na 20 zamówionych zawiasów MINI 26 jeden uszkodzony, a zamówione listwy niezgodne z przedstawionym rysunkiem na stroie
Andrzej
05.05.2015 09:14
Artykuł jednego rodzaju spośród kliku zamówionych, to jest uchwyt relingu w ilości pięciu sztuk, niskiej jakości (na wszystkich elementach skazy, jak zarysowanie, trwały zaciek). Pozostałe zakupione towary (relingi, zaślepki relingów, kółka i uchwyty meblowe) dotychczas bez zarzutu. Termin realizacji zamówienia wcześniejszy od deklarowanego.
Anna
01.05.2015 22:22
Towar zgodny z opisem ale bardzo długi czas oczekiwania na dostawę. Jeśli komuś się nie spieszy polecam.
Paweł
30.04.2015 11:18
towar zgodny z opisem, mega wolna przesyłka
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient w czasie składania zamówienia potwierdził 21-dniowy okres oczekiwania na realizację. Po dostawie od producenta termin ten skrócił się do 5 dni. Klient towar dostał dużo szybciej nić pierwotny termin przewidywał.
Tomasz
22.04.2015 22:00
Wszystko by było ok, gdyby nie fakt, że jeden z trzech zamówionych przeze mnie uchwytów meblowy miał wadę produkcyjną. Po zgłoszeniu wady i wysłaniu zdjęć wadliwego produktu, sprzedawca kazał odesłać owy uchwyt do nich spowrotem. Koszty jednej sztuki ok 8zł uchwyt + 7 zł przesyłka na reklamację. A więc wszystko wyszło około 15 zł.
Krzysztof M.
21.04.2015 19:39
Wśród akcesoriów do szafki dolnej z czterema szufladami brakowało wszystkich prowadnic Gametbox (Optimum)
Wojciech Froncisz
18.04.2015 22:40
Gdybym wiedziała, że realizacja transakcji będzie tak długo trwała, to nie zapłaciłabym 17 marca 2015r. za towar tylko przy odbiorze. W takich wypadkach towar jest na pojutrze.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klientka w czasie składania zamówienia potwierdziła 21-dniowy termin realizacji. Po dostawie od producenta termin automatycznie się skrócił i zamówienie do klientki zostało wysłane dużo szybciej niż termin zamówienia przewidywał.
Hania
16.04.2015 13:28
poza tym, że do 10 uchwytów dostałam 10 śrubek .... to towar jest zgodny z opisem i świetnie wszytko pasuje. ogólnie jestem zadowolona.
ostrowska_monia@wp.pl
03.04.2015 09:36
szybka realizacja zamówienia akcesori polecam , nie polecam cięcia płyty , rysy , wyrwy na plus spoko kierownik w Krakowie załatwił reklamacje lecz wszystko się przeciąga w czasie
skubi
03.04.2015 08:14
Bardzo szybka dostawa,wykładzina docięta krzywo, niedbale. Pozdrawiam.
Tomasz Bartoszewski
01.04.2015 11:21
Było ok.
duperelle
01.04.2015 09:08
Faktycznie dość długi czas realizacji tak jak napisali w opisie ok 21 dni poza tym reszta ok
romanesco1903
31.03.2015 09:39
Wzornik Wiertarski 65.5300 Do Prowadników i Adapterów Blum za 11,99zł przyszedł używany (widać ślady po wcześniejszym wierceniu we wzorniku). Poza tym incydentem pozostałe elementy bez zarzutu - ogólnie polecam.
Artur
26.03.2015 10:50
przesylka szybka po reklamacji ktos przeoczyl zamowienie
Marcin
23.03.2015 12:11
Transakcja przebiegła dobrze
Beata
22.03.2015 09:01
Płyty wycięte z dokładnością do 0,5mm, ogólnie porządnie zapakowane, choć płyta z górnej warstwy uległa drobnemu uszkodzeniu (solidne zadarcie podczas transportu, przydałoby się w tym miejscu coś lepszego niż 1 warstwa kartonu). Ogólnie pozytywnie. Czas realizacji jednak mnie zawiódł. System podał 4 dni a paczka wyjechała praktycznie tydzień po potwierdzeniu zlecenia. Konsultant stwierdził, że 'no wie pan, system tak sobie podaje a w praktyce...". Przez to realizacja przesunęła mi się o 10 dni (dodatkowo zawiódł Raben: 'no bo kurier nie zmieścił paczki do samochodu, przyślemy następnym').
