Niestety niektóre formatki nie trzymały wymiarów (8/176) jak również rowki wykonywane na CNC. Całe szczęście, że część elementów mozna naprawić.
JK
15.01.2020 14:54
Wymiarowo, super i nawet ekspresowa wysyłka, ale płyty miały uszkodzone ranty przez niewłaściwe pakowanie lub transport.
Łukasz
10.12.2019 10:28
Wysyłka ekspres polecam mimo dużego zamówienia jednak płyta mdf laminowana z jakimiś pecherzykami powietrza. Nie podjąłem reklamacji z powodu czasu na wykonanie mebli
Lukasz
14.11.2019 21:17
Nigdzie podczas składania zamówienia nie spostrzegłem informacji odnośnie tego, że zostanę poinformowany kiedy moje zamówienie będzie gotowe do odbioru. Miałem jednak możliwość wyboru daty odbioru, co z resztą uczyniłem. Niestety zamówienie nie było wtedy gotowe a o opóźnieniu nie zostałem w żaden sposób uprzednio poinformowany.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałe opóźnienie w realizacji Pana zamówienia. Mamy nadzieję, że mimo tej niedogodności, jest Pan zadowolony z zamówionego towaru.
Konrad
13.11.2019 17:17
Wszytko perfekcyjne , tylko czas oczekiwania trochę mnie rozczarował 1 miesiąc to trochę za długo
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, niestety w chwili dokonywania zamówienia, nie było sklejki na stanie, stąd tak długi czas oczekiwania. Serdecznie przepraszamy za tę niedogodność.
KRD
12.11.2019 07:46
Brakuje mimośrodów, śrub do nich i konfirmatów nie mogę skręcić dwóch korpusów
Marcin Grędziak
15.10.2019 09:09
Szanowni Państwo, dziękuję za zrealizowane zamówienie. Jakość materiałów (płyt i oklein) jest znakomita, kolory i wzory są świetne. Wszystkie wymiary są poprawne, jakość oklejenia jest bardzo dobra. Jedyną rzeczą, do której miałbym uwagi, są nawierty. W bardziej skomplikowanych formatkach nawierty były niestety wykonane w ca. 20% nieprawidłowo.
Piotr Loboda
14.10.2019 11:31
Płyty odcięte na wymiar i oklejone, ale każda płyta miała skazę na końcach, jakby tępą piłą było cięte. Na mebel takie płyty się nie nadają.
Rafał
19.09.2019 08:11
Płyty świetnie pocięte niestety są na nich jakieś dziwne, brzydkie zacieki.
Piotr Kostecki
17.09.2019 18:55
Szybko , sprawnie, miła obsługa
Ireneusz Dobrzanski
09.09.2019 09:57
Jedna strona sklejki jest ok , druga poza jakąkolwiek klasyfikacją wielkie czarne place przebarwień nie reklamowałem tylko dlatego , że dla mnie ważna była tylko 1 strona Dostawa i jakość cięcia jak najbardziej OK
WM
19.08.2019 13:31
Jakość wyciętych elementów była bardzo zadowalająca. Niestety obróbka CNC pozostawiała wiele do życzenia: niewłaściwe wymiary, bardzo nierówne krawędzie, duże promienie na rogach prostokątnych otworów, mimo że w innych miejscach zastosowano frezy o mniejszej średnicy. Niedorobienia wymagały ode mnie ręcznych poprawek, których bardzo chciałem uniknąć, decydując się na tę usługę.
Dawid
08.08.2019 07:12
Wszystko ok, chociaz czas dostawy powyzej trzech miesiecy byl hmmm nieoczekiwany. No ale bywa i tak. Po dwoch miesiacach zapytalem co sie dzieje, powiedzieli ze nie maja blatu. Rozumiem, ale byc moze na przyszlosc mozna by by lo proaktywnie wyslac klientowi maila, ze jest jakis problem z dostawca i trzeba bedzie czekac. Ostatecznie na calosc elementow czekalem okolo 3 miesiecy mimo, ze w opisie produktu bylo napisane, ze dostawa do 30 dni. Jesli chodzi o same produkty to wszystko git, jak zawsze.
