TRAGEDIA. No normalnie jaja sobie robią z klienta... moja paczka ponoć była u mnie w dniu 27 kwietnia - 3 razy... cały dzień malowałem mieszkanie, i nie usłyszałem domofonu, a telefon też milczał. Nikt nie dzwonił - zero informacji, że moja paczka w ogóle tu była. KOGO WY WYNAJMUJECIE DO DOSTARCZANIA SWOICH PACZEK? KURIERA NA PEWNO NIE BYŁO TUTAJ - PEWNIE NIE MIAŁ CZASU, I POSTANOWIŁ SOBIE TO OLAĆ. 2 MAJA SPRAWDZAM TĄ PIEPRZONĄ PRZESYŁKĘ, BO ZASTANAWIAŁEM SIĘ CO TEN KURIER ROBI PRZEZ TYLE CZASU, A ON JUŻ U MNIE BYŁ PONOĆ NO NORMALNIE JAJA SOBIE ZE MNIE ROBICIE. NIGDY JESZCZE NIE MIAŁEM SYTUACJI, W KTÓREJ KURIER BYŁ U MNIE 3 RAZY I NAWET NIE ZADZWONIŁ DOMOFON ANI TELEFON, KTÓRY PO COŚ PODAŁEM GDY ZAMAWIAŁEM BIURKO. MOŻE ŻYJE NA INNEJ PLANECIE I O TYM NIE WIEM?!
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Piotrze, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Paczka została przez nas wysłana dnia 26.04. Od firmy przewozowej dostaliśmy informację, iż przesyłka nie została dostarczona, ponieważ kurier nie mógł się z Panem skontaktować telefonicznie. Również podjęliśmy próbą kontaktu telefonicznego z Panem, jednak bez skutku. Mamy nadzieję, że umówiona na dziś dostawa zakończy się sukcesem, a zamówione biurko spełni Pana oczekiwania.
piotr_drozdek
02.05.2018 18:41
Kupiłem obrzeże długość 4m. Otrzymałem zamówioną ilość w dwóch kawałkach 3m i 1m. Rozumiem, że końcówki, ale nie było info o dzieleniu, ani nikt nie powiadomił wcześniej o tym, że dostanę w dwóch kawałkach. Potrzebne mi są odcinki 1,8m i 2m. I co teraz fachowcy z meble.pl?
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety zamówione przez Pana obrzeże nie jest już produkowane. Przesłane kawałki, były jedynymi jakie posiadaliśmy na magazynie. Jeszcze raz przepraszamy.
Witek
16.04.2018 21:17
Miała być stała jedna półka a nie ma. Płyta delikatnie obita.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam przykro, że regał nie do końca spełnił Pana oczekiwania. Nie wiemy kto udzielił Panu informacji na temat stałej półki. Mamy jednak nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupu regału.
Maciej
06.04.2018 08:22
Proces projektowania, zamówienia i zakupu bez zarzutu :) Długi czas oczekiwania na pojawienie się towaru w punkcie odbioru w Warszawie. Podczas odbioru zostałem pozostawiony bez pomocy z towarem do przerzucenia na samochód, na środku placu przy silnym wietrze i temperaturze -10... "Pozdrowienia" dla pana magazyniera :(
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Pana zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem uwzględniającym czas produkcji mebli oraz transport. Jeśli chodzi o odbiór zamówienia - gdy nie zostanie wykupiona usługa wniesienia palety do busa, magazynier nie ma obowiązku pomocy w załadunku. Jednakże dołożymy wszelkich starań, aby w razie możliwości taka pomoc była oferowana.
KS
02.03.2018 11:20
Proces dowożenia mebli z tego sklepu to jakaś porażka.. Do samych mebli na razie nie mam zastrzeżeń, ale do realizacji zamówienia - tak. Nie można się umówić na konkretny dzień dowózki - to jest porażka, jeśli chodzi o sklep na tle innych internetowych sklepów meblowych. Generalnie nie polecam sklepu. Na szczęście z obsługą jest dobry kontakt, tylko co z tego, jeśli 3 dni konwersuję, żeby w końcu ktoś się zgodził, że pierwsza część zamówienia zostanie wysłana wtedy, kiedy będę w domu, a reszta i i tak nie wiadomo kiedy dojdzie i nie można się umówić. Poza tym, że okazało się, że zamówienie zostało podzielone na tyle części, że nawet Pani z obsługi nie była w stanie wskazać mi kiedy co przyjedzie i okazało się, że i tak kurier chciał przywieźć w inny dzień. Straszne zamieszanie..
