0
Wybierz zamówienia:
Ocena
Komentarz
Komentował/a
neutralna

Nigdzie podczas składania zamówienia nie spostrzegłem informacji odnośnie tego, że zostanę poinformowany kiedy moje zamówienie będzie gotowe do odbioru. Miałem jednak możliwość wyboru daty odbioru, co z resztą uczyniłem. Niestety zamówienie nie było wtedy gotowe a o opóźnieniu nie zostałem w żaden sposób uprzednio poinformowany.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałe opóźnienie w realizacji Pana zamówienia. Mamy nadzieję, że mimo tej niedogodności, jest Pan zadowolony z zamówionego towaru.

Zweryfikowany zakup
Konrad
13.11.2019 17:17
neutralna

Wszytko perfekcyjne , tylko czas oczekiwania trochę mnie rozczarował 1 miesiąc to trochę za długo

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, niestety w chwili dokonywania zamówienia, nie było sklejki na stanie, stąd tak długi czas oczekiwania. Serdecznie przepraszamy za tę niedogodność.

Zweryfikowany zakup
KRD
12.11.2019 07:46
neutralna

Brakuje mimośrodów, śrub do nich i konfirmatów nie mogę skręcić dwóch korpusów

Zweryfikowany zakup
Marcin Grędziak
15.10.2019 09:09
neutralna

Szanowni Państwo, dziękuję za zrealizowane zamówienie. Jakość materiałów (płyt i oklein) jest znakomita, kolory i wzory są świetne. Wszystkie wymiary są poprawne, jakość oklejenia jest bardzo dobra. Jedyną rzeczą, do której miałbym uwagi, są nawierty. W bardziej skomplikowanych formatkach nawierty były niestety wykonane w ca. 20% nieprawidłowo.

Zweryfikowany zakup
Piotr Loboda
14.10.2019 11:31
neutralna

Płyty odcięte na wymiar i oklejone, ale każda płyta miała skazę na końcach, jakby tępą piłą było cięte. Na mebel takie płyty się nie nadają.

Zweryfikowany zakup
Rafał
19.09.2019 08:11
neutralna

Płyty świetnie pocięte niestety są na nich jakieś dziwne, brzydkie zacieki.

Zweryfikowany zakup
Piotr Kostecki
17.09.2019 18:55
neutralna

Szybko , sprawnie, miła obsługa

Zweryfikowany zakup
Ireneusz Dobrzanski
09.09.2019 09:57
neutralna

Jedna strona sklejki jest ok , druga poza jakąkolwiek klasyfikacją wielkie czarne place przebarwień nie reklamowałem tylko dlatego , że dla mnie ważna była tylko 1 strona Dostawa i jakość cięcia jak najbardziej OK

Zweryfikowany zakup
WM
19.08.2019 13:31
neutralna

Jakość wyciętych elementów była bardzo zadowalająca. Niestety obróbka CNC pozostawiała wiele do życzenia: niewłaściwe wymiary, bardzo nierówne krawędzie, duże promienie na rogach prostokątnych otworów, mimo że w innych miejscach zastosowano frezy o mniejszej średnicy. Niedorobienia wymagały ode mnie ręcznych poprawek, których bardzo chciałem uniknąć, decydując się na tę usługę.

Zweryfikowany zakup
Dawid
08.08.2019 07:12
neutralna

Wszystko ok, chociaz czas dostawy powyzej trzech miesiecy byl hmmm nieoczekiwany. No ale bywa i tak. Po dwoch miesiacach zapytalem co sie dzieje, powiedzieli ze nie maja blatu. Rozumiem, ale byc moze na przyszlosc mozna by by lo proaktywnie wyslac klientowi maila, ze jest jakis problem z dostawca i trzeba bedzie czekac. Ostatecznie na calosc elementow czekalem okolo 3 miesiecy mimo, ze w opisie produktu bylo napisane, ze dostawa do 30 dni. Jesli chodzi o same produkty to wszystko git, jak zawsze.

Zweryfikowany zakup
RG
04.07.2019 17:11
neutralna

Sama transkacja przebiegła pozytywnie, jednakże jakość sklejki szalunkowej 1/1 pozostawia wiele do życzenia. Sklejka wygląda bardzo słabo, ma wiele wad i myślę, że jest to 3/3, a nie 1/1.

