0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
neutralna

Jedna strona sklejki jest ok , druga poza jakąkolwiek klasyfikacją wielkie czarne place przebarwień nie reklamowałem tylko dlatego , że dla mnie ważna była tylko 1 strona Dostawa i jakość cięcia jak najbardziej OK

Zweryfikowany zakup
WM
19.08.2019 13:31
neutralna

Przy odbiorze zamównienia w punkcie odbioru zostałem kompletnie zaskoczony tym, że elementy mebli wydano mi bez opakowań tekturowych, zupełnie luzem, płyty nie były nawet ostreczowane. Przez to przy transporcie pojawiły się zarysowania. Pracownik stwierdził że oni nie pakują mebli, meble pakuje tylko Ikea. Nie masz racji mój drogi. Ponadto brak zgłoszony brak zaślepień kotew meblowych, ponoć nie dołączają. Nie mam uwag co do jakości i wykonania produktu. Meble ładne i zgodne ze złożonym zamówieniem.

Zweryfikowany zakup
Łukasz Trojanowski
14.08.2019 10:23
neutralna

Szanowni Państwo, jeżeli pytacie to odpowiem - zamówiłem dwie szafki i każda na zakończeniu boków, na rogach na górze przy półce ma ok. 2 mm uszczerbek białego laminatu - niestety od widocznej strony. Moim zdaniem to błąd maszyny do cięcia. Reszta ok Z poważaniem, SG

Zweryfikowany zakup
Sławomir Gil
09.08.2019 11:24
neutralna

Jakość wyciętych elementów była bardzo zadowalająca. Niestety obróbka CNC pozostawiała wiele do życzenia: niewłaściwe wymiary, bardzo nierówne krawędzie, duże promienie na rogach prostokątnych otworów, mimo że w innych miejscach zastosowano frezy o mniejszej średnicy. Niedorobienia wymagały ode mnie ręcznych poprawek, których bardzo chciałem uniknąć, decydując się na tę usługę.

Zweryfikowany zakup
Dawid
08.08.2019 07:12
neutralna

Same materiały, okleiny, kolory, jakość jak rownież przebieg transakcji - bez zarzutu - na wysokim poziomie. „Spersonalizowana” instrukcja bardzo kiepska. Złożyłem w zyciu kilka pomieszczeń z ikei w tym dwie kuchnie, garderoby, kilkumetrowe szafy i sypialnie, a tutaj z jedna szafka wiszącą tak nieintuicyjne ze po pol godzinie po prostu rzuciłem papier w kąt i złożyłem po swojemu. Nie obyło die bez narzędzi bo podcięcia pod plecy hdf były robione tarcza o dużej średnicy i rowki przy krawędziach były po prostu pol-okrągłe. Dodatkowo w żadnym z boków nie przeczyszczone z wiórów / pyłu do tego stopnia ze myślałem ze sa płytsze niz w rzeczywistości były i prawie rozgniotlem krawędź pleców bo nie chciały wejsc.. wydłubałem tego z półtorej szklanki. Koniec końców miało byc 20minut wyszły 3 godziny. Finalnie mimo wszystko zadowolony.

Zweryfikowany zakup
Opolanin
07.08.2019 23:41
neutralna

Towar zgodny z opisem, ale czas realizacji zamówienia to 3 miesiące zamiast 6 tygodni. Gdybym wiedziała, że tyle to zajmie to pewnie nie skorzystałabym z Państwa sklepu, czego zresztą drugi raz już nie uczynię.

Zweryfikowany zakup
Marzena
11.07.2019 13:14
neutralna

Wszystko ok, chociaz czas dostawy powyzej trzech miesiecy byl hmmm nieoczekiwany. No ale bywa i tak. Po dwoch miesiacach zapytalem co sie dzieje, powiedzieli ze nie maja blatu. Rozumiem, ale byc moze na przyszlosc mozna by by lo proaktywnie wyslac klientowi maila, ze jest jakis problem z dostawca i trzeba bedzie czekac. Ostatecznie na calosc elementow czekalem okolo 3 miesiecy mimo, ze w opisie produktu bylo napisane, ze dostawa do 30 dni. Jesli chodzi o same produkty to wszystko git, jak zawsze.

