Produkcja trwała dłużej niż zapowiadano, na magazynie gdzie jest odbiór - chaos a przez to kolejka, i jeszcze musiałem się dopominać o wydanie wszystkich elementów bo nie dostałem ich za pierwszym razem. Jedyną zaletą jest cena.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Wojciechu, na początku bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności podczas odbioru zamówienia. W roli wyjaśnienia, termin wykonania Pana zamówienia został określony na 7 dni roboczych i ten termin został dotrzymany.
Wojtek
03.08.2017 08:39
Niestety nie jestem zadowolony z pociętych sklejek. Trzeci raz zamawiałem pocięcie sklejki i w każdym z zamówień zawsze kilka elementów jest źle przyciętych. Albo o cm mniej albo więcej... Oczekiwałbym większej precyzji....
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Stefanie, zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte i jest w trakcie rozpatrywania. Prosimy bardzo o kontakt z działem reklamacji. Obecnie czekamy na przesłanie zdjęć.
Stefan
01.08.2017 09:53
Zbyt długi czas realizacji zamówienia
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Marku, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i opóźnienie zamówienia. Było ono spowodowane problemami logistycznymi.
Marek
26.07.2017 07:02
Zamówienie zrealizowane miesiąc po złożeniu, mimo zapewnień o tygodniu roboczym i materiale w magazynie, reakcja dopiero po interwencji w dziale reklamacji-tu rzeczywiście bardzo szybko, rozumiem, że klient detaliczny nie jest opłacalny, ale można poinformować o długim terminie i nie marnować komuś czasu; cięcie elementów super choć jeszcze wszystkiego nie sprawdziłam, natomiast wybór strony prawej i lewej arkusza kompletne nieporozumienie, efekt meble eleganckie od środka, z przebarwieniami i sękami od strony widocznej - czyżby płyta tylko w połowie w 1 klasie? - rzecz nie do sprawdzenia po cięciu, nie chce mi się układać kilku metrów płyty, nie mam czasu, jednym słowem wydaje się że wszystko łatwo i miło, ale niestety nie do końca jest to prawdą, o firmie kurierskiej nie wspomnę, to już wisienka na torcie
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Doroto, zgodnie z ofertą termin wykonania Pani zamówienia został określony na 8-10 dni roboczych. Jest to czas liczony od daty zaksięgowania wpłaty. Niestety od momentu złożenia zamówienia przez kolejne 14 dni nie otrzymaliśmy wpłaty, więc system dwukrotnie anulował Pani zamówienie z powodu jej braku. Po jej zaksięgowaniu, towar został wysłany do Pani po upływie 5 dni roboczych. Co do jakości końcowej (strony sklejki), opiekun Pani zamówienia nie otrzymał żadnych informacji w tym względzie. Niestety bez zdjęć czy jakiegokolwiek zgłoszenia nie jesteśmy w stanie zweryfikować błędu produkcyjnego. Prosimy o kontakt z opiekunem Pani zamówienia.
dorota
18.07.2017 20:35
I received the product in the wrong color, I reported it and they took long time to answer saying only that it was sent to the complaint department. The problem has not been solved. I received both products without mounting instructions, I requested them by email and they took too long to answer. Service is terrible. I won`t buy from you again and I will communicate the bad experience and quality of your service with the whole expat and diplomatic community in Warsaw.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dear Lizzette, we are really sorry for any inconvenience. Your complaint about the wrong colour is being processed now and we will try to solve it as fast as possible. We also sent the assembly instructions to you on Wednesday. If you have any doubts or questions, feel free to contact us.
