Transakcja przebiegla sprawnie, jakosc mebli zgodna z oczekiwaniem. Zaskoczeniem byl brak opakowania elementow mebli. W niektorych bruzdach pozostawaly trociny i trzeba je bylo usunac zebyzmontowac mebel. Dodatkowo, spodnia czesc szafy mozna bylo zmontowac jedynie od dolu co przy wysokim meblu jest klopotliwe bo nie daje szansy montazu w pionie. Ikea ma otwory nawiercone od gornej strony co pozwala na rozne opcje montazu.
P
14.11.2020 16:33
Kontakt z dostawcą dobry, ale termin dostawy kosmiczny. Zamówiłam uchwyty do szafek i czekałam na nie 36 dni roboczych, tj. prawie 2 m-ce. Ogólnie nie polecam chyba, że ktoś ma ochotę czekać na dostawę.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Małgorzato, większość akcesoriów meblowych mamy na stanach magazynowych. Tak się złożyło, że zamówionego przez Panią uchwytu nie mieliśmy, dlatego czekaliśmy na nową dostawę od producenta - stąd tak długi czas oczekiwania. Pozdrawiamy.
gosia2260
09.11.2020 13:52
Nie jestem do końca zadowolona, mimo że efekt końcowy jest ok. 1. Do szafki nie dostałam żadnej instrukcji montażu, co było problematyczne ze względu na fakt, że wybrałam szufladę z prowadnicami Blum tip-on - a ich montaż nie jest oczywisty (zarówno montaż jak i regulacja położenia szuflady - musiałam sama wyszukać w internecie odpowiednią dokumentację). 2. Kant jednej z płyt ma odpryśnięty laminat, ale na szczęście jest to płyta spodnia, więc defekt widać dopiero przy dokładnym przyjrzeniu. 3. Front szuflady miał nieprawidłowo nawiercone otwory do mocowania do szuflady (przesunięte o 1cm w kierunku środka - przez co szuflada blokowała zamykanie drzwi) - na szczęście nawiercenie dodatkowych otworów nie było problemem, a nieprawidłowe nie są widoczne z zewnątrz ze względu na specyfikę mocowania. 4. Plecy szafki były o 0.5cm za wysokie, więc nie dało się jej poprawnie złożyć - konieczne było ścięcie nadmiaru - co również na szczęście nie jest widoczne, bo cała nie do końca idealnie przycięta krawędź płyty chowa się w odpowiednim rowku. Podsumowując: ostatecznie szafka wygląda bardzo ładnie, ale nieproporcjonalnie do ilości nerwów jaką kosztowała mnie walka z niedociągnięciami.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Agnieszko, bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności z zamówieniem przysługuje Pani prawo do złożenia reklamacji. Dosłalibyśmy Pani nowe elementy szafki.
Agnieszka
08.11.2020 15:28
Jakosć i wykonanie bardzo dobre, jednak spakowanie i zabezpieczenie nie wytrzymało, paleta rozpadła się, dzieki bogu jedynie 1 formatka uszkodzona,
donhapaone69
29.10.2020 14:56
dostarczona płyta była lekko uszkodzona bardzo długi czas oczekiwania na dostawę konieczność kupowania całej ogromnej płyty (potrzebuję 40%)
AZ
07.10.2020 14:13
Zabrakło informacji że nie ma pomocy we wnowszeniu zamawianego produktu do mieszkania.. Jednak pozostawienie mnie bez informacji z podwójnej długości paletą jest słaba przy cenie powyżej 150 zł za kuriera (raben) Druga sprawa to kurier schenker który przywiózł do sortowni paczkę do Wrocławia i sobie tam leżała 3 dni a centrala nawet do sortowni nie mogła się dodzwonić. Płyta miejscami słabo wykończona. Ma prześwity na randzie
Marcin
01.10.2020 09:33
Przebieg, odbior zamowienia oceniam pozytywnie. Wykonanie formatek oceniam srednio dobrze. Przynajmniej 5 formatek bylo wykonanych nieestetycznie, ciecie bylo nieprecyzyjne, brzegi pod okelina postrzepione, wylamane. Zdecydowanie bylo to najgorzej wykonane zamowienie ze wszystkich jakie dokonalem w ostatnich 3 latach.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jeśli otrzymał Pan towar uszkodzony, bardzo prosimy o złożenie reklamacji. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty. Bardzo przepraszamy za powstałe uszkodzenia.
