0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

Świetna strona, super obsługa. Towar zgodnie z opisem. W styczniu będę zamawiać kolejne meble.

Marcin Borkowski

21-12-202017:12:42
neutralna

Nie otrzymałem zaślepek do łączeń w regale, pomimo, że pisałem do państwa. To tyle

Jezierski Andrzej

19-12-202005:48:53
pozytywna

Polecam w 100%

Kupujący

17-12-202006:30:33
pozytywna

Wszystko ok.

Roman

16-12-202006:48:53
pozytywna

Polecam Szybko Sprawnie i Wedlug zamowienia

Marcin

14-12-202008:05:56
pozytywna

Miałam wielkie marzenie o dwóch jakże wielkich biurkach dla mnie i dla partnera. Mam wybredny gust i nic nie podobało mi się w sieciówkach, nie mówiąc już o niemożliwości dopasowania wymiarów u gotowych rozwiązań. Moje marzenia się spełniły dzięki meble.pl. Moje nowe biurka pasują do naszego kreatywnego kącika. Robią wrażenie! Teraz mam tyle miejsca ile zawsze potrzebowałam. Kontakt ze sprzedawcą także na najwyższym poziomie. Dziękujemy!

Marta

12-12-202017:07:18
pozytywna

Lipa z odbiorem. Wszystko luzem nie zabezpieczome. Następny raz niestety znowu Ikea.

Darek

12-12-202007:51:09
pozytywna

Jestem bardzo zadowolona z wykonanego mebla. Szuflady są zrobione ze stabilnej grubej płyty ( a nie z jakiejś dykty). My dopłacaliśmy za mocniejsze szyny do szuflad i opłacało się bo to jak mówi mój mąż najlepsze na rynku :) Szafka na wymiar - wszystkie otwory wywiercone w odpowiednich miejscach . Co do montażu mąż był bardzo zadowolony - nie musiał nic kombinować jak to bywało z innymi meblami :)

Ola

11-12-202010:20:54
pozytywna

Realizacja szybsza o tydzień. Wszystkie elementy świetnie opisane, zgodne z instrukcją. Złożenie szafki zajęło ok. 4 godziny. Trochę problemów sprawiło wsunięcie tylnej płyty w rowki (trzeba było wyczyścić resztki po nacinaniu, bo płyta nie wchodziła do końca). I trochę skomplikowany montaż i regulacja zawiasów Blum. Reszta bez zarzutu. Szafka wisi i pięknie się prezentuje. Wszystkie elementy zgodne z zamówieniem.

Dorota Kowalska

10-12-202020:54:07
pozytywna

Proces wyboru, projektowania i zamawiania bajecznie prosty. Koszt transportu adekwatny do towaru i odległości. Jedyna uwaga to umiejscowienie otworów montażowych na dolnej płycie szafy. Przy jej gabarytach i wysokości oraz 3cm miejsca pomiędzy górą szafy a sufitem nie ma szans na użycie dociągników do metalowych kołków. Po prostu brak miejsca. Poza tym super. Polecam.

Mariusz

09-12-202013:50:27
pozytywna

Mebel zgodny z zamówieniem. Brak otworów na uchwyty we frontach szuflad.

Tomasz

03-12-202010:47:07
pozytywna

Bardzo łatwa i szybka konfiguracja wybranych mebli. Czas odbioru dokładnie taki jak deklarowany w trakcie zamawiania- 2 tygodnie ( może nie najkrócej, ale warto poczekać na spersonalizowane meble). Przesłana instrukcja bardzo czytelna. Ogólnie- naprawdę warto zamówić w tej firmie, na pewno powtórzę.

Michał

02-12-202021:41:02
pozytywna

Wszystko w porządku

Tomasz Gałecki

02-12-202011:19:41
pozytywna

Transakcja przebiegła prawidłowo

Dariusz

30-11-202007:31:42
pozytywna

Zamówienie ok , super pomocny kierowca dostarczający zamówienie

Lidia Szafurska

27-11-202013:46:44
pozytywna

wszystko super i ekspresowo!

dps lubliniec

27-11-202006:36:15
pozytywna

Sprawna obsługa, produkt końcowy odpowiadał zamówieniu (2 regały na wymiar).

Elm

24-11-202015:05:19
pozytywna

Wszystko zgodnie z zamówieniem!

Agnieszka K

24-11-202008:54:50
pozytywna

Wszystko w porządku dobry kontakt szybka realizacja i wysyłka

Artur

22-11-202021:34:13
pozytywna

Super jakość. Warto było czekać

P.

