0
Wybierz zamówienia:
Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

Szybko , sprawnie, służą pomocą.

Zweryfikowany zakup
Mariola
07.08.2026 09:09
pozytywna

Produkt zgodny z oczekiwaniami, wygląda dobrze. podczas montażu nie brakowało żadnych elementów, może jedynie papierowej instrukcji którą trzeba wydrukować. Instrukcja montażu nie jest rewelacyjna i dokładnie dopasowana do konkretnego zamówienia i zamiast szczegółów kieruje do szukania w internecie. Najlepiej udaje się montaż intuicyjny. Poza tym wszystko w porządku. Kontakt ze sklepem, transport i kontakt z kurierem Ok

Zweryfikowany zakup
JaMisz
06.08.2026 14:30
negatywna

The cupboard (szafka) was damaged in many areas

Zweryfikowany zakup
vasso.kassi
06.08.2026 11:22
pozytywna

Transakcja przebiegła sprawnie i bez żadnych problemów. Na każdym etapie realizacji zamówienia otrzymywałam potrzebne informacje. Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z ustaleniami. Jestem bardzo zadowolona z zakupów i z pełnym przekonaniem polecam tego sprzedającego.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za tak pozytywną opinię! 😊 Cieszymy się, że cały proces realizacji zamówienia przebiegł sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami. Dziękujemy za polecenie i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Renata
05.08.2026 08:17
pozytywna

Szafka umywalkowa wykonana na czas i bardzo starannie. Sam proces zamawiania poprzez konfigurator jest genialny.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo się cieszymy, że nasz konfigurator okazał się dla Pani wygodny i prosty w obsłudze, a zamówiona szafka spełniła oczekiwania 😊 Dziękujemy za podzielenie się opinią!

Zweryfikowany zakup
Misia
04.08.2026 23:40
pozytywna

Meble wykonano terminowo, jakość bez zastrzeżen, absolutnie polecam.

Zweryfikowany zakup
Jacek Piosik
03.08.2026 11:08
pozytywna

Zgodny z opisem.

Zweryfikowany zakup
Ania
01.08.2026 08:08
pozytywna

Zamówienie spełniło moje oczekiwania, szybko, sprawnie, zgodnie z założeniami zamówienia

Zweryfikowany zakup
Wiesława Kwiatkowska
22.07.2026 12:08
pozytywna

Wszystko ok. Polecam. Bardzo dobra jakość, duży wybór opcji i elementów wyposażenia.

Zweryfikowany zakup
Robert Górz
19.07.2026 11:02
pozytywna

Super profesjonalnie docięte płyty dobre materiały okucia blum czego więcej chcieć z serca polecam

Zweryfikowany zakup
Rafał
17.07.2026 09:47
pozytywna

Wszystko wykonane profesjonalnie i terminowo. Mogę tylko polecic.

Zweryfikowany zakup
rafmaz
17.07.2026 00:42
pozytywna

Szybka i sprawna realizacja. Nadzwyczaj dobrej jakosci wykonanie, czym bylem zaskoczony. Zdecydowanie polecam!

Zweryfikowany zakup
Lukasz
15.07.2026 08:33
pozytywna

Nawet (nie-)profesjonalista będzie zadowolony.

Zweryfikowany zakup
Marcin
14.07.2026 12:16
pozytywna

Znakomita obsługa - dobry kontakt, W usłudze projektowej nie było potrzebnej opcji - po napisaniu o tym - zaoferowano mi że mebelek zostanie zaprojektowany wg. podanych wymiarów. Ponieważ nie umiałem znaleźć odpowiedniego materiału na półkę - napisałem o co mi chodzi i obsługa zmieniła materiał oraz zwróciła nadpłatę na konto. Z usług firmy korzystam kolejny raz po 8 latach przerwy. Nadal szybko, fachowo i sprawnie - Polecam.

Zweryfikowany zakup
Andrzej z Krakowa.
13.07.2026 19:55
pozytywna

Wszystko OK, jakość wysoka, ale instrukcja nie odzwierciedla do końca produkt zakupiony.

