0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Zamiast pilnej przesyłki, kotra miała zostać wysłana tego samego dnia, produkt został wysłany kilka dni później..... Nie polecam.

KK

13-01-202113:56:31
negatywna

Wybór produktów - próbek płyt meblowych to jak kupowanie kota w worku. Zdjęcia są na tyle słabej jakości, że ciężko zauważyć strukturę drewna. Opis na stronie również niewiele pomaga - nie ma opisanej struktury płyty (kody W809 lub W1000 i dodatkowe opisy SM, ST, ST19, ST38 nic nie mówią osobie, która na co dzień nie ma kontaktu z płytami meblowymi). Chciałem zamówić trzy próbki białej gładkiej płyty, ze zdjęć takie się wydawały, dopiero po przyjściu przesyłki okazało się, ze tylko jedna jest gładka, a dwie mają strukturę. Poza dość długim czasem realizacji jak na próbki (kilka dni), sama obsługa i transport - ok.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Łukaszu, na każdej karcie produktu, każdej płyty meblowej jest miniatura pokazująca strukturę danej płyty oraz opis czy jest to płyta gładka, matowa, w półpołysku itd. Dodatkowo na naszej stronie są wyszczególnione oraz opisane płyty z podziałem na wybraną strukturę: https://www.meble.pl/struktury-plyt-egger/ W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, nasz dział handlowy zawsze służy pomocą. Pozdrawiamy.

Łukasz

04-01-202122:17:46
negatywna

Bardzo niski poziom obsługi klienta. Brak informacji o tym, że koszt wysyłki nie zawiera wniesienia. Fronty pomimo dobrego wymierzania były większe o wymiar okleiny. Nie sądzę, żebym coś jeszcze kupiła w tym sklepie.

Magda Gębala

30-12-202019:57:45
negatywna

Nieintuicyjny system podawania wymiarów frontów. Podają państwo grubość okleiny a wymiary wpisywane są "wewnątrz" okienka tworzonego przez symbole okleiny. Wynika z tego, że należy podać wymiary gotowego frontu MINUS OKLEINA (wymiar formatki). Tak tez zrobiłem, po czym wymiar okleiny został jeszcze raz odjęty przez was podczas produkcji. Wszystkie fronty są teraz o 2 mm ze wszystkich stron za wąskie. Poprawcie czytelność WYRAŹNĄ informacją czy należy podawać wymiar gotowego frontu czy formatki (gotowy=formatka+ okleina)

Marek N.

27-12-202021:26:19
negatywna

Zapłaciłam 160zł za dostawę. Sklep jest w Warszawie, dostawa była w obrębie miasta i polegała na tym, że dostawca wypakował blat z samochodu przed blokiem i powiedział, że nie będzie go wnosił nigdzie. Blat nie był zabezpieczony żadnym opakowaniem. Proszę precyzować na czym polega dostawa, nie zdecydowałabym się na zakup gdybym wcześniej wiedziała, że zostanę z blatem pod blokiem.

Katarzyna Bąk

26-12-202008:10:42
negatywna

Spam

aadsdsadf

19-12-202008:46:50
negatywna

Rozkrój przyjechał bez opisanych formatek - pomimo że tak było zamówione. Pomimo złożonej reklamacji nikt się ze mną nie skontaktował. Straciłem 3h na mierzenie formatek i ustalenie która jest która. Dosyć dokładnie docięte ale zlewka na klienta.

Marek

08-12-202014:06:40
negatywna

Negatywna ponieważ podporek jest 100 a nie 1000 w opakowaniu i trzeba czekać na realizację zamówienia pomimo określenie godziny jego odbioru. Poza tym Ok

Dawi

07-12-202010:56:12
negatywna

wszystko było fajnie do momentu przykręcania szuflady pod klawiaturę. Otwory źle nawiercone (za mała odległość między nimi. Przy przykręcaniu prowadnic do szuflady też otwory minimalnie za wąsko.

Arkadiusz Mikołajczyk

19-11-202009:59:18
negatywna

Wszystko nie tak jak chciałam. Tylko po numerach nie wiesz jaki to dokładnie kolor oraz czy to mat czy połysk. Kupiłam ale całą szafke musiałam przemalować🙄

Barbara

18-11-202008:51:14
negatywna

Niestety półka wykonana niezgodnie z zamówieniem (miała być półka na innej wysokości - wykonano standardowo w środku). Nie mam czasu na wysyłkę więc sam muszę wywiercić otwory. W sumie to nie dużo roboty ale jednak....no i pozostają w efekcie bez sensu pozostawione otwory.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Adamie, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej pomyłki. W takim przypadku na Pan prawo do zgłoszenia reklamacji. Wysłalibyśmy do Pana nowe elementy.

