Przy zakupie sklejki sucho trwałej 8 mm w formatkach a4 i a3 otrzymałem wycięte sklejki bardzo pogięte byłem tym faktem zdziwiony i kiedy przy kolejnym zamówieniu powiedziałem o tym w sklepie otrzymałem odpowiedź że musiało się to stać podczas transportu. Zamówiłem po raz kolejny format a4 i nadal przyszły pogięte tym razem nie po długości sklejki a po ukosie. Być może to kwestia składowania sklejek albo po prostu są zawilgocone i po przecięciu się gną
mariwart
09.01.2017 14:56
Kontakt z firmą, formularz zamówienia i dostawa bez zarzutu. Sam produkt? Fatalny. Po złożeniu, biurko chwieje się przy najmniejszym ruchu. Podczas pisania na klawiaturze trzęsie się cały monitor, co wynika ze słabej górnej konstrukcji biurka. Blat jest bardzo luźno połączony z bokami. Żadna próba uratowania stabilności wspornikami, kątownikami, deskami, itp. nie przyniosła dosłownie żadnego rezultatu. Biurko ma ok. 77 cm wysokości.
Kamil
06.01.2017 12:47
Szybka realizacja zamówienia, obsługa miła i profesjonalna, jednak aż 4 na 48 zamówionych elementów nie były zgodne z wymiarem (z podanym rozkrojem) - zatem 8% zamówienia było wadliwie przygotowane.
Maciej
03.01.2017 19:49
bardzo długi termin realizacji
LoL
03.01.2017 08:47
Niestety zmieniłem zdanie na negatywne ponieważ dostawa miała trwać 21 dni (najdłuższy czas ) a trwała 43 dni czyli dwa razy tyle gdyby pewnie nie telefon do firmy meble.pl dnia 22.12.2016 z pytaniem czy druga część jest wysłana - informacja że jutro wysyłają tj 23.12.2016 czyli miałaby przyjść 27.12.2016 w tym dniu telefon od firmy meble.pl że nie mają klamek czy mogą wymienić na podobne i wreszcie dziś 30.12.2016 otrzymałem paczkę. Totalna klapa
Śliwczyński Michał
30.12.2016 11:09
Sklejka była mocno powyginana. Mimo, że prosiłem o zwrócenie na to uwagi. Poprzednio zamawiałem cieńsze sklejki (6mm) i były w dużo lepszy stanie niż 8mm z tego zamówienia
Grzegorz Rak
27.12.2016 09:35
Uchwyty nie dało rady domówić do zamówienia które kwitnie i nie doszło na czas. Poczekam na zamówienie które w końcu może przyjdzie w tym roku.
Marcin
23.12.2016 09:27
Niestety nie polecam zakupów w tej firmie. Pod wskazanym adresem w Biłgoraju nie ma śladu ani jakiejkolwiek informacji o punkcie odbioru. Kasa za zakupy wzięta i koniec, żadnej pomocy klientowi żeby odebrać towar. Na mailową prośbę o pomoc przysyłają prośbę o komentarz.
Rafał Karski
20.12.2016 09:30
W przeładunku przesyłka leżała cały tydzień(!), a Bielska do Cieszyna jest tylko 35 km. Pani konsultantka z firmy Raben powiedziała mi po tygodniu czekania, że nie mogą dostarczyć przesyłki, ponieważ maja oblodzoną rampę!!! Nadal przesyłki nie mam!!!
witaliska
19.12.2016 10:37
Wysyłka jednego mebla w dwóch paczkach, dwoma różnymi firmami kurierskimi nie jest najlepszym pomysłem. Kontakt z kurierami - bardzo utrudniony. Mebel dostarczony bez instrukcji, przesłane do niej linki nie działają.
Justyna
29.11.2016 12:57
Sama transakcja ok, ale ten blat nijak nie jest podobny do tego co na zdjęciu. Szkarada.
suseu
28.11.2016 11:47
transakcja sprzedaży bezproblemowa, ale jeżeli chodzi o dostawę-prośba o dostawę w godzinach popołudniowych złożona do zamówienia, klient musiał dostosować się do godziny podanej przez kuriera, a nie odwrotnie. Jakoś mebla bez zarzutów, jednak śruby nie pasowały do otworów na uchwyty, były za krótkie, brak instrukcji montażu.
