Niechlujne opakowanie mimo wysokiego kosztu wysylki. Skutkiem tego uszkodzenia elementow, dodatkowo braki w wysylce. Bardzo rozczarowujace
Pawel Mroczkowski
22.10.2016 22:18
Porażka ! Paczka odbierana w Waszym punkcie totalnie porozdzierana, jakby ktoś widłami na wylot przebił ! Torby foliowe z kółkami też częściowo rozdarte ! Na szczęście kółka całe, ale trzeba było przy odbiorze dokładnie sprawdzać czy któreś nie podzieliło losu opakowań. Obsługa spytana o powód takiego stanu przesyłki stwierdziła: "TAKIE PRZYSZŁO". Nic dodać, nic ująć..... Szkoda bo kółka fajne i za rozsądną cenę....
Sławek
20.10.2016 13:02
Pomimo informacji o wysyłce 24h okazało się, że towar dostępny na zamówienie (specjalnie wybierałem towar ze znakiem 24h). Brak możliwości anulowania zamówienia, pomimo niespełnienia wymagań i wprowadzenia w błąd klienta. Jestem bardzo niezadowolony.
Grzegorz Podwapiński
18.10.2016 13:10
Do tej pory nie otrzymałam zamówionych produktów !
Monika Karniewska-Mazur
06.10.2016 08:54
Bałagan, nikt nie czyta wysyłanych mejli Zamawiasz,płacisz a nikt się tym nie interesuje tylko wysyła ponaglenia .Mało profesjonalne podejście do klienta aczkolwiek niektórzy z obsługi po interwenci tel. wręcz przeciwnie zasługują na pochwałę lub nawet na zajęcie miejsca tych wyżej nad nimi
zybi737
03.10.2016 15:10
Brak jednej pozycji z zamówienia. Po dwóch mailach a w odstępie czasowym brak reakcji. Dopiero po kontakcie telefonicznym dosłano brakujące elementy... Całość zajęła ok. 4 tygodnie.
Rafal
01.10.2016 07:10
Zlecenie realizowane od 14.07, przyjeżdża niekompletne (data dostępności przesuwana kilkukrotnie). W ofercie sklepu wiele produktów niedostępnych. Na pięć telefonów w sprawie zamówienie tylko raz otrzymałem telefon zwrotny z informacją, że towar nadal niedostępny.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Przepraszamy za nie dotrzymanie terminu ,który otrzymali Państwo po złożeniu zamówienia. Niestety nastąpiło opóźnienie produkcji u producenta na co nie mamy wpływu stąd wynika takie opóźnienie.Posiadamy już też datę dostawy brakujących uchwytów do końca przyszłego tygodnia zamówienie zostanie wysłane do Państwa wchodzą na stan u producenta. Pozdrawiam
Arkadiusz B.
28.09.2016 08:41
To jakiś żart, zamówienie złożyłem 6 września i powinno zostać zrealizowane w 24 godz. (taki był status każdego produktu) Tymczasem minął już prawie tydzień, a kuriera jak nie było tak do tej pory nie ma. Meble czekają, zamówionych akcesoriów nie ma. Nie powinno się tak traktować klientów.
wasikowskim
12.09.2016 19:11
Bardzo długi czas realizacji zamówienia i brak powiadomienia o zaistniałej sytuacji.
Grzegorz Gasperowicz
12.09.2016 07:46
Zakupiłam meble na wymiar, ale nie można powiedzieć, że wszystkie elementy szafy są docięte na wymiar. Obudowa szaf solidna, ale to co wewnątrz - klient musi dopracować sobie sam, bo drążków nikomu w meble.pl nie chciało się przyciąć, a pytanie o docięcie drążków skierowane do meble.pl pozostało bez odpowiedzi. Kto nie dysponuje sprzętem do cięcia metalowych rurek - ten ma kłopot, bo musi we własnym zakresie znaleźć kogoś, kto to zrobi, a obsługę klienta w meble.pl nic to nie obchodzi.
