w szufladzie brakowało śrub i ie do końca wszystko pasowało z prowadnicami
Eryk
13.11.2015 14:25
Zakupy zrobiłem w styczniu 2014, sklep prosi o opinię w listopadzie 2015. Żenada.
Piotr
13.11.2015 08:32
Przysłano mi nie te kolory faktycznie oddano mi za wysyłkę ale zdecydowanie trwało to zadlugo
adamchocilowski
13.11.2015 08:12
?......
acer362
12.11.2015 21:54
Towar nie idealny odnośnie kolorystyki
Darek
11.11.2015 13:21
jedna stopka jest wysza pozatym ok
łukasz
20.10.2015 15:05
uchwyty do mebli są zgodne z zamówieniem, ale załączone śruby do mocowań są za krótkie
jzro
20.10.2015 12:01
Produkt OK, ale czas oczekiwania wielokrotnie dłuższy niż obiecywany na stronie www
Foliograf
20.10.2015 08:28
Brakowało śrubek do 6 uchwytów... a reszta ok
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za stwierdzony brak śrubek, zostaną dosłane na adres podany w zamówieniu. Pozdrawiamy Meble.pl
AK
07.10.2015 08:25
DŁUGI OKRES OCZEKIWANIA
Blazek_2006
05.10.2015 18:56
pomimo mojej prośby o pilne nadanie została wysłana w późniejszym terminie
Edyta Pietrzak
05.10.2015 15:42
Dzień dobry, Uczciwa ocena to 3-, fajnie że otrzymałem płyty przed czsaem, szkoda że, odrazu nie resztę, bo nic nie mogłem zrobić, Raben - bardzo dobry kurier, umawia się z Klietem aby mu pasowało, czego już nie można powiedzieć o szenkerze. Przesyłka dopiero wczoraj przyszła a z racji tego że "mu nie pasowało" musze dzisiaj jechać 20Km aby to odebrac. Same płyty najwyższej jakości też nie są, konkurencja (iform.com.pl) nie dość ze ma taniej to lepszej jakości (akryl błyszczy sie jak lustro)
Piotr Klimczak
01.10.2015 09:48
Produkt otrzymałem w nienaruszonym stanie, dobrze zapakowany, wysłany został przez sklep bez zbędnej zwłoki. Niestety pozytywne wrażenia psuje fatalna jakość obsługi firmy kurierskiej: zaczęło się od zdziwienia kuriera, że nie czekam na niego w domu, odesłanie przesyłki na magazyn z obietnicą kontaktu ze strony firmy kurierskiej (oczywiście nikt nie zadzwonił), konieczność wykonania kolejnych kilku telefonów, w końcu przesyłka dotarła ze sporym opóźnieniem. Myślę, że wolałbym nawet otrzymać tą paczkę z za pośrednictwem Poczty Polskiej, niż drogiej i kiepskiej firmy kurierskiej.
kupujacy
28.09.2015 21:59
Pierwsze zamówienie i od razu wtopa przez meble.pl lub schenkera. Opłata za transport 3 paczek wyniosła 310zł a przeciętny kurier zrobiłby to za ułamek tej kwoty. Człowiek płaci za oczko paletowe a dostaje zwykłe miejsce na pace solówki. Bądź co bądź - dział reklamacji stanął na wysokości zadania i temat dogadany z meble.pl
Michał Pandel
28.09.2015 09:07
Tranzakcja zrealizowana w 100% jednak czas oczekiwania był maksymalny ze wzgledu braków na magazynie. Obsługa nie dokonca wie co sprzedaje,wiec przed zakupem trzeba byc pewnym swojego wyboru,bo czas na reklamacje tez nie jest zbyt długi,Przez wpeowadzenie mnie w bład na infolini,mam teraz jedno akcesorium zbedne bez możliwości zwrotu.