RG
04.07.2019 17:11
Sama transkacja przebiegła pozytywnie, jednakże jakość sklejki szalunkowej 1/1 pozostawia wiele do życzenia. Sklejka wygląda bardzo słabo, ma wiele wad i myślę, że jest to 3/3, a nie 1/1.
Marcin Kaczor
28.06.2019 12:44
po 4 miesiącach oczekiwania (zamiast ok 30 dni) otrzymałem zamówione płyty
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Tomaszu, serdecznie przepraszamy za tak długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. Niestety czas dostawa tej płyty znacznie się wydłużył. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupionego towaru. Serdecznie pozdrawiamy.
tomaszp
28.05.2019 07:45
Zamówiłem 9 arkuszy sklejki pociętych na formatki. Formatki ładnie pocięte, dostawa terminowa, całość ładnie zapakowana, ale ... jakość sklejki (kl 1/2) nie odpowiada mi.Są braki w przekrojach sklejki, warstwy nakładają się na siebie (meble zaprojektowane z widocznymi przekrojami), niestaranne wykończenie "łat" w zewnętrznych warstwach. Część "łat" wykonano starannie, a część nie.
Mariusz
05.02.2019 13:25
Zamówiłem jedną płytę sklejki do rozcięcia na 4 formaty. Czas realizacji 8 dni, jakość sklejki bardzo słaba dużo ubytków. Zamawiałem w klasie 2/3 mam wrażenie że dostałem 3/4
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z jakości sklejki. W takim przypadku ma Pan prawo do złożenia reklamacji. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Darek.S
18.08.2018 07:39
Jakaś wakacyjna zapaść dopadła was tym razem - zamówienie nie było gotowe na czas, rozkrój okazał się nie mieścić na takiej liczbie płyt jak było pokazane i musiałem dopłacać, na miejscu panienka obrażona że wszystko ręcznie musi pisać bo system nie działa... Ostatecznie mam te płyty, ale...
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Bartłomieju, termin realizacji zamówienia po modyfikacji został wyznaczony na dzień 14.08 i tego dnia zamówienie było gotowe do odbioru. Niestety rozkrój nie zmieścił się na wyznaczonej przez system liczbie płyt, jednak modyfikacja zamówienia została przesłana i zaakceptowana przez Pana. Faktycznie w oddziale w Krakowie był problem z systemem co utrudniło pracę, jednak nie sądzimy by z tego powodu obsługa była obrażona. Mimo wszystko, przepraszamy za wszelkie niedogodności powstałe w trakcie realizacji zamówienia i mamy nadzieję, że ostatecznie jest Pan zadowolony z zamówionego towaru i usługi.
Bartek
16.08.2018 08:10
Wszystko generalnie bardzo sprawnie, ale zamówiona sklejka miała bardzo poniszczone powierzchnie, zarysowania i smugi, których nie można usunąć :(. Na własny użytek ok, ale u klienta by nie przeszło.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu dostarczenia zarysowanej płyty. W takiej sytuacji może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.
S
07.06.2018 18:23
Proszę o sprawdzenie podcinka gdyż płyty nie są cięte pod kątem prostym - jeśli położę płytę pionowo na innej płycie (odwrócone T) to miedzy tymi płytami nie ma kąta prostego. Obrzeża ładnie przyklejone, płyty docięte na wymiar
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Grzegorzu, dziękujemy za opinię i sugestię. Przekażemy ją do odpowiedniego działu i dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom.
Grzegorz Bartoszczyk
28.03.2018 11:41
Przesyłka nie dotarła brak informacji od kuriera 2 dni
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Pana sprawa jest przez nas rozpatrywana. Skontaktowaliśmy się z firmą przewozową i czekamy na informację, dlaczego przesyłka nie dotarła. Mamy nadzieję, że zamówiony towar dotrze do Pana jak najszybciej.
wojtek-kurosz
22.02.2018 08:05
Plyty dotarly z pokruszonymi krawedziami. Waska formatka wycieta w formie banana. Panowie przylozcie się na przeszłość, poprawcie sposób zabezpieczenia krawędzi lub nie oferujcie uslugi odbioru poza Rz.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu - dołożymy wszelkich starań, by w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl.
