Brak instrukcji składania
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, w sprawie instrukcji prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia, który z pewnością prześle Panu instrukcję składania mebli.
Grzegorz
13.04.2018 19:38
Opis czas 24 h jest nie adekwatny do rzeczywistości :( w piątek zamawialam, wysłano w poniedziałek a przyszło w środę :(
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. W karcie produktu, widniała informacji o wysyłce w 24h, przy czym należy pamiętać, że jest to jeden dzień roboczy (taką informację otrzymała Pani dodając produkt do koszyka, jak i w potwierdzeniu zamówienia). Zatem z naszej strony transakcja przebiegła prawidłowo i zgodnie z wyznaczonym terminem .
Smuteczek
12.04.2018 09:05
Proszę o sprawdzenie podcinka gdyż płyty nie są cięte pod kątem prostym - jeśli położę płytę pionowo na innej płycie (odwrócone T) to miedzy tymi płytami nie ma kąta prostego. Obrzeża ładnie przyklejone, płyty docięte na wymiar
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Grzegorzu, dziękujemy za opinię i sugestię. Przekażemy ją do odpowiedniego działu i dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom.
Grzegorz Bartoszczyk
28.03.2018 11:41
Na minus: - brak informacji o wysyłce - w zamówieniu zaznaczyłem że "dostawa najlepiej po 17" ale na liście przewozowym nie było tej informacji i kurier dobijał się w momencie gdy byłem w pracy Pomijając powyższe to wydaje mi się, że meble.pl są trochę mało elastyczne. Zamówienie przyszło bezpośrednio od producenta więc nie do końca rozumiem czemu meble.pl nie oferują tego modelu stelaża w innych wymiarach dostępnych na stronie producenta (mniejszych wymiarach więc koszt nie jest na pewno wyższy).
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Nie otrzymał Pan informacji o wysyłce, ponieważ przesyłka była wysyłana bezpośrednio od producenta, który nie poinformował nas odpowiednio wcześnie o dokonanej wysyłce. Jeśli chodzi o czas dostawy, kurierzy zazwyczaj nie posiadają możliwości dostarczenia przesyłek w późniejszych godzinach, dlatego nie mieliśmy na to wpływu. W przypadku braku innych wymiarów na stronie, można skierować do nas zapytanie w takiej sprawie - zazwyczaj jest możliwość zamówienia stelaża o innych wymiarach. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony stelaż spełnia Pana oczekiwania.
kk
22.03.2018 07:50
Mebel zrobiony na wymiar: super. Jakość wykonania: super. Telefoniczna obsługa kupującego: porażka. Zwracajcie uwagę na wagę mebla. Samodzielnie. Dlatego że konsultanci telefoniczni opowiadają bzdury. Podstawowa wada: brak możliwości zamówienia kuriera, który - po opłaceniu - wniesie zamówiony mebel na piętro, na którym mieszkacie. Poza tym wszystko w jak najlepszym porządku.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że obsługa nie spełniła Pani oczekiwań. Dokładamy starań, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie i nie wprowadzała w błąd. W związku z tym, iż przesyłka ważyła poniżej 30 kg, kurier mógł wnieść paczkę do mieszkania. Przepraszamy za powstałe problemy i mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pani zadowolona z regału.
kp
21.03.2018 09:57
Zamówienie złożone przed 12:00 wysyłka dnia kolejnego, tym razem słaby kontakt mailowy - wcześniej lepiej to wyglądało.
Rafał LBN
08.03.2018 09:39
Nieprzyjemna obsługa na magazynie pracują jak za kare pozostałe elementy transakcji pozytywne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, dziękujemy za Pana opinię. Z pewnością przyglądniemy się pracy magazynierów i dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały więcej miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zawartej transakcji.
mariuszkmiecik6
04.03.2018 20:49
Zamówienie bez problemów. Kontakt telefoniczny w sprawie opóźnienia (awaria maszyny). Brak zamówionych elementów, mimo że były na fakturze - Złącze KDS-058 Do Łączenia Blatów Dł.15cm Metalowe Amix - 3 szt. (zamawiałem blaty łączone z wyfrezowanym połączeniem). Pomimo wszystko jestem zadowolony. Towar dojechał nieuszkodzony, starannie zapakowany.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za wysłanie niepełnego zamówienia. Cieszymy się jednak, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zamówionego towaru i mamy nadzieję, że blat będzie Panu długo służył.
