0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

PO pierwsze, obiecano mi telefonicznie , wykonania zlecenia w ciągu dwóch dni a wykonano w tydzień , po drugie kilka braków w małych formatkach i brak oklein w dwóch przypadkach.

Zweryfikowany zakup
edastyl
24.12.2012 21:27
negatywna

+ otrzymałam zamówienie _ termin dostawy miał być do 7 dni - otrzymałąm po dwóch tygodniach - moje zapytanie dostałam odpowiedź po kilku dniach, kiedy odpowiedź nie miała już dla mnie żadnego znaczenia. -ustalono koszty przesyłki kurierskiej na 20zł chociaż przesyłka była niewielka i można było ją przesłać listownie za kwotę dużo niższą (wartość przesyłki stanowiła 1/4 wartości zamówienia) -być może błąd leży po mojej stronie, ale otrzymałąm nie ten produkt który zamówiłam. Zamiast trzech małych haczyków otrzymałam jeden duży. Proszę uważnie sprawdzać czy potwierdzenie pokazuje zamówiony produkt bo prezentacja jest mało czytelna.

Zweryfikowany zakup
joaart
19.12.2012 21:55
negatywna

To co miało trwać 48 godzin trwało 5 dni. Dopytując o przyczynę opużnienia usłyszałem pokrętne tłumaczenie że zamówienie zostało zmienione choc żadnych zmian nie wprowadzałem

Zweryfikowany zakup
Marian Walczak sc Jawa
18.12.2012 13:31
negatywna

Realizacja zamówienia jak na ekspress OK, ale towar porażka. Zamawiałem sklejkę 4 mm dedykowaną do ciecia laserem. 90% formatek nie nadaje się do niczego. Tak powyginane, że różnica ogniskowej sięga 30 mm!!! Każdy operator lasera wie, że tak się nie da wycinać, a tym bardziej precyzyjnych elementów, gdzie szerokość cięcia musi być minimalna. Zdecydowany negatyw, nie po to płacę więcej za sklejkę, żeby mi na półce zalegała, bo nie mam z tym co zrobić.

Zweryfikowany zakup
adrian.stangret
13.12.2012 09:24
negatywna

zbyt długi czas realizacji

Odpowiedź sprzedawcy:

Pana zamówienie niestety wyszło po terminie, za co Pana bardzo przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
gwysmulek
12.12.2012 14:45
negatywna

Odradzam zdecydowanie. Towar odbiega wyglądem od zdjęć zamieszczonych(jaśniejszy), a jakość fatalna(nierówne kwadraty na końcach, niedorobione pręciki).Odsyłam i szukam zdatnych

Odpowiedź sprzedawcy:

Jak najbardziej ma Pan prawo zwrotu tych uchwytów. Jak tylko wróci do nas przesyłka, zostanie Panu zwrócona należność za nie.

Zweryfikowany zakup
3marek
03.12.2012 23:44
negatywna

STRASZNIE DŁUGO CZEKAŁEM NA UCHWYTY PRAWIE 45 DNI A PODANE BYŁO CZAS REALIZACJI 30 DNI JESTEM PRODUCENTEM MEBLI I DLAMNIE TERMIN REALIZACJI JEST WARZNY MUSIAŁEM INTERWENIOWAĆ DOPIERO PRZYSZPIESZONO A I JAKO STOLARZ POWINIENEM MIEĆ RABAT BO BIORE CZEŃSCIEJ NIŻ NORMALNY KLIJENT A CENE MAM TAKOM SAMOM A JESTEM ZALOGOWANY JAKO PRODUCENT

Odpowiedź sprzedawcy:

pan zamówił towar, którego nie mieliśmy na stanie magazynowym. Towar zaraz po Pana zamówieniu został zamówiony u producenta. Okres oczekiwania na nie został odgórnie podyktowany przez producenta. Niestety dostawa od niego się przesunęła. Opóźnienie wynikło z winy producenta uchwytów.

