0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Blaty były niezabezpieczone, wywieźli je na palecie przez co nie uszkodzenie czy nie odprysniecie czegokolwiek jest praktycznie niemożliwe. Pan wesoło wywozi na wózku dechy biurek bez żadnej folii i tyle. Dzięki temu mam dwa, nowe biurka z odpryskami za 700zl

Ola

14-04-202113:51:46
negatywna

Niestety to był mój pierwszy jak i ostatni zakup w meble.pl ponieważ cena w stosunku do jakości jest mega duża spodziewałem się czegoś porządnego a niestety słabo to wyszło... W tej cenie spokojnie stolarz z montażem by się zmieścił... No i kolejny minus to sposób w jaki jest wystawiany towar mówię tu o odbiorze osobistym tak po prostu formatki jedną na drugiej nie zabezpieczone niczym są wydawane z magazynu trzeba się dobrze zabezpieczyć żeby sobie w transporcie nie uszkodzić jak uszkodzonych się nie odbierze... Nawet w Biedronce jak się szafkę kupuję to jest w kartonie...

Szeffer

02-04-202121:49:59
negatywna

Zamówiłam blat cięty na wymiar wraz z nogami metalowymi (nogi gotowe, standardowe). Frezy na montaż nóg były wycięte chyba po pijaku. Otwory na śruby nawiercone w zupełnie przypadkowych miejscach. Szkoda, że macie tak nowoczesne maszyny i niedbaluchów przy ich obsłudze.

Maria z Rzeszowa

02-04-202115:38:04
negatywna

Ponownie zamówienie niekompletne - brak zaślepek mimośrodów. Uprzedzając odpowiedź - zaślepki są elementami montażowymi takie jak śruby mocujące, kołki czy mimośrody za które się nie dopłaca. Nawet meble z Biedronki miały zaślepki. Płyta przyszła uszkodzona - ukruszony narożnik, okleina odstaje. Paczka słabo zabezpieczona. Nie polecam zakupów w tym miejscu.

Ł

10-02-202120:48:05
negatywna

Zamówienie niekompletne - brak zaślepek mimośrodów. Uprzedzając odpowiedź - zaślepki są elementami montażowymi takie jak śruby mocujące, kołki czy mimośrody za które się nie dopłaca. Nawet meble z Biedronki miały zaślepki. Zamówienie za przeszło 1200 zł. a żałują zaślepek za 8 zł.- polska januszowa przedsiębiorczość w pigułce. Wielki niesmak i rozczarowanie. Bardzo wysokie koszty wysyłki - 218 zł.

Łukasz

10-02-202120:40:57
negatywna

Czekałam na zamówienie półtorej miesiąca

Sylwia

10-02-202110:21:30
negatywna

Meble odbierałam z magazynu luzem, niespakowane.

Konsument

03-02-202112:33:01
negatywna

Biurko jest nie stabilne i buja się na wszystkie strony

Mk

26-01-202117:05:29
negatywna

wszystko było fajnie do momentu przykręcania szuflady pod klawiaturę. Otwory źle nawiercone (za mała odległość między nimi. Przy przykręcaniu prowadnic do szuflady też otwory minimalnie za wąsko.

Arkadiusz Mikołajczyk

19-11-202009:59:18
negatywna

Wszystko nie tak jak chciałam. Tylko po numerach nie wiesz jaki to dokładnie kolor oraz czy to mat czy połysk. Kupiłam ale całą szafke musiałam przemalować🙄

Barbara

18-11-202008:51:14
negatywna

Niestety półka wykonana niezgodnie z zamówieniem (miała być półka na innej wysokości - wykonano standardowo w środku). Nie mam czasu na wysyłkę więc sam muszę wywiercić otwory. W sumie to nie dużo roboty ale jednak....no i pozostają w efekcie bez sensu pozostawione otwory.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Adamie, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej pomyłki. W takim przypadku na Pan prawo do zgłoszenia reklamacji. Wysłalibyśmy do Pana nowe elementy.

