Niektóre pocięte formatki są powykrzywiane.
ROBERT
30.08.2013 08:21
Zakupione gałki są ładne zgodne ze zdjęciem i opisem,kontakt ze sprzedającym przwidłowy lecz czas oczekiwania na towar to tragedia-po co wystawiać do sprzedaży coś czego się nie ma w magazynie i ściąga dopiero od producenta.
Odpowiedź sprzedawcy:
Towar jest pod zamówienie u producenta termin realizacji jest wydłużony przy każdym produkcie jest podany klient potwierdza ten termin podczas składania zamówienia nie można mieć wszystkiego na magazynie, ale wszystko można zamówić u producenta
MAŁGORZATA
22.08.2013 13:46
Długi czas pakowania i wysyłki , wysyłka na trzeci dzień po elektronicznym przelewie w dzisiejszych czasach to za długo.
Piotr
21.08.2013 22:59
towar w porządku, ale wysyłka tragicznie wydłużona - zapłacona we wtorek rano, wysłana dopiero w nastepny poniedziałek: ( rozumiem długi weekend, ale to naprawdę już przesada, szczególnie, że wysyłka planowana była na piątek). Dziś zamawiam (środa) i od razu płacę, a system pokazuje wysyłkę w nastepny poniedziałek... drodzy Państwo to jest tempo z XIX wieku... w innych firmach zamawiam do 17.00, towar mam następnego dnia na 9.00 raną, jak później, to za dwa dni, a tu... szkoda gadać
biuro
21.08.2013 19:49
Brak zamówionego obrzeża PCV w paczce którą dostarczył kurier.. dobrze że egger dodaje laminaty do blatów. Blaty zapakowane dobrze, małe ryzyko uszkodzenia przez kuriera, bardzo szybki czas realizacji zamówienia. Kontakt telefoniczny OK.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Jeśli taka sytuacja zaistniała to oczywiście ma Pan prawo do zgłoszenia reklamacji wówczas taki problem rozwiązalibyśmy natychmiastowo dosyłając brakujące obrzeże
Arkadiusz B.
21.08.2013 09:10
Uchwyty zamówiłam na początku lipca a otrzymałam je dopiero w połowie sierpnia. Na stronie jest info, że termin do 2 tygodni. Dostałam maila, który mówił o 3 tygodniach. Odczekałam jeszcze trochę, bo myślałam, że może już są w drodze. Dopiero po telefonie do biura - kontakt miły i rzeczowy, Pan zgodnie z umową oddzwaniał i informował na bieżąco - uchwyty zostały wysłane.
Izabela
19.08.2013 17:39
Ogólnie pozytyw bo jakość elementów i zgodność z opisem była jednak trzeba uzbroić się w cierpliwość co do czasu realizacji zamówienia. Pani z obsługi powinna częściej sprawdzać stany magazynowe.
kuchniarz
10.08.2013 09:15
Termin 5 dni lekko przekroczony. Calosc dotarla bardzo dobrze zapakowana. Niestety co dla mnie jest minusem nie wszystkie brzegi plyt pokryte sa laminatem - scianki boczne od dolu i gory. Tylko przod i tyl sa laminowane.
Paweł
07.08.2013 09:25
Szybka dostawa, natomiast brak odpowiedzi na email, jedna z 4 sztuk zamówionych sklejek miała duże pęcherze wysłałem zdjęcia i nic brak odzewu.
Grzegorz Borowski
06.08.2013 08:09
Transakcjaprzebiegła pomyślnie, ale daje "-" za bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę...
Sylfka
05.08.2013 08:55
Na,ja po ciezkim porodzie z podziekowaniem towar otrzymalem,mam nadzieje ze nastepny raz pujdzie wam taka transakcja sprawniej"Polska jest w EU"!!!,a niemcy samsiadami?
Joachim Krukowski z Wolfsburga
04.08.2013 11:44
termin przedłużony, paleta lekko uszkodzona - musiałem sam rozpakować paletę, bo kierowca nie miał odpowiednich wózków, jeden (na razie) duży ważny element bez nawierceń, brak trzech łączników metalowych do mimośrodów, aby połączyć płyty- może poproszę o przysłanie.
andrzej.stola
26.07.2013 17:34
Długi czas wysyłki, zostałem powiadomiony że wpłata odnotowana w środe rano a wysyłka dopiero w piątek.
Łukasz.
