0

Opinie

Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

Bez najmniejszych problemów .

T.M.

31-01-201906:46:50
pozytywna

Transakcja przebiegła bezproblemowo. Kontakt bardzo dobry. Czas realizacji bardzo dobry.Polecam Wszystkim

mfigiel62

31-01-201906:18:08
pozytywna

Bardzo szybka realizacja zamówienia. Towar zgodny z opisem.

WK

30-01-201909:17:52
pozytywna

Super jakość płyt ciętych na wymiar - każda płyta docięta co do milimetra.

Jarek

29-01-201909:46:31
pozytywna

Szybko i profesjonalnie.

Michał

29-01-201909:30:10
pozytywna

Jestem bardzo zadowolony z zakupów. Wszystko zgodnie z zamówieniem. Mało tego, cieszę się, że ludzie pracujący w meble.pl czuwają merytorycznie nad złożonymi zamówieniami. Telefon ze sklepu i upewnienie się, że zamawiam dokładnie to czego chcę uchronił mnie przed popełnieniem błędu (zamówiłem nie pasujące zawiasy i prowadniki, ale miła pani mnie ustrzegła).

Leszek

28-01-201913:08:27
pozytywna

Wszystko super.

Darek

28-01-201909:53:13
pozytywna

Sama transakcja przebiegła pozytywnie, szybka wysyłka, nie mam żadnych zastrzeżeń.

marigod

27-01-201913:53:18
pozytywna

Miałbym drobną uwagę do cięcia płyt MDF.Na dwóch kawałkach widać takie ślady jakby piła wchodziła kilka razy na głębokość płyty i powstały schodki...

paul_67

27-01-201910:46:17
pozytywna

Bardzo dobry kontakt miła obsługa szybki przebieg transakcji. Bardzo polecam wszystkim

Marek Hojdak

26-01-201907:13:22
pozytywna

Polecam, elementy dobrze zapakowane. Dobrze przygotowane do montażu.

Piotr

25-01-201919:45:21
pozytywna

Sprawnie, efektywnie, zgodnie z zamówieniem, towar bardzo starannie opakowany.

Marek R

24-01-201917:07:28
pozytywna

Polecam firmę, szybka realizacja zlecenia, bardzo dobra jakość wykonania zgodna z opisem, szafa dobrze zabezpieczona w transporcie.

surowy

24-01-201913:51:50
pozytywna

Jak zawsze wszystko wzorowo :-)

Adam

23-01-201921:57:49
pozytywna

wszystko ok

Łukasz

23-01-201918:09:27
pozytywna

Blyskawiczna przesylka, towar bez zarzutu.

Michał

23-01-201913:50:15
pozytywna

OK

Piotr

23-01-201909:17:17
pozytywna

Bardzo szybka realizacja, mimo najgorszego terminu w roku (zaraz po nowym roku). Oczywiście wszystko się zgadza, materiał i wymiary dociętych elementów.

Maciek

22-01-201909:53:35
pozytywna

Jak zwykle tzn. wszystko na czas, szybko i zgodnie z zamówieniem. Brawo. Na pewno wrócę z kolejnym zamówieniem. Trzymajcie standard.

Paweł P

21-01-201917:09:34
pozytywna

Realizacja całej transakcji bez najmniejszego problemu. Miło i profesjonalnie. POLECAM!!!

Robert P.

21-01-201909:23:32
pozytywna

Towar zgodny z opisem. Polecam

Zbyszek

21-01-201906:47:46
pozytywna

Wszystko OK

Marcin

20-01-201913:26:40
pozytywna

Szybko sprawnie i w rozsądnej cenie . Fachowa obsługa .

Dion

19-01-201916:09:20
pozytywna

Moje kolejne zamówienie i kolejne bez zarzutu. Super program do planowania formatek, miła i profesjonalna obsługa, formatki idealne (nieoklejone krawędzie bez najmniejszych odprysków).

paweł

18-01-201919:37:30
pozytywna

Produkt w 100% z godny z opisem, szyba wysyłka, bardzo dobre pakowanie. Polecam

Krzyś

18-01-201914:27:52
pozytywna

Szybko sprawnie i bardzo precyzyjnie. Polecam

zar

18-01-201913:28:46
pozytywna

Błyskawiczna wysyłka, bardzo dobra usługa - z pewnością można polecić ten sklep internetowy!

Julie

18-01-201912:53:29
pozytywna

Meble dokładnie takie jak zamówiłam, prosty i intuicyjny montaż, zwłaszcza że zamówiliśmy dwie szafy, komode, biurko i regał- kazdy element byl opisany i latwo nam bylo zlozyc calosc w komplet. Polecam i na pewno skorzystam ponownie.