Filip Beba
19.03.2015 11:37
Towar dojechał na czas natomiast był wybrakowany z widocznymi błędami fabrycznymi - gdyby nie fakt że dotyczy to uchwytów pewnie nie napisałbym złego komentarza. No cóż - towar był potrzebny na zaraz więc nie wymieniłem ( moja strata )
MPT
10.03.2015 14:40
Szybka przesyłka, towar zgodny z opisem ale tacka pod ociekarkę przyszła pęknieta w dwóch miejscach.
Monika
04.03.2015 09:03
Sama jakość wycinania i oklejania Ok, ale transport przydałby się trochę lepszy. Płyty przyszły nieco poobijane (w moim przypadku akurat dało się to ukryć)
Tieman
01.03.2015 19:09
Witam, firma kuchnie.pl jest ok. Niestety firma kurierska, z którą współpracują jest nie do przyjęcia. Ralacje z klijentem ,jak w latach osiemdziesiątych. Jeżeli firma kuchnie.pl chce utrzymać dobrą marke, musi pomyśleć coś o tym ostatnim etapie kontaktu z odbiorcą.
Marek Kaźmierski
25.02.2015 21:00
coż moge skomentować, nie otrzymałem jeszcze towaru, akurat byłem na urlopie gdy nadeszła paczka. Firma kurierska nie zgodziła się na przetrzymanie niewielkiej przecież przesyłki o kilka dni do czasu mojego powrotu, jeszcze nigdy się z tak lekceważacym i nielogicznym postępowaniem nie spotkałem. Nie polecam nikomu korzystania z usług f-my DB Schenker, mają duży minus u mnie.
Marcin Nowak
21.02.2015 22:17
Uchwyty są bardzo ładne, zostały wysłane każdy w osobnym woreczku foliowym, ale każdy z nich miał ryski na powierzchni (być może powstałe wcześniej).
malgorztka
20.02.2015 02:42
wszystko ok
przemek.uscinowicz
19.02.2015 17:16
Podnośniki nie działały. Po rozpakowaniu w ogóle nie rozsuwały się. Wystawiam neutralną ocenę, bo sprawy nie zgłosiłem, więc nie będę wstawiał negatywa, bo to byłoby nie fair. Filmik z nie działającymi podnośnikami tutaj: http://1drv.ms/17heFhZ
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient zamówił Kontrę do barku Błąd klienta
piotr
19.02.2015 14:09
Jakość bardzo dobra, ale kilkudniowe opóźnienie w dostawie.
davidpi
14.02.2015 09:13
Realizacja ok. Gorzej z terminem oraz brakiem informacji o przedłużającym się czasie realizacji.
marter
14.02.2015 08:28
Niestety, po rozkroju trzeba było poprawiać - 2 płyty nie były rozcięte tak, jak na zamówieniu. Poza tym bez uwag.
PS
02.02.2015 21:02
Ciągle czekam druga część zamówienia. Poza tym OK
Łukasz
31.01.2015 08:21
Zamówiłem regał na wymiar z kreatora. Regał generalnie ok ale: 1) niedokładne frezowanie w miejscu montażu "pleców" - do samodzielnej poprawy 2) jeden z otworów nieprecyzyjnie nawiercony (uciekł ok 2 mm) w efekcie dół regalu niedokładnie spasowany a regał niestabilny 3) kreator nie pozwala na wybór koloru pleców; do regału wenge otrzymałem białe plecy 4) "wenge" to w rzeczywistości rudy w brązowe paski. Logistyka - DRAMAT: 1) bardzo wysokie koszty (razem 157zł) wysyłka podzielona na 2 paczki (płatne oddzielnie); wysyłka nr 1 to koperta z wkrętami i kołkami (jakby nie można tego było wysłać razem z resztą mebla) 2) przesyłka nr 2 to docięte płyty; waga przesyłki: ok 80 kg z czego same płyty to 10 kg; pozostałe 70 kg to "paleta"! Przy takiej wadze i wysokości regału 240cm ogromne problemy z wniesieniem! "Paleta" sklecona naprędce z odpadów produkcyjnych (kilka warstw zbitych płyt) z wystającymi zewsząd gwoździami!!! Cudem nikt się nie pokaleczył przy wnoszeniu i nie zniszczyłem podłogi.
