Przesyłka zaginęła.
Ola
20.07.2020 08:06
Wybrany płyta była niedostępna od ręki więc czas realizacji ponad 20 dni roboczych ale to jest ok. Niestety po 23 dniach dostaje tel. Z informacja, że brakuje okleiny 2mm i to co mogę zrobić to zmienić na 0,8 albo czekać kolejne 25dni(!). Zdecydowałem zmienić na 0,8.
Tomasz
16.07.2020 07:14
Mebel został uszkodzony fabrycznie oraz w trakcie transportu.Dodatkowo kurier nie zadzwonił, że stoi pod domem, co spowodowało mnóstwo komplikacji.Pomoc udzielona w związku z tym przez Pana pracującego w dziale spedycji była super, pełne zaangażowanie, szkoda, że meble zniszczone.
Karolina Madera
14.07.2020 11:25
Kupiłem dwie szafki łazienkowe na wymiar. Załączone instrukcje były wygenerowane aitomatycznie i nie pasowaly do tych szafek. Dodatkowo niechlujnie wykonane frezowania pod plecy szafki, musialem poprawiać bo inaczej nie dalo się jej złożyć. Nie wiem czemu nie wycięto również naciec w plecach pod uchwyty,też musiałem to sam robić. Nie polecam, za te pieniądze to kpina
Marek
10.07.2020 06:10
Jakość wykonania blatów I frontów jest bardzo dobra, jednak to wszystko idzie na marne kiedy w transporcie wszystko się rysuje. Nic nie zostało zapakowane jak powinno, wystarczyła zwykla tektura albo stretch. Stanowczo odradzam tego producenta, wszystkie fronty nadają się do obory.
Bartosz Tryk
26.06.2020 13:58
Do tej pory nie otrzymałem przesyłki z powodu braku kodu do odbioru przesyłki-pani w kiosku mi nie wydała przesyłki
DARIUSZ ZACHWIEJA
11.06.2020 10:46
Czas realizacji 21 dni wg zamówienia, przez jedną pozycję na 30. Po 30 dniach po licznych telefonach wysłane ze zmienioną pozycją na moje prośbe. Nie polecam, ięcej nie skorzystam
Marcin
27.05.2020 08:38
Na krawędziach blatu są duże odpryski, odchodzi górna warstwa forniru, gdyby nie to, że blat leżał przy odbiorze druga stroną do góry nawet bym tego nie odbierał, jakbym chciał mieć poszarpany tak blat to bym sam go rozkroił nożem kuchennym z lepszym skutkiem
Julian Kotarba
14.05.2020 09:09
w kilku elementach niezgodność podanego rozstawu oporu z rzeczywistością. Następnie brak dobrej woli ze zrealizowaniem zrostu (faktycznie po 3 msc od daty zakupu), towar nie użyty w większości nawet nie rozpakowany.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Zgodnie z informacją zawartą na naszej stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/, zwrot nie przysługuje osobom, które nabywają towar na fakturę VAT. Pozdrawiamy serdecznie.
Michał Mucha
14.04.2020 13:37
Po złożeniu zamówienia i wpłaceniu pieniędzy przesyłka nie została wysłana, nie otrzymałam żadnej informacji. Po kilku dniach zainterweniowałam. Okazało się, że sklep nie posiadał towaru mimo ze na stronie www było zaznaczone, że towar jest dostępny. uzyskałam również telefonicznie taką informację. Sytuacja dopuszczalna pod warunkiem, że sklep poinformuje klienta, że nastąpił jakiś problem.Tak się niestety nie stało. Opóźnienie przesyłki opóźniło montaż drzwi
aw
30.03.2020 10:30
Zły rozkrój
Tomek
07.03.2020 06:21
Zamówienie otrzymałem kompletne choć z opóźnieniem( ciekawe czemu nie mam do oceny płyt tylko same akcesoria) jednak jego dostawa to jedno wielkie nieporozumienie. Załatwiłem wózek widłowy żeby rozładować towar/paletę ale okazało się że towar jest w taki sposób zapakowany który uniemożliwia jego rozładunek wózkiem, każda płytę trzeba było ręcznie ściągać, a za transport liczycie sobie 500 zł.
