Dostawa z lekkim poślizgiem. Powiedziano mi , gdy dzwoniłem, że docięte płyty będą na palecie. Ponieważ maksymalna długość płyty nie przekraczała 1,2 m sądziłem że będzie to normalna paleta. Okazało się że paleta była zrobiona przez meble.pl i miała rozmiar ponad 2 m na 1,3 m. o czym nikt mnie nie uprzedzono co spowodowało problem z odbiorem i transportem.
Jarek O
30.07.2017 18:43
Drugi raz zamawiam i drugi raz formatki przyjechały uszkodzone. Paczka wyglądała na dobrze zabezpieczoną. Okazało się dopiero po rozpakowaniu i dokładnych oględzinach. Nie wiem czy to wina kuriera czy osób pakujących paczkę w magazynie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Pawle, prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami, abyśmy mogli zweryfikować przyczynę i dosłać Panu prawidłowe elementy. Więcej informacji: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Paweł Kłopotowski
06.07.2017 14:06
godne polecenia duże możliwości indywidualnej konfiguracji - samo zaś wykonanie "średnie", dokładność wierceń pozostawia nieco do życzenia - słabe zabezpieczenia do transportu (narożniki zostały uszkodzone)
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Adamie, odnosząc się do dokładności nawiertów, przykładamy ogromną wagę do dokładności i jakości naszych mebli. Bardzo przepraszamy za niedokładne nawierty, wzmożymy kontrole jakości, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami, abyśmy mogli zweryfikować przyczynę i dosłać Panu elementy nawiercone precyzyjnie. Więcej informacji: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Adam N
27.06.2017 11:11
Ogólnie ok, transakcja zakończyła się sukcesem. Z rzeczy które zwróciły moją uwagę. Na plus, - dobrze wykonany mebel, wszystko dobrze nawiercone, składa się jak z klocków. - dobrze zabezpieczona przesyłka. Kilka drobnych rzeczy jest jednak na minus: - email z potwierdzeniem za zamówienie w przypadku dostawy na inny adres zawierał złe dane, mimo prośby o poprawienie danych nie zostało to zrobione. - brak odpowiedzi na e-mail odnośnie zamówienia, - złe dane na fakturze, - dostawa w dwóch przesyłkach, dzień po dniu
marcin
27.06.2017 08:12
Jakość materiałów jak zwykle świetna, termin po raz wtóry niedotrzymany, mail ze skargą pozostał bez odpowiedzi. Ech...
MB
08.06.2017 15:34
O ile transakcja przebiegła dobrze to dostawa po 2 dniach od planowanego
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Zbigniewie, najmocniej przepraszamy za opóźnioną dostawę.
Zbyszek
01.06.2017 07:48
Szybko i sprawnie ale nie bez pomyłki.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Januszu, bardzo przepraszamy za pomyłkę. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości nie miała ona miejsca.
Janusz
18.05.2017 05:24
Transakcja bez problemów.
ROMAN
17.05.2017 17:23
Wszystko byłoby naprawdę ok, gdyby nie słabe opakowanie rozkrojonych płyt. Największa płyta dostała po rogach i już się do niczego nie nadaje. Oczywiście to nie Państwa wina tylko raczej firmy kurierskiej. Sugerowałbym jednak bardziej zadbać o zabezpieczenie rogów. W tej przesyłce były bardzo słabo osłonięte. Jedynie warstwa folii bąbelkowej. Przesyłka przyszła do mnie do pracy i nie miałem możliwości jej sprawdzić przy kurierze. To z kolei mój problem. Nie mniej bardzo mi się podoba Wasze oprogramowanie i ogólna idea konfiguracji wszystkiego online, zwłaszcza rozkroju. Aplikacja jest czytelna, wygodna i ergonomiczna (a trochę się na tym znam :). Chętnie bym dalej korzystał z możliwości skonfigurowania rozkroju płyt i gotowych szafek ale po tym próbnym zamówieniu boję się przygód przy transporcie. Dziękuję i pozdrawiam
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Jerzy, bardzo dziękujemy za opinię na temat naszego konfiguratora, jest ona dla nas niezwykle cenna. Najmocniej przepraszamy za kiepskie zabezpieczenie rogów - dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości było ono solidniejsze. Mamy nadzieję, że da nam Pan jeszcze jedną szansę i kolejne zamówienie będzie zrealizowane i dostarczone bez zarzutów.
jerzy.geba
17.05.2017 10:43
Transakcja przebiegła pomyślnie, obługa telefoniczna pomocna, szkoda tylko, że czas dostarczenia jest taki długi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Joanno, termin wysyłki zamówionych przez Panią produktów to 10 dni roboczych. Informacja ta widoczna była zarówno na karcie produktu, jak i w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby wysyłkę zrealizować jak najszybciej, stąd nadaliśmy ją już w 5 dniu roboczym.
