Poraz pierwszy to sie zdazylo ; kolo wyciete fi 147 wpozadku natomiast skleika elastyczna nie tylko ze byla tragicznej jakosci ale rowniez przyszla podziurawiona bo byla od gory tylko zabezpieczona kartonem i poniewaz to bylo na palecie i napewno na ta palete polozono cos co spowodowalo podiurawienie . zadam bluskawiczej nowej przesylki jan hardyn ( prezes) tel . 690 044 191
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Niezmiernie nam przykro, z powodu uszkodzonego produktu. Bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres: reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
jan hardyn
28.09.2019 10:44
Zapłaciłem za transakcje pieniądze dałem w środę a na odbiór czekałem tydzień to co mam być szczęśliwym? i jeszcze zamiast dwóch elementów dostałem trzy dobrze chociaż że przecięte tak jak zaznaczyłem bo do piero bym się wkurzył nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek znów tam coś zamówię skoro robią co chcą !
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Termin realizacji zamówienia został wyznaczony na 29.08 i w tym dniu zamówienie zostało wysłane. Dokonując zamówienia zatwierdził Pan czas oczekiwania. Pozdrawiamy.
Kpina na resorach
16.09.2019 09:09
Jakość zakupionej sklejki fatalna ( sklejka Fuma). Sklejka popękana, ze śladami nieudolnego szpachlowania, w wielu miejscach silnie przebarwiona. Mogłem wykorzystać 60% sklejki.. W poprzednich zamówieniach było jeszcze gorzej. Sklejka się rozwarstwiała na krawędziach ( sklejka Meranti), w wielu miejscach pod pierwszą warstwą wprasowane śmici powodujące zgrubienia, w środku puste przestrzenie.. Zamówiłem dokonanie skomplikowanych wykrojów wraz z wycinaniem otworów. Czy pracownik nie widział robiąc rozkroje że sklejka jest wadliwa ? Z zamówienia wykorzystałem 50%.. Dałem firmie szanse po pierwszej wpadce. W sumie złożyłem trzy zamówienia i nigdy więcej. Kupowałem sklejke w Castoramie wiele razy, ani razu nie miałem problemu z jakością.
Tomasz Migas
22.08.2019 16:53
CZAS ZAMOWIENIA PRZEKROCZONY O KILKA TYGODNI ZAMOWIENIE NIE ZGODNE Z ZAMOWIENIEM BRAK PLYTY WODNOODPORNEJ NADPLACONY VAT ( FAKTURA EUROPEJSKA )NADAL NIE ZWROCONY
ROBERT
05.04.2019 15:15
Termin realizacji nie do zaakceptowania (2 miesiące)- zlecenie i zapłata wysłane 21 12 2018 a odbiór elementów 15 02 2019. Oferta że po zapisaniu się do newslettera otrzymuje się 50zł rabatu na pierwsze zakupy jakoś dziwnym trafem nieaktywna- dopiero po interwencji e-mailowej i telefonicznej dostałem kod. Podczas logowania i wpisywania formatek termin realizacji zamówienia był na początek stycznia a po wpłacie pieniędzy zmienił się na 24 styczeń. Dzień przed terminem odbioru zamówienia telefon że bark płyty do realizacji zamówienia i propozycja zmiany materiału, po mojej odmowie zmiany materiału przesunięcie terminu zamówienia o kolejny miesiąc.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Bardzo przepraszamy za zaistniała sytuację. Opóźniony termin realizacji Pana zamówienia był spowodowany brakiem dostępności materiału do produkcji.
Mariusz
03.03.2019 17:35
Rozkrój, wydanie materiału itp. było oczywiście OK. Natomiast jakość sklejki, którą kupiłem (brzoza 21 mm szalunkowa 1/1) była nie do przyjęcia. Sklejka niemal rozchodzi się w rękach. Mnóstwo pustych przestrzeni w warstwach środkowych. Laminat pęka jak cienka warstwa lodu. Na powierzchni ok 2 dcm2 wogóle BRAKOWAŁO laminatu! Gdyby tak sklejka nie była potrzeba mi tak pilnie to nie odebrałbym bym materiału w tak tragicznym stanie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, jest nam przykro, że otrzymał Pan wadliwy towar. W takim przypadku miał Pan prawo do zwrotu lub wymiany płyty na nową. Jeszcze raz przepraszamy.