Marcin
29.09.2020 10:47
Mimo informacji telefonicznej z Krakowa sklejka przy tej grubości nie ma tak małego promienia zginania. Sama sklejka ma spore dziury na łączeniach poszczególnych liści co w tym konkretnym przypadku dyskfalifikuje ją do użycia bezpośrednio jako element dekoracyjny
P
29.09.2020 08:46
Witam, takie krótkie, pytanie, ponieważ w szafkach narożnych w tzw blendach, po stronie ładnej (tam gdzie jest wyfrezowana rączką) sa na punktowania? co z tym zrobić? to są 4 elementy, które niestety szpecą cały mebel, czy to jakiś błąd czy może to do czegoś służy. pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo prosimy skierować zapytanie na adres: centrum@meble.pl. Nasi handlowcy odpowiedzą na Pana wątpliwości. Pozdrawiamy.
szyc.ms
17.09.2020 08:42
Ogolnie jestem zadowolona z produktu zamowionego. Ale niestety kilka polek przyszlo uszczerbionych/porysowanych... dobrze ze w miejscu w ktorym nie widac tych wad, ale za takie pieniadze spodziewalabym sie lepszej jakosci.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Izabelo, przykro nam, że dostarczony towar posiadał wady. W takim przypadku zachęcamy do składania reklamacji - dosłalibyśmy nowe elementy. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że złożony mebel, w pełni spełnia Pani oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie.
Gosc
16.09.2020 06:37
Proces realizacji zamówienia przebiegł bardzo sprawnie, ale w dostarczonym zestawie brakowało kołków i wkrętów montażowych dla 2 kompletów.
Anonim
25.08.2020 07:58
W miarę szybko produkt super polecam
Magdalena
21.08.2020 19:19
Zamówienie złożyłem. Dzień przed odbiorem nie było zrobione bo szukali deski z której mieli zrobić. Gdybym nie interweniował to pewnie by się nie odezwali. Musiałem w końcu zmienić kolor frontów aby zrobili w jakimś sensownym czasie. Na otarcie łez przywieźli pod dom zamiast odbiór osobistego. Mam wrażenie że jakbym nie interweniował to by to zamówienie opłacone wisiało i wisiało ... trzeba przyznać że to pierwsza wtopa na kilka zamóień
Jędrzej.
15.08.2020 15:09
Pozytywy: - bardzo fajny konfigurator rozmiarów mebli gdzie mozna sobie mega indywidualnie zrobic meble - Szybki proces zakupu przez konfigurator i jasny Negatywy: - Odbiór wyobrażalem sobie ze podjerzam pod jeden magazyn, pokazuje nr zamowienia i za 5 min mam pod samochodem moje zamowienie... niestety najpierw musialem isc do kasy po WZ, z WZ na magazyn wew gdzie dostalem tylko sruby, potem na drugie okienko gdzie indziej zeby Pani na magazynie zamowila wykroje, a potem do trzeciego okienka gdzie odbieralem towar. Mysle ze w dobie e-comerce mozna zlikwidowac relikt przeszlosci jakim jest papier i wspomniane WZ (przynajmniej dla klienta) - Instrukcja do mebli nie odpowiada rzeczywistości dużo w niej brakowalo do poprawnego zlozenia kontenerka i osoba bez wiedzy i odpowiedniej ilosci narzedzi moze miec problem - Za duzo informacji na naklejce od wykroi przez co ciezko zydfikowac wykroj. powinna byc duzo informacja o numerze wykroju, a potem wszystkie inne jakies zbedne gdzie nizezj mala czcionka. - za duza ilosc srub, gwozi w zestawie przez co podczas montazu szuflady uzylem nie wlasciwej sruby (za dlugiej) i przewiercilem front szuflady bo w instrukcji nie bylo rozroznienia na dlugosci a tez nie pryszlo mi do glowy ze ktos moze do zestawu wlozyc dluga srube - brak instrukcji jak zamonotwac szyny BLUM do szuflady jak rowniez w szufladzie zlozonej nie bylo otwrow na tylni szpikulec do szyn
dawid
13.08.2020 06:45
Dwa elementy nie były oklejone na bokach. Jednego elementu brakowało. Prócz tego równe i precyzyjnie ucięte formatki. Świetnie oklejone. Pierwszorzędna robota.