platekb
23.08.2016 09:41
szybka wysyłka, natomiast uchwyty bardzo słabe. Na 3 sztuki, tylko jedna nie miała żadnej wady. Na dwóch widoczne wady chromowania. Z powodu niskiej wartości przedmiotu szkoda czasu na reklamacje. Skończyło się zakupem w sklepie stacjonarnym
rek
16.08.2016 15:28
witam co to zrobimy z tym transportem za blaty za które zapłaciłem dodatkowo 150zł a to nie wynikło z mojej pomyłki i dotego jeszcze dowiaduje sie od kierowcy ze mam dopłate za transport a tyle czasu na moim koncie widniało ze wszysko jest wpożądku pozdrawiam
solotwa
13.08.2016 16:45
Zginela jedna z pieciu formatek. Zeby okleic poltora metra plyty musialem kupic 10 metrow obrzeza ktore rzekomo jest potrzebne do procesu produkcyjnego. Reszty czyli 8,5 metra nie otrzymalem. Wiecej nie zamawiam plyt w tym miejscu.
brzydal
13.08.2016 11:26
długi czas oczekiwania na przesyłkę
Robert
18.07.2016 21:34
Nie mogę wystawić pozytywnej opinii ponieważ zamówionego towaru nie dostałam. Jeśli chodzi o sklep, to towar wysłali bardzo szybko ale niestety utknął w firmie kurierskiej Schenker. Od tygodnia nie są w stanie dostarczyć zamówionego towaru, brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony. Podsumowując: dobry kontakt ze sklepem, fatalna firma kurierska.
h.skwarzewska
16.07.2016 11:22
dostawa zrealizowana kilka dni przed terminem, bez uprzedzenia
danfran1
12.07.2016 13:24
Zdecydowanie i calkowicie odradzam zakup mebli w tym sklepie, instrukcje montazu nic nie wnoszą przy skladaniu, w zamowieniu brakuje lacznikow do blatow, plecow do szafy i wszystkich wkretow do jednej szafki. Efekt jest taki ze zamiast mebli mam tylko stos plyt. Jest tylko jeden plus, plyty dociete perfekcyjnie, cala reszta katastrofa, lepiej poszukac mebli w innym miejscu
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za powstałe błędy. Klientowi zostaną dosłane brakujące elementy do montażu mebli.
Marcin Stanuszek
09.07.2016 14:39
Dostarczone elementy szuflad Antaro, do celów transportowych zostały pozbawione oryginalnych opakowań. Wszystko zostało owinięte streczem i umieszczone w jednym kartonie. Pobieżna weryfikacja zamówienia nie wskazała braku trzech z siedmiu kompletów boków. Kiedy odkryłem błąd poinformowano mnie, że jest już za późno na złożenie reklamacji. Zostałem oszukany na prawie 200 zł.
Marcin Tomaszewicz
29.06.2016 12:39
Niestety :( Jak zacząłem współpracować z meble.pl to sklejka była fenomenalna. Teraz, po kilku latach nie wiem, czy moje wymagania wzrosły czy sklejka mocno straciła na jakości, ale ja Takiej sklejki nie mogę więcej używać w moich produktach :( Obecnie szukam innego dostawcy. Sklejka porysowana, przebija miejscowo drewno, niedoróbki lakieru, sam lakier i sklejka mocno krucha, to już nie ta sklejka którą kupowałem wcześniej w meble.pl... słabo. NIE POLECAM
miccom caser
29.06.2016 10:15
Nie bylo realcji ma moje uwagi - wypadajace dekoracie porcelanowe z uchwytów. Mam 4 uchwyty posklejane. Wyglada brzydko. Ale kogo to obchodzi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Uważamy za zbyt pochopne wystawienie negatywnego komentarza. Kontaktował się z Panią dział reklamacji poprzez e-mail prosząc o przesłanie zdjęć oraz podanie ilości reklamowanych uchwytów. Pomimo braku odpowiedzi ze strony klienta uchwyty zostaną wymienione na nowe.