Lizzette Castaneda
26.05.2017 11:17
Brak dotrzymania terminów wykonania usługi ,zamówienie trwało 3 dni robocze tj, cały długi tydzień majowy.Miało być 1 dzień roboczy. Płyty wycięte były poszarpane brzegi,tutaj nie ma profesjonalizmu . Stan odpadów nie zgadzał sie z rzeczywistością. Brak kontaktu z działem chandlowym
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Dawidzie, termin realizacji Pana zamówienia to 2 dni robocze, nie 1. Na Pana życzenie zamówienie zostało wstrzymane, po czym ponownie wznowione kolejnego dnia. Otrzymał Pan informację, iż termin realizacji przypada na 5.05, dokładnie wtedy towar był gotowy do odbioru. Co do uszkodzeń - płyty odbierał Pan osobiście, nie odnotowaliśmy zgłoszenia na temat poszarpanych brzegów czy zbyt małej ilości odpadów. Ma Pan prawo do zgłoszenia reklamacji, szczegóły dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ W razie pytań czy wątpliwości służymy pomocą.
Dawid Walczyk
08.05.2017 10:32
Choć doceniam Państwa zaawansowanie techniczne i logistyczne,to z przykrością stwierdzam, że już przy pierwszej naszej transakcji otrzymałem 3 elementy (spośród 22), niezgodne z zamówieniem co do wymiarów, co ciekawe na naklejkach były widoczne te różnice: w jednym miejscu był podany wymiar, jaki miał być, a w drugim rzeczywisty inny od zamierzonego.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Sebastianie, bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o kontakt z nami w celu zgłoszenia reklamacji - otrzyma Pan formatki wycięte na nowo.
SK
25.04.2017 10:12
brak wkrętów w zawiasach
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Tomaszu, zakupione przez Pana prowadniki nie posiadają w zestawie wkrętów, je należy zakupić osobno. Mamy w ofercie kilka rodzajów, w bardzo atrakcyjnej cenie, także gorąco zachęcamy do zakupów.
Tomasz
19.04.2017 12:02
Jedno z zamówień było niekompletne, czekam na wyjaśnienie już 3 tydzień i nikt nie raczy mi odpisać. Akcesoria montażowe były wymieszane że sobą w trakcie odbioru było niemożliwe sprawdzenie czy wszystko się zgadza. Strata czasu i dodatkowe koszty nie po polecam!
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Michale, odnotowaliśmy zgłoszenie reklamacji do jednego z Pana zamówień, jednak wysłaliśmy brakujące elementy, które zostały odebrane dnia 12.04.2017. Jeśli nadal brakuje jakichś elementów, najmocniej przepraszamy. W takim wypadku bardzo prosimy o kontakt z opiekunem Pana zamówienia w celu ich odebrania.
Michal
13.04.2017 07:33
1. Brak "Regulator Frontu 295.1000 Do Prowadnic TANDEM 550H 560H 566H Blu" 2. Róg jednego z frontów uszkodzony. 3. Sprzedajecie Państwo rzeczy, których nie posiadacie - czas oczekiwania zbyt długi (ponad dwa tygodnie). 4. Kurier DB Schenker na bardzo niskim poziomie - brak kontaktu przed dostarczeniem przesyłki skutkowało dwukrotnym `odbiciem się od drzwi`. Brak dokładnej informacji gdzie przesyłka się znajduje po pierwszym niedostarczeniu. Brak możliwości kontaktu podczas weekendu - telefony nieodbierane, kontakt mailowy pozostawał bez odzewu. 5. Cena zdecydowanie zbyt wysoka - 1050zł za szafkę 80cm z dwoma szufladami - przy czym większość elementów do własnego nawiercenia otwórów itd. 6. Pozytywnym aspektem są elementy na wymiar.
Przemysław
12.04.2017 22:26
2 zawieszki prawe zamiast 2 lewych
łukasz
08.04.2017 20:44
Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam!
robert
05.04.2017 17:36
Realizacja formatek zgodna z zamówienie, w terminie, wysyłka dobrze zapakowana. Jedyny negatyw, formatki o strukturze błyszczącej są mocno porysowane w procesie oklejania brzegów, na półki do garażu się tylko nadają
Ten Krauss
24.03.2017 10:20
termin realizacji nie 30 ale 90 dni
ewa
17.03.2017 14:00
formatki nie trzymały wymiaru. 1 mm to bardzo dużo.
