Otwory nawiercone w innym rozmiarze. Zamiast fi8 jest fi6. Odpryski przy widocznych krawędziach.
pawel.tanski
10.11.2021 20:52
Zbyt długi Czas oczekiwania (3 miesięczny)
R. Rogoziński
05.11.2021 09:48
Dobre spasowanie elementów szafki, spory zapas wkrętów, a sama przesyłka jest dość solidnie zabezpieczona. Niestety wizualnie szafka prezentuje się tragicznie i zdecydowanie nie jest warta tych pieniędzy. Cała tylna część szuflad wybrudzona jest klejem. Do tego wszystkie krawędzie mają białą szczelinę pomiędzy płaszczyznami, co w przypadku czarnej szafki, całkowicie ją eliminuje. Instrukcja obsługi to nic innego jak lista przekazanych w zamówieniu części, bez informacji o montażu. Drugi raz nie zaryzykuję.
Tomek
20.09.2021 10:19
Zakup realizowałem całkowicie online. Wybrałem produkt dostępny na magazynie a na niego czekałem ponad miesiąc. Działowi obsługi nie zależało na udzieleniu mi pomocy, prosiłem o zaproponowanie alternatywnego produktu który byłby szybciej dostępny
Marcin
31.08.2021 21:23
Witam , zamówienie miało być wciągu 5 dni , po moim telefonie dopiero dowiedziałem się że jednej rzeczy nie ma , dlatego będzie do 20 dni. Skończyło się rozdzieleniem zamówienia, oraz dopłatą za kuriera drugiego zamówienia. Trochę średnio , brak informacji o wydłużeniu.
Pila
20.08.2021 08:13
Dwie listewki pekly podczas montazu. Albo za male dziury albo za duze sruby. W kazdym razie nie polecam. Nie chce mi sie odsylac, bede kleil, ale nikomu nie polecam stresu za 200 zl brutto. Na dodatek dodawanie ocen o produkcie nie dziala, bo kupilem lawke do siedzenia w przedpokoju a ocene wystawilem moglem wystawic do kolka drewnianego.
Pawel
18.08.2021 20:17
Długi czas oczekiwania na rozkrój, krawędzie zanieczyszczone klejem.
Krzysztof
15.08.2021 18:52
Meble przycięte i oklejone niedbale, widoczne liczne postrzępienia, brak wystarczającej liczby wkrętów w zestawie. Najgorsza wada z tego wszystkiego to źle przycięty front szafki - za krótki o 2cm! Nie zakrywa całej szafki. Poziom sklepu żenujący. Nigdy więcej nie kupię tu mebli.
Maciej
15.08.2021 16:30
Dostałem informację, że brzegi płyty są oklejone tak jak powierzchnia płaska. Niestety są surowe i mam problem
Michał Dusiński
30.07.2021 10:15
Bardzi długi czas oczekiwania.
Łukasz Majewski
15.07.2021 09:00
Mebel to kupa polakierowanych płyt - niczym nie zabezpieczone, nie poskładane, nienadające się do jakiegokolwiek transportu. Bardzo niska jakość mebla. Nie polecam.
Stanisław
08.07.2021 11:18
Dotarły do mnie uderzone formatki, ale musiały być już u Was na magazynie, bo nie przeszkadzało to komuś ich odkleić. Dział reklamacji to dni, 4 próby kontaktu i zero odpowiedzi. Wcześniejsze zamówienie formatki 4 identyczne z 4 różnych płyt i jedna była dłuższa o 1cm.
Klient
05.07.2021 10:14
Nastąpiła pomyłka wielkości ociekarki. Szybko nastąpiła wymiana. Jednak tak z kolei ma końce , jakby obcięte, brak pokrycia farbą. Boję się, że zacznie to rdzewieć. W tej odesłaniem tego nie było.