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Pani zamówienie zostało podzielone na kilka części, ponieważ jedno z nich było zamówieniem z działu mebli na wymiar, natomiast reszta dotyczyła mebli gotowych różnych producentów. W związku z tym, zamówienie dotyczące mebli na wymiar do którego wystawiła Pani komentarz, zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem, bez problemów z dostarczeniem. Jeśli chodzi o pozostałe zamówienia, nie było możliwości ustalenia konkretnej daty oraz godziny dostarczenia Pani przesyłek, ponieważ każde z zamówień wyjeżdżało od innego dostawcy w innych terminach. W każdej karcie produktu określony jest termin wysyłki produktu. Od momentu przekazania towaru firmie przewozowej, to od kuriera zależy, kiedy zostanie dostarczona. Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Mamy nadzieję, że mimo wszystko będzie Pani zadowolona z zakupionego towaru.
MaRa
23.02.2018 09:39
Niska jakość - bo trzeba było b.długo oczekiwać na realizację .
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za niedogodności. Niestety producent nie dotrzymał terminu dostawy, stąd powstałe opóźnienie. Mamy jednak nadzieję, że zamówiony towar spełnia Pana oczekiwania.
zaopatrzenie
20.02.2018 08:35
Czas realizacji zamówienia zgodny z podanym terminem. Formatki przycięte zgodnie z zamówionymi rozmiarami, niestety prawdopodobnie formatki zostały przycięte z wypaczonej sklejki i dopasowanie frontów szafki jest niemożliwe.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pani oczekiwań. Jeśli stwierdziła Pani wadę sklejki, prosimy o złożenie reklamacji wysyłając e-maila na adres: reklamacje@meble.pl.
wiesia_kaszkowiak
12.02.2018 10:46
elementy z tego zamówienia nie trzymają zamówionych wymiarów różnice dochodzą do 1.5 mm
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że towar okazał się być niezgodny z zamówieniem. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje
studiogusta
09.02.2018 11:36
zamowienie zlożone 2018-01-06 dostarczone 2018-01-26 cóż więcej mówić
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. W momencie dokonywania przez Pana zamówienia, zarówno w koszyku jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia dostał Pan informację, iż czas realizacji zamówienia wynosi 10 dni roboczych. Od 11-14.01 w naszej firmie była przeprowadzana inwentaryzacja - informacja o tym widniała na stronie. W związku z tym, paczka została wysłana do Pana 22.01, czyli dzień przed wyznaczonym terminem wysyłki. Od dnia 23.01 Pana paczka czekała w Paczkomacie. Z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła prawidłowo i zgodnie z wyznaczonym terminem. Mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnia Pana oczekiwania.
mesi
25.01.2018 23:48
Połowa zamówionych gałek uszkodzona(pozdzierana farba)
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zakupiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. Prosimy o złożenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
krad1973
11.01.2018 07:44
Meble dojechały na połączonych paletach, kurier PKS nie był w stanie wyładować tego z auta i wjechać paletami do garażu, gdyż nie miał takiego dużego wózka widłowego. Paletę trzeba było rozebrać na aucie i nosić wszytko ręcznie do domu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że dostawa towaru przysporzyła Panu dodatkowych problemów. W potwierdzeniu złożenia zamówienia, otrzymał Pan informacje, iż przesyłka dotrze na dwóch paletach. Podane zostały również ich wymiary. Mimo powstałych niedogodności, mamy nadzieję, że meble spełnią Pana oczekiwania.