Pit
18.02.2018 09:34
Transakcja odbyła się w zasadzie bez przeszkód.Ale mam uwagi. Zastanawia bardzo duża ilość obsługi klentów,która w sumie się nudzi bo klientów jak na lekarstwo.Może by coś w międzyczasie zrobili. Dziwi mnie także postawa jednego z pracowników,który wydawał towar. Otóż odpad okazał się za duży jak na mój transport więc popro- siłem o przecięcie go na pół .Niestety jak wyjaśnił:po pierwsze trzeba zapłacić (wow!),po drugie w tym celu muszę pokonać ponownie całą drogę zakupu usługi przecięcia (swoją drogą ile to może kosztować) i wrócić się do nudzącego się towarzystwa celem wyfakturowania,zapłacenia. W tej sytuacji zrezygnowałem i oodałem wam za darmo połowę płyty. Ale proszę się nie przejmować...życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za cenne uwagi. Poza sprzedażą stacjonarną prowadzimy w dużej mierze sprzedaż internetową, mailową oraz telefoniczną zatem liczba pracowników jest odpowiednia, aby dobrze obsłużyć wszystkich klientów. Aby zlecenia były realizowane na czas harmonogram zleceń produkcyjnych nieraz nie pozwala na przerwanie toku produkcji, zatem każde dodatkowe cięcie jest traktowane jako dodatkowe zlecenie. Postaramy się usprawnić tę usługę, aby w przyszłości taka sytuacja się nie powtórzyła. Dziękujemy za życzenia i również życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku
Slitwa
22.12.2017 19:48
Trudno ocenić skora nie mam jeszcze paczki całej.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zwłokę w wysyłce brakujących elementów przesyłki. W dniu dzisiejszym paczka została do Pana wysłana. Mamy nadzieję, że zakupione produkty spełnią Pana oczekiwania.
poor
20.12.2017 11:52
Paleta musiała być rozładowywana ręcznie - była za szeroka. Czas oczekiwania przedłużył się o 2 dni. Zamówienie przyszło niekompletne dopiero po moim mailu dosłano resztę.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie i wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo to, zakupiony towar spełni Pana oczekiwania.
j.barczynski
30.11.2017 20:42
Termin zgodnie z opisem, jakość płyt i dopasowanie elementów super. Niestety naklejki z opisem elementów można naklejać na wewnętrznej stronie a nie jak leci. Brak opakowanie przy odbiorze osobistym. Po zaznaczeniu odbioru odpadu z płyt otrzymałem ścinki nie pasujące ani rozmiarem ani kolorem do mojego zamówienia.
Tomasz Gośliński
30.11.2017 09:41
Zamówione płyty meblowe rewelacyjne. Ładunek zapakowany bardzo solidnie, nic nie miało szansy się uszkodzić. Idealnie Ocena neutralna wyłącznie przez dostawcę - firmę Raben. Paczka miała być dostarczona w czwartek, jednak tak się nie stało, rzekomo przez brak odbiorcy. Nikt z firmy Raben się ze mną nie kontaktował, a byłem w domu cały dzień pod telefonem. Po północy po prostu zobaczyłem status przesyłki. Zadzwoniłem w piątek rano i otrzymałem informacje że przesyłka dotrze tego samego dnia do godziny 16. Oczywiście tak się nie stało. Zmarnowałem 2 dni na siedzeniu w domu i czekaniu na kuriera. Jako że w weekend ludzie nie pracują na infolinii, więc zadzwoniłem w poniedziałek z samego rana. Uprzejmy pan po wysłuchaniu opisu sytuacji obiecał zająć się sprawą i wszystko wyjaśnić. Oddzwonił po pół godziny i przyznał że faktycznie obiecano dostarczyć ładunek i tego nie zrobiono bo firma "nie miała odpowiednio długiego samochodu". Koniec końców przesyłka dotarła dopiero w poniedziałek popołudniu. Słabo
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałe utrudnienia. Jest nam przykro, że dostawa przysporzyła Panu problemów. Mamy nadzieję, że zakupiony towar spełni Pana oczekiwania i mimo tych niedogodności, dokona Pan jeszcze zakupów w naszym sklepie.