Marcin
20.02.2020 08:34
Nie otrzymałam informacji o długim czasie realizacji mojego zamowienia. W związku z tym zepaczka nie była adresowana do mnie bezpośrednio a do przewoźnika który przewoził ja za granice jestem poszkodowana o koszty: wysyłki za granice która nie doszła do skutku gdyż paczkę wysłano zbyt późno, wysyłki i usługi wysłania paczki od przewoźnika do mnie na moj adres prywatny oraz opoznienie w projekcie a tym samym musiałam zakupić nowe prowadnice gdyż te nie były wstanie dotrzeć na czas. Mimo wielu maili i kontaktu telefonicznego nie otrzymałam pomocy z działu reklamacji. Wysłuchałam jedynie tłumaczeń ze wszystko zostało wysłane w czasie i ze powinnam mieć maila na swojej poczcie z informacja o przedłużeniu realizacji zamowienia - którego nigdy nie dostałam. Przespałam Print screen swoje poczty jak również folderu spam. Jestem rozczarowana serwisem i decyzja działu reklamacji. Niestety nie polecę Państwa serwisu
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Magdaleno, przykro nam, że jest Pani niezadowolona z zawartej transakcji i obsługi. Niestety nieprawdą jest, że nie otrzymała Pani informacji o długim czasie realizacji - dokonując zamówienia, zarówno w karcie produktu jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia, widniała informacja, iż czas wysyłki to 14 dni roboczych. Zatem termin realizacji zamówienia został wyznaczony na 31.12.2019. Tego dnia, przesyłka została do Pani nadana. Dział reklamacji podjął taką decyzję, ponieważ Pani reklamacja była bezzasadna. Pozdrawiamy serdecznie.
Magda C.
07.02.2020 12:26
Szawka wykonana nieprawidłowości, chodzi o otwory na kołki kture nie pasowaly i wymiaru różnice się o kilka milimetrów.
Janusz
07.02.2020 07:30
Jedna z formatek przycięta niezgodnie z zamówieniem (5mm za wąska) , Problem z zakupem ratalnym, Mimo iż Bank przelał środki, byłem przez tydzień monitowany o zapłatę, łącznie z groźbą anulowania zamówienia
TG
18.12.2019 13:23
Nie jestem zadowolony, UI jest niedopracowany i może wprowadzić w błąd co skutkuje złym podaniem wymiarów, czy złym dobraniem frontu, podając wymiary prosice o szerokość która okazuje się jest szerokością nie samej szuflady tylko miejsca gdzie będzie ona włożona . Podając wymiar. 10 cm otrzymujesz szufladę 9cm...i nikt niebpisze ze to zapas na prowadnice który sam już uwzględniłem
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Piotrze, bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupu, jednakże przy podaniu szerokości jest wyraźnie napisane, iż jest to szerokość wewnętrzna szafki, w której będzie montowana szuflada.
Peteas
18.12.2019 11:22
Niestety pomyliłam się w zamówieniu w dość głupi sposób tzn otwory na zawiasy zaznaczyłam w miejscu gdzie otwory na uchwyty. Takie fronty dostałam. Niby nic, wszystko zgodnie z zamówieniem, ale..... gdyby pracowali u was pracownicy, którzy nie pracują jak automaty ktoś mógłby pomyśleć że coś jest nie tak i wykonać choćby telefon lub zadać mailowo pytanie. Nie byłabym stratna kasy za kolejne 4 fronty.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Ma Pani rację, fronty jak i otwory zostały wycięte przez automaty, a dokładnie przez zautomatyzowaną linię produkcyjną. Złożone zamówienie zostało automatycznie skierowane do produkcji, dzięki czemu zaledwie w dwa dni zostało do Pani wysłane. Serdecznie pozdrawiamy.
Magdalena Mitudis
30.11.2019 14:06
Towar OK, ale czas wysyłki to jakieś nieporozumienie. Po 3 tygodniach oczekiwania dowiedziałem się, że... muszę czekać kolejny tydzień. Sprzedają towar którego fizycznie nie mają na magazynie.