Adam

13-11-202007:49:25
negatywna

Zamówiłam 2 blaty, dostałam za przeproszeniem 150 kg pieprzonych desek. Żeby dokopać się do blatów musiałam przewalić 100 kg śmieci, których Państwu nie chciało się wyrzucać. Jest to poniżej jakiegokolwiek poziomu

Joanna Piasecka

10-11-202011:12:22
negatywna

1. Jedna z szafek miała być bez blendy nad szufladą - tak było w zamówieniu i w instrukcji, nawet na naklejkach opisujących każdy element, jednak zamiast do zwieńczenia pod blatem miała zrobione otwory do blendy. Nie miałem czasu i ochoty na jakieś mailowanie i reklamacje. 2. Po zamówieniu dostałem telefon, żebym we własnym zakresie znalazł i kupił prowadnice do szuflad, bo nie mają takich. 3. Plecówka w jednej z szafek była za duża, wymagała docięcia. 4. Otwory pod zawieszki są za wysoko, zwieńczenia górnego w jednej szafce oraz blatu w drugiej szafce nie da się położyć, bo zawieszka wystaję poza krawędzie boków i podnosi blat. Za dużo błędów jak za tę cenę.

Łukasz

05-11-202008:37:12
negatywna

Najpierw przyszło. 5 z 6 zamówionych,więc zrezygnowałam, a potem napisali,że dosyłają kolejny 1. Kołomyja !!!!

Mieczysław Wolff

04-11-202014:30:34
negatywna

To zwykle złodziejstwo. Zapakowano uszkodzony produkt(rodzaj uszkodzenia na to wskazywał) Były problemy z uznaniem reklamacji

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Jerzy, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji oraz negatywnego komentarza w naszą stronę. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, powinien Pan od razu złożyć reklamację. Pana zdjęcie reklamacyjne wskazywało na to, iż kosz został przez Pana zamontowany, zatem nie wiemy, czy kosz był uszkodzony wcześniej czy został uszkodzony podczas montażu. Mimo to, wysłaliśmy do Pana nowy, pełnowartościowy towar. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby ostatecznie był Pan zadowolony z zakupu.

Jerzy

20-10-202009:11:35
negatywna

Nie polecam ! Droga wysylka 450zl za tyle sam bym pojechal... Transport po 2 tygodniach i w dodatku kierowca z firmy zewnetrznej przyjechal po zmroku brak hds windy paleciaka i rozladowywanie reczne 10 plyt 28mm po 60kg. Nie polecam rozcinania plyt niedosc ze drogo 350zl to jeszcze wydluza sie czas wysylki. Nie polecam pierwszy i ostatni raz szkoda czasu na partaczy patologia

Firma zero

12-10-202020:49:33
negatywna

Zamówiłem komodę o głębokości 80 cm, szkoda że nikt mnie nie poinformował że szuflady będą miały 60 cm głębokości, teraz mam komodę z miejscem widmo. Porażka

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Tomaszu, szuflady mają 60 cm, ponieważ wybrał Pan prowadnice o długości 60 cm. Domyślnie w konfiguratorze były wybrane dłuższe. Pozdrawiamy.

Tomasz

02-10-202017:02:12
negatywna

Tragiczny poziom obsługi klienta. To moje pierwsze ( i pewnie ostatnie ) zamówienie w Państwa firmie. Na wejściu po tym jak grzecznie się przywitałem zostałem zaatakowany "gdzie maseczka?!" przez Panią wygodnie siedzącą bez maseczki za kurtyną z plexiglass`u. Poinformowałem Panią, że ja maseczki nie noszę. Pani zażądała ode mnie jakiegoś zaświadczenia. Grzecznie Panią zapytałem na jakiej podstawie się tak zachowuje. Odpowiedziała, że na podstawie uchwały. Kiedy poinformowałem Panią, że jeszcze żadna uchwała w tej sprawie nie została uchwalona i mamy w obiegu jedynie akty prawne rangi rozporządzenia to mi odburknęła, że nie będzie się ze mną kłucić i "łaskawie" pozwoliła abym był obsłużony przez jej koleżankę, która również nie posiadała maseczki ( kolejne biurko od wejścia ukryte za plexiglass`em ). Sytuację załagodziła sympatyczna Pani która zfinalizowała moje zamówienie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Macieju, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zainteresujemy się sprawą i dołożymy starań, by takie niemiłe sytuacje nie miały miejsca.