Janek
24.11.2018 11:31
wymiar miał być podany w milimetrach w pośpiechu podałem w centymetrach i z tego powodu musiałem dopłacić prawie osiem złotych ,pewnie dlatego , że 53 cm to nie to samo co 530 mm
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Robercie, przy rubryce, gdzie miały zostać wpisane wymiary formatki było wyraźnie zaznaczone, aby podać wymiary w milimetrach. Jak sam Pan napisał, to z powodu Pańskiej pomyłki wpisał Pan wymiary w centymetrach. Cena wzrosła z powodu większego zużycia sklejki.
robert.sobol334
07.09.2018 14:33
Witam. To nie pierwsze zakupy w waszej firmie ale wydaje mi sie ze chyba ostatnie. Wasz kierowca okazal sie tak nie mily przy dostawie palety zostawiajac ja z uszkodzonym materialem mojej zonie zrzucajac ja z paleciaka na zewnatrz lokalu (1metr od otwartego garazu). Jak twierdzil - nie jest to jego zasranym obowiazkiem. To wam powiem tak- ze mial szczescie iz bylem na montazu i ze nie bylo mnie tam przy rozladunku. Probowalem nawiazac kontakt z firma ale oczywiscie nikt nie raczy odebrac telefonu. Moze i oferujecie cos swoja firma ale obsluge klienta macie ponizej 1.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Panie Pawle, na wstępie chcieliśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację. Jednakże towar dostarczony został do Państwa przez kuriera, a nie nasz transport. Współpracujemy z wieloma firmami przewozowymi i niestety nie mamy wpływu na to, kto dostarcza nasze przesyłki. Nie mniej jednak z pewnością przekażemy dalej Pańską opinię, aby w przyszłości móc zapobiegać takim sytuacjom. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony towar spełnia Państwa oczekiwania.
Pawel Ostrowski
24.08.2018 08:02
Ocena negatywna za czas realizacji 2 miesiące. Płyty 18 mm dostałem po tygodniu natomiast sklejenie tych samych płyt do grubości 36mm zajęło firmie dodatkowe 7 tygodni (sic!). Co do jakości itd. nie mam zastrzeżeń - naprawdę wzorowo.
Pawel.Buczkowski
07.06.2018 23:28
Niestety nie jestem zadowolony. Płyty przyszły ponad tydzień po czasie. Do tego wysyłałem maila z roszczeniami i do dziś cisza nikt nawet nie raczył odpisać.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaszła pomyłka, ponieważ odpowiedź na Pana e-maila została wysłana na inny adres. Opóźnienie wysyłki nastąpiło z powodu braku dostaw w okresie długiego weekendu majowego. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.
Adrian
02.06.2018 09:11
Czas realizacji zamówienia zgodny z podanym terminem. Formatki przycięte zgodnie z zamówionymi rozmiarami, niestety prawdopodobnie formatki zostały przycięte z wypaczonej sklejki i dopasowanie frontów szafki jest niemożliwe.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pani oczekiwań. Jeśli stwierdziła Pani wadę sklejki, prosimy o złożenie reklamacji wysyłając e-maila na adres: reklamacje@meble.pl.