Krzysiek
31.10.2019 20:33
zakupiłem Tandembox PROWADNICE 578 Dł.45cm Wysuw 100% 30kg Hamulec. Szuflada z zawartością waży 12,5 kg i prowadnica nie dociąga szuflady do końca. Przyczyn może być dwie: 1) hamulec za mocny, 2) sprężyna dociągająca za słaba.
Jan Piskorz
28.10.2019 08:14
Poraz pierwszy to sie zdazylo ; kolo wyciete fi 147 wpozadku natomiast skleika elastyczna nie tylko ze byla tragicznej jakosci ale rowniez przyszla podziurawiona bo byla od gory tylko zabezpieczona kartonem i poniewaz to bylo na palecie i napewno na ta palete polozono cos co spowodowalo podiurawienie . zadam bluskawiczej nowej przesylki jan hardyn ( prezes) tel . 690 044 191
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Niezmiernie nam przykro, z powodu uszkodzonego produktu. Bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres: reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
jan hardyn
28.09.2019 10:44
Zapłaciłem za transakcje pieniądze dałem w środę a na odbiór czekałem tydzień to co mam być szczęśliwym? i jeszcze zamiast dwóch elementów dostałem trzy dobrze chociaż że przecięte tak jak zaznaczyłem bo do piero bym się wkurzył nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek znów tam coś zamówię skoro robią co chcą !
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Termin realizacji zamówienia został wyznaczony na 29.08 i w tym dniu zamówienie zostało wysłane. Dokonując zamówienia zatwierdził Pan czas oczekiwania. Pozdrawiamy.
Kpina na resorach
16.09.2019 09:09
Marna jakość zamówionych próbek płyt meblowych. Wyglądem przypominają najtańsze meble szkolne. Nie polecam.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo nam przykro, że próbki płyt nie spełniły Pana oczekiwań. Jest to dla nas zaskoczeniem, gdyż sprzedajemy jedynie najwyższej jakości płyty meblowe firmy Egger, które zawsze spełniają oczekiwania naszych klientów. Być może otrzymane przez Pana próbki były wadliwe, za co serdecznie przepraszamy.
MC
04.09.2019 06:05
Jakość zakupionej sklejki fatalna ( sklejka Fuma). Sklejka popękana, ze śladami nieudolnego szpachlowania, w wielu miejscach silnie przebarwiona. Mogłem wykorzystać 60% sklejki.. W poprzednich zamówieniach było jeszcze gorzej. Sklejka się rozwarstwiała na krawędziach ( sklejka Meranti), w wielu miejscach pod pierwszą warstwą wprasowane śmici powodujące zgrubienia, w środku puste przestrzenie.. Zamówiłem dokonanie skomplikowanych wykrojów wraz z wycinaniem otworów. Czy pracownik nie widział robiąc rozkroje że sklejka jest wadliwa ? Z zamówienia wykorzystałem 50%.. Dałem firmie szanse po pierwszej wpadce. W sumie złożyłem trzy zamówienia i nigdy więcej. Kupowałem sklejke w Castoramie wiele razy, ani razu nie miałem problemu z jakością.
Tomasz Migas
22.08.2019 16:53
Długi okres transakcji ( trzy miesiące)
Ela
12.07.2019 08:04
Chciałem domówić towar, zadzwoniłem i okazało się, że kurier jeszcze nie odebrał towaru wcześniej zamówionego, więc wydawało się, że można domówić, jednakże zostałem zignorowany. -10pkt za elastyczność i -10 za chęć zrobienia z tym tematem czegokolwiek, po prostu się nie da już proszę Pana bo zaraz będzie kurier:) tak się pozbywa klientów. Pozdrawiam. Radosław
Radosław Z.
