0

Opinie

Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Poprzednie zamówienia były realizowane wzorowo. Tym razem zaskoczenie. Jakość malutkiego frontu nadal wzorowa. Natomiast kwestia finansów bardzo poniżej klarownej współpracy. Za kwadracik o wielkości ok 30x30cm zapłaciłam ok 200zl. Ponieważ był mi potrzebny, zdecydowałam się. Natomiast dopiero późnie doczytałam, że jest to efekt konieczności zużycia płyty o większej powierzni- co rozumiem- i mogę otrzymać „resztki”, jeśli zaznaczę taką opcję przy składaniu zamówienia. Takiej opcji nie zauważyłam. Odbieram sytuację jako „być może uda się trochę klienta naciągnąć”. Można przecież wysłać odpady bez konieczności zlecania ze strony klienta lub wyraźnie go o tym poinformować . Resztki chętnie bym wykorzystała lub wydała lub wyrzuciła. Tym razem cena zupełnie nieadekwatna do towaru. Pozdrawiam

Bożena

22-03-201913:17:37
negatywna

W pakiecie sklejek otrzymałem sztuke opakowaniową wyblakłą z dziurami odbitymi po taśmach pakowych.Reklamacji się nie doczekałem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety w naszym systemie nie ma Pana zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy przesłać zgłoszenie jeszcze raz lub skontaktować się z opiekunem zamówienia.

Jachtowe Centrum Serwisowe

10-03-201919:11:32
negatywna

Termin realizacji nie do zaakceptowania (2 miesiące)- zlecenie i zapłata wysłane 21 12 2018 a odbiór elementów 15 02 2019. Oferta że po zapisaniu się do newslettera otrzymuje się 50zł rabatu na pierwsze zakupy jakoś dziwnym trafem nieaktywna- dopiero po interwencji e-mailowej i telefonicznej dostałem kod. Podczas logowania i wpisywania formatek termin realizacji zamówienia był na początek stycznia a po wpłacie pieniędzy zmienił się na 24 styczeń. Dzień przed terminem odbioru zamówienia telefon że bark płyty do realizacji zamówienia i propozycja zmiany materiału, po mojej odmowie zmiany materiału przesunięcie terminu zamówienia o kolejny miesiąc.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Bardzo przepraszamy za zaistniała sytuację. Opóźniony termin realizacji Pana zamówienia był spowodowany brakiem dostępności materiału do produkcji.

Mariusz

03-03-201917:35:03
negatywna

Dzien dobry, chcialbym reklamowac przesylke, poniewaz otrzymalem tylko jeden z zamowionych produktow. W opakowaniu byl tylko zawias katowy 45 stopni oraz prowadniki, ktorych wcale nie zamawialem. Brakuja dwa zawiasy 180 stopni, ktore sa na fakturze i zostaly zaplacone. Prosze o szybkie sprostowanie sprawy i odeslanie brakujacych czesci. Pozdrawiam, Jacek Rybicki

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry Panie Jacku, w dniu wczorajszym złożył Pan reklamację, która jest w trakcie rozpatrywania - Dział Reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Dołożymy wszelkich starań, aby otrzymał Pan odpowiedź jak i pozostałe elementy zamówienia jak najszybciej.

jacek.rybicki

10-01-201914:39:01
negatywna

Kurier Inpost nie przyjechał w planowanym terminie, dopłaciliśmy za przesyłkę ekspresową. Po rozmowie telefonicznej z kurierem, obiecał że przyjedzie do godziny 24, czekaliśmy na niego a o 22 odznaczył przesyłkę jako nieodebraną z powodu nieobecności odbiorcy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo nam przykro, że kurier nie wywiązał się z obietnicy dostarczenia towaru w danym terminie, jednakże działania firm kurierskich nie są zależne od nas. Przykro nam zatem, że na tej podstawie negatywnie ocenili Państwo nasz sklep. Mamy nadzieję, że dostarczony towar spełnia Państwa oczekiwania. Pozdrawiamy.

biuro

14-12-201808:08:42
negatywna

Rozkrój, wydanie materiału itp. było oczywiście OK. Natomiast jakość sklejki, którą kupiłem (brzoza 21 mm szalunkowa 1/1) była nie do przyjęcia. Sklejka niemal rozchodzi się w rękach. Mnóstwo pustych przestrzeni w warstwach środkowych. Laminat pęka jak cienka warstwa lodu. Na powierzchni ok 2 dcm2 wogóle BRAKOWAŁO laminatu! Gdyby tak sklejka nie była potrzeba mi tak pilnie to nie odebrałbym bym materiału w tak tragicznym stanie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, jest nam przykro, że otrzymał Pan wadliwy towar. W takim przypadku miał Pan prawo do zwrotu lub wymiany płyty na nową. Jeszcze raz przepraszamy.

