Jedna z formatek w ostatniej transakcji była niezgodna z wymiarem. Do tej pory z braku czasu nie komentowałem ]zamówień ale 3 ostatnie to moim zdaniem zbyt mocno powyginane płyty. Szpachla nakładana cały płatami bez szlifowania nie robi też dobrego wrażenia.
S Zakrzewska
25.04.2014 00:00
Przesyłka wysłana poprzez Paczkomaty InPost, opłacona z góry, zaginęła w dostawie.
Krystyna Kramarczyk
24.04.2014 14:55
Witam. No niestety zawiodłem się. Nie chodzi tu akurat o czas zamówienia bo był on jeszcze zjadliwy lecz o wykonanie... zamówiłem przycięcie płyt z długości 2500 na 2000 osb z frezem a otrzymałem płyty przycięte na wymiar lecz już bez frezu na czym mi NAJBARDZIEJ zależało... :( Mój błąd bo nie sprawdziłem ich przy odbiorze (a jechałem po nie 75km w jedną stronę). ps na fakturze jest zaznaczone FREZOWANE
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Płyta osb jest fabrycznie zafrezowana przy formacie 675x2500. Zmówił Pan formatki z rozkroju, które zgodnie z informacją na stronie są wyrównywane z każdej strony po 15 mm. Po każdym przejściu piły przez materiał powstaje ostra krawędź - jeśli zależało Panu na uzyskaniu chociaż dwóch krawędzi frezowanych należało zaznaczyć opcję w rozkroju "bez wyrównania krawędzi) natomiast jeśli zelżało Panu na tym aby cztery krawędzie były frezowane należało zamówić płyty w fabrycznym formacie 675x2500 bez usługi cięcia pozdrawiam
zbyszekbigos
16.04.2014 11:44
Czekalam na prowadnice okolo miesiaca. Ok, o tym wiedzialam od poczatku. Ale prowadnice przyjechaly uzywane, czarna farba jest miejscami odlupana, porysowana, w miejscach przykrecania wyrazne spracowane. Zapakowane zostaly luzem w kopercie. Bardzo negatywne doswiadczenie. Nie polecam!
Swietlana
15.04.2014 12:36
dostawa w 3 msc,straszna patologia!!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
niestety towar był importowany i dostawa była w 3 miesiące
Łukasz Kwiatkowski
15.04.2014 08:18
Zamówiłem uchwyty meblowe satyna. Pakiet przyszedł matowego aluminium.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient otrzymał uchwyty takie jakie zamówił. Oczywiście otrzymał matowe aluminium a w satynie one w ogóle nie występują u producenta Gamet
Alexander
14.04.2014 09:26
Transakcja nie udana, wysyłano towar 4 razy, otrzymywałem produkty których nie zamawiałem, zostało wiele rzeczy pomylonych przy pakowaniu oraz brakowało elementów które zamawiałem, rozciągnięta bardzo w czasie stąd też moje niezadowolenie
Mirek
10.04.2014 19:42
Sklejki otrzymałem po raz kolejny powyginane.
Sebastian Kus
10.04.2014 09:43
Kosz niewart nic browadnice jak z gumy wszysto krzywe.Nie polecam.
Marcin
08.04.2014 14:36
Kontakt doskonały, pomoc także. Wykonanie mebli amatorskie. Komplet czterech prostych szafek, wzór okleiny ("słoje drewna") raz w poziomie, raz w pionie. Osoba docinająca elementy bez wyobraźni.
Robert Dobosz
08.04.2014 09:52
1 rozkrój sklejka przyjechała tak powyginana, że właściwie do niczego się nie nadaje. 2 rozkrój tu zostałem po prostu beszczelnie oszukany - formatek zamiast być 60 było 20!!!