wiesia_kaszkowiak
12.02.2018 10:46
elementy z tego zamówienia nie trzymają zamówionych wymiarów różnice dochodzą do 1.5 mm
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że towar okazał się być niezgodny z zamówieniem. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje
studiogusta
09.02.2018 11:36
Kupiłem biurko wraz z kontenerem. Jako plus meble dotarły na czas. Na tym koniec pozytywów. Na froncie blatu brakuje około 1cm wykończenia. Zostało "gołe" drewno. Źle to wygląda. Boki biurka w pewnych obszarach pokryte są dziwną biało-szarą szadzią. Po obu stronach. Widać to najbardziej przy sztucznym świetle. Nie da się tego domyć ani wyszorować. Osad pozostaje. Na koniec instrukcja obsługi. Spore braki. Przede wszystkim brak instrukcji montażu wysuwane półki pod klawiaturę. Po drugie instrukcja montażu prowadnic do szuflady kontenera wraz z hamulcem i cichym domykiem jest całkowicie z innego modelu. Do dzisiaj nie wiem jak to zamontować. Nie tego się spodziewałem po zestawie za prawie 2500 zł.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Jeśli stwierdził Pan wadę towaru, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. W sprawie przesłania prawidłowej instrukcji, może się Pan skontaktować z działem mebli na wymiar. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Tomasz
21.12.2017 21:31
Niestety nadal nie dostałem zamówienia, bo firma kurierska Raben to jakaś porażka. Pomimo dwukrotnego umówienia sie na dostawę kurier już drugi dzien nie dostarczył do mnie paczki. Straciłem dwa dni urlopu, mam zaleglosci w pracy i nadal nie dostałem zamówionych elementów.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnienia dostawy Pańskiego zamówienia. Niestety nie mieliśmy wpływu na zaistniały problem w firmie kurierskiej ale dzięki naszej interwencji udało się dostarczyć zamówienie 8.12 Mamy nadzieję, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy
Piotr
08.12.2017 08:20
nadal nie otrzymałam paczki
Maria
30.11.2017 08:49
Paczka w środku znowu uszkodzona. Będę reklamował elementy uszkodzone.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Wojciechu, prosimy o zgłoszenie reklamacji, wraz ze zdjęciami uszkodzonych elementów w celu otrzymania nowych. Szczegóły znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie komplikacje.
meble-kastro@wp.pl
14.09.2017 09:14
Fatalnie!!!! Jutro minie tydzień od kiedy przesyłka zalega u kuriera. Nie można się nic dowiedzieć. Terminy realizacji mebli u klienta lecą a przesyłki nie można dostarczyć, bo kontakt z firmą Raben praktycznie niemożliwy.Od czasu do czasu odbierają telefony ale twierdzą że nic się nie da załatwić i nie wiedza dlaczego przesyłka ciągle jest na magazynie. Sprawą zajmują się ciągle inne osoby które nie przekazauja sobie nawzajem informacji. Dzień za dniem ucieka... Nie polecam! W tej całej niemocy zgłosiłam sprawę do Meble.pl i też zero odzewu. Transport kosztował mnie prawie 500zł i nadal nie mogę otrzymać zamówionego w całości opłaconego towaru. MASAKRA
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. W roli wyjaśnienia - pierwsza próba dostarczenia przesyłki nastąpiła dnia 30.08, jednak nie byli Państwo w stanie jej przyjąć ze względu na jej sporą wagę i gabaryty. Kolejna próba (umówiona już między Państwem a firmą kurierską) nastąpiła dnia 02.09, jednak osoba mająca odebrać przesyłkę z magazynu nie posiadała ani numeru przesyłki, ani zamówienia, stąd ponownie nie zakończyła się sukcesem. Firma kurierska raz jeszcze ponowi próbę dostarczenia pod wskazany adres oraz skontaktuje się się z Państwem odpowiednio wcześniej, aby mieli Państwo możliwość przygotowania się. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
a-liszewska
05.09.2017 09:32
Do dziś nie otrzymałem przesyłki, mimo mailowych i telefonicznych upomnień kierowanych do RABEN. W/g RABEN przesyłka od 31.09.2017 jest magazynie w Piasecznie, nie podjęli ani jednej próby dostarczenia. Proszę o interwencję u także z waszej strony. Jeśli sytuacja będzie przedłużała się, będę zmuszony żądać od waszej firmy zwrotu pieniędzy. Adam Bartkowicz 02-594 Warszawa, ul. Bruna 24 m 20 503 503 385 przesyłka 353824626
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Adamie, niestety przesyłka została uszkodzona przez firmę kurierską podczas załadunku lub rozładunku. Tak, jak ustaliliśmy podczas dzisiejszej rozmowy, sprawdzimy ewentualne uszkodzenia wewnątrz paczki i ponowimy wysyłkę na początku przyszłego tygodnia. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Adam Bartkowicz
05.09.2017 07:50
Niestety nie jestem zadowolony z pociętych sklejek. Trzeci raz zamawiałem pocięcie sklejki i w każdym z zamówień zawsze kilka elementów jest źle przyciętych. Albo o cm mniej albo więcej... Oczekiwałbym większej precyzji....