20-11-202009:46:22
pozytywna

Obsługa sklepu w Krakowie bardzo dobra. Bardzo dobra jakość i dokładność wykonania elementów składowych mebli łazienkowych na wymiar. Jakość płyt Eggera super. Szybka realizacja zamówienia nieporównywalna do terminów oferowanych przez stolarzy. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Polecam. Było warto. Wykonywaliśmy tu szafę na wymiar i wyszła rewelacyjnie:)

Elżbieta i Paweł z Krakowa

20-11-202009:37:52
pozytywna

Szybka realizacja, wzorowe wykonanie, materiały bardzo dobrej jakości. Na tle innych internetowych dostawców - wzór do naśladowania.

Robert

19-11-202018:38:31
pozytywna

Gdybym miał kupić - zamówić następną pozycję, zrobiłbym to bez zastanowienia. Bardzo pozytywna moja opinia.

juzwa@o2.pl

19-11-202011:04:31
pozytywna

Po kilku dniach od złożenia zamówienia otrzymałem biurko, spełniające oczekiwania. Polecam

Jakub Lewak

19-11-202010:28:23
negatywna

wszystko było fajnie do momentu przykręcania szuflady pod klawiaturę. Otwory źle nawiercone (za mała odległość między nimi. Przy przykręcaniu prowadnic do szuflady też otwory minimalnie za wąsko.

Arkadiusz Mikołajczyk

19-11-202009:59:18
negatywna

Wszystko nie tak jak chciałam. Tylko po numerach nie wiesz jaki to dokładnie kolor oraz czy to mat czy połysk. Kupiłam ale całą szafke musiałam przemalować🙄

Barbara

18-11-202008:51:14
neutralna

Transakcja przebiegla sprawnie, jakosc mebli zgodna z oczekiwaniem. Zaskoczeniem byl brak opakowania elementow mebli. W niektorych bruzdach pozostawaly trociny i trzeba je bylo usunac zebyzmontowac mebel. Dodatkowo, spodnia czesc szafy mozna bylo zmontowac jedynie od dolu co przy wysokim meblu jest klopotliwe bo nie daje szansy montazu w pionie. Ikea ma otwory nawiercone od gornej strony co pozwala na rozne opcje montazu.

P

14-11-202016:33:32
pozytywna

Wszystko przebiegło sprawnie. Biurko trochę mało stabilne ale zgrabne.

Anna

13-11-202009:02:09
negatywna

Niestety półka wykonana niezgodnie z zamówieniem (miała być półka na innej wysokości - wykonano standardowo w środku). Nie mam czasu na wysyłkę więc sam muszę wywiercić otwory. W sumie to nie dużo roboty ale jednak....no i pozostają w efekcie bez sensu pozostawione otwory.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Adamie, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej pomyłki. W takim przypadku na Pan prawo do zgłoszenia reklamacji. Wysłalibyśmy do Pana nowe elementy.

Adam

13-11-202007:49:25
pozytywna

Transakcja przebiegła pomyślnie, jakość obsługi na najwyższym poziomie. Kontakt podczas realizacji zamówienia oceniam bardzo pozytywnie, uwzględniając pomoc przy wyborze materiałów i kolorystyki. Szafa prezentuje się rewelacyjnie, bardzo prosty program do projektowania oraz duży zakres rozmaitych możliwości w aranżacji wnętrz .Polecam

Gosia

13-11-202001:57:13
pozytywna

Wszystko tak jak "trza" Można współpracować

Mati

12-11-202013:42:29
pozytywna

Bardzo sprawnie i fachowo. Polecam!

Katarzyna Gabruś

12-11-202009:01:10
pozytywna

Jakość zamówionego towaru, obsługa ! klasa

JOLT

10-11-202010:05:38
neutralna

Nie jestem do końca zadowolona, mimo że efekt końcowy jest ok. 1. Do szafki nie dostałam żadnej instrukcji montażu, co było problematyczne ze względu na fakt, że wybrałam szufladę z prowadnicami Blum tip-on - a ich montaż nie jest oczywisty (zarówno montaż jak i regulacja położenia szuflady - musiałam sama wyszukać w internecie odpowiednią dokumentację). 2. Kant jednej z płyt ma odpryśnięty laminat, ale na szczęście jest to płyta spodnia, więc defekt widać dopiero przy dokładnym przyjrzeniu. 3. Front szuflady miał nieprawidłowo nawiercone otwory do mocowania do szuflady (przesunięte o 1cm w kierunku środka - przez co szuflada blokowała zamykanie drzwi) - na szczęście nawiercenie dodatkowych otworów nie było problemem, a nieprawidłowe nie są widoczne z zewnątrz ze względu na specyfikę mocowania. 4. Plecy szafki były o 0.5cm za wysokie, więc nie dało się jej poprawnie złożyć - konieczne było ścięcie nadmiaru - co również na szczęście nie jest widoczne, bo cała nie do końca idealnie przycięta krawędź płyty chowa się w odpowiednim rowku. Podsumowując: ostatecznie szafka wygląda bardzo ładnie, ale nieproporcjonalnie do ilości nerwów jaką kosztowała mnie walka z niedociągnięciami.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Agnieszko, bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności z zamówieniem przysługuje Pani prawo do złożenia reklamacji. Dosłalibyśmy Pani nowe elementy szafki.

