0

Opinie

Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

szybko i bez problemów

andrzej b.

20-03-201908:29:27
pozytywna

Polecam

Anna K

20-03-201907:54:13
pozytywna

Asortyment dość obszerny i zawsze kiedy czegoś szukam zaczynam tutaj. Błyskawiczna wysyłka co w dzisiejszej dobie wiecznego pośpiechu ma ogromne znaczenie. Proponuję coś zamówić to wszystko będzie jasne.

Mariusz

19-03-201920:35:50
pozytywna

Jak zawsze bezproblemowo

Małgorzata

19-03-201907:27:32
pozytywna

Transakcja przebiegła prawidłowo, szybka wysyłka.

Paweł

19-03-201906:40:44
pozytywna

Jakość super

Artur G

18-03-201906:44:04
pozytywna

Wszystko zgodne z zamówieniem. Z góry określony czas realizacji przy konkretnym asortymencie.

Leszek

18-03-201900:42:52
pozytywna

Wszystko zgodnie z zamowieniem

Kamil

17-03-201916:47:14
pozytywna

bardzo dobry kontakt, szybko, sprawnie, zgodnie z umową, towar pierwsza klasa

krzysiek

15-03-201910:00:58
pozytywna

Bardzo szybka realizacja.

KSobczyk

15-03-201907:37:54
pozytywna

Sprzedawca godny polecenie. Realizacja zamówienia błyskawiczna, towar dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem, miła obsługa.. Wszystko SUPER.

Bożena

13-03-201923:00:04
pozytywna

wszystko zgodnie z zamówieniem, dobry kontakt ze sklepem, polecam

franek

13-03-201922:32:43
pozytywna

Wszystko w najlepszym porządku

Jacek

13-03-201920:39:36
neutralna

Czekałam ponad dwa miesiące. Zamówiłam kilka rzeczy. Większość była dostępna. Zero informacji od firmy o opóźnieniu wysyłki. Kiedy po dwóch tygodniach zadzwoniłam zapytać co się dzieje z paczką, okazało się, że nie ma półki i doślą do końca miesiąca. Pod koniec miesiąca ani paczki, ani żadnej informacji. Zadzwoniłam, udało się podzielić paczkę i wysłać cześć zamówienia. Na półkę czekałam kolejny miesiąc.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry Pani Agnieszko, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia oraz brak informacji. Mamy nadzieję, że mimo długiego oczekiwania, jest Pani zadowolona z zakupionego towaru. Pozdrawiamy.

Agnieszka

13-03-201909:33:42
pozytywna

Płyta OSB bardzo dobrej jakości. Wszystko idealnie docięte na wymiar.

Mariusz

13-03-201908:17:31
pozytywna

Zamówione próbki przyszły błyskawicznie. Bardzo dobre wykonanie, dwa rodzaje grubości okleiny aby mieć rozeznanie przy wyborze.

Mariusz

13-03-201908:15:20
pozytywna

Pomimo tego, że wydłużył się czas realizacji mojego zamówienia, to szczerze polecam centrum.meble.pl.

Wiesław Troka

12-03-201909:51:45
pozytywna

Szybka wysyłka, towar zgodny z opisem. Polecam.

Rafał

12-03-201906:35:39
pozytywna

Wszystko Ok. Przesyłka szybciej niż było w planie ;)

Karol

11-03-201921:10:42
pozytywna

:)

David

11-03-201907:34:36
pozytywna

Szybka transakcja, dobry kontakt z obsługą. Regał dobrej jakości, dobrze skonstruowana instrukcja montażu, oprócz dwóch drewnianych kołków wszystkie części były w opakowaniu z nadmiarem.

KrzysieK

10-03-201920:16:04
negatywna

W pakiecie sklejek otrzymałem sztuke opakowaniową wyblakłą z dziurami odbitymi po taśmach pakowych.Reklamacji się nie doczekałem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety w naszym systemie nie ma Pana zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy przesłać zgłoszenie jeszcze raz lub skontaktować się z opiekunem zamówienia.

Jachtowe Centrum Serwisowe

10-03-201919:11:32
pozytywna

szybko,profesjonalnie i bez problemów,polecam.

Paweł Mazur

09-03-201922:36:56
pozytywna

Polecam. Transakcja przebiegła sprawnie. Bardzo dobry kontakt ze sklepem.

DTG

09-03-201913:01:39
pozytywna

ok

mariusz

06-03-201920:55:35
neutralna

OK

J.G.

06-03-201907:45:47
pozytywna

Szybko sprawnie Polecam

Zadowolony

05-03-201909:43:49
pozytywna

Błyskawiczna wysyłka, towar zgodny z opisem. Polecam!

Mariusz

05-03-201908:11:54
pozytywna

Zamówienie zrealizowane zgodnie z podanym terminem (dane ze strony zostały jeszcze potwierdzone przez panią z działu obsługi). Dostawa przez kuriera Raben na 5+. Wszystko idealnie naszykowane na palecie, zero uszkodzeń. Następnym razem prawdopodobnie skorzystam z konsultacji przed zamówieniem, bo przy użyciu konfiguratora standardowych szafek nie da się zamówić np. szafki pod okap wpuszczany inny niż Globalo.I takie drobnostki szybciej i dokładniej ogarnia maszyna CNC. Co by można było poprawić: - instrukcje do szafek z szufladami Tandembox (brak instrukcji, niby proste ale za pierwszym razem trzeba się było posiłkować instrukcją od Blum`a) - wysyłki łączone: opłaciłem Raben + DHL, a ostatecznie tylko jeden kurier przywiózł wszystko

Stanisław

04-03-201914:24:49
pozytywna

Zamówienie zrealizowane bardzo szybko. Dobry kontakt ze strony działu obsługi klienta.

