Od zlozenia zamowienai do powiadomienia, ze przesylka juz trafila na poczte minelo 7dni
Odpowiedź sprzedawcy:
zamówienie zostało wysłane w 2 dni robocze czyli w terminie niestety w tej chwili nie możemy już sprawdzić kiedy poczta poinformowała klienta o przesyłce
A. Sereikaite
15.11.2013 10:11
deklarowany termin dostawy przesunięty ponad miesiąc
Odpowiedź sprzedawcy:
Był Pan kilkakrotnie informowany mailowo i telefonicznie o przesunięciu terminu dostawy. Klient potwierdził, iż poczeka tyle na zamówienie. Niestety sytuacja jaka wynikła w Pana zamówieniu była z winy importera i niestety myśmy nie mogli nic w tej sprawie przyspieszyć. Jeszcze raz przepraszamy.
Kielar
04.11.2013 11:00
Towar, który otrzymałem powinienem zwrócić i zarządać zwrotu pieniędzy. Taśma jest "wysuszona", porównałem ją z taśmą w innym sklepie i jej właściwości klejące są dużo gorsze, niż tej drugiej, co prawdopodobnie oznacza, że jest "przeterminowana" /co też sugeruje data na opakowaniu/ i fakt, że boczna listwa samochodowa mi "odpadła". Na pewno nie mogę polecić tego sklepu.
Konrad
28.10.2013 17:01
Zakupiony towar nie zgadza się z prezentowanym na zdjęciaciu - pod względem formy nie kolorystyki.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klien zwrócił towar, zostały mu zwrócone wszystkie koszty. Został przeproszony za zaistniałą sytuację.
xxx
21.10.2013 08:15
"vanitas vanitatum, et omnia vanitas"!!! Uszkodzone 3elementy- miały dotrzeć po ok. 3 dniach, minęło 5 i narazie nie dotarły... zdjęcia uszkodzeń z oddziału w KRK do centrali w Rzeszowie- tam udają, że kroją na wymiar- elementy są pocięte nieprecyzyjnie, po skręceniu szafki niektóre ścianki wystają poza obrys korpusu. Miałem dostać 86trzpieni i złączy mimośrodowych, a w paczce było... 6!!! długo by pisać :( Zrezygnowałem z dalszych zamówień (kuchnie dla Rodziców i Teściów), bo to co otrzymałem to kpina a nie meble!!! P.S. Ciekawe czy moderator to opublikuje???
akulawik
19.10.2013 01:27
na 20 szt gałek czekałem 6 tygodni. Przed wojną furmanką by mi wcześniej dowieźli. Czy myślicie że mój klient czekał na meble 6 tygodni przez wasze gałki, kupiłem oczywiście inne. Jak dostarczycie towar do 3 dni to mogę od was kupować, tak robi konkurencja.
Odpowiedź sprzedawcy:
klient był poinformowany o terminie dostawy gałek i z takim terminem potwierdził zamówienie producent nie miał tych gałek na stanie dlatego musieliśmy czekać aż je wyprodukują
Marcin Idziak
15.10.2013 10:59
Niestety to zamówienie to beznadzieja tydzień czekałem na zamówienie później ktoś do mnie dzwoni i tłumaczy się ze mieli dużo zamówień jak by mnie to obchodziło a później w ten sam dzień dostaje maila ze nie mają tego co zamówiłem i może zamiast białej osłony mogą mi wysłać szarą. Niestety tragedia jak tak dbacie o klienta to życzę powodzenia. Negatyw strasznie duży
sibo meble
11.10.2013 22:02
Towar zgodny z zamówieniem, natomiast dostawa poniżej krytyki. Towar zamowiony na ulicę saska, niezwykle opryskliwy dostawca dzwoni, ze stoi dwie ulice dalej a towar jest gotowy do odebrania spod samochodu gdyż w umowie którą podpisał nie ma słowa o dostawie pod drzwi. Pozatym on się spieszy i mam sie stawic na miejscu zaraz, za chwile. Za dodatkową opłatą znalazł czas i siłę, aby dojechać z towarem na saską i wnieść go do mieszkania. Tak więc jezeli decydujecie się na zakupy, to tylko z odbiorem osobistym.
