0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Zostałam wrobiona w kuriera,który miał dostarczyć paczkę następnego dnia,a dotarła do mnie po 3 dniach.Oczywiście zapła.Właciłam jak za przesyłkę w 24 godziny.Ponadto próba wyjaśnienia z Panią,dlaczego tak beszczelnie ze mną postąpili,niczego nie wniosla.Wręcz przeciwnie Pani była bardzo niegrzeczna.Wniosek prosty-zadnych więcej u Was zakupów.

Odpowiedź sprzedawcy:

Komentarz został wystawiony bez podstawianie ponieważ .. zamówienie zostało złożone 15-01-2015 o godzi 13:43 data spakowania przesyłki 15-01-2015 o godz. 15:32:20 zmówienie jeżeli miało by być wysłane tego samego dnia powinno być najpóźniej złożone do godziny 10:00 jest to opisane w regulaminie link poniżej, tak aby magazyn miał czas przygotować paczkę do odbioru Kuriera Jeżeli zamówienie jest złożone po tej godzinie przesyłka ma termin realizacji 24h + czas dostawy kuriera na który już nie mamy wpływu nasze zamówienie wyszło terminowo w dniu 16-01-2015 14:04:21 Terminy dostawy liczone są w dniach roboczych ! ! ! Poniżej Link do warunków dostawy proszę zapoznać się z regulaminem aby na przyszłość uniknąć zbędnych komentarzy https://akcesoria.meble.pl/koszty-dostawy/ Pozdrawiamy

Zweryfikowany zakup
jagoda
05.02.2015 13:16
negatywna

Masakra. Sklejki przyszły tak poniszczone (podrapane, powgniatane, z odłażącym fornirem), że do niczego się nie nadawały. Nie były to uszkodzenia powstałe w transporcie, bo towar był dobrze zapakowany. Złożyłem reklamację, na którą nie dostałem żadnej odpowiedzi. Nigdy więcej!

Zweryfikowany zakup
Paweł Ryżewski
27.01.2015 08:46
negatywna

Jestem bardzo zawiedziony. To był mój pierwszy zakup. Kupiłem arkusz sklejki 250 x 125 cm. Przed zakupem zatelefonowałem z prośbą o informację na temat cięcia arkusza tak aby opłata kurierska była jak najmniejsza. Pani powiedziała mi o usłudze cięcia na wymiar i że przecięcie na pół arkusza gwarantuje koszt wysyłki na 20 zł. Zlecając cięcie nie zaznaczyłem w formularzu by przysłano mi także odpad ale nie pomyślał, że pół arkusza sklejki zostanie potraktowane jako odpad !!! Przysłano mi pół arkusza choć zapłaciłem za cały. Kiedy zadzwoniłem okazało się, że to moja wina, ponieważ nie zaznaczyłem by przysłano mi odpad. Tak w istocie było ale jak wspomniałem to był mój pierwszy zakup w tej firmie i przed transakcją dzwoniłem do działu zakupów szczegółowo pytając o zasady. Okazało się, że druga połowa sklejki została natychmiast zutylizowana i nie można mi jej dosłać. Po co zatem są wszyscy specjaliści d/s zakupów? Kto jest tak bogaty by utylizować takie duże formaty sklejki?!

Zweryfikowany zakup
Piotr
23.01.2015 13:19
negatywna

Pomimo wcześniejszych dobrych doświadczeń otrzymane tym razem elementy były wykonane niechlujnie. Rozkrojona płyta z porysowaną powierzchnią, niecentrycznie nawiercone otwory na mimosrody i zbyt małe plecy nie pozwoliły na skręcenie równego i sztywnego korpusu. Ze względu na czas decyzją rodzinną jednak było nie korzystanie z prawa do reklamacji i taka lekko wybrakowana szafka zawisła na ścianie obok tych lepiej wykonanych i wcześniej zakupionych.

Zweryfikowany zakup
Wojtek
22.01.2015 22:00
negatywna

Zerowy kontakt z firmą. Od momentu kupna do tej pory nie otrzymałem faktury vat. Przedmiot wporządku. Dobrze zapakowane brak wad wszystko tak jak powinno być. Ale ta faktura...