Adam

13-11-202007:49:25
negatywna

1. Jedna z szafek miała być bez blendy nad szufladą - tak było w zamówieniu i w instrukcji, nawet na naklejkach opisujących każdy element, jednak zamiast do zwieńczenia pod blatem miała zrobione otwory do blendy. Nie miałem czasu i ochoty na jakieś mailowanie i reklamacje. 2. Po zamówieniu dostałem telefon, żebym we własnym zakresie znalazł i kupił prowadnice do szuflad, bo nie mają takich. 3. Plecówka w jednej z szafek była za duża, wymagała docięcia. 4. Otwory pod zawieszki są za wysoko, zwieńczenia górnego w jednej szafce oraz blatu w drugiej szafce nie da się położyć, bo zawieszka wystaję poza krawędzie boków i podnosi blat. Za dużo błędów jak za tę cenę.

Łukasz

05-11-202008:37:12
negatywna

Zamówiłem komodę o głębokości 80 cm, szkoda że nikt mnie nie poinformował że szuflady będą miały 60 cm głębokości, teraz mam komodę z miejscem widmo. Porażka

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Tomaszu, szuflady mają 60 cm, ponieważ wybrał Pan prowadnice o długości 60 cm. Domyślnie w konfiguratorze były wybrane dłuższe. Pozdrawiamy.

Tomasz

02-10-202017:02:12
negatywna

Transakcja dobrze przebiegła. Paczkę bardzo sprawnie otrzymałam, ale jeden z mebli był uszkodzony tak, że nie dało się go zmontować. Czekam od już prawie od miesiąca z meblem w trakcie skręcania na nową część, bo dostawca nie jest z Polski i wysyła elementy co 30 dni.

Smutna Klienttka

15-09-202008:30:04
negatywna

Meble na indywidualne zamówienie nie najtańsze, jakość praktycznie Ikea, czyli słabo. Najgorsza była obsługa - odbierałam osobiście - Pan w magazynie urządzał sobie wycieczki i czekałam 30 min patrząc jak jeździł w tę i na zad po dwie paczki, które miały być `gotowe do odbioru`. Pan nie wyraził jakiejkolwiek chęci pomocy przy pakowaniu dużego regału do auta (zlitował się inny klient również oczekujący długi czas na zamówienie). A na dokładkę okazało się, że po białym meblu ktoś sobie urządzał wycieczki, czego znakiem były liczne ślady buciorów!! Z pozytywów mogę powiedzieć jedynie, że meble zgadzały się wymiarowo i nie było problemów z montażem.

Adrianna

20-08-202009:44:11
negatywna

Bardzo słaba jakość mebli, błędy w wykonaniu. Absolutnie nigdy więcej.

JB

14-08-202006:24:41
negatywna

Mebel został uszkodzony fabrycznie oraz w trakcie transportu.Dodatkowo kurier nie zadzwonił, że stoi pod domem, co spowodowało mnóstwo komplikacji.Pomoc udzielona w związku z tym przez Pana pracującego w dziale spedycji była super, pełne zaangażowanie, szkoda, że meble zniszczone.

Karolina Madera

14-07-202011:25:09
negatywna

Kupiłem dwie szafki łazienkowe na wymiar. Załączone instrukcje były wygenerowane aitomatycznie i nie pasowaly do tych szafek. Dodatkowo niechlujnie wykonane frezowania pod plecy szafki, musialem poprawiać bo inaczej nie dalo się jej złożyć. Nie wiem czemu nie wycięto również naciec w plecach pod uchwyty,też musiałem to sam robić. Nie polecam, za te pieniądze to kpina

Marek

10-07-202006:10:00
negatywna

Nie jestem zadowolony, UI jest niedopracowany i może wprowadzić w błąd co skutkuje złym podaniem wymiarów, czy złym dobraniem frontu, podając wymiary prosice o szerokość która okazuje się jest szerokością nie samej szuflady tylko miejsca gdzie będzie ona włożona . Podając wymiar. 10 cm otrzymujesz szufladę 9cm...i nikt niebpisze ze to zapas na prowadnice który sam już uwzględniłem

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Piotrze, bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupu, jednakże przy podaniu szerokości jest wyraźnie napisane, iż jest to szerokość wewnętrzna szafki, w której będzie montowana szuflada.