Janek

24-11-201811:31:55
negatywna

Mój komentarz to nie ocena produktu ale niekompetencji i zwykłego chamstwa ze strony Pani Małgorzaty (która nazwiska też nie potrafiła podać) z infolinii od której chciałem uzyskać, wydawało się . dość prostą informację - co muszę zrobić aby zostać odbiorcą hurtowym? Bo,jedynie co udało się z niej wykrzesać to, że informacje na stronie są nieaktualne...gdy poprosiłem o kontakt z przełożonym lub kimś kompetentnym okazało się że nie ma takiego :) ps. Panie moderatorze - proszę po prostu odpowiedzieć na moje pytanie a nie bawić się w PR - że Państwo przepraszają itd...albo podać numer telefonu do kogoś kto potrafi udzielić informacji.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Krzysztofie, jest nam niezmiernie przykro, że nasza obsługa nie spełniła Pana oczekiwań. Cieszymy się jednak, że otrzymał Pan już od nas wszelkie informacje jakie chciał Pan uzyskać. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu, nie zrezygnuje Pan z zakupów w naszym sklepie, a każda transakcja będzie zrealizowana w sposób satysfakcjonujący.

panzorro

31-10-201810:02:09
negatywna

Jeszcze towaru nie otrzymałem , a już mam opinie wystawić. Proszę bardzo negatyw za zbyt długi czas oczekiwania

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Łukaszu, z naszej strony termin realizacji zamówienia został dotrzymany. Złożył Pan zamówienie dnia 24.10, a dzień później przesyłka została do Pana wysłana. Z listu przewozowego wynika, iż w dniu dzisiejszym przesyłka zostanie dostarczona przez kuriera. Jest nam bardzo przykro, że mimo naszych starań, tak Pan ocenił nasz sklep. Staramy się, aby każde zamówienie wychodziło z naszego magazynu w wyznaczonym terminie.

Lukas S.

29-10-201808:14:56
negatywna

Na zamówienie czekałem prawie 2 miesiące.Małą czcionką jest napisane ,że czas oczekiwania to 28 dni bo towar jest zamawiany pewnie z Chin jak ktoś zamawia. Jak się towaru nie ma i jest tak długi czas oczekiwania to się piszę brak towaru a nie robi takie jaja... Brak słów..

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Karolu, zarówno w kartach produktu, jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia otrzymał Pan informację o terminie realizacji. Dokonując zamówienia zgodził się Pan na taki termin. Nie wszystkie akcesoria mamy na stanie, ale mamy możliwość zamówienia ich dla klienta. Serdecznie pozdrawiamy.

Karol

16-10-201807:21:58
negatywna

Dostałem niestety 10 lewych wieszakow

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wysłanie niewłaściwych wieszaków. W związku z chwilowymi brakami, aby nie wstrzymywać realizacji Pana zamówienia,wysłaliśmy płytki dostępne w ilości umożliwiającej zamontowanie mebli. Płytkę można obrócić o 180 stopni, aby uzyskać wersję lewą lub prawą (co prawda po obróceniu nie będzie nafrezowanych otworów pod główkę wkrętu, ale szafkę można powiesić). Jeśli chciałby Pan otrzymać właściwe wersje wieszaków w osobnej przesyłce, prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia.

adam977

10-10-201800:26:58
negatywna

Co tu komentować. Zamówione części zostały po partacku zapakowane i doszły do mnie pokrzywione. Przesyłki nie odebrałem. Miałem napięty termin i zaznaczyłem w e-Mailach, że muszę mieć nową przesyłkę do 07.10. Na żaden e-Mail nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani nawet słowa przepraszam. Załosne

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że otrzymał Pan uszkodzoną przesyłkę. Nowa przesyłka nie została do Pana wysłana, ponieważ czekaliśmy, aż firma przewozowa dostarczy nam uszkodzoną przesyłkę - przed jej otrzymaniem nie mogliśmy przesłać nowej. Jednakże wysłał Pan e-maila dnia 03.10, a następnego dnia otrzymał Pan odpowiedź - później kontaktowaliśmy się już z kurierem w tej sprawie. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

A.S.