Zweryfikowany zakup
Aleksander
11.07.2026 22:19
pozytywna

Wzorcowy przebieg całego zakupu - od wykonania projektu do jego realizacji. Wszystko było precyzyjne, bez niejasności. Dostawa zrealizowana zgodnie ze zleceniem bardzo terminowa. Pełna informacja o przebiegu realizacji zamówienia. Bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą. Meble wykonane starannie, wszystko pasuje do siebie. Z pewnością przy kolejnych zakupach wybiorę tego dostawcę.

Zweryfikowany zakup
WS
10.07.2026 10:49
pozytywna

Meble bezpiecznie dotarły zgodnie z zamówieniem, wszystko w najlepszym porządku.

Zweryfikowany zakup
Łukasz
09.07.2026 12:41
pozytywna

Wszystko przebiegło zgodnie z planem. Polecam

Zweryfikowany zakup
Jadwiga
09.07.2026 10:55
pozytywna

Wszystko wykonane jak należy

Zweryfikowany zakup
Kamil
08.07.2026 08:48
neutralna

Zamówienie zrealizowane zgodnie z zamówieniem. Szafki zostały wykonane starannie i bez problemów udało się je skręcić. Sposób zabezpieczenia w transporcie wydawał się być solidny, jednak mimo to na jednym rogu szafki był niewielki ubytek, który zignorowaliśmy go ponieważ był w niewidocznym miejscu. W gratisie otrzymałam płytę maskującą. Jestem zadowolona. Polecam

Zweryfikowany zakup
Ada
07.07.2026 11:18
pozytywna

Transakcja przebiegła pomyślnie bez żadnych zastrzeżeń.

Zweryfikowany zakup
Tomek
07.07.2026 08:42
pozytywna

Szafka wykonana bardzo precyzyjnie, wszystkie elementy zgodnie z zamówieniem. Uwzględnione zostały zmiany w standardowej konstrukcji. Przesyłka zgodna z terminem, bardzo dobrze zabezpieczona. Niestety nie zdążyłem napisać komentarza dla transportu i osób, które wniosły mi paczki z elementami i ustawiły tak jak chciałem. Wszystko super, mogę polecić zarówno firmę "Meble.pl" jak i firmę transportową. Bardzo fajnie jest pokazane na mapie gdzie w danym momencie jest moja przesyłka. Pozdrawiam.

Zweryfikowany zakup
Jerzy
06.07.2026 07:46
pozytywna

Jakość wykonania wysoka, szafka RTV wygląda bardzo ładnie. Z minusów: nieodpowiednio docięta plyta HDF (musiałem dociąć samemu) oraz niewywiercone otwory w półce, które sprawiły mi sporo problemu. Również nie dostałem instrukcji złożenia dopóki się o nią nie upomniałem.

Zweryfikowany zakup
Piotr
05.07.2026 08:40
pozytywna

Bardzo dobra jakość wykonania mebli.

Zweryfikowany zakup
Marcin
04.07.2026 22:41
pozytywna

Jestem bardzo zadowolona, że wybrałam meble.pl do wykonania potrzebnej mi szafki. Nie mogłam znaleźć żadnej gotowej, ktora by mi pasowała rozmiarowo i wizualnie. Sam proces zamawiania rewelacyjny, nie miałam żadnych problemów ze skonfigurowaniem szafki. Gotowy produkt jest dokładnie taki jak chciałam, pasuje idealnie, jest starannie wykonany i solidny. Zdecydowanie polecam tę firmę.

Zweryfikowany zakup
Agata
04.07.2026 10:16
pozytywna

Całość przebiegła sprawnie. Pomimo małych przeszkód, polecam. Dwie płyty doszły pęknięte. Od razu reklamacja została uznana i otrzymałam nowe płyty. Polecam, na pewno jeszcze skorzystam z oferty ;-)

Zweryfikowany zakup
Karina
04.07.2026 07:29
pozytywna

Wszystko dobrze pasuje, szafka zgodna z zamówieniem.