agnieszka
08.10.2013 12:45
niestety nie jestem zadowolony ponieważ nie dostałem tego co zamówiłem poza tym dostałem inną informację przed zamówieniem a inną po zamowieniu i jestem odsyłany od jednego do drugiego i nikt nie chce wziąć odpowiedzialności. chcę zamówić towar taki jaki chciałem i tylko z tego powodu jeszcze raz złożę zamówienie jeśli tym razem nie dostanę tego co chcę to będę wszystkim odradzał tą firmę. Pozdrawiam
wm-meble
03.10.2013 22:08
Koszmarnie długi okres oczekiwania na śmieszny towar.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie zostało wysłane w terminie, który Pan potwierdził w zamówieniu. Towar, który Pan zamówił, był pod zamówienie u producenta i był Pan o tym poinformowany.
Klient
03.10.2013 08:33
najgorsze meble. jak mozna sprzedawac meble bez elementow mocujacych?? 100% krytyki dla was. nikomu nie polecam.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Poprzez konfigurator szafek kuchennych klient samodzielnie dobiera poszczególne parametry danej szafki (od wyboru dekoru, wymiarów, typu nawiertów PO WYBÓR AKCESORIÓW MONTAŻOWYCH) Pani wybrała opcję bez akcesoriów, tak więc ich Pani nie otrzymała.
niezadowolony
02.10.2013 11:58
Bardzo słaba obsługa. Na zamówienie czekałem 4 miesiące zamiast kilku dni. Kilka razy obiecywana dostawa nie dotarła. Dramat. Nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
klient był poinformowany o dłuższym terminie realizacji między czasie producent miał przerwę produkcyjną rzeczywiście w tym wypadku dostawa towaru się przedłużyła ale o tym klient był informowany jaka informacja wyszła od producenta taka była przekazywana do klienta
ML
02.10.2013 11:51
Po tygodniu od wysłania przelewu dzwonię z zapytaniem kiedy otrzymam zamówienie (miało być 3-5 dni) i dowiaduję się że nie posiadają na stanie sklejki którą zamówiłem.
zawiedziony klient
02.10.2013 11:44
Sama transakcja - bez zastrzeżeń. Jednak towar wg mojej oceny kiepski. Pomimo wcześniejszego pytania o jakość, materiał itp i odpowiedzi ze zdjęciami jakiejś sklejki i zapewnieniem o dobrej jakości, otrzymana sklejka jest pofałdowana, warstwa zewnętrzna jest mikroskopijnej grubości (okleina ok 0,3 mm), a wewnętrzne nie wiadomo z jakiego drewna, z widocznymi ubytkami. Nie polecam.
Jacek
02.10.2013 09:32
Mimo zapenień na stronie o wysyłce towaru w 48h towar został wysłany po 7 dniach.
lozin-f70
21.09.2013 14:47
Laminat był pęknięty
Michał Witalis
19.09.2013 11:02
Mimo, że w zamówieniu nic nie wskazywało na to, że jakiś produkt nie jest dostępny. Po jego złożeniu okazało się, że brakuje uchwytów. Później okazało się, że zamówienie zostałow wstrzymane, mimo zapewnień, że następnego dnia bedzie wysłane. Musiałem wykonac kilka telefonów aby doprosić sie realizacji zamówienia.