Janina. Wyszpmirsla igra5
27.06.2016 08:44
Jakość rozkroju, przesyłka, obsługa - idealnie. Zastrzeżenie mam do jakośc materiału. Na sklejce są trudne do usunięcia nalepki producenta oraz pieczątka producenta. To nieakceptowalne. Mam teraz elementy meblowe uwalone pieczątkami i klejem z nalepek. Obłóg meranti jest cienki jak papier, więc nie ma możliwości usunięcia tych wad.
kretik
09.06.2016 09:22
Brak połowy nakrętek kontrujących w szufladach z regulowaną szerokością, pracownik zapewnił mnie że na pewno nic nie brakuje i nie ma potrzeby otwierania przesyłki.
krzysztof kaczor
30.05.2016 19:00
Roleta przyszła oczywiście taka jaką zamówiłem, tyle tylko, że w czasie zamawiania była informacja że dostanę w ciągu 3 dni a czekałem 19.
Klient
19.05.2016 18:35
Stanowczo za długi czas oczekiwania bez kontaktu z dostawcą.
WK
16.05.2016 08:30
Po kilku tygodniach używania, wieszak przestał sie wysuwać. Półka zacięła się w połowie. Wieszak musze reklamować.
maciek w
29.04.2016 22:06
Elementy do szafki wykonane niedokładnie, duże trudności przy złożeniu w całość. Trzeba samemu przypiłowć element, wieszak żle umieszczony. Bok szafki nie dolega do reszty. Blat nie ucięty dokładnie różnica 3mm, a chciałam żeby dolegał do ściany. W szafce górne krawędzie nie oklejone, i co z tego że nie widać, ale przy wycieraniu kurzu lepiej gdy jest gładka powierzchnia niż chropowata.
Dariusz A.
10.04.2016 22:06
Towar ok.Termin dostawy materiału daleki od opisu na stronie. Zamawiałem dostawę 1 dzień roboczy-dodatkowo za to zapłaciłem dostałem po 3 dniach roboczych - poniżej krytyki.
Wiesław Drążyk
05.04.2016 09:10
Troche fuszerka. Kupilem szafki wiszace do kuchni. Brak wycięć na tylnych sciankach na zawiasy (musialem sam wyciac otwory). Wkrety na zawiasy za dlugie (musialem zakupic krotsze). Nie wspominajac juz o obsludze klienta, kazdy mowi cos innego. Totalny chaos
Maz
27.03.2016 11:20
Otrzymałem UA02 350 mm zamiast UA02 320 mm.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Otrzymał Pan uchwyt zgodny z opisem o rozstawię 320mm (śrub montażowych) i całościowym wymiarze 350mm ,o którym też jest informacja w opisie.Jeśli zamówiony produkt nie spełnił Pana oczekiwań można go jak najbardziej zwrócić.(14 dni od otrzymania produktu przysługuje na zwrot produktu) pozdrawiam Akcesoria.meble.pl
Jacek Szkarłat
02.03.2016 22:25
W dalszym ciągu czekam na uchwyty 10 szt. Zamówienie z 01.06.2016
Sebastian H.