07-10-201808:33:17
negatywna

wymiar miał być podany w milimetrach w pośpiechu podałem w centymetrach i z tego powodu musiałem dopłacić prawie osiem złotych ,pewnie dlatego , że 53 cm to nie to samo co 530 mm

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Robercie, przy rubryce, gdzie miały zostać wpisane wymiary formatki było wyraźnie zaznaczone, aby podać wymiary w milimetrach. Jak sam Pan napisał, to z powodu Pańskiej pomyłki wpisał Pan wymiary w centymetrach. Cena wzrosła z powodu większego zużycia sklejki.

robert.sobol334

07-09-201814:33:36
negatywna

Prosi się o komentarz do transakcji a przesyłki nie otrzymałem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. W dniu dzisiejszym kurier dostarczy Panu przesyłkę. Mamy nadzieję, że zamówiony towar spełni Pana oczekiwania.

jozef13285

27-08-201806:43:46
negatywna

Witam. To nie pierwsze zakupy w waszej firmie ale wydaje mi sie ze chyba ostatnie. Wasz kierowca okazal sie tak nie mily przy dostawie palety zostawiajac ja z uszkodzonym materialem mojej zonie zrzucajac ja z paleciaka na zewnatrz lokalu (1metr od otwartego garazu). Jak twierdzil - nie jest to jego zasranym obowiazkiem. To wam powiem tak- ze mial szczescie iz bylem na montazu i ze nie bylo mnie tam przy rozladunku. Probowalem nawiazac kontakt z firma ale oczywiscie nikt nie raczy odebrac telefonu. Moze i oferujecie cos swoja firma ale obsluge klienta macie ponizej 1.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Panie Pawle, na wstępie chcieliśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację. Jednakże towar dostarczony został do Państwa przez kuriera, a nie nasz transport. Współpracujemy z wieloma firmami przewozowymi i niestety nie mamy wpływu na to, kto dostarcza nasze przesyłki. Nie mniej jednak z pewnością przekażemy dalej Pańską opinię, aby w przyszłości móc zapobiegać takim sytuacjom. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony towar spełnia Państwa oczekiwania.

Pawel Ostrowski

24-08-201808:02:52
negatywna

Nie dostałem instrukcji do biurka. Bardzo słabo.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za niedostarczenie instrukcji - był to błąd po stronie naszego systemu. Jeśli nadal jej Pan potrzebuje, prosimy o kontakt z Działem Handlowym. Mamy nadzieję, że pomimo tej niedogodności jest Pan zadowolony z zakupu w naszym sklepie, a biurko będzie Panu służyło przez długie lata.

klient

22-07-201821:09:59
negatywna

Brak kontaktu z klientem oraz wolna realizacja zamówienia. Sklep nie udziela informacji e-mail`owej na temat zaksięgowania wpłaty. Realizacja zamówienia odbywa się ok. 3 dni od dnia, kiedy wpłata powinna być zaksięgowana. Zamawiam w sklepie ze względu na inne walory niż szybkość obsługi i dobry kontakt z klientem, bo to oceniam, po wielokrotnie dokonywanych zakupach jako bardzo słabe, w porównaniu z innymi sklepami.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W dniu dokonania wpłaty, został do Pani wysłany e-mail z potwierdzeniem. Tego samego dnia przesyłka została wysłana. Jest nam bardzo przykro, że mimo tego nie jest Pani w pełni zadowolona z zakupów w naszym sklepie. Mamy jednak nadzieję, że zakupiony towar spełnił Pani oczekiwania.

Beata

03-07-201814:44:35
negatywna

Brak info o braku płyty którą zamawiałem. Dopiero po drugiej mojej(2 tygodniach czekania) interwencji dostałem informację że płyta będzie dostępna 1 m później.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W potwierdzenia złożenia zamówienia, dostał Pan informację, iż dostępność zamówionej płyty wynosi 26 dni roboczych. Niestety w międzyczasie dostaliśmy informację o przesunięciu dostawy płyty. Cieszymy się, że zgodził się Pan na zmianę płyty na inną, a zamówienie zostało wykonane w terminie. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

M.K.

29-06-201810:38:30
negatywna

Ogólnie jestem zadowolony z poprzednich transakcji, niemniej ta ostatnia była niekorzystna - długo, za długo i bez informacji. Sam musiałem dzwonić

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia oraz brak informacji. Niestety nie posiadaliśmy na stanie zamówionego przez Pana towaru, stąd to opóźnienie. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że produkt spełnia Pana oczekiwania.

Paweł

13-06-201815:54:20
negatywna

Wysłałem reklamację zamówienia i nie dostałem żadnej odpowiedzi na razie :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Zgodnie z regulaminem dotyczącym składania reklamacji w naszym sklepie, dział reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Od Pana zgłoszenia minęło 2 dni, dlatego prosimy o cierpliwość. Dołożymy wszelkich starań, aby Pana reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej.