Joanna
16.05.2017 18:33
Nie było informacji o tym, że towar jest gotowy a jedynie mail z linkiem do pobrania instrukcji. To niekoniecznie musi oznaczać że można jechać po odbiór :)
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Stanisławie, kiedy zamówiony towar jest już gotowy do odbioru, wysyłamy naszym Klientom odpowiednie powiadomienie (mail z instrukcją obsługi to osobna wiadomość). W Pana przypadku faktycznie nasz system nie wygenerował takiego powiadomienia, za co najmocniej przepraszamy.
stanislaw.rogoz
05.05.2017 08:31
Zamówienie zrealizowane szybko. W paczkach niczego nie brakowało. Rozczarował mnie kolor płyty, bo mam inne meble wenge i sadziłam, że zamówione przeze mnie regały będą takie same. Jedyne zastrzeżenia jakie mam. to brak instrukcji montażu, błędne informacje mailowe dotyczące przesyłek i niestety jedna półka złamana wewnątrz paczki, więc nie stało się to w transporcie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Małgorzato, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. W roli wyjaśnienia - każdy producent ma swoją gamę kolorystyczną i mimo identycznej nazwy odcienie mogą i mają prawo się różnić od tych, które oferuje inny producent. Instrukcję montażu wysłaliśmy Pani drogą mailową dnia 24.04 o godz. 11. Jeśli chodzi o uszkodzenie - zawartość paczki jest przez nas sprawdzana przed wysłaniem, zapewniamy, że nie spakowaliśmy uszkodzonej półki. Nie odnotowaliśmy od Pani zgłoszenia reklamacyjnego, w razie czego więcej informacji na temat reklamacji w naszym sklepie znajdzie Pani tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Małgorzata Wojan
01.05.2017 22:04
Długie oczekiwanie na odnalezienie zamówienia a potem na załadunek.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo dziękujemy za przesłanie cennej dla nas opinii. Opóźnienia o których Pan wspomina wynikły poprzez wewnętrzne procedury logistyczne, za co najmocniej przepraszamy. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości sprawniej realizować odbiór towarów w naszych punktach.
fhupforest
15.04.2017 21:37
Neutralna ponieważ przesyłka była uszkodzona, ale całe szczescie uszkodzone były tylko rogi płyt w takich miejscach, że nie będzie widać.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Mateuszu, dokładamy wszelkich starań, aby każda paczka z zamówieniem była spakowane w taki sposób, aby bez uszkodzeń dotarła do klienta. Nie mamy jednak wpływu na to, w jaki sposób jest ona traktowana przez kuriera. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość z Pana strony.
mateuszpruchniak
14.04.2017 13:07
byłem przekonany że dodaje do koszyka uchwyt drążek a został wysłany mi sam Profil Aluminiowy do Taśm LED 735 Uchwyt drążka owalnego metal ocynk droga bo 70zł wysyłka
PRIME
07.04.2017 20:34
Byłaby ocena pozytywna gdyby nie czas oczekiwania na realizację zamówienia...prawie dwa tygodnie...to długo.
Agnieszka Z Wrocławia
06.04.2017 08:17
Jakość materiałów ok. Sposób zapakowania ok. Niestety były problemy z przesyłką, na które sklep meble.pl zareagował dopiero w ciągu 2 dni roboczych. Na szczęście obsługa klienta Raben stanęła na wysokości zadania i w momencie kiedy sklep meble.pl zareagował przesyłka była już odebrana.
K.
03.04.2017 09:25
Trche odrapana sklejka przy odbiorze
Żukowicz Piotr
25.03.2017 14:23
brak wosku retuszującego 7035 jasnoszary
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam. W zaistniałej sytuacji prosimy o wysłanie reklamacji pod adres reklamacje@meble.pl. Pozdrawiam
darek
24.03.2017 11:47
Zamówiłem oklejone płyty przyszły bez oklejenia i nie w terminie
Tomek
24.03.2017 08:58
Wpisz komentarz:Generalnie jestem bardzo zadowolony. Obsługa Super pełen kontakt itp. Jednakże znalazł się jeden mały bubel. Zamówiłem 10 zawiasów, chyba 110` i wszystko było by ok gdyby dwa z 10 nie wyglądały inaczej (inna seria albo producent). Funkcjonalność jest taka sama ale wyglądem odbiegają. Reklamować się nie opłaca bo przesyłka droższa niż produkt ale czas stracony...