Peteas

18-12-201911:22:24
negatywna

Na zamówienie czekaliśmy o miesiąc dłużej niż wynikało to z podanego terminu. Ponadto, firma spedycyjna RABEN dostarczyła towar niemal po tygodniu od daty wysyłki - bo nie mieli odpowidniego samocodu do przewozu palet.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w wysyłce Państwa zamówienia. Wynikało ono z braku wszystkich elementów na stanie. Serdecznie przepraszamy i mamy nadzieję, że zamówione meble spełniają oczekiwania i dobrze służą. Pozdrawiamy.

Krzysztof

10-05-201911:25:14
negatywna

CZAS ZAMOWIENIA PRZEKROCZONY O KILKA TYGODNI ZAMOWIENIE NIE ZGODNE Z ZAMOWIENIEM BRAK PLYTY WODNOODPORNEJ NADPLACONY VAT ( FAKTURA EUROPEJSKA )NADAL NIE ZWROCONY

ROBERT

05-04-201915:15:26
negatywna

Nie dostałem instrukcji do biurka. Bardzo słabo.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za niedostarczenie instrukcji - był to błąd po stronie naszego systemu. Jeśli nadal jej Pan potrzebuje, prosimy o kontakt z Działem Handlowym. Mamy nadzieję, że pomimo tej niedogodności jest Pan zadowolony z zakupu w naszym sklepie, a biurko będzie Panu służyło przez długie lata.

klient

22-07-201821:09:59
negatywna

Wysłałem reklamację zamówienia i nie dostałem żadnej odpowiedzi na razie :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Zgodnie z regulaminem dotyczącym składania reklamacji w naszym sklepie, dział reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Od Pana zgłoszenia minęło 2 dni, dlatego prosimy o cierpliwość. Dołożymy wszelkich starań, aby Pana reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej.

Alek Barszczewski

08-06-201807:17:16
negatywna

Na kontakt i przebieg transakcji nie moge powiedziec zlego slowa, ale co do jakosci obsługi.... Ewidentnie ktos dal d.... Jedna z czterech nóg w kolorze czarnym które zamówilem jest zle odlana farba i widac gołą blache. Nie wiem jak mozna bylo tego nie zauważyć bo to dobre 20 cm widocznej blachy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana reklamacja jest w trakcie rozpatrywania, uszkodzona noga zostanie wymieniona na nową.

i.am.michael@onet.pl

06-06-201809:47:04
negatywna

TRAGEDIA. No normalnie jaja sobie robią z klienta... moja paczka ponoć była u mnie w dniu 27 kwietnia - 3 razy... cały dzień malowałem mieszkanie, i nie usłyszałem domofonu, a telefon też milczał. Nikt nie dzwonił - zero informacji, że moja paczka w ogóle tu była. KOGO WY WYNAJMUJECIE DO DOSTARCZANIA SWOICH PACZEK? KURIERA NA PEWNO NIE BYŁO TUTAJ - PEWNIE NIE MIAŁ CZASU, I POSTANOWIŁ SOBIE TO OLAĆ. 2 MAJA SPRAWDZAM TĄ PIEPRZONĄ PRZESYŁKĘ, BO ZASTANAWIAŁEM SIĘ CO TEN KURIER ROBI PRZEZ TYLE CZASU, A ON JUŻ U MNIE BYŁ PONOĆ NO NORMALNIE JAJA SOBIE ZE MNIE ROBICIE. NIGDY JESZCZE NIE MIAŁEM SYTUACJI, W KTÓREJ KURIER BYŁ U MNIE 3 RAZY I NAWET NIE ZADZWONIŁ DOMOFON ANI TELEFON, KTÓRY PO COŚ PODAŁEM GDY ZAMAWIAŁEM BIURKO. MOŻE ŻYJE NA INNEJ PLANECIE I O TYM NIE WIEM?!

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Piotrze, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Paczka została przez nas wysłana dnia 26.04. Od firmy przewozowej dostaliśmy informację, iż przesyłka nie została dostarczona, ponieważ kurier nie mógł się z Panem skontaktować telefonicznie. Również podjęliśmy próbą kontaktu telefonicznego z Panem, jednak bez skutku. Mamy nadzieję, że umówiona na dziś dostawa zakończy się sukcesem, a zamówione biurko spełni Pana oczekiwania.

piotr_drozdek

02-05-201818:41:12
negatywna

Miała być stała jedna półka a nie ma. Płyta delikatnie obita.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam przykro, że regał nie do końca spełnił Pana oczekiwania. Nie wiemy kto udzielił Panu informacji na temat stałej półki. Mamy jednak nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupu regału.