Michał Urbanek
29.12.2017 09:20
Kupiłem biurko wraz z kontenerem. Jako plus meble dotarły na czas. Na tym koniec pozytywów. Na froncie blatu brakuje około 1cm wykończenia. Zostało "gołe" drewno. Źle to wygląda. Boki biurka w pewnych obszarach pokryte są dziwną biało-szarą szadzią. Po obu stronach. Widać to najbardziej przy sztucznym świetle. Nie da się tego domyć ani wyszorować. Osad pozostaje. Na koniec instrukcja obsługi. Spore braki. Przede wszystkim brak instrukcji montażu wysuwane półki pod klawiaturę. Po drugie instrukcja montażu prowadnic do szuflady kontenera wraz z hamulcem i cichym domykiem jest całkowicie z innego modelu. Do dzisiaj nie wiem jak to zamontować. Nie tego się spodziewałem po zestawie za prawie 2500 zł.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Jeśli stwierdził Pan wadę towaru, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. W sprawie przesłania prawidłowej instrukcji, może się Pan skontaktować z działem mebli na wymiar. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Tomasz
21.12.2017 21:31
Niestety nadal nie dostałem zamówienia, bo firma kurierska Raben to jakaś porażka. Pomimo dwukrotnego umówienia sie na dostawę kurier już drugi dzien nie dostarczył do mnie paczki. Straciłem dwa dni urlopu, mam zaleglosci w pracy i nadal nie dostałem zamówionych elementów.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnienia dostawy Pańskiego zamówienia. Niestety nie mieliśmy wpływu na zaistniały problem w firmie kurierskiej ale dzięki naszej interwencji udało się dostarczyć zamówienie 8.12 Mamy nadzieję, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy
Piotr
08.12.2017 08:20
1. Przesyłka dotarła w dwóch częściach i w 2 terminach. W jednej paczce ścianki półki, w drugiej śruby/kołki itp. Nie byłem o tym wcześniej informowany. Musiałem 2 razy umawiać się na odbiór od kuriera (obecność w domu) 2. Jeden z elementów był błędnie oklejony. Zamiast paska na szczycie półki w kolorze brązowym, pasek miał kolor biały. 3. W przesyłce ze śrubami/kołkami brakowało elementów - być może był to zestaw dla innej półki(?) 4. Informowałem firmę o niezgodnościach, prosiłem by przysłano pasek okleiny bym sam sobie poprawił półkę i dodatkowe element-łączniki. Firma w ogóle nie zareagowała. Brak odpowiedzi/reakcji. ODRADZAM
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wynikłe niedogodności. Mamy nadzieję, iż mimo zaistniałych problemów, produkt spełnia Pana oczekiwania. Jeszcze raz przepraszamy.
Norbert Szczyglak
01.12.2017 11:19
nadal nie otrzymałam paczki
Maria
30.11.2017 08:49
Wcześniej zamawiałem u Państwa kilkanaście kompletów prowadnic BLUM i chodziły płynnie i cicho. Te dwa komplety dosyć,że przy przesuwaniu jakby dziwnie strzelały to jeszcze o wiele gorzej chodzą. Jakieś podróbki mi się trafiły. Rozczarowałem się.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zakupiony w naszym sklepie towar nie spełnia Pana oczekiwań. Jeśli stwierdził Pan wadę produktu, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji - ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Michał
08.11.2017 11:08
Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie !!! Nie potrafią nawet poprawnie dobrać elementów. Dostałem elementy inne niż na zdjeciach i nie opasujące do siebie. Złożone 2 reklamacje bez odzewu. Zero kontaktu i odpowiedzi NIE POLECAM i PRZESTRZEGAM !!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana zgłoszeniem zajmuje się już dział reklamacji. W dniu dzisiejszym proszę oczekiwać kontaktu z naszej strony.
mb
02.10.2017 10:42
To moje kolejne zamówienie w sklepie. Tak naprawdę nie musiałabym go dokonywać, gdyby obsługa sklepu zechciala zająć się zwrotem towaru. Przysłali mi uszkodzony uchwyt do mebli kuchennych, który chciałam oddać. Brak odpowiedzi na wiadomość wysłana na dwa adresy mailowe. Skończyło się na tym że musiałam zamówić nowe uchwyty, a te stare zostały. Klient ma prawo do reklamacji wadliwego produktu. Ma prawo nawet oddać produkt w ciągu 14 dni. Sklep nic sobie z tego nie robi, nie odpisuja nawet na maile. Nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Natalio, najmocniej przepraszamy za zwłokę w odpowiedzi. Pani wiadomość reklamacyjna została zagubiona w ogólnym e-mailu firmowym i trafiła z opóźnieniem do działu reklamacji. Prosimy w przyszłości kierować korespondencję bezpośrednio do opiekuna zamówienia bądź na adres reklamacje@meble.pl. Pani zgłoszenie jest w trakcie rozpatrywania. Prosimy oczekiwać kontaktu z naszej strony. Raz jeszcze przepraszamy.