Zweryfikowany zakup
meblotex
30.11.2012 21:41
negatywna

Niestety totalny brak profesjonalizmu, od zamówienia do dostawy minął KWARTAŁ!!! To chyba wystarczy? Jeślie nie, to dodam => totalny brak follow-up, zainteresowania po stronie sprzedawcy na każdym etapie. Gdyby nie interwencja, to pewnie do dzisiaj produkt by nie był dostarczony. Dodam, że produkt był w pełni "opłacony" z góry, co BTW w Polskim systemie prawnym, dla transakcji z podmiotami fizycznymi, jest wątpliwa konstrukcja => „umowa nie może nakładać na konsumenta obowiązku zapłaty ceny lub wynagrodzenia przed otrzymaniem świadczenia”. Wlasnie dlatego dochodzi potem do takich patologi. Serwis meble zainkasowal pieniadze i nic z tym dalej nie zrobil, przez dlugie tygodnie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Informowaliśmy Pana o sytuacji, niejednokrotnie. Był Pan kilkakrotnie przepraszamy pisemnie i telefonicznie. Sytuacja jaka zaistniała w Pana przypadku, jeśli chodzi o termin dostawy wynikła ze strony dostawcy. I taką informację Pan dostał. Potwierdził Pan okres oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Mariusz
20.11.2012 12:17
negatywna

laminaty kolejny raz przyszły uszkodzone. Niestety tym razem dwa arkusze były tak pęknięte, że nie można było z nich nic zrobić. Sklep jest ok, ale wszystko psują ludzie, którzy przygotowują towar do wysyłki. Powinni za to ponieść konsekwencje finansowe.

Zweryfikowany zakup
witaliska
12.11.2012 18:14
negatywna

Drugi raz z rzędu jestem bardzo zawiedziony zamówionym towarem, miała być klasa 2/2, przyszła 2/3 (w najlepszym wypadku), w procesie reklamacji wmawianie że tak teraz wygląda ta klasa, dziękuję bardzo za takie traktowanie. Właśnie zmieniłem dostawcę i jestem BARDZO zadowolony z tego, taniej i lepiej jakościowo, wam też tego życzę :)

Odpowiedź sprzedawcy:

Szanowny Panie zgodnie z ustaleniami w korespondencji mailowej (07-08.08) wysłaliśmy za Pańską zgodą sklejkę w klasie 2/3. Różnica w cenie została Panu zwrócona. Ponadto składając zamówienie (24.07) potwierdził Pan termin realizacji zamówienia do 07.09. Sklejka została do Pana wysłana w dniu 09.08. Trudno jest nam się ustosunkować do reklamacji, gdyż nie odnotowaliśmy od Pana żadnego zgłoszenia reklamacyjnego.

Zweryfikowany zakup
b.machul
08.11.2012 13:02
negatywna

Znaczny spadek jakości obsługi oraz samej sklejki, długi czas oczekiwania na sklejkę, gdzie dostałem inną niż zamawiałem, po reklamacji znowu czekanie oraz znowu inna sklejka niż być powinna.

Zweryfikowany zakup
b.machul
08.11.2012 13:00
negatywna

Zamówiony korpus miał być z nawiertami na podnośnik aventos, których niema, próba kontaktu z lnfolinią - żadna

Odpowiedź sprzedawcy:

Brak nawiertów był wynikiem błędu w programie. Błąd został już poprawiony. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nawiercone elementy dla Pana są już przygotowane do wysyłki. Wczorajsze trudności w połączeniu z infolinią to awaria u operatora sieci (niezależna od nas).

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
07.11.2012 14:42
negatywna

Niby szybko tylko towar nie ten co zmowilem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Niestety nie zgłosił Pan reklamacji dostawy. W związku z tym nie wiedzieliśmy o błędnej dostawie do Pana.

Zweryfikowany zakup
slawekczerniak
05.11.2012 18:17
negatywna

Kosz otrzmałam uszkodzony. Po telefonicznym kontakcie ze sprzedawcą uzyskałam odpowiedź, że powinnam sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Podano telefon do kuriera, ale nie udało mi sie z nim skontaktować. Zamontowany kosz po paru dniach zepsuł się. Wiele rzeczy kupuję przez internet, ale pierwszy raz zdarzył mi sie tak felerny produkt.