Zweryfikowany zakup
Andrzej
03.07.2026 15:42
pozytywna

Jedna płyta regału, delikatnie krzywo wycięta, ale nie rzuca się w oczy. Jestem zadowolona z jakości i wyglądu. Wrócę ponownie :)

Zweryfikowany zakup
AK
03.07.2026 09:49
pozytywna

Ja jestem zadowolony z zamówionych szafek . Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo się cieszymy, że jest Pan zadowolony z zakupionych mebli 😊 Dziękujemy za polecenie i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
R.Tabaka
02.07.2026 12:59
pozytywna

Bardzo dobre spasowanie mebelków, czytelna instrukcja i nie trzeba segregować śrubek

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że nasze meble na wymiar spełniły Pana oczekiwania 😊 Dziękujemy za podzielenie się opinią!

Zweryfikowany zakup
Michał
02.07.2026 10:07
pozytywna

Wszystko przebiegało sprawnie i bezproblemowo.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że zamówienie przebiegło sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami. Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Adam
02.07.2026 08:42
neutralna

dzień dobry, WYSYŁKA - proszę samemu ocenić . Piszę maila z prośbą by uprzedzić mnie o wysyłce, bo muszę wziąć dzień wolny na dostawę kurierem... informacja o wysyłce w przeddzień dostawy, czyli nie miałam szans zawiadomić pracodawcę w przeddzień. I UWAGA wysłano wyłącznie płyty meblowe, czyli musiałam wziąć jeszcze jeden dzien wolny by odebrać zawiasy... DLACZEGO WYSYŁANO NA RATY- NIE WIEM, DLACZEGO NIE WYSŁANO WSZYSTKO RAZEM, przecież płyty mogły poczekac....NIE WIEM. NIE DOCZEKAŁAM SIĘ PRZEPROSIN ZA KIEPSKĄ WYSYŁKĘ. meble jako takie bardzo pozytywne wrażenie, wiszą spełniają swoje zadanie

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że proces wysyłki nie spełnił Pani oczekiwań. Mail z pytaniem o termin otrzymaliśmy dzień przed planowaną wysyłką płyt, dlatego nie mieliśmy możliwości poinformować Panią z większym wyprzedzeniem. Akcesoria meblowe wysyłamy zawsze w osobnej paczce, aby uniknąć uszkodzeń płyt - zazwyczaj obie przesyłki wychodzą w tym samym czasie. W Pani przypadku musieliśmy jednak poczekać na brakujące elementy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z dostawą. Cieszymy się jednocześnie, że same meble spełniły Pani oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
klientka Gdańsk
26.06.2026 12:06
pozytywna

Jestem bardzo zadowolona. Najpierw popełniłam błąd z wymiarem szafy a obsługa meble.pl pomogła mi z tego wybrnąć. Potem okazało się, że kurier uszkodził paczkę, ale znów miła obsługa wkroczyła do akcji i problem udało się rozwiązac (uszkodzony okazał się być tył szuflady, nam nie przeszkadza :)). Sama szafa - piękna, wysokiej jakości, wszyscy myslą, że od stolarza. Polecam wszystkim!

Odpowiedź sprzedawcy:

Serdecznie dziękujemy za tak miłą opinię i polecenie! Bardzo się cieszymy, że udało się pomóc w rozwiązaniu problemów i że finalny efekt Panią zachwycił 😊

Zweryfikowany zakup
Olga Sz.
23.06.2026 09:44
pozytywna

Meble są ładnie zrobione, równe, płyty wiórowe wydają się być wysokiej jakości. Meble w łazience sprawdzają się bardzo dobrze, nie puchną, wszystko jest w porządku.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że jakość naszych mebli na wymiar spełniła Pana oczekiwania. Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie 😊

Zweryfikowany zakup
kubson9904
22.06.2026 18:40
pozytywna

Dobra jakość i wykonanie. Przesyłka również dobrze spakowana i zabezpieczona na czas transportu. Błędem są zastosowane wkręty mocowania zawiasów do korpusu. Drzwi zawsze opadają i nie ma regulacji pionowej. Powinny być zwykłe wkręty samogwintujace i mały otwór prowadzący.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za docenienie jakości wykonania oraz pakowania, a uwagi dotyczące wkrętów przekazujemy dalej 😊