Natalia
23.09.2017 13:55
Paczka w środku znowu uszkodzona. Będę reklamował elementy uszkodzone.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Wojciechu, prosimy o zgłoszenie reklamacji, wraz ze zdjęciami uszkodzonych elementów w celu otrzymania nowych. Szczegóły znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie komplikacje.
meble-kastro@wp.pl
14.09.2017 09:14
Fatalnie!!!! Jutro minie tydzień od kiedy przesyłka zalega u kuriera. Nie można się nic dowiedzieć. Terminy realizacji mebli u klienta lecą a przesyłki nie można dostarczyć, bo kontakt z firmą Raben praktycznie niemożliwy.Od czasu do czasu odbierają telefony ale twierdzą że nic się nie da załatwić i nie wiedza dlaczego przesyłka ciągle jest na magazynie. Sprawą zajmują się ciągle inne osoby które nie przekazauja sobie nawzajem informacji. Dzień za dniem ucieka... Nie polecam! W tej całej niemocy zgłosiłam sprawę do Meble.pl i też zero odzewu. Transport kosztował mnie prawie 500zł i nadal nie mogę otrzymać zamówionego w całości opłaconego towaru. MASAKRA
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. W roli wyjaśnienia - pierwsza próba dostarczenia przesyłki nastąpiła dnia 30.08, jednak nie byli Państwo w stanie jej przyjąć ze względu na jej sporą wagę i gabaryty. Kolejna próba (umówiona już między Państwem a firmą kurierską) nastąpiła dnia 02.09, jednak osoba mająca odebrać przesyłkę z magazynu nie posiadała ani numeru przesyłki, ani zamówienia, stąd ponownie nie zakończyła się sukcesem. Firma kurierska raz jeszcze ponowi próbę dostarczenia pod wskazany adres oraz skontaktuje się się z Państwem odpowiednio wcześniej, aby mieli Państwo możliwość przygotowania się. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
a-liszewska
05.09.2017 09:32
Do dziś nie otrzymałem przesyłki, mimo mailowych i telefonicznych upomnień kierowanych do RABEN. W/g RABEN przesyłka od 31.09.2017 jest magazynie w Piasecznie, nie podjęli ani jednej próby dostarczenia. Proszę o interwencję u także z waszej strony. Jeśli sytuacja będzie przedłużała się, będę zmuszony żądać od waszej firmy zwrotu pieniędzy. Adam Bartkowicz 02-594 Warszawa, ul. Bruna 24 m 20 503 503 385 przesyłka 353824626
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Adamie, niestety przesyłka została uszkodzona przez firmę kurierską podczas załadunku lub rozładunku. Tak, jak ustaliliśmy podczas dzisiejszej rozmowy, sprawdzimy ewentualne uszkodzenia wewnątrz paczki i ponowimy wysyłkę na początku przyszłego tygodnia. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Adam Bartkowicz
05.09.2017 07:50
Na 16 zamówionych zamków do drzwi płytowych 2 były do szkła. Z 16 zamówionych blaszak było 15szt. I kupiłem klucze Master a nikt nie podał informacji że do całej paczce są 2 szt. dołączone. Piotr Wolanin
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Piotrze, jeśli w otrzymanej przesyłce brakuje jakiegoś produktu lub któryś z nich nie spełnia Pana oczekiwań, prosimy o złożenie reklamacji. Szczegóły znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie komplikacje.
Piotr Wolanin mebel serwis Jaworzno n
04.09.2017 22:03
Obsługa klienta to dramat. Pomimo mojego wielokrotnego kontaktu z firmą, mailowegomimtelefonicznego, w celu umówienia specjalnego terminu dostawy, nikt nie raczył do mnie dodzwonić, napisać. Towar wysłano po wyprodukowaniiu mebli, o czym siedziałem się z automatycznego sms-a i mailingu. Dostawa odbyła się w nie uzgodnionym ze mną czasie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Macieju, najmocniej przepraszamy za utrudnienia. Ze względu na to, iż nie możemy wskazywać dokładnego dnia dostawy (firmy kurierskie dostarczają przesyłki w 1-2 dni po ich nadaniu) otrzymał Pan od nas jedynie informację o planowanym terminie wysyłki. Na chwilę obecną niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, iż termin dostawy pokryje się w 100% z tym przewidywanym.