27.06.2019 22:41
Na zamówienie czekaliśmy o miesiąc dłużej niż wynikało to z podanego terminu. Ponadto, firma spedycyjna RABEN dostarczyła towar niemal po tygodniu od daty wysyłki - bo nie mieli odpowidniego samocodu do przewozu palet.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w wysyłce Państwa zamówienia. Wynikało ono z braku wszystkich elementów na stanie. Serdecznie przepraszamy i mamy nadzieję, że zamówione meble spełniają oczekiwania i dobrze służą. Pozdrawiamy.
Krzysztof
10.05.2019 11:25
CZAS ZAMOWIENIA PRZEKROCZONY O KILKA TYGODNI ZAMOWIENIE NIE ZGODNE Z ZAMOWIENIEM BRAK PLYTY WODNOODPORNEJ NADPLACONY VAT ( FAKTURA EUROPEJSKA )NADAL NIE ZWROCONY
ROBERT
05.04.2019 15:15
Zbyt długi czas oczekiwania. Na towar czekałem ponad miesiąc.
Kamil
26.03.2019 20:02
Poprzednie zamówienia były realizowane wzorowo. Tym razem zaskoczenie. Jakość malutkiego frontu nadal wzorowa. Natomiast kwestia finansów bardzo poniżej klarownej współpracy. Za kwadracik o wielkości ok 30x30cm zapłaciłam ok 200zl. Ponieważ był mi potrzebny, zdecydowałam się. Natomiast dopiero późnie doczytałam, że jest to efekt konieczności zużycia płyty o większej powierzni- co rozumiem- i mogę otrzymać „resztki”, jeśli zaznaczę taką opcję przy składaniu zamówienia. Takiej opcji nie zauważyłam. Odbieram sytuację jako „być może uda się trochę klienta naciągnąć”. Można przecież wysłać odpady bez konieczności zlecania ze strony klienta lub wyraźnie go o tym poinformować . Resztki chętnie bym wykorzystała lub wydała lub wyrzuciła. Tym razem cena zupełnie nieadekwatna do towaru. Pozdrawiam
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Bożeno, bardzo nam przykro, że nie jest Pani w pełni zadowolona z transakcji. Jeśli chodzi o wysyłkę resztek płyty, nie każdy klient życzy sobie, aby wysyłać mu skrawki płyt, ponieważ nie są mu potrzebne - stąd opcja wyboru przez klienta. Pozdrawiamy serdecznie.
Bożena
22.03.2019 13:17
W pakiecie sklejek otrzymałem sztuke opakowaniową wyblakłą z dziurami odbitymi po taśmach pakowych.Reklamacji się nie doczekałem
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety w naszym systemie nie ma Pana zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy przesłać zgłoszenie jeszcze raz lub skontaktować się z opiekunem zamówienia.
Jachtowe Centrum Serwisowe
10.03.2019 19:11
Termin realizacji nie do zaakceptowania (2 miesiące)- zlecenie i zapłata wysłane 21 12 2018 a odbiór elementów 15 02 2019. Oferta że po zapisaniu się do newslettera otrzymuje się 50zł rabatu na pierwsze zakupy jakoś dziwnym trafem nieaktywna- dopiero po interwencji e-mailowej i telefonicznej dostałem kod. Podczas logowania i wpisywania formatek termin realizacji zamówienia był na początek stycznia a po wpłacie pieniędzy zmienił się na 24 styczeń. Dzień przed terminem odbioru zamówienia telefon że bark płyty do realizacji zamówienia i propozycja zmiany materiału, po mojej odmowie zmiany materiału przesunięcie terminu zamówienia o kolejny miesiąc.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Bardzo przepraszamy za zaistniała sytuację. Opóźniony termin realizacji Pana zamówienia był spowodowany brakiem dostępności materiału do produkcji.