Marcin
27.09.2015 13:11
droga przesyłka nie wiem z kad ta kwota a miało byc tanio
krzych
17.09.2015 22:58
Zawiedziony jestem rozkrojem,na niektórych formatkach różnice wymiaru dochodziły do 1 mm ,wyszczerbane krawędzie .Nie jest to dużym problemem ale w przypadku frontów ,które były z płyty meblowe to już stanowi problem.
T
04.09.2015 11:06
Obsługa jest uprzejma, co nie zmienia faktu, iż zostałem telefonicznie wprowadzony w błąd odnośnie terminu odbioru towaru. Pracownik poinformował mnie rano, że właśnie rozpakowują towar i popołudniu można odebrać, a potem okazało się, że od rozpakowania musi minąć jeszcze półtorej doby i towar będzie do odbioru pojutrze.
Stolarz-amator
01.09.2015 11:07
Czekałem 5 tygodni, rabat 30 zł
montowniameble
30.08.2015 13:58
Ogólnie dobrze, ale mogło być lepiej to już trzecie moje zamówienie i można by się tu przyczepić do źle wywierconych otworów w dwóch szafkach które trzeba było poprawić we własnym zakresie. W poprzednim zamówieniu złe otwory były tylko w jednej szafce. Myślę że w kolejnym zamówieniu będzie wszystko ok. Jeszcze jedna uwaga do kosztów transportu które mogły by być mniejsze, wysyłanie dwóch przesyłek do jednego zamówienie na pewno podwyższa koszty.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Ciągle pracujemy nad udoskonaleniem konfiguratora oraz nad wdrożeniem nowych konstrukcji mebli na wymiar więc za wszelkie uwagi dziękujemy, są one dla nas cenne by móc poprawić jakość naszych usług i wyrobów
szwagier78
04.08.2015 16:02
przesyłka dotarła, 30 zł za transport da się przełknąć.
Jan Lizut
04.08.2015 10:00
Wysyłka zamiast w 24 h, dojechała w 4 dni
piniaa
27.07.2015 22:24
Gałki bardzo ładne, niestety gwinty w nich zrobione są niewłaściwie. Mój mąż na 12 sztuk musiał poprawiać gwint u 10, ale myślę że to wina czyjegoś niedbalstwa. Proszę zmienić producenta na innego, pozdrawiam
Renata K.
27.07.2015 16:44
Witam, Wiem, że kupiłem deski w promocji, ale w porównaniu do poprzedniego razu były trochę poharatane.Dobrze, że nie potrzebuję tego do ambitnego projektu, bo bym się musiał nawysilać. Podeślę zdjęcie mailem.
M. Sz.
22.07.2015 10:53
Szybka realizacja zamówienia, towar zgodny z opisem, jednakże krawędzie płyty były nieco uszkodzone, dobrze, że musiałem je przyciąć, bo w przeciwnym wypadku wyglądałyby nieestetycznie. Sądzę, że zostały uszkodzone w trakcie transportu, jednak nie miałem czasu na zwroty.
S
21.07.2015 21:08
Szkoda ze nikt nie zadzwonił żeby się upewnić czy aby na pewno chcę kupić wykrój o rozmiarach 20 cm na 8 cm za 70 zł omyłkowo wpisałam rozmiar w cm a nie jak było napisane w mm moja wina przyznaję ale jak ktoś to realizował mógł wpaść na pomysł że to pomyłka a tak mam ładny breloczek zamiast blatu
Monika Mierzwiak
21.07.2015 12:03
Nie mam uwag co do samego produktu. Nie podoba mi się, że wybraliście Państwo dostawców, którzy praktycznie wykonują usługę dostawy pomiędzy godz. 8-12. Zmusiło mnie to do zwolnienia się z pracy, gdyz nie było mozliwość dostawy po godz. 17. Produkt nie jest na tyle mały, aby pozostawić go u sąsiadów, a dodatkowo wcale nie jest tani transport kosztował mnie w tym przypadku ok 140zł. Wskazówka - skorzystajcie Państwo z firm kurierskich dających możliwość późniejszego odbioru niż godz. 12.