Igor Łempicki
24.02.2018 23:37
Cena zawyżona w stosunku do jakości materiału. Jakość płyty słaba, nawet przy delikatnym wkręcaniu śrub mocujących kruszy się. Nie polecam.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. W swojej ofercie posiadamy płyty renomowanej firmy, która oferuje towar najwyższej jakości. Dlatego też, jesteśmy zaskoczeni Pana opinią, jednakże weźmiemy ją pod uwagę przy ulepszaniu naszych mebli na wymiar.
Marian
22.02.2018 09:07
Przesyłka nie dotarła brak informacji od kuriera 2 dni
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Pana sprawa jest przez nas rozpatrywana. Skontaktowaliśmy się z firmą przewozową i czekamy na informację, dlaczego przesyłka nie dotarła. Mamy nadzieję, że zamówiony towar dotrze do Pana jak najszybciej.
wojtek-kurosz
22.02.2018 08:05
jak zwykle koszt przesyłki zbyt wysoki :))
raand
18.02.2018 12:58
Plyty dotarly z pokruszonymi krawedziami. Waska formatka wycieta w formie banana. Panowie przylozcie się na przeszłość, poprawcie sposób zabezpieczenia krawędzi lub nie oferujcie uslugi odbioru poza Rz.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu - dołożymy wszelkich starań, by w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl.
Pit
18.02.2018 09:34
Transakcja przebiegła ok. Szybka dostawa. Niestety okazało się, że towar nieco różnił się od tego, który ukazany był na zdjęciu... Mały szczegół, a jednak w moim przypadku ważny(całość uchwytu łącznie ze śrubą dokręcającą miała być w chromie, niestety śruba była w mosiądzu...)Po kontakcie do firmy uzyskałem odpowiedz, że takie zdjęcia przesłał im producent. Wiec lepiej wcześniej zadzwonić w razie wątpliwości...
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. Jeśli wg Pana towar jest niezgodny z opisem, może Pan złożyć reklamację. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
ArturRsl
16.02.2018 21:33
Pomysł mebli na wymiar do samodzielnego zaprojektowania genialny. Płyty dobrze wykończone, paczka b.dobrze zabezpieczona na czas transportu. Gdy się zamawia proste meble, wszystko jest wzorcowo i składa się błyskawicznie. Montaż biurka z wysuwaną półką na klawiaturę już niestety pozostawia wiele do życzenia. Instrukcja obsługi nie była dołączona (personalizacja polega na wklejeniu na 1 str. wizualizacji z konkretnym wzorem, reszta standardowa, nie uwzgl. instrukcji montażu wysuwanej półki). Sama półka nie nawiercona, nie obędzie się bez dodatkowego sprzętu w postaci wkrętarki. Otwory w biurku nawiercone nierówno. Wkręty kiepskiej jakości, przy pierwszej próbie wkręcenia niszczyły się. Polecam zamówić półkę na środku biurka, ja zamówiłam montowaną z lewej str., nie wiem jaki trzeba mieć sprzęt lub zdolności, by wkręty mocować mając do dyspozycji 3,5cm. Odradzam prowadnice amix, można się łatwo skaleczyć o wystające elementy. Podsumowując:pomysł super, ale dużo szczegółów do dopracowania
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za sugestię. Wciąż pracujemy nad ulepszeniem naszych mebli na wymiar oraz uszczegółowieniem instrukcji. Dołożymy wszelkich starań, aby instrukcja do tego typu biurka powstała jak najszybciej, aby w przyszłości nie było podobnych sytuacji. Dziękujemy za opinię i mamy nadzieję, że mimo wszystko biurko spełniło Pana oczekiwania.