Bartosz
06.08.2020 17:23
Produkty dobrej jakości. Zastrzeżenia tylko do czasu wysyłki. Niektóre zamówienia realizowane od ręki, a niektóre po przypomnieniu się jak zbliża się 10 dzień roboczy. Co ciekawe po napisaniu maila wysyłki kilka razy wysłane na drugi dzień. Dla tego opinia neutralna. W dzisiejszych czasach warto informować klienta kiedy jest planowana wysyłka, szczególnie przy 10 dniowym czasie realizacji.
Karol
31.07.2020 20:54
Towar dostarczony z opóźnieniem Kiepska obsługa klienta
Maciek
18.07.2020 19:33
W pierwszym transporcie zapomniano o paczce ze śrubkami i całym okuciem. Do czarnej szafki, specjalnie wybranej tylnej płyty z przelotem pod kabel w kolorze czarnym - z jakiegoś powodu sam przelot otrzymałem w kolorze białym. O tyle dobrze, że sama szafka przyszła bez uszkodzeń.
Maciej
16.07.2020 18:11
Płyty zostały docięte bez uwag. Jednak zamówione otwory pod uchwyty meblowe nie zostały wykonane
Karol
09.07.2020 08:30
bardzo długo oczekiwałem na wysyłkę
arekc
09.07.2020 07:39
Dlugi czas oczekiwania
Marek
03.07.2020 17:00
Bardzo długa dostawa, prawie miesiąc to zbyt długo.
Maciej
30.06.2020 15:00
Szalenie długi termin realizacji
Edward
09.06.2020 13:07
Pozytywna: możliwość samodzielnego odbioru zamówionej płyty z Warszawy, co znacznie obniżyło koszt . Negatywna: płyta została źle ucięta - węższa o 0,5 cm.
marta kramer
08.06.2020 08:37
Na razie dotarła połowa zamówienia.
Piątkowski
02.06.2020 06:36
Ogólnie jestem zadowolony, ale zamówiłem 5 czarnych wieszaków z czego 4 mają uszkodzenia. Do wieszaków nie było śrubek - nie ma żadnej informacji na stronie czy śrubki są w zestawie. Pozostałe rzeczy z zamówienia ok.
Adam
26.05.2020 10:00
Transakcja przebiegła bardzo dobrze lecz odbiór Płyt bardzo zle ponieważ zmieniła się godzina odbioru co nie zostałem poinformowany. I nie chciano mi wydać zamówienia opłaconego w mojej godzinie odbioru i potwierdzenie e-mail.
Ferfecki Krystian
05.05.2020 11:34
Zamówiłem 4 nóżki do szafki. jedna była w innym odcienniu
Jarek L
28.04.2020 22:53
Wszystko w porządku z zamówieniem tylko bardzo długi czas oczekiwania
Andrzej Leśniak
16.04.2020 18:39
Prawie ok , zdjęcia na waszej stronie koloru wybranego różnią sie dużo od tego jaki jest w rzeczywistości . na stronie h3700 popada w rudy odcień. A faktycznie jest jego zaprzeczeniem. Na innych stronach jest bliżej zbliżony finalnie kolor niz ten co macie umieszczony na stronie.