Konrad
14.11.2017 15:38
witam nie dotarła do mnie ta przesyłka pomimo tego ze została oznaczona jako dostarczona
wojtek-kurosz
04.10.2017 17:25
Dostawa z lekkim poślizgiem. Powiedziano mi , gdy dzwoniłem, że docięte płyty będą na palecie. Ponieważ maksymalna długość płyty nie przekraczała 1,2 m sądziłem że będzie to normalna paleta. Okazało się że paleta była zrobiona przez meble.pl i miała rozmiar ponad 2 m na 1,3 m. o czym nikt mnie nie uprzedzono co spowodowało problem z odbiorem i transportem.
Jarek O
30.07.2017 18:43
Drugi raz zamawiam i drugi raz formatki przyjechały uszkodzone. Paczka wyglądała na dobrze zabezpieczoną. Okazało się dopiero po rozpakowaniu i dokładnych oględzinach. Nie wiem czy to wina kuriera czy osób pakujących paczkę w magazynie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Pawle, prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami, abyśmy mogli zweryfikować przyczynę i dosłać Panu prawidłowe elementy. Więcej informacji: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Paweł Kłopotowski
06.07.2017 14:06
Jakość materiałów jak zwykle świetna, termin po raz wtóry niedotrzymany, mail ze skargą pozostał bez odpowiedzi. Ech...
MB
08.06.2017 15:34
Wszystko byłoby naprawdę ok, gdyby nie słabe opakowanie rozkrojonych płyt. Największa płyta dostała po rogach i już się do niczego nie nadaje. Oczywiście to nie Państwa wina tylko raczej firmy kurierskiej. Sugerowałbym jednak bardziej zadbać o zabezpieczenie rogów. W tej przesyłce były bardzo słabo osłonięte. Jedynie warstwa folii bąbelkowej. Przesyłka przyszła do mnie do pracy i nie miałem możliwości jej sprawdzić przy kurierze. To z kolei mój problem. Nie mniej bardzo mi się podoba Wasze oprogramowanie i ogólna idea konfiguracji wszystkiego online, zwłaszcza rozkroju. Aplikacja jest czytelna, wygodna i ergonomiczna (a trochę się na tym znam :). Chętnie bym dalej korzystał z możliwości skonfigurowania rozkroju płyt i gotowych szafek ale po tym próbnym zamówieniu boję się przygód przy transporcie. Dziękuję i pozdrawiam
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Jerzy, bardzo dziękujemy za opinię na temat naszego konfiguratora, jest ona dla nas niezwykle cenna. Najmocniej przepraszamy za kiepskie zabezpieczenie rogów - dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości było ono solidniejsze. Mamy nadzieję, że da nam Pan jeszcze jedną szansę i kolejne zamówienie będzie zrealizowane i dostarczone bez zarzutów.
jerzy.geba
17.05.2017 10:43
Długie oczekiwanie na odnalezienie zamówienia a potem na załadunek.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo dziękujemy za przesłanie cennej dla nas opinii. Opóźnienia o których Pan wspomina wynikły poprzez wewnętrzne procedury logistyczne, za co najmocniej przepraszamy. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości sprawniej realizować odbiór towarów w naszych punktach.
fhupforest
15.04.2017 21:37
Neutralna ponieważ przesyłka była uszkodzona, ale całe szczescie uszkodzone były tylko rogi płyt w takich miejscach, że nie będzie widać.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Mateuszu, dokładamy wszelkich starań, aby każda paczka z zamówieniem była spakowane w taki sposób, aby bez uszkodzeń dotarła do klienta. Nie mamy jednak wpływu na to, w jaki sposób jest ona traktowana przez kuriera. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość z Pana strony.
mateuszpruchniak
14.04.2017 13:07
Jakość materiałów ok. Sposób zapakowania ok. Niestety były problemy z przesyłką, na które sklep meble.pl zareagował dopiero w ciągu 2 dni roboczych. Na szczęście obsługa klienta Raben stanęła na wysokości zadania i w momencie kiedy sklep meble.pl zareagował przesyłka była już odebrana.
K.
