena zdecydowanie zbyt wysoka - 1050zł za szafkę 80cm z dwoma szufladami - przy czym większość elementów do własnego nawiercenia otwórów itd. 6. Pozytywnym aspektem są elementy na wymiar.

Zweryfikowany zakup
Przemysław
12.04.2017 22:26
negatywna

zdecydowanie za długi termin realizacji...

Zweryfikowany zakup
hermanmarcin
16.02.2017 19:41
negatywna

Zerowy kontakt. Opóźnienie w dostawie. Tydzień po terminie powiadomienie o opóźnieniu. Towar niekompletny. Drugi miesiąc reklamacja nieuwzględniona.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Brakujące elementy zostaną dosłane kurierem.

Zweryfikowany zakup
Sławomir Polak
20.01.2017 16:19
negatywna

Kontakt z firmą, formularz zamówienia i dostawa bez zarzutu. Sam produkt? Fatalny. Po złożeniu, biurko chwieje się przy najmniejszym ruchu. Podczas pisania na klawiaturze trzęsie się cały monitor, co wynika ze słabej górnej konstrukcji biurka. Blat jest bardzo luźno połączony z bokami. Żadna próba uratowania stabilności wspornikami, kątownikami, deskami, itp. nie przyniosła dosłownie żadnego rezultatu. Biurko ma ok. 77 cm wysokości.

Zweryfikowany zakup
Kamil
06.01.2017 12:47
negatywna

Wysyłka jednego mebla w dwóch paczkach, dwoma różnymi firmami kurierskimi nie jest najlepszym pomysłem. Kontakt z kurierami - bardzo utrudniony. Mebel dostarczony bez instrukcji, przesłane do niej linki nie działają.

Zweryfikowany zakup
Justyna
29.11.2016 12:57
negatywna

transakcja sprzedaży bezproblemowa, ale jeżeli chodzi o dostawę-prośba o dostawę w godzinach popołudniowych złożona do zamówienia, klient musiał dostosować się do godziny podanej przez kuriera, a nie odwrotnie. Jakoś mebla bez zarzutów, jednak śruby nie pasowały do otworów na uchwyty, były za krótkie, brak instrukcji montażu.

Zweryfikowany zakup
Sylwia
27.11.2016 10:06
negatywna

Najpierw czas oczekiwania się przedłużył z powodu braku płyt. Potem dostaliśmy fronty bez nawiertów. Cokoły były źle nawiercone/przycięte - po złożeniu zostały szpary. Brak instrukcji złożenia mebli (meble na wymiar).

Zweryfikowany zakup
ewa.komorowska
03.11.2016 09:36
negatywna

Niechlujne opakowanie mimo wysokiego kosztu wysylki. Skutkiem tego uszkodzenia elementow, dodatkowo braki w wysylce. Bardzo rozczarowujace

Zweryfikowany zakup
Pawel Mroczkowski
22.10.2016 22:18
negatywna

Zakupiłam meble na wymiar, ale nie można powiedzieć, że wszystkie elementy szafy są docięte na wymiar. Obudowa szaf solidna, ale to co wewnątrz - klient musi dopracować sobie sam, bo drążków nikomu w meble.pl nie chciało się przyciąć, a pytanie o docięcie drążków skierowane do meble.pl pozostało bez odpowiedzi. Kto nie dysponuje sprzętem do cięcia metalowych rurek - ten ma kłopot, bo musi we własnym zakresie znaleźć kogoś, kto to zrobi, a obsługę klienta w meble.pl nic to nie obchodzi.

Zweryfikowany zakup
platekb
23.08.2016 09:41
negatywna

dostawa zrealizowana kilka dni przed terminem, bez uprzedzenia

Zweryfikowany zakup
danfran1
12.07.2016 13:24
negatywna

Zdecydowanie i calkowicie odradzam zakup mebli w tym sklepie, instrukcje montazu nic nie wnoszą przy skladaniu, w zamowieniu brakuje lacznikow do blatow, plecow do szafy i wszystkich wkretow do jednej szafki. Efekt jest taki ze zamiast mebli mam tylko stos plyt. Jest tylko jeden plus, plyty dociete perfekcyjnie, cala reszta katastrofa, lepiej poszukac mebli w innym miejscu

Odpowiedź sprzedawcy:

Przepraszamy za powstałe błędy. Klientowi zostaną dosłane brakujące elementy do montażu mebli.