Zweryfikowany zakup
RG
04.07.2019 17:11
neutralna

Sama transkacja przebiegła pozytywnie, jednakże jakość sklejki szalunkowej 1/1 pozostawia wiele do życzenia. Sklejka wygląda bardzo słabo, ma wiele wad i myślę, że jest to 3/3, a nie 1/1.

Zweryfikowany zakup
Marcin Kaczor
28.06.2019 12:44
neutralna

Opóźniona dostawa - informacja o przyczynie dopiero po zapytaniu e-mailowym.

Zweryfikowany zakup
pierlem
10.06.2019 19:45
neutralna

po 4 miesiącach oczekiwania (zamiast ok 30 dni) otrzymałem zamówione płyty

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Tomaszu, serdecznie przepraszamy za tak długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. Niestety czas dostawa tej płyty znacznie się wydłużył. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupionego towaru. Serdecznie pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
tomaszp
28.05.2019 07:45
neutralna

Towar dobrze zapakowany, Długi czas oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Aneta
14.05.2019 20:55
neutralna

...

Zweryfikowany zakup
Bunny
22.04.2019 07:39
neutralna

Neutral za czas dostawy. To było 2 moje zamówienie na tej stronie. Pierwszy raz było wszystko w porządku. Teraz jeśli chodzi o materiały też ok jednak czas realizacji sięgający niemal miesiąca to jakaś kpina !! niestety informację o tym zobaczyłem już po przelaniu pieniędzy więc zostało już tylko czekać ale był to mój ostatni zakup na tej stronie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Krzysztofie, przykro nam, że musiał Pan oczekiwać długo na towar, jednakże informacja o tym widniała podczas składania zamówienia. Było to spowodowane brakiem wybranych produktów na stanie. Mamy nadzieję, że mimo wszystko towar spełnia Pana oczekiwania. Serdecznie pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
15.04.2019 13:33
neutralna

Czekałam ponad dwa miesiące. Zamówiłam kilka rzeczy. Większość była dostępna. Zero informacji od firmy o opóźnieniu wysyłki. Kiedy po dwóch tygodniach zadzwoniłam zapytać co się dzieje z paczką, okazało się, że nie ma półki i doślą do końca miesiąca. Pod koniec miesiąca ani paczki, ani żadnej informacji. Zadzwoniłam, udało się podzielić paczkę i wysłać cześć zamówienia. Na półkę czekałam kolejny miesiąc.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry Pani Agnieszko, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia oraz brak informacji. Mamy nadzieję, że mimo długiego oczekiwania, jest Pani zadowolona z zakupionego towaru. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Agnieszka
13.03.2019 09:33
neutralna

OK

Zweryfikowany zakup
J.G.
06.03.2019 07:45
neutralna

Cena jest za wysoka

Zweryfikowany zakup
Paweł
04.03.2019 06:49
neutralna

Zamówiłem 9 arkuszy sklejki pociętych na formatki. Formatki ładnie pocięte, dostawa terminowa, całość ładnie zapakowana, ale ... jakość sklejki (kl 1/2) nie odpowiada mi.Są braki w przekrojach sklejki, warstwy nakładają się na siebie (meble zaprojektowane z widocznymi przekrojami), niestaranne wykończenie "łat" w zewnętrznych warstwach. Część "łat" wykonano starannie, a część nie.

Zweryfikowany zakup
Mariusz
05.02.2019 13:25
neutralna

Obsługa ok, zamówienie odebrane bez problemu, jednak prdukt pozostawia sporo do zyczenia. Szyny sa w stanie tragicznym, cale wyboijane i zrysowane, nadają się tylko na śmietnik. Odrazam zakup tego produktu