Marzanna
18.06.2021 10:13
W salonie znajdują się rozwieszone przy wejściu plakaty strajku kobiet dotyczące legalizacji aborcji. Uważam, że firmy powinny być wolne od ideologii i szanować każdego przekonania i prawa. Napewno już tutaj nic nie kupię, również nie będę rekomendował meblepl swoim znajomym.
Mateusz
28.04.2021 08:03
Masakra
Darek
22.04.2021 08:46
Czterdzieści dni oczekiwana!!!! na dwa siłowniki 15cm. SKANDAL!!! Po przypomnieniu się firmie,poinformowano mnie że nie wiadomo kiedy producent przyśle ten towar.( w innych sklepach dostępne bez problemu) Poprosiłem o zwrot pieniędzy..Nagle"cudowna"Zmiana!!! S ą siłowniki i mogą je przysłac !!Wyraziłem zgodę i otrzymałem przesyłkę..... z innymi siłownikami.Zamówiłem dwie 80-tki a dostałem dwie 120!!!! Gratuluję firmie!!!! Odradzam wszystkim potencjalnym klientom kupowania CZEGOKOLWIEK w tej firmie!!!
joe-j1
19.04.2021 13:24
Blaty były niezabezpieczone, wywieźli je na palecie przez co nie uszkodzenie czy nie odprysniecie czegokolwiek jest praktycznie niemożliwe. Pan wesoło wywozi na wózku dechy biurek bez żadnej folii i tyle. Dzięki temu mam dwa, nowe biurka z odpryskami za 700zl
Ola
14.04.2021 13:51
Niestety to był mój pierwszy jak i ostatni zakup w meble.pl ponieważ cena w stosunku do jakości jest mega duża spodziewałem się czegoś porządnego a niestety słabo to wyszło... W tej cenie spokojnie stolarz z montażem by się zmieścił... No i kolejny minus to sposób w jaki jest wystawiany towar mówię tu o odbiorze osobistym tak po prostu formatki jedną na drugiej nie zabezpieczone niczym są wydawane z magazynu trzeba się dobrze zabezpieczyć żeby sobie w transporcie nie uszkodzić jak uszkodzonych się nie odbierze... Nawet w Biedronce jak się szafkę kupuję to jest w kartonie...
Szeffer
02.04.2021 21:49
Zamówiłam blat cięty na wymiar wraz z nogami metalowymi (nogi gotowe, standardowe). Frezy na montaż nóg były wycięte chyba po pijaku. Otwory na śruby nawiercone w zupełnie przypadkowych miejscach. Szkoda, że macie tak nowoczesne maszyny i niedbaluchów przy ich obsłudze.
Maria z Rzeszowa
02.04.2021 15:38
Ponad miesiąc na przesyłkę. Nikt nie informuje o dłuższej realizacji zamówienia.
Xxxx
02.03.2021 07:32
Witam... Co do firmy Meble.pl nic nie mam ale do punktu tej firmy znajdującego się w oddziale w Kielcach już owszem. Zupełnie bezczelne zachowanie się w stosunku do klienta, ponieważ transakcja nie była na zbyt wysoka kwotę, postanowili to totalnie olać, kiedy wycofałem pieniądze za zapłatę na niekompletny towar. Towarzystwo z CK uznało ze zrezygnował i nawet nie pomyslalo aby dokończyć realizacje zamówienia. Ciekaw jestem jakby to był zestaw mebli robionych na zamówienie, czy tez by tak zareagowali kiedy bym nie zapłacił za nie kompletne zlecenie i by go nie realizowali... KIELC NIE POLECAM!!!!
db
18.02.2021 15:39
Ponownie zamówienie niekompletne - brak zaślepek mimośrodów. Uprzedzając odpowiedź - zaślepki są elementami montażowymi takie jak śruby mocujące, kołki czy mimośrody za które się nie dopłaca. Nawet meble z Biedronki miały zaślepki. Płyta przyszła uszkodzona - ukruszony narożnik, okleina odstaje. Paczka słabo zabezpieczona. Nie polecam zakupów w tym miejscu.