studio
17.03.2017 08:57
kupiłem sklejkę o nazwie meranti, co sugeruje, że jest to sklejka z dość wytrzymałego drzewa... niestety to sklejka sosnowa, pokryta fornirem o grubości ok 0,1mm (niczym kartka z drukarki). Płyty były krzywe, co się przy sklejce o grubości 18mm rzadko zdarza. Przy krzywej płycie, trudno o cięcie z dokładnością do 0,1mm.. więc nie zdziwiłem się jak znalazłem jedną płytę o długości ok 2m i krzywiźnie krawędzi ok 4mm. faktem jest że większość płyt była względnie prosta, ale deklaracja 0,1mm przy krzywiźnie 4mm to porażka... brakuje kart katalogowych oferowanych produktów, gdyby były dostępne można by sprawdzić wytrzymałości i materiały użyte do budowy sklejki, a tak klient czuje się jak w markecie: kupuje śrubę, zna wymiary ale nie wie nic o wytrzymałości śruby.
Marek
16.03.2017 16:26
Przesylka do mnie nie dotarla. Napisalam do sklepu maila w tej sprawie - nie ma zadnej odpowiedzi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Firma kurierska trzykrotnie próbowała dostarczyć przesyłkę: 07.03, 08.03 i 13.03. Po otrzymaniu informacji od firmy kurierskiej, że nie można doręczyć przesyłki z powodu braku kontaktu z odbiorcą, wielokrotnie próbowaliśmy skontaktować się z Panią telefonicznie. Przesyłka wróciła do nas na magazyn. Odnośnie ponownej wysyłki lub zwrotu pieniędzy będzie kontaktował się z Panią dział reklamacji i zwrotów.
S Klausa
15.03.2017 23:00
TRAGEDIA. Zamówienie wędrowało do mnie przez miesiąc, a miało być w 5 dni. Nie polecam.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za niedotrzymanie terminu realizacji zamówienie ,zgodnie z rozmową tel. producent nie wywiązał się z dosłaniem towaru w podanym przez niego terminie.(brak na magazynie w Polsce)
Wojtek
09.03.2017 14:41
Szybka wysyłka, ale skandaliczne pakowanie i boxside`y dotarły w proszku
Marek Walczak
01.03.2017 06:18
Do dzisiaj nieotrzymalem produktow
S
28.02.2017 09:32
płyty 36 mm jak zwykle powyginane w łuki, złącze śrubowe fi8 w momencie odbioru stan zerowy, nie zostało dla mnie odłożone mimo zamówienia gdy było na magazynie i zapłacenia z góry
XL#177902
21.02.2017 20:17
zdecydowanie za długi termin realizacji...
hermanmarcin
16.02.2017 19:41
Zamówiłem uchwyty łącznie ze śrubami do ich mocowania. Otrzymałem śrub mniej niż potrzeba.
roman_kucharski
08.02.2017 09:36
Sklejka 8mm jest sklejona klejem wodoodpornym a nie sucho-trwałym (lub jakimś innym badziewiem niż reszta waszych sucho-trwałych sklejek), przez co jest nieużyteczna na laserze. Bardzo dziękuję za odpad za 400zł... :(
Marcin Skapczyk
23.01.2017 23:07
Blat przyszedł ubrudzony czymś, czego nie da się umyć.
Bart
22.01.2017 15:26
Zerowy kontakt. Opóźnienie w dostawie. Tydzień po terminie powiadomienie o opóźnieniu. Towar niekompletny. Drugi miesiąc reklamacja nieuwzględniona.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Brakujące elementy zostaną dosłane kurierem.