Andrzej
10.07.2015 14:05
Wszystko sprawnie i szybko, niektóre płyty z odpryskami
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Proszę o kontakt z działem reklamacji, postaramy się rozwiązać sytuację. Pozdrawiam dział reklamacji
kamilamarek.km
09.07.2015 20:28
Z zamówienia jestem jak najbardziej zadowolony. Jedyna uwaga jaką mam to transport. Kierowca nie dał informacji że wyjeżdża i że będzie danego dnia, później zadzwonił z pretensjami dlaczego nikogo nie ma w domu i że już ktoś ma się pojawić ponieważ on ma przesyłkę do dostarczenia, bez jakiegokolwiek zrozumienia że ktoś jest w pracy i chwile może mu zająć dotarcie na miejsce.
Szymon rajca
08.07.2015 14:14
Zamówienie zostało wysłane dopiero po tygodniu kiedy to sam się o to upomniałem. Przelew wykonany został kilka minut po złożeniu zamówienia i dlatego nie rozumiem dlaczego tak długo czekano na wysyłkę. Po mojej wiadomsci wszystko zostało błyskawicznie wysłane beż żadnych problemów.
pr
08.07.2015 10:35
Wszystko dotarło szybko, jeden wosk pomylony zamiast miękkiego dotarł twardy
Salon
02.07.2015 12:54
Jeśli chodzi o pomoc i kontakt to jestem bardzo zadowolona. Można wszystkiego się dowiedzieć. Konsultanci bardzo pomocni. Program do konfiguracji bardzo czytelny. Akcesoria szybko wysłane. Natomiast przesyłka mebli opóźniona o ponad tydzień. Po interwencji nadal opóźnienie o kolejne dwa dni. Radzę nie umawiać ekipy do montażu na konkretny dzień, chyba że potwierdzi to już kurier. To też rodzi problem z umówieniem ludzi do rozładunku. Kurier zostawia paletę pod budynkiem i trzeba wnieść samemu, a jak się nie zna dokładnego terminu dostawy to jest ciężko. Sama przesyłka bardzo dobrze spakowana i zabezpieczona. W transporcie raczej nie ma szans aby płyty się uszkodziły. Natomiast sporo płyt na korpusy i półki była lekko uszkodzona - odpryśnięte kawałki okleiny przy brzegach - co prawda od wewnętrznej strony, ale mimo wszytko uważam to za niechlujstwo. Zapłaciłam całą cenę a nie jakąś promocyjną i uważam, że powinnam dostać pełnowartościowy materiał. Same brzegi ABS dobrze wykonane.
Marta
26.06.2015 08:05
Po raz kolejny zamówione uchwyty przyszły z niewłaściwymi śrubami (niewłaściwa długość), poza tym szybko i sprawnie zrealizowane zamówienie.
Krzysztof
21.06.2015 10:09
Zamówienie dotarło niekompletne. Brak 7 prowadników. Zobaczymy, jak pójdzie z reklamacją
Mariusz Nosol
15.06.2015 08:41
Sam towar zgodny w 100%. Obsługa w sklepie przy odbiorze, fatalna. Zero zainteresowania klientem. Sam musiałem sobie załadować towar (nie wiem, czy tak powinno być bo nie miałem okazji zapytać, Pan wyjechał z paletą rakiem i poszedł do środka do biura)
mqczek2
12.06.2015 11:05
Towar zgodny z zamówieniem. ale niestety obie szafki wysokie nawierty miały przesunięte o ok. 2 mm - więc musiałem wiercić na nowo . Odbierając towar w Krakowie kierowca musiał zapłacić 50 zł za paletę o czym nie byłem wcześniej poinformowany.
ritchie100.rr
06.06.2015 22:59
Jeden element nie wykonany zgodnie z zamówieniem . W reklamacji. Reszta OK
Andrzej
05.06.2015 13:42
komentarz neutralny ze względu na zbyt wysoki koszt dostawy, w styczniu koszt przy tym samym produkcie i zbliżonej wadze wyniósł 27 zł a w maju już 59.