Andrzej Dudeł
11.04.2020 09:18
Obsluga klienta b.dobra, szybko reakcja na maile, itp. Szybka realizacja, 2tyg przed terminem Duzy minus za opakowanie, a raczej jego brak. Elementy sa osobno, niedbale dowiezione na wozku. ciezko sie zorientowac czy jest wszystko i czy dostalo sie to co zamowione.
Michal
27.03.2020 19:32
Czas realizacji mógłby byc szybszy tym bardziej ze zlecenie było gotowe nim otrzymaliśmy powiadomienie. Kolejna sprawa jest to ze nikt nie jest w stanie przydzielić rabatów dla stolarzy. Rozumiem cwbe detaliczna przy zakupach bez logowania ale po utworzeniu konta wartość nie zmieniła się przy czym produkt u Panstwa za 260 zł jest dostępny w hurtownii w cenie 190 złotych. To duża dysproporcja i nawet jeśli macie nowoczesne rozaiazania i sprawy system realizacji zlecen jednak w wyniku zawyzonych cen nie jestem w satanie realizować u was dużych zleceń a szkoda. Zoptymalizowaloby to proces produkcji w mojej firmie a tak zamawiam tylko pojedyncze sztuki. Pozdrawiam
Krystian Kurowski
25.03.2020 16:48
Bardzo długi czas oczekiwania, prawie trzy tygodnie.
M.Z.
19.03.2020 07:27
Jeden regulator otrzymalem uszkodzony. Najwidoczniej nikt nie sprawdza co pakuje.
Karol
06.03.2020 12:42
Szafka wykonana w sposób dobry. Zamówienie wysłano niekompletne (brak prowadnic i wszelkiego rodzaju śrób, wkrętów, złączek itp.) Po reklamacji dosłano. Stwierdziłem po kilku dniach że dosłano prowadnice i śróbki, wkręty itp ale okazało się że nie ma w nim ani relingów sychronizacji prowadnic, nie ma wzornika regulacji ... ręce opadają. W przesłanej paczce z śróbkami, wkrętami różnych elementów jest dużo za dużo ... kto to składał , kto nadzorował ??? Cena za szafkę wysoka ... myslałem że obsług też ... pomyliłem się
Ryszard
28.02.2020 09:17
Wykonanie prawidłowe, elementy doszły zadrapane, cena wysoka.
Mariusz
21.02.2020 11:05
Było opóźnienie z powodu awarii cnc
Marcin R
15.02.2020 08:47
Witam, Nie wiem, jak to się stało, ale zamawiając "rozkrój" nie myślałem, że w sumie zamawiam całą płytę sklejki. Tym bardziej, że sklejka "odpad" to było 3/4 płyty - pocięto to na półmetrowe kawałki. Szkoda, że nikt nie zapytał jak mają być pocięte odpady. Wniosek - wolał bym, aby można było zamówić tylko wycięte kawałki płyty. Jeśli już muszę kupić całą płytę, to wolał bym ją dostać w jak największych możliwych kawałkach.
Przemek
14.02.2020 07:14
Szybka realizacja zamówienia, jakość sklejki zgodnie z opisem, łatwość złożenia zamówienia i określenie rozkroju. Jedyne zastrzeżenie to jakość cięcia, ponieważ podcinak nie jest ustawiony idealnie w linii z tarczą piły co powoduje, że brzegi nie są idealnie proste, jest delikatne wcięcie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za komentarz i informację o jakości cięcia. Z pewności sprawdzimy ten temat. Pozdrawiamy serdecznie.
Tomek
14.02.2020 06:57
Niestety niektóre formatki nie trzymały wymiarów (8/176) jak również rowki wykonywane na CNC. Całe szczęście, że część elementów mozna naprawić.
JK
15.01.2020 14:54
Towar ok, ale sklep polecam dla cierpliwych. Czekanie 3 tygodnie na zawias to gruba przesada.