Zweryfikowany zakup
Marcin
20.06.2026 12:33
pozytywna

Wszystko super, od złożenia zamówienia aż do dostawy. Szafa wyszła taka jak zaplanowałem. Polecam firmę 👍

Zweryfikowany zakup
Andrzej
18.06.2026 12:41
pozytywna

Bardzo dobra jakość. Płyta 18mm. Zawiasy Blum. Naprawdę fajny zestaw za dobre pieniądze.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozostawienie opinii i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Lukasz
14.06.2026 08:52
neutralna

Mam mieszane uczucia. Szafka wykonana jest niewątpliwie solidnie i po złożeniu ładnie się prezentuje. Wymiary są dokładnie takie, jak potrzebowałem, a dodatkowa konsultacja (płatna) z projektantem pozwoliła mi zrobić pewne modyfikacje, których nie było w konfiguratorze. Jednak w zestawie nie było instrukcji składania, więc musiałem kombinować z niektórymi elementami np. szukać filmów o montażu szuflady w internecie. Część pozornie identycznych śrub różniła się długością o 1-2 mm, przez co udało nam się przebić okleinę płyty, na szczęście był to tył szuflady. Największy zarzut to zaś system tip-on - nie zaproponowano mi opcji wywiercenia otworów na ten mechanizm, więc będę musiał zrobić to sam, by nie godzić się na brzydkie elementy zamontowane na dnie szafki. Oby płyta wytrzymała.

Zweryfikowany zakup
Paweł
13.06.2026 23:42
pozytywna

Transakcja przebiegła sprawnie od konfiguracji po dostawę, więc pozytywna opinia w pełni zasłużona. Konfigurator łatwy w obsłudze i wszystko można „ustawić pod siebie”, kontakt z Działem Obsługi w porządku w celu potwierdzenia kwestii doboru koloru płyty meblowej, i terminowa realizacja zamówienia. Na szczególną uwagę zasługuje sposób pakowania poszczególnych elementów - wszystko spasowane, do czego przyzwyczaiła mnie Ikea, ale zabezpieczenie poszczególnych elementów to już „level master”. Z Mężem dłużej rozpakowywaliśmy poszczególne paczki, niż składaliśmy samą szafę do przedpokoju. Jedynie możemy się przyczepić do instrukcji - w konfiguratorze zrobiliśmy lustrzane odbicie szafy, więc instrukcja powinna przyjść adekwatna do zamówionego produktu. Dla Nas to żaden problem, ale niestety Ktoś mógłby pogubić się ze stronami, kółkami i półkami.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że cały proces zamówienia spełnił Pani oczekiwania :) Zapraszamy na kolejne zakupy - z chęcią zrealizujemy kolejne projekty!

Zweryfikowany zakup
Magda
12.06.2026 20:40
pozytywna

Bardzo sprawna dostawa oraz dobrze przygotowany mebel. Łatwe składanie czytelna instrukcja solidne wykonanie jestem zachwycona zamówieniem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną ocenę :)

Zweryfikowany zakup
Karolina
12.06.2026 08:47
pozytywna

Wszystko ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy!

Zweryfikowany zakup
Piotr
12.06.2026 08:28
pozytywna

Przez meble.pl zaprojektowałam komodę do przedpokoju o kolorze, kształcie i funkcji której nie było w podstawowej ofercie. Zrobienie projektu przez stronę, było banalnie proste i intuicyjne. Dobranie koloru, nieco trudniejsze, jak zawsze gdy nie widzi się czegoś "na żywo". Ale kolor przysłano piękny, wykonanie bardzo dobre, pokrycie równomierne. Czas oczekiwania zgodny z informacją. Mebel przysłano kurierem, dedykowaną instrukcję montażu - mailem. Wszystko jak trzeba. Wygląda porządnie, mam nadzieję, że posłuży kilka lat.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną ocenę! Cieszy nas, że jest Pani zadowolona z zamówionej komody! Zapraszamy na kolejne zakupy - z chęcią zrealizujemy kolejny projekt :)

Zweryfikowany zakup
Zuzanna
09.06.2026 22:08
pozytywna

Zaprojektowałam i kupiłam regał z płyty egger. Zarówno projektowanie, jak i zamówienie przebiegły bez problemów. Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z oczekiwaniami. Instrukcja montażu została wysłana mailowo. Teraz regał stoi zmontowany i wygląda dokładnie tak, jak sobie zaplanowałam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że regał na wymiar spełnił Pani oczekiwania :) Zapraszamy na kolejne zakupy!

