0

Opinie

Ocena
Komentarz
Komentował/a
neutralna

Czekałam ponad dwa miesiące. Zamówiłam kilka rzeczy. Większość była dostępna. Zero informacji od firmy o opóźnieniu wysyłki. Kiedy po dwóch tygodniach zadzwoniłam zapytać co się dzieje z paczką, okazało się, że nie ma półki i doślą do końca miesiąca. Pod koniec miesiąca ani paczki, ani żadnej informacji. Zadzwoniłam, udało się podzielić paczkę i wysłać cześć zamówienia. Na półkę czekałam kolejny miesiąc.

Agnieszka

13-03-201909:33:42
neutralna

OK

J.G.

06-03-201907:45:47
neutralna

Cena jest za wysoka

Paweł

04-03-201906:49:24
neutralna

Zamówiłem 9 arkuszy sklejki pociętych na formatki. Formatki ładnie pocięte, dostawa terminowa, całość ładnie zapakowana, ale ... jakość sklejki (kl 1/2) nie odpowiada mi.Są braki w przekrojach sklejki, warstwy nakładają się na siebie (meble zaprojektowane z widocznymi przekrojami), niestaranne wykończenie "łat" w zewnętrznych warstwach. Część "łat" wykonano starannie, a część nie.

Mariusz

05-02-201913:25:03
neutralna

Obsługa ok, zamówienie odebrane bez problemu, jednak prdukt pozostawia sporo do zyczenia. Szyny sa w stanie tragicznym, cale wyboijane i zrysowane, nadają się tylko na śmietnik. Odrazam zakup tego produktu

Damian

03-02-201911:37:22
neutralna

Na plus: - zmieniliście klej w naklejkach na płytach, teraz dużo łatwiej schodzą - jakość płyt, wycięć, itd. bez zastrzeżeń Na minus: - nie zauważyłem nigdzie informacji, że przy odbiorze osobistym w Rzeszowie, płyty będą luzem (bez opakowań) - wielki minus za to że szuflady w przypadku mojego zamówienia 126228/2018/AP/MEB są bardzo płytkie ok. 20cm, przy głębokości komody 32cm (33,8 z frontem). Przez to montaż na prowadnicach szuflad musi być wykonany na stałe poprzez przykręcenie od spodu szuflady wkrętem, a nie na zatrzask, tak aby szuflada się nie ruszała. Zdaje sobie sprawę że zamówiłem prowadnice z wysuwem 75%, ale sądziłem że szuflada będzie na całą głębokość szafki, ponadto nie spodziewałem się, że będzie taki problem z ich montażem. Gdybym wiedział, że będzie to takie problematyczne to zamówił bym prowadnice z wysuwem 100%, być może wtedy szuflady miały by inny rozmiar. Na pewno brakowało mi tej informacji na etapie zamówienia - jakiej głębokości będzie szuflada.

Bartłomiej Szymański

05-01-201917:19:57
neutralna

Całość transakcji OK. Wykonanie super. Jedyne zastrzeżenie to brak informacji o opóźnieniu realizacji przez co dwa razy jechałem po odbiór towaru. Wprawdzie sklep nie wysłał wiadomości że odbiór jest gotowy ale to nie do końca to samo co zawiadomienie o opóźnieniu.

Robert P.

02-01-201911:45:18
neutralna

Jedna przesyłka dowożona na dwa razy.

Michał

18-12-201809:13:58
neutralna

Szwankuje transport i wysyłka. Następne zamówienie stoi bo brak jakiejs rzeczy. Dotąd bez zarzutu.

Lako

03-12-201807:30:48
neutralna

Pozycja 3 - podpórka do półki typ 1 nie została dostarczona.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Michale, jeśli nie otrzymał Pan kompletnego zamówienia, może Pan złożyć reklamację. Z szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Michał Kuropatwa

12-11-201813:02:11
neutralna

Szybka realizacja zamówienia. Jakość bez zastrzeżeń.

mwerc

05-11-201814:26:33
neutralna

Przebieg zakupów sprawny i pomyślny, gorzej oceniam udzielanie informacji pod wskazanym telefonem. Nie mogę powiedzieć aby obsługa była miła. Rozmowy nie wspominam pozytywnie.

alixa

16-10-201808:45:03
neutralna

Prawie miesiąc oczekiwania i się okazuje że zamówionego towaru nie ma i pytanie czy może być inny. Potem już było z górki