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Faktura została do Państwa wysłana pocztą 30.12.2014r a w systemie nie widzę żadnych prób kontaktu prócz jedngo e-mali w tej sprawie i tego negatywa.(Faktura została ponownie wysłana na e-mail jak również przez pocztę Polską).

Zweryfikowany zakup
Zakład Stolarski Cywka
20.01.2015 19:27
negatywna

Bardzo zawiodłem się formatki nie trzymały wymiarów, kątów a obrzeże w dwóch odcieniach.

Zweryfikowany zakup
wiola090386
14.01.2015 21:26
negatywna

Przesyłka nie została dostarczona. Firma DBSchenker najwyraźniej urwała się z choinki nie dzwoniąc do klienta przed dostarczeniem paczki, pomijając fakt że paczka miała być dostarczona w piątek 9 stycznia 2015. Wszystkie firmy z których usług korzystałem ( DPD, UPS, DHL, Kurier poczty polskiej potrafią nawiązać kontakt telefoniczny z osobą która ma odebrać Paczkę. Nie jestem zobowiązany do ciągłego przebywania w miejscu do którego paczka ma być dostarczona, tym bardziej że firma DBSchenker nie dotrzymuje terminów dostaw.

Zweryfikowany zakup
andrzejpizon
12.01.2015 17:41
negatywna

Dotąd wszystko było na wysokim poziomie, niestety w tym zamówieniu formatki dotarły do mnie z uszkodzoną powierzchnią (rysy). Niestety, nie mam możliwosci kontroli przy odbiorze, jednak długość rys wyklucza powstanie ich w trakcie transportu biorąc pod uwagę solidność opakowania.

Zweryfikowany zakup
DF
07.01.2015 15:00
negatywna

Nie polecam. Termin realizacji trwał 5 dni roboczych .

Zweryfikowany zakup
wir-tom
29.12.2014 14:47
negatywna

Jestem bardzo niezadowolony z transakcji. Minął ponad miesiąc od dostarczenia towaru, a do dzisiaj (29.12.2014 r.) nie moge doprosić się faktury VAT.

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient w zamówieniu nie wypełnił danych do faktury na firmę w związku z tym został wystawiony paragon. Po Pana zgłoszeniu wystawiliśmy fakturę i wysłaliśmy ją Pana (było to 17 grudnia).

Zweryfikowany zakup
klient
29.12.2014 10:13
negatywna

Sklejka wypaczona 4 rogi każda w inną stronę, transport niby wyjechał w poniedziałek a dotarł w czwartek.

Zweryfikowany zakup
ŁP
22.12.2014 08:43
negatywna

Gdzie jest moja paczka?

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam data potwierdzenia zamówienia jest na 09-12-2014 przesyłka wysłana została w dniu 10-12-2014 14:08:34 Przesyłka miała zostać odebrana na placówce Pocztowej tak zostało zaznaczone przez klienta "Poczta Polska e-Przesyłka" poczta przesyłkę ma u siebie w dniu 16-12-2014 Poczta polska zawsze powinna wysyłać do klienta na nr. TEL. wiadomość o zgłoszeniu się po odbiór, jednak zdarza się że tego nie robi i niestety nie mamy na to wpływu. Proszę o zgłoszenie się po odbiór na pocztę która została wybrana jako punkt odbioru Pozdrawiamy Akcesoria.meble.pl

Zweryfikowany zakup
AMPAK
19.12.2014 22:50
negatywna

Długi okres oczekiwania, brak otworów w frontach pod uchwyty.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo przepraszamy za wydłużony termin realizacji, spowodowany był modernizacja magazynu (informacja była zamieszczona na stronie internetowej) Jeśli wystąpiły nieprawidłowości w zamówieniu zawsze istnieje możliwość usunięcia ich na drodze reklamacji. Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa żadnego zgłoszenia reklamacyjnego

Zweryfikowany zakup
serwis
17.12.2014 08:11
negatywna

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam brakujących prowadnic pomimo zgłoszonej reklamacji.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dział reklamacji wysłał do Pani brakującą prowadnicę. Za wszelkie niedogodności związane z tą transakcją jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
rak alicja
16.12.2014 22:53
negatywna

W momencie składania zamowienia, na magazynie brakowało kilku sztuk uchwytów. Po telefonicznej konsultacji otrzymałem infornacje, że w kolejnym tygodniu będą dostępne, bazując na tej informacja postanowiłem poczekać. W następnym tygodniu zaniepoki jony brakiem działań zadzwoniłem by dowiedzieć się ze uchwyty są, ale skończyły się wkręty! Uchwyty wyslano ale dopiero w kolejny czwartek i nie dotarły na sobotę, kiedy miałem umówiony montaz.