Maciej Nowak

22-09-202010:21:01
negatywna

Brak możliwości zwrotu zakupionego towaru , pierwsze słyszę że prowadzący działalność nie może zwrócić zakupiony towar .

kuba.kuchnie

19-09-202007:28:57
negatywna

Transakcja dobrze przebiegła. Paczkę bardzo sprawnie otrzymałam, ale jeden z mebli był uszkodzony tak, że nie dało się go zmontować. Czekam od już prawie od miesiąca z meblem w trakcie skręcania na nową część, bo dostawca nie jest z Polski i wysyła elementy co 30 dni.

Smutna Klienttka

15-09-202008:30:04
negatywna

Meble na indywidualne zamówienie nie najtańsze, jakość praktycznie Ikea, czyli słabo. Najgorsza była obsługa - odbierałam osobiście - Pan w magazynie urządzał sobie wycieczki i czekałam 30 min patrząc jak jeździł w tę i na zad po dwie paczki, które miały być `gotowe do odbioru`. Pan nie wyraził jakiejkolwiek chęci pomocy przy pakowaniu dużego regału do auta (zlitował się inny klient również oczekujący długi czas na zamówienie). A na dokładkę okazało się, że po białym meblu ktoś sobie urządzał wycieczki, czego znakiem były liczne ślady buciorów!! Z pozytywów mogę powiedzieć jedynie, że meble zgadzały się wymiarowo i nie było problemów z montażem.

Adrianna

20-08-202009:44:11
negatywna

Bardzo słaba jakość mebli, błędy w wykonaniu. Absolutnie nigdy więcej.

JB

14-08-202006:24:41
negatywna

Transakcja nie została zrealizowana w terminie. Mam wrażenie, że pani zapomniała o moim zamówieniu bo po kilku telefonach dopiero zajęła się wysyłką.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za małe opóźnienie w realizacji zamówienia. Było ono spowodowane oczekiwaniem na dostawę zamówionych przez Panią akcesoriów.

Lucyna

31-07-202008:46:11
negatywna

Transport, dostarczenie to kpina.RABEN najgorsi kurierzy na rynku. Za kazdym razem jakies patologiczne zachowania. Ostatnio: Dzien 1 śróra: "Nie przyjade bo tam sa za male uliczki, moze pan odebrac tu gdzie jestem [podal miejsce]" - (1km od adresu, przesyłka 90kg. Serio?) "Ale jak załadują na mniejsza ciezarówke to panu dowiazą". Dzien 2czwartek: Czekam na tel. od Raben do 13 bo potem musze isc do pracy. (Bo oczywiście do centrali nie można sie dodzwonić by skontaktować sie z kurierem) Dzwoni kurier o 14:30 ze bedzie za 20min. Jak mu powiedzialem ze czekalem do 13 i teraz to juz w pracy jestem to sie wkurwił. "Dobra to zadzwonie za godzine" - oczywiście ze nie zadzwonił Dzien 3 piatek. Mają mnie w dupie. Weekend... Dzień 4. Poniedziałek Dzwoni kurier i sie pyta czy jestem w mieszkaniu bo on jest na parkingu. No kurwa prosze sobie wyobrazic ze jestem w pracy o 12. Pytam sie czemu w piatek nie dzwonil. Odp: bo mi nie załadowali na cieżarówke, rozwoże to co mi dadzą... Pytam: Kiedy nast. termin dostawy? Odp: no nie wiem, pewnie w srode. Pytam: a kto o tym decyduje i kto ma inf o tym? Odp. No centrala w Grodzisku Maz. Dzień 5 Wtorek Dzwonie rano do centrali. Powiedzieli że kurier zabral paczke. (serio kurwa?Mowił o środzie. To on zabiera czy po prostu centrala mu to pakuje?) Za kazdym razem place ponad 200zł. Nastepnym razem sam wynajme ciezarówke i pojade odebrać bo to bedzie szybsze, tańsze i bez problemów z takimi... -------------------------- Nie wiem gdzie wy trzymacie te plyty ale smierdzialo z nich tak jakby ktos na nie nasikal.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro z powodu problemów związanych z dostarczeniem przesyłki przez firmę kurierską. Niestety nie mamy wpływu na działania firm przewozowych. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Arkadiusz

30-07-202022:34:00
negatywna

Przesyłka zaginęła.