Alek Barszczewski

08-06-201807:17:16
negatywna

Ocena negatywna za czas realizacji 2 miesiące. Płyty 18 mm dostałem po tygodniu natomiast sklejenie tych samych płyt do grubości 36mm zajęło firmie dodatkowe 7 tygodni (sic!). Co do jakości itd. nie mam zastrzeżeń - naprawdę wzorowo.

Pawel.Buczkowski

07-06-201823:28:51
negatywna

Na kontakt i przebieg transakcji nie moge powiedziec zlego slowa, ale co do jakosci obsługi.... Ewidentnie ktos dal d.... Jedna z czterech nóg w kolorze czarnym które zamówilem jest zle odlana farba i widac gołą blache. Nie wiem jak mozna bylo tego nie zauważyć bo to dobre 20 cm widocznej blachy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana reklamacja jest w trakcie rozpatrywania, uszkodzona noga zostanie wymieniona na nową.

i.am.michael@onet.pl

06-06-201809:47:04
negatywna

Niestety nie jestem zadowolony. Płyty przyszły ponad tydzień po czasie. Do tego wysyłałem maila z roszczeniami i do dziś cisza nikt nawet nie raczył odpisać.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaszła pomyłka, ponieważ odpowiedź na Pana e-maila została wysłana na inny adres. Opóźnienie wysyłki nastąpiło z powodu braku dostaw w okresie długiego weekendu majowego. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.

Adrian

02-06-201809:11:41
negatywna

TRAGEDIA. No normalnie jaja sobie robią z klienta... moja paczka ponoć była u mnie w dniu 27 kwietnia - 3 razy... cały dzień malowałem mieszkanie, i nie usłyszałem domofonu, a telefon też milczał. Nikt nie dzwonił - zero informacji, że moja paczka w ogóle tu była. KOGO WY WYNAJMUJECIE DO DOSTARCZANIA SWOICH PACZEK? KURIERA NA PEWNO NIE BYŁO TUTAJ - PEWNIE NIE MIAŁ CZASU, I POSTANOWIŁ SOBIE TO OLAĆ. 2 MAJA SPRAWDZAM TĄ PIEPRZONĄ PRZESYŁKĘ, BO ZASTANAWIAŁEM SIĘ CO TEN KURIER ROBI PRZEZ TYLE CZASU, A ON JUŻ U MNIE BYŁ PONOĆ NO NORMALNIE JAJA SOBIE ZE MNIE ROBICIE. NIGDY JESZCZE NIE MIAŁEM SYTUACJI, W KTÓREJ KURIER BYŁ U MNIE 3 RAZY I NAWET NIE ZADZWONIŁ DOMOFON ANI TELEFON, KTÓRY PO COŚ PODAŁEM GDY ZAMAWIAŁEM BIURKO. MOŻE ŻYJE NA INNEJ PLANECIE I O TYM NIE WIEM?!

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Piotrze, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Paczka została przez nas wysłana dnia 26.04. Od firmy przewozowej dostaliśmy informację, iż przesyłka nie została dostarczona, ponieważ kurier nie mógł się z Panem skontaktować telefonicznie. Również podjęliśmy próbą kontaktu telefonicznego z Panem, jednak bez skutku. Mamy nadzieję, że umówiona na dziś dostawa zakończy się sukcesem, a zamówione biurko spełni Pana oczekiwania.

piotr_drozdek

02-05-201818:41:12
negatywna

Kupiłem obrzeże długość 4m. Otrzymałem zamówioną ilość w dwóch kawałkach 3m i 1m. Rozumiem, że końcówki, ale nie było info o dzieleniu, ani nikt nie powiadomił wcześniej o tym, że dostanę w dwóch kawałkach. Potrzebne mi są odcinki 1,8m i 2m. I co teraz fachowcy z meble.pl?

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety zamówione przez Pana obrzeże nie jest już produkowane. Przesłane kawałki, były jedynymi jakie posiadaliśmy na magazynie. Jeszcze raz przepraszamy.

Witek

16-04-201821:17:22
negatywna

Miała być stała jedna półka a nie ma. Płyta delikatnie obita.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam przykro, że regał nie do końca spełnił Pana oczekiwania. Nie wiemy kto udzielił Panu informacji na temat stałej półki. Mamy jednak nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupu regału.