Andrzej
23.01.2015 11:07
trochę długo to trwało ...i jak by był tańszy transport to bym się nie obraził :)
hoppad
20.01.2015 15:42
Witam, nie jestem do końca zadowolony z zamówienia - niektóre deski miały oderwaną ostatnią warstwę - takie pasy zagłębione o 1 warstwę. Uzytko wybrakowanej płyty. pozdrawiam MP
Michał Pierzchalski
16.01.2015 14:15
wszystko ok ,gdyby nie długi czas oczekiwania
iiiiiiiiiiiiiii
16.01.2015 12:29
JEDNA SZUKA ZAMAWIANEGO TOWARU BYŁA USZKODZONA TZN. WYGIĘTA PODSTAWA TAK JAKBY WYPADŁA PRACOWNIKOWI PRZY PAKOWANIU LUB SPAKOWANA WADLIWA ALE DAŁO SIĘ WYPROSTOWAĆ W IMADLE.
tomi.sylwek
15.01.2015 23:48
Realizacja spóźniona, nie było żadnego ostrzeżenia o takiej możliwości. Zawartość ok.
kylooo
09.01.2015 14:06
Towar zgodny z opisem ale czekałem bardzoooooo długo na paczke bo jak się potem okazało sprzedawca jak zadzwonielm powiedział ze ,,musieli je zamowic,, chociaż pisalo ze dostępne od reki; BARDZO DUZY MINUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mariusz
07.01.2015 22:48
Wszystko przebiegło ogólnie pomyślnie,tylko kontakt słaby ,na dwa moje zapytania by uzupełnić zamówienie o akcesoria nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi .Czyli wykonanie ok,ale kontakt już po wpłacie żaden Pozdrawiam
slawus66
17.12.2014 20:48
Niestety to moje drugie zamówienie i muszę stwierdzić że są mało dokładni. Zamówiona usługa CNC wyfrezowanie otworów pod uchwyty odbiegały od żądanego wymiaru o 1- 1,5mm musiałem je poprawiać, w poprzednim zamówieniu wiele pomyłek związanych z okleiną , albo nie taka jak zamówiłem albo brak okleiny, gdzie indziej znowu była a nie powinno być, źle skorygowane wymiary pod kontem grubości okleiny do tego część formatek nie trzymała wymiaru, ustawione 3 formatki tego samego wymiaru na prostej powierzchni i każda formatka inna , skręcane pudła nie zamykały wymiaru :( Jedyne plusy to w miarę szybka realizacja zamówienia jak dla mnie brak dobrej kontroli bo nie sądzę aby maszyny były niedokładne.
Artur
11.12.2014 09:07
Wykonanie formatek bez zastrzeżeń: super dokładność wymiarowa i kątowa, płyty pierwszej jakości, krawędzie i narożniki nieuszkodzone. Zabezpieczenie do transportu: paleta przyjechała z jedną krawędzią pionową niezabezpieczoną - tektura była zsunięta, na szczęście odkryte narożniki poszczególnych płyt nie uległy uszkodzeniu. Firma kurierska: do wymiany - zapłaciłem 4 stówy za transport, a kierowca nie miał możliwości zdjęcia palety z samochodu - brak odpowiedniego sprzętu. Konieczne było rozpakowanie palety na samochodzie i noszenie formatek pojedynczo. Podejrzewam, że gdybym nie uczestniczył w rozładunku, mógłby pojawić się problem z uszkodzeniami narożników. Firma centrum.meble.pl psuje sobie opinię zatrudniając podrzędną firmę transportową.
Paweł
10.12.2014 15:57
dwie sklejki z 8 jakie odebrałem były obrdapane w taki sposób ze połow materiału do wyżucenia...
