Ciężko skomentować transakcję o której zorientowaliście się po 3 miesiącach i bez słowa wysyłacie jakgdyby nigdy nic.
xyz
28.06.2023 13:16
Brak kontaktu, przesyłka wysyłana na dwa razy bez żadnej informacji i konsultacji z odbiorcą. Druga i ostatnia transakcja mojej osoby z tą firmą. Po co zaznaczać czas wysyłki, jak i tak wyślą jak im się podoba. Według tej firmy to problem klienta, aby poradził sobie z odbiorem...
Zniesmaczony
05.05.2023 10:07
Nie wiem który to zestaw mebli o jakim piszę opinię, ponieważ dane na paragonie i numer podany w zapytaniu nie współgrają. Zamawiałem 2 zestawy, jakościowo nie mam uwag, jednak dostawa jak i jej przewidywany czas to żart. Brak jakiejkolwiek komunikacji i przekładanie terminów (niedotrzymanych) to standard tej firmy.
Kupujący R
23.04.2023 12:45
Niestety mebel niekompletny. A przynajmniej informacja nie jest kompletna. Jeżeli zamawiam mebel pod umywalkę na blatową to znaczy, że taką umywalkę chcę postawić na blacie. Mebel dociera bez blatu a w konfiguratorze ani słowa o tym, że nie ma tam blatu ani opcji jego dokupienia. Czekam na mebel, po czym okazuje się, że nie jest on kompletny. Słabo niestety. Nowe zamówienie nowe koszty przesyłki etc.
kszapiel
12.04.2023 10:47
Zostałem wprowadzony w błąd przy zakupie szyn. Manipulujecie pojęciem sztuk i kompletem. Potrzebowałem jedną sztukę szyny a sprzdawca potraktował 1 szt jak 1 komplet czyli 2 sztuki szyn. Może nie byłem zbyt czujny ale to wy poszliście po bandzie .Nie chce mi się dochodzić do prawdy.Na przyszłość powinniście zachować większą czujność. E.Pozorski
Pozorski
31.03.2023 08:50
Niestety jeden element w paczce był połamany
Paweł
20.03.2023 20:12
Rozmiar szafki oczekiwałeś 59 a otrzymałeś 60,7. Dla tego blat nie pasuje.
Evgenia
07.03.2023 10:28
Przeszło 400 zł za przesyłkę spakowaną tak, że firma kurierska odmówiła dostawy pod budynek (zwykłe osiedle) i był konieczny odbiór osobisty. Najdroższy odbiór osobisty w historii polskiego ecommerce!
pawel
06.03.2023 08:28
Nie jest to klasa 1/2 duzo skaz, brak widocznego usłojenia charakterystycznego dla brzozy.
Łukasz Konopka
26.02.2023 11:41
Ponad 400 zł za przesyłkę, która skończyła się koniecznością osobistego przejazdu do magazynu firmy logistycznej aby wziąć ładunek osobiście (i zmieścił się on w małym samochodzie typu sedan), ponieważ firma kurierska próbuje to dostarczyć wielkim pojazdem i twierdzi że nie może wjechać na typowe osiedle.
PZ
17.02.2023 18:06
Tyle złych rzeczy, że aż nie wiem od czego zacząć. 1. Transport: - W jakim celu są dwie odrębne przesyłki - meble i okucia? To podnosi koszt i robi problem logistyczny, bo muszę przechwytywać dwie przesyłki a nie jedną. - Dlaczego kurierzy nie wnoszą mebli do mieszkania? Jak można zostawić to na kliencie? Kurier przywozi wielkie palety a klient ma sobie z nimi sam radzić? Żaden inny sklep tak mi mebli nie dostarczał, zawsze jest wniesienie do mieszkania możliwe, nawet jeśli płatne. - Dlaczego meble były na dwóch podwójnych paletach? Miałem jedynie kilka długich listew, które spokojnie mogły być spakowane osobno, a dostałem dwie podwójne palety z płytami na płasko - potem męczarnia z rozbieraniem tego na zewnątrz w zimę i noszeniem samodzielnie, bo przecież kurier nie raczy. Wystarczyło spakować długie elementy osobno, a palety zrobić pojedyncze i dać kurierowi wózek którym łatwo by je zawiózł pod drzwi mieszkania, nie mam żadnych schodów po drodze. Nawet zapłaciłbym za to, ale meble.pl woli zrzucić to na klienta i tak zapakować aby mu tylko więcej kłopotów narobić. 