Ola

20-07-202008:06:30
negatywna

Wybrany płyta była niedostępna od ręki więc czas realizacji ponad 20 dni roboczych ale to jest ok. Niestety po 23 dniach dostaje tel. Z informacja, że brakuje okleiny 2mm i to co mogę zrobić to zmienić na 0,8 albo czekać kolejne 25dni(!). Zdecydowałem zmienić na 0,8.

Tomasz

16-07-202007:14:14
negatywna

Mebel został uszkodzony fabrycznie oraz w trakcie transportu.Dodatkowo kurier nie zadzwonił, że stoi pod domem, co spowodowało mnóstwo komplikacji.Pomoc udzielona w związku z tym przez Pana pracującego w dziale spedycji była super, pełne zaangażowanie, szkoda, że meble zniszczone.

Karolina Madera

14-07-202011:25:09
negatywna

Kupiłem dwie szafki łazienkowe na wymiar. Załączone instrukcje były wygenerowane aitomatycznie i nie pasowaly do tych szafek. Dodatkowo niechlujnie wykonane frezowania pod plecy szafki, musialem poprawiać bo inaczej nie dalo się jej złożyć. Nie wiem czemu nie wycięto również naciec w plecach pod uchwyty,też musiałem to sam robić. Nie polecam, za te pieniądze to kpina

Marek

10-07-202006:10:00
negatywna

Jakość wykonania blatów I frontów jest bardzo dobra, jednak to wszystko idzie na marne kiedy w transporcie wszystko się rysuje. Nic nie zostało zapakowane jak powinno, wystarczyła zwykla tektura albo stretch. Stanowczo odradzam tego producenta, wszystkie fronty nadają się do obory.

Bartosz Tryk

26-06-202013:58:25
negatywna

Do tej pory nie otrzymałem przesyłki z powodu braku kodu do odbioru przesyłki-pani w kiosku mi nie wydała przesyłki

DARIUSZ ZACHWIEJA

11-06-202010:46:45
negatywna

Czas realizacji 21 dni wg zamówienia, przez jedną pozycję na 30. Po 30 dniach po licznych telefonach wysłane ze zmienioną pozycją na moje prośbe. Nie polecam, ięcej nie skorzystam

Marcin

27-05-202008:38:02
negatywna

Na krawędziach blatu są duże odpryski, odchodzi górna warstwa forniru, gdyby nie to, że blat leżał przy odbiorze druga stroną do góry nawet bym tego nie odbierał, jakbym chciał mieć poszarpany tak blat to bym sam go rozkroił nożem kuchennym z lepszym skutkiem

Julian Kotarba

14-05-202009:09:06
negatywna

w kilku elementach niezgodność podanego rozstawu oporu z rzeczywistością. Następnie brak dobrej woli ze zrealizowaniem zrostu (faktycznie po 3 msc od daty zakupu), towar nie użyty w większości nawet nie rozpakowany.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Zgodnie z informacją zawartą na naszej stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/, zwrot nie przysługuje osobom, które nabywają towar na fakturę VAT. Pozdrawiamy serdecznie.

Michał Mucha

14-04-202013:37:47
negatywna

Po złożeniu zamówienia i wpłaceniu pieniędzy przesyłka nie została wysłana, nie otrzymałam żadnej informacji. Po kilku dniach zainterweniowałam. Okazało się, że sklep nie posiadał towaru mimo ze na stronie www było zaznaczone, że towar jest dostępny. uzyskałam również telefonicznie taką informację. Sytuacja dopuszczalna pod warunkiem, że sklep poinformuje klienta, że nastąpił jakiś problem.Tak się niestety nie stało. Opóźnienie przesyłki opóźniło montaż drzwi

aw

30-03-202010:30:46
negatywna

Zły rozkrój

Tomek

07-03-202006:21:53
negatywna

Zamówienie otrzymałem kompletne choć z opóźnieniem( ciekawe czemu nie mam do oceny płyt tylko same akcesoria) jednak jego dostawa to jedno wielkie nieporozumienie. Załatwiłem wózek widłowy żeby rozładować towar/paletę ale okazało się że towar jest w taki sposób zapakowany który uniemożliwia jego rozładunek wózkiem, każda płytę trzeba było ręcznie ściągać, a za transport liczycie sobie 500 zł.