Rafaela
08.02.2018 13:09
Mam bardzo mieszane uczucia związane z tym sklepem. Wybór towarów ciekawy. Wiele opcji itd..., ale.... To moja druga transakcja w tym sklepie i za każdym razem jest jakiś problem. Zamówienie dochodzi niekompletne, dochodzi na zły adres itd... Potem oczywiście wszystko udaje się bez żadnego trudu wyprostować, dział reklamacji działa bez najmniejszego zarzutu, ale czy nie można zamówienia zrealizować od początku do końca tak jak należy? Byłoby prościej i przyjemniej.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Wciąż staramy się ulepszać nasze usługi, dlatego opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony towar spełnia Pana oczekiwania.
Szymon
07.02.2018 11:12
Szybka produkcja i wysyłka. Wszytsko dotarło ok. Niestety niektóre elementy maja ubytki na krawędziach przy okleinie, jedna półka ma 2 dziurki, a była w środku paczki więc to nie z transportu. Wyślę zdjęcia mailem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że zakupiony regał posiada wady. Prosimy o złożenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl wraz ze zdjęciami. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Michał
02.02.2018 21:55
Towar był zgodny z opisem lecz czas realizacji był bardzo długi. Zamówiłem 10 sztuk uchwytów. Po 6 dniach braku jakiejkolwiek informacji pozwoliłem sobie zadzwonić i dowiedziałem się, że mają na stanie tylko 8 a na 2 sztuki ciągle czekają i potrwa to jeszcze 12 dni. Ot tak po prostu. Na moje pytanie zatem dlaczego mogę dodać do koszyka i kupić towar którego nie mają na stanie - pozostało bez odpowiedzi. Na moją prośbę uchwyty zostały mi wysłane "wcześniej" bez brakujących 2 sztuk. Generalnie dodając produkt do koszyka musicie się liczyć z faktem że nie będzie go na stanie i będziecie na niego czekać kilka lub kilkanaście dni i raczej nikt Was nie powiadomi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Dokonując zamówienia uchwytów, zarówno w koszyku jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia, dostał Pan informacje, iż czas wysyłki wynosi 10 dni roboczych. Taki termin został wyznaczony właśnie ze względu na brak dostępności wszystkich uchwytów. Mimo wszystko, mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnił Pana oczekiwania.
A.B.
12.01.2018 08:12
W centrummeble.pl zakupiłem biurko za pomocą konfiguratora. Pozwoliło to na spełnienie moich trudnych oczekiwań dotyczących rozmiarów blatu i wysokości, aby było wygodne i ergonomiczne. Były małe problemy z dostarczeniem przesyłki, ale interwencja z działu obsługi klienta (?) stanęła na wysokości zadania i rozwiązała sytuacje za co bardzo dziękuje. Niestety największym problemem biurka okazał się dodatkowy blat pod klawiaturę. Może gdyby była instrukcja jak go zamontować to nie byłoby problemów, ale próżno było szukać w przesyłce tego dokumentu. Wydaje mi się, ale mogę się mylić, że dziury pod kątowniki były w złych miejscach nawiercone. Poza tym samo rozwiązanie na kątownikach jest dość niefortunne ponieważ przy maksymalnym oddaleniu moje ręce razem z klawiaturą nie mieszczą się w przestrzeni między blatami.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie dziękujemy za opinię. Pana sugestie zostaną przekazane do odpowiedniego działu w celu sprawdzenia czy wystąpił błąd. Instrukcja montażu powinna zostać wysłana na Pana e-maila, jednak w tym przypadku tak się nie stało, za co najmocniej przepraszamy. Jeśli w dalszym ciągu potrzebuje Pan instrukcji, prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia, który z pewnością udzieli Panu pomocy.