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Stefanie, zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte i jest w trakcie rozpatrywania. Prosimy bardzo o kontakt z działem reklamacji. Obecnie czekamy na przesłanie zdjęć.
Stefan
01.08.2017 09:53
Zamówienie zrealizowane miesiąc po złożeniu, mimo zapewnień o tygodniu roboczym i materiale w magazynie, reakcja dopiero po interwencji w dziale reklamacji-tu rzeczywiście bardzo szybko, rozumiem, że klient detaliczny nie jest opłacalny, ale można poinformować o długim terminie i nie marnować komuś czasu; cięcie elementów super choć jeszcze wszystkiego nie sprawdziłam, natomiast wybór strony prawej i lewej arkusza kompletne nieporozumienie, efekt meble eleganckie od środka, z przebarwieniami i sękami od strony widocznej - czyżby płyta tylko w połowie w 1 klasie? - rzecz nie do sprawdzenia po cięciu, nie chce mi się układać kilku metrów płyty, nie mam czasu, jednym słowem wydaje się że wszystko łatwo i miło, ale niestety nie do końca jest to prawdą, o firmie kurierskiej nie wspomnę, to już wisienka na torcie
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Doroto, zgodnie z ofertą termin wykonania Pani zamówienia został określony na 8-10 dni roboczych. Jest to czas liczony od daty zaksięgowania wpłaty. Niestety od momentu złożenia zamówienia przez kolejne 14 dni nie otrzymaliśmy wpłaty, więc system dwukrotnie anulował Pani zamówienie z powodu jej braku. Po jej zaksięgowaniu, towar został wysłany do Pani po upływie 5 dni roboczych. Co do jakości końcowej (strony sklejki), opiekun Pani zamówienia nie otrzymał żadnych informacji w tym względzie. Niestety bez zdjęć czy jakiegokolwiek zgłoszenia nie jesteśmy w stanie zweryfikować błędu produkcyjnego. Prosimy o kontakt z opiekunem Pani zamówienia.
dorota
18.07.2017 20:35
Brak dotrzymania terminów wykonania usługi ,zamówienie trwało 3 dni robocze tj, cały długi tydzień majowy.Miało być 1 dzień roboczy. Płyty wycięte były poszarpane brzegi,tutaj nie ma profesjonalizmu . Stan odpadów nie zgadzał sie z rzeczywistością. Brak kontaktu z działem chandlowym
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Dawidzie, termin realizacji Pana zamówienia to 2 dni robocze, nie 1. Na Pana życzenie zamówienie zostało wstrzymane, po czym ponownie wznowione kolejnego dnia. Otrzymał Pan informację, iż termin realizacji przypada na 5.05, dokładnie wtedy towar był gotowy do odbioru. Co do uszkodzeń - płyty odbierał Pan osobiście, nie odnotowaliśmy zgłoszenia na temat poszarpanych brzegów czy zbyt małej ilości odpadów. Ma Pan prawo do zgłoszenia reklamacji, szczegóły dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ W razie pytań czy wątpliwości służymy pomocą.
Dawid Walczyk
08.05.2017 10:32
Choć doceniam Państwa zaawansowanie techniczne i logistyczne,to z przykrością stwierdzam, że już przy pierwszej naszej transakcji otrzymałem 3 elementy (spośród 22), niezgodne z zamówieniem co do wymiarów, co ciekawe na naklejkach były widoczne te różnice: w jednym miejscu był podany wymiar, jaki miał być, a w drugim rzeczywisty inny od zamierzonego.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Sebastianie, bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o kontakt z nami w celu zgłoszenia reklamacji - otrzyma Pan formatki wycięte na nowo.
SK
25.04.2017 10:12
brak wkrętów w zawiasach
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Tomaszu, zakupione przez Pana prowadniki nie posiadają w zestawie wkrętów, je należy zakupić osobno. Mamy w ofercie kilka rodzajów, w bardzo atrakcyjnej cenie, także gorąco zachęcamy do zakupów.