Lukasz
29.12.2019 11:32
Moja opinia jest neutralna ponieważ, przyszła szybko ale nie było żadnej informacji że obrzeże nie ma kleju aby samemu można było przykleić dlatego jestem zawiedziona bo bym nie kupiła. Pozdrawiam
Agnieszka
26.12.2019 13:47
Zamówione produkty spełniają moje oczekiwania natomiast byłam zawiedziona obsługą. Ponieważ na realizacje zamówienia czekałam dłużej niż było wskazane na stronie internetowej, napisałam do Państwa maila. Otrzymałam odpowiedź że firma czeka na dostawę jednego z modeli gałek od producenta i to nie wasza wina że tyle to trwa. Ton wiadomości był dość nieprzyjemny. Uważam że w dzisiejszych czasach można się odnieść do klienta w bardziej przyjemny sposób, tym bardziej że ja nie miałam pretensji, zadałam tylko pytanie o termin dostawy. Także same produkty na 5 z plusem, ale po kontakcie z firmą pozostało średnie wrażenie. Pozdrawiam,
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że otrzymaną wiadomość odebrała Pani jako niemiłą. Z pewnością osoba pisząca e-maila nie miała złych zamiarów. Staramy się, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie, dlatego serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności i cieszymy się, że zamówiony towar spełnia Pani oczekiwania. Pozdrawiamy.
Marta
19.12.2019 18:09
Zamówiony materiał OK (ale jednej płyty nie dostarczono - owszem informację o tym dostałem ale mój problem pozostał). Obsługa wymaga poprawy - np w wiadomościach o odbiorze przesyłki brak ważnych informacji - np że oddział w Warszawie w piątki pracuje do 14.00??
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, przepraszamy za powstałe niedogodności i dziękujemy za uwagi dotyczące obsługi. Z pewnością weźmiemy je pod uwagę. Pozdrawiamy.
Tom
12.12.2019 10:54
Wymiarowo, super i nawet ekspresowa wysyłka, ale płyty miały uszkodzone ranty przez niewłaściwe pakowanie lub transport.
Łukasz
10.12.2019 10:28
Pozytyw za kontakt. Bylem informowany o stanie zamowienia. Komentarz neutralny za sam mebel i jego dostawę. Czesc biurka- tylna płyta wogole nie miala nawierconego zadnego otworu na nogi i blat. Musialem sam nawiercic 9 otworow- godzina roboty wiecej i brak zaciskow bo nie mialem otwornicy. Po problemach z dostawa nie chcialem juz reklamowac tej czesci i odsylac jej. Kurier wyznacza godzine i masz byc, a jak nie to jedz do bazy godzine w korkach od miejsca dostawy, czyli ja z Gdańska- pod pruszcz Gdański Sama idea mebli na wymiar i ceny super, natomiast gorzej z wykonaniem
Rybacki Przemysław
04.12.2019 06:18
Czas oczekiwania był dłuższy niż zadeklarowany przez sprzedawcę.
Jarek123
28.11.2019 09:04
Realizacja zamówienia ekspresowa. Obsługa miła, chociaż nie zawsze potrafi odpowiedzieć na wszystkie pytania. Jakość zapakowania mebli bardzo kiepska. Odbierając osobiście towar każda część mebli jest osobno(przykładowo: zamawiana jest szafa i każdą z części szafy tj, przód, tył, bok, półki itd. otrzymuje się osobno), uważam że meble powinny być w paczkach a nie na sztuki, jest to uciążliwe ponieważ trzeba pakować każdy element z osobna, co gorsza nic go nie chroni bo nie ma nawet folii zabezpieczającej na nim. Brakowało też kilku złączek, przez co szafa nie jest skręcona we wszystkich miejscach których powinna. Jak na taką cenę trochę wstyd, że żałowano na takich małych elementach. Ceny dość wygórowane, ale jakość wykonania dobra.
Agnieszka
22.11.2019 11:24
Paczka była zamoczona, długo szła.
Kacper
20.11.2019 15:09
Długi czas realizacji. Zamowienie złożyłam w poniedziałek a zostało wysłane w piątek.
Anna Maria Iwaniec
20.11.2019 07:35