Zweryfikowany zakup
Marcin Stanuszek
09.07.2016 14:39
negatywna

Troche fuszerka. Kupilem szafki wiszace do kuchni. Brak wycięć na tylnych sciankach na zawiasy (musialem sam wyciac otwory). Wkrety na zawiasy za dlugie (musialem zakupic krotsze). Nie wspominajac juz o obsludze klienta, kazdy mowi cos innego. Totalny chaos

Zweryfikowany zakup
Maz
27.03.2016 11:20
negatywna

Zamówiłem sofę i wszystko przebiegało pomyślnie i sprawnie do momentu, aż kurier przywiózł towar - okazało się, że dostarczył sofę z kremowym materacem, a była zamówiona z zielonym - pomyłki się zdarzają - nawet najlepszym, ale niezrozumiałe jest to, iż wcześniej sprzedawczyni przysłała nawet próbkę materiału z zielonym kolorem i kolor ten został potwierdzony, a dostarczona została sofa z zupełnie innym kolorem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, Pomyłka, która miała miejsce w wykonaniu dla Pana sofy wynikła z błędu popełnionego podczas wysyłania dyspozycji dla producenta. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy. Po otrzymaniu informacji o błędzie w wykonaniu - niezwłocznie poczyniliśmy interwencję u producenta. Obecnie sprawa jest w toku, a o etapach postępowania reklamacyjnego jest Pan na bieżąco informowany. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
27.02.2016 20:23
negatywna

Meble dostarczone na czas i to jedyny pozytywny aspekt. Jedna z płyt oklejona tylko z jednej strony - zamiast z czterech. Otwory nawiercone pod cargo całkowicie niepasujące - musiałem robić to samodzielnie. Koszty przesyłki zabójczo wysokie - o tym wiedziałem, ale ostrzegam. Polecam konkurencję iForm - nie dość, że przesyłka dużo tańsza to jakość wykonania również lepsza

Zweryfikowany zakup
jn
02.02.2016 08:51
negatywna

Witam. Niestety zabrakło kilku elementów 1. kilku kompletów konstrukcyjnych (śruba i ściągacz): 10kompletów 2. wieszaki do mocowania szafek wiszących wraz z odpowiednimi śrubami: 1 komplet posdrawiam z Nowym Rokiem K. Kaminski

Odpowiedź sprzedawcy:

Brakujące elementy zostaną dosłane, przepraszamy za powstałe błędy. Pozdrawiamy Meble.pl

Zweryfikowany zakup
Krzysztof Kamiński
01.01.2016 13:54
moderowana

Niestety, otrzymana przesyłka nie dość, że nie była zgodna z zamówieniem to jeszcze jedna z części była uszkodzona.

Moderacja:

Błędnie wystawiony komentarz, odpowiedź Klientki:

Witam. Najmocniej przepraszam za negatywny wpis - ewidentna pomyłka. Wszystko było ok!!! Błyskawiczna dostawa, towar całkowicie zgodny z zamówieniem. Polecam tego Sprzedawcę !!!!!

Zweryfikowany zakup
Roman Dłużniewski - Peters4
31.12.2015 12:40
negatywna

Meble wykonane starannie. Drzwi do szafy miały źle powiercone otwory (odwrotnie) Nie otrzymałem śrub do mocowania uchwytów. Ktoś się nie przyłożył do mojego zamówienia!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Bardzo nam przykro, że otrzymał Pan szafę ze źle wykonanymi otworami oraz bez śrub do mocowania uchwytów. W takim przypadku zawsze przysługuje Panu prawo do reklamacji - reklamacje rozwiązywane są w trybie pilnym. Prosimy bardzo o kontakt z naszym działem reklamacji, który zajmie się sprawą: reklamacje@meble.pl, tel. 17 283 81 66. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Mariusz Sadowski
17.10.2015 17:42
negatywna

Pomimo wcześniejszych dobrych doświadczeń otrzymane tym razem elementy były wykonane niechlujnie. Rozkrojona płyta z porysowaną powierzchnią, niecentrycznie nawiercone otwory na mimosrody i zbyt małe plecy nie pozwoliły na skręcenie równego i sztywnego korpusu. Ze względu na czas decyzją rodzinną jednak było nie korzystanie z prawa do reklamacji i taka lekko wybrakowana szafka zawisła na ścianie obok tych lepiej wykonanych i wcześniej zakupionych.