Sylwia
27.11.2016 10:06
ponad dwa miesiące czekałan na zamówione drobiazgi kilkakrotnie telefonicznie mysiałam interweniować
Małgorzata
25.11.2016 19:26
Tym razem jedna z oklejonych płyt była wyszczerbiona. I nie jest to efekt niewłaściwego traktowania paczki w transporcie - wyszczerbienie jest w takim miejscu, że nie jest możliwe aby nastąpiło w trakcie transportu. Po prostu spakowano mi wadliwy towar :( Na szczęście udało mi się ów uszczerbek ukryć, ale gdyby uszkodzona płyta miała być np. drzwiczkami, to wada byłaby widoczna. Do tej pory zawsze wszystko było idealne w 100%, ale tym razem niestety nie. Negatyw dlatego, że wiedziano co mi się pakuje, a mimo to płytę z uszczerbkiem wysłano :(
czerwiec
24.11.2016 08:11
Obsługą na wysokim poziomie, pomoc w pomyłce dotyczyła podmiany kolorystycznej. Zastrzeżenia co do jakości przysłanych produktow. Opakowania nie zniszczone jednak w środku boki szuflad porysowane jakby były używane, jedna nawet była skorodowana.
Roman Kucharski
24.11.2016 07:37
Transakcja przeprowadzona bardzo szybko, paczka dotarła w ciagu 2 dni. Mam zastrzeżenia co do przesłanych szuflad ponieważ niektóre noszą znamiona użytkowania(rysy na metalowych białych bokach) lub maja wadę produkcyjna. Jakość zamówionych produktów odbiega od moich oczekiwań.
Roman Kucharski
24.11.2016 07:32
Przyjechało popękane na brzegach
Koziol
13.11.2016 08:58
Dwa miesiące czekałem na realizację./ Więcej nie zamówię i nikomu nie polecę.
Jerzy
06.11.2016 11:40
Nie polecam. To ostatni nasz zakup tutaj. Za każdym razem inna sklejka, powyginana i pofalowana. Najwyraźniej złe składowanie. Faktyczny gatunek nie zgadza się z opisem. Gigantyczne odchyłki grubości (zamiast 3 jest 3,6 mm). Po zgłoszeniu reklamacji sprzedawca zasłania się jakąś tabelką, której nie było w opisie na stronie. Termin realizacji wyjątkowo długi, a tego wszystkiego wcale nie uzasadnia cena, która jest dosyć wysoka.
Niezadowolony klient
03.11.2016 10:33
Najpierw czas oczekiwania się przedłużył z powodu braku płyt. Potem dostaliśmy fronty bez nawiertów. Cokoły były źle nawiercone/przycięte - po złożeniu zostały szpary. Brak instrukcji złożenia mebli (meble na wymiar).
ewa.komorowska
03.11.2016 09:36
Sama transakcja przebiegła w porządku, jednak tyle sęków na sklejce, to ja jeszcze w życiu nie widziałem.
Klient
30.10.2016 17:41
zamówilam cięcie sklejki dla wypalania laserem, 60% kawałków nie nadają się do wykorzystania, brudne, ciemne i wszystkie w brąsowych smugach. Cięcie kosztuje w 2 razy więcej od ceny sklejki , a teraz 60% do wyrzucenia. Przykro, ze wciskają gówno
Olga Parszenko
27.10.2016 11:46
Przy odbiorze okazało się, że brak jednej pozycji (zawieszka uniwersalna regulowana - biała) chociaż przy składaniu zamówienia była możliwość dodania do koszyka
MG
25.10.2016 12:47
Niechlujne opakowanie mimo wysokiego kosztu wysylki. Skutkiem tego uszkodzenia elementow, dodatkowo braki w wysylce. Bardzo rozczarowujace
Pawel Mroczkowski
22.10.2016 22:18
Porażka ! Paczka odbierana w Waszym punkcie totalnie porozdzierana, jakby ktoś widłami na wylot przebił ! Torby foliowe z kółkami też częściowo rozdarte ! Na szczęście kółka całe, ale trzeba było przy odbiorze dokładnie sprawdzać czy któreś nie podzieliło losu opakowań. Obsługa spytana o powód takiego stanu przesyłki stwierdziła: "TAKIE PRZYSZŁO". Nic dodać, nic ująć..... Szkoda bo kółka fajne i za rozsądną cenę....
Sławek
20.10.2016 13:02
Pomimo informacji o wysyłce 24h okazało się, że towar dostępny na zamówienie (specjalnie wybierałem towar ze znakiem 24h). Brak możliwości anulowania zamówienia, pomimo niespełnienia wymagań i wprowadzenia w błąd klienta. Jestem bardzo niezadowolony.