Zweryfikowany zakup
Piotr
11.12.2014 20:15
negatywna

tez samo zdjęcie jest na Uchwyt UR15 nikiel patynowany Rozstaw 128mm i Uchwyt UR15 patyna na mosiądzu Rozstaw 128mm. to jest bardzo łatwe do wykonania błąd, jak mja zrobyl. a teraz dodatkowe koszty powrotu i zamówić właściwe a teraz dodatkowe koszty powrotu pozycję i zamówić poprawne, jak chciałem, Uchwyt UR15 patyna na mosiądzu Rozstaw 128mm.!! być może panstwo wysłać na swoj koszt nowego zamówenia?

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Proszę zawsze zwracać uwagę i czytać opis danego produktu jaki widniej pod nim: https://akcesoria.meble.pl/p805453,uchwyt-ur15-nikiel-patynowany-rozstaw-128mm.html Opis produktu Kod: GAMUR15-0128-GA011 Uchwyt meblowy firmy GAMET w stylu Retro. Idealny do biura, pokoju, łazienki lub kuchni. Rozstaw 128 mm w kolorze nikiel patynowany ( uwaga na zdjęciu prezentowany kolor patyna na mosiądzu).

Zweryfikowany zakup
Antonio Dimov
05.12.2014 10:08
negatywna

30 Dni to czas oczekiwania na realizację zamówienia . Jak żyć panowie? (i panie?)

Zweryfikowany zakup
Krzychu
20.11.2014 19:05
negatywna

Brak otworów pod uchwyty.

Zweryfikowany zakup
Piotr K.
12.11.2014 08:16
moderowana

Wiekszośc zakupionych uchwytów meblowych ma rysy. Dla zainteresowanej osoby mogę wysłać zdjecia wad. Odesłanie w ramach reklamacji nie ma sensu szczególnie że ja poniose koszt wysyłki.

Moderacja:

W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Proszę dokładnie czytać treść i regulaminu.(z zrozumieniem podkreślony tekst dokładnie opisuje zaistniałą sytuacje ) - https://akcesoria.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Reklamacje: Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji. Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - zwrócimy pieniądze. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. pozdrawiam Akcesoria.meble.pl

Zweryfikowany zakup
Mariusz
10.11.2014 13:20
negatywna

Transakcja nie zrealizowana w terminie i do tej pory nie rozliczona. Nie otrzymałam nadpłaty za nie zrealizowane produkty. Nie odpowiedziano na mojego maila. W rozmowie telefonicznej polecono wysłac następnego maila!!!

Zweryfikowany zakup
Ewa Banaszkiewicz-Pisko
05.11.2014 22:40
negatywna

uchwyty są w niejednorodnym kolorze.jest nie możliwe użycie ich w ciągu kuchennym jako uchwyty w meblach.nie polecam kolory-stara miedz !!!!!!

Zweryfikowany zakup
czarny
05.11.2014 21:30
negatywna

Podsumowując transakcję muszę przyznać, że nie mam zastrzeżeń do dostarczonego towaru ale jedynie do usługi za którą zapłaciłem "Usługa express 1 dzień roboczy". Jak się okazało i oczywiście zgodnie z regulaminem usługa express 1 dzień roboczy tak naprawdę może trwać 3 dni robocze. Jak wytłumaczyła mi pani z obsługi klienta dzięki opłaceniu tej usługi zamówienie klienta jest pakowane w 24 godziny a nie jak w standarcie 48 godzin, jednocześnie nie zmienia się czas w którym kurier ma dostarczyć towar czyli do 48 godzin od odebrania przesyłki. Reasumując myślę, że opcja "Usługa express 1 dzień roboczy" wprowadza klienta w błąd (mało kto wczytuje się w regulamin), wystarczyło by napisać "Usługa express 1 dzień roboczy + czas dostawy" i nikt by nie był niemile zaskoczony czasem oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Artur
28.10.2014 11:05
negatywna

Czas realizacji zamówienia CNC w całości 5 tygodni Na kolejne zamówienie czekam już kolejne 5 tygodni i nic się nie dzieje. nie można się dodzwonić do osoby odpowiedzialnej za CNC.