Paweł

06-10-201821:54:21
neutralna

Nie otrzymałem odpowiedzi na mój e-mail dot. kosztów transportu. Paczka dotarła znacznie po terminie (miała realizacja trwać 3 dni). Zapakowana szafa została przywieziona na ogromnej palecie 3m x 1,5m nie mogliśmy tego z kurierem rozładować, paleciak nawet do połowy palety nie sięgał a winda też jest znacznie mniejsza więc nie można było tej palety zdjąć z pojazdu. Musieliśmy rozciąć opakowanie i ręcznie wszystko przenosić z auta kuriera. Instrukcja zawierała błędy. Niektórych elementów szafy było za mało (gwoździe, bolce do mocowania półek) a innych było za dużo (półki do szafy). Powinna być ocena negatywna ale szafa jest dobrej jakości więc daję neutralną...

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan w pełni zadowolony z dokonanej transakcji. W gwoli wyjaśnienia - zamówienia zostało opłacone 27.08, a wysłane 29.08, zatem przesyłka została przekazana przewoźnikowi zgodnie z wyznaczonym terminem. W przypadku błędnej instrukcji oraz ilości przesłanych elementów, może Pan złożyć reklamacje. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności i mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówione meble spełniają oczekiwania i będę długo służyć.

Piotr

03-09-201821:27:29
neutralna

trochę za długi czas oczekiwania na towar

Artur w

24-08-201822:06:57
neutralna

prosze o wycene z 4 arkuszy Sklejka 4 mm (1250x2500) Wodoodporna 2/3 Sosna formatek ktore byly zamowieniu 121593/2017/P o wymiarach 600/600mm taki wzor byl tylko jeden z arkusza uzyskujemy 8 sztuk pozdrawiam

8adamos

18-08-201817:26:09
neutralna

Zamówiłem jedną płytę sklejki do rozcięcia na 4 formaty. Czas realizacji 8 dni, jakość sklejki bardzo słaba dużo ubytków. Zamawiałem w klasie 2/3 mam wrażenie że dostałem 3/4

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z jakości sklejki. W takim przypadku ma Pan prawo do złożenia reklamacji. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Darek.S

18-08-201807:39:02
neutralna

Jakaś wakacyjna zapaść dopadła was tym razem - zamówienie nie było gotowe na czas, rozkrój okazał się nie mieścić na takiej liczbie płyt jak było pokazane i musiałem dopłacać, na miejscu panienka obrażona że wszystko ręcznie musi pisać bo system nie działa... Ostatecznie mam te płyty, ale...

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Bartłomieju, termin realizacji zamówienia po modyfikacji został wyznaczony na dzień 14.08 i tego dnia zamówienie było gotowe do odbioru. Niestety rozkrój nie zmieścił się na wyznaczonej przez system liczbie płyt, jednak modyfikacja zamówienia została przesłana i zaakceptowana przez Pana. Faktycznie w oddziale w Krakowie był problem z systemem co utrudniło pracę, jednak nie sądzimy by z tego powodu obsługa była obrażona. Mimo wszystko, przepraszamy za wszelkie niedogodności powstałe w trakcie realizacji zamówienia i mamy nadzieję, że ostatecznie jest Pan zadowolony z zamówionego towaru i usługi.

Bartek

16-08-201808:10:50
neutralna

miało być 24 h a było trzy dni .

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, złożył Pan zamówienie dnia 10.06, a towar został wysłany dnia następnego, zatem z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła prawidłowo.

dariusz_domagala

15-06-201809:39:39
neutralna

Wszystko generalnie bardzo sprawnie, ale zamówiona sklejka miała bardzo poniszczone powierzchnie, zarysowania i smugi, których nie można usunąć :(. Na własny użytek ok, ale u klienta by nie przeszło.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu dostarczenia zarysowanej płyty. W takiej sytuacji może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.

S

07-06-201818:23:15
neutralna

Brak faktury, czy chociaż paragonu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Dokument sprzedaży został przesłany wraz z e-mailem z informacją o wysyłce Pana zamówienia.