Odpowiedź sprzedawcy:

Każda przesyłka kurierska wychodząca od nas jest oznaczana naklejką do sprawdzenia przesyłki przy kurierze. Pani tego niestety nie zrobiła, a przesyłka prawdopodobnie została uszkodzona podczas transportu do Pani. W związku z tym reklamacja powinna być złożona w firmie kurierskiej.

Zweryfikowany zakup
justyna.janiak.karwacka
19.10.2012 22:26
negatywna

Śrubki do montazu byly rozne co do dlugosci. Trzeba bylo zakupic nowe, poniewaz nie pasowaly.

Odpowiedź sprzedawcy:

Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa reklamacji na dostawą. Gdyby takowa została złożona, napewno dosłalibyśmy prawidłowe wkręty.

Zweryfikowany zakup
d.fedorowicz
08.10.2012 19:15
negatywna

otrzymaliśmy złej jakości sklejkę, która była miejscami szpachlowana, a według mnie gatunek 1/2 nie dopuszcza naprawy poprzez szpachlowanie. To już kolejna dostawa o wątpliwej jakości!!

Zweryfikowany zakup
piotr.dydio
07.09.2012 08:42
negatywna

Matariał tak jak najbardziej pozytywny, natomiast żle oceniam długi czas realizacji :(

Zweryfikowany zakup
ppilch321
23.08.2012 22:15
negatywna

Zamówiłem 3 pozycje – sklejki laserowe. Grubości 3 i 6,5 mm są ok, natomiast sklejka 4 mm jest do wyrzucenia. Pofalowana strasznie, nie nadaje się do niczego. Wycinam dość duże elementy, a te fale są już widoczne przy małych. Wyrzucone pieniądze. Obsługa OK, przebieg transakcji również.

Zweryfikowany zakup
Pan Tofel
16.08.2012 15:47
negatywna

Rozkrój 40135 - w jakim celu istnieje możliwość podawania wartości z dokładnością do milimetra jeśli zamówienia są realizowane z dokładnością do centymetra? Z sześciu elementów o długości 716 mm cztery zostały przycięte na długość 710 mm. Plus za tym razem sprawną obsługę.

Zweryfikowany zakup
fornol1
04.08.2012 10:51
negatywna

Odbiór towaru (dwie pocięte płyty z wózka) trwał ponad godzinę. Pani która się uczyła wysłała mnie na magazyn, skąd mnie odesłano z powrotem po kwit magazynowy, na który musiałem czekać ponad pół godziny bo pani w kasie miała zrealizować szybką transakcję dla koleżanki. Dobrze że szef się w końcu zlitował i wystawił papier osobiście.

Zweryfikowany zakup
fornol1
04.08.2012 10:46
negatywna

Zamiast jednolitej sklejki (buk 18mm) otrzymałem zwykłą, która jest mi do niczego nie potrzebna. Całe szczęście wziąłem 1 sztukę na próbę a nie 12 potrzebnych. Zaproponowano śmieszne rozwiązanie, jako rabat ,którego suma jest tylko wyrównianiem wpłaconej różnicy między sklejką zwykłą a jednolitą. Ogólnie strata kasy, czasu i energii.

Odpowiedź sprzedawcy:

Rabat w wysokości 54,97zł został udzielony po rozparzeniu reklamacji klienta i zaakceptowaniu przez klienta rozwiązania dotyczącego składanej reklamacji. Wysokość rabatu to 23%ceny zakupu sklejki (238,18zł). Klient zgodził się na zakończenie reklamacji w ten sposób. Odnośnie różnicy w cenie, to w tym przypadku cena sklejki jednorodnej i kombi jest taka sama, jest tylko różnica cenowa pomiędzy sklejka suchotrwałą i wodoodporną. Aneta Szyszlak-Golec.