Odpowiedź sprzedawcy:

Termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na konto. W tym przypadku klient nie dokonał wpłaty przez 4 tygodnie od wysłania do niego proformy. Po dokonaniu wpłaty, zamówienie było gotowe do odbioru zgodnie z terminem - 5 dni roboczych. Ocena negatywna jest niesłuszna w tym przypadku.

Zweryfikowany zakup
Roland
06.10.2014 18:29
negatywna

Trykotowe ściereczki pisze, że 1kpl to 5 szt, a dostałem tylko 1szt. Kawałek 1 szmatki za taką cenę to kpiną. Reszta towaru oraz obsługa jak najbardziej duży plus. Mój tel. 600 462 687, jak dostaje resztę KPL ściereczek zmienił wpis na pozytywny

Zweryfikowany zakup
Jarosław Herjan
26.09.2014 09:56
negatywna

Meble przyszły uszkodzone, z nienawierconymi frontami, szafka składała się nierówno, brakowało kołków do mocowania półek, po reklamacji dostałem ponownie uszkodzone elementy z reklamacji. Nie chce mi się przepychać i reklamować bez końca bo to meble do wnęki w magazynie, ale generalnie daliście ciała na całej linii. Po napisaniu maila reklamacyjnego, brak odpowiedzi, musiałem dzwonić po kilku dniach o sobie przypomnieć, obsługa po kontakcie telefonicznym bardzo przyzwoita i uprzejma, przez telefon sprawa załatwiona od ręki. Przy wcześniejszych zamówieniach byłem bardzo zadowolony, jednak tym razem kompletna klapa!

Zweryfikowany zakup
biuro
23.09.2014 08:11
moderowana

smieszny portal, juz dwa tygodnie czekam na przesyłkę, transakcja nie doszla do skutku, nr telefonu jest nie aktualny i jeszcze proszą aby skomentować transakcję.... NEGATYW

Moderacja:

W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty.
Zgodnie z informacją od klienta:

witam
po przeprowadzonej rozmowie i wyjasnieniach okazało się ze przesyłka zostala wysłana terminowo, a wina leży po stronie Poczty Polskiej. W związku z powyższym wcześniejszy komentarz do transakcji był niesłuszny.

Zweryfikowany zakup
p.ch
12.09.2014 09:52
negatywna

4 dni zamiast 24 h

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
12.09.2014 09:38
negatywna

Więc dostawa może bo odebrałam sam jest pozytywna i 1 mebelek bo trudno to nazwać meblem został przygotowany z szufladami zbyt długimi o całe 5 cm. Zaraz po zgłoszeniu problemu telefonicznie zostały wysłane 2 email kompletne ze zdjęciami ponad 2 tygodnie temu i powtórzone parę dni temu bez odgłosy wiec tylko negatywna czekam na kontakt

Zweryfikowany zakup
info@rediw.com wider
09.09.2014 08:27
negatywna

zamowiłem trzy sztuki wieszaka za 5,30 a otrzymałem reling też trzy sztuki ale w cenie chyba 16 złotych a więc powinienem być zadowolony po meilowej mojej interwencji odezwano się dopiero za 4 dni i jeszcze mam gonić na poczte i wyslać im na moj koszt a oni łaskawie podobno mają wrocic kase na konto a dlaczego nie można dać tego kurierowi niech pokryją koszty a mój mój klient kupił już w sklepie i ja stracę twarz na nieżetelnego fachowca

Zweryfikowany zakup
Andrzej
04.09.2014 21:47
negatywna

szybkość transakcji zadowalająca, ale towar już nie zatrudnili prawdopodobnie daltonistę nie odróżnia kolorów, ten sam numer katalogowy towaru a zaślepki różnią się jak dzień do nocy straciłem tydzień mojej pracy