Maciej

06-04-201808:22:42
negatywna

Proces projektowania, zamówienia i zakupu bez zarzutu :) Długi czas oczekiwania na pojawienie się towaru w punkcie odbioru w Warszawie. Podczas odbioru zostałem pozostawiony bez pomocy z towarem do przerzucenia na samochód, na środku placu przy silnym wietrze i temperaturze -10... "Pozdrowienia" dla pana magazyniera :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pana zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem uwzględniającym czas produkcji mebli oraz transport. Jeśli chodzi o odbiór zamówienia - gdy nie zostanie wykupiona usługa wniesienia palety do busa, magazynier nie ma obowiązku pomocy w załadunku. Jednakże dołożymy wszelkich starań, aby w razie możliwości taka pomoc była oferowana.

KS

02-03-201811:20:06
negatywna

Proces dowożenia mebli z tego sklepu to jakaś porażka.. Do samych mebli na razie nie mam zastrzeżeń, ale do realizacji zamówienia - tak. Nie można się umówić na konkretny dzień dowózki - to jest porażka, jeśli chodzi o sklep na tle innych internetowych sklepów meblowych. Generalnie nie polecam sklepu. Na szczęście z obsługą jest dobry kontakt, tylko co z tego, jeśli 3 dni konwersuję, żeby w końcu ktoś się zgodził, że pierwsza część zamówienia zostanie wysłana wtedy, kiedy będę w domu, a reszta i i tak nie wiadomo kiedy dojdzie i nie można się umówić. Poza tym, że okazało się, że zamówienie zostało podzielone na tyle części, że nawet Pani z obsługi nie była w stanie wskazać mi kiedy co przyjedzie i okazało się, że i tak kurier chciał przywieźć w inny dzień. Straszne zamieszanie..

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pani zamówienie zostało podzielone na kilka części, ponieważ jedno z nich było zamówieniem z działu mebli na wymiar, natomiast reszta dotyczyła mebli gotowych różnych producentów. W związku z tym, zamówienie dotyczące mebli na wymiar do którego wystawiła Pani komentarz, zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem, bez problemów z dostarczeniem. Jeśli chodzi o pozostałe zamówienia, nie było możliwości ustalenia konkretnej daty oraz godziny dostarczenia Pani przesyłek, ponieważ każde z zamówień wyjeżdżało od innego dostawcy w innych terminach. W każdej karcie produktu określony jest termin wysyłki produktu. Od momentu przekazania towaru firmie przewozowej, to od kuriera zależy, kiedy zostanie dostarczona. Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Mamy nadzieję, że mimo wszystko będzie Pani zadowolona z zakupionego towaru.

MaRa

23-02-201809:39:05
negatywna

Niska jakość - bo trzeba było b.długo oczekiwać na realizację .

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za niedogodności. Niestety producent nie dotrzymał terminu dostawy, stąd powstałe opóźnienie. Mamy jednak nadzieję, że zamówiony towar spełnia Pana oczekiwania.

zaopatrzenie

20-02-201808:35:28
negatywna

Czas realizacji zamówienia zgodny z podanym terminem. Formatki przycięte zgodnie z zamówionymi rozmiarami, niestety prawdopodobnie formatki zostały przycięte z wypaczonej sklejki i dopasowanie frontów szafki jest niemożliwe.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pani oczekiwań. Jeśli stwierdziła Pani wadę sklejki, prosimy o złożenie reklamacji wysyłając e-maila na adres: reklamacje@meble.pl.

wiesia_kaszkowiak

12-02-201810:46:22
negatywna

elementy z tego zamówienia nie trzymają zamówionych wymiarów różnice dochodzą do 1.5 mm

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że towar okazał się być niezgodny z zamówieniem. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje

studiogusta

09-02-201811:36:19
negatywna

zamowienie zlożone 2018-01-06 dostarczone 2018-01-26 cóż więcej mówić

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W momencie dokonywania przez Pana zamówienia, zarówno w koszyku jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia dostał Pan informację, iż czas realizacji zamówienia wynosi 10 dni roboczych. Od 11-14.01 w naszej firmie była przeprowadzana inwentaryzacja - informacja o tym widniała na stronie. W związku z tym, paczka została wysłana do Pana 22.01, czyli dzień przed wyznaczonym terminem wysyłki. Od dnia 23.01 Pana paczka czekała w Paczkomacie. Z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła prawidłowo i zgodnie z wyznaczonym terminem. Mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnia Pana oczekiwania.

mesi

25-01-201823:48:08
negatywna

Połowa zamówionych gałek uszkodzona(pozdzierana farba)

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zakupiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. Prosimy o złożenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

krad1973

11-01-201807:44:48
negatywna

Meble dojechały na połączonych paletach, kurier PKS nie był w stanie wyładować tego z auta i wjechać paletami do garażu, gdyż nie miał takiego dużego wózka widłowego. Paletę trzeba było rozebrać na aucie i nosić wszytko ręcznie do domu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że dostawa towaru przysporzyła Panu dodatkowych problemów. W potwierdzeniu złożenia zamówienia, otrzymał Pan informacje, iż przesyłka dotrze na dwóch paletach. Podane zostały również ich wymiary. Mimo powstałych niedogodności, mamy nadzieję, że meble spełnią Pana oczekiwania.