Michał Piotrowski
20.03.2017 08:16
Niestety nie dostałem instrukcji do regału. Dzwoniłem z prośbą o instrukcję i ktoś obiecał do mnie oddzwonić ale to nie miało miejsca. Regał złożyłem sam i była 1 wada. Szuflady były źle spadowane i musiałem przewiecić miejsce na uchwyt w 2 płaszczyznach.
Grzegorz
19.03.2017 09:40
Transakcja i przesyłka Ok. Towar z małym minusem. Jeden z motyli (uchwyt) w teoretycznie tym samym asortymencie odbiegał wielkością od pozostałych(widocznie większy). Nie sprawdzałem czy pozostałe zgodne z opisem na stronie czy ten jeden większy (i do tego żywsze kolory + pomalowany odwłok)- generalnie widoczna różnica estetyczna na korzyść tej jednej sztuki :(
Sebastian Grochalski
17.03.2017 11:44
Zbyt długi czas realizacji.
Grzegorz
27.02.2017 14:34
Towar zgodny z zamówieniem lbicza sztuk się zgadza, czas wysyłki ok. Sposób zapakowania - kiepski, prowadnice bez oryginalych opakowań, wszystko zwinięte w folię bombelkową
Jacek
22.02.2017 18:38
Niestety kolor okazał się całkiem inny niż na zdjęciu, a zareklamować nie można. Na zdjęciu drobne brązowa prążki, a w rzeczywistości szare i w dodatku grube.
PC
15.02.2017 08:03
jakość obsługi dobra, temat pomocy trudno określić przy pomocy cenzuralnych słów jest fatalnie, kontakt dobry
jacek
07.02.2017 19:48
Zamówiłem 18 formatek z czego 4sztuki były uszkodzone. Oprócz 18tu formatek zamówiłem dodatkowe 4sztuki specjalnie dopasowane do obłożenia stusu formatek w celu ochrony w transporcie; Stos formatek zabezpieczony był wązkimi paskami odpadów a formatki do ochrony ułożone na stosie formatek - PROSZĘ CZYTAĆ WIADOMOŚCI PRZY ZAMÓWIENIU. Pozdrawiam
Darek
02.02.2017 11:33
Towar zgodny z opisem. Jednak sposób realizacji wysyłki budzi zastrzeżenia. Wybranych kilka produktów - "na magazynie", zakupy rozpocząłem ze statusem wysyłka "dzisiaj", a zakończyłem o godz 10:22 z "wysyłka w 24h" z opłatą przy odbiorze. Zamówienie zostało wysłane dopiero na następny dzień ok.15:30. Dziesiątki sklepów wysyła tego samego dnia, nawet gdy złoży się zamówienie np: o godz. 13:00 nawet 14:00...Nie spodziewałem się tego, ale "rozumiem", że wynika to z faktu obecności dodatkowo płatnej usługi: poza kolejką tj. "ekspresowa wysyłka" +10zł i po godz 10:00 gdy automatycznie zmienia się status potencjalnie każdy czeka 2 dni jeśli nie zapłaci dodatkowo - kiepska praktyka. Ps. Nie miałem zamiaru o tym pisać, ale otrzymałem kolejne ponaglenie do wystawienia komentarza... ;) Pozdrawiam
Grzegorz
01.02.2017 10:47
Sama transakcja jak najbardziej w porządku jednakże odradzam korzystanie z Paczkomatów czas dostawy wydłużył się niemiłosiernie.
Mirek
29.01.2017 10:34
Nikt nie raczył pomóc mi w załadunku towaru do samochodu, pomimo, że w usłudze jest to zapisane.
adambalut
27.01.2017 06:56
zamówiony tor ok, przesyłka stanowczo za droga, czas realizacji brak słów
maxistyl2010
20.01.2017 21:20
Strona internetowa jest super, program do rozkroju świetny, bardzo szybka realizacja zlecenia. Z minusów to tym razem towar był dostarczony luzem na nibypalecie, poprzednio był opakowany, poprzekładany folią gąbkową i spięty taśmami na palecie euro - od razu mogłem go zabrać w całości zamiast przekładać po element po elemencie 350kg...
