×
Darmowa dostawa na meble na wymiar
Ważne do 31.07.21, obowiązuje na meble na wymiar i wybrane formy płatności.
Nie obowiązuje dla blatów, szuflad i frontów, nie obowiązuje kont hurtowych.

0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
neutralna

Nie było informacji o tym, że towar jest gotowy a jedynie mail z linkiem do pobrania instrukcji. To niekoniecznie musi oznaczać że można jechać po odbiór :)

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Stanisławie, kiedy zamówiony towar jest już gotowy do odbioru, wysyłamy naszym Klientom odpowiednie powiadomienie (mail z instrukcją obsługi to osobna wiadomość). W Pana przypadku faktycznie nasz system nie wygenerował takiego powiadomienia, za co najmocniej przepraszamy.

stanislaw.rogoz

05-05-201708:31:23
neutralna

Zamówienie zrealizowane szybko. W paczkach niczego nie brakowało. Rozczarował mnie kolor płyty, bo mam inne meble wenge i sadziłam, że zamówione przeze mnie regały będą takie same. Jedyne zastrzeżenia jakie mam. to brak instrukcji montażu, błędne informacje mailowe dotyczące przesyłek i niestety jedna półka złamana wewnątrz paczki, więc nie stało się to w transporcie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Małgorzato, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. W roli wyjaśnienia - każdy producent ma swoją gamę kolorystyczną i mimo identycznej nazwy odcienie mogą i mają prawo się różnić od tych, które oferuje inny producent. Instrukcję montażu wysłaliśmy Pani drogą mailową dnia 24.04 o godz. 11. Jeśli chodzi o uszkodzenie - zawartość paczki jest przez nas sprawdzana przed wysłaniem, zapewniamy, że nie spakowaliśmy uszkodzonej półki. Nie odnotowaliśmy od Pani zgłoszenia reklamacyjnego, w razie czego więcej informacji na temat reklamacji w naszym sklepie znajdzie Pani tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Małgorzata Wojan

01-05-201722:04:45
neutralna

Niestety nie dostałem instrukcji do regału. Dzwoniłem z prośbą o instrukcję i ktoś obiecał do mnie oddzwonić ale to nie miało miejsca. Regał złożyłem sam i była 1 wada. Szuflady były źle spadowane i musiałem przewiecić miejsce na uchwyt w 2 płaszczyznach.

Grzegorz

19-03-201709:40:40
neutralna

Przy tym kontretnym zamowieniu - slaby kontakt z sprzedawca i wynikajacy z tego faktu blad w dostawie - ostatecznie naprawiony. Nic strasznego - da sie polecic :)

PS Møbler og Interiør

29-10-201610:37:43
neutralna

Na plus: - jakość płyty, spasowanie, opis poszczególnych części, CNC Na minus: - zbyt małe wkręty do mocowania wieszaków - brak wycięcia w plecach pod wieszaki - brak otworów do mocowania relingów - 5 lewych osłon wieszaków, 1 prawa Podsumowując, bardzo fajna usługa. Wysoka jakość materiałów i spasowania. Do poprawienia drobiazgi. Ankieta powinna mieć oceny: 1, 2, 3, 4 - lepiej oddały by stan faktyczny. W tej skali: 3

Jakub Kulpeksza

13-09-201609:28:31
neutralna

Zamówienie, czas dostawy i meble oceniam bardzo dobrze i tylko dlatego ocena jest neutralna. Dostawa i sposób pakowania to całkowita porażka. Paleta na której przyszły meble była uszkodzona, kurier nie miał żadnego protokołu odnośnie uszkodzeń, musiał czekać aż rozpakuję paletę i obejrzę elementy. Deski złożone na palecie bez żadnych przekładek, niektóre porysowane. Akcesoria dostarczone po dwóch dniach zaginęły u kuriera z powodu złego opisu dopiero po kilku telefonach udało się je znaleźć. Kontakt ze sklepem dobry, meble ładne.