Zweryfikowany zakup
Damian
03.02.2019 11:37
neutralna

Na plus: - zmieniliście klej w naklejkach na płytach, teraz dużo łatwiej schodzą - jakość płyt, wycięć, itd. bez zastrzeżeń Na minus: - nie zauważyłem nigdzie informacji, że przy odbiorze osobistym w Rzeszowie, płyty będą luzem (bez opakowań) - wielki minus za to że szuflady w przypadku mojego zamówienia 126228/2018/AP/MEB są bardzo płytkie ok. 20cm, przy głębokości komody 32cm (33,8 z frontem). Przez to montaż na prowadnicach szuflad musi być wykonany na stałe poprzez przykręcenie od spodu szuflady wkrętem, a nie na zatrzask, tak aby szuflada się nie ruszała. Zdaje sobie sprawę że zamówiłem prowadnice z wysuwem 75%, ale sądziłem że szuflada będzie na całą głębokość szafki, ponadto nie spodziewałem się, że będzie taki problem z ich montażem. Gdybym wiedział, że będzie to takie problematyczne to zamówił bym prowadnice z wysuwem 100%, być może wtedy szuflady miały by inny rozmiar. Na pewno brakowało mi tej informacji na etapie zamówienia - jakiej głębokości będzie szuflada.

Zweryfikowany zakup
Bartłomiej Szymański
05.01.2019 17:19
neutralna

Całość transakcji OK. Wykonanie super. Jedyne zastrzeżenie to brak informacji o opóźnieniu realizacji przez co dwa razy jechałem po odbiór towaru. Wprawdzie sklep nie wysłał wiadomości że odbiór jest gotowy ale to nie do końca to samo co zawiadomienie o opóźnieniu.

Zweryfikowany zakup
Robert P.
02.01.2019 11:45
neutralna

Jedna przesyłka dowożona na dwa razy.

Zweryfikowany zakup
Michał
18.12.2018 09:13
neutralna

Szwankuje transport i wysyłka. Następne zamówienie stoi bo brak jakiejs rzeczy. Dotąd bez zarzutu.

Zweryfikowany zakup
Lako
03.12.2018 07:30
neutralna

Pozycja 3 - podpórka do półki typ 1 nie została dostarczona.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Michale, jeśli nie otrzymał Pan kompletnego zamówienia, może Pan złożyć reklamację. Z szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Michał Kuropatwa
12.11.2018 13:02
neutralna

Szybka realizacja zamówienia. Jakość bez zastrzeżeń.

Zweryfikowany zakup
mwerc
05.11.2018 14:26
neutralna

Przebieg zakupów sprawny i pomyślny, gorzej oceniam udzielanie informacji pod wskazanym telefonem. Nie mogę powiedzieć aby obsługa była miła. Rozmowy nie wspominam pozytywnie.

Zweryfikowany zakup
alixa
16.10.2018 08:45
neutralna

Prawie miesiąc oczekiwania i się okazuje że zamówionego towaru nie ma i pytanie czy może być inny. Potem już było z górki

Zweryfikowany zakup
Paweł
06.10.2018 21:54
neutralna

Nie otrzymałem odpowiedzi na mój e-mail dot. kosztów transportu. Paczka dotarła znacznie po terminie (miała realizacja trwać 3 dni). Zapakowana szafa została przywieziona na ogromnej palecie 3m x 1,5m nie mogliśmy tego z kurierem rozładować, paleciak nawet do połowy palety nie sięgał a winda też jest znacznie mniejsza więc nie można było tej palety zdjąć z pojazdu. Musieliśmy rozciąć opakowanie i ręcznie wszystko przenosić z auta kuriera. Instrukcja zawierała błędy. Niektórych elementów szafy było za mało (gwoździe, bolce do mocowania półek) a innych było za dużo (półki do szafy). Powinna być ocena negatywna ale szafa jest dobrej jakości więc daję neutralną...

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan w pełni zadowolony z dokonanej transakcji. W gwoli wyjaśnienia - zamówienia zostało opłacone 27.08, a wysłane 29.08, zatem przesyłka została przekazana przewoźnikowi zgodnie z wyznaczonym terminem. W przypadku błędnej instrukcji oraz ilości przesłanych elementów, może Pan złożyć reklamacje. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności i mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówione meble spełniają oczekiwania i będę długo służyć.