Maciej

06-04-201808:22:42
negatywna

Proces projektowania, zamówienia i zakupu bez zarzutu :) Długi czas oczekiwania na pojawienie się towaru w punkcie odbioru w Warszawie. Podczas odbioru zostałem pozostawiony bez pomocy z towarem do przerzucenia na samochód, na środku placu przy silnym wietrze i temperaturze -10... "Pozdrowienia" dla pana magazyniera :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pana zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem uwzględniającym czas produkcji mebli oraz transport. Jeśli chodzi o odbiór zamówienia - gdy nie zostanie wykupiona usługa wniesienia palety do busa, magazynier nie ma obowiązku pomocy w załadunku. Jednakże dołożymy wszelkich starań, aby w razie możliwości taka pomoc była oferowana.

KS

02-03-201811:20:06
negatywna

Proces dowożenia mebli z tego sklepu to jakaś porażka.. Do samych mebli na razie nie mam zastrzeżeń, ale do realizacji zamówienia - tak. Nie można się umówić na konkretny dzień dowózki - to jest porażka, jeśli chodzi o sklep na tle innych internetowych sklepów meblowych. Generalnie nie polecam sklepu. Na szczęście z obsługą jest dobry kontakt, tylko co z tego, jeśli 3 dni konwersuję, żeby w końcu ktoś się zgodził, że pierwsza część zamówienia zostanie wysłana wtedy, kiedy będę w domu, a reszta i i tak nie wiadomo kiedy dojdzie i nie można się umówić. Poza tym, że okazało się, że zamówienie zostało podzielone na tyle części, że nawet Pani z obsługi nie była w stanie wskazać mi kiedy co przyjedzie i okazało się, że i tak kurier chciał przywieźć w inny dzień. Straszne zamieszanie..

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pani zamówienie zostało podzielone na kilka części, ponieważ jedno z nich było zamówieniem z działu mebli na wymiar, natomiast reszta dotyczyła mebli gotowych różnych producentów. W związku z tym, zamówienie dotyczące mebli na wymiar do którego wystawiła Pani komentarz, zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem, bez problemów z dostarczeniem. Jeśli chodzi o pozostałe zamówienia, nie było możliwości ustalenia konkretnej daty oraz godziny dostarczenia Pani przesyłek, ponieważ każde z zamówień wyjeżdżało od innego dostawcy w innych terminach. W każdej karcie produktu określony jest termin wysyłki produktu. Od momentu przekazania towaru firmie przewozowej, to od kuriera zależy, kiedy zostanie dostarczona. Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Mamy nadzieję, że mimo wszystko będzie Pani zadowolona z zakupionego towaru.

MaRa

23-02-201809:39:05
negatywna

Meble dojechały na połączonych paletach, kurier PKS nie był w stanie wyładować tego z auta i wjechać paletami do garażu, gdyż nie miał takiego dużego wózka widłowego. Paletę trzeba było rozebrać na aucie i nosić wszytko ręcznie do domu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że dostawa towaru przysporzyła Panu dodatkowych problemów. W potwierdzeniu złożenia zamówienia, otrzymał Pan informacje, iż przesyłka dotrze na dwóch paletach. Podane zostały również ich wymiary. Mimo powstałych niedogodności, mamy nadzieję, że meble spełnią Pana oczekiwania.

Michał Urbanek

29-12-201709:20:22
negatywna

Kupiłem biurko wraz z kontenerem. Jako plus meble dotarły na czas. Na tym koniec pozytywów. Na froncie blatu brakuje około 1cm wykończenia. Zostało "gołe" drewno. Źle to wygląda. Boki biurka w pewnych obszarach pokryte są dziwną biało-szarą szadzią. Po obu stronach. Widać to najbardziej przy sztucznym świetle. Nie da się tego domyć ani wyszorować. Osad pozostaje. Na koniec instrukcja obsługi. Spore braki. Przede wszystkim brak instrukcji montażu wysuwane półki pod klawiaturę. Po drugie instrukcja montażu prowadnic do szuflady kontenera wraz z hamulcem i cichym domykiem jest całkowicie z innego modelu. Do dzisiaj nie wiem jak to zamontować. Nie tego się spodziewałem po zestawie za prawie 2500 zł.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Jeśli stwierdził Pan wadę towaru, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. W sprawie przesłania prawidłowej instrukcji, może się Pan skontaktować z działem mebli na wymiar. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Tomasz