Dariusz Włodarczyk
10.01.2017 09:30
Miał być kolor chrom a był kolor o odcieniu niebieskim.
Grzegorz Majzel
02.01.2017 11:18
Fajnie ale firmy mogły by dostac jakiś rabat a nie traktowane jak zwykły Kowalski, p oniewasz rozprowadzaja wasze produkty.Z zamówień na kilkanaście tysięcy w ciągu dwóch miesięcy rabat Uwagaaa ..... 0pln. DZIEKUJE.
VDK konstrukt.
02.01.2017 08:52
Wszystko ok.
KB
30.12.2016 21:16
czas realizacji ok, kontakt ok, drobne blędy przy wierceniach ale zaproponowano satysfakcjonujące rozwiązanie
hermanmarcin
30.12.2016 16:29
Materiały dobrej jakości, równo przycięte co do milimetra. Problem pojawia się przy składowaniu na palecie, ostatnio niedokładnie formatki zeskłądowane i wszystkie sklejki (nawet 18mm) powykrzywiało tak że już nie wróciły do pierwotnego kształtu. Przy tym zamówieniu wszystko ładnie poukładane (byłem pod wrażeniem) ale na dole oczywiście nierówna byle jaka paleta i ostanie warstwy wykrzywione a nawet poprzebijane wystającymi gwoździami z palety...
Piotr Nowak
28.12.2016 08:52
Czas realizacji w dobie dzisiejszej techniki i ludzkich potrzeb jest nie do przyjęcia. Czekając na towar trzy tygodnie ( a przecież wszystko było na magazynie) musiałem wszystko kupic gdzie indziej bo inaczej stracił bym klienta. Towar doszedł i dziękuję ale po co zamawiałem kuriera po trzech tygodniach tydzień w to czy w to to juz przeciez nie miało już żadnego znaczenia.
Janusz
08.12.2016 21:35
Wszystko przebiegło bez zarzutu, z jednym "ale". Sklejka zamiast 3 mm ma 3,5 mm grubości i te pół milimetra w tym przypadku mocno komplikuje mi pracę z materiałem. Poza tym polecam firmę, był to mój drugi zakup i pewnie wrócę, z nadzieją, że następnym razem dam pozytywa :) Pozdrawiam
Krzysiek
08.12.2016 11:12
Dostawa szybka ale złącza meblowe bardzo marnej jakości.
Adam
01.12.2016 14:03
Logistycznie OK. Ale przy niektórych wieszakach brakowało śrubek i tulei plastikowych a uchwyty miały różne długości śrubek.
as
29.11.2016 09:39
Bez komentarza. Dopiero po interwencji telefonicznej, pomimo iż towar było od kilku dni dostępny w 48h, został wysłany - błyskawicznie po miesiącu.
HG
24.11.2016 08:56
Szybko i sprawnie lecz śrubki do uchwytów za krótkie / w opisie brak informacji o długości śrubek/.Towar polecam po wcześniejszych uzgodnieniach.
Halszka
07.11.2016 08:52
Szybka dostawa, jednak sklejka marnej jakości, zwłaszcza za tak wysoką cenę. Niby miała być klasa II/III ale takiej ilości sęków i wstawek to nie widziałem nawet w klasie IV u innych dostawców. Z opisu i zdjęć na stronie wyglądało to zupełnie inaczej. Poza tym sklejka pofalowana co świadczy o błędnym składowaniu lub niskiej jakości.
Krzysztof
03.11.2016 10:48
Przy tym kontretnym zamowieniu - slaby kontakt z sprzedawca i wynikajacy z tego faktu blad w dostawie - ostatecznie naprawiony. Nic strasznego - da sie polecic :)
PS Møbler og Interiør
29.10.2016 10:37
Czas wysyłki w 24h jak to było przy towarze - w moim przypadku to bardzo duża fikcja.
MW
24.10.2016 21:05
GORĄCO POLECAM TEN SKLEP!!!100% POZYTYW!!!
URSZULA
18.10.2016 23:06
wszystko fajnie tylko nie dostałem od razu Prowadników Krzyżakowych aczkolwiek dostałem je kurierem jak tylko zgłosiłem brak kompletnego zamówienia w ciągu 48 godzin.
Dominik
18.10.2016 02:00
Słaby poziom usługi swiadczony przez firmę kurierską DB Schenker. Brak kontaktu kuriera w celu ustalenia godziny odbioru
Jacek zając
11.10.2016 20:42