Tomasz
19.04.2017 12:02
1. Brak "Regulator Frontu 295.1000 Do Prowadnic TANDEM 550H 560H 566H Blu" 2. Róg jednego z frontów uszkodzony. 3. Sprzedajecie Państwo rzeczy, których nie posiadacie - czas oczekiwania zbyt długi (ponad dwa tygodnie). 4. Kurier DB Schenker na bardzo niskim poziomie - brak kontaktu przed dostarczeniem przesyłki skutkowało dwukrotnym `odbiciem się od drzwi`. Brak dokładnej informacji gdzie przesyłka się znajduje po pierwszym niedostarczeniu. Brak możliwości kontaktu podczas weekendu - telefony nieodbierane, kontakt mailowy pozostawał bez odzewu. 5. Cena zdecydowanie zbyt wysoka - 1050zł za szafkę 80cm z dwoma szufladami - przy czym większość elementów do własnego nawiercenia otwórów itd. 6. Pozytywnym aspektem są elementy na wymiar.
Przemysław
12.04.2017 22:26
Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam!
robert
05.04.2017 17:36
Realizacja formatek zgodna z zamówienie, w terminie, wysyłka dobrze zapakowana. Jedyny negatyw, formatki o strukturze błyszczącej są mocno porysowane w procesie oklejania brzegów, na półki do garażu się tylko nadają
Ten Krauss
24.03.2017 10:20
formatki nie trzymały wymiaru. 1 mm to bardzo dużo.
studio
17.03.2017 08:57
kupiłem sklejkę o nazwie meranti, co sugeruje, że jest to sklejka z dość wytrzymałego drzewa... niestety to sklejka sosnowa, pokryta fornirem o grubości ok 0,1mm (niczym kartka z drukarki). Płyty były krzywe, co się przy sklejce o grubości 18mm rzadko zdarza. Przy krzywej płycie, trudno o cięcie z dokładnością do 0,1mm.. więc nie zdziwiłem się jak znalazłem jedną płytę o długości ok 2m i krzywiźnie krawędzi ok 4mm. faktem jest że większość płyt była względnie prosta, ale deklaracja 0,1mm przy krzywiźnie 4mm to porażka... brakuje kart katalogowych oferowanych produktów, gdyby były dostępne można by sprawdzić wytrzymałości i materiały użyte do budowy sklejki, a tak klient czuje się jak w markecie: kupuje śrubę, zna wymiary ale nie wie nic o wytrzymałości śruby.
Marek
16.03.2017 16:26
płyty 36 mm jak zwykle powyginane w łuki, złącze śrubowe fi8 w momencie odbioru stan zerowy, nie zostało dla mnie odłożone mimo zamówienia gdy było na magazynie i zapłacenia z góry
XL#177902
21.02.2017 20:17
Sklejka przyszła tragiczna więcej jest sęków niż czystej sklejki, dzwoniłem przed zakupem i powiedział że nie jest dostępna pod cięcie laserem ale ta w zupełności się nadaje . zakupiłem Sklejka 4 mm (1250x2500) Suchotrwała 2/3 Brzoza oraz Sklejka 4 mm (1250x2500) Suchotrwała 1/2 Brzoza obie sklejki według mnie nie spełniają normy jaką powinny - zastanawiam się nawet nad zwrotem ale więcej zachodu niż to warte. -NIE POLECAM TYCH SKLEJEK NAWET NIE POD LASER-
Dominik
11.01.2017 10:39
Przy zakupie sklejki sucho trwałej 8 mm w formatkach a4 i a3 otrzymałem wycięte sklejki bardzo pogięte byłem tym faktem zdziwiony i kiedy przy kolejnym zamówieniu powiedziałem o tym w sklepie otrzymałem odpowiedź że musiało się to stać podczas transportu. Zamówiłem po raz kolejny format a4 i nadal przyszły pogięte tym razem nie po długości sklejki a po ukosie. Być może to kwestia składowania sklejek albo po prostu są zawilgocone i po przecięciu się gną
mariwart
09.01.2017 14:56
Szybka realizacja zamówienia, obsługa miła i profesjonalna, jednak aż 4 na 48 zamówionych elementów nie były zgodne z wymiarem (z podanym rozkrojem) - zatem 8% zamówienia było wadliwie przygotowane.