Zweryfikowany zakup
jeronimo
03.08.2012 13:06
negatywna

Wg opisu przepust pasuje do otworu ø60 & ø 80mm, w rzeczywistości - tylko do ø 80mm. Reklamacja nie została uwzględniona, gdyż średnica podana jest na rysunku technicznym. Szkoda tylko, że ów rysunek (w przeciwieństwie do opisu) widoczny jest dopiero po kliknięciu w powiększenie. Przyjęto zwrot (bez zwrotu kosztów przesyłek), jednak przelew zwrotny nie był wykonany natychmiast, choć tak właśnie jest zaznaczone w regulaminie. Miła obsługa i dobry kontakt to to zbyt mało nawet na ocenę nautralną.

Odpowiedź sprzedawcy:

Mieliśmy jeden błędnie wstawiony rysunek techniczny do tego produktu, jednak opis był prawidłowy. Pani reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Przepraszamy za tą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Barbara
31.07.2012 18:01
negatywna

Skandal !!!!! Sprzedaja to czego nie maja. Na zamowione cztery sztuki wysylaja jedna ale pieniadze pobieraja za dwie !!! Dwoch pozostalych juz nie ma !!! Potrzebowalem cztery sztuki ale mam tylko dwie do wyrzucenia na smietnik. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Niewiedzieliśmy o tym, że dostawca wycofał ten produkt z oferty, dopiero w dniu wczorajszym dostaliśmy taka informację. Gdyby ta informacja dotarła do nas wcześniej, to wycofalibyśmy towar z oferty. Na bieżąco informowaliśmy Pana o statusie Pana zamówienia. W ostatnim zamówieniu nie dostał Pan omyłkowo jednego wieszaka, ale zaraz po tym zgłoszeniu dosłaliśmy go Panu.

Zweryfikowany zakup
pawel.wielechowski
09.07.2012 19:14
negatywna

Uchwyty dobrej jakości, dokładnie takie jak chciałem, ale niestety dostarczone śruby montażowe były różnej długości i połowa okazała się za długa, co spowodowało konieczność wizyty w Obi i kupienia właściwych. Szybkość przesyłki ok.

Odpowiedź sprzedawcy:

Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa reklamacji na dostawą. Gdyby takowa została złożona, napewno dosłalibyśmy prawidłowe wkręty.

Zweryfikowany zakup
Damian Liszka
09.07.2012 08:14
negatywna

zamówiłem po raz drugi sklejkę brzozową suchą 4mm ponieważ za pierwszym razem firma przysłała mi sklejkę laserową która się paliła jak smoła i nie cieła laserem! Po raz drugi dostaję towar, który pali sie i dymi jak smoła, nie tnie ise laserem. Jestem w plecy już prawie 2 tygodnie i mam coraz więcej opóźnień w stosunku do moich klientów. Rozglądam sie za innym dostawcą.

Zweryfikowany zakup
michal mazur
03.07.2012 06:06
negatywna

sprzedawca nieuczciwy, dzisiaj odebrałam przesyłkę - 4 nóżki do szafki z czego 1 była niekompletna, i co w takiej sytuacji robić? jeżeli nie mieli na stanie należało mnie zawiadomić, kupiłabym inne może kompletne?

Odpowiedź sprzedawcy:

Nie dostaliśmy zgłoszenia od Pani, iż została wysłana niekompletna nóżka. W takich sytuacjach towar jest reklamowany i wysyłamy do klienta prawidłowy produkt. Prosimy o zareklamowanie zamówienia. Postaramy się jak najszybciej naprawić nasz błąd.