Zweryfikowany zakup
ankom.ak@data.pl
28.08.2014 09:21
negatywna

Rozkroj, przesylka wszystko pieknie. Z powodu dlugiego swietowania przesylka dotarla po 10 dniach. Szkoda, ze plyty 10 mm nie oklejacie, musialem doplacic i zwykla mala firma okleila bez problemu, lacznie z wycieta L-ka

Odpowiedź sprzedawcy:

Składając zamówienie potwierdził Pan termin realizacji zamówienia (6 dni ROBOCZYCH od zaksięgowania wpłaty). W efekcie towar został dostarczony wcześniej - do terminu realizacji nie wliczają się święta oraz weekendy). Na chwilę obecną nie wykonujemy usług oklejania płyt grubości 10 mm, i taka informacja widniała również w momencie kiedy pan składał zamówienie.

Zweryfikowany zakup
jerkol
22.08.2014 21:42
negatywna

Od momentu wyslania, dostawa trwala 12 dni. Niedopuszczalne podejscie Schenkera do dostawy typu "kurier".

Zweryfikowany zakup
Piotr
20.08.2014 23:36
negatywna

tranzakcja oki ale jeden z wieszakow ktory zakupilem byl uszkodzony i bez orginalnego opakowania czyli juz go wczesniej ktos reklamowal

Zweryfikowany zakup
klijent
17.08.2014 23:00
negatywna

Niestety część elementów przyszła porysowana (łączniki pleców szuflad) - ewidentnie przez włożenie ich do jednej paczki bez zabezpieczenia z prowadnicami. Oprócz tego mimo wyraźnego zamówienia starszego systemu tandembox, otrzymałem nowszy - przez co mam teraz dwa systemy w jednym zestawie ...

Zweryfikowany zakup
Łukasz
15.08.2014 11:28
negatywna

Aqua-stop pen otrzymałem w elastycznym opakowaniu z odzieloną pokrywką i odsającą napęczniałą naklejką.Słabe zabezpieczenie przez producenta przed przypadkowym otwarciem ,bezmyślne pakowanie do wysłki lub jeśli ten pen miał sztywne pudełko to celowo wysłano już odparowane.Straciłem 149zł wraz z transportem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient został przeproszony. Problem został zgłoszony do producenta, wadliwy produkt zostanie wymieniony.

Zweryfikowany zakup
Mikołaj Korzeniewski
10.08.2014 17:45
negatywna

szafka do zabudowy lodówki nie była opisana dobrze w konfiguratorze, dostałem szafkę z półką w połowie lodówki, ponadto wszystkie szafki typu słupek nie maja oklejonych górnych krawędzi ścian bocznych a są to widoczne powierzchnie. dodatkowo nie ma w standardzie szafek o głębokości 56 a jedna z szafek dolnych jakimś cudem wyszła na 56 gdzie całe zamówienie było z szafkami o głębokości 51. Innymi słowy polecam dokładne sprawdzanie całego zamówienia przed zapłatą. Domyślnie szafki dolne są jak wspomniałem na 51 a wszystkie słupki to głębokość 56 też warto uważać gdy chce sie zabudować w jednym ciągu, bo stracicie 5 cennych centymetrów mebli w szafkach dolnych.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zgodnie z informacją na stronie - szafki zamawiane poprzez konfigurator przez klienta wymagają podstawowej wiedzy oraz doświadczenia związanego z konstrukcją mebli. Określony przez nas standard klient może dowolnie zmieniać dla swoich potrzeb w zakresie możliwości konfiguratora. Jeśli nastąpiły jakieś błędy lub szafki nie spełniają Pańskich oczekiwań zawsze można rozwiązać problem poprzez reklamację. Za dodatkowe uwagi dziękujemy - są one dla nas cenne by móc usprawnić i ulepszyć funkcjonowanie konfiguratora.

Zweryfikowany zakup
pilu
27.07.2014 11:37
negatywna

Po 3 tyg. oczekiwania na towarach i po terminie realizacji zostalismy poinformowanie ze towaru nie ma. Brak profesjonalizmu. Kiepski kontakt. Nie polecamy.