Maciej
04.08.2017 18:19
Produkcja trwała dłużej niż zapowiadano, na magazynie gdzie jest odbiór - chaos a przez to kolejka, i jeszcze musiałem się dopominać o wydanie wszystkich elementów bo nie dostałem ich za pierwszym razem. Jedyną zaletą jest cena.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Wojciechu, na początku bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności podczas odbioru zamówienia. W roli wyjaśnienia, termin wykonania Pana zamówienia został określony na 7 dni roboczych i ten termin został dotrzymany.
Wojtek
03.08.2017 08:39
Niestety nie jestem zadowolony z pociętych sklejek. Trzeci raz zamawiałem pocięcie sklejki i w każdym z zamówień zawsze kilka elementów jest źle przyciętych. Albo o cm mniej albo więcej... Oczekiwałbym większej precyzji....
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Stefanie, zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte i jest w trakcie rozpatrywania. Prosimy bardzo o kontakt z działem reklamacji. Obecnie czekamy na przesłanie zdjęć.
Stefan
01.08.2017 09:53
Zbyt długi czas realizacji zamówienia
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Marku, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i opóźnienie zamówienia. Było ono spowodowane problemami logistycznymi.
Marek
26.07.2017 07:02
Zamówienie zrealizowane miesiąc po złożeniu, mimo zapewnień o tygodniu roboczym i materiale w magazynie, reakcja dopiero po interwencji w dziale reklamacji-tu rzeczywiście bardzo szybko, rozumiem, że klient detaliczny nie jest opłacalny, ale można poinformować o długim terminie i nie marnować komuś czasu; cięcie elementów super choć jeszcze wszystkiego nie sprawdziłam, natomiast wybór strony prawej i lewej arkusza kompletne nieporozumienie, efekt meble eleganckie od środka, z przebarwieniami i sękami od strony widocznej - czyżby płyta tylko w połowie w 1 klasie? - rzecz nie do sprawdzenia po cięciu, nie chce mi się układać kilku metrów płyty, nie mam czasu, jednym słowem wydaje się że wszystko łatwo i miło, ale niestety nie do końca jest to prawdą, o firmie kurierskiej nie wspomnę, to już wisienka na torcie
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Doroto, zgodnie z ofertą termin wykonania Pani zamówienia został określony na 8-10 dni roboczych. Jest to czas liczony od daty zaksięgowania wpłaty. Niestety od momentu złożenia zamówienia przez kolejne 14 dni nie otrzymaliśmy wpłaty, więc system dwukrotnie anulował Pani zamówienie z powodu jej braku. Po jej zaksięgowaniu, towar został wysłany do Pani po upływie 5 dni roboczych. Co do jakości końcowej (strony sklejki), opiekun Pani zamówienia nie otrzymał żadnych informacji w tym względzie. Niestety bez zdjęć czy jakiegokolwiek zgłoszenia nie jesteśmy w stanie zweryfikować błędu produkcyjnego. Prosimy o kontakt z opiekunem Pani zamówienia.
dorota
18.07.2017 20:35
I received the product in the wrong color, I reported it and they took long time to answer saying only that it was sent to the complaint department. The problem has not been solved. I received both products without mounting instructions, I requested them by email and they took too long to answer. Service is terrible. I won`t buy from you again and I will communicate the bad experience and quality of your service with the whole expat and diplomatic community in Warsaw.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dear Lizzette, we are really sorry for any inconvenience. Your complaint about the wrong colour is being processed now and we will try to solve it as fast as possible. We also sent the assembly instructions to you on Wednesday. If you have any doubts or questions, feel free to contact us.