StolMeb

20-05-201813:33:06
neutralna

Bardzo długi okres oczekiwania. Pomimo 30 dniowego okresu oczekiwania przedstawionego w ofercie sklepu, zamówienie dotarło dopiero po dwóch miesiącach a zmówiony towar to tylko 40 szt.uchwytów meblowych. Taki duży sklep prowadzący sprzedaż internetową powinien mieć jakiś zapas oferowanego do sprzedaży towaru. A tak długi okres oczekiwania na zamówiony towar pozwala na sprowadzenie asortymentu "chyba nawet z Chin" , Pomimo tych uwag kontakt z firmą dobry , towar zgodny z opisem tylko bardzo długi czas zwodzenia klienta.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Niestety nie posiadaliśmy takiej ilości uchwytów na stanie i musieliśmy poczekać, aż zostaną wyprodukowane i przesłane do nas. Bardzo przepraszamy i mamy nadzieję, że uchwyty spełniają Pana oczekiwania.

Michał Chrzanowski

29-04-201822:42:31
neutralna

Brak instrukcji składania

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, w sprawie instrukcji prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia, który z pewnością prześle Panu instrukcję składania mebli.

Grzegorz

13-04-201819:38:54
neutralna

Opis czas 24 h jest nie adekwatny do rzeczywistości :( w piątek zamawialam, wysłano w poniedziałek a przyszło w środę :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W karcie produktu, widniała informacji o wysyłce w 24h, przy czym należy pamiętać, że jest to jeden dzień roboczy (taką informację otrzymała Pani dodając produkt do koszyka, jak i w potwierdzeniu zamówienia). Zatem z naszej strony transakcja przebiegła prawidłowo i zgodnie z wyznaczonym terminem .

Smuteczek

12-04-201809:05:21
neutralna

Proszę o sprawdzenie podcinka gdyż płyty nie są cięte pod kątem prostym - jeśli położę płytę pionowo na innej płycie (odwrócone T) to miedzy tymi płytami nie ma kąta prostego. Obrzeża ładnie przyklejone, płyty docięte na wymiar

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Grzegorzu, dziękujemy za opinię i sugestię. Przekażemy ją do odpowiedniego działu i dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom.

Grzegorz Bartoszczyk

28-03-201811:41:41
neutralna

Na minus: - brak informacji o wysyłce - w zamówieniu zaznaczyłem że "dostawa najlepiej po 17" ale na liście przewozowym nie było tej informacji i kurier dobijał się w momencie gdy byłem w pracy Pomijając powyższe to wydaje mi się, że meble.pl są trochę mało elastyczne. Zamówienie przyszło bezpośrednio od producenta więc nie do końca rozumiem czemu meble.pl nie oferują tego modelu stelaża w innych wymiarach dostępnych na stronie producenta (mniejszych wymiarach więc koszt nie jest na pewno wyższy).

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Nie otrzymał Pan informacji o wysyłce, ponieważ przesyłka była wysyłana bezpośrednio od producenta, który nie poinformował nas odpowiednio wcześnie o dokonanej wysyłce. Jeśli chodzi o czas dostawy, kurierzy zazwyczaj nie posiadają możliwości dostarczenia przesyłek w późniejszych godzinach, dlatego nie mieliśmy na to wpływu. W przypadku braku innych wymiarów na stronie, można skierować do nas zapytanie w takiej sprawie - zazwyczaj jest możliwość zamówienia stelaża o innych wymiarach. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony stelaż spełnia Pana oczekiwania.

kk

22-03-201807:50:53
neutralna

Mebel zrobiony na wymiar: super. Jakość wykonania: super. Telefoniczna obsługa kupującego: porażka. Zwracajcie uwagę na wagę mebla. Samodzielnie. Dlatego że konsultanci telefoniczni opowiadają bzdury. Podstawowa wada: brak możliwości zamówienia kuriera, który - po opłaceniu - wniesie zamówiony mebel na piętro, na którym mieszkacie. Poza tym wszystko w jak najlepszym porządku.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że obsługa nie spełniła Pani oczekiwań. Dokładamy starań, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie i nie wprowadzała w błąd. W związku z tym, iż przesyłka ważyła poniżej 30 kg, kurier mógł wnieść paczkę do mieszkania. Przepraszamy za powstałe problemy i mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pani zadowolona z regału.

kp

21-03-201809:57:27
neutralna

Zamówienie złożone przed 12:00 wysyłka dnia kolejnego, tym razem słaby kontakt mailowy - wcześniej lepiej to wyglądało.