Sebastian Kus
01.04.2014 09:46
Zawsze byłem zadowolony z realizacji zamówień, niestety tym razem nie jestem. Każda formatka oklejana jest etykietą, nigdy nie było problemu z ich odklejaniem. Nie wiem, czy wróciliście do tych marnych etykiet z początku działalności, ale te, którymi są oklejone formatki, które dzisiaj odebrałem to jakaś totalna pomyłka. Nie jestem w stanie zdjąć żadnej etykiety. ŻADNEJ. Stracę pewnie ładnych kilka godzin na odklejanie milimetr po milimetrze... A było tak dobrze...
info
27.03.2014 18:27
Bardzo długo realizowane zamówienie
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie było na termin 14 dni roboczych o tym terminie jest powiadomiony klient w momencie składania zamówienia wówczas gdy nie mamy towary w magazynie i jest on na zamówienie. W tym przypadku zamówienie wyszło w terminie 14 dni roboczych.
Marksi
25.03.2014 08:37
MASAKRA, Jestem bardzo rozczarowany, cztery zamówienia - cztery "wtopy", ale jak się dowiedziałem od obsługi sklepu to ja jestem dziwny.
Maciej
18.03.2014 19:19
ok
Odpowiedź sprzedawcy:
Skoro jest "ok" to więc nie rozumiemy dlaczego negatywny komentarz.
ms
17.03.2014 09:22
zamówienie miało byc zrealizowane w 3 tygodnie a przyszło po 6 tygodniach.
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie zostało wysłane 2 dni przed wyznaczonym terminem w zamówieniu, więc nierozumiemy skąd ten komentarz.
Łukasz
15.03.2014 12:16
Dostałem 1/2 zamówienia zwykłych wkrętów które mogłem kupić w supermarkecie taniej !!!!
kam3
03.03.2014 06:51
co tu dużo mówić, zamówiłem na stronie 20.12.2013, przewidywany czas realizacji 29 dni roboczych - planowana wysyłka była na 05.02.2014, stwierdziłem, ok poczekam, 10.02.2014 zadzwoniłem do centrali gdzie moja paczka, Pani wielce zdziwiona nie wiedziała o co chodzi. Koniec końcem zamówienie odebrałem 24.02.2014. 2 MIESIĄCE PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA NA GŁUPI KOSZYK ZA 40 ZŁ - KPINA!
Michał
25.02.2014 21:10
W paczce brakuje nóżek - na moje email'e nikt nie odpowiada.
Robert Szymański
25.02.2014 08:09
Niestety transakcję oceniam negatywnie. O ile sam przebieg, jakość obsługi, powiadomienia i dostawa na PLUS, to niestety wykonanie po raz kolejny wadliwe. Realizowałem zamówienia dwukrotnie za pierwszym razem kuchnia za ok 4000 złotych (wymiana prowadnicy do szuflady i nawierty we wszystkich frontach z szufladami za wysoko-front wystaje ponad korpus szafki. Nie reklamowałem z uwagi na to, że problemem jest spakowanie i odesłanie kilkudziesięcio kilogramowej paczki i termin mi nie pozwolił) OBECNA transakcja ponownie to samo. Źle nawiercone fronty do szuflad. Szafka za 250zł-nie odsyłałem, nie reklamowałem - skórka nie warta wyprawki. poradziłem sobie! SZKODA
Krzysztof
19.02.2014 11:01
Pisak ok, rekacja sprzedawców bardzo opóźniona. Okazało się, już po zamówieniu i opłaceniu towaru, że pomimo infomacji o stanie magazynoiwym, pisaka brak. Sprzedawca nie poinformowł o tym fakcie i po 2 tygodniach, po ostrej reakcji i groźbie zwrotu pieniędzy, przyszła informacja, że własnie w ten dzień pisak został wysłany. A faktycznie wysłany był na drugi dzień... Oceńcie to sami:)
Wielbiciel
19.02.2014 08:22