Bukowski Karol
09.12.2014 21:38
zamówione uchwyty odpowiadają mi jakościowo i cenowo- godne polecenia ,mały minus za długość oczekiwania na zamówienie
Aga
27.11.2014 09:20
tym razem długo czekałem na dostawę , ale w końcu dotarło to co zamówiłem i jest ok.
sowstol
20.11.2014 19:13
Sklejka jak najbardziej ok, ale przesyłka wysłana jako zwykła paczka ( 2m^2 sklejki) była średnio zabezpieczona przy narożnikach. cienka warstwa kartonu i folia stretch. Zaskutkowało to lekkim zgnieceniem narożników. 2-3mm to niby nie dużo, i nic czego szpachla nie jest w stanie naprawić, ale uważam, że narożniki i krawędzie powinny być lepiej zabezpieczone.
gregory.rulka
03.11.2014 21:13
Wszystko super - pełen komplet - szybko i profesjonalnie. Jedynie firma kurierska zostawia sporo do życzenia :-( Nie dość że dostawa jest w godzinach kiedy ludzie pracują to jeszcze kurier nie wnosi towaru jak jest ciężki - więc klient musi sam nosić !!!
Marcin Przybyłek
23.10.2014 12:22
gałki są ładne, ale niestety do tradycyjnych drzwiczek za dsługie śruby, każdą należało przyciąć fleksą. Takie śruby nadają się tylko do drzwiczek o grubości 25 mm a nie 18 mm.
Hania
13.10.2014 21:23
Zamówienie złożyłem 23.09 czas realizacji miał być 2 dni, towar do odbioru był dopiero 30.09.
P
13.10.2014 08:59
Witam, wszystko ok. przesyłkę dostałem, ale nie dostałem faktury, a prosiłem.... w zamówieniu. Jak można otrzymać fakturę VAT? Wcześniej jak zamawiałem była w paczce z przesyłką. Obecnie dostałem tylko kwit KP ze Shrenknera.... info@aldero.pl
info@aldero.pl
08.10.2014 00:22
Zamowienie trwalo dluzej niz zapewniano,bo mialobyc 3 tygodnie a bylo 5 tygodni. Nie mniej towar dostarczono zgodnie z oczekiwaniem .
Wojtek
18.09.2014 10:17
Sklep OK ale wkręty ASSY mogliby sprzedawać np po 250 szt taniej, kiedyś przypominam było po 100 szt i to było OK. Czemu to znikło ??? NIe każdy potrzebuje od razu 1000
MarekN
16.09.2014 20:20
Towar zgodny z opisem.. 0 kontaktu z firmą a na kuriera czas oczekiwania 4 dni! Z tego co wiem 2 dni powinno być rowniez pocztą mogłam zamówić. Szkoda pieniędzy
Iga
03.09.2014 09:39
W rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, że można umówić dostawę na konkretny dzień. W związku z tym, że na prowadnice muszę czekać 3 tygodnie to umówiłem się na 31 lipca (czyli za miesiąc). Moje zamówienie to miały być 3 palety. Po tygodniu dostaję esemesa, że jadą do mnie akcesoria. Wysłano je omyłkowo wcześniej. Po rozmowie telefonicznej i mejlu sprawę udało się załatwić, kurier przyjechał ok. 19 tak, że zdążyłem wrócić z pracy. 28 lipca dostałem wiadomość że reszta zamówienia została wysłana (1 paleta ponad 500 kilo). Zorganizowałem pomoc do rozładunku. Tylko że 31 (czwartek) nic nie przyjechało. Telefon nazajutrz do firmy kurierskiej (Raben) i słyszę że dopiero w poniedziałek, bo nie ma samochodu z windą, na moje stanowcze nie, łaskawie zgodzili się przywieźć w piątek. Po dostarczeniu zamówienia kurier opowiada mi takie bajeczki: wczoraj przyjechało zamówienie, ale na nasze osiedle nie wolno wjeżdżać cieżarówką więc pojechał z powrotem, pytam dlaczego nie zadzwonił i dlaczeg
Tomek
01.09.2014 14:13