Mariusz
03.03.2019 17:35
Dzien dobry, chcialbym reklamowac przesylke, poniewaz otrzymalem tylko jeden z zamowionych produktow. W opakowaniu byl tylko zawias katowy 45 stopni oraz prowadniki, ktorych wcale nie zamawialem. Brakuja dwa zawiasy 180 stopni, ktore sa na fakturze i zostaly zaplacone. Prosze o szybkie sprostowanie sprawy i odeslanie brakujacych czesci. Pozdrawiam, Jacek Rybicki
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry Panie Jacku, w dniu wczorajszym złożył Pan reklamację, która jest w trakcie rozpatrywania - Dział Reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Dołożymy wszelkich starań, aby otrzymał Pan odpowiedź jak i pozostałe elementy zamówienia jak najszybciej.
jacek.rybicki
10.01.2019 14:39
Kurier Inpost nie przyjechał w planowanym terminie, dopłaciliśmy za przesyłkę ekspresową. Po rozmowie telefonicznej z kurierem, obiecał że przyjedzie do godziny 24, czekaliśmy na niego a o 22 odznaczył przesyłkę jako nieodebraną z powodu nieobecności odbiorcy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że kurier nie wywiązał się z obietnicy dostarczenia towaru w danym terminie, jednakże działania firm kurierskich nie są zależne od nas. Przykro nam zatem, że na tej podstawie negatywnie ocenili Państwo nasz sklep. Mamy nadzieję, że dostarczony towar spełnia Państwa oczekiwania. Pozdrawiamy.
biuro
14.12.2018 08:08
Rozkrój, wydanie materiału itp. było oczywiście OK. Natomiast jakość sklejki, którą kupiłem (brzoza 21 mm szalunkowa 1/1) była nie do przyjęcia. Sklejka niemal rozchodzi się w rękach. Mnóstwo pustych przestrzeni w warstwach środkowych. Laminat pęka jak cienka warstwa lodu. Na powierzchni ok 2 dcm2 wogóle BRAKOWAŁO laminatu! Gdyby tak sklejka nie była potrzeba mi tak pilnie to nie odebrałbym bym materiału w tak tragicznym stanie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, jest nam przykro, że otrzymał Pan wadliwy towar. W takim przypadku miał Pan prawo do zwrotu lub wymiany płyty na nową. Jeszcze raz przepraszamy.
Janek
24.11.2018 11:31
Mój komentarz to nie ocena produktu ale niekompetencji i zwykłego chamstwa ze strony Pani Małgorzaty (która nazwiska też nie potrafiła podać) z infolinii od której chciałem uzyskać, wydawało się . dość prostą informację - co muszę zrobić aby zostać odbiorcą hurtowym? Bo,jedynie co udało się z niej wykrzesać to, że informacje na stronie są nieaktualne...gdy poprosiłem o kontakt z przełożonym lub kimś kompetentnym okazało się że nie ma takiego :) ps. Panie moderatorze - proszę po prostu odpowiedzieć na moje pytanie a nie bawić się w PR - że Państwo przepraszają itd...albo podać numer telefonu do kogoś kto potrafi udzielić informacji.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Krzysztofie, jest nam niezmiernie przykro, że nasza obsługa nie spełniła Pana oczekiwań. Cieszymy się jednak, że otrzymał Pan już od nas wszelkie informacje jakie chciał Pan uzyskać. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu, nie zrezygnuje Pan z zakupów w naszym sklepie, a każda transakcja będzie zrealizowana w sposób satysfakcjonujący.
panzorro
31.10.2018 10:02
Jeszcze towaru nie otrzymałem , a już mam opinie wystawić. Proszę bardzo negatyw za zbyt długi czas oczekiwania
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Łukaszu, z naszej strony termin realizacji zamówienia został dotrzymany. Złożył Pan zamówienie dnia 24.10, a dzień później przesyłka została do Pana wysłana. Z listu przewozowego wynika, iż w dniu dzisiejszym przesyłka zostanie dostarczona przez kuriera. Jest nam bardzo przykro, że mimo naszych starań, tak Pan ocenił nasz sklep. Staramy się, aby każde zamówienie wychodziło z naszego magazynu w wyznaczonym terminie.
Lukas S.
29.10.2018 08:14
Na zamówienie czekałem prawie 2 miesiące.Małą czcionką jest napisane ,że czas oczekiwania to 28 dni bo towar jest zamawiany pewnie z Chin jak ktoś zamawia. Jak się towaru nie ma i jest tak długi czas oczekiwania to się piszę brak towaru a nie robi takie jaja... Brak słów..