Zweryfikowany zakup
Marcin Kaczor
28.06.2019 12:44
neutralna

po 4 miesiącach oczekiwania (zamiast ok 30 dni) otrzymałem zamówione płyty

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Tomaszu, serdecznie przepraszamy za tak długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. Niestety czas dostawa tej płyty znacznie się wydłużył. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupionego towaru. Serdecznie pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
tomaszp
28.05.2019 07:45
neutralna

Zamówiłem 9 arkuszy sklejki pociętych na formatki. Formatki ładnie pocięte, dostawa terminowa, całość ładnie zapakowana, ale ... jakość sklejki (kl 1/2) nie odpowiada mi.Są braki w przekrojach sklejki, warstwy nakładają się na siebie (meble zaprojektowane z widocznymi przekrojami), niestaranne wykończenie "łat" w zewnętrznych warstwach. Część "łat" wykonano starannie, a część nie.

Zweryfikowany zakup
Mariusz
05.02.2019 13:25
neutralna

Zamówiłem jedną płytę sklejki do rozcięcia na 4 formaty. Czas realizacji 8 dni, jakość sklejki bardzo słaba dużo ubytków. Zamawiałem w klasie 2/3 mam wrażenie że dostałem 3/4

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z jakości sklejki. W takim przypadku ma Pan prawo do złożenia reklamacji. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Darek.S
18.08.2018 07:39
neutralna

Jakaś wakacyjna zapaść dopadła was tym razem - zamówienie nie było gotowe na czas, rozkrój okazał się nie mieścić na takiej liczbie płyt jak było pokazane i musiałem dopłacać, na miejscu panienka obrażona że wszystko ręcznie musi pisać bo system nie działa... Ostatecznie mam te płyty, ale...

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Bartłomieju, termin realizacji zamówienia po modyfikacji został wyznaczony na dzień 14.08 i tego dnia zamówienie było gotowe do odbioru. Niestety rozkrój nie zmieścił się na wyznaczonej przez system liczbie płyt, jednak modyfikacja zamówienia została przesłana i zaakceptowana przez Pana. Faktycznie w oddziale w Krakowie był problem z systemem co utrudniło pracę, jednak nie sądzimy by z tego powodu obsługa była obrażona. Mimo wszystko, przepraszamy za wszelkie niedogodności powstałe w trakcie realizacji zamówienia i mamy nadzieję, że ostatecznie jest Pan zadowolony z zamówionego towaru i usługi.

Zweryfikowany zakup
Bartek
16.08.2018 08:10
neutralna

Wszystko generalnie bardzo sprawnie, ale zamówiona sklejka miała bardzo poniszczone powierzchnie, zarysowania i smugi, których nie można usunąć :(. Na własny użytek ok, ale u klienta by nie przeszło.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu dostarczenia zarysowanej płyty. W takiej sytuacji może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
S
07.06.2018 18:23
neutralna

Proszę o sprawdzenie podcinka gdyż płyty nie są cięte pod kątem prostym - jeśli położę płytę pionowo na innej płycie (odwrócone T) to miedzy tymi płytami nie ma kąta prostego. Obrzeża ładnie przyklejone, płyty docięte na wymiar

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Grzegorzu, dziękujemy za opinię i sugestię. Przekażemy ją do odpowiedniego działu i dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom.

Zweryfikowany zakup
Grzegorz Bartoszczyk
28.03.2018 11:41
neutralna

Przesyłka nie dotarła brak informacji od kuriera 2 dni

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pana sprawa jest przez nas rozpatrywana. Skontaktowaliśmy się z firmą przewozową i czekamy na informację, dlaczego przesyłka nie dotarła. Mamy nadzieję, że zamówiony towar dotrze do Pana jak najszybciej.

Zweryfikowany zakup
wojtek-kurosz
22.02.2018 08:05
neutralna

Plyty dotarly z pokruszonymi krawedziami. Waska formatka wycieta w formie banana. Panowie przylozcie się na przeszłość, poprawcie sposób zabezpieczenia krawędzi lub nie oferujcie uslugi odbioru poza Rz.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu - dołożymy wszelkich starań, by w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl.