03.04.2017 09:25
Trche odrapana sklejka przy odbiorze
Żukowicz Piotr
25.03.2017 14:23
Zamówiłem oklejone płyty przyszły bez oklejenia i nie w terminie
Tomek
24.03.2017 08:58
Niestety kolor okazał się całkiem inny niż na zdjęciu, a zareklamować nie można. Na zdjęciu drobne brązowa prążki, a w rzeczywistości szare i w dodatku grube.
PC
15.02.2017 08:03
Zamówiłem 18 formatek z czego 4sztuki były uszkodzone. Oprócz 18tu formatek zamówiłem dodatkowe 4sztuki specjalnie dopasowane do obłożenia stusu formatek w celu ochrony w transporcie; Stos formatek zabezpieczony był wązkimi paskami odpadów a formatki do ochrony ułożone na stosie formatek - PROSZĘ CZYTAĆ WIADOMOŚCI PRZY ZAMÓWIENIU. Pozdrawiam
Darek
02.02.2017 11:33
Nikt nie raczył pomóc mi w załadunku towaru do samochodu, pomimo, że w usłudze jest to zapisane.
adambalut
27.01.2017 06:56
Strona internetowa jest super, program do rozkroju świetny, bardzo szybka realizacja zlecenia. Z minusów to tym razem towar był dostarczony luzem na nibypalecie, poprzednio był opakowany, poprzekładany folią gąbkową i spięty taśmami na palecie euro - od razu mogłem go zabrać w całości zamiast przekładać po element po elemencie 350kg...
Dariusz Włodarczyk
10.01.2017 09:30
Fajnie ale firmy mogły by dostac jakiś rabat a nie traktowane jak zwykły Kowalski, p oniewasz rozprowadzaja wasze produkty.Z zamówień na kilkanaście tysięcy w ciągu dwóch miesięcy rabat Uwagaaa ..... 0pln. DZIEKUJE.
VDK konstrukt.
02.01.2017 08:52
czas realizacji ok, kontakt ok, drobne blędy przy wierceniach ale zaproponowano satysfakcjonujące rozwiązanie
hermanmarcin
30.12.2016 16:29
Materiały dobrej jakości, równo przycięte co do milimetra. Problem pojawia się przy składowaniu na palecie, ostatnio niedokładnie formatki zeskłądowane i wszystkie sklejki (nawet 18mm) powykrzywiało tak że już nie wróciły do pierwotnego kształtu. Przy tym zamówieniu wszystko ładnie poukładane (byłem pod wrażeniem) ale na dole oczywiście nierówna byle jaka paleta i ostanie warstwy wykrzywione a nawet poprzebijane wystającymi gwoździami z palety...
Piotr Nowak
28.12.2016 08:52
Wszystko przebiegło bez zarzutu, z jednym "ale". Sklejka zamiast 3 mm ma 3,5 mm grubości i te pół milimetra w tym przypadku mocno komplikuje mi pracę z materiałem. Poza tym polecam firmę, był to mój drugi zakup i pewnie wrócę, z nadzieją, że następnym razem dam pozytywa :) Pozdrawiam
Krzysiek
08.12.2016 11:12
Szybka dostawa, jednak sklejka marnej jakości, zwłaszcza za tak wysoką cenę. Niby miała być klasa II/III ale takiej ilości sęków i wstawek to nie widziałem nawet w klasie IV u innych dostawców. Z opisu i zdjęć na stronie wyglądało to zupełnie inaczej. Poza tym sklejka pofalowana co świadczy o błędnym składowaniu lub niskiej jakości.
Krzysztof
03.11.2016 10:48
Płyty meblowe posiadały kilka skaz.
hakervip
07.10.2016 08:39
Witam Zamówienie dotarło bardzo szybko. Natomiast jakość towaru odbiega od standardów europejskich. 1/3 sklejki posiada bardzo duże szpachlowania. Co prawda w moim przypadku właśnie ta strona będzie schowana ale co w przypadku pokazania 2 stron. Pozdrawiam
Andrzej Lucimiński
04.10.2016 19:02
obsługa co do płyt meblowych to ok ale na akcesoria prawie miesiąc czekania -żenada
adamblonsky
20.09.2016 22:04
Wpisz komentarz:Długi czas oczekiwania.
kgirt1960
13.09.2016 11:42