Zweryfikowany zakup
Piotr
03.09.2018 21:27
neutralna

trochę za długi czas oczekiwania na towar

Zweryfikowany zakup
Artur w
24.08.2018 22:06
neutralna

prosze o wycene z 4 arkuszy Sklejka 4 mm (1250x2500) Wodoodporna 2/3 Sosna formatek ktore byly zamowieniu 121593/2017/P o wymiarach 600/600mm taki wzor byl tylko jeden z arkusza uzyskujemy 8 sztuk pozdrawiam

Zweryfikowany zakup
8adamos
18.08.2018 17:26
neutralna

Zamówiłem jedną płytę sklejki do rozcięcia na 4 formaty. Czas realizacji 8 dni, jakość sklejki bardzo słaba dużo ubytków. Zamawiałem w klasie 2/3 mam wrażenie że dostałem 3/4

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z jakości sklejki. W takim przypadku ma Pan prawo do złożenia reklamacji. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Darek.S
18.08.2018 07:39
neutralna

Jakaś wakacyjna zapaść dopadła was tym razem - zamówienie nie było gotowe na czas, rozkrój okazał się nie mieścić na takiej liczbie płyt jak było pokazane i musiałem dopłacać, na miejscu panienka obrażona że wszystko ręcznie musi pisać bo system nie działa... Ostatecznie mam te płyty, ale...

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Bartłomieju, termin realizacji zamówienia po modyfikacji został wyznaczony na dzień 14.08 i tego dnia zamówienie było gotowe do odbioru. Niestety rozkrój nie zmieścił się na wyznaczonej przez system liczbie płyt, jednak modyfikacja zamówienia została przesłana i zaakceptowana przez Pana. Faktycznie w oddziale w Krakowie był problem z systemem co utrudniło pracę, jednak nie sądzimy by z tego powodu obsługa była obrażona. Mimo wszystko, przepraszamy za wszelkie niedogodności powstałe w trakcie realizacji zamówienia i mamy nadzieję, że ostatecznie jest Pan zadowolony z zamówionego towaru i usługi.

Zweryfikowany zakup
Bartek
16.08.2018 08:10
neutralna

miało być 24 h a było trzy dni .

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, złożył Pan zamówienie dnia 10.06, a towar został wysłany dnia następnego, zatem z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła prawidłowo.

Zweryfikowany zakup
dariusz_domagala
15.06.2018 09:39
neutralna

Wszystko generalnie bardzo sprawnie, ale zamówiona sklejka miała bardzo poniszczone powierzchnie, zarysowania i smugi, których nie można usunąć :(. Na własny użytek ok, ale u klienta by nie przeszło.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu dostarczenia zarysowanej płyty. W takiej sytuacji może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
S
07.06.2018 18:23
neutralna

Brak faktury, czy chociaż paragonu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Dokument sprzedaży został przesłany wraz z e-mailem z informacją o wysyłce Pana zamówienia.

Zweryfikowany zakup
StolMeb
20.05.2018 13:33
neutralna

Bardzo długi okres oczekiwania. Pomimo 30 dniowego okresu oczekiwania przedstawionego w ofercie sklepu, zamówienie dotarło dopiero po dwóch miesiącach a zmówiony towar to tylko 40 szt.uchwytów meblowych. Taki duży sklep prowadzący sprzedaż internetową powinien mieć jakiś zapas oferowanego do sprzedaży towaru. A tak długi okres oczekiwania na zamówiony towar pozwala na sprowadzenie asortymentu "chyba nawet z Chin" , Pomimo tych uwag kontakt z firmą dobry , towar zgodny z opisem tylko bardzo długi czas zwodzenia klienta.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Niestety nie posiadaliśmy takiej ilości uchwytów na stanie i musieliśmy poczekać, aż zostaną wyprodukowane i przesłane do nas. Bardzo przepraszamy i mamy nadzieję, że uchwyty spełniają Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Michał Chrzanowski
29.04.2018 22:42
neutralna

Brak instrukcji składania

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, w sprawie instrukcji prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia, który z pewnością prześle Panu instrukcję składania mebli.

Zweryfikowany zakup
Grzegorz
13.04.2018 19:38
neutralna

Opis czas 24 h jest nie adekwatny do rzeczywistości :( w piątek zamawialam, wysłano w poniedziałek a przyszło w środę :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W karcie produktu, widniała informacji o wysyłce w 24h, przy czym należy pamiętać, że jest to jeden dzień roboczy (taką informację otrzymała Pani dodając produkt do koszyka, jak i w potwierdzeniu zamówienia). Zatem z naszej strony transakcja przebiegła prawidłowo i zgodnie z wyznaczonym terminem .

