0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Realizacja zamówienia terminowa lecz co do sklejki to była zamówiona jednorodna a otrzymałem kombi

Zweryfikowany zakup
bejgor
23.04.2012 08:44
negatywna

Laminat źle spakowany. Luzy w paczce spowodowały popękanie laminatu. Połowa nadawała się na wyrzucenie.

Zweryfikowany zakup
witaliska
04.04.2012 08:57
negatywna

zerowy kontakt ze sprzedawca, fatalanie dzialajaca strona, towar inny niz w opisie - zolty zamiat mlecznego - NIGDY WIECEJ! by far najgorszy sklep internetowy w Polsce

Odpowiedź sprzedawcy:

Każda zmiana statusu Pana zamówienia jest przesyłana do Pana na maila. Również po zalogowaniu się u nas na stronie można sobie sprawdzać swój status zamówienia. Jeśli chodzi o kolor to tak go określa producent i i nie jest on w rzeczywistości zbliżony do żółtego.

Zweryfikowany zakup
a.m
09.03.2012 00:12
negatywna

zamówiłem 31 stycznia, a do dzisiaj 27 lutego nic nie doszło??!!??

Odpowiedź sprzedawcy:

Zamówił Pan towar sprowadzany na zamówienie z terminem realizacji 31 dni roboczych t.j. 14-03-2012. Towar został wysłany do Pana 9 lutego e-przesyłką czyli tańszą opcją wysyłki Pocztą Polską polegającą na samodzielnym odbiorze przesyłki. Od 13 lutego przesyłka czeka na odebranie w wybranym przez Pana (w trakcie składania zamówienia) Urzędzie Pocztowym. Prosimy o pilne odebranie przesyłki, w przeciwnym razie Poczta Polska zwróci ją do nas.

Zweryfikowany zakup
krzysztof.urb
27.02.2012 20:17
negatywna

Ślady butów na płycie jeszcze pominę, uszkodzeń krawędzi nie. Na płycie zaznaczyłem wycięcie z arkusza jednej formatki, tym czasem płyta przyjechała pocięta cała na podobnej wielkości kawałki. Na co mi reszta płyty pocięta na małe prostokąty?

Zweryfikowany zakup
castaway.olaf
23.02.2012 09:46
negatywna

Paczka została dostarczona w miarę szybko, ale produkt porysowany. Bardzo widoczne głębokie rysy na nogach meblowych.

Odpowiedź sprzedawcy:

Staramy się wysyłać produkty bez uszkodzeń. Być może zostało to przeoczone bądź zostały uszkodzone podczas transportu. Jeśli nie nadają się one do montażu może Pani złożyć reklamację. Postaramy się ją rozpatrzeć w szybkim terminie.

Zweryfikowany zakup
Ewa Kyrcz
13.02.2012 13:18
negatywna

Jestem bardzo niezadowolony z zakupów w tym sklepie. Na samym początku miałem problem z wyborem sposobu dostawy (paczkomat), ponieważ opisy przedmiotów i ich parametry nie są rzetelnie wpisywane. Po odebraniu paczki kolejna niespodzianka (niemiła). Uchwyty miały mieć wykończenie stal szlachetna (zgodnie z opisem na stronie) a po otwarciu paczki ukazały mi się uchwyty z wykończeniem chrom błyszczący. Jestem rozczarowany, co by nie napisać wkur***** i niestety nie polecam robienia tutaj zakupów.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zdarza się, że w momencie wprowadzania produktów nie mamy podanych wszystkich gabarytów od producenta i uzupełniamy je dopiero w momencie sprowadzenia towaru na magazyn, w związku z tym miała Pan problem z paczkomatami. Po Pana zgłoszeniu tego problemu został on natychmiastowo poprawiony i zamówienie przeszło na paczkomaty tak jak Pan chciał. Jeśli chodzi o kolor, być może nastąpiła pomyłka na magazynie i poszły do Pana w złym kolorze. Niestety nie zgłosił Pan tego do nas, w związku z tym nie było też żadnej reklamacji z Pana strony. Jeśli taka reklamacja byłaby złożona, z naszej strony rozpatrzylibyśmy ją na Pana korzyść.