Grzegorz Podwapiński
18.10.2016 13:10
Do tej pory nie otrzymałam zamówionych produktów !
Monika Karniewska-Mazur
06.10.2016 08:54
Bałagan, nikt nie czyta wysyłanych mejli Zamawiasz,płacisz a nikt się tym nie interesuje tylko wysyła ponaglenia .Mało profesjonalne podejście do klienta aczkolwiek niektórzy z obsługi po interwenci tel. wręcz przeciwnie zasługują na pochwałę lub nawet na zajęcie miejsca tych wyżej nad nimi
zybi737
03.10.2016 15:10
Brak jednej pozycji z zamówienia. Po dwóch mailach a w odstępie czasowym brak reakcji. Dopiero po kontakcie telefonicznym dosłano brakujące elementy... Całość zajęła ok. 4 tygodnie.
Rafal
01.10.2016 07:10
Zlecenie realizowane od 14.07, przyjeżdża niekompletne (data dostępności przesuwana kilkukrotnie). W ofercie sklepu wiele produktów niedostępnych. Na pięć telefonów w sprawie zamówienie tylko raz otrzymałem telefon zwrotny z informacją, że towar nadal niedostępny.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Przepraszamy za nie dotrzymanie terminu ,który otrzymali Państwo po złożeniu zamówienia. Niestety nastąpiło opóźnienie produkcji u producenta na co nie mamy wpływu stąd wynika takie opóźnienie.Posiadamy już też datę dostawy brakujących uchwytów do końca przyszłego tygodnia zamówienie zostanie wysłane do Państwa wchodzą na stan u producenta. Pozdrawiam
Arkadiusz B.
28.09.2016 08:41
To jakiś żart, zamówienie złożyłem 6 września i powinno zostać zrealizowane w 24 godz. (taki był status każdego produktu) Tymczasem minął już prawie tydzień, a kuriera jak nie było tak do tej pory nie ma. Meble czekają, zamówionych akcesoriów nie ma. Nie powinno się tak traktować klientów.
wasikowskim
12.09.2016 19:11
Bardzo długi czas realizacji zamówienia i brak powiadomienia o zaistniałej sytuacji.
Grzegorz Gasperowicz
12.09.2016 07:46
Zakupiłam meble na wymiar, ale nie można powiedzieć, że wszystkie elementy szafy są docięte na wymiar. Obudowa szaf solidna, ale to co wewnątrz - klient musi dopracować sobie sam, bo drążków nikomu w meble.pl nie chciało się przyciąć, a pytanie o docięcie drążków skierowane do meble.pl pozostało bez odpowiedzi. Kto nie dysponuje sprzętem do cięcia metalowych rurek - ten ma kłopot, bo musi we własnym zakresie znaleźć kogoś, kto to zrobi, a obsługę klienta w meble.pl nic to nie obchodzi.
platekb
23.08.2016 09:41
szybka wysyłka, natomiast uchwyty bardzo słabe. Na 3 sztuki, tylko jedna nie miała żadnej wady. Na dwóch widoczne wady chromowania. Z powodu niskiej wartości przedmiotu szkoda czasu na reklamacje. Skończyło się zakupem w sklepie stacjonarnym
rek
16.08.2016 15:28
witam co to zrobimy z tym transportem za blaty za które zapłaciłem dodatkowo 150zł a to nie wynikło z mojej pomyłki i dotego jeszcze dowiaduje sie od kierowcy ze mam dopłate za transport a tyle czasu na moim koncie widniało ze wszysko jest wpożądku pozdrawiam
solotwa
13.08.2016 16:45
Zginela jedna z pieciu formatek. Zeby okleic poltora metra plyty musialem kupic 10 metrow obrzeza ktore rzekomo jest potrzebne do procesu produkcyjnego. Reszty czyli 8,5 metra nie otrzymalem. Wiecej nie zamawiam plyt w tym miejscu.
brzydal
13.08.2016 11:26
długi czas oczekiwania na przesyłkę
Robert
18.07.2016 21:34
Nie mogę wystawić pozytywnej opinii ponieważ zamówionego towaru nie dostałam. Jeśli chodzi o sklep, to towar wysłali bardzo szybko ale niestety utknął w firmie kurierskiej Schenker. Od tygodnia nie są w stanie dostarczyć zamówionego towaru, brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony. Podsumowując: dobry kontakt ze sklepem, fatalna firma kurierska.