Zweryfikowany zakup
Smuteczek
12.04.2018 09:05
neutralna

Proszę o sprawdzenie podcinka gdyż płyty nie są cięte pod kątem prostym - jeśli położę płytę pionowo na innej płycie (odwrócone T) to miedzy tymi płytami nie ma kąta prostego. Obrzeża ładnie przyklejone, płyty docięte na wymiar

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Grzegorzu, dziękujemy za opinię i sugestię. Przekażemy ją do odpowiedniego działu i dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom.

Zweryfikowany zakup
Grzegorz Bartoszczyk
28.03.2018 11:41
neutralna

Na minus: - brak informacji o wysyłce - w zamówieniu zaznaczyłem że "dostawa najlepiej po 17" ale na liście przewozowym nie było tej informacji i kurier dobijał się w momencie gdy byłem w pracy Pomijając powyższe to wydaje mi się, że meble.pl są trochę mało elastyczne. Zamówienie przyszło bezpośrednio od producenta więc nie do końca rozumiem czemu meble.pl nie oferują tego modelu stelaża w innych wymiarach dostępnych na stronie producenta (mniejszych wymiarach więc koszt nie jest na pewno wyższy).

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Nie otrzymał Pan informacji o wysyłce, ponieważ przesyłka była wysyłana bezpośrednio od producenta, który nie poinformował nas odpowiednio wcześnie o dokonanej wysyłce. Jeśli chodzi o czas dostawy, kurierzy zazwyczaj nie posiadają możliwości dostarczenia przesyłek w późniejszych godzinach, dlatego nie mieliśmy na to wpływu. W przypadku braku innych wymiarów na stronie, można skierować do nas zapytanie w takiej sprawie - zazwyczaj jest możliwość zamówienia stelaża o innych wymiarach. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony stelaż spełnia Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
kk
22.03.2018 07:50
neutralna

Mebel zrobiony na wymiar: super. Jakość wykonania: super. Telefoniczna obsługa kupującego: porażka. Zwracajcie uwagę na wagę mebla. Samodzielnie. Dlatego że konsultanci telefoniczni opowiadają bzdury. Podstawowa wada: brak możliwości zamówienia kuriera, który - po opłaceniu - wniesie zamówiony mebel na piętro, na którym mieszkacie. Poza tym wszystko w jak najlepszym porządku.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że obsługa nie spełniła Pani oczekiwań. Dokładamy starań, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie i nie wprowadzała w błąd. W związku z tym, iż przesyłka ważyła poniżej 30 kg, kurier mógł wnieść paczkę do mieszkania. Przepraszamy za powstałe problemy i mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pani zadowolona z regału.

Zweryfikowany zakup
kp
21.03.2018 09:57
neutralna

Zamówienie złożone przed 12:00 wysyłka dnia kolejnego, tym razem słaby kontakt mailowy - wcześniej lepiej to wyglądało.

Zweryfikowany zakup
Rafał LBN
08.03.2018 09:39
neutralna

Nieprzyjemna obsługa na magazynie pracują jak za kare pozostałe elementy transakcji pozytywne.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, dziękujemy za Pana opinię. Z pewnością przyglądniemy się pracy magazynierów i dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały więcej miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zawartej transakcji.

Zweryfikowany zakup
mariuszkmiecik6
04.03.2018 20:49
neutralna

Zamówienie bez problemów. Kontakt telefoniczny w sprawie opóźnienia (awaria maszyny). Brak zamówionych elementów, mimo że były na fakturze - Złącze KDS-058 Do Łączenia Blatów Dł.15cm Metalowe Amix - 3 szt. (zamawiałem blaty łączone z wyfrezowanym połączeniem). Pomimo wszystko jestem zadowolony. Towar dojechał nieuszkodzony, starannie zapakowany.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za wysłanie niepełnego zamówienia. Cieszymy się jednak, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zamówionego towaru i mamy nadzieję, że blat będzie Panu długo służył.

Zweryfikowany zakup
Igor Łempicki
24.02.2018 23:37
neutralna

Cena zawyżona w stosunku do jakości materiału. Jakość płyty słaba, nawet przy delikatnym wkręcaniu śrub mocujących kruszy się. Nie polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. W swojej ofercie posiadamy płyty renomowanej firmy, która oferuje towar najwyższej jakości. Dlatego też, jesteśmy zaskoczeni Pana opinią, jednakże weźmiemy ją pod uwagę przy ulepszaniu naszych mebli na wymiar.