Lizzette Castaneda
26.05.2017 11:17
Brak dotrzymania terminów wykonania usługi ,zamówienie trwało 3 dni robocze tj, cały długi tydzień majowy.Miało być 1 dzień roboczy. Płyty wycięte były poszarpane brzegi,tutaj nie ma profesjonalizmu . Stan odpadów nie zgadzał sie z rzeczywistością. Brak kontaktu z działem chandlowym
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Dawidzie, termin realizacji Pana zamówienia to 2 dni robocze, nie 1. Na Pana życzenie zamówienie zostało wstrzymane, po czym ponownie wznowione kolejnego dnia. Otrzymał Pan informację, iż termin realizacji przypada na 5.05, dokładnie wtedy towar był gotowy do odbioru. Co do uszkodzeń - płyty odbierał Pan osobiście, nie odnotowaliśmy zgłoszenia na temat poszarpanych brzegów czy zbyt małej ilości odpadów. Ma Pan prawo do zgłoszenia reklamacji, szczegóły dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ W razie pytań czy wątpliwości służymy pomocą.
Dawid Walczyk
08.05.2017 10:32
Choć doceniam Państwa zaawansowanie techniczne i logistyczne,to z przykrością stwierdzam, że już przy pierwszej naszej transakcji otrzymałem 3 elementy (spośród 22), niezgodne z zamówieniem co do wymiarów, co ciekawe na naklejkach były widoczne te różnice: w jednym miejscu był podany wymiar, jaki miał być, a w drugim rzeczywisty inny od zamierzonego.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Sebastianie, bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o kontakt z nami w celu zgłoszenia reklamacji - otrzyma Pan formatki wycięte na nowo.
SK
25.04.2017 10:12
brak wkrętów w zawiasach
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Tomaszu, zakupione przez Pana prowadniki nie posiadają w zestawie wkrętów, je należy zakupić osobno. Mamy w ofercie kilka rodzajów, w bardzo atrakcyjnej cenie, także gorąco zachęcamy do zakupów.
Tomasz
19.04.2017 12:02
Jedno z zamówień było niekompletne, czekam na wyjaśnienie już 3 tydzień i nikt nie raczy mi odpisać. Akcesoria montażowe były wymieszane że sobą w trakcie odbioru było niemożliwe sprawdzenie czy wszystko się zgadza. Strata czasu i dodatkowe koszty nie po polecam!
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Michale, odnotowaliśmy zgłoszenie reklamacji do jednego z Pana zamówień, jednak wysłaliśmy brakujące elementy, które zostały odebrane dnia 12.04.2017. Jeśli nadal brakuje jakichś elementów, najmocniej przepraszamy. W takim wypadku bardzo prosimy o kontakt z opiekunem Pana zamówienia w celu ich odebrania.
Michal
13.04.2017 07:33
1. Brak "Regulator Frontu 295.1000 Do Prowadnic TANDEM 550H 560H 566H Blu" 2. Róg jednego z frontów uszkodzony. 3. Sprzedajecie Państwo rzeczy, których nie posiadacie - czas oczekiwania zbyt długi (ponad dwa tygodnie). 4. Kurier DB Schenker na bardzo niskim poziomie - brak kontaktu przed dostarczeniem przesyłki skutkowało dwukrotnym `odbiciem się od drzwi`. Brak dokładnej informacji gdzie przesyłka się znajduje po pierwszym niedostarczeniu. Brak możliwości kontaktu podczas weekendu - telefony nieodbierane, kontakt mailowy pozostawał bez odzewu. 5. Cena zdecydowanie zbyt wysoka - 1050zł za szafkę 80cm z dwoma szufladami - przy czym większość elementów do własnego nawiercenia otwórów itd. 6. Pozytywnym aspektem są elementy na wymiar.
Przemysław
12.04.2017 22:26
2 zawieszki prawe zamiast 2 lewych
łukasz
08.04.2017 20:44
Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam!
robert
05.04.2017 17:36
Realizacja formatek zgodna z zamówienie, w terminie, wysyłka dobrze zapakowana. Jedyny negatyw, formatki o strukturze błyszczącej są mocno porysowane w procesie oklejania brzegów, na półki do garażu się tylko nadają
Ten Krauss
24.03.2017 10:20
termin realizacji nie 30 ale 90 dni
ewa
17.03.2017 14:00
formatki nie trzymały wymiaru. 1 mm to bardzo dużo.