Adam
01.09.2013 21:52
Jestem niezadowolona z obsługi sklepu i całego procesu od zamówienia do dostawy. Bardzo zależało mi na sklepie, który konkretne uchwyty ma w swojej ofercie i szybko je wyśle. Ten sklep gwarantował wysyłkę w 48h. Zamówienie złożyłam 19.08.2013, wpłatę zaksięgowali 20.08 o godz 12:30 a paczkę wysłali 23.08. W związku z tym, że był to piątek otrzymałam 26.08 !!!Poczta polska działa lepiej niż ten sklep. W dodatku sama kilka razy dzwoniłam do sklepu i prosiłam o wysłanie, bo już było po terminie a status wysyłki był ciągle"skierowane do wysłania" przy czym zapewniano mnie, że wszystko będzie na czas. Po co sklep oferuje wysyłkę w w 48 h, skoro nie dotrzymuje tych terminów. Może gdybym złożyła zamówienie na np 1000 a nie 120 zł byłabym lepiej potraktowana??? nie wiem i nie mam zamiaru się o tym więcej przekonać,Byc może tylko mnie trafiła się taka sytuacja, ale już nigdy nic tu nie kupię. Fatalna obsługa, zły przepływ informacji.Ja dziękuję.
Halina
30.08.2013 08:42
Gdy pojawiłem się by odebrać towar, a miałem umówiony na konkretną godzinę własny transport, okazało się, że blat nie został przycięty na odpowiednią długość (mimo, że przed zamówieniem poinformowano mnie, że wystarczy wpisać to w uwagach do zamówienia, co uczyniłem). Gdy znaleziono w końcu blat, który nie był przygotowany okazało się, że jest cały zniszczony i to ostatnia sztuka. W końcu przycięto mi w zastępstwie inny blat ale cała operacja trwała godzinę.
Sebastian
28.08.2013 13:06
Zamówiony towar nie został dostarczony w całości i nie na czas. Po mimo zgłoszenia niekompletności towaru, konieczny był ponowny kontakt, gdyż brakujący towar nie dotarł we wskazanym przez konsultantkę terminie (kontakt telefoniczny średnio miły). Również sama musiałam interweniować u kuriera, by towar został dowieziony.
C.
22.08.2013 21:30
Dostarczone zamówienie nie było kompletne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Jeśli po odebraniu przez Pana towaru okazało się, że brakuje części towaru, mógł Pan to niezwłocznie zgłosić. W tej chwili minęło prawie 2 miesiące od realizacji zamówienia i nie jesteśmy w stanie sprawdzić czy zamówienie było niekompletne.
Bartek
21.08.2013 10:13
NA PRZESŁKĘ CZEKAM 10 DNI I JESZCZE JEJ NIE DOSTAŁEM NIE POLECAM
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie wyszło od nas w wyznaczonym terminie. Pana przesyłka oczekuje na odbiór na poczcie, którą Pan wybrał w zamówieniu.
GOLDA
16.08.2013 19:15
Otrzymałam informację mailową, iż zamówienie zostanie wysłane w dniu 01.08, jednakże zamówienie wyszło od Państwa 4 dni później w dniu 05.08.2013, o czym zostałam poinformowana sms-owo. Na przyszłość bardzo proszę o niewprowadzanie mnie w błąd. Przesyłka trafiła do mnie w dniu 06.08.2013. Zamiast 10 śrubek do montażu 5 relingów było tych śrubek zaledwie 5. Z punktu widzenia Klienta: jak się kupuje jedne z droższych w sklepie uchwytów to chciałby człowiek otrzymać chociaż komplet niezbędny do ich zamontowania. 5 śrubek to mały koszt, jednak ja muszę teraz jeździć do sklepów i szukać takich samych śrubek, co jest bardzo niewygodne i zajmuje czas. W przyszłości proszę zwracać uwagę na takie "drobiazgi", które jednak rzucają cień na odbiór przez Klienta Państwa sklepu.
Marzena F.
13.08.2013 12:55
Niesolidny sklep. Nie polecam.
Stanisław
06.08.2013 20:25
Czas realizacji niezgodny z opisem na stronie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Termin Pana zamówienia był wyznaczony na 19 lipca i tym dniu przesyłka została wysłana do Pana. Datę realizacji zamówienia Pan sam potwierdził składając zamówienie.