Zweryfikowany zakup
Marcin Zouaidia
08.02.2012 23:12
negatywna

niestety nie dotarła jeszcze do mnie przesyłka. a Więc nie mogę wystawić opini

Odpowiedź sprzedawcy:

Wg nr przesyłki wynika, iż przesyłka została odebrana 28.12.2011, czyli w dniu w którym został wystawiony ten komentarz.

Zweryfikowany zakup
wojciech.cieslewicz
28.12.2011 09:00
negatywna

Po raz drugi dostałem nie te zawiasy co zamawiałem

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wynikła one z tego, iż mieliśmy błędnie wprowadzone zdjęcie główne i to Pana zmyliło. Produkt został poprawiony. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

Zweryfikowany zakup
pioter74
22.12.2011 15:02
negatywna

Wymiar główki zaczepu fi 9,9 mm podany na rysunkach jest błędny , sugerując się tym wymiarem zakupiłem same podnośniki nr 156.247 100N / ponieważ zaczepy o wymiarach jak na rysunkach posiadam - okazało się że jest to nie do zmontowania , w konsekwencji powoduje to do dodatkowych kosztów i straty czasu . Właściwy wymiar główki ok.fi 8mm . z poważaniem mgr inż.Wojciech Majdowski

Odpowiedź sprzedawcy:

Rzeczywiście mieliśmy złe rysunki techniczne. Bardzo przepraszamy za tą pomyłkę. W Pana nowym zamówieniu na zaczepy w ramach rekompensaty obniżyliśmy cenę na nie.

Zweryfikowany zakup
wfmwojtek
03.11.2011 21:07
negatywna

Zamówienie nie zostało zrealizowane w zagwarantowanym przez firmę terminie. Naraziło mnie to na dodatkowe koszty związane z montażem blatu, gdyż dwukrotnie byłam zmuszona odwołać monterów. Czekam na wynik złożonej przeze mnie reklamacji.

Zweryfikowany zakup
beafru
26.10.2011 09:35
negatywna

Być może zdjęcie nieodpowiada rzeczywistości. Na zdjęciu są one okrągłe i takie zamówiłam, ja zaś otrzymałam gałki owalne!

Odpowiedź sprzedawcy:

Zdjęcie bardzo dobrze oddaje kształt gałki jak i w opisie jest informacja że kształt jest owalny. https://akcesoria.meble.pl/p16125,galka-gp18-porcelana-mleczna-mlk-0.html

Zweryfikowany zakup
magdalena_jarzebska
11.10.2011 20:38
negatywna

czterech uchwytów nie dało się wkręcić a trzy inne po tygodniu użytkowania pękły. Dotyczy to samochodzików opon i szczególnie kotków. Jakość zatem bardzo kiepska. Sama obsługa- neutralna. Do momentu wysyłki żadnego kontaktu mimo że pytałam o koszty do zapłaty, ponieważ przy niektórych pozycjach miałam rabat od ilości. Ilościowo należał mi się ale że brałam różne uchwyty więc miałam prawo zapytać o cenę. Odpowiedz otrzymałam dopiero przy wysyłce- jak już dawno przelew poszedł i oczywiście negatywną. To tyle. Pozdrawiam- T. Bilski

Odpowiedź sprzedawcy:

Jeżeli chodzi o jakość produktów to nie było nigdy problemu oczywiście możemy uznać reklamacje towaru. Natomiast rabat ilościowy jest naliczany za paczkę (10szt) jednego produktu a nie łącznie kilku produktów. Rabat od łącznego zakupu mogą otrzymać producenci mebli i taką odpowiedź otrzymał klient.

Zweryfikowany zakup
tomekbilski
11.10.2011 09:21
negatywna

bardzo niska jakość dostarczonej sklejki

Zweryfikowany zakup
piotr.dydio
07.09.2011 14:08
negatywna

Jestem niezadowolona, bo zamówiłam gałki do drzwiczek i dostałam same gałki bez śrubek, dzięki którym można je wkręcić. Nie było tez informacji przy zamówieniu, że śrubek nie ma w komplecie. Mój wykonawca twierdzi, ze zawsze takie śrubki są.