Sebastian
04.06.2015 13:04
Panie i Panowie na infolinii - klasa - kompetentni, życzliwi i chętni do pomocy. Wykonanie zamówienia - klasa - wszystko ładnie, elegancko, itd. Niestety czas oczekiwania na zamówienie zbyt długi, ale to jeszcze nic. Pan w magazynie w Krakowie DRAMAT! Niestety nie zapamiętałem nazwiska, ale miałem styczność już któryś raz. Jak zwykle był niemiły, robiący łaskę. Zachowuję się tak jakby to klient był dla Niego, a nie On dla klienta.
Michał Kurek
20.05.2015 10:36
na 20 zamówionych zawiasów MINI 26 jeden uszkodzony, a zamówione listwy niezgodne z przedstawionym rysunkiem na stroie
Andrzej
05.05.2015 09:14
Artykuł jednego rodzaju spośród kliku zamówionych, to jest uchwyt relingu w ilości pięciu sztuk, niskiej jakości (na wszystkich elementach skazy, jak zarysowanie, trwały zaciek). Pozostałe zakupione towary (relingi, zaślepki relingów, kółka i uchwyty meblowe) dotychczas bez zarzutu. Termin realizacji zamówienia wcześniejszy od deklarowanego.
Anna
01.05.2015 22:22
Towar zgodny z opisem ale bardzo długi czas oczekiwania na dostawę. Jeśli komuś się nie spieszy polecam.
Paweł
30.04.2015 11:18
towar zgodny z opisem, mega wolna przesyłka
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient w czasie składania zamówienia potwierdził 21-dniowy okres oczekiwania na realizację. Po dostawie od producenta termin ten skrócił się do 5 dni. Klient towar dostał dużo szybciej nić pierwotny termin przewidywał.
Tomasz
22.04.2015 22:00
Wszystko by było ok, gdyby nie fakt, że jeden z trzech zamówionych przeze mnie uchwytów meblowy miał wadę produkcyjną. Po zgłoszeniu wady i wysłaniu zdjęć wadliwego produktu, sprzedawca kazał odesłać owy uchwyt do nich spowrotem. Koszty jednej sztuki ok 8zł uchwyt + 7 zł przesyłka na reklamację. A więc wszystko wyszło około 15 zł.
Krzysztof M.
21.04.2015 19:39
Wśród akcesoriów do szafki dolnej z czterema szufladami brakowało wszystkich prowadnic Gametbox (Optimum)
Wojciech Froncisz
18.04.2015 22:40
Gdybym wiedziała, że realizacja transakcji będzie tak długo trwała, to nie zapłaciłabym 17 marca 2015r. za towar tylko przy odbiorze. W takich wypadkach towar jest na pojutrze.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klientka w czasie składania zamówienia potwierdziła 21-dniowy termin realizacji. Po dostawie od producenta termin automatycznie się skrócił i zamówienie do klientki zostało wysłane dużo szybciej niż termin zamówienia przewidywał.
Hania
16.04.2015 13:28
poza tym, że do 10 uchwytów dostałam 10 śrubek .... to towar jest zgodny z opisem i świetnie wszytko pasuje. ogólnie jestem zadowolona.
ostrowska_monia@wp.pl
03.04.2015 09:36
szybka realizacja zamówienia akcesori polecam , nie polecam cięcia płyty , rysy , wyrwy na plus spoko kierownik w Krakowie załatwił reklamacje lecz wszystko się przeciąga w czasie
skubi
03.04.2015 08:14
Bardzo szybka dostawa,wykładzina docięta krzywo, niedbale. Pozdrawiam.
Tomasz Bartoszewski
01.04.2015 11:21
Było ok.
duperelle
01.04.2015 09:08