2. Cargo - Jakiś polski szajs a nie cargo! Dlaczego kosz nie jest blum?! Konstrukcja niedokładna, trochę luzy, mocowania takie że po roku musi utracić jakąkolwiek sztywność, kosz cargo w jednym miejscu dośc poważnie wygięty, w miejscach dokręcania większych śrub farba z metalowych części odpryskuje dużymi kawałkami, nawierty w dolnej części nieprawidłowe, pomylone z inną wersją prowadnic, a do tego jest ich tylko kilka, a miejsc na śruby w okuciach/prowadnicach znacznie więcej - chcąc przykręcić porządnie samemu trzeba się męczyć bo nawiertów brak. TANDETA I NIEDBALSTWO! 3. Słabe instrukcje bądź ich brak Mimo że korpusy są raczej łatwe, to i tak instrukcje do nich są słabe, a przy szufladach już instrukcji brak. Przy pierwszej musiałem się nakombinować trochę aby mieć pewność że się nie mylę, szczeglnie jak weźmie się pod uwagę, że różne elementy okuć / śrub popakowane są w osobnych paczkach, nie razem z szufladami - co to za geniusz wymyślił? Zamawiając wiele mebli i nie mając instrukcji do szuflad człowiek sam musi kombinować i się domyślać jak to złożyć przeglądając wszystkie paczki z okuciami aby być pewnym że czegoś nie przeoczył - znowu zwykłe niedbalstwo ze strony meble.pl. Wystarczyłoby pakować wszystko co dotyczy szuflad razem z szufladą i dać do niej instrukcję. Jedyne co jest ok, to cięcia płyt, zdają się być równe i prostokątne - widać że maszyny są precyzyjne, ale tam gdzie już człowiek musi o coś zadbać - instrukcje, pakowanie, transport - wszędzie tragedia.
robert.k
11.02.2023 15:23
Szanowni Państwo, Dzisiaj odebrałem zamówienie (ZLECENIE NR: 350775). W zamówieniu było opisanych 33 rodzajów formatek. Łącznie jest to 143szt. Wszystko jest pomieszane i NIE MA ANI JEDNEJ NAKLEJKI !!!!!!!! Teraz muszę wszystko przeliczać i mierzyć - 143 szt.!!!!!!!!!!!!! NIGDY WIĘCEJ JUŻ U WAS NIC NIE KUPIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krzysztof Tyszka
17.01.2023 18:12
1. Niekóre płyty przyszły z ubytkami na brzegach. 2. Przez przypadek zapomnialem zaznaczyc by okleic brzegi. Okleine kupilem sam wyniosło mnie to 50zl a wy chcecie 120 3. Jedyny plus to to ze plyty nie latały luzem w opakowaniu
Arkadiusz
30.12.2022 11:09
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony sprzedawcy o wydłużonym terminie. Bardzo słaby kontakt.
Renata
30.12.2022 08:18
Mebel dobrze wymierzony, spelniajacy oczekiwanie. Niestety organizacja przez salon meblowy odbióru zamówienia to jakies wielkie nieporozumienie np. po stronie klienta lezy zalatwienie wózka widłowego aby towar zdjac na miejscu z samochodu dostawczego !!! Ludzie, klient placi i wymaga! Tak to powinno funkcjonować.
Klient
30.12.2022 08:15
Szafka niskiej jakości, nówżki do szsfki niby do 500kg - zwykły platik. Spodziewałem się że nóżka za 50zł będzie wysokiej jakości. A tu platikowa wydmuszka. Paleta z szafką była tak ciężka że z panem kurierem nie mieliśmy siły wnieść, OKAZUJE SIĘ ŻE TO PALETA ZBUDOWANA Z RESZTEK PŁYT WAŻY 10 RAZY WĘCEJ NIŻ SAMA SZAFKA, ŚMIECI UTYLIZUJE SIĘ WE WŁASNYM ZAKRESIE, A NIE U KLIENTA.
SZAFKA CARGO
27.12.2022 12:24
Zamówienie zostało opłacone a system od kilku dni żąda ponownej zapłaty , przez co została uruchomiona blokada i brak możliwości składania zamówień. Pomimo zgłoszenia problemu nadal wystepuje żadanie zapłaty za już opłaconą fakture.
km
01.12.2022 14:29
I bought two custom tables for the home office of me and my husband. The tables came in a timely manner, however the quality of the tables and legs are left to be desired. The table tops are rather easy to bend and the leg placement on the underside of the table makes it so the table tops bend as soon as you set it up, without even adding anything on them. When I called customer service, I was told I can either send them back for replacement or go out and buy a leg to add in the middle. Would not recommend to anyone to order custom furniture from this site.
Evelin
23.11.2022 14:20
Czas wysyłki czterech uchwytów do ociekarki to żart. Gdyby nie to, że nie znalazłam oferty w innym sklepie zrezygnowałabym z transakcji tutaj.