Zweryfikowany zakup
mireczek96
27.06.2012 21:16
negatywna

Zamówiony towar dotarł z opóźnieniem (data zamówienia 20.05.12r. towar dostarczono 18.06.12r.). Otrzymałam jedną wiadomość, że zamówienie przyjęto do realizacji. Namawiam do kontaktu z klientem w trakcie tak długiego oczekiwania na zamówienie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Towar wyszedł do Pani po terminie, gdyż mieliśmy opóźnienie w dostawie od producenta. Przepraszamy bardzo za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
agamar
22.06.2012 09:39
negatywna

Skomplikowany proces zamówienia Konieczność dwukrotnego przelewania środków (osobno za towary, osobno za transport: koszt transportu nie znany w chwili zamówienia, na dodatek otrzymujemy go dopiero w wyniku interwencji. Sugeruję, aby w przypadku gdy nie jest możliwe oszacowanie automatyczne kosztów wysyłki, link do płatności pojawiał się dopiero (byl wysyłany meilem w chwili zatwierdzenia tych kosztów, oraz aby obejmował całość transakcji.

Odpowiedź sprzedawcy:

W momencie złożenia Pana zamówienia, powinien Pan był poczekać na uzupełnienie kosztów przesyłki z naszej strony, taki komunikat Pan dostał. Pan niestety się pospieszył i przelał pierwszą wartość zamówienia.

Zweryfikowany zakup
wojtek.b
26.04.2012 10:07
negatywna

Realizacja zamówienia terminowa lecz co do sklejki to była zamówiona jednorodna a otrzymałem kombi

Zweryfikowany zakup
bejgor
23.04.2012 08:44
negatywna

Laminat źle spakowany. Luzy w paczce spowodowały popękanie laminatu. Połowa nadawała się na wyrzucenie.

Zweryfikowany zakup
witaliska
04.04.2012 08:57
negatywna

zerowy kontakt ze sprzedawca, fatalanie dzialajaca strona, towar inny niz w opisie - zolty zamiat mlecznego - NIGDY WIECEJ! by far najgorszy sklep internetowy w Polsce

Odpowiedź sprzedawcy:

Każda zmiana statusu Pana zamówienia jest przesyłana do Pana na maila. Również po zalogowaniu się u nas na stronie można sobie sprawdzać swój status zamówienia. Jeśli chodzi o kolor to tak go określa producent i i nie jest on w rzeczywistości zbliżony do żółtego.

Zweryfikowany zakup
a.m
09.03.2012 00:12
negatywna

zamówiłem 31 stycznia, a do dzisiaj 27 lutego nic nie doszło??!!??

Odpowiedź sprzedawcy:

Zamówił Pan towar sprowadzany na zamówienie z terminem realizacji 31 dni roboczych t.j. 14-03-2012. Towar został wysłany do Pana 9 lutego e-przesyłką czyli tańszą opcją wysyłki Pocztą Polską polegającą na samodzielnym odbiorze przesyłki. Od 13 lutego przesyłka czeka na odebranie w wybranym przez Pana (w trakcie składania zamówienia) Urzędzie Pocztowym. Prosimy o pilne odebranie przesyłki, w przeciwnym razie Poczta Polska zwróci ją do nas.

Zweryfikowany zakup
krzysztof.urb
27.02.2012 20:17
negatywna

Ślady butów na płycie jeszcze pominę, uszkodzeń krawędzi nie. Na płycie zaznaczyłem wycięcie z arkusza jednej formatki, tym czasem płyta przyjechała pocięta cała na podobnej wielkości kawałki. Na co mi reszta płyty pocięta na małe prostokąty?

Zweryfikowany zakup
castaway.olaf
23.02.2012 09:46
negatywna

Paczka została dostarczona w miarę szybko, ale produkt porysowany. Bardzo widoczne głębokie rysy na nogach meblowych.

Odpowiedź sprzedawcy:

Staramy się wysyłać produkty bez uszkodzeń. Być może zostało to przeoczone bądź zostały uszkodzone podczas transportu. Jeśli nie nadają się one do montażu może Pani złożyć reklamację. Postaramy się ją rozpatrzeć w szybkim terminie.

Zweryfikowany zakup
Ewa Kyrcz
13.02.2012 13:18
negatywna

Jestem bardzo niezadowolony z zakupów w tym sklepie. Na samym początku miałem problem z wyborem sposobu dostawy (paczkomat), ponieważ opisy przedmiotów i ich parametry nie są rzetelnie wpisywane. Po odebraniu paczki kolejna niespodzianka (niemiła). Uchwyty miały mieć wykończenie stal szlachetna (zgodnie z opisem na stronie) a po otwarciu paczki ukazały mi się uchwyty z wykończeniem chrom błyszczący. Jestem rozczarowany, co by nie napisać wkur***** i niestety nie polecam robienia tutaj zakupów.