Michał Urbanek

29-12-201709:20:22
negatywna

Kupiłem biurko wraz z kontenerem. Jako plus meble dotarły na czas. Na tym koniec pozytywów. Na froncie blatu brakuje około 1cm wykończenia. Zostało "gołe" drewno. Źle to wygląda. Boki biurka w pewnych obszarach pokryte są dziwną biało-szarą szadzią. Po obu stronach. Widać to najbardziej przy sztucznym świetle. Nie da się tego domyć ani wyszorować. Osad pozostaje. Na koniec instrukcja obsługi. Spore braki. Przede wszystkim brak instrukcji montażu wysuwane półki pod klawiaturę. Po drugie instrukcja montażu prowadnic do szuflady kontenera wraz z hamulcem i cichym domykiem jest całkowicie z innego modelu. Do dzisiaj nie wiem jak to zamontować. Nie tego się spodziewałem po zestawie za prawie 2500 zł.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Jeśli stwierdził Pan wadę towaru, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. W sprawie przesłania prawidłowej instrukcji, może się Pan skontaktować z działem mebli na wymiar. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Tomasz

21-12-201721:31:37
negatywna

Niestety nadal nie dostałem zamówienia, bo firma kurierska Raben to jakaś porażka. Pomimo dwukrotnego umówienia sie na dostawę kurier już drugi dzien nie dostarczył do mnie paczki. Straciłem dwa dni urlopu, mam zaleglosci w pracy i nadal nie dostałem zamówionych elementów.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnienia dostawy Pańskiego zamówienia. Niestety nie mieliśmy wpływu na zaistniały problem w firmie kurierskiej ale dzięki naszej interwencji udało się dostarczyć zamówienie 8.12 Mamy nadzieję, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy

Piotr

08-12-201708:20:18
negatywna

1. Przesyłka dotarła w dwóch częściach i w 2 terminach. W jednej paczce ścianki półki, w drugiej śruby/kołki itp. Nie byłem o tym wcześniej informowany. Musiałem 2 razy umawiać się na odbiór od kuriera (obecność w domu) 2. Jeden z elementów był błędnie oklejony. Zamiast paska na szczycie półki w kolorze brązowym, pasek miał kolor biały. 3. W przesyłce ze śrubami/kołkami brakowało elementów - być może był to zestaw dla innej półki(?) 4. Informowałem firmę o niezgodnościach, prosiłem by przysłano pasek okleiny bym sam sobie poprawił półkę i dodatkowe element-łączniki. Firma w ogóle nie zareagowała. Brak odpowiedzi/reakcji. ODRADZAM

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wynikłe niedogodności. Mamy nadzieję, iż mimo zaistniałych problemów, produkt spełnia Pana oczekiwania. Jeszcze raz przepraszamy.

Norbert Szczyglak

01-12-201711:19:49
negatywna

nadal nie otrzymałam paczki

Maria

30-11-201708:49:47
negatywna

Wcześniej zamawiałem u Państwa kilkanaście kompletów prowadnic BLUM i chodziły płynnie i cicho. Te dwa komplety dosyć,że przy przesuwaniu jakby dziwnie strzelały to jeszcze o wiele gorzej chodzą. Jakieś podróbki mi się trafiły. Rozczarowałem się.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zakupiony w naszym sklepie towar nie spełnia Pana oczekiwań. Jeśli stwierdził Pan wadę produktu, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji - ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Michał

08-11-201711:08:44
negatywna

Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie !!! Nie potrafią nawet poprawnie dobrać elementów. Dostałem elementy inne niż na zdjeciach i nie opasujące do siebie. Złożone 2 reklamacje bez odzewu. Zero kontaktu i odpowiedzi NIE POLECAM i PRZESTRZEGAM !!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana zgłoszeniem zajmuje się już dział reklamacji. W dniu dzisiejszym proszę oczekiwać kontaktu z naszej strony.