Marcin

20-02-202008:34:32
negatywna

Nie otrzymałam informacji o długim czasie realizacji mojego zamowienia. W związku z tym zepaczka nie była adresowana do mnie bezpośrednio a do przewoźnika który przewoził ja za granice jestem poszkodowana o koszty: wysyłki za granice która nie doszła do skutku gdyż paczkę wysłano zbyt późno, wysyłki i usługi wysłania paczki od przewoźnika do mnie na moj adres prywatny oraz opoznienie w projekcie a tym samym musiałam zakupić nowe prowadnice gdyż te nie były wstanie dotrzeć na czas. Mimo wielu maili i kontaktu telefonicznego nie otrzymałam pomocy z działu reklamacji. Wysłuchałam jedynie tłumaczeń ze wszystko zostało wysłane w czasie i ze powinnam mieć maila na swojej poczcie z informacja o przedłużeniu realizacji zamowienia - którego nigdy nie dostałam. Przespałam Print screen swoje poczty jak również folderu spam. Jestem rozczarowana serwisem i decyzja działu reklamacji. Niestety nie polecę Państwa serwisu

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Magdaleno, przykro nam, że jest Pani niezadowolona z zawartej transakcji i obsługi. Niestety nieprawdą jest, że nie otrzymała Pani informacji o długim czasie realizacji - dokonując zamówienia, zarówno w karcie produktu jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia, widniała informacja, iż czas wysyłki to 14 dni roboczych. Zatem termin realizacji zamówienia został wyznaczony na 31.12.2019. Tego dnia, przesyłka została do Pani nadana. Dział reklamacji podjął taką decyzję, ponieważ Pani reklamacja była bezzasadna. Pozdrawiamy serdecznie.

Magda C.

07-02-202012:26:07
negatywna

Szawka wykonana nieprawidłowości, chodzi o otwory na kołki kture nie pasowaly i wymiaru różnice się o kilka milimetrów.

Janusz

07-02-202007:30:34
negatywna

Jedna z formatek przycięta niezgodnie z zamówieniem (5mm za wąska) , Problem z zakupem ratalnym, Mimo iż Bank przelał środki, byłem przez tydzień monitowany o zapłatę, łącznie z groźbą anulowania zamówienia

TG

18-12-201913:23:15
negatywna

Nie jestem zadowolony, UI jest niedopracowany i może wprowadzić w błąd co skutkuje złym podaniem wymiarów, czy złym dobraniem frontu, podając wymiary prosice o szerokość która okazuje się jest szerokością nie samej szuflady tylko miejsca gdzie będzie ona włożona . Podając wymiar. 10 cm otrzymujesz szufladę 9cm...i nikt niebpisze ze to zapas na prowadnice który sam już uwzględniłem

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Piotrze, bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupu, jednakże przy podaniu szerokości jest wyraźnie napisane, iż jest to szerokość wewnętrzna szafki, w której będzie montowana szuflada.

Peteas

18-12-201911:22:24
negatywna

Niestety pomyliłam się w zamówieniu w dość głupi sposób tzn otwory na zawiasy zaznaczyłam w miejscu gdzie otwory na uchwyty. Takie fronty dostałam. Niby nic, wszystko zgodnie z zamówieniem, ale..... gdyby pracowali u was pracownicy, którzy nie pracują jak automaty ktoś mógłby pomyśleć że coś jest nie tak i wykonać choćby telefon lub zadać mailowo pytanie. Nie byłabym stratna kasy za kolejne 4 fronty.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Ma Pani rację, fronty jak i otwory zostały wycięte przez automaty, a dokładnie przez zautomatyzowaną linię produkcyjną. Złożone zamówienie zostało automatycznie skierowane do produkcji, dzięki czemu zaledwie w dwa dni zostało do Pani wysłane. Serdecznie pozdrawiamy.

Magdalena Mitudis

30-11-201914:06:22
negatywna

Towar OK, ale czas wysyłki to jakieś nieporozumienie. Po 3 tygodniach oczekiwania dowiedziałem się, że... muszę czekać kolejny tydzień. Sprzedają towar którego fizycznie nie mają na magazynie.