Zweryfikowany zakup
Wojtek
22.01.2015 22:00
negatywna

Długi okres oczekiwania, brak otworów w frontach pod uchwyty.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo przepraszamy za wydłużony termin realizacji, spowodowany był modernizacja magazynu (informacja była zamieszczona na stronie internetowej) Jeśli wystąpiły nieprawidłowości w zamówieniu zawsze istnieje możliwość usunięcia ich na drodze reklamacji. Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa żadnego zgłoszenia reklamacyjnego

Zweryfikowany zakup
serwis
17.12.2014 08:11
negatywna

Brak otworów pod uchwyty.

Zweryfikowany zakup
Piotr K.
12.11.2014 08:16
negatywna

Meble przyszły uszkodzone, z nienawierconymi frontami, szafka składała się nierówno, brakowało kołków do mocowania półek, po reklamacji dostałem ponownie uszkodzone elementy z reklamacji. Nie chce mi się przepychać i reklamować bez końca bo to meble do wnęki w magazynie, ale generalnie daliście ciała na całej linii. Po napisaniu maila reklamacyjnego, brak odpowiedzi, musiałem dzwonić po kilku dniach o sobie przypomnieć, obsługa po kontakcie telefonicznym bardzo przyzwoita i uprzejma, przez telefon sprawa załatwiona od ręki. Przy wcześniejszych zamówieniach byłem bardzo zadowolony, jednak tym razem kompletna klapa!

Zweryfikowany zakup
biuro
23.09.2014 08:11
negatywna

Więc dostawa może bo odebrałam sam jest pozytywna i 1 mebelek bo trudno to nazwać meblem został przygotowany z szufladami zbyt długimi o całe 5 cm. Zaraz po zgłoszeniu problemu telefonicznie zostały wysłane 2 email kompletne ze zdjęciami ponad 2 tygodnie temu i powtórzone parę dni temu bez odgłosy wiec tylko negatywna czekam na kontakt

Zweryfikowany zakup
info@rediw.com wider
09.09.2014 08:27
negatywna

szafka do zabudowy lodówki nie była opisana dobrze w konfiguratorze, dostałem szafkę z półką w połowie lodówki, ponadto wszystkie szafki typu słupek nie maja oklejonych górnych krawędzi ścian bocznych a są to widoczne powierzchnie. dodatkowo nie ma w standardzie szafek o głębokości 56 a jedna z szafek dolnych jakimś cudem wyszła na 56 gdzie całe zamówienie było z szafkami o głębokości 51. Innymi słowy polecam dokładne sprawdzanie całego zamówienia przed zapłatą. Domyślnie szafki dolne są jak wspomniałem na 51 a wszystkie słupki to głębokość 56 też warto uważać gdy chce sie zabudować w jednym ciągu, bo stracicie 5 cennych centymetrów mebli w szafkach dolnych.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zgodnie z informacją na stronie - szafki zamawiane poprzez konfigurator przez klienta wymagają podstawowej wiedzy oraz doświadczenia związanego z konstrukcją mebli. Określony przez nas standard klient może dowolnie zmieniać dla swoich potrzeb w zakresie możliwości konfiguratora. Jeśli nastąpiły jakieś błędy lub szafki nie spełniają Pańskich oczekiwań zawsze można rozwiązać problem poprzez reklamację. Za dodatkowe uwagi dziękujemy - są one dla nas cenne by móc usprawnić i ulepszyć funkcjonowanie konfiguratora.