mb

02-10-201710:42:02
negatywna

To moje kolejne zamówienie w sklepie. Tak naprawdę nie musiałabym go dokonywać, gdyby obsługa sklepu zechciala zająć się zwrotem towaru. Przysłali mi uszkodzony uchwyt do mebli kuchennych, który chciałam oddać. Brak odpowiedzi na wiadomość wysłana na dwa adresy mailowe. Skończyło się na tym że musiałam zamówić nowe uchwyty, a te stare zostały. Klient ma prawo do reklamacji wadliwego produktu. Ma prawo nawet oddać produkt w ciągu 14 dni. Sklep nic sobie z tego nie robi, nie odpisuja nawet na maile. Nie polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Natalio, najmocniej przepraszamy za zwłokę w odpowiedzi. Pani wiadomość reklamacyjna została zagubiona w ogólnym e-mailu firmowym i trafiła z opóźnieniem do działu reklamacji. Prosimy w przyszłości kierować korespondencję bezpośrednio do opiekuna zamówienia bądź na adres reklamacje@meble.pl. Pani zgłoszenie jest w trakcie rozpatrywania. Prosimy oczekiwać kontaktu z naszej strony. Raz jeszcze przepraszamy.

Natalia

23-09-201713:55:17
negatywna

Paczka w środku znowu uszkodzona. Będę reklamował elementy uszkodzone.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Wojciechu, prosimy o zgłoszenie reklamacji, wraz ze zdjęciami uszkodzonych elementów w celu otrzymania nowych. Szczegóły znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie komplikacje.

meble-kastro@wp.pl

14-09-201709:14:10
negatywna

Fatalnie!!!! Jutro minie tydzień od kiedy przesyłka zalega u kuriera. Nie można się nic dowiedzieć. Terminy realizacji mebli u klienta lecą a przesyłki nie można dostarczyć, bo kontakt z firmą Raben praktycznie niemożliwy.Od czasu do czasu odbierają telefony ale twierdzą że nic się nie da załatwić i nie wiedza dlaczego przesyłka ciągle jest na magazynie. Sprawą zajmują się ciągle inne osoby które nie przekazauja sobie nawzajem informacji. Dzień za dniem ucieka... Nie polecam! W tej całej niemocy zgłosiłam sprawę do Meble.pl i też zero odzewu. Transport kosztował mnie prawie 500zł i nadal nie mogę otrzymać zamówionego w całości opłaconego towaru. MASAKRA

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W roli wyjaśnienia - pierwsza próba dostarczenia przesyłki nastąpiła dnia 30.08, jednak nie byli Państwo w stanie jej przyjąć ze względu na jej sporą wagę i gabaryty. Kolejna próba (umówiona już między Państwem a firmą kurierską) nastąpiła dnia 02.09, jednak osoba mająca odebrać przesyłkę z magazynu nie posiadała ani numeru przesyłki, ani zamówienia, stąd ponownie nie zakończyła się sukcesem. Firma kurierska raz jeszcze ponowi próbę dostarczenia pod wskazany adres oraz skontaktuje się się z Państwem odpowiednio wcześniej, aby mieli Państwo możliwość przygotowania się. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

a-liszewska

05-09-201709:32:55
negatywna

Do dziś nie otrzymałem przesyłki, mimo mailowych i telefonicznych upomnień kierowanych do RABEN. W/g RABEN przesyłka od 31.09.2017 jest magazynie w Piasecznie, nie podjęli ani jednej próby dostarczenia. Proszę o interwencję u także z waszej strony. Jeśli sytuacja będzie przedłużała się, będę zmuszony żądać od waszej firmy zwrotu pieniędzy. Adam Bartkowicz 02-594 Warszawa, ul. Bruna 24 m 20 503 503 385 przesyłka 353824626

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Adamie, niestety przesyłka została uszkodzona przez firmę kurierską podczas załadunku lub rozładunku. Tak, jak ustaliliśmy podczas dzisiejszej rozmowy, sprawdzimy ewentualne uszkodzenia wewnątrz paczki i ponowimy wysyłkę na początku przyszłego tygodnia. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Adam Bartkowicz

05-09-201707:50:59
negatywna

Na 16 zamówionych zamków do drzwi płytowych 2 były do szkła. Z 16 zamówionych blaszak było 15szt. I kupiłem klucze Master a nikt nie podał informacji że do całej paczce są 2 szt. dołączone. Piotr Wolanin

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Piotrze, jeśli w otrzymanej przesyłce brakuje jakiegoś produktu lub któryś z nich nie spełnia Pana oczekiwań, prosimy o złożenie reklamacji. Szczegóły znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie komplikacje.