Zweryfikowany zakup
Pit
18.02.2018 09:34
neutralna

Transakcja odbyła się w zasadzie bez przeszkód.Ale mam uwagi. Zastanawia bardzo duża ilość obsługi klentów,która w sumie się nudzi bo klientów jak na lekarstwo.Może by coś w międzyczasie zrobili. Dziwi mnie także postawa jednego z pracowników,który wydawał towar. Otóż odpad okazał się za duży jak na mój transport więc popro- siłem o przecięcie go na pół .Niestety jak wyjaśnił:po pierwsze trzeba zapłacić (wow!),po drugie w tym celu muszę pokonać ponownie całą drogę zakupu usługi przecięcia (swoją drogą ile to może kosztować) i wrócić się do nudzącego się towarzystwa celem wyfakturowania,zapłacenia. W tej sytuacji zrezygnowałem i oodałem wam za darmo połowę płyty. Ale proszę się nie przejmować...życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za cenne uwagi. Poza sprzedażą stacjonarną prowadzimy w dużej mierze sprzedaż internetową, mailową oraz telefoniczną zatem liczba pracowników jest odpowiednia, aby dobrze obsłużyć wszystkich klientów. Aby zlecenia były realizowane na czas harmonogram zleceń produkcyjnych nieraz nie pozwala na przerwanie toku produkcji, zatem każde dodatkowe cięcie jest traktowane jako dodatkowe zlecenie. Postaramy się usprawnić tę usługę, aby w przyszłości taka sytuacja się nie powtórzyła. Dziękujemy za życzenia i również życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

Zweryfikowany zakup
Slitwa
22.12.2017 19:48
neutralna

Trudno ocenić skora nie mam jeszcze paczki całej.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zwłokę w wysyłce brakujących elementów przesyłki. W dniu dzisiejszym paczka została do Pana wysłana. Mamy nadzieję, że zakupione produkty spełnią Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
poor
20.12.2017 11:52
neutralna

Paleta musiała być rozładowywana ręcznie - była za szeroka. Czas oczekiwania przedłużył się o 2 dni. Zamówienie przyszło niekompletne dopiero po moim mailu dosłano resztę.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie i wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo to, zakupiony towar spełni Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
j.barczynski
30.11.2017 20:42
neutralna

Termin zgodnie z opisem, jakość płyt i dopasowanie elementów super. Niestety naklejki z opisem elementów można naklejać na wewnętrznej stronie a nie jak leci. Brak opakowanie przy odbiorze osobistym. Po zaznaczeniu odbioru odpadu z płyt otrzymałem ścinki nie pasujące ani rozmiarem ani kolorem do mojego zamówienia.

Zweryfikowany zakup
Tomasz Gośliński
30.11.2017 09:41
neutralna

Zamówione płyty meblowe rewelacyjne. Ładunek zapakowany bardzo solidnie, nic nie miało szansy się uszkodzić. Idealnie Ocena neutralna wyłącznie przez dostawcę - firmę Raben. Paczka miała być dostarczona w czwartek, jednak tak się nie stało, rzekomo przez brak odbiorcy. Nikt z firmy Raben się ze mną nie kontaktował, a byłem w domu cały dzień pod telefonem. Po północy po prostu zobaczyłem status przesyłki. Zadzwoniłem w piątek rano i otrzymałem informacje że przesyłka dotrze tego samego dnia do godziny 16. Oczywiście tak się nie stało. Zmarnowałem 2 dni na siedzeniu w domu i czekaniu na kuriera. Jako że w weekend ludzie nie pracują na infolinii, więc zadzwoniłem w poniedziałek z samego rana. Uprzejmy pan po wysłuchaniu opisu sytuacji obiecał zająć się sprawą i wszystko wyjaśnić. Oddzwonił po pół godziny i przyznał że faktycznie obiecano dostarczyć ładunek i tego nie zrobiono bo firma "nie miała odpowiednio długiego samochodu". Koniec końców przesyłka dotarła dopiero w poniedziałek popołudniu. Słabo

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałe utrudnienia. Jest nam przykro, że dostawa przysporzyła Panu problemów. Mamy nadzieję, że zakupiony towar spełni Pana oczekiwania i mimo tych niedogodności, dokona Pan jeszcze zakupów w naszym sklepie.

Zweryfikowany zakup
Konrad
14.11.2017 15:38
neutralna

witam nie dotarła do mnie ta przesyłka pomimo tego ze została oznaczona jako dostarczona

Zweryfikowany zakup
wojtek-kurosz
04.10.2017 17:25
neutralna

Dostawa z lekkim poślizgiem. Powiedziano mi , gdy dzwoniłem, że docięte płyty będą na palecie. Ponieważ maksymalna długość płyty nie przekraczała 1,2 m sądziłem że będzie to normalna paleta. Okazało się że paleta była zrobiona przez meble.pl i miała rozmiar ponad 2 m na 1,3 m. o czym nikt mnie nie uprzedzono co spowodowało problem z odbiorem i transportem.