Rafał LBN

08-03-201809:39:52
neutralna

Nieprzyjemna obsługa na magazynie pracują jak za kare pozostałe elementy transakcji pozytywne.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, dziękujemy za Pana opinię. Z pewnością przyglądniemy się pracy magazynierów i dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały więcej miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zawartej transakcji.

mariuszkmiecik6

04-03-201820:49:37
neutralna

Zamówienie bez problemów. Kontakt telefoniczny w sprawie opóźnienia (awaria maszyny). Brak zamówionych elementów, mimo że były na fakturze - Złącze KDS-058 Do Łączenia Blatów Dł.15cm Metalowe Amix - 3 szt. (zamawiałem blaty łączone z wyfrezowanym połączeniem). Pomimo wszystko jestem zadowolony. Towar dojechał nieuszkodzony, starannie zapakowany.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za wysłanie niepełnego zamówienia. Cieszymy się jednak, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zamówionego towaru i mamy nadzieję, że blat będzie Panu długo służył.

Igor Łempicki

24-02-201823:37:47
neutralna

Cena zawyżona w stosunku do jakości materiału. Jakość płyty słaba, nawet przy delikatnym wkręcaniu śrub mocujących kruszy się. Nie polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. W swojej ofercie posiadamy płyty renomowanej firmy, która oferuje towar najwyższej jakości. Dlatego też, jesteśmy zaskoczeni Pana opinią, jednakże weźmiemy ją pod uwagę przy ulepszaniu naszych mebli na wymiar.

Marian

22-02-201809:07:33
neutralna

Przesyłka nie dotarła brak informacji od kuriera 2 dni

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pana sprawa jest przez nas rozpatrywana. Skontaktowaliśmy się z firmą przewozową i czekamy na informację, dlaczego przesyłka nie dotarła. Mamy nadzieję, że zamówiony towar dotrze do Pana jak najszybciej.

wojtek-kurosz

22-02-201808:05:11
neutralna

jak zwykle koszt przesyłki zbyt wysoki :))

raand

18-02-201812:58:14
neutralna

Plyty dotarly z pokruszonymi krawedziami. Waska formatka wycieta w formie banana. Panowie przylozcie się na przeszłość, poprawcie sposób zabezpieczenia krawędzi lub nie oferujcie uslugi odbioru poza Rz.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu - dołożymy wszelkich starań, by w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl.

Pit

18-02-201809:34:44
neutralna

Transakcja przebiegła ok. Szybka dostawa. Niestety okazało się, że towar nieco różnił się od tego, który ukazany był na zdjęciu... Mały szczegół, a jednak w moim przypadku ważny(całość uchwytu łącznie ze śrubą dokręcającą miała być w chromie, niestety śruba była w mosiądzu...)Po kontakcie do firmy uzyskałem odpowiedz, że takie zdjęcia przesłał im producent. Wiec lepiej wcześniej zadzwonić w razie wątpliwości...

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. Jeśli wg Pana towar jest niezgodny z opisem, może Pan złożyć reklamację. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

ArturRsl

16-02-201821:33:21
neutralna

Pomysł mebli na wymiar do samodzielnego zaprojektowania genialny. Płyty dobrze wykończone, paczka b.dobrze zabezpieczona na czas transportu. Gdy się zamawia proste meble, wszystko jest wzorcowo i składa się błyskawicznie. Montaż biurka z wysuwaną półką na klawiaturę już niestety pozostawia wiele do życzenia. Instrukcja obsługi nie była dołączona (personalizacja polega na wklejeniu na 1 str. wizualizacji z konkretnym wzorem, reszta standardowa, nie uwzgl. instrukcji montażu wysuwanej półki). Sama półka nie nawiercona, nie obędzie się bez dodatkowego sprzętu w postaci wkrętarki. Otwory w biurku nawiercone nierówno. Wkręty kiepskiej jakości, przy pierwszej próbie wkręcenia niszczyły się. Polecam zamówić półkę na środku biurka, ja zamówiłam montowaną z lewej str., nie wiem jaki trzeba mieć sprzęt lub zdolności, by wkręty mocować mając do dyspozycji 3,5cm. Odradzam prowadnice amix, można się łatwo skaleczyć o wystające elementy. Podsumowując:pomysł super, ale dużo szczegółów do dopracowania

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za sugestię. Wciąż pracujemy nad ulepszeniem naszych mebli na wymiar oraz uszczegółowieniem instrukcji. Dołożymy wszelkich starań, aby instrukcja do tego typu biurka powstała jak najszybciej, aby w przyszłości nie było podobnych sytuacji. Dziękujemy za opinię i mamy nadzieję, że mimo wszystko biurko spełniło Pana oczekiwania.