TrudnyKlient
02.01.2018 10:41
Transakcja odbyła się w zasadzie bez przeszkód.Ale mam uwagi. Zastanawia bardzo duża ilość obsługi klentów,która w sumie się nudzi bo klientów jak na lekarstwo.Może by coś w międzyczasie zrobili. Dziwi mnie także postawa jednego z pracowników,który wydawał towar. Otóż odpad okazał się za duży jak na mój transport więc popro- siłem o przecięcie go na pół .Niestety jak wyjaśnił:po pierwsze trzeba zapłacić (wow!),po drugie w tym celu muszę pokonać ponownie całą drogę zakupu usługi przecięcia (swoją drogą ile to może kosztować) i wrócić się do nudzącego się towarzystwa celem wyfakturowania,zapłacenia. W tej sytuacji zrezygnowałem i oodałem wam za darmo połowę płyty. Ale proszę się nie przejmować...życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za cenne uwagi. Poza sprzedażą stacjonarną prowadzimy w dużej mierze sprzedaż internetową, mailową oraz telefoniczną zatem liczba pracowników jest odpowiednia, aby dobrze obsłużyć wszystkich klientów. Aby zlecenia były realizowane na czas harmonogram zleceń produkcyjnych nieraz nie pozwala na przerwanie toku produkcji, zatem każde dodatkowe cięcie jest traktowane jako dodatkowe zlecenie. Postaramy się usprawnić tę usługę, aby w przyszłości taka sytuacja się nie powtórzyła. Dziękujemy za życzenia i również życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku
Slitwa
22.12.2017 19:48
Trudno ocenić skora nie mam jeszcze paczki całej.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zwłokę w wysyłce brakujących elementów przesyłki. W dniu dzisiejszym paczka została do Pana wysłana. Mamy nadzieję, że zakupione produkty spełnią Pana oczekiwania.
poor
20.12.2017 11:52
Paleta musiała być rozładowywana ręcznie - była za szeroka. Czas oczekiwania przedłużył się o 2 dni. Zamówienie przyszło niekompletne dopiero po moim mailu dosłano resztę.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie i wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo to, zakupiony towar spełni Pana oczekiwania.
j.barczynski
30.11.2017 20:42
Termin zgodnie z opisem, jakość płyt i dopasowanie elementów super. Niestety naklejki z opisem elementów można naklejać na wewnętrznej stronie a nie jak leci. Brak opakowanie przy odbiorze osobistym. Po zaznaczeniu odbioru odpadu z płyt otrzymałem ścinki nie pasujące ani rozmiarem ani kolorem do mojego zamówienia.
Tomasz Gośliński
30.11.2017 09:41
Ocena z punktu widzenia osoby, która samodzielnie dokonała montażu: Minus za brak docinek na tyłach szafek pod mechanizm wieszający, co znacznie opóźniło i skomplikowało ich montaż. Minus za przesłanie wszystkich formatek na jednej palecie, niepopakowanych po kilka i nie osłoniętych wzajemnie w żaden sposób. W praktyce dostawa wyglądała tak, że kurier zostawił paletę pod klatką i biorąc po kilka płyt trzeba było robić 30 kursów góra-dół, uważając przy tym żeby nic nie zniszczyć. Szczęście, że pierwsze piętro, przy czwartym bym się załamała. Minus za brak informacji w smsach informujących o nadaniu przesyłki, że została wysłana dwoma różnymi firmami kurierskimi. Minus za brak dokonania wyboru opcji o skontaktowaniu się przez kuriera z adresatem w dniu doręczenia przesyłki. Minus za brak podpisania akcesorii, a w szczególności śróbek i wkrętów - domyślanie się w trakcie montażu co do czego zostało przewidziane to ruletka. Minus za brak instrukcji dot. montażu szuflad. Poza tym reszta ok.
Agata
29.11.2017 23:36
Drugi raz robiłem tu zakupy i nie wiem czy nie ostatni, o ile kreator zamówień, wybór materiałów, i czas realizacji robią świetne wrażenie, to sposób zabezpieczenia mebli do transportu wszystko to psuje, poprzednio płyty były poobijane, na szczęście nie były przewidziane w eksponowane miejsce i kupione z naddatkiem do docięcia a i nie były to duże zakupy. Tym razem kupiłem blaty do kuchni za ponad 1500pln a zabezpieczone były jedynie cieniutką tekturką, dobrze że nie papierem toaletowym... na prawdę szkoda. Przy zakupach na odległość postępowania reklamacyjne to zawsze jakiś problem i koszta, chyba warto by dołożyć starań by uniknąć narażania na straty finansowe swoich klientów, a firmę na stratę renomy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za opinię. Pana zastrzeżenia zostaną przekazane do odpowiedniego działu. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupionego towaru i nie zrezygnuje Pan z zakupów w naszym sklepie.