Odpowiedź sprzedawcy:

Nie każdy producent dołącza do uchwytów śrubki na prośbę klienta możemy dołączyć śrubki które sami dokupujemy. Polscy producenci dają śrubki natomiast zagraniczny bardzo rzadko.

Zweryfikowany zakup
OS
21.07.2011 08:41
negatywna

Dlugi czas oczekiwania na zamowienie, podaja 5 dni a czekalem 10 dni. Plyty dojechaly obdarte oraz obklejone nie po tych krawedziach co bylo zaznaczone w zamowieniu. Przy zglaszaniu reklamacji toltalne lekcowazenie, po 8 dniach od zgloszenia nie ma odpowiedzi!!!!!

Zweryfikowany zakup
szymulak78
17.07.2011 10:11
negatywna

Zamówienie pomimo zgłoszenia nie zostało skompletowane z zamówieniem akcesorii meblowych!!!

Zweryfikowany zakup
wasiewiczl
15.07.2011 13:56
negatywna

To jakaś kpina z klientów. Po 6 dniach (gdzie te dwa dni robocze!!!)nie mogę ustalić co z moim zamówieniem. Piotr Fischer.

Zweryfikowany zakup
biuro
15.07.2011 08:30
negatywna

z zamowieniu jest napisane ze chce dostac 5 uchwytow. koszt 5 uchywtow plus koszty przesylki zgadzaja sie a w paczce mialem 4 uchwyty. podsumowujac dostalem 1 uchwyt gdy zadzwonilem do firmy jak juz laskawie ktos odebral to powiedzal ze moga doslac brakujacy uchwyt jelsi zaplace za jego wysylke.ostatni raz zamowilem w tym sklepie

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo przepraszamy za nieporozumienie, oczywiście wszystkie przesyłki reklamacyjne realizujemy na nasz koszt. Rozliczenie transakcji zostało rozwiązane tak jak ustaliliśmy telefonicznie.

Zweryfikowany zakup
3d
01.07.2011 19:21
negatywna

blat był dotarł uszkodzony

Zweryfikowany zakup
marek_skowron
13.06.2011 20:32
negatywna

Obydwa rodzaje sklejki sa w niektórych miejscach uszkodzone i dyle jak poszpachlowane

Zweryfikowany zakup
michal1.5
02.06.2011 20:03
negatywna

Sklejka zbyt mocno postrzępiona w wyniku cięcia. W jedym narożniku oderwany płat wielkości ok 5x10cm. Co mogą Państwo zaoferować w ramach rekompensaty? Chciałbym kontynuować współpracę i zastanawiam się nad tym, ponieważ zależy mi na jakości.

Zweryfikowany zakup
Maciej Wujciów
29.04.2011 15:40
negatywna

W otrzymanej przesyłce brakowało kilku produktów, które zamówiłem, po ponad dwóch tygodniach, mimo upomnień nie otrzymałem ich. Ponieważ zapłaciłem z góry za te produkty, śmiało mogę napisać że zostałem oszukany.

Odpowiedź sprzedawcy:

Po otrzymanej od Pana informacji o braku w zamówieniu, towar jeszcze w tym samym dniu został wysłany pod wskazany przez Pana adres. Niestety po kilku dniach przesyłka wróciła do nas z adnotacją braku odbiorcy pod wskazanym adresem. To zdarzenie zostało Panu zgłoszone i niestety nie dostaliśmy informacji zwrotnej od Pana.

