Brak zastrzeżeń do samej technicznej strony realizacji transakcji - ocena pozytywna Uwagi dotyczą sposobu prezentacji produktów - kupiłam gałki i uchwyty z tej samej kategorii "pokrycie materiałem" (gałka GP07 i uchwyt UPO3), a okazuje się, że ten sam motyw na porcelanie uchwytu prezentowany jest w innej kategorii, stąd aktualnie zostałam zmuszona ponownie zamówić uchwyty GP03, mając nadzieję, że będą odpowiednie do wcześniej zakupionych gałek. Natomiast uchwyty wcześniej kupione to mój dodatkowy koszt. A może mogę je Państwu "odsprzedać"? Uprzejmie proszę o odpowiedź.
wasiewski.grzegorz
03.05.2010 21:55
Jeśli chodzi o produkty wszystko w porządku, paczka porządnie zapakowana. Jednak niestety została wysłana na adres płatnika, a nie odbiorcy co było trochę kłopotliwe.
gosista
02.04.2010 13:04
Szkoda, że nie wiedzieliśmy, że w cenie jest połowa elementów systemu. Jest OK
dydy5
01.04.2010 10:38
WITAM SERDECZNIE. ODEBRAŁEM DWA UCHWYTY GAMET,W INNYM ODCIENIU,MIAŁ BYĆ KOLOR 0008 CZYLI CHROM SATYNOWY,A OTRZYMAŁEM KOLOR ALU.NA UCHWYTACH BRAK KODU KOLORU.UCHWYTY NA OSIEM ŚRUB,PRZYJECHAŁY CZTERY,NIE SKŁADAM REKLAMACJI PONIEWAŻ SZAFKA BĘDZIE STAŁA DALEJ I NIE BĘDZIE WIDOCZNA RÓŻNICA ODCIENIU(MAM JUŻ TAKIE UCHWYTY NA MEBLU)POZDRAWIAM.
liverpool.pl
24.03.2010 09:55
bylby pozytyw, gdyby kolor prowadnic zgadzalby sie z zamowionym. Wszystko inne super - kontakt i czas realizacji. Nastepnym razem zapewne bedzie pozytyw....
voult-dweller
19.02.2010 09:41
Witam ! Znalazłam kolegę mieszkającego w pobliżu państwa firmy i mam pytanie czy jutro ten towar , ktory zamówiłam będzie do osobistego odebrania? Anna
tomanna
03.02.2010 22:51
To zamówienie anuluję. Myślałam , patrząc na zdjecie, że ta gałka jest owalna , a z przekroju wynika , że okrągła .Znalazłam w Państwa sklepie bardziej satysfakcjonujace mnie rozwiazanie. Aktualne jest moje późniejsze zamówienie.
lirenika
23.01.2010 19:12
Witam PANIE UDZIELAJĄCE INFORMACJI PRZEZ TELEFON SĄ NIEZBYT UPRZEJME I SŁABO ZORIENTOWANE W SPRAWACH BRANŻOWYCH Z POWAŻANIEM Małek Mirosław
malekmiroslaw
05.11.2009 13:34
zamówienie zostało zrealizowane szybko i profesjonalnie.
plewki4
04.10.2009 20:55
Bardzo proszę aby realizacja zamówienia nastąpiła najpóżniej do końca m-ca sierpnia, po tym terminie zamówienie nieaktualne .czekamy na pilne potwierdzenie transakcji.
hebanart
23.08.2009 21:08
Transakcja OK.szkoda tylko ,że do uchwytów za ponad 700 PLN brakuje wkrętów z za 2 złote i trzeba przez pół dnia biegać po mieście.
jerzy.sysak
14.06.2009 21:34