Mariusz
20.11.2017 16:17
Zamówione płyty meblowe rewelacyjne. Ładunek zapakowany bardzo solidnie, nic nie miało szansy się uszkodzić. Idealnie Ocena neutralna wyłącznie przez dostawcę - firmę Raben. Paczka miała być dostarczona w czwartek, jednak tak się nie stało, rzekomo przez brak odbiorcy. Nikt z firmy Raben się ze mną nie kontaktował, a byłem w domu cały dzień pod telefonem. Po północy po prostu zobaczyłem status przesyłki. Zadzwoniłem w piątek rano i otrzymałem informacje że przesyłka dotrze tego samego dnia do godziny 16. Oczywiście tak się nie stało. Zmarnowałem 2 dni na siedzeniu w domu i czekaniu na kuriera. Jako że w weekend ludzie nie pracują na infolinii, więc zadzwoniłem w poniedziałek z samego rana. Uprzejmy pan po wysłuchaniu opisu sytuacji obiecał zająć się sprawą i wszystko wyjaśnić. Oddzwonił po pół godziny i przyznał że faktycznie obiecano dostarczyć ładunek i tego nie zrobiono bo firma "nie miała odpowiednio długiego samochodu". Koniec końców przesyłka dotarła dopiero w poniedziałek popołudniu. Słabo
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałe utrudnienia. Jest nam przykro, że dostawa przysporzyła Panu problemów. Mamy nadzieję, że zakupiony towar spełni Pana oczekiwania i mimo tych niedogodności, dokona Pan jeszcze zakupów w naszym sklepie.
Konrad
14.11.2017 15:38
Wystawiam opinię neutralną bo ogólnie jesteśmy zadowoleni z samych mebli, natomiast przeżyliśmy wielki stres przy samej dostawie. Zamówienie mebli na wymiar -3 regały, komoda i biurko, było bardzo łatwe, przyjemne. Kontakt ze sprzedającą błyskawiczny. Przy montażu mieliśmy kilka problemów. Akcesoria nie są opisywane, trudno się zorientować co do czego. Instrukcji nie było dla 3 mebli (nie wykonano jeszcze). Była też pomyłka z szufladami, które były za płytko nawiercone, musieliśmy poprawiać ręcznie oraz śruby do skręcenia były za długie. Nie do końca też chyba dopracowano drzwi w meblach biurowych Flex, które zostawiają szpary po bokach. Poza tym płyty są piękne i całościowo bardzo dobrze wykonane. Oprócz biurka meble są bardzo stabilne, pomimo dużej wagi drzwiczek. Natomiast dostawa mebli to jakaś pomyłka. Wysłano nam płyty na palecie, którą rozwozi kurier rozwożący wielkie gabaryty po sklepach. Jak wjechać 10m długości ciężarówką pod klatkę w bloku w środku miasta?
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Wszelkie Pani uwagi zostały przekazane do naszego działu konstruktorskiego. Zamówione przez Państwa meble są innowacyjnym produktem z nowej kolekcji Flex, który cały czas staramy się rozwijać. Mamy nadzieję, iż zakupione meble spełnią Państwa oczekiwania i będą długo służyć.
Marta
13.11.2017 15:34
Towar zgodny z zamówieniem , tylko dlaczego przy takim kawałku forniru cena za dostawe zbliżona do towaru czyli prawie 50/50 ?