Rafaela

08-02-201813:09:05
neutralna

Mam bardzo mieszane uczucia związane z tym sklepem. Wybór towarów ciekawy. Wiele opcji itd..., ale.... To moja druga transakcja w tym sklepie i za każdym razem jest jakiś problem. Zamówienie dochodzi niekompletne, dochodzi na zły adres itd... Potem oczywiście wszystko udaje się bez żadnego trudu wyprostować, dział reklamacji działa bez najmniejszego zarzutu, ale czy nie można zamówienia zrealizować od początku do końca tak jak należy? Byłoby prościej i przyjemniej.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Wciąż staramy się ulepszać nasze usługi, dlatego opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony towar spełnia Pana oczekiwania.

Szymon

07-02-201811:12:41
neutralna

Szybka produkcja i wysyłka. Wszytsko dotarło ok. Niestety niektóre elementy maja ubytki na krawędziach przy okleinie, jedna półka ma 2 dziurki, a była w środku paczki więc to nie z transportu. Wyślę zdjęcia mailem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że zakupiony regał posiada wady. Prosimy o złożenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl wraz ze zdjęciami. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Michał

02-02-201821:55:29
neutralna

Towar był zgodny z opisem lecz czas realizacji był bardzo długi. Zamówiłem 10 sztuk uchwytów. Po 6 dniach braku jakiejkolwiek informacji pozwoliłem sobie zadzwonić i dowiedziałem się, że mają na stanie tylko 8 a na 2 sztuki ciągle czekają i potrwa to jeszcze 12 dni. Ot tak po prostu. Na moje pytanie zatem dlaczego mogę dodać do koszyka i kupić towar którego nie mają na stanie - pozostało bez odpowiedzi. Na moją prośbę uchwyty zostały mi wysłane "wcześniej" bez brakujących 2 sztuk. Generalnie dodając produkt do koszyka musicie się liczyć z faktem że nie będzie go na stanie i będziecie na niego czekać kilka lub kilkanaście dni i raczej nikt Was nie powiadomi.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Dokonując zamówienia uchwytów, zarówno w koszyku jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia, dostał Pan informacje, iż czas wysyłki wynosi 10 dni roboczych. Taki termin został wyznaczony właśnie ze względu na brak dostępności wszystkich uchwytów. Mimo wszystko, mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnił Pana oczekiwania.

A.B.

12-01-201808:12:52
neutralna

W centrummeble.pl zakupiłem biurko za pomocą konfiguratora. Pozwoliło to na spełnienie moich trudnych oczekiwań dotyczących rozmiarów blatu i wysokości, aby było wygodne i ergonomiczne. Były małe problemy z dostarczeniem przesyłki, ale interwencja z działu obsługi klienta (?) stanęła na wysokości zadania i rozwiązała sytuacje za co bardzo dziękuje. Niestety największym problemem biurka okazał się dodatkowy blat pod klawiaturę. Może gdyby była instrukcja jak go zamontować to nie byłoby problemów, ale próżno było szukać w przesyłce tego dokumentu. Wydaje mi się, ale mogę się mylić, że dziury pod kątowniki były w złych miejscach nawiercone. Poza tym samo rozwiązanie na kątownikach jest dość niefortunne ponieważ przy maksymalnym oddaleniu moje ręce razem z klawiaturą nie mieszczą się w przestrzeni między blatami.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie dziękujemy za opinię. Pana sugestie zostaną przekazane do odpowiedniego działu w celu sprawdzenia czy wystąpił błąd. Instrukcja montażu powinna zostać wysłana na Pana e-maila, jednak w tym przypadku tak się nie stało, za co najmocniej przepraszamy. Jeśli w dalszym ciągu potrzebuje Pan instrukcji, prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia, który z pewnością udzieli Panu pomocy.