Zweryfikowany zakup
duchimrok
15.04.2011 22:22
negatywna

Dzwoniąc do firmy chciałem się upewnić , że uchwyty Uchwyt UP19 Mosiądz antyczny, Porcelana MLK- są matowe, takie patynowane jak np. UP03 bo zdjęcie może być mylące. Pani mnie zapewniała że są matowe a jak przyszły to okazały się złote świecące jak moja obrączka.Trudno mamy montaż kuchni i dupa blada. Przykro mi bo chceliśmy inne, szkoda tego czasu przed komputerem i nużącego wuboru. Zamówienie zostało zrealizowane szyko i bez większych problemów szybko towar znalazł się u nas. TYLE ;-(

Odpowiedź sprzedawcy:

Podczas rozmowy telefonicznej odpowiedź była następująca że uchwyt jest taki jak na zdjęciu na pewno nie jest złoty tylko postarzany złoty a uchwyt UP03 i UP19 różnią się wykończeniem ponieważ uchwyt Up03 jest w wykończeniu oznaczonym przez producenta antique english a uchwyt UP19 jest w wykończeniu mosiądz antyczny. Jednakże zawsze jeżeli towar nie spełnia oczekiwań klienta kupując przez internet jest możliwość zwrotu w ciągu 10 dni od otrzymania towaru.

Zweryfikowany zakup
s.rozmus
24.03.2011 10:19
negatywna

Negatyw nie jest dla sklepu a dla towaru. Jakość wykonania uchwytów pozostawia wiele do życzenia ;-/ mnóstwo rys i niedokładne wykonanie. zamontować i nie używać. Duży minus dla GAMET'a.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zawsze jeżeli towar nie spełnia oczekiwań klienta kupując przez internet jest możliwość zwrotu w ciągu 10 dni od otrzymania towaru.

Zweryfikowany zakup
piapia
25.02.2011 09:09
negatywna

Zamiast opisanej w pozycji numer 2 (i zamówionej przeze mnie) : Prowadnicy TANDEM BLUMOTION 550H dł.40cm Częściowy Wysuw Blum Kod: BLU550H4000B otrzymałem zwykły tandem bez blumotion o symbolu: BLU550H4000.03.R+L Za cenę tej pierwszej. 31.01.2011 została złożona reklamacja, na którą odpowiedzi brak.

Odpowiedź sprzedawcy:

Rzeczywiście przyjęliśmy zgłoszenie reklamacyjne od Pana, natomiast do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy przesyłki z reklamowanym towarem. Jeżeli nastąpi pomyłka w trakcie pakowania po otrzymaniu zwrotu natychmiast wysyłamy właściwy towar i zwracamy koszt przesyłki reklamacyjnej. Bez zwrotu towaru rozpatrzenie reklamacji nie jest możliwe.

Zweryfikowany zakup
kontakt
18.02.2011 14:16
negatywna

Do dziś, a jest niedziela 13.II.2011. nie ma nawet śladu awiza. Mam już szafy i nie mogę się doczekać uchwytów. Z tego powodu zamierzam dołożyć złotówki, aby kolejne moje zamówienie już opłacone, a oczekujące na uzupełnienie stanów magazynowych, zostało zrealizowane za pośrednictwem, kuriera zamiast naśladującej żółwia Poczty Polskiej.

Odpowiedź sprzedawcy:

W dniu 04.02.2011 zostało wysłane zamówienie od nas za pośrednictwem Poczty Polskiej zgodnie z Pana wyborem przy składaniu zamówienia. Trzy dni później. tj. 07.02.2011 przesyłka była awizowana. W ramach przyspieszenia dostarczenia paczki proponujemy również opcję Paczkomaty. Jest ona tańsza a zarazem termin realizacji zamówienia to 24h.

Zweryfikowany zakup
mlokos.gpl
13.02.2011 20:02
negatywna

Wszystko w jak najlepszym porządku, gorąco polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

W związku z tym, nie rozumiemy dlaczego negatywny komentarz.

Zweryfikowany zakup
agaorzech
29.12.2010 11:50
negatywna

Realizacja zamówienia trwała bardzo długo, kurier nie zapowiedział swojego przyjazdu, dotarł bardzo późno dlatego zostawił zamówienie u sąsiadki. To, co otrzymałam jest zgodne ze złożonym zamówieniem. Nie jestem zadowolona z obsługi. Towar jest ok.