Sylwester
11.11.2017 08:11
Neutralna, nie mogę wpisać pozytywnej. Zamówienie przyszło, w terminie w prawidłowym stanie. Przesyłka nie zawierała żadnego dowodu zakupu, brak paragonu, faktury więc brak możliwości reklamacji. Przy zamówieniu dzwoniłam na infolinię dwa razy z pytaniem o dodatkowe akcesoria (zawiasy do montażu) dostałam informację od dwóch Pań, że zawiasy są w pakiecie z nawiertami i nie trzeba ich dodatkowo zamawiać (o zgrozo - uwierzyłam). Podsumowując + towar w terminie dobrze zabezpieczony - brak dokumentu zakupu - wprowadzanie w błąd przez pracowników infolinii
MarPi
09.11.2017 10:42
Kurier który nie ma przy sobie żadnych pieniędzy i przyjeżdża z przesyłką pobraniową to pomyłka. Miałem do wyboru stracić pieniądze z tytułu nie wydania albo odesłać przesyłkę. Następnym razem zamówię w innym miejscu
Krzysztof Szczepanik
19.10.2017 07:53
witam nie dotarła do mnie ta przesyłka pomimo tego ze została oznaczona jako dostarczona
wojtek-kurosz
04.10.2017 17:25
Zbyt długie oczekiwanie na realizację mojego zamówienia brak informacji o realizacji przesyłki kontakt słaby
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Barbaro, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety producent nie poinformował nas wcześniej o problemach produkcyjnych, a co za tym idzie wydłużeniu terminu realizacji. Niemniej jednak, na bieżąco monitorowaliśmy Pani zamówienie i informowaliśmy Panią o statusie realizacji. Mamy nadzieję, że mimo tego doświadczenia dokona Pani jeszcze u nas zakupów.
basia
07.09.2017 14:22
Przesyłka dotarła na czas. Zamówienie zostało szybko zrealizowane. Niestety otwory na wszystkich frontach szuflad były nieprawidłowo nawiercone. Musieliśmy sami ten błąd naprawiać. Kosztowało nas to dużo dodatkowej pracy i nerwów. Pani odpowiedzialna za nasze zmówienie nie raczyła nawet odpisać na maila z moją reklamacją. Brakowało również czegokolwiek do przymocowania blatów kuchennych. Dokupowaliśmy kątowniki we własnym zakresie. Pozostałe akcesoria były w komplecie. Przy przesyłce nie było listy częsci ani instrukcji, montowaliśmy z instrukcji online. Ostatecznie po zmontowaniu wszystkich szafek kuchennych meble wyglądają bardzo ładnie i jesteśmy zadowoleni zarówno z jakości materiałów jak i kolorów. Bałam się że w realu kolorystyka może być inna ale wszystko się zgadzało. Gdyby nie te błędne nawierty ocena byłaby na pewno pozytywna.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Marto, bardzo przepraszamy za niedokładne nawierty. Zwiększymy kontrolę jakości, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami, abyśmy mogli zweryfikować przyczynę. Więcej informacji: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Marta Żydek, Małomice
27.08.2017 11:00
czas realizacji ponad miesiąc
Odpowiedź sprzedawcy:
Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i opóźnienie zamówienia. Było ono spowodowane problemami logistycznymi.
studio
21.08.2017 12:35
Mega droga przesyłka
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Arturze, koszt transportu akcesoriów został wyliczony indywidualnie dla Pańskiego zamówienia i wysłany do Pana do akceptacji.
Artur
20.08.2017 09:30
Bardzo szybka realizacja zamówienia. Niestety nie było instrukcji do złożenia mebla a instrukcja standardowa wprowadzała mylne informacje- trzeba było ponownie rozkręcać złożone elementy bo inne nie dały się dokręcić. Niestety musieliśmy wezwać na pomoc fachowca ponieważ zamówiliśmy droższe prowadnice do szuflad, których montaż nie był dostępny w żadnej "uniwersalnej instrukcji". Dostaliśmy 10- kilowa paczkę z akcesoriami min. ponad 300 elementów do wkręcenia- bez żadnej identyfikacji wkrętów a ilości również nie zgadzały się z ilością dostępnych otworów. Wygląda na to, że mamy za małą wiedzę z zakresu montażu mebli więc nie skorzystamy ponownie z podobnej formy zamawiania takich elementów.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Wioletto, na początku bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności podczas montażu. Zamówiony przez Panią produkt był nietypowy (tył komody był zamówiony z płyty meblowej a nie z płyty hdf), stąd musieliśmy dostosować instrukcję montażu do zamówionego produktu. Pragniemy zapewnić, iż w przyszłości podejmiemy wszelkie starania, by kontakt ze strony handlowca był płynniejszy.