21-12-201721:31:37
negatywna

1. Przesyłka dotarła w dwóch częściach i w 2 terminach. W jednej paczce ścianki półki, w drugiej śruby/kołki itp. Nie byłem o tym wcześniej informowany. Musiałem 2 razy umawiać się na odbiór od kuriera (obecność w domu) 2. Jeden z elementów był błędnie oklejony. Zamiast paska na szczycie półki w kolorze brązowym, pasek miał kolor biały. 3. W przesyłce ze śrubami/kołkami brakowało elementów - być może był to zestaw dla innej półki(?) 4. Informowałem firmę o niezgodnościach, prosiłem by przysłano pasek okleiny bym sam sobie poprawił półkę i dodatkowe element-łączniki. Firma w ogóle nie zareagowała. Brak odpowiedzi/reakcji. ODRADZAM

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wynikłe niedogodności. Mamy nadzieję, iż mimo zaistniałych problemów, produkt spełnia Pana oczekiwania. Jeszcze raz przepraszamy.

Norbert Szczyglak

01-12-201711:19:49
negatywna

Paczka w środku znowu uszkodzona. Będę reklamował elementy uszkodzone.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Wojciechu, prosimy o zgłoszenie reklamacji, wraz ze zdjęciami uszkodzonych elementów w celu otrzymania nowych. Szczegóły znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie komplikacje.

meble-kastro@wp.pl

14-09-201709:14:10
negatywna

Fatalnie!!!! Jutro minie tydzień od kiedy przesyłka zalega u kuriera. Nie można się nic dowiedzieć. Terminy realizacji mebli u klienta lecą a przesyłki nie można dostarczyć, bo kontakt z firmą Raben praktycznie niemożliwy.Od czasu do czasu odbierają telefony ale twierdzą że nic się nie da załatwić i nie wiedza dlaczego przesyłka ciągle jest na magazynie. Sprawą zajmują się ciągle inne osoby które nie przekazauja sobie nawzajem informacji. Dzień za dniem ucieka... Nie polecam! W tej całej niemocy zgłosiłam sprawę do Meble.pl i też zero odzewu. Transport kosztował mnie prawie 500zł i nadal nie mogę otrzymać zamówionego w całości opłaconego towaru. MASAKRA

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W roli wyjaśnienia - pierwsza próba dostarczenia przesyłki nastąpiła dnia 30.08, jednak nie byli Państwo w stanie jej przyjąć ze względu na jej sporą wagę i gabaryty. Kolejna próba (umówiona już między Państwem a firmą kurierską) nastąpiła dnia 02.09, jednak osoba mająca odebrać przesyłkę z magazynu nie posiadała ani numeru przesyłki, ani zamówienia, stąd ponownie nie zakończyła się sukcesem. Firma kurierska raz jeszcze ponowi próbę dostarczenia pod wskazany adres oraz skontaktuje się się z Państwem odpowiednio wcześniej, aby mieli Państwo możliwość przygotowania się. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

a-liszewska

05-09-201709:32:55
negatywna

Do dziś nie otrzymałem przesyłki, mimo mailowych i telefonicznych upomnień kierowanych do RABEN. W/g RABEN przesyłka od 31.09.2017 jest magazynie w Piasecznie, nie podjęli ani jednej próby dostarczenia. Proszę o interwencję u także z waszej strony. Jeśli sytuacja będzie przedłużała się, będę zmuszony żądać od waszej firmy zwrotu pieniędzy. Adam Bartkowicz 02-594 Warszawa, ul. Bruna 24 m 20 503 503 385 przesyłka 353824626

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Adamie, niestety przesyłka została uszkodzona przez firmę kurierską podczas załadunku lub rozładunku. Tak, jak ustaliliśmy podczas dzisiejszej rozmowy, sprawdzimy ewentualne uszkodzenia wewnątrz paczki i ponowimy wysyłkę na początku przyszłego tygodnia. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Adam Bartkowicz