Zweryfikowany zakup
Jarek O
30.07.2017 18:43
neutralna

Drugi raz zamawiam i drugi raz formatki przyjechały uszkodzone. Paczka wyglądała na dobrze zabezpieczoną. Okazało się dopiero po rozpakowaniu i dokładnych oględzinach. Nie wiem czy to wina kuriera czy osób pakujących paczkę w magazynie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Pawle, prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami, abyśmy mogli zweryfikować przyczynę i dosłać Panu prawidłowe elementy. Więcej informacji: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Paweł Kłopotowski
06.07.2017 14:06
neutralna

Jakość materiałów jak zwykle świetna, termin po raz wtóry niedotrzymany, mail ze skargą pozostał bez odpowiedzi. Ech...

Zweryfikowany zakup
MB
08.06.2017 15:34
neutralna

Wszystko byłoby naprawdę ok, gdyby nie słabe opakowanie rozkrojonych płyt. Największa płyta dostała po rogach i już się do niczego nie nadaje. Oczywiście to nie Państwa wina tylko raczej firmy kurierskiej. Sugerowałbym jednak bardziej zadbać o zabezpieczenie rogów. W tej przesyłce były bardzo słabo osłonięte. Jedynie warstwa folii bąbelkowej. Przesyłka przyszła do mnie do pracy i nie miałem możliwości jej sprawdzić przy kurierze. To z kolei mój problem. Nie mniej bardzo mi się podoba Wasze oprogramowanie i ogólna idea konfiguracji wszystkiego online, zwłaszcza rozkroju. Aplikacja jest czytelna, wygodna i ergonomiczna (a trochę się na tym znam :). Chętnie bym dalej korzystał z możliwości skonfigurowania rozkroju płyt i gotowych szafek ale po tym próbnym zamówieniu boję się przygód przy transporcie. Dziękuję i pozdrawiam

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Jerzy, bardzo dziękujemy za opinię na temat naszego konfiguratora, jest ona dla nas niezwykle cenna. Najmocniej przepraszamy za kiepskie zabezpieczenie rogów - dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości było ono solidniejsze. Mamy nadzieję, że da nam Pan jeszcze jedną szansę i kolejne zamówienie będzie zrealizowane i dostarczone bez zarzutów.

Zweryfikowany zakup
jerzy.geba
17.05.2017 10:43
neutralna

Długie oczekiwanie na odnalezienie zamówienia a potem na załadunek.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za przesłanie cennej dla nas opinii. Opóźnienia o których Pan wspomina wynikły poprzez wewnętrzne procedury logistyczne, za co najmocniej przepraszamy. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości sprawniej realizować odbiór towarów w naszych punktach.

Zweryfikowany zakup
fhupforest
15.04.2017 21:37
neutralna

Neutralna ponieważ przesyłka była uszkodzona, ale całe szczescie uszkodzone były tylko rogi płyt w takich miejscach, że nie będzie widać.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Mateuszu, dokładamy wszelkich starań, aby każda paczka z zamówieniem była spakowane w taki sposób, aby bez uszkodzeń dotarła do klienta. Nie mamy jednak wpływu na to, w jaki sposób jest ona traktowana przez kuriera. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość z Pana strony.

Zweryfikowany zakup
mateuszpruchniak
14.04.2017 13:07
neutralna

Jakość materiałów ok. Sposób zapakowania ok. Niestety były problemy z przesyłką, na które sklep meble.pl zareagował dopiero w ciągu 2 dni roboczych. Na szczęście obsługa klienta Raben stanęła na wysokości zadania i w momencie kiedy sklep meble.pl zareagował przesyłka była już odebrana.

Zweryfikowany zakup
K.
03.04.2017 09:25
neutralna

Trche odrapana sklejka przy odbiorze

Zweryfikowany zakup
Żukowicz Piotr
25.03.2017 14:23
neutralna

Zamówiłem oklejone płyty przyszły bez oklejenia i nie w terminie

Zweryfikowany zakup
Tomek
24.03.2017 08:58
neutralna

Niestety kolor okazał się całkiem inny niż na zdjęciu, a zareklamować nie można. Na zdjęciu drobne brązowa prążki, a w rzeczywistości szare i w dodatku grube.