26.07.2013 14:47
Przy większym zamówieniu niekompletne akcesoria, przy reklamacji dosłano jedynie częśc z nich, z braku czasu reszta , na szczescie niewielka, dokupiona we własnym zakresie, kilka formatek nawierconych w "lustrzanym odbiciu" trzeba było przerabiać
tk
23.07.2013 08:37
Witam, Na przesyłkę czekałam przez tydzień (wliczając sobotę i niedzielę), w końcu zadzwoniłam z pytaniem, co dzieje się z moim zakupem. Sympatyczna pani odszukała moje konto i wyjasniła, że nastąpiła jakaś pomyłka (nie pamiętam dokładnie, o co chodziło) i że jak tylko się wyjaśni, towar zostanie wysłany. O wysłaniu powiadomiono mnie sms-em, kilka dni później dostałam paczkę. Generalnie wszystkjo ok z jedną uwagą - dobrze by było powiadamiać klientów o wszelkich opóźnieniach, zanim się zirytują i sami zaczną szukac wyjasnień. Pozdrawiam
Anita Pawlak
21.07.2013 18:56
Wina systemu, czy ludzki błąd to już nie ważne. Długo to trwało
K.K
18.07.2013 20:05
Zamówienie jak i jego realizacja wykonana błyskawicznie. Niestety formatki w szafkach nie wykonane precyzyjnie. Z trzech zamówionych szafek w jednej ścianka miała przesunięte otwory montażowe, co spowodowało brak możliwości połączenia szafek obok siebie (pozostawała brzydka szczelina około 1,5 mm). Wymusiło to zmianę koncepcji i usytuowania szafek na ścianie. Poza tym defektem, reszta ok. Stąd też i ocena neutralna,
Michał
17.07.2013 07:56
ok. tylko trochę długo
Sowstol
11.07.2013 19:11
Dostawa ok ale miało być taniej przy odbiorze a nie było.
Drewna
08.07.2013 08:30
Transakcja zrealizowana na czas, jednak zamówione relingu (uchwyty) zostały dostarczone bez bez śrub mocujących. Sprawa została zgłoszona do Oddziału Kraków i jest w trakcie realizacji
floppy15
04.07.2013 20:22
Produkt wysokiej jakości, czas realizacji miał być 48h, a był dłuższy niż w opisie. Brak odpowiedzi na pytanie zadane pisemnie. Ogólnie transakcja doszła do skutku, z produktu jesteśmy zadowoleni.
joanna
04.07.2013 09:38
Trochę długo, jak na zamówienie przez internet.
Marek Nowicki
03.07.2013 11:10
Towar zgodny z opisem. Dość długi okres oczekiwania. 18.06 otrzymałam smsa że otrzymali pieniądze, a wysłano dopiero 21.06 w zwiazku z czym produkty otrzymałam dopiero 24.06. Przesyłka kurierska, a tranzakcja trwała prawie tydzień:/
Iza
28.06.2013 22:26
Towar ok, ale czas oczekiwania nie 48 a 336 (licząc tylko dni robocze) godzin, mimo że na stronie widniała informacja iż towar jest dostępny w magazynie. Zero informacji, dopiero po moim telefonie dowiedziałem się że są pewne opóźnienia.
Michał Woźniak
27.06.2013 08:40
Produkt w porządku. Czas oczekiwania niestety bardzo przydługi. Złożenie zamówienia i wpłata online w dniu 06-06-2013. Informacja o tym,że zamówienie zostało wysłane dopiero 13-06-2013. Doszło dwa dni później. Na allegro można to załatwic szybciej, a to sie dla mnie bardzo liczy. Inaczej poszedłbym do fizycznego sklepu i miałbym odrazu i to w cenie żblizonej biorąć pod uwagę koszt dostawy. Z poważaniem. Marek Musielak.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pan zamówił towar, który był pod zamówienie u producenta. Zaakceptował Pan ten termin podczas składania zamówienia. Do Pana zamówienie wyszło jeden dzień wcześniej od wyznaczonej daty wysyłki do Pana. Za wszelkie niedogodności z naszej strony przepraszamy.
Marek Musiealk
20.06.2013 19:07
Brak łącznej kwoty ( uchwyty + transport ), spowodowało konieczność dopłaty do przelewu i tym samym wydłużyło czas realizacji.
biuro@selwa-meble.pl
19.06.2013 09:27
Szybka przesyłka, ale 1 szt. zamówionego uchwytu jest uszkodzona.
Katarzyna
17.06.2013 21:55
długi czas oczekiwania na towar
Teresa
17.06.2013 07:05
Płyty przyjechały nieco wygięte ok 3-5 stopnie na długości 2470mm.
R.K.