Ł
10.02.2021 20:48
Zamówienie niekompletne - brak zaślepek mimośrodów. Uprzedzając odpowiedź - zaślepki są elementami montażowymi takie jak śruby mocujące, kołki czy mimośrody za które się nie dopłaca. Nawet meble z Biedronki miały zaślepki. Zamówienie za przeszło 1200 zł. a żałują zaślepek za 8 zł.- polska januszowa przedsiębiorczość w pigułce. Wielki niesmak i rozczarowanie. Bardzo wysokie koszty wysyłki - 218 zł.
Łukasz
10.02.2021 20:40
Czekałam na zamówienie półtorej miesiąca
Sylwia
10.02.2021 10:21
Meble odbierałam z magazynu luzem, niespakowane.
Konsument
03.02.2021 12:33
Fatalna niekompetencja
Tomasz Gryczkowski
28.01.2021 07:23
Biurko jest nie stabilne i buja się na wszystkie strony
Mk
26.01.2021 17:05
Towar w porządku, ale obsługa słaba. Poprosiłem w komentarzu o przygotowanie zamówienia do odbioru razem z innym zamówieniem (sklejki) żeby odebrać wszystko razem. Okazało się, że system sobie z tym nie poradził i po akcesoria musiałem jechać jeszcze raz 2 tygodnie później, czyli miesiąc od zamówienia.
pio
25.01.2021 12:02
Zamiast pilnej przesyłki, kotra miała zostać wysłana tego samego dnia, produkt został wysłany kilka dni później..... Nie polecam.
KK
13.01.2021 13:56
Wybór produktów - próbek płyt meblowych to jak kupowanie kota w worku. Zdjęcia są na tyle słabej jakości, że ciężko zauważyć strukturę drewna. Opis na stronie również niewiele pomaga - nie ma opisanej struktury płyty (kody W809 lub W1000 i dodatkowe opisy SM, ST, ST19, ST38 nic nie mówią osobie, która na co dzień nie ma kontaktu z płytami meblowymi). Chciałem zamówić trzy próbki białej gładkiej płyty, ze zdjęć takie się wydawały, dopiero po przyjściu przesyłki okazało się, ze tylko jedna jest gładka, a dwie mają strukturę. Poza dość długim czasem realizacji jak na próbki (kilka dni), sama obsługa i transport - ok.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Łukaszu, na każdej karcie produktu, każdej płyty meblowej jest miniatura pokazująca strukturę danej płyty oraz opis czy jest to płyta gładka, matowa, w półpołysku itd. Dodatkowo na naszej stronie są wyszczególnione oraz opisane płyty z podziałem na wybraną strukturę: https://www.meble.pl/struktury-plyt-egger/ W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, nasz dział handlowy zawsze służy pomocą. Pozdrawiamy.
Łukasz
04.01.2021 22:17
Bardzo niski poziom obsługi klienta. Brak informacji o tym, że koszt wysyłki nie zawiera wniesienia. Fronty pomimo dobrego wymierzania były większe o wymiar okleiny. Nie sądzę, żebym coś jeszcze kupiła w tym sklepie.
Magda Gębala
30.12.2020 19:57
Nieintuicyjny system podawania wymiarów frontów. Podają państwo grubość okleiny a wymiary wpisywane są "wewnątrz" okienka tworzonego przez symbole okleiny. Wynika z tego, że należy podać wymiary gotowego frontu MINUS OKLEINA (wymiar formatki). Tak tez zrobiłem, po czym wymiar okleiny został jeszcze raz odjęty przez was podczas produkcji. Wszystkie fronty są teraz o 2 mm ze wszystkich stron za wąskie. Poprawcie czytelność WYRAŹNĄ informacją czy należy podawać wymiar gotowego frontu czy formatki (gotowy=formatka+ okleina)
Marek N.