Marek_P

04-03-201911:29:55
pozytywna

Szybka realizacja zamowienia, polecam

Maciej

04-03-201910:50:21
pozytywna

Wszystko w porządku.Polecam jak najbardziej.

BigBen

04-03-201907:24:16
pozytywna

wszystko OK

Piotr

04-03-201907:19:41
neutralna

Cena jest za wysoka

Paweł

04-03-201906:49:24
pozytywna

Polecam, kontakt, jakość, produkt, na najwyższym poziomie.

Filip

03-03-201921:42:00
negatywna

Termin realizacji nie do zaakceptowania (2 miesiące)- zlecenie i zapłata wysłane 21 12 2018 a odbiór elementów 15 02 2019. Oferta że po zapisaniu się do newslettera otrzymuje się 50zł rabatu na pierwsze zakupy jakoś dziwnym trafem nieaktywna- dopiero po interwencji e-mailowej i telefonicznej dostałem kod. Podczas logowania i wpisywania formatek termin realizacji zamówienia był na początek stycznia a po wpłacie pieniędzy zmienił się na 24 styczeń. Dzień przed terminem odbioru zamówienia telefon że bark płyty do realizacji zamówienia i propozycja zmiany materiału, po mojej odmowie zmiany materiału przesunięcie terminu zamówienia o kolejny miesiąc.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Bardzo przepraszamy za zaistniała sytuację. Opóźniony termin realizacji Pana zamówienia był spowodowany brakiem dostępności materiału do produkcji.

Mariusz

03-03-201917:35:03
pozytywna

Transakcja przebiegła pomyślnie. Fachowa i miła obsługa, brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Polecam!!!

Patryk

02-03-201920:24:42
pozytywna

Jestem zadowolony i polecam.

Maciej

02-03-201912:12:59
pozytywna

Uchwyty zgodne z opisem. Dostawa dość sprawna, szkoda że do paczkomatów tak drogo. Polecam

Maciej

02-03-201909:41:06
pozytywna

Transakcja przebiegła bardzo szybko i sprawnie. Polecam tego sprzedawcę.

Dariusz

01-03-201915:35:20
pozytywna

Transakcja generalnie pozytywna, jak zwykle. Tylko uganianie się za kurierem, przy koszcie przesyłki blisko 50 jest mało profesjonalne. Za takie pieniądze to kurier powinien stawić się w odpowiednim miejscu o odpowiedniej godzinie.

AJab

01-03-201913:30:37
pozytywna

Czas realizacji zgodny zgodny z informacjami.

Krzysztof

28-02-201908:18:03
pozytywna

Wszystko się zgadza,przesyła dotarła szybko

Mezgier

28-02-201907:37:32
pozytywna

Przesyłka błyskawiczna.Polecam ten sklep

Muślewska

26-02-201911:28:41
pozytywna

Zakupy płyty na miarę robiłam pierwszy raz i po takim załatwieniu pewnue nie ostarni. Polecam

Gucio

26-02-201910:49:09
pozytywna

Wszystko OK!

Paweł

24-02-201917:03:01
pozytywna

Ok.

Ok

24-02-201916:49:37
pozytywna

Wszystko ok

Bartek

23-02-201921:14:49
pozytywna

Jestem bardzo zadowolony z jakosci materialow ktore otrzymalem i naprawde nie mam sie do czego przyczepic (zamowilem ponad 100 formatek z roznych plyt). Dostawa przyjechala do magazynu rowniez znacznie szybciej niz czas podany na stronie (na stronie pisalo o realizacji w 3 tygodnie a otrzymalem po 5 dniach). Jedyna sprawa to kwestia wizualizacji rozkroju plyt ze stronki. Na wizualizacji mialobyc chyba z 10 plyt odpadow wiec ze kilka z nich przydalobymi sir jako podstawki pod wiercenie wiec zamowilem odpady rowniez (5zl) po czym jak przyszlo do odbioru plyt to okazalo sie ze byly tylko 2 male odpady... Musze przyznac ze pod tym katem usluga premium albo bardzo marnuje plyty (powierzchniowo i nawet na symulacji duzo zostawalo przestrzeni) albo to taki "model biznesowy". Usluga standardowa zuzywa ich mniej znacznie (i jest tansza o jakies 25%-30% z kalkulatora) tyle ze niestety tylko odbior w kielcach.... Generalnie polecam i jestem zadowolony ale jesli potrzebujecie czystych plyt i to tylko kilku bez oklejania to jednak jade doo marketow bo taniej (znacznie). Ale co do jakosci nie m sie do czego przyczepic (a w marketach czasem tak ). Okleiny rowniez super)

Pawel S

23-02-201909:09:35
pozytywna

Szybko, sprawnie, profesjonalnie.

Rysiek

21-02-201906:51:41
Odbieraj za darmo