Krzysiek

31-10-201920:33:28
negatywna

zakupiłem Tandembox PROWADNICE 578 Dł.45cm Wysuw 100% 30kg Hamulec. Szuflada z zawartością waży 12,5 kg i prowadnica nie dociąga szuflady do końca. Przyczyn może być dwie: 1) hamulec za mocny, 2) sprężyna dociągająca za słaba.

Jan Piskorz

28-10-201908:14:10
negatywna

Poraz pierwszy to sie zdazylo ; kolo wyciete fi 147 wpozadku natomiast skleika elastyczna nie tylko ze byla tragicznej jakosci ale rowniez przyszla podziurawiona bo byla od gory tylko zabezpieczona kartonem i poniewaz to bylo na palecie i napewno na ta palete polozono cos co spowodowalo podiurawienie . zadam bluskawiczej nowej przesylki jan hardyn ( prezes) tel . 690 044 191

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Niezmiernie nam przykro, z powodu uszkodzonego produktu. Bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres: reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

jan hardyn

28-09-201910:44:57
negatywna

Zapłaciłem za transakcje pieniądze dałem w środę a na odbiór czekałem tydzień to co mam być szczęśliwym? i jeszcze zamiast dwóch elementów dostałem trzy dobrze chociaż że przecięte tak jak zaznaczyłem bo do piero bym się wkurzył nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek znów tam coś zamówię skoro robią co chcą !

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Termin realizacji zamówienia został wyznaczony na 29.08 i w tym dniu zamówienie zostało wysłane. Dokonując zamówienia zatwierdził Pan czas oczekiwania. Pozdrawiamy.

Kpina na resorach

16-09-201909:09:05
negatywna

Marna jakość zamówionych próbek płyt meblowych. Wyglądem przypominają najtańsze meble szkolne. Nie polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Bardzo nam przykro, że próbki płyt nie spełniły Pana oczekiwań. Jest to dla nas zaskoczeniem, gdyż sprzedajemy jedynie najwyższej jakości płyty meblowe firmy Egger, które zawsze spełniają oczekiwania naszych klientów. Być może otrzymane przez Pana próbki były wadliwe, za co serdecznie przepraszamy.

MC

04-09-201906:05:40
negatywna

Jakość zakupionej sklejki fatalna ( sklejka Fuma). Sklejka popękana, ze śladami nieudolnego szpachlowania, w wielu miejscach silnie przebarwiona. Mogłem wykorzystać 60% sklejki.. W poprzednich zamówieniach było jeszcze gorzej. Sklejka się rozwarstwiała na krawędziach ( sklejka Meranti), w wielu miejscach pod pierwszą warstwą wprasowane śmici powodujące zgrubienia, w środku puste przestrzenie.. Zamówiłem dokonanie skomplikowanych wykrojów wraz z wycinaniem otworów. Czy pracownik nie widział robiąc rozkroje że sklejka jest wadliwa ? Z zamówienia wykorzystałem 50%.. Dałem firmie szanse po pierwszej wpadce. W sumie złożyłem trzy zamówienia i nigdy więcej. Kupowałem sklejke w Castoramie wiele razy, ani razu nie miałem problemu z jakością.

Tomasz Migas

22-08-201916:53:37
negatywna

Długi okres transakcji ( trzy miesiące)

Ela

12-07-201908:04:12
negatywna

Chciałem domówić towar, zadzwoniłem i okazało się, że kurier jeszcze nie odebrał towaru wcześniej zamówionego, więc wydawało się, że można domówić, jednakże zostałem zignorowany. -10pkt za elastyczność i -10 za chęć zrobienia z tym tematem czegokolwiek, po prostu się nie da już proszę Pana bo zaraz będzie kurier:) tak się pozbywa klientów. Pozdrawiam. Radosław

Radosław Z.

27-06-201922:41:51
negatywna

Na zamówienie czekaliśmy o miesiąc dłużej niż wynikało to z podanego terminu. Ponadto, firma spedycyjna RABEN dostarczyła towar niemal po tygodniu od daty wysyłki - bo nie mieli odpowidniego samocodu do przewozu palet.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w wysyłce Państwa zamówienia. Wynikało ono z braku wszystkich elementów na stanie. Serdecznie przepraszamy i mamy nadzieję, że zamówione meble spełniają oczekiwania i dobrze służą. Pozdrawiamy.

Krzysztof

10-05-201911:25:14
Odbieraj za darmo