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Karolu, zarówno w kartach produktu, jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia otrzymał Pan informację o terminie realizacji. Dokonując zamówienia zgodził się Pan na taki termin. Nie wszystkie akcesoria mamy na stanie, ale mamy możliwość zamówienia ich dla klienta. Serdecznie pozdrawiamy.
Karol
16.10.2018 07:21
Dostałem niestety 10 lewych wieszakow
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wysłanie niewłaściwych wieszaków. W związku z chwilowymi brakami, aby nie wstrzymywać realizacji Pana zamówienia,wysłaliśmy płytki dostępne w ilości umożliwiającej zamontowanie mebli. Płytkę można obrócić o 180 stopni, aby uzyskać wersję lewą lub prawą (co prawda po obróceniu nie będzie nafrezowanych otworów pod główkę wkrętu, ale szafkę można powiesić). Jeśli chciałby Pan otrzymać właściwe wersje wieszaków w osobnej przesyłce, prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia.
adam977
10.10.2018 00:26
Co tu komentować. Zamówione części zostały po partacku zapakowane i doszły do mnie pokrzywione. Przesyłki nie odebrałem. Miałem napięty termin i zaznaczyłem w e-Mailach, że muszę mieć nową przesyłkę do 07.10. Na żaden e-Mail nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani nawet słowa przepraszam. Załosne
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że otrzymał Pan uszkodzoną przesyłkę. Nowa przesyłka nie została do Pana wysłana, ponieważ czekaliśmy, aż firma przewozowa dostarczy nam uszkodzoną przesyłkę - przed jej otrzymaniem nie mogliśmy przesłać nowej. Jednakże wysłał Pan e-maila dnia 03.10, a następnego dnia otrzymał Pan odpowiedź - później kontaktowaliśmy się już z kurierem w tej sprawie. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.
A.S.
07.10.2018 08:33
wymiar miał być podany w milimetrach w pośpiechu podałem w centymetrach i z tego powodu musiałem dopłacić prawie osiem złotych ,pewnie dlatego , że 53 cm to nie to samo co 530 mm
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Robercie, przy rubryce, gdzie miały zostać wpisane wymiary formatki było wyraźnie zaznaczone, aby podać wymiary w milimetrach. Jak sam Pan napisał, to z powodu Pańskiej pomyłki wpisał Pan wymiary w centymetrach. Cena wzrosła z powodu większego zużycia sklejki.
robert.sobol334
07.09.2018 14:33
Prosi się o komentarz do transakcji a przesyłki nie otrzymałem
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. W dniu dzisiejszym kurier dostarczy Panu przesyłkę. Mamy nadzieję, że zamówiony towar spełni Pana oczekiwania.
jozef13285
27.08.2018 06:43
Witam. To nie pierwsze zakupy w waszej firmie ale wydaje mi sie ze chyba ostatnie. Wasz kierowca okazal sie tak nie mily przy dostawie palety zostawiajac ja z uszkodzonym materialem mojej zonie zrzucajac ja z paleciaka na zewnatrz lokalu (1metr od otwartego garazu). Jak twierdzil - nie jest to jego zasranym obowiazkiem. To wam powiem tak- ze mial szczescie iz bylem na montazu i ze nie bylo mnie tam przy rozladunku. Probowalem nawiazac kontakt z firma ale oczywiscie nikt nie raczy odebrac telefonu. Moze i oferujecie cos swoja firma ale obsluge klienta macie ponizej 1.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Panie Pawle, na wstępie chcieliśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację. Jednakże towar dostarczony został do Państwa przez kuriera, a nie nasz transport. Współpracujemy z wieloma firmami przewozowymi i niestety nie mamy wpływu na to, kto dostarcza nasze przesyłki. Nie mniej jednak z pewnością przekażemy dalej Pańską opinię, aby w przyszłości móc zapobiegać takim sytuacjom. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony towar spełnia Państwa oczekiwania.