Sławomir Polak
20.01.2017 16:19
Sklejka przyszła tragiczna więcej jest sęków niż czystej sklejki, dzwoniłem przed zakupem i powiedział że nie jest dostępna pod cięcie laserem ale ta w zupełności się nadaje . zakupiłem Sklejka 4 mm (1250x2500) Suchotrwała 2/3 Brzoza oraz Sklejka 4 mm (1250x2500) Suchotrwała 1/2 Brzoza obie sklejki według mnie nie spełniają normy jaką powinny - zastanawiam się nawet nad zwrotem ale więcej zachodu niż to warte. -NIE POLECAM TYCH SKLEJEK NAWET NIE POD LASER-
Dominik
11.01.2017 10:39
Przy zakupie sklejki sucho trwałej 8 mm w formatkach a4 i a3 otrzymałem wycięte sklejki bardzo pogięte byłem tym faktem zdziwiony i kiedy przy kolejnym zamówieniu powiedziałem o tym w sklepie otrzymałem odpowiedź że musiało się to stać podczas transportu. Zamówiłem po raz kolejny format a4 i nadal przyszły pogięte tym razem nie po długości sklejki a po ukosie. Być może to kwestia składowania sklejek albo po prostu są zawilgocone i po przecięciu się gną
mariwart
09.01.2017 14:56
Kontakt z firmą, formularz zamówienia i dostawa bez zarzutu. Sam produkt? Fatalny. Po złożeniu, biurko chwieje się przy najmniejszym ruchu. Podczas pisania na klawiaturze trzęsie się cały monitor, co wynika ze słabej górnej konstrukcji biurka. Blat jest bardzo luźno połączony z bokami. Żadna próba uratowania stabilności wspornikami, kątownikami, deskami, itp. nie przyniosła dosłownie żadnego rezultatu. Biurko ma ok. 77 cm wysokości.
Kamil
06.01.2017 12:47
Szybka realizacja zamówienia, obsługa miła i profesjonalna, jednak aż 4 na 48 zamówionych elementów nie były zgodne z wymiarem (z podanym rozkrojem) - zatem 8% zamówienia było wadliwie przygotowane.
Maciej
03.01.2017 19:49
bardzo długi termin realizacji
LoL
03.01.2017 08:47
Niestety zmieniłem zdanie na negatywne ponieważ dostawa miała trwać 21 dni (najdłuższy czas ) a trwała 43 dni czyli dwa razy tyle gdyby pewnie nie telefon do firmy meble.pl dnia 22.12.2016 z pytaniem czy druga część jest wysłana - informacja że jutro wysyłają tj 23.12.2016 czyli miałaby przyjść 27.12.2016 w tym dniu telefon od firmy meble.pl że nie mają klamek czy mogą wymienić na podobne i wreszcie dziś 30.12.2016 otrzymałem paczkę. Totalna klapa
Śliwczyński Michał
30.12.2016 11:09
Sklejka była mocno powyginana. Mimo, że prosiłem o zwrócenie na to uwagi. Poprzednio zamawiałem cieńsze sklejki (6mm) i były w dużo lepszy stanie niż 8mm z tego zamówienia
Grzegorz Rak
27.12.2016 09:35
Uchwyty nie dało rady domówić do zamówienia które kwitnie i nie doszło na czas. Poczekam na zamówienie które w końcu może przyjdzie w tym roku.
Marcin
23.12.2016 09:27
Niestety nie polecam zakupów w tej firmie. Pod wskazanym adresem w Biłgoraju nie ma śladu ani jakiejkolwiek informacji o punkcie odbioru. Kasa za zakupy wzięta i koniec, żadnej pomocy klientowi żeby odebrać towar. Na mailową prośbę o pomoc przysyłają prośbę o komentarz.
Rafał Karski
20.12.2016 09:30
W przeładunku przesyłka leżała cały tydzień(!), a Bielska do Cieszyna jest tylko 35 km. Pani konsultantka z firmy Raben powiedziała mi po tygodniu czekania, że nie mogą dostarczyć przesyłki, ponieważ maja oblodzoną rampę!!! Nadal przesyłki nie mam!!!
witaliska
19.12.2016 10:37
Wysyłka jednego mebla w dwóch paczkach, dwoma różnymi firmami kurierskimi nie jest najlepszym pomysłem. Kontakt z kurierami - bardzo utrudniony. Mebel dostarczony bez instrukcji, przesłane do niej linki nie działają.