Odpowiedź sprzedawcy:

W dniu składania zamówienia, towar wybrany przez Panią był pod zamówienie u producenta, co było widoczne na samym produkcie (termin realizacji 14 dni) jak też w samym zamówieniu. Zamówienie zostało zrealizowane w terminie. W opcji wyboru rodzaju dostawy, Pani wybrała Pocztę Polską, a nie tak jak Pani pisze Kurier. Z naszej strony zamówiene zostało prawidłowo zrealizowane.

Zweryfikowany zakup
lesmiracles
08.12.2010 20:56
negatywna

po 5 dniach nie dostałam towaru pomimo że zostałam poinformowana że zamówienie zostało zrealizowane. Może to z powodu pogody ale firma nie ma potwierdzenia ode mnie że towar dotarł więc nie powinna informować że zrealizowano zamówienie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Złożyła Pani zamówienie w piątek wieczorem 26-11-10. W poniedziałek 29-11-10 otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie i wysłaliśmy towar Pocztą Polską zgodnie z wybraną przez Panią formą wysyłki. 02-12-10 przesyłka dotarła do oddziału Poczty w Pani mieście. 03-12 systemowo został zmieniony status Pani zamówienia na "zrealizowane" . Listonosz dwukrotnie próbował doręczyć przesyłkę 2 i 3 grudnia. Czy naprawdę uważa Pani że mogliśmy się bardziej postarać? pozdrawiamy

Zweryfikowany zakup
ag_ik
04.12.2010 09:53
negatywna

- po tygodniu czekania musiałam wykonać telefon żeby się dowiedzieć, iż towaru nie opłaciłam ( mimo zrealizowanego przelewu w dniu zamówienia) - po otrzymaniu towaru okazało się że kolor jest zupełnie inny niż na wzorniku w internecie a nawet jego nazwa nie jest precyzyjna, gdyż państwo ze sklepu zapomnieli dodać przed wenge "jasna" co zdecydowanie zmienia postać rzeczy - próba zwrotu i odstąpienia od umowy zgodnie z prawem nie została uznana mimo, iż pisak spełniał kryteria do reklamacji ze względu na niezgodność z zamówieniem (podniesiono zarzut iż pisak był przeze mnie użyty) a chciałam jedynie zaoszczędzić na czasie obu stron umowy Reasumując nie jestem osoba konfliktową z natury, ale przebieg tej transakcji pozostawia wiele do życzenia

Zweryfikowany zakup
tusias
22.11.2010 09:09
negatywna

W zestawie z zawiasami nie otrzymałem krótkich śrub do przykręcenia zestawu mocującego do dzwiczek - dostałem tylko długie (4cm) - takimi musiałbym przewiercić dzwiczki na wylot...

Odpowiedź sprzedawcy:

Niesprawiedliwy komentarz. Pomijając fakt, że nie dotyczy naszej obsługi tylko produktu, to dodatkowo wkręty dołączone były do podnośnika , a nie do mocowań frontu. Wkręty, gwoździki, śrubokręty itp kupuje się samodzielnie.

Zweryfikowany zakup
wiaranowski.j
06.11.2010 11:45
negatywna

Mam zastrzeżenia co do estetyczności wykonania uchwytów na każdym z nich można sie dopatrzeć tak zwanych obitych rogów zamówiłam uchwyty koloru chrom satynowy i mam czarne kropki na nich nie wyglada to za dobrze:(

Odpowiedź sprzedawcy:

Poprosiliśmy klientkę o zwrot towaru celem rozpatrzenia reklamacji. Nadal czekamy.

Zweryfikowany zakup
marta.on
25.10.2010 08:47
negatywna

tragiczna realizacja, dwukrotnie wysylane zamowienia, braki zarowno asortymentowe, jak i braki srubek, tzn produkty niekompletne. Po rozmowie telefonicznej w czasie ktorej mowilam o 2 szt brakow - do dzis pani po drugiej stronie zamilkla...:-( ODRADZAM!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Fakt popełniliśmy błąd w wysyłce towaru, ale przecież natychmiast po zgłoszeniu przez Panią reklamacji wysłaliśmy Pani właściwy towar kurierem. Reklamację składała Pani pisemnie i nie ma w jej treści informacji o braku 2szt. Nie negujemy, że mogła Pani informować nas dodatkowo telefonicznie, ale właśnie po to aby unikać takich sytuacji wdrożyliśmy formę pisemną, a nie telefoniczną, składania reklamacji. W kwestii śrubek, producent nie dodaje ich do uchwytów.