Wioletta Cholewa- Baranowska
17.08.2017 10:58
Kupiłam wieszaki ale nie było do nich dołączonych śrub, musiałam szukać i dokupić w sklepie stacjonarnym.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Sylwio, przepraszamy za brak śrub. Może je Pani uzyskać zgłaszając reklamację. Szczegóły jak to zrobić dostępne są na stronie https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Sylwia
11.08.2017 20:59
Obsługa w porządku. Dopiero przy realizacji płatności dowiedziałem się że za odbiór osobisty w punkcie będę musiał zapłacić tyle samo co za kuriera - to zagranie nie wporządku.
J O
03.08.2017 12:30
Dostawa z lekkim poślizgiem. Powiedziano mi , gdy dzwoniłem, że docięte płyty będą na palecie. Ponieważ maksymalna długość płyty nie przekraczała 1,2 m sądziłem że będzie to normalna paleta. Okazało się że paleta była zrobiona przez meble.pl i miała rozmiar ponad 2 m na 1,3 m. o czym nikt mnie nie uprzedzono co spowodowało problem z odbiorem i transportem.
Jarek O
30.07.2017 18:43
Drugi raz zamawiam i drugi raz formatki przyjechały uszkodzone. Paczka wyglądała na dobrze zabezpieczoną. Okazało się dopiero po rozpakowaniu i dokładnych oględzinach. Nie wiem czy to wina kuriera czy osób pakujących paczkę w magazynie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Pawle, prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami, abyśmy mogli zweryfikować przyczynę i dosłać Panu prawidłowe elementy. Więcej informacji: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Paweł Kłopotowski
06.07.2017 14:06
godne polecenia duże możliwości indywidualnej konfiguracji - samo zaś wykonanie "średnie", dokładność wierceń pozostawia nieco do życzenia - słabe zabezpieczenia do transportu (narożniki zostały uszkodzone)
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Adamie, odnosząc się do dokładności nawiertów, przykładamy ogromną wagę do dokładności i jakości naszych mebli. Bardzo przepraszamy za niedokładne nawierty, wzmożymy kontrole jakości, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami, abyśmy mogli zweryfikować przyczynę i dosłać Panu elementy nawiercone precyzyjnie. Więcej informacji: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Adam N
27.06.2017 11:11
Ogólnie ok, transakcja zakończyła się sukcesem. Z rzeczy które zwróciły moją uwagę. Na plus, - dobrze wykonany mebel, wszystko dobrze nawiercone, składa się jak z klocków. - dobrze zabezpieczona przesyłka. Kilka drobnych rzeczy jest jednak na minus: - email z potwierdzeniem za zamówienie w przypadku dostawy na inny adres zawierał złe dane, mimo prośby o poprawienie danych nie zostało to zrobione. - brak odpowiedzi na e-mail odnośnie zamówienia, - złe dane na fakturze, - dostawa w dwóch przesyłkach, dzień po dniu
marcin
27.06.2017 08:12
Jakość materiałów jak zwykle świetna, termin po raz wtóry niedotrzymany, mail ze skargą pozostał bez odpowiedzi. Ech...
MB
08.06.2017 15:34
O ile transakcja przebiegła dobrze to dostawa po 2 dniach od planowanego
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Zbigniewie, najmocniej przepraszamy za opóźnioną dostawę.
Zbyszek
01.06.2017 07:48
Szybko i sprawnie ale nie bez pomyłki.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Januszu, bardzo przepraszamy za pomyłkę. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości nie miała ona miejsca.
Janusz
18.05.2017 05:24
Transakcja bez problemów.