TrudnyKlient

02-01-201810:41:36
neutralna

Transakcja odbyła się w zasadzie bez przeszkód.Ale mam uwagi. Zastanawia bardzo duża ilość obsługi klentów,która w sumie się nudzi bo klientów jak na lekarstwo.Może by coś w międzyczasie zrobili. Dziwi mnie także postawa jednego z pracowników,który wydawał towar. Otóż odpad okazał się za duży jak na mój transport więc popro- siłem o przecięcie go na pół .Niestety jak wyjaśnił:po pierwsze trzeba zapłacić (wow!),po drugie w tym celu muszę pokonać ponownie całą drogę zakupu usługi przecięcia (swoją drogą ile to może kosztować) i wrócić się do nudzącego się towarzystwa celem wyfakturowania,zapłacenia. W tej sytuacji zrezygnowałem i oodałem wam za darmo połowę płyty. Ale proszę się nie przejmować...życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za cenne uwagi. Poza sprzedażą stacjonarną prowadzimy w dużej mierze sprzedaż internetową, mailową oraz telefoniczną zatem liczba pracowników jest odpowiednia, aby dobrze obsłużyć wszystkich klientów. Aby zlecenia były realizowane na czas harmonogram zleceń produkcyjnych nieraz nie pozwala na przerwanie toku produkcji, zatem każde dodatkowe cięcie jest traktowane jako dodatkowe zlecenie. Postaramy się usprawnić tę usługę, aby w przyszłości taka sytuacja się nie powtórzyła. Dziękujemy za życzenia i również życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

Slitwa

22-12-201719:48:23
neutralna

Trudno ocenić skora nie mam jeszcze paczki całej.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zwłokę w wysyłce brakujących elementów przesyłki. W dniu dzisiejszym paczka została do Pana wysłana. Mamy nadzieję, że zakupione produkty spełnią Pana oczekiwania.

poor

20-12-201711:52:58
neutralna

Paleta musiała być rozładowywana ręcznie - była za szeroka. Czas oczekiwania przedłużył się o 2 dni. Zamówienie przyszło niekompletne dopiero po moim mailu dosłano resztę.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie i wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo to, zakupiony towar spełni Pana oczekiwania.

j.barczynski

30-11-201720:42:22
neutralna

Termin zgodnie z opisem, jakość płyt i dopasowanie elementów super. Niestety naklejki z opisem elementów można naklejać na wewnętrznej stronie a nie jak leci. Brak opakowanie przy odbiorze osobistym. Po zaznaczeniu odbioru odpadu z płyt otrzymałem ścinki nie pasujące ani rozmiarem ani kolorem do mojego zamówienia.

Tomasz Gośliński

30-11-201709:41:05
neutralna

Ocena z punktu widzenia osoby, która samodzielnie dokonała montażu: Minus za brak docinek na tyłach szafek pod mechanizm wieszający, co znacznie opóźniło i skomplikowało ich montaż. Minus za przesłanie wszystkich formatek na jednej palecie, niepopakowanych po kilka i nie osłoniętych wzajemnie w żaden sposób. W praktyce dostawa wyglądała tak, że kurier zostawił paletę pod klatką i biorąc po kilka płyt trzeba było robić 30 kursów góra-dół, uważając przy tym żeby nic nie zniszczyć. Szczęście, że pierwsze piętro, przy czwartym bym się załamała. Minus za brak informacji w smsach informujących o nadaniu przesyłki, że została wysłana dwoma różnymi firmami kurierskimi. Minus za brak dokonania wyboru opcji o skontaktowaniu się przez kuriera z adresatem w dniu doręczenia przesyłki. Minus za brak podpisania akcesorii, a w szczególności śróbek i wkrętów - domyślanie się w trakcie montażu co do czego zostało przewidziane to ruletka. Minus za brak instrukcji dot. montażu szuflad. Poza tym reszta ok.

Agata

29-11-201723:36:28
neutralna

Drugi raz robiłem tu zakupy i nie wiem czy nie ostatni, o ile kreator zamówień, wybór materiałów, i czas realizacji robią świetne wrażenie, to sposób zabezpieczenia mebli do transportu wszystko to psuje, poprzednio płyty były poobijane, na szczęście nie były przewidziane w eksponowane miejsce i kupione z naddatkiem do docięcia a i nie były to duże zakupy. Tym razem kupiłem blaty do kuchni za ponad 1500pln a zabezpieczone były jedynie cieniutką tekturką, dobrze że nie papierem toaletowym... na prawdę szkoda. Przy zakupach na odległość postępowania reklamacyjne to zawsze jakiś problem i koszta, chyba warto by dołożyć starań by uniknąć narażania na straty finansowe swoich klientów, a firmę na stratę renomy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za opinię. Pana zastrzeżenia zostaną przekazane do odpowiedniego działu. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupionego towaru i nie zrezygnuje Pan z zakupów w naszym sklepie.