Paweł

01-09-201620:57:59
neutralna

Biurko zgodne z zamawianymi wymiarami . Brak otworów pod szufladę do klawiatury. Brak zaślepek .BRAK INSTRUKCJI . Opakowanie nawet nie karton tylko jakieś jego skrawki owinięte folią . Cieszę się ,że chociaż płyta równo wycięta i bez uszkodzeń.

Anna

02-08-201620:56:25
neutralna

Dostaw niezgodna z podanym terminem. Dopiero po interwencji telefonicznej zostało wszystko skorygowane. Brakło elementów złącznych tj. minifix 15 3 szt.i trzpieni minifix 3szt. Brak zaślepek do złączy minifix. Dostawa oceniam na dostateczną. Poprzednia dostawa była pozytywna.

grzegorz gorzelak

02-05-201610:18:00
neutralna

Jedna uwaga, po dostarczeniu i rozpakowaniu elementów widoczne slady uszkodzen płyt na naroznikach palety, Należałoby lepiej zabezpieczac wysyłki.

wikierski.marek

04-04-201608:45:21
neutralna

długie czekanie na odbior

vadympetrychenko

03-03-201608:51:19
neutralna

Realizacja zamówienia bardzo szybka. Wystawiam notę neutralną ponieważ jedna z płyt była porysowana a w akcesoriach meblowych brakowało śrub do przykręcenia frontu szuflady.

Wodzu

20-02-201610:09:05
neutralna

W zasadzie nie podobało mi się że całość nie przyszła jednocześnie

pielech.marek

27-01-201612:00:19
neutralna

Niby Ok ale odcień satyny inny niż na rurce 1m

adam_berlinski

08-12-201513:59:50
neutralna

Sama szafka wykonana dobrze ale... Konfigurator na stronie nie dolicza wysokości cokołu więc dostałem szafkę o 10cm za wysoką. Dobry konfigurator, np ikea, to uwzględnia. Przesyłka jest bardzo droga (160zl za szafkę kosztującą 560zł) a to dlatego, że przychodzi na podwójnej, wzmocnionej palecie która waży 2x więcej niż szafka... Brak błyszczącego lakieru. Podsumowując, tu wydałem 760zł, a firma która wykonała szafkę na wymiar, w połysku, z transportem i montażem wzięła 1200zł. Sami oceńcie opłacalność.

f10

25-11-201509:58:19
neutralna

Dzień dobry, Uczciwa ocena to 3-, fajnie że otrzymałem płyty przed czsaem, szkoda że, odrazu nie resztę, bo nic nie mogłem zrobić, Raben - bardzo dobry kurier, umawia się z Klietem aby mu pasowało, czego już nie można powiedzieć o szenkerze. Przesyłka dopiero wczoraj przyszła a z racji tego że "mu nie pasowało" musze dzisiaj jechać 20Km aby to odebrac. Same płyty najwyższej jakości też nie są, konkurencja (iform.com.pl) nie dość ze ma taniej to lepszej jakości (akryl błyszczy sie jak lustro)

Piotr Klimczak

01-10-201509:48:09
neutralna

Obsługa jest uprzejma, co nie zmienia faktu, iż zostałem telefonicznie wprowadzony w błąd odnośnie terminu odbioru towaru. Pracownik poinformował mnie rano, że właśnie rozpakowują towar i popołudniu można odebrać, a potem okazało się, że od rozpakowania musi minąć jeszcze półtorej doby i towar będzie do odbioru pojutrze.

Stolarz-amator

01-09-201511:07:03
neutralna

Ogólnie dobrze, ale mogło być lepiej to już trzecie moje zamówienie i można by się tu przyczepić do źle wywierconych otworów w dwóch szafkach które trzeba było poprawić we własnym zakresie. W poprzednim zamówieniu złe otwory były tylko w jednej szafce. Myślę że w kolejnym zamówieniu będzie wszystko ok. Jeszcze jedna uwaga do kosztów transportu które mogły by być mniejsze, wysyłanie dwóch przesyłek do jednego zamówienie na pewno podwyższa koszty.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Ciągle pracujemy nad udoskonaleniem konfiguratora oraz nad wdrożeniem nowych konstrukcji mebli na wymiar więc za wszelkie uwagi dziękujemy, są one dla nas cenne by móc poprawić jakość naszych usług i wyrobów