28.02.2016 15:07
Zamówiłem sofę i wszystko przebiegało pomyślnie i sprawnie do momentu, aż kurier przywiózł towar - okazało się, że dostarczył sofę z kremowym materacem, a była zamówiona z zielonym - pomyłki się zdarzają - nawet najlepszym, ale niezrozumiałe jest to, iż wcześniej sprzedawczyni przysłała nawet próbkę materiału z zielonym kolorem i kolor ten został potwierdzony, a dostarczona została sofa z zupełnie innym kolorem
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Pomyłka, która miała miejsce w wykonaniu dla Pana sofy wynikła z błędu popełnionego podczas wysyłania dyspozycji dla producenta. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy. Po otrzymaniu informacji o błędzie w wykonaniu - niezwłocznie poczyniliśmy interwencję u producenta. Obecnie sprawa jest w toku, a o etapach postępowania reklamacyjnego jest Pan na bieżąco informowany. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Krzysztof
27.02.2016 20:23
produkt niezgodny z opisem, zamiast długości 740mm otrzymałem 350mm a zapłaciłem za ten pierwszy, poza tym jeden z uchwytów nie ma możliwości przykręcenia go do frontu, brak nagwintowanej części na śrubę
Odpowiedź sprzedawcy:
W takim przypadku trzeba złożyć reklamację. Jesteśmy umówieni z klientem na zwrot różnicy kwoty uchwytu który klient otrzymał.
tomek
21.02.2016 09:02
plyty osb byly uszkodzone...
weronka_oi
12.02.2016 14:19
Zamówienie jeszcze nie dotarło a już negatyw: wszystko zamówione jednego dnia o 9:08 rano, wymagania do wysyłki tego samego dnia spełnione, natomiast przesyłka wyszła dopiero następnego dnia po 14. Jeśli Wam sie spieszy,koniecznie kontaktujcie sie telefonicznie w celu potwierdzenia. Zero informacji że jest opóźnienie w wysyłce.
arkadiusff
10.02.2016 17:11
Meble dostarczone na czas i to jedyny pozytywny aspekt. Jedna z płyt oklejona tylko z jednej strony - zamiast z czterech. Otwory nawiercone pod cargo całkowicie niepasujące - musiałem robić to samodzielnie. Koszty przesyłki zabójczo wysokie - o tym wiedziałem, ale ostrzegam. Polecam konkurencję iForm - nie dość, że przesyłka dużo tańsza to jakość wykonania również lepsza
jn
02.02.2016 08:51
Pogubili się.. Stany w komputerze co innego, w magazynie co innego
XL#177902
01.02.2016 21:42
Zbyt dlugi czas oczekiwania na towar. Niby wysylka 24h a po wrzuceniu towaru do koszyka termin wysyłki ponoć zmienił się na 21dni roboczych. XXI wiek i zwykle nozki wysylane sa po prawie 30 dniach. Wiecej zakupów w tym sklepie nie zrobie.
R
27.01.2016 20:02
Transakcja nieudana, zamiast zawieszek 2x lewa i 2 x prawa doszły 1x prawa i 3x lewa. MAXIMA EVO cargo mini boczne 30 2poz.metal/two chrom/biały LEWE - dotarło bez dna z tworzywa. No i po 4 dniach od złożenia reklamacji brak informacji z firmy meble.pl z propozycją rozwiązania/wymiany. Na razie czekam razem z klientem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za pomyłkę, brakujące elementy zostaną dosłane na adres podany w zamówieniu.
Klient
08.01.2016 15:44
Witam. Niestety zabrakło kilku elementów 1. kilku kompletów konstrukcyjnych (śruba i ściągacz): 10kompletów 2. wieszaki do mocowania szafek wiszących wraz z odpowiednimi śrubami: 1 komplet posdrawiam z Nowym Rokiem K. Kaminski
Odpowiedź sprzedawcy:
Brakujące elementy zostaną dosłane, przepraszamy za powstałe błędy. Pozdrawiamy Meble.pl
Krzysztof Kamiński
01.01.2016 13:54
Niestety, otrzymana przesyłka nie dość, że nie była zgodna z zamówieniem to jeszcze jedna z części była uszkodzona.
Moderacja:Błędnie wystawiony komentarz, odpowiedź Klientki:
Witam. Najmocniej przepraszam za negatywny wpis - ewidentna pomyłka. Wszystko było ok!!! Błyskawiczna dostawa, towar całkowicie zgodny z zamówieniem. Polecam tego Sprzedawcę !!!!!