Anna K
21.11.2022 08:08
Dzień dobry. Po rozpakowaniu przesyłki okazało się że każdy, nawet najmniejszy element jest uszkodzony. Opakowanie przesyłki było solidne i nie nosiło śladów uszkodzeń transportowych. Elementy zawarte w przesyłce były uszkodzone w różnych miejscach w sposób losowy. Uszkodzenie polegało na licznych popękaniach i odszczerbieniach laminatu. Popękania laminatu nie pozwalają na jego "ukrycie " podczas montażu mebla. Nawet element stanowiący front został uszkodzony po widocznej stronie w dwóch różnych miejscach. Bardzo mnie to rozczarowało ponieważ wielokrotnie o wiele większe przesyłki od Państwa zamawiałem i nie miałem najmniejszych zastrzeżeń co do wysokiej jakości.
grzegorzmaz
31.10.2022 14:34
Fajnie, że mogę wykonać formatki z nawiertami na wymiar, według własnego projektu i wszystko pod tym względem przebiegło bez problemów, ale moglibyście trochę lepiej pakować przesyłkę. Dwie płyty przyjechały z wgniecionymi rogami. Wiem, że mogę zwrócić, wiem, że mogę złożyć reklamację, ale już realizacja zamówienia z dostawą trwa długo i nie mam czasu na zwrot i ponowne oczekiwanie. Może zamiast tego zabezpieczajcie dobrze przesyłkę?
Mateusz
13.10.2022 18:37
Z pozytywów jedynie jakośc płyty i pakowanie. Cena płyty dramat, dostawa drożyzna, termin realizacji dostawy prawie 2 tygodnie. Niestety nie polecam
klient
07.10.2022 10:19
Z przykrością ale muszę - wręgi wypełnione po brzegi pyłem do tego stopnia, że musiałem użyć brzeszczota by je wyciągnąć, sam odkurzacz nie dał rady. Płyta HDF wchodzi we wręgi na siłę mimo, że wręgi wg zamówienia miały być na 3,2 mm a HDF ma 3 mm. Nie wiem czy wręg za wąski czy spuchnięty HDF..
mr.meble2000
04.10.2022 08:53
Niestety zakupione meble na wymiar były uszkodzone (odpryśnięcia) , ponadto niezabezpieczone w transporcie.
jobarw
18.09.2022 10:30
Wieszak montowany jak uchwyt meblowy, brak tak istotnej informacji to żenada ze strony sprzedawcy.
Tomasz
09.09.2022 08:32
Zero pomocy, zero kontaktu
Adam
03.08.2022 08:45
Dostawa ok ale jeden z elementów ma wadę (uszczerbiony narożnik). Moim zdaniem wada produkcyjna, ponieważ listwa boczna w tym miejscu nie wykazuje uszkodzeń, więc to nie mogło się pojawić w transporcie.
Szymon
20.07.2022 08:13
Zamówienie wysłane przez pomyłkę pracownika 2 razy. Nie miły kontakt.
ratajlukas90
02.07.2022 22:45
Duzo drozsze ceny niz jakis czas temu ;(
Piotr
22.06.2022 19:15
Polecam
Zadowolony
18.06.2022 07:18
Zostałam oszukana dostałam mebel zniszczony słabej jakości mocno odbiegający od opisu na stronie . Reklamacja ciągnie się już ponad miesiąc . Słaby kontakt z bok , brak odpowiedzi na maile
Katarzyna P.
10.06.2022 08:19
Nie polecam. Bardzo długi czas oczekiwania, przesyłka słabo zabezpieczona do transportu, jeden z frontów przyszedł uszkodzony.
Damian
03.06.2022 08:43
Dwa tygodnie oczekiwania na cztery typowe kluczyki meblowe.
Andrzej
01.06.2022 09:35
Zlozono 6 reklamacji, na ostatnia nie otrzymalem jeszcze odpowiedzi. Nie reagujecie na popelnione przez Was bledy, a za uslugi platnosci byly natychmiastowe.
Jerzy Winiarski
30.05.2022 08:05
Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko. Towar dobrej jakości, tylko nie taki, jaki zamówiłam. Miało być 25 białych małych samoprzylepnych zaślepek, a dostałam 6 dużych. Z uwagi na niską wartość zamówienia, nie złożyłam reklamacji.