05-09-201707:50:59
negatywna

Obsługa klienta to dramat. Pomimo mojego wielokrotnego kontaktu z firmą, mailowegomimtelefonicznego, w celu umówienia specjalnego terminu dostawy, nikt nie raczył do mnie dodzwonić, napisać. Towar wysłano po wyprodukowaniiu mebli, o czym siedziałem się z automatycznego sms-a i mailingu. Dostawa odbyła się w nie uzgodnionym ze mną czasie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Macieju, najmocniej przepraszamy za utrudnienia. Ze względu na to, iż nie możemy wskazywać dokładnego dnia dostawy (firmy kurierskie dostarczają przesyłki w 1-2 dni po ich nadaniu) otrzymał Pan od nas jedynie informację o planowanym terminie wysyłki. Na chwilę obecną niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, iż termin dostawy pokryje się w 100% z tym przewidywanym.

Maciej

04-08-201718:19:51
negatywna

Produkcja trwała dłużej niż zapowiadano, na magazynie gdzie jest odbiór - chaos a przez to kolejka, i jeszcze musiałem się dopominać o wydanie wszystkich elementów bo nie dostałem ich za pierwszym razem. Jedyną zaletą jest cena.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Wojciechu, na początku bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności podczas odbioru zamówienia. W roli wyjaśnienia, termin wykonania Pana zamówienia został określony na 7 dni roboczych i ten termin został dotrzymany.

Wojtek

03-08-201708:39:31
negatywna

I received the product in the wrong color, I reported it and they took long time to answer saying only that it was sent to the complaint department. The problem has not been solved. I received both products without mounting instructions, I requested them by email and they took too long to answer. Service is terrible. I won`t buy from you again and I will communicate the bad experience and quality of your service with the whole expat and diplomatic community in Warsaw.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dear Lizzette, we are really sorry for any inconvenience. Your complaint about the wrong colour is being processed now and we will try to solve it as fast as possible. We also sent the assembly instructions to you on Wednesday. If you have any doubts or questions, feel free to contact us.

Lizzette Castaneda

26-05-201711:17:47
negatywna

1. Brak "Regulator Frontu 295.1000 Do Prowadnic TANDEM 550H 560H 566H Blu" 2. Róg jednego z frontów uszkodzony. 3. Sprzedajecie Państwo rzeczy, których nie posiadacie - czas oczekiwania zbyt długi (ponad dwa tygodnie). 4. Kurier DB Schenker na bardzo niskim poziomie - brak kontaktu przed dostarczeniem przesyłki skutkowało dwukrotnym `odbiciem się od drzwi`. Brak dokładnej informacji gdzie przesyłka się znajduje po pierwszym niedostarczeniu. Brak możliwości kontaktu podczas weekendu - telefony nieodbierane, kontakt mailowy pozostawał bez odzewu. 5. Cena zdecydowanie zbyt wysoka - 1050zł za szafkę 80cm z dwoma szufladami - przy czym większość elementów do własnego nawiercenia otwórów itd. 6. Pozytywnym aspektem są elementy na wymiar.

Przemysław

12-04-201722:26:10
negatywna

zdecydowanie za długi termin realizacji...

hermanmarcin

16-02-201719:41:24
negatywna

Zerowy kontakt. Opóźnienie w dostawie. Tydzień po terminie powiadomienie o opóźnieniu. Towar niekompletny. Drugi miesiąc reklamacja nieuwzględniona.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Brakujące elementy zostaną dosłane kurierem.

Sławomir Polak

20-01-201716:19:47
negatywna

Kontakt z firmą, formularz zamówienia i dostawa bez zarzutu. Sam produkt? Fatalny. Po złożeniu, biurko chwieje się przy najmniejszym ruchu. Podczas pisania na klawiaturze trzęsie się cały monitor, co wynika ze słabej górnej konstrukcji biurka. Blat jest bardzo luźno połączony z bokami. Żadna próba uratowania stabilności wspornikami, kątownikami, deskami, itp. nie przyniosła dosłownie żadnego rezultatu. Biurko ma ok. 77 cm wysokości.