Zweryfikowany zakup
Woodenfactory
25.07.2014 09:33
negatywna

Towar kupiłem i natychmiest zapłaciłem 10. 07 . Sklep wysłał towar po 6 dniach mimo że na stronie była reklama o wysyłce tego samego dnia.Nie polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient złożył zamówienie na towar, którego nie mieliśmy tyle ile on chciał. Potwierdził realizację zamówienia na 14 dni roboczych. Towar dostał po 6 dniach.

Zweryfikowany zakup
Wiesław Wilewski
23.07.2014 16:23
negatywna

Dostałem przesyłkę z otwartą tubką, bez nakrętki i z wyschniętą zawartością. Produkt całkowicie bezużyteczny.

Zweryfikowany zakup
akmar.mr
04.07.2014 08:26
negatywna

Na stronie przez firmę zostały zmienione wymiary płyty .Banda naciągaczy nie polecam!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Na stronie to klient samodzielnie wprowadza wymiary i zatwierdza rozkrój. Po zapłaceniu zamówienia, jest ono automatycznie kierowane na produkcję. nikt nie zmienia ręcznie wymiarów. Po zgłoszeniu przez Pana uwagi odnośnie błędnego wymiaru, Pana zlecenie zostało sprawdzone przez naszych informatyków. Nie wykryto żadnego błędu. Do zamówienia nie były wprowadzane również poprawki. Zlecenie zostało wykonane zgodnie z tym co zostało wprowadzone do rozkroju.

Zweryfikowany zakup
Nooqu
11.06.2014 02:08
negatywna

zbyt długi okres oczekiwania i brak informacji o przedłużającym sie czasie, zdążyłam już zapomnieć o tym zamówieniu i byłam mocno zdziwiona co chodzi!!!

Zweryfikowany zakup
EW
10.06.2014 09:25
negatywna

Odradzam! Wybrałem kolor płyty i wysoki połysk, dostałem pół połysk. Reklamacja złożona, odpowiedź: wybrał pan taką płytę (egger st30) owszem taką płytę wybrałem, ale dalej miałem wybór biurowa lub pełen połysk i ten sobie zażyczyłem. Teraz już powyższa płyta na portalu oznaczona jest jako pół połysk, (podczas zakupu prze zemnie widniała jako pełen połysk) dla mnie to jawne wprowadzanie klienta w błąd. Nie potrafią przyznać się do braku kompetencji i zwalają winę na klienta sugerując że moglem wybrać płytę akrylową. Jeśli byłbym stolarzem i znał się na rzeczy nie korzystałbym z ich usług, a tak im zaufałem. Mało tego, przysłali formatki ze źle nawierconymi otworami. Uznali i dosłali "poprawione" formatki, które nie pasowały do reszty - znowu źle nawiercone otwory. Przysłali drugi raz ponownie złe. Prosiłem o przesłanie formatek bez otworów - chciałem sam poprawić ich fuszerkę, niestety oni wiedzą lepiej i dosłali swoje.Muszę meble poprawić u stolarza.Sprawa u Rzecznika Praw Konsumenta

Odpowiedź sprzedawcy:

W opisie płyt stosowaliśmy nazewnictwo producenta,gdzie płyta ta oznaczana jest jako pełen połysk. Po wprowadzeniu do oferty płyt akrylowych,które mają znacznie wyższy połysk,zmieniliśmy nazwę płyt Eggera na pół połysk,żeby zaznaczyć różnicę. Nie zmienia to faktu,że otrzymał Pan płytę zgodną z zamówieniem. W przypadku reklamacji źle nawierconych formatek,została ona natychmiast uznana. W programie był błąd i dlatego zostały źle wykonane nawierty. Zaraz po przesłaniu przez Pana informacji,że formatki z reklamacji również są błędne, został wysłany mail informujący,że zostaną wysłane do Pana nowe fronty. Pan na własną rękę zaczął poprawiać szafkę. Ponadto informacje o tym, co Pan poprawił i jakie elementy mamy dosłać wysłał Pan już po tym jak zostały wykonane nowe fronty. Przesłane elementy powinny pasować do wcześniej wykonanych nawiertów. Po otrzymaniu frontów nie zgłaszał Pan uwag. Jeśli nie pasują do wykonanych przez Pana samodzielnie nawiertów, nie ponosimy za to odpowiedzialności