Barbara

18-01-201912:16:07
pozytywna

Szybka i bezproblemowa usługa. Bardzo miła i rzeczowa obsługa. Gorąco polecam.

mkbm_furniture

18-01-201908:06:32
pozytywna

jjestem bardzo zadwolony

mariusz

17-01-201915:29:48
pozytywna

Transakcja bez żadnych problemów ;) Polecam

Mariusz

17-01-201910:30:57
pozytywna

Bardzo szybka dostawa, przystępne ceny, dziękuję

Jarek Ł.

17-01-201910:24:13
pozytywna

Towar jak zamówiony, szybka dostawa.

Marian

17-01-201905:32:01
pozytywna

Dobra obsługa i szybka realizacja zamówienia

Przemek

16-01-201907:53:22
pozytywna

Wszystko ok

johny234

15-01-201907:54:06
pozytywna

Wszystko w porządku polecam....

Grzegorz Woźniczka

14-01-201918:15:58
pozytywna

Transakcja przebiegła pomyślnie - szybka wysyłka, towar zgodny z zamówieniem.

Radek

14-01-201912:15:44
pozytywna

Jak zawsze wszystko rewelacyjnie i na czas.

Konrad

14-01-201912:03:16
pozytywna

jak zawsze szybko i solidnie

Artur

14-01-201910:28:45
pozytywna

Wszystko bardzo dobrze zapakowane na dwóch paletach. Rozkrój płyty zgadzał się co do milimetra. Polecam.

Przemek

14-01-201909:28:56
pozytywna

Wszystko szybko i sprawnie

sebcioc55

14-01-201907:30:39
pozytywna

Super ekspresowo zrealizowana usługa, towar najwyższej jakości, jedno ale tylko do ceny, akcesoriów dużo więcej pakowane a za to się niestety płaci, za drogo, wygodne bardzo jak można samemu ale poznając tajniki cena powalajaca

Draget

13-01-201923:01:38
pozytywna

Wszystko w jak najlepszym porządku. Polecam. POZDRAWIAM !!! Kum_M

Pułki do regału RTV

13-01-201905:25:35
negatywna

Dzien dobry, chcialbym reklamowac przesylke, poniewaz otrzymalem tylko jeden z zamowionych produktow. W opakowaniu byl tylko zawias katowy 45 stopni oraz prowadniki, ktorych wcale nie zamawialem. Brakuja dwa zawiasy 180 stopni, ktore sa na fakturze i zostaly zaplacone. Prosze o szybkie sprostowanie sprawy i odeslanie brakujacych czesci. Pozdrawiam, Jacek Rybicki

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry Panie Jacku, w dniu wczorajszym złożył Pan reklamację, która jest w trakcie rozpatrywania - Dział Reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Dołożymy wszelkich starań, aby otrzymał Pan odpowiedź jak i pozostałe elementy zamówienia jak najszybciej.

jacek.rybicki

10-01-201914:39:01
pozytywna

Zakupy przebiegały rewelacyjnie. Co można dodać do tego jak było super? Nic, bo było świetnie.

Mariusz N.

07-01-201921:40:14
pozytywna

Dobrze, szybko i zgodnie z zamówieniem.

PF

07-01-201913:58:28
neutralna

Na plus: - zmieniliście klej w naklejkach na płytach, teraz dużo łatwiej schodzą - jakość płyt, wycięć, itd. bez zastrzeżeń Na minus: - nie zauważyłem nigdzie informacji, że przy odbiorze osobistym w Rzeszowie, płyty będą luzem (bez opakowań) - wielki minus za to że szuflady w przypadku mojego zamówienia 126228/2018/AP/MEB są bardzo płytkie ok. 20cm, przy głębokości komody 32cm (33,8 z frontem). Przez to montaż na prowadnicach szuflad musi być wykonany na stałe poprzez przykręcenie od spodu szuflady wkrętem, a nie na zatrzask, tak aby szuflada się nie ruszała. Zdaje sobie sprawę że zamówiłem prowadnice z wysuwem 75%, ale sądziłem że szuflada będzie na całą głębokość szafki, ponadto nie spodziewałem się, że będzie taki problem z ich montażem. Gdybym wiedział, że będzie to takie problematyczne to zamówił bym prowadnice z wysuwem 100%, być może wtedy szuflady miały by inny rozmiar. Na pewno brakowało mi tej informacji na etapie zamówienia - jakiej głębokości będzie szuflada.

Bartłomiej Szymański

05-01-201917:19:57
pozytywna

All correct, highly recommended

Czerwony Wiewiór

05-01-201911:08:14
pozytywna

Otrzymane zamówienie w 100% zgodne z zamówieniem. Szybka realizacja. Polecam.

Michał

04-01-201922:39:54
pozytywna

Porządnej jakości płyty meblowe, docięte i oklejone bardzo dokładnie. Okleina bardzo ładna, robiąca wrażenie towaru "premium". Bardzo duży pozytyw.

PK

04-01-201918:30:51
Odbieraj za darmo