Agnieszka

08-11-202015:28:32
pozytywna

Całość zamówienia jak najbardziej w porządku, zgodnie z wytycznymi, czas wykonania zgodnie z czasem przedstawionym w zamówieniu, także dodatkowy duży PLUS. Jedyny minus za dwa małe uszczerbki w płycie, na szczęście z tyłu, więc ich nie widać.

Dagmara

07-11-202009:47:19
pozytywna

Jestem zadowolony, to już kolejne zamówienie. wszystko zgodnie z planem, brawo za super narzędzie to tworzenia mebli wg uznania!

Wiktor

06-11-202020:15:15
pozytywna

Zamówienie zostało zrealizowane w krótkim terminie, nawet krótszym niż przewidywany, towar był szczelnie zapakowany i zabezpieczony. Dziękuję 😊

E. Wojnicka

05-11-202011:34:34
negatywna

1. Jedna z szafek miała być bez blendy nad szufladą - tak było w zamówieniu i w instrukcji, nawet na naklejkach opisujących każdy element, jednak zamiast do zwieńczenia pod blatem miała zrobione otwory do blendy. Nie miałem czasu i ochoty na jakieś mailowanie i reklamacje. 2. Po zamówieniu dostałem telefon, żebym we własnym zakresie znalazł i kupił prowadnice do szuflad, bo nie mają takich. 3. Plecówka w jednej z szafek była za duża, wymagała docięcia. 4. Otwory pod zawieszki są za wysoko, zwieńczenia górnego w jednej szafce oraz blatu w drugiej szafce nie da się położyć, bo zawieszka wystaję poza krawędzie boków i podnosi blat. Za dużo błędów jak za tę cenę.

Łukasz

05-11-202008:37:12
pozytywna

Obsługa sklepu bardzo profesjonalna. Skontaktowano się ze mną w sprawie zamówienia, wszystko zostało wyjaśnione i ustalone. Meble wykonane zgodnie z projektem, wszystko dopasowane. Jakość bardzo dobra. Jedyna uwaga to taka, aby pamiętać o dokładniejszym liczeniu śrub i kołków do skręcania, gdyż zabrakło mi dwóch kołków.

Paweł Zazulak

04-11-202007:26:40
pozytywna

Przebieg transakcji, jakość obsługi, pomoc i kontakt były bardzo dobre. Niestety transport do Niemiec był bardzo drogi i straszny. Regał na dużej palecie zostawiony na chodniku

K.G.

03-11-202020:56:13
pozytywna

Generalnie jakość b.dobra jednak brakowało kołków drewnianych, dokładnie były tylko 4 szt ( i takie luźnawe w nawierconych otworach a potrzebnych było 24 szt) również zaślepki/maskownice na mimośrody przydałyby się gdyż bez tego wygląda nieestetycznie. Za dużo było natomiast o 1 komplet mimośrodów i gwoździków

Mario P.

03-11-202010:17:59
pozytywna

Wszystko przebiegło szybko, sprawnie i bez problemów. To nie są moje pierwsze zakupy w tym sklepie.

Dawid

02-11-202010:06:17
pozytywna

Jak zwykle super. Apetyt rośnie wraz z rabatami. Oby więcej ;)

Łukasz Kubicki

29-10-202012:13:23
pozytywna

Polecam!

Ryszard

27-10-202015:51:24
pozytywna

Zawiasy dobrej jakości, okleiny również. Montaż prosty i bezproblemowy. Wysyłka ekspresowa. Bardzo polecam.

Katarzyna

27-10-202009:08:05
pozytywna

Wszystkie usługi wykonane profesjonalnie i z jak największą starannością. Na pewno w przyszłości będę korzystał z oferty CENTRUM Meble.pl POLECAM!!!

Jarek

27-10-202006:42:20
pozytywna

wszystko dobrze

ok

26-10-202019:06:53
pozytywna

Wszystko bardzo sprawnie i na czas. Przyjemna obsługa. Mebel wycięty precyzyjnie.

Piotr

21-10-202021:12:07
pozytywna

Wszystko w porządku.

Anna

21-10-202007:43:35
pozytywna

Świetny regał na wymiar i łatwy w montażu

Rafał

21-10-202006:21:02
Odbieraj za darmo