Piotr
27.07.2013 17:36
Zamówiłem zawiasy puszkowe. Na zdjęciu jest pokazany komplet, a wysyłają bez prowadnika. Nie uwzględnili reklamacji. Nie polecam nikomu tego sklepu
Stanisław Wójcik
26.07.2013 18:48
Cargo firmy REJS przyszło połamane. Poprzednio kupiłem koło REJS, które również przyszło połamane. Nie wiem po której stronie jest wina, czy producenta czy sklepu, ale według mnie ktoś powinien się tym zająć.
mustanggt
15.07.2013 18:01
brak zamówienia
Krawiec S
13.07.2013 17:49
Nieterminowo. Przesylka rozkroju plyty dotarla z kilkudniowym opoznieniem. Panowie starali sie zalagodzic sprawe cukierkami i dluglopisem, co bylo mile, ale nie na tyle abym uwierzyla, ze jest im nieco wstyd. Dodatkowa prosbe o sprawdzenie ceny jednego z artykulow, ktora zlozylam w dniu teoretycznego odbioru rozkroju (nie pofatygowano sie by zadzwonic i przeprosic ze nie ma przesylki) zignorowano. Przynajmniej jakosc dostarczonego materialu poprawna.
Paula Gibala
10.07.2013 08:17
Problemy z transportem, mimo obietnic zwrotu kosztów za przesyłkę nikt się nie śpieszy ze mną skontaktować w tej sprawie. Zakupiony towar ok, ale obsługa wysyłkowa bardzo średnia.
Adam
04.07.2013 08:13
otrzymaliśmy uszkodzony towar z wyraźnymi oznakami próby zatarcia zarysowań na uchwycie. Ktoś nie udolnie próbował zapaćkać farbą zarysowania i odpryski.
komodo.meble
03.07.2013 17:26
Opóznienie wysyłki towaru niz planowano i co kategoryczne na zamówieniu zaslepki blum bez nadruku 34 sztuki a wysłano z nadrukiem i mam dekomplet 4 bez nadruku i 34 z nadrukiem jakis osiołek tam pakuje nierozgarniety !!!! Zniecheca do powrotu na dalsze zakupy - ogólnie nie polecam !!
Joanna Lange
27.06.2013 08:22
wzornik dotarł pęknięty, zapakowany tylko w kopertę, moim zdaniem nie właściwy dobór opakowania, reklamacja zgłoszona do MEBLE.pl tam odsyłanie do firmy kurierskiej z której po zgłoszeniu brak jakiegokolwiek odzewu, niby wydajesz tylko 30 zł a tu takie problemy.
zawiedziony kupiec wciąż z dobrym nastrojem, jeszcze
24.06.2013 10:13
Transakcja zrealizowana po terminie i dwukrotnej interwencji. Towar zgodny z zamówieniem .
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani zamówienie wyszło od nas po terminie, z naszej winy, za co Panią jeszcze raz przepraszamy.
Iwona Mazur
20.06.2013 17:11
brak faktury
TS
17.06.2013 12:25
Oczekiwanie na realizację zamowienia bardzo długie od złożenia zamówienia w dniu 31. maja br. otrzymałam produkt 10 czerwca. Otrzymałam produkt ponieważ sama zadzwonilam do konsultanata z putaniem czy status zamówienia wysłany w końcu się zmieni i będzie odbiór i kiedy to nastąpi - na co Pan mnie poinformowal, że już jest do odbioru, ale status o tym nie mówił... Dodatkowo podczas kolejnej próby sprawdzania statusu zamówienia wyskakuje błąd na stronie. Produkt w dobrej cenie, ale czas oczekiwania i realizacja zamówienia zniechęcają do kolejnych zakupów w sklepie. Towar opakowany, jednak strasznie ukurzony, co sprawia, że odbiór nawet małej rzeczy bez swojego środka transportu jest kłopotliwy jak ma się ubrudzone całe ręce od towaru.