Kamil

06-01-201712:47:58
negatywna

Wysyłka jednego mebla w dwóch paczkach, dwoma różnymi firmami kurierskimi nie jest najlepszym pomysłem. Kontakt z kurierami - bardzo utrudniony. Mebel dostarczony bez instrukcji, przesłane do niej linki nie działają.

Justyna

29-11-201612:57:37
negatywna

transakcja sprzedaży bezproblemowa, ale jeżeli chodzi o dostawę-prośba o dostawę w godzinach popołudniowych złożona do zamówienia, klient musiał dostosować się do godziny podanej przez kuriera, a nie odwrotnie. Jakoś mebla bez zarzutów, jednak śruby nie pasowały do otworów na uchwyty, były za krótkie, brak instrukcji montażu.

Sylwia

27-11-201610:06:42
negatywna

Najpierw czas oczekiwania się przedłużył z powodu braku płyt. Potem dostaliśmy fronty bez nawiertów. Cokoły były źle nawiercone/przycięte - po złożeniu zostały szpary. Brak instrukcji złożenia mebli (meble na wymiar).

ewa.komorowska

03-11-201609:36:44
negatywna

Niechlujne opakowanie mimo wysokiego kosztu wysylki. Skutkiem tego uszkodzenia elementow, dodatkowo braki w wysylce. Bardzo rozczarowujace

Pawel Mroczkowski

22-10-201622:18:08
negatywna

Zakupiłam meble na wymiar, ale nie można powiedzieć, że wszystkie elementy szafy są docięte na wymiar. Obudowa szaf solidna, ale to co wewnątrz - klient musi dopracować sobie sam, bo drążków nikomu w meble.pl nie chciało się przyciąć, a pytanie o docięcie drążków skierowane do meble.pl pozostało bez odpowiedzi. Kto nie dysponuje sprzętem do cięcia metalowych rurek - ten ma kłopot, bo musi we własnym zakresie znaleźć kogoś, kto to zrobi, a obsługę klienta w meble.pl nic to nie obchodzi.

platekb

23-08-201609:41:57
negatywna

dostawa zrealizowana kilka dni przed terminem, bez uprzedzenia

danfran1

12-07-201613:24:44
negatywna

Zdecydowanie i calkowicie odradzam zakup mebli w tym sklepie, instrukcje montazu nic nie wnoszą przy skladaniu, w zamowieniu brakuje lacznikow do blatow, plecow do szafy i wszystkich wkretow do jednej szafki. Efekt jest taki ze zamiast mebli mam tylko stos plyt. Jest tylko jeden plus, plyty dociete perfekcyjnie, cala reszta katastrofa, lepiej poszukac mebli w innym miejscu

Odpowiedź sprzedawcy:

Przepraszamy za powstałe błędy. Klientowi zostaną dosłane brakujące elementy do montażu mebli.

Marcin Stanuszek

09-07-201614:39:20
negatywna

Troche fuszerka. Kupilem szafki wiszace do kuchni. Brak wycięć na tylnych sciankach na zawiasy (musialem sam wyciac otwory). Wkrety na zawiasy za dlugie (musialem zakupic krotsze). Nie wspominajac juz o obsludze klienta, kazdy mowi cos innego. Totalny chaos

Maz

27-03-201611:20:27
negatywna

Zamówiłem sofę i wszystko przebiegało pomyślnie i sprawnie do momentu, aż kurier przywiózł towar - okazało się, że dostarczył sofę z kremowym materacem, a była zamówiona z zielonym - pomyłki się zdarzają - nawet najlepszym, ale niezrozumiałe jest to, iż wcześniej sprzedawczyni przysłała nawet próbkę materiału z zielonym kolorem i kolor ten został potwierdzony, a dostarczona została sofa z zupełnie innym kolorem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, Pomyłka, która miała miejsce w wykonaniu dla Pana sofy wynikła z błędu popełnionego podczas wysyłania dyspozycji dla producenta. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy. Po otrzymaniu informacji o błędzie w wykonaniu - niezwłocznie poczyniliśmy interwencję u producenta. Obecnie sprawa jest w toku, a o etapach postępowania reklamacyjnego jest Pan na bieżąco informowany. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Krzysztof

27-02-201620:23:36
Odbieraj za darmo