Zweryfikowany zakup
Ola
09.06.2026 10:50
neutralna

Muszę przyznać, że jakość mebli jest na wysokim poziomie, co w odniesieniu do ceny jest naprawdę godne pochwały. Składanie ich również nie różni się niczym od innych mebli które składałem. Wszystko jest opisane w instrukcji... o ile taką się otrzyma. Niestety ja w swoim zamówieniu nie otrzymałem instrukcji do 1 z 2 zamówionych szaf. Jako, że składałem je w niedzielę, musiałem je składać na bazie doświadczenia z poprzedniej. To co jednak spowodowało, że moja opinia nie jest w pełni pozytywna to sposób pakowania płyt. To jest niedorzeczne, że otrzymałem 30-40 płyt na 2 szafy kompletnie bez żadnego pakowania. Producent wrzucił wszystkie na paletę, a firma transportowa po kilka sztuk wrzuciła mi je do mieszkania. Oczywiście bez brak jakiejkolwiek ochrony 2 płyty mają wgniotki, których nie zauważyłem przy wnoszeniu, bo nie jestem w stanie skontrolować tylu plyt na raz. Brak pakowania w jakieś mniejsze paczki wydłuża również czas skręcania bo musiałem szukać odpowiednich płyt wśród ich stosu. Naprawdę wolałbym dopłacić 100-200zł ale otrzymać poprawnie zapakowany produkt.

Zweryfikowany zakup
Jakub
09.06.2026 09:01
pozytywna

Wszystko super proces składania zamówienia prosty i intuicyjny. Wszystko przyszło bardzo dobrze zabezpieczone. Firma kurierska również zasługuje na polecenie - link do śledzenia kuriera kontakt odpowiednio wcześniej i praktycznie co do minuty doręczenie ! Wielki pozytyw polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za tak pozytywną opinię! Cieszymy się, że proces zamówienia był intuicyjny, a zabezpieczenie przesyłki spełniło Pani oczekiwania. Miło słyszeć, że firma kurierska również stanęła na wysokości zadania 😊

Zweryfikowany zakup
Karolina
06.06.2026 08:51
pozytywna

wszystko było w porządku :) Biurko niezłej jakości.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Piotr
05.06.2026 10:11
pozytywna

Wszystko dobrze

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Michal
05.06.2026 08:54
pozytywna

Wszystko w terminie i zgodnie z zamówieniem. Polecmy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię oraz polecenie 😊

Zweryfikowany zakup
Andrzej S.
04.06.2026 16:01
pozytywna

Transakcja przebiegła bardzo szybko i pomyślnie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za opinię! Cieszymy się, że realizacja zamówienia przebiegła sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami 😊

Zweryfikowany zakup
Balbina
04.06.2026 09:43
pozytywna

Meble wykonane na wymiar, dostarczone w założonym czasie. Jakość, wymiary i kolor w/g zamówienia. Przesyłka zabezpieczona poprawnie przed uszkodzeniami narożników płyt o co sie niepokoiłem, niepotrzebnie w wydaniu meble.pl. Jedna może idea nowatorska: otwory na trzpien w płytach pionowych (fi5mm) mogłyby być delikatnie sfazowane. Bez sfazowania, każde wkręcenie trzpienia do połączenia mimośrodowego rani powierzchnie laminatu i odłamuje mały kawałek. Czesto da sie to wyłamanie zakryć samym trzpieniem a potem samą płytą z którą się łączy, wiec nie jest to problem ostatecznie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że meble na wymiar dotarły zgodnie z zamówieniem, a jakość, kolor i zabezpieczenie przesyłki spełniły Pana oczekiwania. Dziękujemy za podzielenie się opinią oraz za cenną sugestię dotyczącą fazowania otworów.

Zweryfikowany zakup
Maciej
02.06.2026 12:26
Odbieraj za darmo