studio
17.03.2017 08:57
kupiłem sklejkę o nazwie meranti, co sugeruje, że jest to sklejka z dość wytrzymałego drzewa... niestety to sklejka sosnowa, pokryta fornirem o grubości ok 0,1mm (niczym kartka z drukarki). Płyty były krzywe, co się przy sklejce o grubości 18mm rzadko zdarza. Przy krzywej płycie, trudno o cięcie z dokładnością do 0,1mm.. więc nie zdziwiłem się jak znalazłem jedną płytę o długości ok 2m i krzywiźnie krawędzi ok 4mm. faktem jest że większość płyt była względnie prosta, ale deklaracja 0,1mm przy krzywiźnie 4mm to porażka... brakuje kart katalogowych oferowanych produktów, gdyby były dostępne można by sprawdzić wytrzymałości i materiały użyte do budowy sklejki, a tak klient czuje się jak w markecie: kupuje śrubę, zna wymiary ale nie wie nic o wytrzymałości śruby.
Marek
16.03.2017 16:26
Przesylka do mnie nie dotarla. Napisalam do sklepu maila w tej sprawie - nie ma zadnej odpowiedzi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Firma kurierska trzykrotnie próbowała dostarczyć przesyłkę: 07.03, 08.03 i 13.03. Po otrzymaniu informacji od firmy kurierskiej, że nie można doręczyć przesyłki z powodu braku kontaktu z odbiorcą, wielokrotnie próbowaliśmy skontaktować się z Panią telefonicznie. Przesyłka wróciła do nas na magazyn. Odnośnie ponownej wysyłki lub zwrotu pieniędzy będzie kontaktował się z Panią dział reklamacji i zwrotów.
S Klausa
15.03.2017 23:00
TRAGEDIA. Zamówienie wędrowało do mnie przez miesiąc, a miało być w 5 dni. Nie polecam.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za niedotrzymanie terminu realizacji zamówienie ,zgodnie z rozmową tel. producent nie wywiązał się z dosłaniem towaru w podanym przez niego terminie.(brak na magazynie w Polsce)
Wojtek
09.03.2017 14:41
Szybka wysyłka, ale skandaliczne pakowanie i boxside`y dotarły w proszku
Marek Walczak
01.03.2017 06:18
Do dzisiaj nieotrzymalem produktow
S
28.02.2017 09:32
płyty 36 mm jak zwykle powyginane w łuki, złącze śrubowe fi8 w momencie odbioru stan zerowy, nie zostało dla mnie odłożone mimo zamówienia gdy było na magazynie i zapłacenia z góry
XL#177902
21.02.2017 20:17
zdecydowanie za długi termin realizacji...
hermanmarcin
16.02.2017 19:41
Zamówiłem uchwyty łącznie ze śrubami do ich mocowania. Otrzymałem śrub mniej niż potrzeba.
roman_kucharski
08.02.2017 09:36
Sklejka 8mm jest sklejona klejem wodoodpornym a nie sucho-trwałym (lub jakimś innym badziewiem niż reszta waszych sucho-trwałych sklejek), przez co jest nieużyteczna na laserze. Bardzo dziękuję za odpad za 400zł... :(
Marcin Skapczyk
23.01.2017 23:07
Blat przyszedł ubrudzony czymś, czego nie da się umyć.
Bart
22.01.2017 15:26
Zerowy kontakt. Opóźnienie w dostawie. Tydzień po terminie powiadomienie o opóźnieniu. Towar niekompletny. Drugi miesiąc reklamacja nieuwzględniona.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Brakujące elementy zostaną dosłane kurierem.
Sławomir Polak
20.01.2017 16:19
Sklejka przyszła tragiczna więcej jest sęków niż czystej sklejki, dzwoniłem przed zakupem i powiedział że nie jest dostępna pod cięcie laserem ale ta w zupełności się nadaje . zakupiłem Sklejka 4 mm (1250x2500) Suchotrwała 2/3 Brzoza oraz Sklejka 4 mm (1250x2500) Suchotrwała 1/2 Brzoza obie sklejki według mnie nie spełniają normy jaką powinny - zastanawiam się nawet nad zwrotem ale więcej zachodu niż to warte. -NIE POLECAM TYCH SKLEJEK NAWET NIE POD LASER-
Dominik
11.01.2017 10:39