Elżbieta Charużyn
20.05.2022 15:22
Bardzo fajna strona,. niestety towar który dostałem jest nie do użycia. Sklejka jest cała powyginana. Pani z reklamacji powiedziała że to normalne i za kilka dni się wyprostuję. Po prawie miesiącu wygląda jak na początku. Nie polecam zamawiania sklejki
Michał
20.03.2022 17:40
Co do przebiegu transakcji, jakości obsługi (pomocy i kontaktów) - nie mam zastrzeżeń, za wyjątkiem prawidłowej informacji o zamawianym meblu (sofa). Nie poinformowano mnie, że oferowana sofa nie jest rozbieralna (poza skrzynią na pościel). Oznacza to, że mebel musi być wniesiony do mieszkania w całości. Sofę wykonano w ten sposób, że elementy skręcono śrubami ale następnie śruby te obito tkaniną, uniemożliwiając np. zdjęcie boku sofy i zagłówka. W przypadku standardowych otworów drzwiowych w mieszkaniu, powstaje poważny problem, jak mebel wnieść do pokoju. Biorąc powyższe pod uwagę oceniam projekt tej sofy za fatalny.
Lech Piątkowski
06.03.2022 10:36
Czas oczekiwania na zamówienie to 7 dni. w dniu odbioru o omówionej godzinie okazało się, ze płyty nie są gotowe. Panowie zaczęli je ciąć, po czym okazało się, że przycięli zły rodzaj płyt i musiałam dalej czekać. W międzyczasie zostało obsłużonych kilku innych klientów. Opóźnienie to ponad 1,5 godziny. W lutym na świeżym powietrzu. Nie polecam!
Mrs G
28.02.2022 12:11
Dwie wady fabryczne na jednym froncie
rrmeble
18.02.2022 10:44
Dostawa zamówionych mebli nieudana. Zamówienie nie było zrealizowana przez przez 2 tygodnie. Mało pomocny opiekun, firma transportowa - pomyłka, obietnice, przepraszanie, kolejne terminy niedotrzymane i na koniec brak kontaktu, odkładanie słuchawki podczas rozmowy. Plus to szybki zwrot wpłaty po mojej rezygnacji ( w ciągu dwóch dni od mojej decyzji). Drugi plus. Po rezygnacji z zamówienia byłem zmuszony do zakupu w innym miejscu. Kupiłem dwa piękne hokery, dostarczona od momentu zamówienia w ciągu dwóch dni w dużo niższej cenie. Zatem ciężko polecić zakupy w meble.pl
Krzysztof
09.02.2022 10:18
Uwaga: dostałem meble nie zapakowane, każdy element osobno.... 30-40 elementów i każdy musisz sam odebrać z samochodu, koszmar.
Seweryn
04.02.2022 08:28
szafa, która by sie zmieściła do jednej paczki przyjechała na 2 paletach. Podałem adres dostawy i za dostawę zapłaciłem, a kurier zrzucił towar przed bramą na ulicy. I wisienka, towar uszkodzony, ale już dałem sobie spokój z reklamowaniem, bo już mi odjęło mowę i siły. Potem jeszcze się okazało, że otwory na śruby nie zostały prawidłowo nawiercone, musiałem poprawiać. Nie polecam.
paweł
02.02.2022 08:49
Niestety nie mogę wystawić pozytywnej opinii.. Brak otworów w ściankach komody na przykręcenie części - BLU173L8100EURO. W wymienionych częściach nie można było wkręcić śrub (za wąskie otwory). Musiałam korzystać z usług (płatnych) fachowców żeby naprawili błędy producenta. Rozumiem że to było przed Świętami (dużo zamówień), ale komoda wcale nie jest tania i dodatkowe koszty nie powinny absolutnie występować.
jolka_46
08.01.2022 11:24
Jakość sklejek, które otrzymałem niezgodna z opisem.
Andrzej
30.12.2021 19:35
Zamówiłam płyty MDF na wymiar. Wielokrotnie w korespondencji zaznaczyłam, że bardzo proszę o odpowiednie zabezpieczenie krawędzi, gdyż to bardzo istotne w projekcie, do którego ich potrzebowałam. Płyty przyjechały poobijane na rogach, rantach. Mniejsze "wrzucone" luzem do paczki... Niestety, nie dość że czekałam dużo dłużej niż było to planowane, to jeszcze otrzymałam produkt z dużymi wadami, który nie nadaje się do użycia. Zdecydowanie nie polecam.
Patrycja
30.12.2021 08:59
Długi czas oczekiwania, słabe opakowanie transportowe, płat był pozaginany na rogach, płyta odszczypana
Tomasz
17.12.2021 15:24
meble niedokładne, okleina prawdopodbnie nie taka jaka zamawialem, za tą cenę porażka
Piotr
10.12.2021 14:00
Do dnia dzisiejszego nie zostało zrealizowane moje zamówienie 124029/2021/AP/MEB.
jolka_46
06.12.2021 12:26
Otwory nawiercone w innym rozmiarze. Zamiast fi8 jest fi6. Odpryski przy widocznych krawędziach.
pawel.tanski
10.11.2021 20:52
Zbyt długi Czas oczekiwania (3 miesięczny)
R. Rogoziński
05.11.2021 09:48