Zweryfikowany zakup
pilu
27.07.2014 11:37
negatywna

Odradzam! Wybrałem kolor płyty i wysoki połysk, dostałem pół połysk. Reklamacja złożona, odpowiedź: wybrał pan taką płytę (egger st30) owszem taką płytę wybrałem, ale dalej miałem wybór biurowa lub pełen połysk i ten sobie zażyczyłem. Teraz już powyższa płyta na portalu oznaczona jest jako pół połysk, (podczas zakupu prze zemnie widniała jako pełen połysk) dla mnie to jawne wprowadzanie klienta w błąd. Nie potrafią przyznać się do braku kompetencji i zwalają winę na klienta sugerując że moglem wybrać płytę akrylową. Jeśli byłbym stolarzem i znał się na rzeczy nie korzystałbym z ich usług, a tak im zaufałem. Mało tego, przysłali formatki ze źle nawierconymi otworami. Uznali i dosłali "poprawione" formatki, które nie pasowały do reszty - znowu źle nawiercone otwory. Przysłali drugi raz ponownie złe. Prosiłem o przesłanie formatek bez otworów - chciałem sam poprawić ich fuszerkę, niestety oni wiedzą lepiej i dosłali swoje.Muszę meble poprawić u stolarza.Sprawa u Rzecznika Praw Konsumenta

Odpowiedź sprzedawcy:

W opisie płyt stosowaliśmy nazewnictwo producenta,gdzie płyta ta oznaczana jest jako pełen połysk. Po wprowadzeniu do oferty płyt akrylowych,które mają znacznie wyższy połysk,zmieniliśmy nazwę płyt Eggera na pół połysk,żeby zaznaczyć różnicę. Nie zmienia to faktu,że otrzymał Pan płytę zgodną z zamówieniem. W przypadku reklamacji źle nawierconych formatek,została ona natychmiast uznana. W programie był błąd i dlatego zostały źle wykonane nawierty. Zaraz po przesłaniu przez Pana informacji,że formatki z reklamacji również są błędne, został wysłany mail informujący,że zostaną wysłane do Pana nowe fronty. Pan na własną rękę zaczął poprawiać szafkę. Ponadto informacje o tym, co Pan poprawił i jakie elementy mamy dosłać wysłał Pan już po tym jak zostały wykonane nowe fronty. Przesłane elementy powinny pasować do wcześniej wykonanych nawiertów. Po otrzymaniu frontów nie zgłaszał Pan uwag. Jeśli nie pasują do wykonanych przez Pana samodzielnie nawiertów, nie ponosimy za to odpowiedzialności

Zweryfikowany zakup
krzysiek
06.06.2014 00:40
negatywna

Zamowilam meble kuch.z powodu ceny,szybkiej realizacji i bezpośredniej dostawy.Sprzedawca przed wysyłka poinformował o wielkości palety.Miała zostać złożona na podwórku znajomych,gdyż mieszkam w bloku.Okazalo sie,ze kierowca nie był w stanie wyciągnąć palety z samochodu.Winda była za krótka,paleta ważyła ok.400 kg i miała ponad 2m.Kierowca paletę rozpakował.Wtedy zobaczyłam,ze zabezpieczona jest tylko paleta a nie płyty wewnątrz.Razem z kierowca sztuka po sztuce wynosilismy płyty z samochodu.Kierowca sie spieszył,płyty wypadały mu z rak,chciał je rozpakowane zostawić na podwórku.Nie zgodziłem sie,bo zaraz miało padać.Przez to zagracilismy znajomym cały dom.Zadzwonilam do sprzedawcy.Pan nie bardzo chciał rozmawiać.Powiedzial mi tylko,ze to wina kuriera nie ich.Ale przecież to oni zamowili takiego kuriera.Ja tylko za niego zapłaciłam ok.200zl.Obiecano,ze zadzwoni do mnie ktoś z działu reklamacji.Do dziś czekam.Meble jeszcze nie złożone,ale napewno bedą obdrapane.Nie tak to miało wyglądać

Zweryfikowany zakup
Dorota
29.05.2014 13:03
negatywna

Kontakt doskonały, pomoc także. Wykonanie mebli amatorskie. Komplet czterech prostych szafek, wzór okleiny ("słoje drewna") raz w poziomie, raz w pionie. Osoba docinająca elementy bez wyobraźni.