Maciej
03.01.2017 19:49
Niestety zmieniłem zdanie na negatywne ponieważ dostawa miała trwać 21 dni (najdłuższy czas ) a trwała 43 dni czyli dwa razy tyle gdyby pewnie nie telefon do firmy meble.pl dnia 22.12.2016 z pytaniem czy druga część jest wysłana - informacja że jutro wysyłają tj 23.12.2016 czyli miałaby przyjść 27.12.2016 w tym dniu telefon od firmy meble.pl że nie mają klamek czy mogą wymienić na podobne i wreszcie dziś 30.12.2016 otrzymałem paczkę. Totalna klapa
Śliwczyński Michał
30.12.2016 11:09
Sklejka była mocno powyginana. Mimo, że prosiłem o zwrócenie na to uwagi. Poprzednio zamawiałem cieńsze sklejki (6mm) i były w dużo lepszy stanie niż 8mm z tego zamówienia
Grzegorz Rak
27.12.2016 09:35
Niestety nie polecam zakupów w tej firmie. Pod wskazanym adresem w Biłgoraju nie ma śladu ani jakiejkolwiek informacji o punkcie odbioru. Kasa za zakupy wzięta i koniec, żadnej pomocy klientowi żeby odebrać towar. Na mailową prośbę o pomoc przysyłają prośbę o komentarz.
Rafał Karski
20.12.2016 09:30
W przeładunku przesyłka leżała cały tydzień(!), a Bielska do Cieszyna jest tylko 35 km. Pani konsultantka z firmy Raben powiedziała mi po tygodniu czekania, że nie mogą dostarczyć przesyłki, ponieważ maja oblodzoną rampę!!! Nadal przesyłki nie mam!!!
witaliska
19.12.2016 10:37
Tym razem jedna z oklejonych płyt była wyszczerbiona. I nie jest to efekt niewłaściwego traktowania paczki w transporcie - wyszczerbienie jest w takim miejscu, że nie jest możliwe aby nastąpiło w trakcie transportu. Po prostu spakowano mi wadliwy towar :( Na szczęście udało mi się ów uszczerbek ukryć, ale gdyby uszkodzona płyta miała być np. drzwiczkami, to wada byłaby widoczna. Do tej pory zawsze wszystko było idealne w 100%, ale tym razem niestety nie. Negatyw dlatego, że wiedziano co mi się pakuje, a mimo to płytę z uszczerbkiem wysłano :(
czerwiec
24.11.2016 08:11
Nie polecam. To ostatni nasz zakup tutaj. Za każdym razem inna sklejka, powyginana i pofalowana. Najwyraźniej złe składowanie. Faktyczny gatunek nie zgadza się z opisem. Gigantyczne odchyłki grubości (zamiast 3 jest 3,6 mm). Po zgłoszeniu reklamacji sprzedawca zasłania się jakąś tabelką, której nie było w opisie na stronie. Termin realizacji wyjątkowo długi, a tego wszystkiego wcale nie uzasadnia cena, która jest dosyć wysoka.
Niezadowolony klient
03.11.2016 10:33
Sama transakcja przebiegła w porządku, jednak tyle sęków na sklejce, to ja jeszcze w życiu nie widziałem.
Klient
30.10.2016 17:41
zamówilam cięcie sklejki dla wypalania laserem, 60% kawałków nie nadają się do wykorzystania, brudne, ciemne i wszystkie w brąsowych smugach. Cięcie kosztuje w 2 razy więcej od ceny sklejki , a teraz 60% do wyrzucenia. Przykro, ze wciskają gówno
Olga Parszenko
27.10.2016 11:46
Zginela jedna z pieciu formatek. Zeby okleic poltora metra plyty musialem kupic 10 metrow obrzeza ktore rzekomo jest potrzebne do procesu produkcyjnego. Reszty czyli 8,5 metra nie otrzymalem. Wiecej nie zamawiam plyt w tym miejscu.