szwagier78

04-08-201516:02:44
neutralna

Jeśli chodzi o pomoc i kontakt to jestem bardzo zadowolona. Można wszystkiego się dowiedzieć. Konsultanci bardzo pomocni. Program do konfiguracji bardzo czytelny. Akcesoria szybko wysłane. Natomiast przesyłka mebli opóźniona o ponad tydzień. Po interwencji nadal opóźnienie o kolejne dwa dni. Radzę nie umawiać ekipy do montażu na konkretny dzień, chyba że potwierdzi to już kurier. To też rodzi problem z umówieniem ludzi do rozładunku. Kurier zostawia paletę pod budynkiem i trzeba wnieść samemu, a jak się nie zna dokładnego terminu dostawy to jest ciężko. Sama przesyłka bardzo dobrze spakowana i zabezpieczona. W transporcie raczej nie ma szans aby płyty się uszkodziły. Natomiast sporo płyt na korpusy i półki była lekko uszkodzona - odpryśnięte kawałki okleiny przy brzegach - co prawda od wewnętrznej strony, ale mimo wszytko uważam to za niechlujstwo. Zapłaciłam całą cenę a nie jakąś promocyjną i uważam, że powinnam dostać pełnowartościowy materiał. Same brzegi ABS dobrze wykonane.

Marta

26-06-201508:05:57
neutralna

Towar zgodny z zamówieniem. ale niestety obie szafki wysokie nawierty miały przesunięte o ok. 2 mm - więc musiałem wiercić na nowo . Odbierając towar w Krakowie kierowca musiał zapłacić 50 zł za paletę o czym nie byłem wcześniej poinformowany.

ritchie100.rr

06-06-201522:59:38
neutralna

Wśród akcesoriów do szafki dolnej z czterema szufladami brakowało wszystkich prowadnic Gametbox (Optimum)

Wojciech Froncisz

18-04-201522:40:56
neutralna

Ciągle czekam druga część zamówienia. Poza tym OK

Łukasz

31-01-201508:21:21
neutralna

Zamówiłem regał na wymiar z kreatora. Regał generalnie ok ale: 1) niedokładne frezowanie w miejscu montażu "pleców" - do samodzielnej poprawy 2) jeden z otworów nieprecyzyjnie nawiercony (uciekł ok 2 mm) w efekcie dół regalu niedokładnie spasowany a regał niestabilny 3) kreator nie pozwala na wybór koloru pleców; do regału wenge otrzymałem białe plecy 4) "wenge" to w rzeczywistości rudy w brązowe paski. Logistyka - DRAMAT: 1) bardzo wysokie koszty (razem 157zł) wysyłka podzielona na 2 paczki (płatne oddzielnie); wysyłka nr 1 to koperta z wkrętami i kołkami (jakby nie można tego było wysłać razem z resztą mebla) 2) przesyłka nr 2 to docięte płyty; waga przesyłki: ok 80 kg z czego same płyty to 10 kg; pozostałe 70 kg to "paleta"! Przy takiej wadze i wysokości regału 240cm ogromne problemy z wniesieniem! "Paleta" sklecona naprędce z odpadów produkcyjnych (kilka warstw zbitych płyt) z wystającymi zewsząd gwoździami!!! Cudem nikt się nie pokaleczył przy wnoszeniu i nie zniszczyłem podłogi.

Andrzej

23-01-201511:07:27
neutralna

Realizacja spóźniona, nie było żadnego ostrzeżenia o takiej możliwości. Zawartość ok.

kylooo

09-01-201514:06:33
neutralna

Wszystko super - pełen komplet - szybko i profesjonalnie. Jedynie firma kurierska zostawia sporo do życzenia :-( Nie dość że dostawa jest w godzinach kiedy ludzie pracują to jeszcze kurier nie wnosi towaru jak jest ciężki - więc klient musi sam nosić !!!