6.02 zamówiłem akcesoria i wpłaciłem pieniądze w poniedziałek 10.02 kiedy był dzień wysyłki dzwoni do mnie pani i mówi że jednych prowadnic nie mają i czy może wysłać w środę bo mają dostawę i w zamian za to wyśle mi kurierem w czwartek i piątek czekam jak na szpilkach na kuriera w sobotę nie wytrzymuję i dzwonię w sprawie akcesoriów a ona oddzwania i mówi mi że niewie gdzie jest moja paczka (że zagineła), i że w poniedziałek będzie wiedzieć coś więcej w poniedziałek (dzisiaj) paczkę przyniósł listonosz a nie kurier dzwonię spytać się czy już moja paczka się odnalazła i czy wie coś więcej odpowiedziała że dalej nie wie gdzie jest a ja do niej że przyszła po 11 dniach od zamówienia- towar dostępny od ręki 1 minus brak towaru i przesunięcie o 2 dni wysyłki 2 minus powinni pamiętać że miała wysłać kurierem a nie pocztą jak mi obiecała przez co załapałem się na dwa weekendy , poślizg z towarem i listonosza- 11 dni o stratach w paliwie bo trzeba jechać do 2 klientów drugi raz, czasie-szkod
and-stol
17.02.2014 12:11
Towar ok,ale rzetelność firmy do bani!!!!!!!!Na 4 nogi do szklanego blatu czekałem 2 {DWA} miesiące,tylko wpłacona kwota zatrzymała mnie przy tej firmie.NIE POLECAM!!!!!!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient zamówił nogi, które były pod produkcję u producenta. Niestety w winy producenta cała dostawa się przedłużyła. Klient był informowany o terminie. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Damian Skrzypczyk
12.02.2014 21:55
NIE DOSTARCZONO PROWADNIKA H=4
Odpowiedź sprzedawcy:
Reklamacja klienta została rozpatrzona pozytywnie i natychmiast zostały wysłane braki do klienta. Klient został przeproszony za zaistniałą sytuację.
JAHNKE
11.02.2014 20:35
źle zapakowany towar , latal luźno w paczce jedna z kilku gałek popękała... dostawa w miarę terminowa.
klient
08.02.2014 07:43
Uszkodzona zostala plastikowa rynienka pod suszarke na naczynia. Jest zniszczona.
Odpowiedź sprzedawcy:
W takim przypadku składa się reklamacje. Niestety nie dostaliśmy od Pana takiego zgłoszenia.
lukasz kumela
05.02.2014 19:47
Sklejki nierówne, żadna nie miała 4mm. 8szt 1525x1525 miały mieć 4mm, w rzeczywistości miały od 3,2mm-3,8mm.
Maciej
04.02.2014 10:00
Bardzo długi czas realizacji, ponad 1 miesiąc. Problemy z dowozem. Towar zgodny z opisem, nieuszkodzony.
Odpowiedź sprzedawcy:
Wysyłka Pana zamówienia była wyznaczona na 23 stycznia i też w tym dniu była wysłana. Klient składając zamówienie akceptował ten termin.
Daniel
30.01.2014 15:45
Nie ma sensu płacić dodatkowych 10 zł przesyłka i tak będzie wysłana w swoim czasie!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
klient trafił na inwentaryzację za opóźnienie został przeproszony i przy następnej wysyłce otrzyma wysyłkę ekspres gratis
stolarekpila
30.01.2014 10:47
Zła informacja na temat dostępności artykułów. Brak informacji do zamawiającego o sytuacji zamówienia na maila czy kontaktu telefonicznego. Na plus przemawia szybka wysylka po mojej ingerencji. Informacja o dostępności produktu i wysylce nie pokryła się z rzeczywistością.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety brakło nam na magazynie elementu z Pana zamówienia i wyszło ono 2 dni po terminie. Za całą sytuację jeszcze raz przepraszamy.
Adam
29.01.2014 08:34
zamówienia jeszcze nie otrzymałam, proszę o informację co się stało z zamówieniem
Odpowiedź sprzedawcy:
przesyłka leży na poczcie i czeka na odbiór klientka wybrała e-przesyłkę czyli odbiór paczki na poczcie którą wcześniej wybrała
Katarzyna Jakubowicz
28.01.2014 16:23
Nie odczytaliscie Panstwo moje komentarza do zamowienia. Przesylka wyszla automatycznie mimo ze pisalem iz nie bedzie mnie od 9 stycznia w Polsce przez 2 miesiace. Spowodowalo to duzo problemow. Wystarczylo uzgodnic ze mna mailowo inny sposob dostawy.