Zweryfikowany zakup
Marian
22.02.2018 09:07
neutralna

Przesyłka nie dotarła brak informacji od kuriera 2 dni

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pana sprawa jest przez nas rozpatrywana. Skontaktowaliśmy się z firmą przewozową i czekamy na informację, dlaczego przesyłka nie dotarła. Mamy nadzieję, że zamówiony towar dotrze do Pana jak najszybciej.

Zweryfikowany zakup
wojtek-kurosz
22.02.2018 08:05
neutralna

jak zwykle koszt przesyłki zbyt wysoki :))

Zweryfikowany zakup
raand
18.02.2018 12:58
neutralna

Plyty dotarly z pokruszonymi krawedziami. Waska formatka wycieta w formie banana. Panowie przylozcie się na przeszłość, poprawcie sposób zabezpieczenia krawędzi lub nie oferujcie uslugi odbioru poza Rz.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu - dołożymy wszelkich starań, by w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl.

Zweryfikowany zakup
Pit
18.02.2018 09:34
neutralna

Transakcja przebiegła ok. Szybka dostawa. Niestety okazało się, że towar nieco różnił się od tego, który ukazany był na zdjęciu... Mały szczegół, a jednak w moim przypadku ważny(całość uchwytu łącznie ze śrubą dokręcającą miała być w chromie, niestety śruba była w mosiądzu...)Po kontakcie do firmy uzyskałem odpowiedz, że takie zdjęcia przesłał im producent. Wiec lepiej wcześniej zadzwonić w razie wątpliwości...

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. Jeśli wg Pana towar jest niezgodny z opisem, może Pan złożyć reklamację. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Zweryfikowany zakup
ArturRsl
16.02.2018 21:33
neutralna

Pomysł mebli na wymiar do samodzielnego zaprojektowania genialny. Płyty dobrze wykończone, paczka b.dobrze zabezpieczona na czas transportu. Gdy się zamawia proste meble, wszystko jest wzorcowo i składa się błyskawicznie. Montaż biurka z wysuwaną półką na klawiaturę już niestety pozostawia wiele do życzenia. Instrukcja obsługi nie była dołączona (personalizacja polega na wklejeniu na 1 str. wizualizacji z konkretnym wzorem, reszta standardowa, nie uwzgl. instrukcji montażu wysuwanej półki). Sama półka nie nawiercona, nie obędzie się bez dodatkowego sprzętu w postaci wkrętarki. Otwory w biurku nawiercone nierówno. Wkręty kiepskiej jakości, przy pierwszej próbie wkręcenia niszczyły się. Polecam zamówić półkę na środku biurka, ja zamówiłam montowaną z lewej str., nie wiem jaki trzeba mieć sprzęt lub zdolności, by wkręty mocować mając do dyspozycji 3,5cm. Odradzam prowadnice amix, można się łatwo skaleczyć o wystające elementy. Podsumowując:pomysł super, ale dużo szczegółów do dopracowania

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za sugestię. Wciąż pracujemy nad ulepszeniem naszych mebli na wymiar oraz uszczegółowieniem instrukcji. Dołożymy wszelkich starań, aby instrukcja do tego typu biurka powstała jak najszybciej, aby w przyszłości nie było podobnych sytuacji. Dziękujemy za opinię i mamy nadzieję, że mimo wszystko biurko spełniło Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Rafaela
08.02.2018 13:09
neutralna

Mam bardzo mieszane uczucia związane z tym sklepem. Wybór towarów ciekawy. Wiele opcji itd..., ale.... To moja druga transakcja w tym sklepie i za każdym razem jest jakiś problem. Zamówienie dochodzi niekompletne, dochodzi na zły adres itd... Potem oczywiście wszystko udaje się bez żadnego trudu wyprostować, dział reklamacji działa bez najmniejszego zarzutu, ale czy nie można zamówienia zrealizować od początku do końca tak jak należy? Byłoby prościej i przyjemniej.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Wciąż staramy się ulepszać nasze usługi, dlatego opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony towar spełnia Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Szymon
07.02.2018 11:12
Odbieraj za darmo