Roman Dłużniewski - Peters4
31.12.2015 12:40
Zamawiałem biały łącznik dostałem czarny? Coś nie zagrało.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za pomyłkę, białe łączniki wysyłamy pocztą na adres podany w zamówieniu.
Klaudiusz
08.12.2015 08:22
Niska jakość, nieterminowość - vide wcześniejszy komentarz
Jan
30.11.2015 12:57
Ostrzegam przed korzystaniem z usług firmy centrum.meble.pl - firma dostarcza produkty niskiej jakości, niekompletne i nieterminowo a obsługa klienta jest arogancka i nieuprzejma. W ciągu kilku miesięcy miałem tu 3 zamówienia, wszystkie zrealizowane niezgodnie z zamówieniem: 1. Zestaw korpusów i akcesoriów - dekory niezgodne z prezentowanym wzornikiem, zestaw przyszedł niekompletny, a uzupełnienie brakujących części zajęło kilka tygodni i wymagało kilku interwencji. 2. Zestaw frontów fornirowanych - produkt niskiej jakości, fronty pobrudzone klejem, obrzeża nierówno poprzyklejane, źle powiercone otwory, realizacja trwała miesiąc dłużej niż miała. Reklamację realizowali tygodniami (zero kontaktu) po czym okazało się że kolejne fronty mają te same wady. 3. Zestaw formatek - został wysłany kurierem w 1 paczce o wadze 40kg bez palety, co uniemożliwia rozładowanie 1 osobie. Informacji o takim sposobie dokonywania dostaw na stronie brak, paczkę mam "odebrać w Rzeszowie".
Jan
30.11.2015 12:56
Niekompletne zamówienie w punkcie, brak informacji po skompletowaniu mimo zapewnień. Konieczność samodzielnego dzwonienia do oddziału i dopytywania o dostępność, czas od zamówienia do odbioru: dwa miesiące.
Krzysztof Kornaś
25.11.2015 00:03
Jeżeli chodzi o formatki to polecam, a na akcesoria czekam ponad trzy tygodnie i żadnej informacji mimo, że zamówienie było składane jednocześnie.
michal.sutkowy
19.11.2015 21:42
Otrzymałem niekompletne cargo, a klient mnie poganiał
Andrzej Parzonka
13.11.2015 10:26
niestety, blaty niezgodne z zamówieniem, obite w pięciu miejscach, realizacja zamówienia nie 5 a 13 dni, a w dodatku niekompletne - brak mocowań blatu. Generalnie, baaardzo słabo
Justyna Wróbel
08.11.2015 21:57
Ocena negatywna tylko ze względu na pakowanie. Sposób pakowania (lub sposób składowania płyt) spowodował deformację dwóch głównych największych formatek. Płyty nie są płaskie.
lborek1
08.11.2015 18:26
Towar jaki został do mnie dostarczony nie był zgodny z zamówieniem. Miała być sklejka o grubości 6,5mm a otrzymałem sklejkę 6mm. Różnica jest niewielka więc na pierwszy rzut oka nie było widać. Niestety zorientowałem się za późno po dokonaniu już odwiertów w materiale więc reklamacja jest wykluczona. Zdecydowanie NIE polecam!!! To był mój pierwszy i zdecydowanie ostatni zakup w tym sklepie!
Adam Adamczyk
31.10.2015 16:21
Meble wykonane starannie. Drzwi do szafy miały źle powiercone otwory (odwrotnie) Nie otrzymałem śrub do mocowania uchwytów. Ktoś się nie przyłożył do mojego zamówienia!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Bardzo nam przykro, że otrzymał Pan szafę ze źle wykonanymi otworami oraz bez śrub do mocowania uchwytów. W takim przypadku zawsze przysługuje Panu prawo do reklamacji - reklamacje rozwiązywane są w trybie pilnym. Prosimy bardzo o kontakt z naszym działem reklamacji, który zajmie się sprawą: reklamacje@meble.pl, tel. 17 283 81 66. Pozdrawiamy.
Mariusz Sadowski
17.10.2015 17:42