Piotr Wolanin mebel serwis Jaworzno n

04-09-201722:03:20
negatywna

Obsługa klienta to dramat. Pomimo mojego wielokrotnego kontaktu z firmą, mailowegomimtelefonicznego, w celu umówienia specjalnego terminu dostawy, nikt nie raczył do mnie dodzwonić, napisać. Towar wysłano po wyprodukowaniiu mebli, o czym siedziałem się z automatycznego sms-a i mailingu. Dostawa odbyła się w nie uzgodnionym ze mną czasie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Macieju, najmocniej przepraszamy za utrudnienia. Ze względu na to, iż nie możemy wskazywać dokładnego dnia dostawy (firmy kurierskie dostarczają przesyłki w 1-2 dni po ich nadaniu) otrzymał Pan od nas jedynie informację o planowanym terminie wysyłki. Na chwilę obecną niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, iż termin dostawy pokryje się w 100% z tym przewidywanym.

Maciej

04-08-201718:19:51
negatywna

Produkcja trwała dłużej niż zapowiadano, na magazynie gdzie jest odbiór - chaos a przez to kolejka, i jeszcze musiałem się dopominać o wydanie wszystkich elementów bo nie dostałem ich za pierwszym razem. Jedyną zaletą jest cena.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Wojciechu, na początku bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności podczas odbioru zamówienia. W roli wyjaśnienia, termin wykonania Pana zamówienia został określony na 7 dni roboczych i ten termin został dotrzymany.

Wojtek

03-08-201708:39:31
negatywna

Niestety nie jestem zadowolony z pociętych sklejek. Trzeci raz zamawiałem pocięcie sklejki i w każdym z zamówień zawsze kilka elementów jest źle przyciętych. Albo o cm mniej albo więcej... Oczekiwałbym większej precyzji....

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Stefanie, zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte i jest w trakcie rozpatrywania. Prosimy bardzo o kontakt z działem reklamacji. Obecnie czekamy na przesłanie zdjęć.

Stefan

01-08-201709:53:37
negatywna

Zbyt długi czas realizacji zamówienia

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Marku, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i opóźnienie zamówienia. Było ono spowodowane problemami logistycznymi.

Marek

26-07-201707:02:22
negatywna

Zamówienie zrealizowane miesiąc po złożeniu, mimo zapewnień o tygodniu roboczym i materiale w magazynie, reakcja dopiero po interwencji w dziale reklamacji-tu rzeczywiście bardzo szybko, rozumiem, że klient detaliczny nie jest opłacalny, ale można poinformować o długim terminie i nie marnować komuś czasu; cięcie elementów super choć jeszcze wszystkiego nie sprawdziłam, natomiast wybór strony prawej i lewej arkusza kompletne nieporozumienie, efekt meble eleganckie od środka, z przebarwieniami i sękami od strony widocznej - czyżby płyta tylko w połowie w 1 klasie? - rzecz nie do sprawdzenia po cięciu, nie chce mi się układać kilku metrów płyty, nie mam czasu, jednym słowem wydaje się że wszystko łatwo i miło, ale niestety nie do końca jest to prawdą, o firmie kurierskiej nie wspomnę, to już wisienka na torcie

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Doroto, zgodnie z ofertą termin wykonania Pani zamówienia został określony na 8-10 dni roboczych. Jest to czas liczony od daty zaksięgowania wpłaty. Niestety od momentu złożenia zamówienia przez kolejne 14 dni nie otrzymaliśmy wpłaty, więc system dwukrotnie anulował Pani zamówienie z powodu jej braku. Po jej zaksięgowaniu, towar został wysłany do Pani po upływie 5 dni roboczych. Co do jakości końcowej (strony sklejki), opiekun Pani zamówienia nie otrzymał żadnych informacji w tym względzie. Niestety bez zdjęć czy jakiegokolwiek zgłoszenia nie jesteśmy w stanie zweryfikować błędu produkcyjnego. Prosimy o kontakt z opiekunem Pani zamówienia.

dorota

18-07-201720:35:15
negatywna

I received the product in the wrong color, I reported it and they took long time to answer saying only that it was sent to the complaint department. The problem has not been solved. I received both products without mounting instructions, I requested them by email and they took too long to answer. Service is terrible. I won`t buy from you again and I will communicate the bad experience and quality of your service with the whole expat and diplomatic community in Warsaw.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dear Lizzette, we are really sorry for any inconvenience. Your complaint about the wrong colour is being processed now and we will try to solve it as fast as possible. We also sent the assembly instructions to you on Wednesday. If you have any doubts or questions, feel free to contact us.

Lizzette Castaneda

26-05-201711:17:47
Odbieraj za darmo