Zweryfikowany zakup
PC
15.02.2017 08:03
neutralna

Zamówiłem 18 formatek z czego 4sztuki były uszkodzone. Oprócz 18tu formatek zamówiłem dodatkowe 4sztuki specjalnie dopasowane do obłożenia stusu formatek w celu ochrony w transporcie; Stos formatek zabezpieczony był wązkimi paskami odpadów a formatki do ochrony ułożone na stosie formatek - PROSZĘ CZYTAĆ WIADOMOŚCI PRZY ZAMÓWIENIU. Pozdrawiam

Zweryfikowany zakup
Darek
02.02.2017 11:33
neutralna

Nikt nie raczył pomóc mi w załadunku towaru do samochodu, pomimo, że w usłudze jest to zapisane.

Zweryfikowany zakup
adambalut
27.01.2017 06:56
neutralna

Strona internetowa jest super, program do rozkroju świetny, bardzo szybka realizacja zlecenia. Z minusów to tym razem towar był dostarczony luzem na nibypalecie, poprzednio był opakowany, poprzekładany folią gąbkową i spięty taśmami na palecie euro - od razu mogłem go zabrać w całości zamiast przekładać po element po elemencie 350kg...

Zweryfikowany zakup
Dariusz Włodarczyk
10.01.2017 09:30
neutralna

Fajnie ale firmy mogły by dostac jakiś rabat a nie traktowane jak zwykły Kowalski, p oniewasz rozprowadzaja wasze produkty.Z zamówień na kilkanaście tysięcy w ciągu dwóch miesięcy rabat Uwagaaa ..... 0pln. DZIEKUJE.

Zweryfikowany zakup
VDK konstrukt.
02.01.2017 08:52
neutralna

czas realizacji ok, kontakt ok, drobne blędy przy wierceniach ale zaproponowano satysfakcjonujące rozwiązanie

Zweryfikowany zakup
hermanmarcin
30.12.2016 16:29
neutralna

Materiały dobrej jakości, równo przycięte co do milimetra. Problem pojawia się przy składowaniu na palecie, ostatnio niedokładnie formatki zeskłądowane i wszystkie sklejki (nawet 18mm) powykrzywiało tak że już nie wróciły do pierwotnego kształtu. Przy tym zamówieniu wszystko ładnie poukładane (byłem pod wrażeniem) ale na dole oczywiście nierówna byle jaka paleta i ostanie warstwy wykrzywione a nawet poprzebijane wystającymi gwoździami z palety...

Zweryfikowany zakup
Piotr Nowak
28.12.2016 08:52
neutralna

Wszystko przebiegło bez zarzutu, z jednym "ale". Sklejka zamiast 3 mm ma 3,5 mm grubości i te pół milimetra w tym przypadku mocno komplikuje mi pracę z materiałem. Poza tym polecam firmę, był to mój drugi zakup i pewnie wrócę, z nadzieją, że następnym razem dam pozytywa :) Pozdrawiam

Zweryfikowany zakup
Krzysiek
08.12.2016 11:12
neutralna

Szybka dostawa, jednak sklejka marnej jakości, zwłaszcza za tak wysoką cenę. Niby miała być klasa II/III ale takiej ilości sęków i wstawek to nie widziałem nawet w klasie IV u innych dostawców. Z opisu i zdjęć na stronie wyglądało to zupełnie inaczej. Poza tym sklejka pofalowana co świadczy o błędnym składowaniu lub niskiej jakości.

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
03.11.2016 10:48
neutralna

Płyty meblowe posiadały kilka skaz.

Zweryfikowany zakup
hakervip
07.10.2016 08:39
neutralna

Witam Zamówienie dotarło bardzo szybko. Natomiast jakość towaru odbiega od standardów europejskich. 1/3 sklejki posiada bardzo duże szpachlowania. Co prawda w moim przypadku właśnie ta strona będzie schowana ale co w przypadku pokazania 2 stron. Pozdrawiam

Zweryfikowany zakup
Andrzej Lucimiński
04.10.2016 19:02
neutralna

obsługa co do płyt meblowych to ok ale na akcesoria prawie miesiąc czekania -żenada

Zweryfikowany zakup
adamblonsky
20.09.2016 22:04
neutralna

Wpisz komentarz:Długi czas oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
kgirt1960
13.09.2016 11:42
neutralna

długi czas ralizacji ale wykonanie bardzo dobry

Zweryfikowany zakup
solotwa
13.08.2016 16:49
neutralna

Towar jak najbardziej OK. Cena przesyłki załamuje ręce...

Zweryfikowany zakup
ziulek
20.07.2016 10:03
neutralna

Niektóre formatki nie trzymają wymiaru. Poza ty mwszyskto OK.

Zweryfikowany zakup
felix
20.06.2016 16:04
Odbieraj za darmo