13.06.2013 10:23
dlugi czas oczekiwania na dostarczenie
kamil
12.06.2013 10:21
Wszystko ok - rozkrój, obsługa i kontakt ale płyta dotarła do nas tydzień później niż deklarowano
Anna Waligóra PieknyMebel.pl
03.06.2013 22:19
Wszystko było by w porządku gdy by nie trzeba było czekać tak długo,bo aż cztery tygodnie na coś czego akurat na stanie nie mają.Pewnie zamawiają dopiero w tedy kiedy uzbierają im się zamówienia.Po trzech tygodniach od mojego zamówienia otrzymałem wiadomość że właśnie wysłali zamówienie do po rzecz której nie mieli na stanie,troche dziwne...
Mariusz Duda
03.06.2013 15:29
Dobry kontakt, szybka przesyłka lecz niestety Gałki były porysowane.
Joanna
03.06.2013 11:12
długi czas dostawy
piotr772
02.06.2013 21:24
zamiast zakupionych prowadnic do szuflad dostałem inne, podobno lepsze ale inne niż chciałem. Zamontowałem prowadnice, sprawują się dobrze ale zamiana towaru, nawet na lepszy powinna być konsultowana. Gdybym chciał kupić te które dostałem-zrobiłbym to od razu. Kwota transakcji była tak mała, że odsyłanie nie miało sensu.
Wiesiek
30.05.2013 17:29
towar zgodny z opisem,chociaż przesyłka trochę trwała
piotr
30.05.2013 12:38
Sama transakcja ok, jednak szuflady wewnętrzne firmy Rejs są kiepsko wykonane. Montowanie często kończy się połamanymi dolnymi plastikami, które potem trzeba kleić - nie wiem kto mądry w miejscach gdzie trzeba mocno młotkiem część wbić daje plastik.
Przemek
27.05.2013 13:59
Dostawa szybka, ale wszystkie zamówione arkusze są wyraźnie wypaczone. Nie daję oceny negatywnej tylko dlatego, że nie zdecydowałem się składać reklamacji.
M.P.
27.05.2013 13:33
Jak na profesjonalnego sprzedawcę akcesoriów meblowych kiepsko. Instalacja maskownicy wymaga zastosowania podkładek dystansowych pomiędzy bieżnią a sufitem. W dokumentacji na stronie producenta jest to jasno opisane. Nie wiem kto tu zawinił, producent, czy sprzedawca, ale do EUROPY z takim traktowaniem klienta - jeszcze daleko.
Arkadiusz Weiss
27.05.2013 08:40
W dalszym ciągu czekam na FV....
Jakub
24.05.2013 13:19
Długi czas minął od zaksięgowania pieniędzy do momentu wysłania wysyłka miała być do czwartku, a zostało wysłane w poniedziałek
miroslawkrysinski
23.05.2013 00:11
Po raz drugi skorzystałem z opcji "Express 24", i po raz drugi termin realizacji zamówienia był o wiele dłuższy niż zadeklarowany. Brak negatywu tylko ze względu na szybkie uznanie reklamacji, i zwrot kosztów nie zrealizowanej usługi "Express 24".
JK
14.05.2013 11:25
zbyt długi termin realizacji
rafal.tereba
14.05.2013 10:02
Transakcja przebiegła bez większych problemów.
rysmeble
13.05.2013 10:47
Zamiast płyty 6 mm przysłali 8 mm , która nie jest mi potrzebna. Obiecali wymienić na własny koszt . Na razie czekam :)
andrzej33a
09.05.2013 15:57
wszystko ok oprucz opakowania które nie wytrzymało podruży .
dariusz
05.05.2013 18:41
Za długi czas kompletowania i wysyłania zamówienia. To bardzo zniechęca do ponownej współpracy.
Eden
29.04.2013 20:17
Realizacja zamówienia sprawnie i szybko,natomiast dostawa przez kuriera Schenker totalna klapa.Przesyłkę otrzymałem po 4 dniach.
a.b.,
26.04.2013 09:42
Wszystko Ok!, tylko, że osoba przyjmująca nie mogła dać sobie rady z wniesieniem przesyłki do mieszkania, które jest na pierwszym piętrze. Następnym razem proszę o powiadomienie, że przesyłki nie są dostarczane do mieszkania, tylko trzeba je odebrać od kierowcy z samochodu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Kurier może przenosić przesyłki maksymalnie do 30 kg zgodnie z przepisami BHP Pańska przesyłka przekraczała wagę 46 kg zatem nie jest on zobowiązany do wnoszenia przesyłek przekraczających normę
angrz6
24.04.2013 11:53
ttochę długo czekaliśmy na dostawę, ale ogólnie ok.
U. Roguska
22.04.2013 08:15