ROMAN
17.05.2017 17:23
Wszystko byłoby naprawdę ok, gdyby nie słabe opakowanie rozkrojonych płyt. Największa płyta dostała po rogach i już się do niczego nie nadaje. Oczywiście to nie Państwa wina tylko raczej firmy kurierskiej. Sugerowałbym jednak bardziej zadbać o zabezpieczenie rogów. W tej przesyłce były bardzo słabo osłonięte. Jedynie warstwa folii bąbelkowej. Przesyłka przyszła do mnie do pracy i nie miałem możliwości jej sprawdzić przy kurierze. To z kolei mój problem. Nie mniej bardzo mi się podoba Wasze oprogramowanie i ogólna idea konfiguracji wszystkiego online, zwłaszcza rozkroju. Aplikacja jest czytelna, wygodna i ergonomiczna (a trochę się na tym znam :). Chętnie bym dalej korzystał z możliwości skonfigurowania rozkroju płyt i gotowych szafek ale po tym próbnym zamówieniu boję się przygód przy transporcie. Dziękuję i pozdrawiam
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Jerzy, bardzo dziękujemy za opinię na temat naszego konfiguratora, jest ona dla nas niezwykle cenna. Najmocniej przepraszamy za kiepskie zabezpieczenie rogów - dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości było ono solidniejsze. Mamy nadzieję, że da nam Pan jeszcze jedną szansę i kolejne zamówienie będzie zrealizowane i dostarczone bez zarzutów.
jerzy.geba
17.05.2017 10:43
Transakcja przebiegła pomyślnie, obługa telefoniczna pomocna, szkoda tylko, że czas dostarczenia jest taki długi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Joanno, termin wysyłki zamówionych przez Panią produktów to 10 dni roboczych. Informacja ta widoczna była zarówno na karcie produktu, jak i w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby wysyłkę zrealizować jak najszybciej, stąd nadaliśmy ją już w 5 dniu roboczym.
Joanna
16.05.2017 18:33
Nie było informacji o tym, że towar jest gotowy a jedynie mail z linkiem do pobrania instrukcji. To niekoniecznie musi oznaczać że można jechać po odbiór :)
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Stanisławie, kiedy zamówiony towar jest już gotowy do odbioru, wysyłamy naszym Klientom odpowiednie powiadomienie (mail z instrukcją obsługi to osobna wiadomość). W Pana przypadku faktycznie nasz system nie wygenerował takiego powiadomienia, za co najmocniej przepraszamy.
stanislaw.rogoz
05.05.2017 08:31
Zamówienie zrealizowane szybko. W paczkach niczego nie brakowało. Rozczarował mnie kolor płyty, bo mam inne meble wenge i sadziłam, że zamówione przeze mnie regały będą takie same. Jedyne zastrzeżenia jakie mam. to brak instrukcji montażu, błędne informacje mailowe dotyczące przesyłek i niestety jedna półka złamana wewnątrz paczki, więc nie stało się to w transporcie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Małgorzato, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. W roli wyjaśnienia - każdy producent ma swoją gamę kolorystyczną i mimo identycznej nazwy odcienie mogą i mają prawo się różnić od tych, które oferuje inny producent. Instrukcję montażu wysłaliśmy Pani drogą mailową dnia 24.04 o godz. 11. Jeśli chodzi o uszkodzenie - zawartość paczki jest przez nas sprawdzana przed wysłaniem, zapewniamy, że nie spakowaliśmy uszkodzonej półki. Nie odnotowaliśmy od Pani zgłoszenia reklamacyjnego, w razie czego więcej informacji na temat reklamacji w naszym sklepie znajdzie Pani tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Małgorzata Wojan
01.05.2017 22:04
Długie oczekiwanie na odnalezienie zamówienia a potem na załadunek.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo dziękujemy za przesłanie cennej dla nas opinii. Opóźnienia o których Pan wspomina wynikły poprzez wewnętrzne procedury logistyczne, za co najmocniej przepraszamy. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości sprawniej realizować odbiór towarów w naszych punktach.
fhupforest
15.04.2017 21:37