Wojtek
24.01.2014 08:06
Po 3 tygodnia oczekiwania otrzymaliśmy zawiasy niepasujące do dostarczonych razem siedzisk . Czekamy w jaki sposób firma naprawi błąd.
Odpowiedź sprzedawcy:
Państwo zamówili zawiasy do lodówki. Żadnych siedzisk nie było branych przez Państwa. Więc nie rozumiemy tego komentarza. Nie była też zgłaszana żadna reklamacja.
A.Rzeszewicz
23.01.2014 10:57
czekałem 7 dni
Odpowiedź sprzedawcy:
zamówienie zostało wysłane w ciągu dni roboczych tylko szło pocztą 3 dni zamówienie zostało złożone 6 stycznia wieczorem a klient odebrał je na poczcie 13 stycznia trwało to 6 dni
otomeble
19.01.2014 20:02
do dnia 17-01-2014 nie otrzymałem dostawy ani nie zostałem powiadomiony SMS o wysyłce. Z uwagi na przedłuzający się czas realizacji odstępuję od złożonego zamówienia. Z powazaniem Jaworski Włodzimierz
wjinstal
17.01.2014 23:24
Bardzo długi czas oczekiwania, ponad miesiąc w tym czasie zmuszony byłem zakupić, ten produkt jeszcze raz i teraz mam go za dużo
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient trafił na przerwę świąteczną dlatego czas realizacji się wydłużył była informacja na stronie o wydłużeniu terminu realizacji jeżeli klient kupił wcześniej to mógł nas o tym poinformować nie wysyłalibyśmy tego zamówienia.
Stolarz
17.01.2014 08:44
Termin i realizacja przesyłki - bez uwag. ocena na 5. Gorzej z wykonaniem. 1. W szafce (słupku) z podwójnymi drzwiczkami - drzwi prawe zgodnie z zamówieniem. Niestety otwory pod zawiasy wykonane w lewej ściance. 2. Szafka zlewozmywakowa - 60 cm głęboka. Niestety to wymiar bez drzwiczek które wystają poza obrys przedniej krawędzi zlewozmywaka o prawie 2 cm. 3. Niedokładnie wykonane nacięcie (wpust) na tylną ściankę szafek. Żeby tę ściankę wcisnąć siłowo - wymagało poluzowania połączeń wszystkich ścianek szafki (niedokładna obróbka). 4. Ilość gwoździków do mocowania tylnej ścianki szafek stojących (3 szt) - to lekka przesada - starczyłoby na 10 szafek. Za to drzewowkręty otrzymaliśmy bardzo oszczędnie - związane to było z koniecznością dokupienia. 5. Niedogodnością jest brak rysunku szkicu poglądowego szafek - z ponumerowanymi formatkami - ułatwiłoby i przyspieszyłoby to ich montaż. 6. Brak opcji wyboru przy zamówieniu - otworów pod zaczepy szafek.Wymaga to podczas montażu docinanie
Odpowiedź sprzedawcy:
Po dokładnym przeanalizowaniu Państwa zamówienia, nie możemy zgodzić się z tym,że otwory pod zawiasy wykonane zostały na lewej ściance. Z przesłanych zdjęć wynika,że słupek został źle złożony, bok lewy w złożonej szafce powinien być bokiem prawym.W zamówionym słupku front krótszy powinien być na dole a na zdjęciu wygląda tak jakby miał być na górze.Cała dokumentacja produkcyjna wskazuje na prawidłowe wykonanie drzwi i boku. Jeśli chodzi o szafkę zlewozmywakową to na stronie jest informacja, że jest to wymiar korpusu bez frontu. Nacięcie na tylną ściankę szafek wykonuje maszyna i jest ono robione zawsze tak samo. Problem z zamontowaniem pleców szafki może wynikać z tego,że zostały one zrobione za szerokie ale nie jesteśmy w stanie tego potwierdzić bez ich zmierzenia. Gwoździków zawsze dajemy więcej, natomiast liczba wkrętów powinna być zgodna z zamówieniem. Na stronie znajduje się informacja o tym,że nie wysyłamy instrukcji montażu oraz,że nie wykonujemy otworów pod zaczepy szafek.