Odpowiedź sprzedawcy:

Zdarza się, że w momencie wprowadzania produktów nie mamy podanych wszystkich gabarytów od producenta i uzupełniamy je dopiero w momencie sprowadzenia towaru na magazyn, w związku z tym miała Pan problem z paczkomatami. Po Pana zgłoszeniu tego problemu został on natychmiastowo poprawiony i zamówienie przeszło na paczkomaty tak jak Pan chciał. Jeśli chodzi o kolor, być może nastąpiła pomyłka na magazynie i poszły do Pana w złym kolorze. Niestety nie zgłosił Pan tego do nas, w związku z tym nie było też żadnej reklamacji z Pana strony. Jeśli taka reklamacja byłaby złożona, z naszej strony rozpatrzylibyśmy ją na Pana korzyść.

Zweryfikowany zakup
Marcin Zouaidia
08.02.2012 23:12
negatywna

niestety nie dotarła jeszcze do mnie przesyłka. a Więc nie mogę wystawić opini

Odpowiedź sprzedawcy:

Wg nr przesyłki wynika, iż przesyłka została odebrana 28.12.2011, czyli w dniu w którym został wystawiony ten komentarz.

Zweryfikowany zakup
wojciech.cieslewicz
28.12.2011 09:00
negatywna

Po raz drugi dostałem nie te zawiasy co zamawiałem

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wynikła one z tego, iż mieliśmy błędnie wprowadzone zdjęcie główne i to Pana zmyliło. Produkt został poprawiony. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

Zweryfikowany zakup
pioter74
22.12.2011 15:02
negatywna

Wymiar główki zaczepu fi 9,9 mm podany na rysunkach jest błędny , sugerując się tym wymiarem zakupiłem same podnośniki nr 156.247 100N / ponieważ zaczepy o wymiarach jak na rysunkach posiadam - okazało się że jest to nie do zmontowania , w konsekwencji powoduje to do dodatkowych kosztów i straty czasu . Właściwy wymiar główki ok.fi 8mm . z poważaniem mgr inż.Wojciech Majdowski

Odpowiedź sprzedawcy:

Rzeczywiście mieliśmy złe rysunki techniczne. Bardzo przepraszamy za tą pomyłkę. W Pana nowym zamówieniu na zaczepy w ramach rekompensaty obniżyliśmy cenę na nie.

Zweryfikowany zakup
wfmwojtek
03.11.2011 21:07
negatywna

Zamówienie nie zostało zrealizowane w zagwarantowanym przez firmę terminie. Naraziło mnie to na dodatkowe koszty związane z montażem blatu, gdyż dwukrotnie byłam zmuszona odwołać monterów. Czekam na wynik złożonej przeze mnie reklamacji.

Zweryfikowany zakup
beafru
26.10.2011 09:35
negatywna

Być może zdjęcie nieodpowiada rzeczywistości. Na zdjęciu są one okrągłe i takie zamówiłam, ja zaś otrzymałam gałki owalne!

Odpowiedź sprzedawcy:

Zdjęcie bardzo dobrze oddaje kształt gałki jak i w opisie jest informacja że kształt jest owalny. https://akcesoria.meble.pl/p16125,galka-gp18-porcelana-mleczna-mlk-0.html

Zweryfikowany zakup
magdalena_jarzebska
11.10.2011 20:38
negatywna

czterech uchwytów nie dało się wkręcić a trzy inne po tygodniu użytkowania pękły. Dotyczy to samochodzików opon i szczególnie kotków. Jakość zatem bardzo kiepska. Sama obsługa- neutralna. Do momentu wysyłki żadnego kontaktu mimo że pytałam o koszty do zapłaty, ponieważ przy niektórych pozycjach miałam rabat od ilości. Ilościowo należał mi się ale że brałam różne uchwyty więc miałam prawo zapytać o cenę. Odpowiedz otrzymałam dopiero przy wysyłce- jak już dawno przelew poszedł i oczywiście negatywną. To tyle. Pozdrawiam- T. Bilski