Klient - zakup drobnej taniej rzeczy
13.06.2013 12:09
Wraz z zamówieniem dostałam źle wystawioną fakturę (dane wypełniłam prawidłowo). Dzwoniłam w tej sprawie i poproszono mnie o napisanie email. Do dziś nie dostałam odpowiedzi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety Pani mail do nas nie dotarł. Dodatkowo Pani źle wypełniła pole do danych do faktury. W polu "Nr domu" wpisała Pani "STREFA". Prosilibyśmy o ponowne wysłanie do nas maila.
Aleksandra Rejent
12.06.2013 10:33
Otrzymany przyrząd Do Topienia Wosku Twardego niezgodny z opisem zestawu na stronie. Bardzo długi czas realizacji zlecenia
Odpowiedź sprzedawcy:
klient został poinformowany, iż w takim wypadku składa się reklamacje którą oczywiście rozpatruje się pozytywnie
Jacek
08.06.2013 18:49
Wysłali mi państwo 2 razy ta sama przesyłke
lk
07.06.2013 22:05
zapłaciłam za usługę expres która nie została wykonana.Towar zgodny z opisem
K. Dąbrowska
22.05.2013 08:12
Przesyłka dostarczona w szybkim terminie, niestety uszkodzona (tacka od ociekarki do naczyń pęknieta i przedziurawiona). Na duży plus bieżące informowanie klienta o statusie zamówienia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Produkt, który Pani dostała, wyszedł od nas w stanie nienaruszonym. Być może podczas transportu został on uszkodzony. Może Pani spróbować zareklamować tą przesyłkę na poczcie polskiej, z tym, że minął już pewien okres od momentu dostarczenia do Pani przesyłki i poczta może odrzucić Pani reklamację.
Justyna
14.05.2013 21:10
brak informacji kompletnie brak
drozd.bogdan
12.05.2013 10:31
do zakupionych relingów firmy gamet brakuje śrub, duży kłopot żeby kupić, bo wszędzie sprzedawane w kompletach relingi+śruby
Odpowiedź sprzedawcy:
nie każdy producent daje śrubki w tym wypadku akurat powinny być oczywiście je doślemy
magda
07.05.2013 21:14
Uchwyty przyszły po miesiącu, bez śrubek niezbędnych do montażu, brak odpowiedzi na emaila, nie polecam. Zapłacone było z góry
Odpowiedź sprzedawcy:
uchwyty były na zamówienie termin realizacji klientka potwierdziła w tym wypadku był to miesiąc niestety producent GIUSTI nie daje śrubek do uchwytów
Hanna Jankowska
03.05.2013 22:08
Negatywna opinia za: Przede wszystkim towar bardzo słabo zapakowany, sideboxy się pogięły przez co będę musiał je prostować, i nie była to wina przewoźnika skoro całość w środku latała i była owinięta cienką tekturką, płyty szuflad powgniatane na kantach (słabe pakowanie). Poza tym czas oczekiwania tak się wydłużył, że zastanawiałem się czy uda mi się przed wyjazdem odebrać przesyłkę, a opiekun zamówienia nic w tym temacie nie mógł zrobić. Plus za info o stanie zamówienia i płatności.
Jacek B
01.05.2013 09:30
-Termin dostawy-paczka s probkami doszedla dopiero dnia 29.4. -Pobranie w calości no paczka niezawiera 2 szt. art. SIR H054-56 Body line, wers.Stare srebro !! -Źle opakowanie-art. SIR SP 50-62 wers.porcelana, w kopercie cieszciowo rozbity, nie do uźyca Oczekujemy wyslanie brakujacego i wadliwego towaru ponownie i darmowo.