Barbara Widawska
16.01.2014 09:50
nieterminowość (24 dni czekałem na przesyłkę), zapomnienie wysłania przesyłki, mówienie przez telefon, że oddzwonimy (brak odpowiedzi)
zadowolony
09.01.2014 20:59
tragicznie długo
Odpowiedź sprzedawcy:
W Pana przypadku termin wydłużył się z winy producenta. Oczywiście za całą sytuację jeszcze raz przepraszamy.
andrzej
05.01.2014 10:21
towar po uzgodnieniu telefonicznym miał dotrzeć w ciągu 2 dni a dojecheł po pięciu
Odpowiedź sprzedawcy:
Towar został wysłany w terminie. Termin jaki jest podany na stronie to termin wysyłki nie dostawy tak jak w tym przypadku wysyłki pocztą nie możemy gwarantować dostawy na nastepny dzień
deco-dom
03.01.2014 18:50
na towar czekałem ponad 3 tyg.a zamiast zaczepu do łóżka metal ocynk który stanowi zestaw razem z korytkiem dostałem jakąś płytke wieszakową.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie jest rozpatrywane w dziale reklamacji. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy.
mariusz
31.12.2013 19:47
zamiast pozycji : Rynienka L80 Tworzywo Sztuczne Bezbarwna została przysłana rynienka L 60
Odpowiedź sprzedawcy:
W takim przypadku należy złożyć reklamację do naszego działu. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy.
maciff
30.12.2013 08:56
Długi czas oczekiwania na produkt, który został dostarczony z widocznymi rysami
emilia
26.12.2013 18:38
Jeszcze jej nie dostałem !!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
przesyłka została dostarczona do klienta 3 grudnia ten komentarz jest z 22 grudnia być może ktoś z domowników to odebrał a klient o tym nie wie został poinformowany @ o dostarczeniu przesyłki
Bromber
22.12.2013 09:19
Towar dostarczono 8 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty ,dostarczone formatki niebyły odpowiednio zabezpieczone do transportu pomiędzy poszczególnymi warstwami formatek nie było warstwy ochronnej ,co było przyczyna ich porysowania.
Barwikowski
16.12.2013 11:51
Wydłuzony termin dostawy,z 2 dni zrobiło sie 6.brak kontaktu.Odp.na maile przed ostawa otrzymały odp,po dostawie
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie wyszło od nas 1 dzień po wyznaczonym terminie w Pana zamówieniu, za co Pana przepraszamy.
Michał
12.12.2013 23:26
Tym razem kiepsko. Z 5 dni czekania robi się 10. Ale to można przetrzymać. Tylko jak otrzymuje towar (szafkę) i nie ma ponawiercanych otworów oraz brak połowy elementów to strasznie ogranicza pracę. Oczywiście można reklamować ale mija już 10 dzień i zero informacji. Szafkę zamówiłem na próbę. A co będzie jak bym zamówił wszystkie szafki do kuchni... Wcześniej zamawiałem same płyty i było dobrze. Natomiast z szafkami są problemy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Zamówienie zostało zrealizowane w terminie (w przeciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie + dostawa) Natomiast jeśli chodzi o reklamację to została zgłoszona 3 dni temu i na następny dzień otrzymał Pan informację z działu reklamacji odnośnie toku jej realizacji
Krzysztof
06.12.2013 09:17
Zapłaciłem za express, a przesyłka dotarła w terminie normalnym. Trochę kiepsko jak na początek współpracy.
Sylwester Senator
05.12.2013 10:35
Zamówiłem produkty za dodatkową opłatą z usługą express 24 jadnak towar dotarł po 3 dniach roboczych
GP
04.12.2013 09:48
Firma totalnie olewa klientów zapłaciłem za przesyłkę którą nigdy nie otrzymałem i zero odzewu
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie wyszło dwa dni przed wyznaczonym terminem, który Pan akceptował podczas składania zamówienia. Pana przesyłka czeka od 6 listopada na poczcie, którą Pan wybrał w zamówieniu. Zostało również wysłane powiadomienie z poczty o odbiór przesyłki.
...
18.11.2013 19:33