Marcin Przybyłek

23-10-201412:22:50
neutralna

Zamówienie i sama transakcja bez problemu. Minusem jest to, że jedna kompletna szafka przychodzi w dwóch oddzielnych przesyłkach przez co przesyłka jest droższa. Obie przesyłki nie docierają w tym samym czasie. Dodatkowo błędy w kompletacji elementów złącznych. Na szczęście miałem własne w zapasie.

Jarek

31-07-201408:28:41
neutralna

Usługa wykonana dobrze

MK

23-07-201410:11:53
neutralna

meble to znaczy elementy plyty były brodne zocone tak sobie na wozek a pozatym w akcesoriach brakowało zaslepek maskujacych sruby

wp

23-05-201417:57:15
neutralna

Produkt - przerósł oczekiwania, Świetny, Jedyny kłopot to zawieszki, z jakimi spotkałem się po raz pierwszy. Termin realizacji - przekroczył zapowiedź o 5 dniach roboczych, Musiałem się skontaktować by uzyskać datę terminu wysyłki. To obniża ogólna ocenę. Doręczyciel - bez zarzutu. W sumie - zamówiłem następną szafkę i będę stopniowo zamawiał kolejne. Mam nadzieję na polepszenie terminowości dostawy.

kabel41

11-04-201410:34:35
neutralna

dolny front szuflady niedokładnie wywiercony a tak pozatym ideał

radek-hulboj

18-03-201407:01:18
neutralna

Generalnie jakość wykonania i kompletność zamówienia ok. Niestety wszystkie wieńce szafek (lub boki) miały za płytkie nawierty pod kołki. Na pewno nie była to wina samych kołków gdyż przy poprzednim zamówieniu taki problem nie wystąpił a kołki były te same.

DAVO

14-03-201419:03:44
neutralna

Poza problemem z otworami pod miosśrody w dwóch formatkach (otwory boczne do szafki lewej a spodnie do szafki prawej) wszystko było ok. Szkoda, że nie można zamówić uchwytów w komplecie. I jeszcze jedno w szafce narożnej półka także mogłaby być narożna a nie tylko wzdłuż krótszego boku.

Igor

19-02-201412:45:47
neutralna

Termin ok.Jednak sposób dostawy dziwny-wszystko na palecie jak leci czyli otrzymałem ok.60 puzzli osobne spakowanie szafek spowodowałoby super pozytywną ocenę a tak to lekki niedosyt jest.jakość wykonania i zgodność ok.

robert kraków

26-01-201418:00:15
neutralna

Niedostarczono wszystkich elementow, a tlumaczenie sie ze czlowiek to nie maszyna i moze sie pomylic mnie nie przekonuje( banal),wystarczy dwa razy sprawdzic.Do innych aspektow zamowienia nie mam zastrzezen.

irek

21-10-201314:12:00
neutralna

Termin 5 dni lekko przekroczony. Calosc dotarla bardzo dobrze zapakowana. Niestety co dla mnie jest minusem nie wszystkie brzegi plyt pokryte sa laminatem - scianki boczne od dolu i gory. Tylko przod i tyl sa laminowane.

Paweł

07-08-201309:25:15
neutralna

termin przedłużony, paleta lekko uszkodzona - musiałem sam rozpakować paletę, bo kierowca nie miał odpowiednich wózków, jeden (na razie) duży ważny element bez nawierceń, brak trzech łączników metalowych do mimośrodów, aby połączyć płyty- może poproszę o przysłanie.

andrzej.stola

26-07-201317:34:29
neutralna

Przy większym zamówieniu niekompletne akcesoria, przy reklamacji dosłano jedynie częśc z nich, z braku czasu reszta , na szczescie niewielka, dokupiona we własnym zakresie, kilka formatek nawierconych w "lustrzanym odbiciu" trzeba było przerabiać

tk

23-07-201308:37:22
neutralna

Wina systemu, czy ludzki błąd to już nie ważne. Długo to trwało

K.K

18-07-201320:05:57
neutralna

Zamówienie jak i jego realizacja wykonana błyskawicznie. Niestety formatki w szafkach nie wykonane precyzyjnie. Z trzech zamówionych szafek w jednej ścianka miała przesunięte otwory montażowe, co spowodowało brak możliwości połączenia szafek obok siebie (pozostawała brzydka szczelina około 1,5 mm). Wymusiło to zmianę koncepcji i usytuowania szafek na ścianie. Poza tym defektem, reszta ok. Stąd też i ocena neutralna,