Odpowiedź sprzedawcy:

Jeżeli chodzi o jakość produktów to nie było nigdy problemu oczywiście możemy uznać reklamacje towaru. Natomiast rabat ilościowy jest naliczany za paczkę (10szt) jednego produktu a nie łącznie kilku produktów. Rabat od łącznego zakupu mogą otrzymać producenci mebli i taką odpowiedź otrzymał klient.

Zweryfikowany zakup
tomekbilski
11.10.2011 09:21
negatywna

bardzo niska jakość dostarczonej sklejki

Zweryfikowany zakup
piotr.dydio
07.09.2011 14:08
negatywna

Jestem niezadowolona, bo zamówiłam gałki do drzwiczek i dostałam same gałki bez śrubek, dzięki którym można je wkręcić. Nie było tez informacji przy zamówieniu, że śrubek nie ma w komplecie. Mój wykonawca twierdzi, ze zawsze takie śrubki są.

Odpowiedź sprzedawcy:

Nie każdy producent dołącza do uchwytów śrubki na prośbę klienta możemy dołączyć śrubki które sami dokupujemy. Polscy producenci dają śrubki natomiast zagraniczny bardzo rzadko.

Zweryfikowany zakup
OS
21.07.2011 08:41
negatywna

Dlugi czas oczekiwania na zamowienie, podaja 5 dni a czekalem 10 dni. Plyty dojechaly obdarte oraz obklejone nie po tych krawedziach co bylo zaznaczone w zamowieniu. Przy zglaszaniu reklamacji toltalne lekcowazenie, po 8 dniach od zgloszenia nie ma odpowiedzi!!!!!

Zweryfikowany zakup
szymulak78
17.07.2011 10:11
negatywna

Zamówienie pomimo zgłoszenia nie zostało skompletowane z zamówieniem akcesorii meblowych!!!

Zweryfikowany zakup
wasiewiczl
15.07.2011 13:56
negatywna

To jakaś kpina z klientów. Po 6 dniach (gdzie te dwa dni robocze!!!)nie mogę ustalić co z moim zamówieniem. Piotr Fischer.

Zweryfikowany zakup
biuro
15.07.2011 08:30
negatywna

z zamowieniu jest napisane ze chce dostac 5 uchwytow. koszt 5 uchywtow plus koszty przesylki zgadzaja sie a w paczce mialem 4 uchwyty. podsumowujac dostalem 1 uchwyt gdy zadzwonilem do firmy jak juz laskawie ktos odebral to powiedzal ze moga doslac brakujacy uchwyt jelsi zaplace za jego wysylke.ostatni raz zamowilem w tym sklepie

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo przepraszamy za nieporozumienie, oczywiście wszystkie przesyłki reklamacyjne realizujemy na nasz koszt. Rozliczenie transakcji zostało rozwiązane tak jak ustaliliśmy telefonicznie.

Zweryfikowany zakup
3d
01.07.2011 19:21
negatywna

blat był dotarł uszkodzony

Zweryfikowany zakup
marek_skowron
13.06.2011 20:32
negatywna

Obydwa rodzaje sklejki sa w niektórych miejscach uszkodzone i dyle jak poszpachlowane

Zweryfikowany zakup
michal1.5
02.06.2011 20:03
negatywna

Sklejka zbyt mocno postrzępiona w wyniku cięcia. W jedym narożniku oderwany płat wielkości ok 5x10cm. Co mogą Państwo zaoferować w ramach rekompensaty? Chciałbym kontynuować współpracę i zastanawiam się nad tym, ponieważ zależy mi na jakości.

Zweryfikowany zakup
Maciej Wujciów
29.04.2011 15:40
Odbieraj za darmo