brzydal
13.08.2016 11:26
Niestety :( Jak zacząłem współpracować z meble.pl to sklejka była fenomenalna. Teraz, po kilku latach nie wiem, czy moje wymagania wzrosły czy sklejka mocno straciła na jakości, ale ja Takiej sklejki nie mogę więcej używać w moich produktach :( Obecnie szukam innego dostawcy. Sklejka porysowana, przebija miejscowo drewno, niedoróbki lakieru, sam lakier i sklejka mocno krucha, to już nie ta sklejka którą kupowałem wcześniej w meble.pl... słabo. NIE POLECAM
miccom caser
29.06.2016 10:15
Jakość rozkroju, przesyłka, obsługa - idealnie. Zastrzeżenie mam do jakośc materiału. Na sklejce są trudne do usunięcia nalepki producenta oraz pieczątka producenta. To nieakceptowalne. Mam teraz elementy meblowe uwalone pieczątkami i klejem z nalepek. Obłóg meranti jest cienki jak papier, więc nie ma możliwości usunięcia tych wad.
kretik
09.06.2016 09:22
Ostrzegam przed korzystaniem z usług firmy centrum.meble.pl - firma dostarcza produkty niskiej jakości, niekompletne i nieterminowo a obsługa klienta jest arogancka i nieuprzejma. W ciągu kilku miesięcy miałem tu 3 zamówienia, wszystkie zrealizowane niezgodnie z zamówieniem: 1. Zestaw korpusów i akcesoriów - dekory niezgodne z prezentowanym wzornikiem, zestaw przyszedł niekompletny, a uzupełnienie brakujących części zajęło kilka tygodni i wymagało kilku interwencji. 2. Zestaw frontów fornirowanych - produkt niskiej jakości, fronty pobrudzone klejem, obrzeża nierówno poprzyklejane, źle powiercone otwory, realizacja trwała miesiąc dłużej niż miała. Reklamację realizowali tygodniami (zero kontaktu) po czym okazało się że kolejne fronty mają te same wady. 3. Zestaw formatek - został wysłany kurierem w 1 paczce o wadze 40kg bez palety, co uniemożliwia rozładowanie 1 osobie. Informacji o takim sposobie dokonywania dostaw na stronie brak, paczkę mam "odebrać w Rzeszowie".
Jan
30.11.2015 12:56
Jeżeli chodzi o formatki to polecam, a na akcesoria czekam ponad trzy tygodnie i żadnej informacji mimo, że zamówienie było składane jednocześnie.
michal.sutkowy
19.11.2015 21:42
Ocena negatywna tylko ze względu na pakowanie. Sposób pakowania (lub sposób składowania płyt) spowodował deformację dwóch głównych największych formatek. Płyty nie są płaskie.
lborek1
08.11.2015 18:26
Towar jaki został do mnie dostarczony nie był zgodny z zamówieniem. Miała być sklejka o grubości 6,5mm a otrzymałem sklejkę 6mm. Różnica jest niewielka więc na pierwszy rzut oka nie było widać. Niestety zorientowałem się za późno po dokonaniu już odwiertów w materiale więc reklamacja jest wykluczona. Zdecydowanie NIE polecam!!! To był mój pierwszy i zdecydowanie ostatni zakup w tym sklepie!
Adam Adamczyk
31.10.2015 16:21
Zamówiłem płyty z odpadami ok. 25% rozkroju. Dostałem same płyty bez odpadów.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety, nie możemy zgodzić się na negatywnie wystawiony komentarz, ponieważ zamówiony przez Pana rozkrój płyty meblowej jest oznaczony jako "bez odpadów" stąd jego brak podczas odbioru towaru. W koszyku jest informacja czy rozkrój ma być z odpadem czy też bez odpadów; Pan wybrał opcję bez odpadów.
Damian
28.09.2015 00:17
Negatywna z powodu braku odpadu jaki chciałem zabrać
Koszel Mariusz
02.09.2015 10:59
Płyty meblowe bardzo dobrej jakości. Niestety nie mogę tego powiedzieć o obsłudze. Pomimo odbioru osobistego - należało by się spodziewać krótszych terminów realizacji czekałem prawie dwa tygodnie. Dodatkowo w Krakowie obsługa mnie po prostu zlekceważyła. Czekałem 20 minut na odbiór pod rampą po czym okazało się że nie mogą znaleźć jednego z elementów - został dosłany do mnie kurierem... Bardzo profesjonalnie wyglądająca firma ... ale tylko wyglądająca.
Wojtek
17.07.2015 08:33