Zweryfikowany zakup
js3344
12.10.2010 22:30
negatywna

z zamówionych i zapłaconych 5 szt Airtic - Hamulec Pneumatyczny + Adapter przyszły tylko 3. Niby to tylko kilka złotych ale już tutaj raczej nie będę kupował

Odpowiedź sprzedawcy:

O braku 2 kpl Airticów dowiedzieliśmy się z treści komentarza, miesiąc po zrealizowaniu zamówienia. Brakujący towar został natychmiast dosłany. Przykro nam za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
wojciechlaszuk
08.10.2010 11:37
negatywna

Wg. mnie zamówienie nie zostało zrealizowane. Zamówiłem 2 opakowania złączy po 12 szt. a otrzymałem 2 sztuki. Po telefonie do firmy zapewniano mnie, że braki zostaną natychmiast dosłane. Do dzisiaj nic nie otrzymałem poza mailem, który to poinformował mnie że transakcja została zakończona. Dziękuję serdecznie za taką współpracę.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zgodnie z ustaleniami w rozmowie telefonicznej z dn.16.09.2010, czyli dnia zgłoszenia reklamacji, brakujące elementy zostały natychmiast wysłane. Dlatego też zmieniliśmy status zamówienia na zrealizowane.

Zweryfikowany zakup
wilczunio
20.09.2010 13:33
negatywna

Zamek nie nadaje się do montażu, gdyż nie ma w komplecie części, w którą ten zamek mógłby się zamykać, poszukuję takiej części i nigdzie nie mogę znaleźć. Zamawiając przez internet miałam mieć problem z głowy, a mam jeszcze większy bo jeżdżę po sklepach metalowych i szukam do niego części. Jeśli chodzi o dostawę to czas oczekiwania moim zdaniem jest zbyt długi.

Zweryfikowany zakup
azaremska
27.07.2010 09:21
negatywna

Dostarczone produkty nie zgadzały się z zamówieniem.

Zweryfikowany zakup
tomtrzeci
16.04.2010 19:49
negatywna

zamówienie złożyłam i opłaciłam 17stego lutego. 9 marca jeszcze transakcja nie została zrealizowana. Troszkę długo, prawda?

Zweryfikowany zakup
dorota-ke
09.03.2010 11:00
negatywna

Towar który dotarł niezgodny ze złozonym zamówieniem. Zmowiono uchwyty 128mmm a dotarły 230mm

Zweryfikowany zakup
anak21
26.02.2010 15:33
negatywna

Witam Uchwyty o nr Reling RE01 ZnAl Nikiel Szczotkowany Rozstaw 128 mm >Kod: GAM15RE01-0128-G0007- zupełnie inne niż w katalogu, zdjęcie przedstawia całkiem inny uchwyt.

Zweryfikowany zakup
grzesio_maly
25.11.2009 11:32
moderowana

Witam, uchwyt firmy Schwinn, który u Państwa zamówiłam jest bardzo ładny,ale otrzymałam wyjątkowo wybrakowany egzemplarz. Środek uchwytu jest niedoszlifowany i wyszczerbiony. Wygląda, jakby chrom którym jest pokryty miałby zaraz odejść.Parę dni temu oglądałam taki sam uchwyt w hurtowni Akcess w Siemianowicach Śl. i wiem ,że powinien być gładki i dobrze wykończony.Szkoda,że nie zwróciłam na to uwagi zaraz po dostarczeniu przez kuriera. Z drugiej strony nie powinni Państwo przesyłac klientom produktów wybrakowanych lub III gatunku . Pozdrawiam Beata Jelen

Moderacja:

W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy a produktu, została uruchomiona procedura reklamacji wadliwego towaru.

Zweryfikowany zakup
pinka1
12.10.2009 09:43
Odbieraj za darmo