27.12.2020 21:26
Zapłaciłam 160zł za dostawę. Sklep jest w Warszawie, dostawa była w obrębie miasta i polegała na tym, że dostawca wypakował blat z samochodu przed blokiem i powiedział, że nie będzie go wnosił nigdzie. Blat nie był zabezpieczony żadnym opakowaniem. Proszę precyzować na czym polega dostawa, nie zdecydowałabym się na zakup gdybym wcześniej wiedziała, że zostanę z blatem pod blokiem.
Katarzyna Bąk
26.12.2020 08:10
Spam
aadsdsadf
19.12.2020 08:46
Rozkrój przyjechał bez opisanych formatek - pomimo że tak było zamówione. Pomimo złożonej reklamacji nikt się ze mną nie skontaktował. Straciłem 3h na mierzenie formatek i ustalenie która jest która. Dosyć dokładnie docięte ale zlewka na klienta.
Marek
08.12.2020 14:06
Negatywna ponieważ podporek jest 100 a nie 1000 w opakowaniu i trzeba czekać na realizację zamówienia pomimo określenie godziny jego odbioru. Poza tym Ok
Dawi
07.12.2020 10:56
wszystko było fajnie do momentu przykręcania szuflady pod klawiaturę. Otwory źle nawiercone (za mała odległość między nimi. Przy przykręcaniu prowadnic do szuflady też otwory minimalnie za wąsko.
Arkadiusz Mikołajczyk
19.11.2020 09:59
Wszystko nie tak jak chciałam. Tylko po numerach nie wiesz jaki to dokładnie kolor oraz czy to mat czy połysk. Kupiłam ale całą szafke musiałam przemalować🙄
Barbara
18.11.2020 08:51
Niestety półka wykonana niezgodnie z zamówieniem (miała być półka na innej wysokości - wykonano standardowo w środku). Nie mam czasu na wysyłkę więc sam muszę wywiercić otwory. W sumie to nie dużo roboty ale jednak....no i pozostają w efekcie bez sensu pozostawione otwory.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Adamie, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej pomyłki. W takim przypadku na Pan prawo do zgłoszenia reklamacji. Wysłalibyśmy do Pana nowe elementy.
Adam
13.11.2020 07:49
Zamówiłam 2 blaty, dostałam za przeproszeniem 150 kg pieprzonych desek. Żeby dokopać się do blatów musiałam przewalić 100 kg śmieci, których Państwu nie chciało się wyrzucać. Jest to poniżej jakiegokolwiek poziomu
Joanna Piasecka
10.11.2020 11:12
1. Jedna z szafek miała być bez blendy nad szufladą - tak było w zamówieniu i w instrukcji, nawet na naklejkach opisujących każdy element, jednak zamiast do zwieńczenia pod blatem miała zrobione otwory do blendy. Nie miałem czasu i ochoty na jakieś mailowanie i reklamacje. 2. Po zamówieniu dostałem telefon, żebym we własnym zakresie znalazł i kupił prowadnice do szuflad, bo nie mają takich. 3. Plecówka w jednej z szafek była za duża, wymagała docięcia. 4. Otwory pod zawieszki są za wysoko, zwieńczenia górnego w jednej szafce oraz blatu w drugiej szafce nie da się położyć, bo zawieszka wystaję poza krawędzie boków i podnosi blat. Za dużo błędów jak za tę cenę.
Łukasz
05.11.2020 08:37
Najpierw przyszło. 5 z 6 zamówionych,więc zrezygnowałam, a potem napisali,że dosyłają kolejny 1. Kołomyja !!!!
Mieczysław Wolff
04.11.2020 14:30
To zwykle złodziejstwo. Zapakowano uszkodzony produkt(rodzaj uszkodzenia na to wskazywał) Były problemy z uznaniem reklamacji
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Jerzy, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji oraz negatywnego komentarza w naszą stronę. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, powinien Pan od razu złożyć reklamację. Pana zdjęcie reklamacyjne wskazywało na to, iż kosz został przez Pana zamontowany, zatem nie wiemy, czy kosz był uszkodzony wcześniej czy został uszkodzony podczas montażu. Mimo to, wysłaliśmy do Pana nowy, pełnowartościowy towar. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby ostatecznie był Pan zadowolony z zakupu.