h.skwarzewska
16.07.2016 11:22
dostawa zrealizowana kilka dni przed terminem, bez uprzedzenia
danfran1
12.07.2016 13:24
Zdecydowanie i calkowicie odradzam zakup mebli w tym sklepie, instrukcje montazu nic nie wnoszą przy skladaniu, w zamowieniu brakuje lacznikow do blatow, plecow do szafy i wszystkich wkretow do jednej szafki. Efekt jest taki ze zamiast mebli mam tylko stos plyt. Jest tylko jeden plus, plyty dociete perfekcyjnie, cala reszta katastrofa, lepiej poszukac mebli w innym miejscu
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za powstałe błędy. Klientowi zostaną dosłane brakujące elementy do montażu mebli.
Marcin Stanuszek
09.07.2016 14:39
Dostarczone elementy szuflad Antaro, do celów transportowych zostały pozbawione oryginalnych opakowań. Wszystko zostało owinięte streczem i umieszczone w jednym kartonie. Pobieżna weryfikacja zamówienia nie wskazała braku trzech z siedmiu kompletów boków. Kiedy odkryłem błąd poinformowano mnie, że jest już za późno na złożenie reklamacji. Zostałem oszukany na prawie 200 zł.
Marcin Tomaszewicz
29.06.2016 12:39
Niestety :( Jak zacząłem współpracować z meble.pl to sklejka była fenomenalna. Teraz, po kilku latach nie wiem, czy moje wymagania wzrosły czy sklejka mocno straciła na jakości, ale ja Takiej sklejki nie mogę więcej używać w moich produktach :( Obecnie szukam innego dostawcy. Sklejka porysowana, przebija miejscowo drewno, niedoróbki lakieru, sam lakier i sklejka mocno krucha, to już nie ta sklejka którą kupowałem wcześniej w meble.pl... słabo. NIE POLECAM
miccom caser
29.06.2016 10:15
Nie bylo realcji ma moje uwagi - wypadajace dekoracie porcelanowe z uchwytów. Mam 4 uchwyty posklejane. Wyglada brzydko. Ale kogo to obchodzi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Uważamy za zbyt pochopne wystawienie negatywnego komentarza. Kontaktował się z Panią dział reklamacji poprzez e-mail prosząc o przesłanie zdjęć oraz podanie ilości reklamowanych uchwytów. Pomimo braku odpowiedzi ze strony klienta uchwyty zostaną wymienione na nowe.
Janina. Wyszpmirsla igra5
27.06.2016 08:44
Jakość rozkroju, przesyłka, obsługa - idealnie. Zastrzeżenie mam do jakośc materiału. Na sklejce są trudne do usunięcia nalepki producenta oraz pieczątka producenta. To nieakceptowalne. Mam teraz elementy meblowe uwalone pieczątkami i klejem z nalepek. Obłóg meranti jest cienki jak papier, więc nie ma możliwości usunięcia tych wad.
kretik
09.06.2016 09:22
Brak połowy nakrętek kontrujących w szufladach z regulowaną szerokością, pracownik zapewnił mnie że na pewno nic nie brakuje i nie ma potrzeby otwierania przesyłki.
krzysztof kaczor
30.05.2016 19:00
Roleta przyszła oczywiście taka jaką zamówiłem, tyle tylko, że w czasie zamawiania była informacja że dostanę w ciągu 3 dni a czekałem 19.
Klient
19.05.2016 18:35
Stanowczo za długi czas oczekiwania bez kontaktu z dostawcą.
WK
16.05.2016 08:30
Po kilku tygodniach używania, wieszak przestał sie wysuwać. Półka zacięła się w połowie. Wieszak musze reklamować.
maciek w
29.04.2016 22:06
Elementy do szafki wykonane niedokładnie, duże trudności przy złożeniu w całość. Trzeba samemu przypiłowć element, wieszak żle umieszczony. Bok szafki nie dolega do reszty. Blat nie ucięty dokładnie różnica 3mm, a chciałam żeby dolegał do ściany. W szafce górne krawędzie nie oklejone, i co z tego że nie widać, ale przy wycieraniu kurzu lepiej gdy jest gładka powierzchnia niż chropowata.
Dariusz A.
10.04.2016 22:06
Towar ok.Termin dostawy materiału daleki od opisu na stronie. Zamawiałem dostawę 1 dzień roboczy-dodatkowo za to zapłaciłem dostałem po 3 dniach roboczych - poniżej krytyki.
Wiesław Drążyk
05.04.2016 09:10