Zweryfikowany zakup
krzysiek
06.06.2014 00:40
negatywna

Zamowilam meble kuch.z powodu ceny,szybkiej realizacji i bezpośredniej dostawy.Sprzedawca przed wysyłka poinformował o wielkości palety.Miała zostać złożona na podwórku znajomych,gdyż mieszkam w bloku.Okazalo sie,ze kierowca nie był w stanie wyciągnąć palety z samochodu.Winda była za krótka,paleta ważyła ok.400 kg i miała ponad 2m.Kierowca paletę rozpakował.Wtedy zobaczyłam,ze zabezpieczona jest tylko paleta a nie płyty wewnątrz.Razem z kierowca sztuka po sztuce wynosilismy płyty z samochodu.Kierowca sie spieszył,płyty wypadały mu z rak,chciał je rozpakowane zostawić na podwórku.Nie zgodziłem sie,bo zaraz miało padać.Przez to zagracilismy znajomym cały dom.Zadzwonilam do sprzedawcy.Pan nie bardzo chciał rozmawiać.Powiedzial mi tylko,ze to wina kuriera nie ich.Ale przecież to oni zamowili takiego kuriera.Ja tylko za niego zapłaciłam ok.200zl.Obiecano,ze zadzwoni do mnie ktoś z działu reklamacji.Do dziś czekam.Meble jeszcze nie złożone,ale napewno bedą obdrapane.Nie tak to miało wyglądać

Zweryfikowany zakup
Dorota
29.05.2014 13:03
negatywna

Opóżniona przesyłka dopiero po telefonie przesyłke przyspieszono

Zweryfikowany zakup
HOTYŃSKI
22.05.2014 20:41
negatywna

Formatki przyjechały porysowane, z nierównymi brzegami (specjalnie doplacilem za brzegowanie), z ubytkami wymagającymi szpachlowania. Zdecydowanie nie jest to jakość jakiej oczekiwalem. Do tego czekalem na dostawę o 3 dni dłużej, bo firma kurierska nie potrafiła do mnie dojechać (ale nie próbowali nawet do mnie dzwonić!).

Zweryfikowany zakup
Bartek S
19.05.2014 08:40
negatywna

złodziejski automat dorzucił mi półkę do kargo której nie chciałem i nie zamawiałem, na każdym kroku trzeba się pilnowac. żenada żeby na siłę wciskac rzeczy do koszyka

Zweryfikowany zakup
wood
17.05.2014 01:15
negatywna

Niestety nie jestem zadowolony z zakupionego przeze mnie produktu. Płyta była niedokładnie oklejona w jednym z rogów - na całe szczęście ten róg miałem wyciąć, jednak po odklejeniu folii ochronnej okazało się, że płyta posiada dwie niewielkie rysy oraz w innym z rogów jest na niej coś odciśnięte - tworzy kłujące w oczy załamanie światła. Teraz albo zabawa ze zwrotem, albo pogodzenie się z defektami... Nie polecam.

Zweryfikowany zakup
Karol
08.05.2014 19:39
negatywna

Totalna porażka zamawiane było 2 całe blaty a przy odbiorze tylko 1,5 blatu odpowiedz sprzedawcy była żenująca "bo ktoś wcześniej kupił połówkę bo potrzebował" obsługa beznadziejna i bezmyślna.

Zweryfikowany zakup
tomeblo
08.05.2014 08:19
negatywna

Wpisz komentarz: Po raz kolejny przy zamówieniu w Państwa firmie do zamówionych relingów otrzymałem niewłaściwe śruby mocujące - za krótkie, aby zamontować je do jakiejkolwiek szuflady (przy poprzednim zamówieniu w ogóle nie było śrub). Poza tym zamówienie kompletne, bardzo szybka dostawa.

Zweryfikowany zakup
Adam Oleszek
03.05.2014 20:28
negatywna

Jedna z formatek w ostatniej transakcji była niezgodna z wymiarem. Do tej pory z braku czasu nie komentowałem ]zamówień ale 3 ostatnie to moim zdaniem zbyt mocno powyginane płyty. Szpachla nakładana cały płatami bez szlifowania nie robi też dobrego wrażenia.

Zweryfikowany zakup
S Zakrzewska
25.04.2014 00:00
Odbieraj za darmo