Mariusz

20-11-201716:17:59
neutralna

Zamówione płyty meblowe rewelacyjne. Ładunek zapakowany bardzo solidnie, nic nie miało szansy się uszkodzić. Idealnie Ocena neutralna wyłącznie przez dostawcę - firmę Raben. Paczka miała być dostarczona w czwartek, jednak tak się nie stało, rzekomo przez brak odbiorcy. Nikt z firmy Raben się ze mną nie kontaktował, a byłem w domu cały dzień pod telefonem. Po północy po prostu zobaczyłem status przesyłki. Zadzwoniłem w piątek rano i otrzymałem informacje że przesyłka dotrze tego samego dnia do godziny 16. Oczywiście tak się nie stało. Zmarnowałem 2 dni na siedzeniu w domu i czekaniu na kuriera. Jako że w weekend ludzie nie pracują na infolinii, więc zadzwoniłem w poniedziałek z samego rana. Uprzejmy pan po wysłuchaniu opisu sytuacji obiecał zająć się sprawą i wszystko wyjaśnić. Oddzwonił po pół godziny i przyznał że faktycznie obiecano dostarczyć ładunek i tego nie zrobiono bo firma "nie miała odpowiednio długiego samochodu". Koniec końców przesyłka dotarła dopiero w poniedziałek popołudniu. Słabo

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałe utrudnienia. Jest nam przykro, że dostawa przysporzyła Panu problemów. Mamy nadzieję, że zakupiony towar spełni Pana oczekiwania i mimo tych niedogodności, dokona Pan jeszcze zakupów w naszym sklepie.

Konrad

14-11-201715:38:41
neutralna

Wystawiam opinię neutralną bo ogólnie jesteśmy zadowoleni z samych mebli, natomiast przeżyliśmy wielki stres przy samej dostawie. Zamówienie mebli na wymiar -3 regały, komoda i biurko, było bardzo łatwe, przyjemne. Kontakt ze sprzedającą błyskawiczny. Przy montażu mieliśmy kilka problemów. Akcesoria nie są opisywane, trudno się zorientować co do czego. Instrukcji nie było dla 3 mebli (nie wykonano jeszcze). Była też pomyłka z szufladami, które były za płytko nawiercone, musieliśmy poprawiać ręcznie oraz śruby do skręcenia były za długie. Nie do końca też chyba dopracowano drzwi w meblach biurowych Flex, które zostawiają szpary po bokach. Poza tym płyty są piękne i całościowo bardzo dobrze wykonane. Oprócz biurka meble są bardzo stabilne, pomimo dużej wagi drzwiczek. Natomiast dostawa mebli to jakaś pomyłka. Wysłano nam płyty na palecie, którą rozwozi kurier rozwożący wielkie gabaryty po sklepach. Jak wjechać 10m długości ciężarówką pod klatkę w bloku w środku miasta?

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Wszelkie Pani uwagi zostały przekazane do naszego działu konstruktorskiego. Zamówione przez Państwa meble są innowacyjnym produktem z nowej kolekcji Flex, który cały czas staramy się rozwijać. Mamy nadzieję, iż zakupione meble spełnią Państwa oczekiwania i będą długo służyć.

Marta

13-11-201715:34:12
neutralna

Towar zgodny z zamówieniem , tylko dlaczego przy takim kawałku forniru cena za dostawe zbliżona do towaru czyli prawie 50/50 ?

Sylwester

11-11-201708:11:06
neutralna

Neutralna, nie mogę wpisać pozytywnej. Zamówienie przyszło, w terminie w prawidłowym stanie. Przesyłka nie zawierała żadnego dowodu zakupu, brak paragonu, faktury więc brak możliwości reklamacji. Przy zamówieniu dzwoniłam na infolinię dwa razy z pytaniem o dodatkowe akcesoria (zawiasy do montażu) dostałam informację od dwóch Pań, że zawiasy są w pakiecie z nawiertami i nie trzeba ich dodatkowo zamawiać (o zgrozo - uwierzyłam). Podsumowując + towar w terminie dobrze zabezpieczony - brak dokumentu zakupu - wprowadzanie w błąd przez pracowników infolinii

MarPi

09-11-201710:42:53
Odbieraj za darmo