Michał

17-07-201307:56:31
neutralna

Wszystko Ok!, tylko, że osoba przyjmująca nie mogła dać sobie rady z wniesieniem przesyłki do mieszkania, które jest na pierwszym piętrze. Następnym razem proszę o powiadomienie, że przesyłki nie są dostarczane do mieszkania, tylko trzeba je odebrać od kierowcy z samochodu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Kurier może przenosić przesyłki maksymalnie do 30 kg zgodnie z przepisami BHP Pańska przesyłka przekraczała wagę 46 kg zatem nie jest on zobowiązany do wnoszenia przesyłek przekraczających normę

angrz6

24-04-201311:53:23
neutralna

Dostawa po terminie

pawel.jaworski

02-04-201310:15:45
neutralna

Zamówiłem szafkę górną narożną ze zmienionym jednym wymiarem. Niby wszystko OK, ale niestety jedna z formatek była źle oklejona, a wieńce i półki były w kosmicznej konstrukcji (dwa prostokąty do połączenia podwójnym mimośrodem zamiast płyt "L"). W wyniku reklamacji brakująca okleina została doklejona, a poziome elementy zostały wymienione na prawidłowe (najpierw się nie dało, ale po małej awanturze z mojej strony okazało się, że jednak się da!). Jednocześnie uzupełniono opisy w internetowym konfiguratorze szafek, których przedtem brakowało. Zaniżam ocenę, bo to wszystko dość długo trwało i wymagało wielu telefonów i ponagleń z mojej strony. Na szczęście zakończyło się sukcesem.

bartek

20-02-201322:08:17
neutralna

Ogólnie na plus szybkość realizacji oraz kontakt. Konfiguracja na stronie łatwa i intuicyjna. Minusy myślę że warto to poprawić : Korpus od zlewu nie był kompletny tzn. otrzymałem 2 boki które miały całkowicie odmienne nawierty. Jedna płyta pilśniowa była uszkodzona miała urwany róg. Natomiast największym minusem jest brak oznaczeń dla kompletu elementów, które składają się na 1 korpus co pochłania dużą ilość czasu przy większej ilości zamówionych korpusów.

Konik

24-12-201209:31:46
neutralna

moje uwagi -macie źle ustawione maszyny plecy korpusów są za szerokie ok 2 mm wiercenia na kołki za płytkie ok 2mm wiercenia na konfirmaty mogłyby być na gwincie ciut mniejszej średnicy - czasami się przekręcają

garusand

02-10-201222:24:24
neutralna

Witam, Nieco nie zgadzają się wymiary miejsc gdzie są kołki i konfirmaty - ściany kiepsko się "zgrywają" - nie licują. Największy problem to brak instrukcji, która płyta jest do czego... Mieliśmy niezły "ubaw" z tymi puzzlami - ale bez dramatu - kuchnia powstaje i będzie ok... :)

pawel

05-09-201209:45:05
neutralna

Elementy rozkrojone, oklejone i nawiercone w bardzo dobrej jakości. Bardzo dobrze spakowane. Ale mam zastrzeżenia co do konstrukcji szafek z waszego konfiguratora. Wieniec dolny szafki dolnej w meblach kuchennych musi być nakładany, a nie wpuszczany między boki. Wieniec jest podparty nóżkami, a całe obciążenie szafki jest przenoszone przez boki. Taka konstrukcja może doprowadzić, przy dużym obciążeniu (a w meblach kuchennych jest to dość oczywiste), do uszkodzenia wieńca dolnego (płyta się rozwarstwi). Wieniec dolny nakładany na boki daje gwarancje, że do czegoś takiego nie dojdzie. Teraz muszę nóżki przykręcić przy samym brzegu szafki tak aby podparła też bok. Mam nadzieje, że poprawicie konstrukcję tych szafek w konfiguratorze. O tego uzależniam moje następne zamówienia.

Krzysztof

04-08-201208:55:48
Odbieraj za darmo