altra@altra.eu
30.04.2013 13:03
Zamówione formatki przyszły opakowane jedynie w folię strecz. Paczka doszła porozrywana, krawędzie sklejek brudne i lekko podniszczone. Można by zapakować przynajmniej w jakiś karton ?!!!!! Sklejka brzozowa klasy 1/2 - jakość wydaje mi się średnia (w 1 klasie spodziewałem się przynajmniej czegoś lepszego) Jeśli chodzi o termin - to w porządku.
jarek
26.04.2013 15:23
Po przeszło 3 tygodniach otrzymałem zamówienie dzięki temu że sam poszedłem na pocztę spytać się czy przypadkiem coś do mnie nie przyszło. Pani w firmie akcesoria meble w rozmowie telefonicznej poinformowała mnie, że oni wysłali przesyłkę prawie tydzień temu i reszta to interes mój i poczty. Pani nie potrafiła mi podać numeru przesyłki (widocznie przekraczało to jej możliwości). Po odebraniu przesyłki okazało się, że firma nie odróżnia mocowań frontu do metaboxu od sprzęgieł do TANDEMU i aby naprawić swój błąd zaproponowała mi wysłanie na mój koszt tego co błędnie wysłali, następnie oni rozpatrzą reklamację, zwrócą mi koszty przesyłki i na swój koszt (ludzcy państwo) przyślą mi (jeszcze nie wiadomo kiedy) to co powinienem mieć od dłuższego czasu w ręku i za co już zapłaciłem. Coś mi się wydaje, że moja krótka przygoda z firmą akcesoria meble właśnie się skończyła. Zdecydowanie nie polecam.
Rafał Karos
20.04.2013 00:03
zamówiłem sklejkę do cięcia laserem podczas wycinania z niej elementów okazało się że nie nadaje się do wycinania laserem
Odpowiedź sprzedawcy:
Jeśli towar, który Pan zamówił nie spełnia Pańskich oczekiwań to ma Pan prawo do złożenia reklamacji. My z kolei możemy reklamować dany towar u producenta by podobne sytuacje nie miały miejsca (jeśli rzeczywiście towar nie odpowiada swoim wymaganiom)
Jerzy Rupikowski
19.04.2013 11:27
W sklepie jest informacja że wysyłają w ciągu 48h. Mimo telefonu, że zależało mi na czasie i zapewnień, że wyślą w terminie, nie wysłali i oczywiście doszło dużo później, a zależało mi by było na swięta. Ponadto jest możliwość dzielenia zamówienia jeśli część materiału jest a części nie ma. Robię takie zamówienie i płacę kwotę która jest w sklepie. Następnie sklep bodajże telefonicznie informuje mnie że mam niedopłatę bo pieniadze doszły ale jeszcze raz muszę zapłacić 7,5 za wysyłkę. Później z kolei dostaję maile z automatu, które znów wprowadzają w błąd, że mam dopłacić, choć już wszystko jest opłacone. Pewnie ktoś kto zapomni zapłaci dwa razy. Kwota do zapłaty: 53,45 PLN. Marnują czas, więc dzwonię i okazuje się że pomyłka.
Odpowiedź sprzedawcy:
informacja z wysyłką w ciągu 48H jest na towar dostępny na magazynie jeżeli klient zamawia większą ilość niż posiadamy ma 3 opcje realizacji zamówienia o której decyduje sam 1-wysyłka ilości która jest magazynie, 2- dłuższy termin realizacji zamówienia ( termin w zależności jaki zastrzega sobie producent za dostarczenie towaru) 3- dzieli zamówienia na 2 części pierwsza wysyłka towaru dostępnego na magazynie i druga pozostała ilość w tym wypadku 14 dni roboczych wobec tego że klient podzielił zamówienie musiał opłacić 2 razy koszty wysyłki towaru który wyjeżdża w ciągu 48 i pozostałą ilość o dłuższym terminie po czym został o tym poinformowany zamówienie zostało zrealizowane w terminie termin oczywiście był znany klientowi ponieważ zawsze informujemy w @ o terminie wysyłki zamówienia
Małgosia
18.04.2013 09:27