Jerzy
20.10.2020 09:11
Nie polecam ! Droga wysylka 450zl za tyle sam bym pojechal... Transport po 2 tygodniach i w dodatku kierowca z firmy zewnetrznej przyjechal po zmroku brak hds windy paleciaka i rozladowywanie reczne 10 plyt 28mm po 60kg. Nie polecam rozcinania plyt niedosc ze drogo 350zl to jeszcze wydluza sie czas wysylki. Nie polecam pierwszy i ostatni raz szkoda czasu na partaczy patologia
Firma zero
12.10.2020 20:49
Zamówiłem komodę o głębokości 80 cm, szkoda że nikt mnie nie poinformował że szuflady będą miały 60 cm głębokości, teraz mam komodę z miejscem widmo. Porażka
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Tomaszu, szuflady mają 60 cm, ponieważ wybrał Pan prowadnice o długości 60 cm. Domyślnie w konfiguratorze były wybrane dłuższe. Pozdrawiamy.
Tomasz
02.10.2020 17:02
Tragiczny poziom obsługi klienta. To moje pierwsze ( i pewnie ostatnie ) zamówienie w Państwa firmie. Na wejściu po tym jak grzecznie się przywitałem zostałem zaatakowany "gdzie maseczka?!" przez Panią wygodnie siedzącą bez maseczki za kurtyną z plexiglass`u. Poinformowałem Panią, że ja maseczki nie noszę. Pani zażądała ode mnie jakiegoś zaświadczenia. Grzecznie Panią zapytałem na jakiej podstawie się tak zachowuje. Odpowiedziała, że na podstawie uchwały. Kiedy poinformowałem Panią, że jeszcze żadna uchwała w tej sprawie nie została uchwalona i mamy w obiegu jedynie akty prawne rangi rozporządzenia to mi odburknęła, że nie będzie się ze mną kłucić i "łaskawie" pozwoliła abym był obsłużony przez jej koleżankę, która również nie posiadała maseczki ( kolejne biurko od wejścia ukryte za plexiglass`em ). Sytuację załagodziła sympatyczna Pani która zfinalizowała moje zamówienie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Macieju, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zainteresujemy się sprawą i dołożymy starań, by takie niemiłe sytuacje nie miały miejsca.
Maciej Nowak
22.09.2020 10:21
Brak możliwości zwrotu zakupionego towaru , pierwsze słyszę że prowadzący działalność nie może zwrócić zakupiony towar .
kuba.kuchnie
19.09.2020 07:28
Transakcja dobrze przebiegła. Paczkę bardzo sprawnie otrzymałam, ale jeden z mebli był uszkodzony tak, że nie dało się go zmontować. Czekam od już prawie od miesiąca z meblem w trakcie skręcania na nową część, bo dostawca nie jest z Polski i wysyła elementy co 30 dni.
Smutna Klienttka
15.09.2020 08:30
Meble na indywidualne zamówienie nie najtańsze, jakość praktycznie Ikea, czyli słabo. Najgorsza była obsługa - odbierałam osobiście - Pan w magazynie urządzał sobie wycieczki i czekałam 30 min patrząc jak jeździł w tę i na zad po dwie paczki, które miały być `gotowe do odbioru`. Pan nie wyraził jakiejkolwiek chęci pomocy przy pakowaniu dużego regału do auta (zlitował się inny klient również oczekujący długi czas na zamówienie). A na dokładkę okazało się, że po białym meblu ktoś sobie urządzał wycieczki, czego znakiem były liczne ślady buciorów!! Z pozytywów mogę powiedzieć jedynie, że meble zgadzały się wymiarowo i nie było problemów z montażem.
Adrianna
20.08.2020 09:44
Bardzo słaba jakość mebli, błędy w wykonaniu. Absolutnie nigdy więcej.
JB
14.08.2020 06:24