Zweryfikowany zakup
Robert Dobosz
08.04.2014 09:52
negatywna

Niestety transakcję oceniam negatywnie. O ile sam przebieg, jakość obsługi, powiadomienia i dostawa na PLUS, to niestety wykonanie po raz kolejny wadliwe. Realizowałem zamówienia dwukrotnie za pierwszym razem kuchnia za ok 4000 złotych (wymiana prowadnicy do szuflady i nawierty we wszystkich frontach z szufladami za wysoko-front wystaje ponad korpus szafki. Nie reklamowałem z uwagi na to, że problemem jest spakowanie i odesłanie kilkudziesięcio kilogramowej paczki i termin mi nie pozwolił) OBECNA transakcja ponownie to samo. Źle nawiercone fronty do szuflad. Szafka za 250zł-nie odsyłałem, nie reklamowałem - skórka nie warta wyprawki. poradziłem sobie! SZKODA

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
19.02.2014 11:01
negatywna

Termin i realizacja przesyłki - bez uwag. ocena na 5. Gorzej z wykonaniem. 1. W szafce (słupku) z podwójnymi drzwiczkami - drzwi prawe zgodnie z zamówieniem. Niestety otwory pod zawiasy wykonane w lewej ściance. 2. Szafka zlewozmywakowa - 60 cm głęboka. Niestety to wymiar bez drzwiczek które wystają poza obrys przedniej krawędzi zlewozmywaka o prawie 2 cm. 3. Niedokładnie wykonane nacięcie (wpust) na tylną ściankę szafek. Żeby tę ściankę wcisnąć siłowo - wymagało poluzowania połączeń wszystkich ścianek szafki (niedokładna obróbka). 4. Ilość gwoździków do mocowania tylnej ścianki szafek stojących (3 szt) - to lekka przesada - starczyłoby na 10 szafek. Za to drzewowkręty otrzymaliśmy bardzo oszczędnie - związane to było z koniecznością dokupienia. 5. Niedogodnością jest brak rysunku szkicu poglądowego szafek - z ponumerowanymi formatkami - ułatwiłoby i przyspieszyłoby to ich montaż. 6. Brak opcji wyboru przy zamówieniu - otworów pod zaczepy szafek.Wymaga to podczas montażu docinanie

Odpowiedź sprzedawcy:

Po dokładnym przeanalizowaniu Państwa zamówienia, nie możemy zgodzić się z tym,że otwory pod zawiasy wykonane zostały na lewej ściance. Z przesłanych zdjęć wynika,że słupek został źle złożony, bok lewy w złożonej szafce powinien być bokiem prawym.W zamówionym słupku front krótszy powinien być na dole a na zdjęciu wygląda tak jakby miał być na górze.Cała dokumentacja produkcyjna wskazuje na prawidłowe wykonanie drzwi i boku. Jeśli chodzi o szafkę zlewozmywakową to na stronie jest informacja, że jest to wymiar korpusu bez frontu. Nacięcie na tylną ściankę szafek wykonuje maszyna i jest ono robione zawsze tak samo. Problem z zamontowaniem pleców szafki może wynikać z tego,że zostały one zrobione za szerokie ale nie jesteśmy w stanie tego potwierdzić bez ich zmierzenia. Gwoździków zawsze dajemy więcej, natomiast liczba wkrętów powinna być zgodna z zamówieniem. Na stronie znajduje się informacja o tym,że nie wysyłamy instrukcji montażu oraz,że nie wykonujemy otworów pod zaczepy szafek.

Zweryfikowany zakup
Barbara Widawska
16.01.2014 09:50
negatywna

Tym razem kiepsko. Z 5 dni czekania robi się 10. Ale to można przetrzymać. Tylko jak otrzymuje towar (szafkę) i nie ma ponawiercanych otworów oraz brak połowy elementów to strasznie ogranicza pracę. Oczywiście można reklamować ale mija już 10 dzień i zero informacji. Szafkę zamówiłem na próbę. A co będzie jak bym zamówił wszystkie szafki do kuchni... Wcześniej zamawiałem same płyty i było dobrze. Natomiast z szafkami są problemy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Zamówienie zostało zrealizowane w terminie (w przeciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie + dostawa) Natomiast jeśli chodzi o reklamację to została zgłoszona 3 dni temu i na następny dzień otrzymał Pan informację z działu reklamacji odnośnie toku jej realizacji

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
06.12.2013 09:17
Odbieraj za darmo