Pawel Ostrowski
24.08.2018 08:02
Nie dostałem instrukcji do biurka. Bardzo słabo.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za niedostarczenie instrukcji - był to błąd po stronie naszego systemu. Jeśli nadal jej Pan potrzebuje, prosimy o kontakt z Działem Handlowym. Mamy nadzieję, że pomimo tej niedogodności jest Pan zadowolony z zakupu w naszym sklepie, a biurko będzie Panu służyło przez długie lata.
klient
22.07.2018 21:09
Brak kontaktu z klientem oraz wolna realizacja zamówienia. Sklep nie udziela informacji e-mail`owej na temat zaksięgowania wpłaty. Realizacja zamówienia odbywa się ok. 3 dni od dnia, kiedy wpłata powinna być zaksięgowana. Zamawiam w sklepie ze względu na inne walory niż szybkość obsługi i dobry kontakt z klientem, bo to oceniam, po wielokrotnie dokonywanych zakupach jako bardzo słabe, w porównaniu z innymi sklepami.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. W dniu dokonania wpłaty, został do Pani wysłany e-mail z potwierdzeniem. Tego samego dnia przesyłka została wysłana. Jest nam bardzo przykro, że mimo tego nie jest Pani w pełni zadowolona z zakupów w naszym sklepie. Mamy jednak nadzieję, że zakupiony towar spełnił Pani oczekiwania.
Beata
03.07.2018 14:44
Brak info o braku płyty którą zamawiałem. Dopiero po drugiej mojej(2 tygodniach czekania) interwencji dostałem informację że płyta będzie dostępna 1 m później.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. W potwierdzenia złożenia zamówienia, dostał Pan informację, iż dostępność zamówionej płyty wynosi 26 dni roboczych. Niestety w międzyczasie dostaliśmy informację o przesunięciu dostawy płyty. Cieszymy się, że zgodził się Pan na zmianę płyty na inną, a zamówienie zostało wykonane w terminie. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
M.K.
29.06.2018 10:38
Ogólnie jestem zadowolony z poprzednich transakcji, niemniej ta ostatnia była niekorzystna - długo, za długo i bez informacji. Sam musiałem dzwonić
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia oraz brak informacji. Niestety nie posiadaliśmy na stanie zamówionego przez Pana towaru, stąd to opóźnienie. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że produkt spełnia Pana oczekiwania.
Paweł
13.06.2018 15:54
Wysłałem reklamację zamówienia i nie dostałem żadnej odpowiedzi na razie :(
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Zgodnie z regulaminem dotyczącym składania reklamacji w naszym sklepie, dział reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Od Pana zgłoszenia minęło 2 dni, dlatego prosimy o cierpliwość. Dołożymy wszelkich starań, aby Pana reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej.
Alek Barszczewski
08.06.2018 07:17
Ocena negatywna za czas realizacji 2 miesiące. Płyty 18 mm dostałem po tygodniu natomiast sklejenie tych samych płyt do grubości 36mm zajęło firmie dodatkowe 7 tygodni (sic!). Co do jakości itd. nie mam zastrzeżeń - naprawdę wzorowo.
Pawel.Buczkowski
07.06.2018 23:28
Na kontakt i przebieg transakcji nie moge powiedziec zlego slowa, ale co do jakosci obsługi.... Ewidentnie ktos dal d.... Jedna z czterech nóg w kolorze czarnym które zamówilem jest zle odlana farba i widac gołą blache. Nie wiem jak mozna bylo tego nie zauważyć bo to dobre 20 cm widocznej blachy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana reklamacja jest w trakcie rozpatrywania, uszkodzona noga zostanie wymieniona na nową.
i.am.michael@onet.pl
06.06.2018 09:47
Niestety nie jestem zadowolony. Płyty przyszły ponad tydzień po czasie. Do tego wysyłałem maila z roszczeniami i do dziś cisza nikt nawet nie raczył odpisać.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaszła pomyłka, ponieważ odpowiedź na Pana e-maila została wysłana na inny adres. Opóźnienie wysyłki nastąpiło z powodu braku dostaw w okresie długiego weekendu majowego. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.
Adrian
02.06.2018 09:11