Justyna
29.11.2016 12:57
Sama transakcja ok, ale ten blat nijak nie jest podobny do tego co na zdjęciu. Szkarada.
suseu
28.11.2016 11:47
transakcja sprzedaży bezproblemowa, ale jeżeli chodzi o dostawę-prośba o dostawę w godzinach popołudniowych złożona do zamówienia, klient musiał dostosować się do godziny podanej przez kuriera, a nie odwrotnie. Jakoś mebla bez zarzutów, jednak śruby nie pasowały do otworów na uchwyty, były za krótkie, brak instrukcji montażu.
Sylwia
27.11.2016 10:06
ponad dwa miesiące czekałan na zamówione drobiazgi kilkakrotnie telefonicznie mysiałam interweniować
Małgorzata
25.11.2016 19:26
Tym razem jedna z oklejonych płyt była wyszczerbiona. I nie jest to efekt niewłaściwego traktowania paczki w transporcie - wyszczerbienie jest w takim miejscu, że nie jest możliwe aby nastąpiło w trakcie transportu. Po prostu spakowano mi wadliwy towar :( Na szczęście udało mi się ów uszczerbek ukryć, ale gdyby uszkodzona płyta miała być np. drzwiczkami, to wada byłaby widoczna. Do tej pory zawsze wszystko było idealne w 100%, ale tym razem niestety nie. Negatyw dlatego, że wiedziano co mi się pakuje, a mimo to płytę z uszczerbkiem wysłano :(
czerwiec
24.11.2016 08:11
Obsługą na wysokim poziomie, pomoc w pomyłce dotyczyła podmiany kolorystycznej. Zastrzeżenia co do jakości przysłanych produktow. Opakowania nie zniszczone jednak w środku boki szuflad porysowane jakby były używane, jedna nawet była skorodowana.
Roman Kucharski
24.11.2016 07:37
Transakcja przeprowadzona bardzo szybko, paczka dotarła w ciagu 2 dni. Mam zastrzeżenia co do przesłanych szuflad ponieważ niektóre noszą znamiona użytkowania(rysy na metalowych białych bokach) lub maja wadę produkcyjna. Jakość zamówionych produktów odbiega od moich oczekiwań.
Roman Kucharski
24.11.2016 07:32
Przyjechało popękane na brzegach
Koziol
13.11.2016 08:58
Dwa miesiące czekałem na realizację./ Więcej nie zamówię i nikomu nie polecę.
Jerzy
06.11.2016 11:40
Nie polecam. To ostatni nasz zakup tutaj. Za każdym razem inna sklejka, powyginana i pofalowana. Najwyraźniej złe składowanie. Faktyczny gatunek nie zgadza się z opisem. Gigantyczne odchyłki grubości (zamiast 3 jest 3,6 mm). Po zgłoszeniu reklamacji sprzedawca zasłania się jakąś tabelką, której nie było w opisie na stronie. Termin realizacji wyjątkowo długi, a tego wszystkiego wcale nie uzasadnia cena, która jest dosyć wysoka.
Niezadowolony klient
03.11.2016 10:33
Najpierw czas oczekiwania się przedłużył z powodu braku płyt. Potem dostaliśmy fronty bez nawiertów. Cokoły były źle nawiercone/przycięte - po złożeniu zostały szpary. Brak instrukcji złożenia mebli (meble na wymiar).
ewa.komorowska
03.11.2016 09:36
Sama transakcja przebiegła w porządku, jednak tyle sęków na sklejce, to ja jeszcze w życiu nie widziałem.
Klient
30.10.2016 17:41
zamówilam cięcie sklejki dla wypalania laserem, 60% kawałków nie nadają się do wykorzystania, brudne, ciemne i wszystkie w brąsowych smugach. Cięcie kosztuje w 2 razy więcej od ceny sklejki , a teraz 60% do wyrzucenia. Przykro, ze wciskają gówno
Olga Parszenko
27.10.2016 11:46
Przy odbiorze okazało się, że brak jednej pozycji (zawieszka uniwersalna regulowana - biała) chociaż przy składaniu zamówienia była możliwość dodania do koszyka
MG
25.10.2016 12:47